موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اظهار نظر عجیب حسنی: غیرقانونی بودن پذیرش دانشجوی داخلی در پردیس‌ دانشگاه تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدیرکل گسترش وزارت علوم گفت: پردیس‌های دانشگاه تهران فقط اجازه جذب دانشجویان خارجی و دانشجویان ایرانی که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و خواستار بازگشت به کشور هستند، را دارند.

به گزارش پی اچ دی تست با اینکه دانشگاه تهران در پردیس های متعدد تهران 2  ، کیش و ارس در حال جذب دانشجو می باشد آقای حسنی از غیر قانونی بودن این نوع پذیرش خبر داده است.

ابوالفضل حسنی مدیرکل گسترش آموزش عالی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه دانشگاه تهران جزء دانشگاه‌های مادر کشور است، گفت: با توجه به بزرگ و مادر بودن دانشگاه تهران،‌ این دانشگاه در نقاط مختلف کشور دارای پردیس‌هایی است.

وی با تأکید براینکه مراکزی که دانشگاه تهران در شهرهای مختلف دایر می‌کند «پردیس» هستند، گفت: وزارت علوم این مراکز را به عنوان پردیس و نه به عنوان دانشگاه تهران شماره 2 می‌شناسد؛ عنوان‌هایی همچون دانشگاه تهران شماره 2 وجهه قانونی ندارد و وزارت علوم این مراکز را به اسم پردیس دانشگاهی دانشگاه تهران می‌شناسد.

مدیرکل گسترش آموزش عالی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از حاشیه شدن دانشگاه‌های شهرهایی که دانشگاه تهران در آنها پردیس دارد، این پردیس‌ها فقط می‌توانند برای پذیرش دانشجویان خارجی و دانشجویان ایرانی که در دانشگاه‌های خارج از کشور تحصیل می‌کنند و خواستار تحصیل در دانشگاه‌های کشور هستند، اقدام کند.

وی به دانشجویان ایرانی اشاره کرد که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و خواستار تحصیل در دانشگاه‌های کشور هستند و اظهار داشت: پردیس‌های دانشگاه تهران اجازه پذیرش دانشجویان ایرانی داخل کشور را ندارند و این پردیس‌ها فقط اجازه جذب دانشجویان خارجی و دانشجویان ایرانی را که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و خواستار بازگشت به کشور هستند،  دارند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها