شروع مصاحبه مجازی دکتری آزاد ۱۴۰۵ از ۶ تیر
در این روزها در پیام رسان بله در کنار شماییم. برای مشاهده آخرین اخبار دکتری در پیام رسان بله کلیک کنید.
مصاحبه مجازی دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۵ دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه ۶ تیر آغاز خواهد شد.
زمان مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۵
به گزارش پی اچ دی تست، مطابق اطلاعیه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۵ و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام نمودهاند میتوانند از عصر امروز سه شنبه ۲ تیرماه با مراجعه به سامانه ضمن آگاهی از تاریخ و زمان مصاحبه نسبت به دریافت اطلاعات لازم به منظور ورود به جلسه مصاحبه اقدام نمایند.
مصاحبه مجازی دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۵ دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه ۶ تیر آغاز خواهد شد.
داوطلبان میتوانند نحوه و چگونگی ورود به جلسه مصاحبه مجازی را در قالب فیلم آموزشی مشاهده و اطلاعات لازم به منظور ورود به جلسه شامل نام کاربری و رمز عبور و همچنین تاریخ و زمان مصاحبه خود را از سامانه دریافت نمایند.































گفته از عصر اطلاعات میره رو سایت؟ چرا دقت نمیکنید دوستان
سلام دوستان لطفا یه راهنمایی می کنید تو سایت آزمون دانشگاه ازاد هنوز چیزی نزده..کجا دقیقا میشه این زمان مصاحبه رو دید؟
تو لینکی ک گذاشتیم میزنیم کدون قسمت باید وارد شیم؟
کدوم سامانه مصاحبه چرا دانشگاه آزاد انقد پیچیده اش کرده صاحاب نداره مگه من پیام نور خواستم برم اصفهان قشنگ گروه زدن خبر دادن ادرس دادن ساعت دادن اینجا چرا گیج کرده مردمو عه
دوستان، الان که آزاد مجازی شده، برای کلربوک چطور باید اقدام کنیم؟ اصلا باید کلربوک بدیم یا نه؟ لطفا اگر کسی میدونه راهنمایی کنه… ممنون
دوستان اصلا از کجا بابد متوجه بشیم مصاحبه مون کی هست من واقعا نمیدونم اصلا هیچ پیامی برا من نیامده چی کار کنم ترو خدا راهنماییم کنید
سلام،سایت مرکز آزمون چک کنید.
قرار بود مرداد باشه کهه♀️
خب گل بود به سبزه نیز آراسته گردید ۶ تیر آزاد ۷ تیر دولتی
سلام بنده از نظر سابقه فعالیت وتجربه یک رزومه قوی بستم آیا به کارم نمیاد یا باید ارسال کنیم
چرا واقعا انقدر زود گفتین مرداد
چرا انقدر زود؟ شما مگه نگفتید نیمه اول مرداده؟
سلام عزیزان.مجازی به چه صورته؟ تصویری انجام میشه؟ بچه ها من مقاله و مدرک زبان ندارم. امیدی به پذیرش هست؟
اگه استعداد درخشان باشید ۵۰ درصد معدل ها و پایان نامه اهمیت داره ، ۵۰ درصد هم رزومه پژوهشی مثل مقاله، حالا زبان رو زیاد ممکنه سخت نگیرن ولی داشتن یکی دوتا مقاله یا همایش ضروریه
ببخشید میشه راهنمایی کنید من از کجا متوجه بشم مصاحبه ام کی هست
والا منم نمیدونم ولی مجازی واقعا سخته خصوصا که دو ساعت هم برق میره ساعت مشخصی نداره
سلام دانشگاه آزاد قبول بشیم سال بعد نمیشه کنکور داد؟
ازاد میشه،،سراسری اگر قبول بشی نری سال بعدش نمیتونی
خدا کنه صحت نداشته باشه
دوستان از کحا بفهمیم زمان مصاحبه کیه؟ و اینکه فیلم آموزشی کجا هست؟
قرار بود بعد ۲۵ تیر باشه چرا انقدر ناگهانی
همینو بگو
فاجعه شده خدا بخیر کنه
چرا همش همتون از هرچیزی شاکی هستید؟خسته نمیشید از این همه ناله و غر زدن و شکایت؟! ناسلامتی قشر تحصیل کرده مملکت هستید،یکم خوددار باشید و کارتون رو انجام بدید.حالا مجازی یا حضوری..میای اینجا انگار مهد کودک اومدی.همش ناله و گله
درود بهت عاففرین…
یه کلام از مبصر کلاس
شما واقعا از این حجم بی برنامگی راضی ای؟
دوست عزیز همین جمله شما واقعا درشان دانشجویی دکتری نیست،،حالا که مجازی شده باید بیشتر همو راهنمایی کنیم نه اینکه دلسرد..
منم مثل شما تو همین کشور و با مشکلات مثل شما دارم زندگی میکنم و منکر نمیشم..ولی به جای گله بیاید باهم همفکری کنیم چطور مصاحبه رو راحت تر بگذرونیم
خب خدارو شکر لا اقل شما تحصیل کرده واقعی هستید مرسی
از من کودک چیزی بشنوید
امید وارم روز مصاحبه ،سیستم ،نت ،شرایطتون به خاطر مجازی بودن همه چیز رو روال و عالی باشه
تا زحمتهاتون از بین نره و بیوفته یک سال دیگه
اونم فقط به خاطر مجازی شدن !!!!!!
دوست عزیز من هم تو همین کشور کنار شما دارم زندگی میکنم و همه اینارو میدونم،ولی با غر زدن چیزی حل نمیشه،،در عوض بیاید در مورد نحوه مصاحبه بهم کمک کنیم
احسنت
این جمله در شان شما مه قرار دانشجوی دکتری باشید نیست…والا منم هموطن شما هستم وتو همین مملکت،،فقط با غر زدن چیزی تغییر نمیکنه..به جای دلگرمی فقط جو مشوش میشه همین
حرف بچه ها کاملا درست و منطقیه بدون برنامه و یهویی نباید تاریخ اعلام کنن وقتی بقیه مصاحبه ها افتاده عقب بی انصافی برای آزاد رو بزارن ۶ تیر
واقعا من الان خودم نگرانی و استرسم بخاطر مجازی بودنه نه محتوا
بله منم اینو میدونم،ولی با این حرفا چیری تغییر نمیکنه،فقط استرس بیشتر میشه..جاش بیاید در مورد نحوه پاسخگویی به مصاحبه همفکری کنیم
واقعا
یه پست طنزی اینستا دیدم، به طرف گفتن قبل آزمون که استرس داری یا نه ، گفت استرس برای کسی هست که درس خونده نه من که نخوندم، الان کار شماس، اکثر بچه ها انتظار داشتن که مرداد تاریخ مصاحبه باشه همه دارن میگن غافلگیر شدیم من خودم بشخصه تمام درس ها چندبار خوندم ولی از اینکه مجازی شدم تو ذوقم خورد ، چون تو ایران زندگی میکنم مشکل نت دارم، خیلی های دیگه هم مثل من راضیم تا جای دور بریم اما مجازی نه
منم منکر این مشکلات نشدم،،شدم؟؟!
عرض کردم با ناله چیزی فرق نمیکنه…میکنه؟! رضایت یا نارضایتی شما فرقی در حال مسئولین نمیکنه،،فقط حال بقیه داوطلب ها رو بدتر میکنه
حال داوطلبان بد هست
میشه معلم اخلاق نشی
آدم سالم هیجان منفی اش رو باید بتونه متعادل برون ریزی کنه نه انکار یا سرکوب! بعدش میتونه شرایط بپذیره و حل مساله کنه نه اینکه از همون ساز مخالف میزنی نشون میده که فقط هوش هیجانی پایینی داری
خدا رو شکر مجازی شد ، من که خیلی راضیم حضوری بود اصلا نمیتونستم برم تهران
میشه شکایت کرد؟ چرا قبل تموم شدن دولتی ها شروع میشه و چرا مجازی
چرا انقدر یهووی
ینی واقعا این همه ناعدالتی رو نمیفهمم
به راحتی توی مجازی میشه تقلب کرد
رو چه منطقی مجازی شد اخه؟؟؟ بعد اصلا رو چه منطقی قبل تموم شدن دولتی ها شد؟
واقعا ایا ازمون به این مهمی باید به صورت مجازی سنجیده بشن افراد؟ ای بابا مرسی از دانشگاه ازاد واقعا.
واقعا سنگ تموم گذاشته…این چه وضعیه آخه…
چطوری میشه تقلب کرد؟؟ حداقل بگید منم یاد بگیرم
به منم یاد بدید
هفته دیگه مراسمه و دانشگاه های دولتی مصاحبه ها رو به تعویق انداختن دانشگاه آزاد میاد مصاحبه میذاره اونم غیرحضوری ! خیلی اوضاع نت مناسبه الان !!! و هفته قطعاااامحدودتر و بدتر هم خواهد شد. این تصمیم گیری چه منطق و مصلحتی داره ؟!
اعتراض کنیم یعنی چی واقعا
والا مصاحبه حضوری سراسری ها رو هفته پیش رفتم، استادا عین گیج باید مقاله ها رو هی توضیح میدادی وای بحال مجازی شدن
شد مثل دوران کورونا که مجازی بود راحت همه قبولن
من شنیده بودم که مجازی باشه اکرثا رد میکنن شما مطمعنید؟
سال ۱۴۰۱ من مصاحبه دادم راحت فقط از معماری شهرمون پرسید راحت هم قبول شدم نرفتم
مقاله و کتاب داشتین؟
کدوم قسمت باید ببینیم ؟
چیزی مشخص نشده
روی لینک که می زنید نوشته امروز عصر در دسترس قرار می گیره …
خیلی عجیب نیست این موضوع؟ در حالی که مصاحبه دانشگاههای دولتی عقب افتاد، ناگهان دانشگاه آزاد شد ۶ تیر؟ منظورشون ۶ مرداد نبوده؟
دقیقا :)
دقیقا
اطلاعاتتون خیلی کمه.
تاریخ و روز و رشته ها مشخص نیست.
کدوم قسمت سایت ثبت شده؟من نتونستم وارد بشم
من هم دقیقا همین مشکل دارم
داوطلبان میتوانند نحوه و چگونگی ورود به جلسه مصاحبه مجازی را در قالب فیلم آموزشی مشاهده و اطلاعات لازم به منظور ورود به جلسه شامل نام کاربری و رمز عبور و همچنین تاریخ و زمان مصاحبه خود را از سامانه دریافت کنید.www.azmoon.org
امروز بعدازظهر
احسنت من مردم از استرس چرا کسی از دانشگاه ازاد پاسخگو نیست اخه
سلام چرا در سایت دانشگاه ازاد سامانه دریافت اطلاعات مصاحبه نیست
نوشتن که عصراعلام میشه
ایشالله ایشالله
فکر نکنم مشکلی پیش امد برداشتن
منم چندبار سر زدم ولی چیزی ندیدم
ای بابا چه استرسی چه کاریه تکلیفشون معلوم نیس
بدون اطلاع رسانی میگن ۴ روز دیگه…عجب
خبرشون عصر اعلام میکنن گندشون رو
وای چرا مجازی آخهههه
؟؟؟
بهتر که مجازیه برای اونی که مثل ما از شهر دزگه میان تو این اوضاع سخته
ان شاالله بسلامتی و آرزوی موفقیت برای همه ی عزیزان برگی بی اراده ی خداوند بر زمین نمیریزد.
آمین