دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴ علوم زمین (۷) کد ۲۲۱۰

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفترچه سوالات کنکور دکتری علوم زمین (۷) جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.
این رشته شامل گرایش تکتونیک است.
دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری علوم زمین (۷) ۱۳۹۴
کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا علوم زمین (۷)

2210

ثبت‌نام
باخبرم کن!

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اینجانب
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۶:۲۸ ب٫ظ

با سلام
از کارشناس محترم سایت این سوال رو داشتم که آیا بنده که جزء آخرین نفرات مجاز در سهمیه روزانه می باشم میتوانم امیدی به دعوت به مصاحبه در این سهمیه داشته باشم؟
با تشکر

مشاور
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  اینجانب

سلام
لطفا نام دقیق رشته و رتبه خود را ذکر نمایید تا راهنمایی شوید.

اینجانب
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۴ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور

بله رشته تکتونیک هستم با رتبه سی و اندی.
پیشاپیش ممنون از راهنماییتان.

مشاور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۲:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  اینجانب

سلام مجدد
متأسفانه با توجه به پذیرش محدود رشته شما، احتمال دعوت به مصاحبه تان برای دوره روزانه خیلی زیاد نیست. احتمالا برای شبانه دعوت می شوید و پردیس شانس اصلی شماست.
با توجه به کد رشته محل های محدود، می توانید به ترتیب همه را انتخاب کنید، چون تأثیری در احتمال دعوت به مصاحبه ندارد و تنها از دست ندادن شانس های احتمالی تان را تضمین می کند.

اینجانب
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  مشاور

با سلام
ضمن تشکر از راهنماییتان سوال دیگری که از حضورتان داشتم این است که آیا در هنگام انتخاب رشته اولویت دادن به پردیس دانشگاههای معتبر تهران بهتر است یا شبانه دانشگاه های معتبر غیر از تهران؟

مشاور
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مشاور

تأثیری که در احتمال دعوت به مصاحبه شما ندارد. اما به لحاظ اعتبار به نظر می رسد پردیس های دانشگاه های برتر تهران، اعتبار بهتری دارند.

ناشناس
اسفند ۲۶, ۱۳۹۳ ۴:۳۳ ب٫ظ

متن درخواست اعتراض به کلید اولیه سوالات: “۱۶-بر طبق (Krasnova et al, 2003) “به سنگ های با کلسیت غالب، نام عمومی کلکیتایت (calcitite)” داده می شود، در حالیکه متن سوال، نام دقیق ماسه سنگ را می خواهد که بر طبق طبقه بندی فولک برای ماسه سنگ ها، تنها نام مناسب برای این سنگ (دارای بیش از ۵۰ درصد خرده های کربناته) کالک آرنایت است. بنابراین گزینه ۱ صحیح تر است تا گزینه ۴. ۶۶- بر طبق قاسمی (۱۳۸۷) در این سوال، تنها گزینه ۴ دارای زاویه α برابر با ۹۰ و زاویه β برابر با ۰ است، نه گزینه ۳ که برای آن هر دوی این زوایا ۹۰ درجه است! ۷۹-می دانیم صفحه S با موقعیت N90E,20S، نماینده صفحه σ۲-σ۳ و قطب آن برابر σ۱ است. با توجه به آنکه قطب این صفحه شیب ۷۰ درجه داشته و نزدیک به قائم است گسل عادی و با توجه به جهت ساعتگرد محل برخورد صفحه S با صفحه C (خش گسل) بر روی استریونت، ساز و کار گسل عادی با مؤلفه راست بر است، بنابراین گزینه ۱ صحیح می باشد نه ۲. ۹۵- تردیدی نیست که آنومالی بوگر روی رشته کوه ها منفی است، اما در متن سوال علاوه بر واژه رشته کوه، واژه “برآمده” نیز دیده می شود که چنین از آن تعبیر می شود که منظور رشته کوهی است که در اثر بالا آمدن ریشه، ایزوستازی آن جبران شده و بنابراین بر طبق نمودارهای صفحه ۷۶ کتاب حسن زاده ومدبری (۱۳۸۶) آنومالی بوگر آن صفر و آنومالی هوای آزاد آن… ادامه نظر»

طاهره
فروردین ۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

مرسی
من گرایشم آب هست سوال ۱۶ رو اعتراض زدم

ali
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

سلام منم مهندسی هستم کاملاً موافقم ۱۶ رو اعتراض زدم

فاطمه
فروردین ۱۴, ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ali

کاش منم زودتر میدیدم. منم کالک آرنایت رو انتخاب کرده بودم کاش اصلاح بشه :-(