مدرسان شریف
پارسه
وکیلی
نوگام
استعداد تحصیلی طورانی
کاکایی
تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۳
مدرسان شریف
مدرسه پژوهش کمی و کیفی
عالم زاده
مدرسان شریف
وکیلی
نوگام
عالم زاده

اعطای فرصت مطالعاتی به پژوهشگران زیر ۴۰ سال از سوی دانشگاه صنعتی شریف

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه صنعتی شریف به دانشمندان جوان زیر ۴۰ سال فرصت های مطالعاتی با تقبل تمام هزینه ها ارائه می دهد.

شش تا دوازده ماه فرصت مطالعاتی در دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش پی اچ دی تست، بنیاد علم و فناوری مصطفی دانشگاه صنعتی شریف فراخوان شرکت در برنامه فرصت تحقیقاتی دانشمندان جوان را منتشر کرد.

پژوهشگران تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به این تارنما درخواست خود را برای شرکت در برنامه فرصت تحقیقاتی دانشمندان جوان در دانشگاه شریف، ثبت کنند.

این برنامه، مجموعه‌ای از فرصت‌های مطالعاتی کوتاه‌مدت را برای پژوهشگران جوان، فناوران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که سن آن‌ها کمتر از ۴۰ سال است، فراهم می‌آورد. داوطلبان همچنین باید دست‌کم مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند.

مدت زمان این فرصت تحقیقاتی ۶ تا ۱۲ ماه است که این مدت زمان، بسته به شرایط و ملزومات قرارداد نهاد علمی میزبان، تغییر خواهد کرد و تمام هزینه‌های مربوط به بلیط رفت و برگشت، اسکان و پژوهش داوطلبان پذیرفته شده در این برنامه از سوی برگزارکنندگان پرداخت خواهد شد.

بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) و کامستک (کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی) در همکاری مشترک، برنامه حمایت از دانشمندان جوان را با هدف ظرفیت‌سازی و هدایت تولید علم و توسعه فناوری توسط این نسل، در پاسخ به نیازهای کشورهای اسلامی به اجرا درآورده‌اند.

این برنامه استعدادهای جوان را به آشنایی با دستاوردهای نوین علم و فناوری در جهان اسلام و تبادل یافته‌های جدید از طریق شبکه‌سازی، بهینه‌سازی و تقویت روابط بین‌المللی با هدف توسعه علم و فناوری ترغیب می‌کند.

پیشتر دانشگاه علوم و فناوری ملی پاکستان و دانشگاه کوچ ترکیه، میزبان فرصت‌های تحقیقاتی این برنامه بوده‌اند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

14 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saqwv
مرداد ۱, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

سلام
این فرصت برای دانشجویان رشته خاصی است ؟

رشته زبان انگلیسی هم شامل میشه گرایش آموزش زبان؟؟؟؟

تاری اباصلت
مرداد ۱, ۱۴۰۳ ۹:۵۰ ق٫ظ

مدت ده سالی میشود راکتور توده ساز نیروگاه بادی با قاعده منتظم طراحی پلن سه بعدی کرده ام خارج از نیروگاه موجود دنیا این ابر سازه مگاواتی که هوا را به توده تند باد فوق و پست سازه که نیاز به جغرافیای باد خیز خشکی و دریایی ندارد در هر پروژه و سازه یازده توربین را در مدار تولید برق قرار می دهد با راندمان بالا لطف راهنمایی بفرمایید چگونه میشود این فن آوری را با توجه به پیچیده کی نظام اداری و مشکلات عدم ریل گذاری مطمئین به بهر برداری به سر انجام رسانید /سپاس

امیر
تیر ۳۱, ۱۴۰۳ ۹:۵۵ ق٫ظ

من کارشناسی دارم و علاقمند و معتقد به کارهای پژوهشی هستم امیدوارم فیلتر ها رو اعمال نکنند چون شرایطش نبود تا ارشد برم مرسی

رقیه رحیم زاده آزاد
تیر ۳۰, ۱۴۰۳ ۰:۲۴ ق٫ظ

عالی

پویا
تیر ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

حالا کدوم کشورها میبرن؟؟؟؟

ناشتاس
تیر ۲۵, ۱۴۰۳ ۸:۲۴ ب٫ظ

انگار خدا مارو ناشناس دفن کدده

رعنا
تیر ۲۴, ۱۴۰۳ ۴:۵۰ ب٫ظ

این همان پست دکتری است؟
و میشه همزمان دانشجوی دکتری باشی و از ابن عرصت هم استفاده کنی؟

سمر
تیر ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

خیلی بی معنیه شرط سنی داره برای دهه ۶۰ که هر فردی چند سال پشت کنکور می موند تا بتونه رشته مورد علاقشو قبول بشه واقعا ظلمه الان پذیرش ها و ظرفیت ها زیاد شده و همه راحت تر قبول میشن

علی
تیر ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سمر

دهه شستی ها تهدیدی بودند که توسط دولت ها به فرصت بدل شدند …

مریم
تیر ۲۶, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  سمر

ای بابا دهه شصت همینطور آسان فیلتر شد. نمیدونم کی شد چهل سال !!!! خیری ازش ندیدیم کاش میشد رفت داخل یه بیابان کلی گریه کرد برای زندگی !!! کار و درس درست کردیم با بدبختی اما هیچ شادی از زندگی نصیبمون نشد.

مسعود
مرداد ۶, ۱۴۰۳ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

واقعا که همینطوره

نگار
تیر ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

سلام چطوری میتونیم از این فرصت استفاده کنیم و ایا مربوط به دانشجویان خود دانشگاه صنعتی هست یا همه میتونن شرکت کنن

نگار
تیر ۲۵, ۱۴۰۳ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

سلام. برای همه دانشگاه ها. تو متن اطلاعیه نوشته شده: این برنامه، مجموعه‌ای از فرصت‌های مطالعاتی کوتاه‌مدت را برای پژوهشگران جوان، فناوران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که سن آن‌ها کمتر از ۴۰ سال است، فراهم می‌آورد.

دانشجو
تیر ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

ممنون. لطفا اینگونه اخبار را بیشتر پوشش دهید