مدرسان شریف
https://www.myparseh.com
https://www.nogamcenter.com/phd-master-consulting/?utm_source=Mastertest&utm_medium=Banner&utm_campaign=FreeConsulting
سنجش و دانش
https://ravanamooz.ir/
https://www.yadafza.com/
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری
https://eseminar.tv/wb178528
Negareh.ac.ir/prime-plus
Negareh.ac.ir/prime-plus
https://www.8iccacs.ir/fa/
www.alemzadeh.net
https://ble.ir/phdtest
https://www.5icmba.ir/fa/
مدرسان شریف
https://www.nogamcenter.com/phd-master-consulting/?utm_source=Mastertest&utm_medium=Banner&utm_campaign=FreeConsulting
سنجش و دانش
https://ravanamooz.ir/
https://eseminar.tv/wb178528
Negareh.ac.ir/prime-plus
https://www.8iccacs.ir/fa/
www.alemzadeh.net
https://ble.ir/phdtest
https://www.5icmba.ir/fa/

شروع مصاحبه مجازی دکتری آزاد ۱۴۰۵ از ۶ تیر

در این روزها در پیام رسان بله در کنار شماییم. برای مشاهده آخرین اخبار دکتری در پیام رسان بله کلیک کنید.

مصاحبه مجازی دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۵ دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه ۶ تیر آغاز خواهد شد.

زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۵

به گزارش پی اچ دی تست، مطابق اطلاعیه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۵ و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام نموده‌اند می‌توانند از عصر امروز سه شنبه ۲ تیرماه با مراجعه به سامانه ضمن آگاهی از تاریخ و زمان مصاحبه نسبت به دریافت اطلاعات لازم به منظور ورود به جلسه مصاحبه اقدام نمایند.

 

مصاحبه مجازی دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۵ دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه ۶ تیر آغاز خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند نحوه و چگونگی ورود به جلسه مصاحبه مجازی را در قالب فیلم آموزشی مشاهده و اطلاعات لازم به منظور ورود به جلسه شامل نام کاربری و رمز عبور و همچنین تاریخ و زمان مصاحبه خود را از سامانه دریافت نمایند.

72 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۵۶ ب٫ظ

گفته از عصر اطلاعات میره رو سایت؟ چرا دقت نمیکنید دوستان

یوسفی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۵۳ ب٫ظ

سلام دوستان لطفا یه راهنمایی می کنید تو سایت آزمون دانشگاه ازاد هنوز چیزی نزده..کجا دقیقا میشه این زمان مصاحبه رو دید؟

ارشیا
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۵۱ ب٫ظ

تو لینکی ک گذاشتیم میزنیم کدون قسمت باید وارد شیم؟

مهر
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۴۴ ب٫ظ

کدوم سامانه مصاحبه چرا دانشگاه آزاد انقد پیچیده اش کرده صاحاب نداره مگه من پیام نور خواستم برم اصفهان قشنگ گروه زدن خبر دادن ادرس دادن ساعت دادن اینجا چرا گیج کرده مردمو عه

هلیا پارسا
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۴۴ ب٫ظ

دوستان، الان که آزاد مجازی شده، برای کلربوک چطور باید اقدام کنیم؟ اصلا باید کلربوک بدیم یا نه؟ لطفا اگر کسی میدونه راهنمایی کنه… ممنون

رها
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۳۷ ب٫ظ

دوستان اصلا از کجا بابد متوجه بشیم مصاحبه مون کی هست من واقعا نمیدونم اصلا هیچ پیامی برا من نیامده چی کار کنم ترو خدا راهنماییم کنید

دالوند
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  رها

سلام،سایت مرکز آزمون چک کنید.

رویا
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۲۷ ب٫ظ

قرار بود مرداد باشه کهه‍♀️

زهی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۱۷ ب٫ظ

خب گل بود به سبزه نیز آراسته گردید ۶ تیر آزاد ۷ تیر دولتی

انیس
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۱۳ ب٫ظ

سلام بنده از نظر سابقه فعالیت وتجربه یک رزومه قوی بستم آیا به کارم نمیاد یا باید ارسال کنیم

مونا
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۰۳ ب٫ظ

چرا واقعا انقدر زود گفتین مرداد

شقایق
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۵۶ ب٫ظ

چرا انقدر زود؟ شما مگه نگفتید نیمه اول مرداده؟

Yal
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۵۰ ب٫ظ

سلام عزیزان.مجازی به چه صورته؟ تصویری انجام میشه؟ بچه ها من مقاله و مدرک زبان ندارم. امیدی به پذیرش هست؟

یزدان
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Yal

اگه استعداد درخشان باشید ۵۰ درصد معدل ها و پایان نامه اهمیت داره ، ۵۰ درصد هم رزومه پژوهشی مثل مقاله، حالا زبان رو زیاد ممکنه سخت نگیرن ولی داشتن یکی دوتا مقاله یا همایش ضروریه

رها
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  یزدان

ببخشید میشه راهنمایی کنید من از کجا متوجه بشم مصاحبه ام کی هست

یزدان
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  Yal

والا منم نمیدونم ولی مجازی واقعا سخته خصوصا که دو ساعت هم برق میره ساعت مشخصی نداره

hassan
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۴۸ ب٫ظ

سلام دانشگاه آزاد قبول بشیم سال بعد نمیشه کنکور داد؟

الی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  hassan

ازاد میشه،،سراسری اگر قبول بشی نری سال بعدش نمیتونی

یزدان
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۴۵ ب٫ظ

خدا کنه صحت نداشته باشه

حسینی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۰۸ ب٫ظ

دوستان از کحا بفهمیم زمان مصاحبه کیه؟ و اینکه فیلم آموزشی کجا هست؟

یزدان
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۰۰ ب٫ظ

قرار بود بعد ۲۵ تیر باشه چرا انقدر ناگهانی

داوطلب دکتری
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  یزدان

همینو بگو

یزدان
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۵۹ ب٫ظ

فاجعه شده خدا بخیر کنه

الی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۵۹ ب٫ظ

چرا همش همتون از هرچیزی شاکی هستید؟خسته نمی‌شید از این همه ناله و غر زدن و شکایت؟! ناسلامتی قشر تحصیل کرده مملکت هستید،یکم خوددار باشید و کارتون رو انجام بدید.حالا مجازی یا حضوری..میای اینجا انگار مهد کودک اومدی.همش ناله و گله

یکی مثل بقیه
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  الی

درود بهت عاففرین…

ناشناس
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  الی

یه کلام از مبصر کلاس
شما واقعا از این حجم بی برنامگی راضی ای؟

الی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

دوست عزیز همین جمله شما واقعا درشان دانشجویی دکتری نیست،،حالا که مجازی شده باید بیشتر همو راهنمایی کنیم نه اینکه دلسرد..

الی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

منم مثل شما تو همین کشور و با مشکلات مثل شما دارم زندگی میکنم و منکر نمیشم..ولی به جای گله بیاید باهم همفکری کنیم چطور مصاحبه رو راحت تر بگذرونیم

گلی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  الی

خب خدارو شکر لا اقل شما تحصیل کرده واقعی هستید مرسی

از من کودک چیزی بشنوید
امید وارم روز مصاحبه ،سیستم ،نت ،شرایطتون به خاطر مجازی بودن همه چیز رو روال و عالی باشه
تا زحمتهاتون از بین نره و بیوفته یک سال دیگه
اونم فقط به خاطر مجازی شدن !!!!!! ‌

الی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  گلی

دوست عزیز من هم تو همین کشور کنار شما دارم زندگی میکنم و همه اینارو میدونم،ولی با غر زدن چیزی حل نمیشه،،در عوض بیاید در مورد نحوه مصاحبه بهم کمک کنیم

دالوند
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  الی

احسنت

الی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  گلی

این جمله در شان شما مه قرار دانشجوی دکتری باشید نیست…والا منم هموطن شما هستم وتو همین مملکت،،فقط با غر زدن چیزی تغییر نمیکنه..به جای دلگرمی فقط جو مشوش میشه همین

مریم
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  الی

حرف بچه ها کاملا درست و منطقیه بدون برنامه و یهویی نباید تاریخ اعلام کنن وقتی بقیه مصاحبه ها افتاده عقب بی انصافی برای آزاد رو بزارن ۶ تیر

داوطلب دکتری
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

واقعا من الان خودم نگرانی و استرسم بخاطر مجازی بودنه نه محتوا

الی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

بله منم اینو میدونم،ولی با این حرفا چیری تغییر نمیکنه،فقط استرس بیشتر میشه..جاش بیاید در مورد نحوه پاسخگویی به مصاحبه همفکری کنیم

مریم
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  الی

واقعا

داوطلب دکتری
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  الی

یه پست طنزی اینستا دیدم، به طرف گفتن قبل آزمون که استرس داری یا نه ، گفت استرس برای کسی هست که درس خونده نه من که نخوندم، الان کار شماس، اکثر بچه ها انتظار داشتن که مرداد تاریخ مصاحبه باشه همه دارن میگن غافلگیر شدیم من خودم بشخصه تمام درس ها چندبار خوندم ولی از اینکه مجازی شدم تو ذوقم خورد ، چون تو ایران زندگی میکنم مشکل نت دارم، خیلی های دیگه هم مثل من راضیم تا جای دور بریم اما مجازی نه

الی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۳۳ ب٫ظ

منم منکر این مشکلات نشدم،،شدم؟؟!
عرض کردم با ناله چیزی فرق نمیکنه…میکنه؟! رضایت یا نارضایتی شما فرقی در حال مسئولین نمیکنه،،فقط حال بقیه داوطلب ها رو بدتر میکنه

داوطلب دکتری
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  الی

حال داوطلبان بد هست
میشه معلم اخلاق نشی
آدم سالم هیجان منفی اش رو باید بتونه متعادل برون ریزی کنه نه انکار یا سرکوب! بعدش میتونه شرایط بپذیره و حل مساله کنه نه اینکه از همون ساز مخالف میزنی نشون میده که فقط هوش هیجانی پایینی داری

سمیه
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۵۷ ب٫ظ

خدا رو شکر مجازی شد ، من که خیلی راضیم حضوری بود اصلا نمیتونستم برم تهران

الناز
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۴۸ ب٫ظ

میشه شکایت کرد؟ چرا قبل تموم شدن دولتی ها شروع میشه و چرا مجازی

مریم
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۴۵ ب٫ظ

چرا انقدر یهووی

ناشناس
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۴۰ ب٫ظ

ینی واقعا این همه ناعدالتی رو نمیفهمم
به راحتی توی مجازی میشه تقلب کرد
رو چه منطقی مجازی شد اخه؟؟؟ بعد اصلا رو چه منطقی قبل تموم شدن دولتی ها شد؟
واقعا ایا ازمون به این مهمی باید به صورت مجازی سنجیده بشن افراد؟ ای بابا مرسی از دانشگاه ازاد واقعا.

Mehr.Lawyer
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

واقعا سنگ تموم گذاشته…این چه وضعیه آخه…

زری
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

چطوری میشه تقلب کرد؟؟ حداقل بگید منم یاد بگیرم

الناز
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

به منم یاد بدید

یاس
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۲۳ ب٫ظ

هفته دیگه مراسمه و دانشگاه های دولتی مصاحبه ها رو به تعویق انداختن دانشگاه آزاد میاد مصاحبه میذاره اونم غیرحضوری ! خیلی اوضاع نت مناسبه الان !!! و هفته قطعاااامحدودتر و بدتر هم خواهد شد. این تصمیم گیری چه منطق و مصلحتی داره ؟!

داوطلب دکتری
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

اعتراض کنیم یعنی چی واقعا
والا مصاحبه حضوری سراسری ها رو هفته پیش رفتم، استادا عین گیج باید مقاله ها رو هی توضیح میدادی وای بحال مجازی شدن

شهرساز
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۱۵ ب٫ظ

شد مثل دوران کورونا که مجازی بود راحت همه قبولن

سارا
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  شهرساز

من شنیده بودم که مجازی باشه اکرثا رد میکنن شما مطمعنید؟

شهرساز
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سال ۱۴۰۱ من مصاحبه دادم راحت فقط از معماری شهرمون پرسید راحت هم قبول شدم نرفتم

سارا
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  شهرساز

مقاله و کتاب داشتین؟

سارا
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۰۸ ب٫ظ

کدوم قسمت باید ببینیم ؟
چیزی مشخص نشده

یاس
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

روی لینک که می زنید نوشته امروز عصر در دسترس قرار می گیره …

ساغر
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۰۴ ب٫ظ

خیلی عجیب نیست این موضوع؟ در حالی که مصاحبه دانشگاه‌های دولتی عقب افتاد، ناگهان دانشگاه آزاد شد ۶ تیر؟ منظورشون ۶ مرداد نبوده؟

سارا
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  ساغر

دقیقا :)

Mehr.Lawyer
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساغر

دقیقا

مهسا
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

اطلاعاتتون خیلی کمه.
تاریخ و روز و رشته ها مشخص نیست.
کدوم قسمت سایت ثبت شده؟من نتونستم وارد بشم

مریم
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

من هم دقیقا همین مشکل دارم

الی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

داوطلبان می‌توانند نحوه و چگونگی ورود به جلسه مصاحبه مجازی را در قالب فیلم آموزشی مشاهده و اطلاعات لازم به منظور ورود به جلسه شامل نام کاربری و رمز عبور و همچنین تاریخ و زمان مصاحبه خود را از سامانه دریافت کنید.www.azmoon.org
امروز بعدازظهر

مهر
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

احسنت من مردم از استرس چرا کسی از دانشگاه ازاد پاسخگو نیست اخه

ازاده
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

سلام چرا در سایت دانشگاه ازاد سامانه دریافت اطلاعات مصاحبه نیست

گلی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ازاده

نوشتن که عصراعلام میشه

ازاده
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  گلی

ایشالله ایشالله

آرش
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ازاده

فکر نکنم مشکلی پیش امد برداشتن
منم چندبار سر زدم ولی چیزی ندیدم

ازاده
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

ای بابا چه استرسی چه کاریه تکلیفشون معلوم نیس

Mehr.Lawyer
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ازاده

بدون اطلاع رسانی میگن ۴ روز دیگه…‌عجب

داوطلب دکتری
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ازاده

خبرشون عصر اعلام میکنن گندشون رو

گلی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

وای چرا مجازی آخهههه
؟؟؟

کیان
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  گلی

بهتر که مجازیه برای اونی که مثل ما از شهر دزگه میان تو این اوضاع سخته

Maryam
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

ان شاالله بسلامتی و آرزوی موفقیت برای همه ی عزیزان برگی بی اراده ی خداوند بر زمین نمی‌ریزد.

الی
تیر ۲, ۱۴۰۵ ۳:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  Maryam

آمین