مدرسان شریف  بسته مقاله نویسی  کتاب مصاحبه دکتری

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری ۹۴حقوق جزا و جرم شناسی فقه و حقوق جزا کد ۲۱۱۴

دفترچه سوالات کنکور دکتری حقوق جزا و جرم شناسی فقه و حقوق جزا جهت دانلود رایگان خدمتتان تقدیم می گردد.

دانلود دفترچه سوالات آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی فقه و حقوق جزا ۱۳۹۴

کلید سوالات دفترچه سوالات کنکور دکترا حقوق جزا و جرم شناسی فقه و حقوق جزا

2114

کانال تلگرام دکتری پی اچ دی تست

230
افزودن دیدگاه جدید

avatar
فرزاد
فرزاد

دوستان “تو سهميه ايثارگران چند درصد بزني ميشه به قبولي اميدوار بود ؟؟ اگر دوستان مطلع جواب بدين ممنون ميشم

جزا
جزا

سلام دوستان کسی نیست رتبه و درصداشو بگه؟؟؟؟

علی
علی

بآ سلام درصدهای من 58 درصد اختصاصی و زبان و استعداد سفید کسی اطلاع داره سال پیش با این نمرات رتبه چند بوده؟ ممنون

سعیده
سعیده

سال نو مبارک

دانشجو جزا
دانشجو جزا

دوستان من واقعا دیگه نمیخوام به امتحان و نتایج فکر کنم با وجود اینکه خیلی وقت گذاشتم اما خراب کردم…امیدوارم روحیشو داشته باشم که سال بعد دوباره شرکت کنم.

سعیده
سعیده

درصدتون چنده؟من الان که دیگه تو وجودم نمی بینم دوباره کلید بزنم..

دانشجو جزا
دانشجو جزا

من درصدمو حساب نکردم اما میدونم که خیلی افتضاحه…من رشتم فقه و مبانی حقوق بود اما امسال برای کنکور جزا خیلی وقت گذاشتم…

ح.ج.ج
ح.ج.ج

شکست اولین گام پیروزی است. منم پارسال مصاحبه رد شدم، اما امسال با توپ پرتر اومدم. هم رزومه ام بهتر شده هم ایشالا رتبه ام بهتر میشه طبق این کلید.مهم مصاحبه اس. فقط باید خودتو برسونی پای مصاحبه. الانم ناامید نباش شاید خوب شد رتبه ات.

سعیده
سعیده

سلام،من میگم جامعه آماری ما خیلی کوچیکه.آدم دستش نمیاد درصدها تو چه رنجی هست .من با نفر اول سال 92 صحبت کردم میگفت اختصاصی 60 زدم،الان تو خودمون درصد 90 داریم،خدا به داد برس.فقط من پردیس قبول شم،دیگه هیچی نمیخوام.

جزا و جرمشناسی, زهرا
جزا و جرمشناسی, زهرا

سلام ,لطفا دوستان بفرمایید که کلید بالا قابل اعتماد و استناد هست ,چونکه بر مبنای a,b,c,و غیره پاسخ دادیم درسته ?

ح.ج.ج
ح.ج.ج

کلید بالا مال دفترچه D می باشه! درسته

احساساتی
احساساتی

من احساسم اینکه همه رو صد زدم

حقوقدان
حقوقدان

بنده 80 صحیح دارم و یک نزده و 9 غلط
استعداد 65
زبان 45

جزا دادرس
جزا دادرس

شما با این درصدا رتبتون بین 200تا300میشه

سعیده
سعیده

نه،بنظرم یک میشه.

حقوقدان
حقوقدان

به ریال حسابش کردی؟

پوریا یزدی
پوریا یزدی

شما واقعا این درصدا رو زدین؟

حقوقدان
حقوقدان

واقعا نه….

سعیده
سعیده

سلام،واقعا عالیه….

زهرا
زهرا

دوستان دریافت کلید سوالات جزا برام ممکن نیست سایت قفله چیکار کنم؟

احساساتی
احساساتی

همین بالا هست که

دانشجو جزا
دانشجو جزا

سلام دوست عزیز شما اولین بار هست که کنکور دادید؟

حقوقدان
حقوقدان

نه بار دومه

دانشجو جزا
دانشجو جزا

میشه بگید پارسال رتبتون چند شد؟و اینکه چقدر وقت گذاشتید؟ممنون

حقوقدان
حقوقدان

پارسال رتبه 600 شدم
3ماه وقت گذاشتم
روزی 9 ساعت

دانشجو جزا
دانشجو جزا

بابت پاسخ شما متشکرم امیدوارم بهترین رتبه را کسب کنید…

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

شما رتبتون بر اساس پارسال زیر سی میشه

ح.ج.ج
ح.ج.ج

اگه راست گفته باشه یک تا سه میشه

حقوقدان
حقوقدان

دروغم چیه
اگر کلید اصلاح بشه میشم 84 صحیح
5 غ
1 نزده

رییسی
رییسی

با این وقت کم 2 درس زبان و استعدادی که سخت بوده بتوانی هر دو درس را جواب دهی با این درصد ها واقعا جالبه

جزا
جزا

سلام بر دوستان بنده65درصد اختصاصی و 20درصد زبان و 15درصد استعداد.البته اگه کلید اصلاح بشه درصدها بالاتر میره.ایا امیدی به قبولی دارم

شهاب
شهاب

عالي با اين درصدها
شما جز رتبه هاي برتر هستيد

ميلاد حسيني پيا
ميلاد حسيني پيا

اختصاصي 70 تادرست
١٠سؤال نزدم
١٠غلط
زبان 0
استعداد٤٠

پوریا یزدی
پوریا یزدی

شما واقعا این درصدا رو زدی؟

برادر
برادر

اختصاصي
84 تا از90 تا صحيح
6تا غلط دارم
زبان0
استعداد0

ح.ج.ج
ح.ج.ج

نود و یک درصد زدی، اگه زبان و استعداد صفر زدی خیلی بد میشه اما با همین حال هم زیر 20 حتما میشی. ولی کسی که 91 میزنه اونقد باهوش هست که بتونه زبان استعداد رو چنتایی تست بزنه. کاش شانسی هم شده میزدی، اونا رو هر کدوم 20 میزدی 100 در 100 یک تا سه میشدی

سعیده
سعیده

اخه چه جوری زدی؟؟؟

ح.ج.ج
ح.ج.ج

سلام،
من اختصاصی 76
استعداد 45
زبان 22
فکر نکنم زیاد درصدا با پارسال فرق داشته باشه. درصد هم مهم نیست، تراز مهمه، هر سوال یه ترازی داره.
بقیه هم درصد بذارن ببینیم چه جوره وضع.

پوریا یزدی
پوریا یزدی

واقعا خیلی دوس دارم ببینم رتبه شما چند میشه؟!

شهاب
شهاب

سلام به
سعيده خانم و ساير دوستان
سطح سؤالات امسال با سال قبل متفاوت بسيار سخت تره
پس درصدهها نيز پايين تره پس زياد نااميد نباش

سعيده -جزا
سعيده -جزا

سلام.بچه ها كسي اينجا مصاحبه پرديس يا شبانه رفته؟؟؟

سعيده -جزا
سعيده -جزا

سلام-بچه ها الان متوجه شدم پارسال با درصد هاي من رتبه 700 بوده…نااميد بودم نااميدتر شدم.

جزا دادرس
جزا دادرس

پن پارسال با تخصصی 68 و استعداد28 رتبه 133 شدم امسال قطعا میانگین درصدا میاد پایین

سعیده
سعیده

سلام،با این رتبه پردیس یا شبانه نرفتید ؟دعوت شدید؟؟؟

جزا دادرس
جزا دادرس

سه تا از پردیسان با آخرین نفر دعوت شده یکی اختلاف داشتم البته عدالت رو نزدم

شهاب
شهاب

آري نمره منفي را كسر كردم
ولي به نظر ميرسه تعدادي از كليد ها اشتباهه

شهاب
شهاب

بچه ها سلام
كجاييد چرا خبري ازتون نيست

جزا دادرس
جزا دادرس

استعداد و زبان کی کلیداش میاد؟ آقا شهاب شما غلطهاتونو رو با نمره منفی حساب کردین؟

سعیده
سعیده

سلام. بچه ها من 58 شدم. منم نمیدونم بخونم واسه مصاحبه یا نه؟ ؟؟یعنی پردیس دعوت میشم. ..

جزا دادرس
جزا دادرس

من 55درصد زدم به نظرم بعضی سوالهای جرم و جزا و ا.د.ک کلیداش اشتباس

جزا دادرس
جزا دادرس

چرا جزاییهاا کسی نیست بحث کنه!!!

شهاب
شهاب

شهاب جزا
تخصصي 51درصد
استعداد10
زبان10

شهاب
شهاب

سلام
بچه هاي جزا
تخصصي
من 58 سؤال صحيح
٣٢غلط
استعداد 5 تا صحيح
زبان 5تا صحيح
اميدي به قبولي پرديس ها هست يا خير

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

وای خدای من میخوام از ناراحتی دق کنم.
بچه ها خواهش میکنم اعتراض کنید.چون پارسال اعتراض نتیجه داد تو چندتا سوال. من شدم شصت و دو.
ولی مطمینم یسری سوالات قطعا اشتباه پاسخ داده شده.به خصوص تو فقه.

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

دوستان جزایی. لطفا درصداتونو دقیق اعلام کنید.اینجوری تا حدودی تکلیف خوندن یا نخوندن برا مصاحبه مشخص میشه برامون. ممنون میشم

محمد جزا
محمد جزا

سلام دوستان من که درصد هاموم دراوردم ناامید شدم تخصصیم 47 درصد شد از دوستان کسی هست درصد هاشو درآورده باشه؟

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

سلام.ازسنجش گرفتید،؟
من موفق نشدم پاسخ هارو بگیرم.

محمد جزا
محمد جزا

دوستان من تو بد ترین وضعیت درصدام تخصصی 60 زبان 25 و استعداد 20 به نظرتون قول می شم؟

حقوق عمومی
حقوق عمومی

بلی

سعيده -جزا
سعيده -جزا

بستگي به بقيه داره…اينطور كه جامعه اماري اينجا همه بالاي 60 هستند ادم نااميد ميشه.

جزا 94
جزا 94

درصدهای احتمالی(تقریبا قطعی) من:
تخصصی 60
استعداد 30
زبان شرمنده 0

دوستان باتوجه به سختی سوالات بنظر شما امید به رتبه زیر 100 هست یا بر بادم؟

شیری- حقوق جزا 94
شیری- حقوق جزا 94

قاچاق مشروبات الکلی خارجی (نه داخلی) مطلقا در صلاحیت انقلاب است. قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب 1392 ماده 22: تبصره 1- حکم ماده(702) قانون مجازات اسلامی اصلاحی مصوب 22/8/1387 فقط شامل مشروبات الکلی تولیدشده در داخل کشور است. تبصره 4-مشروبات الکلی، اموال تاریخی- فرهنگی، تجهیزات دریافت از ماهواره به‌طور غیرمجاز، آلات و وسایل قمار و آثار سمعی و بصری مبتذل و مستهجن از مصادیق کالای ممنوع است. فصل هشتم- مراجع صالح رسیدگی به جرم قاچاق ماده 44- رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز سازمان یافته و حرفه‏ای ، قاچاق کالاهای ممنوع ، و قاچاق کالا و… ادامه نظر»

دکتری جزا و جرم شناسی
دکتری جزا و جرم شناسی

سلام.وقت بخیر. من نتونستم کلید دفترجه عمومی رو پیدا کنم.راهنماییم میکنید؟

سعيده -جزا
سعيده -جزا

سلام-من ميگم سال 92 رتبه يك درصداش همين حول و حوش بود.كاش مثل اون سال درصدها پايين باشه.

شیری- حقوق جزا 94
شیری- حقوق جزا 94

سلام دوستان جزا به نظرتون با تخصصی 70 ، استعداد 10 و زبان صفر رتبه ام چند میشه؟؟؟

حقوق
حقوق

ایشالله دانشگاه تهران قبولی

شیری- حقوق جزا 94
شیری- حقوق جزا 94

فک نکنم آخه رتبه 27 پارسال (تخصصی78- زبان 38-استعداد40) این درصدها رو کسب کردن. من رتبه 50 بشم هم راضیم

سعيده -جزا
سعيده -جزا

عاليه…لطفا بگبد چي خونديد؟؟براي سال بعد.من پارسال آزمايشي رفتم چهل و خورده اي زدم امسال مثلا خوندم 50 زدم.بگيد چكار كرددي؟؟؟؟؟

شیری- حقوق جزا 94
شیری- حقوق جزا 94

سلام مطالب خاصی نخوندم اجازه بدید نتایج و یا حداقل کلیدها بیاد بعد مطمئن که شدیم درصدایی که گفته شده(70 – 10 -صفر)قطعی است حتما در سایت میگذارم در ضمن می تونی در گوگل هوشنگ شیری رو جستجو کنی اطلاعات لازم دستت خواهد اومد.

سعيده -جزا
سعيده -جزا

ممنون

افسانه حقوق جزا
افسانه حقوق جزا

سلام به رتبه یک سال گذشته و همه بچه های جزا. جامعه آماری حاضراز اونجایی که تعدادشون خیلی کمه نمیتونه نمونه خوبی باشه برای مقایسه درجه سختی یا آسونی سوال ها نسبت به سال قبل….. فقط منتظر کلید سازمان سنجش و نهایتا کارنامتون بمونید اصلا هم پیشداوری نکنید. موفق باشید و سال خوبی رو براتون آرزو می کنم.

رتبه یک سال گذشته
رتبه یک سال گذشته

سلام. با شما موافقم

رتبه یک سال گذشته
رتبه یک سال گذشته

کلید پیشنهادی دکتری سراسری حقوق جزا (دفترچه D 1394)
1 3 31 2 61 1
2 1 32 4 62 3
3 4 33 1 63 4
4 3 34 3 64 2
5 3 35 2 65 2
6 2 36 4 66 3
7 1 37 3 67 3
8 3 38 3 68 2
9 1 39 3 69 4
10 2 40 1 70 4
11 4 41 4 71 2
12 1 42 1 72 4
13 4 43 2 73 3
14 2 44 1 74 1
15 4 45 3 75 2
16 2 46 3 76 3
17 4 47 4 77 2
18 2 48 4 78 1
19 1 49 1 79 3
20 2 50 3 80 1
21 4 51 1 81 4
22 3 52 1 82 1
23 2 53 4 83 2
24 3 54 2 84 4
25 2 55 3 85 1
26 1 56 1 86 3
27 3 57 4 87 2
28 4 58 2 88 3
29 1 59 1 89 4
30 3 60 4 90 4

جزا دادرس
جزا دادرس

آیین دادرسی کیفری به جز سوالهای 39.44.47.48.50 بقیه رو درست زودی 39 میشه دو 44 میشه دو 47 میشه یک 50 میشه دو

جزا 94
جزا 94

44 میشه 4. به موجب ماده 22 قانون جدید کالا و ارز جدید قاچاق مشروبات الکلی خارجی تا سقف 10 میلیون تومان در صلاحیت تعزیرات است. ولی بیش از 10 میلیون چون حبس دارد در صلاحیت دادگاه انقلاب. البته این ضعف قانون است چون طبق تبصره 1 این قانون حمل و نگهداری و…(ماده 702 قانون مجازات 75(تعزیرات) حتی اگر 100 تومن باشد در صلاحیت دادگاه البته عمومی جزائی است و این شدت در خصوص مشروبات خارجی حسب قیمت است که ممکن است به دادگاه برود.

جزا 94
جزا 94

جواب سوال 52 هم میشود 4. جرائم اقتصادی اصولا در صلاحیت محاکم عمومی است مگر اینکه عمده و کلان باشد که از باب افساد فی الارض(مثل چند موردی که در سالهای اخیر داشتیم در صلاحیت انقلاب است.

هادی
هادی

سلام بر جزا 94 دوست عزیز اگه همه درصداتو اینجوری حساب کرده باشی که بالا اعلام کردی باید یه تجدید نظر توش بکنی… کالاهای ممنوع مطلقا در صلاحیت دادگاه انقلابه و تفکیک بیش از ده میلیون که شما فرمودید شامل مشروبات الکلی نمیشه.طبق ماده 44، ماده ۴۴- رسيدگي به جرائم قاچاق كالا و ارز سازمان يافته و حرفه اي، قاچاق كالاهاي ممنوع و قاچاق كالا و ارز مستلزم حبس و يا انفصال از خدمات دولتي در صلاحيت دادسرا و دادگاه انقلاب است. البته من خودم هم این اشتباه شما رو کردم و غلط جواب دادم. در این زمینه رای وحدت… ادامه نظر»

جزا 94
جزا 94

در خصوص قاچاق قانع شدم دوست عزیز. چون من قاچاق چوب رو در ذهنم داشتم در خصوص قاچاق مشروبات الکلی فکر نکرده زد. چوب کالای مجاز مشروط است ولی مشروبات الکلی کالای ممنوع.

من که گفتم بر بادم.

الف
الف

در صلاحیت دادسرا و دادگاه انقلاب است دلیل ان نیز رای وحدت که اخیرا صادر شده و در خصوص ماده ۴۴قانون قاچاق کالا و ارز است

شیری- حقوق جزا 94
شیری- حقوق جزا 94

س 40 : در موارد اختلاف بین دادگاه اطفال و انقلاب، دادگاه اطفال صالح بوده و در موارد اختلاف اطفال با کیفری استان، دادگاه کیفری استان صالح می باشد( قانون و مجموع آراء وحدت رویه مرتبط). س 44: سلام :قاچاق مشروبات الکلی خارجی (نه داخلی) مطلقا در صلاحیت انقلاب است.قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب 1392 ماده 22: تبصره 1- حکم ماده(702) قانون مجازات اسلامی اصلاحی مصوب 22/8/1387 فقط شامل مشروبات الکلی تولیدشده در داخل کشور است. تبصره 4-مشروبات الکلی، اموال تاریخی- فرهنگی، تجهیزات دریافت از ماهواره به‌طور غیرمجاز، آلات و وسایل قمار و آثار سمعی و بصری… ادامه نظر»

حسام
حسام

نه! همش انقلابه، چون کالای ممنوعه هست.

سعیده
سعیده

سوال فقه زن باردار گزینه شما درست نیست

جزا دادرس
جزا دادرس

سلام زن باردار سوال بیست که گزینه 1 درسته چرا میگید درست نیست؟

دانشجو جزا
دانشجو جزا

جواب میشه گزینه یک اما جناب رتبه یک گزینه دو رو گفتن

حقوق جزا
حقوق جزا

دوستان اگه کسی جواب جرم شناسی رو در آورده بگه

دانشجو جزا
دانشجو جزا

چرا جواب سوال 56 میشه گزینه 1؟

جزا دادرس
جزا دادرس

چون هردو آنی هستن

جزا دادرس
جزا دادرس

سلام به همه دوستان من فقه همه رو جوابا رو درآوردم دوتا غلط زدم یکی هم نزدم خودم خیلی راضیم پارسال فقه صد زدم ولی امسال سخت تر بود یکی رداء غلط زدم یکی اهداب و یکی هم که نزدم نظر سید مرتضی بود که بیت المال میشد من شک داشتم نزدم

دانشجو جزا
دانشجو جزا

سلام میشه لطف کنید جواب سوالات 7 و 8 و 28 و 31 رو بگید

جزا دادرس
جزا دادرس

یک 3 دو1 سه4 چهار1 پنج3 شش2 هفت1 هشت3 نه1 ده2 یازده1 دوازده2 سیزده4 چهارده2 پانزده4 شانزده2 هفده4 هیجده2 نوزده1 بیست1 بیست ویک4 بیست دو 3 بیست و سه2 بیست وسه2 بیست چهار3 بیست و پنج3بیست شش1 بیست و هفت3 بیست هشت 4 بیست نه1 سی3 سی و یک2 سی دو4 سی وسه1 سی وچهار3سی و پنج2

جزا دادرس
جزا دادرس

ببخشید دوازده 1

هادی
هادی

با سلام و تشکر از شما
اگه ممکنه پاسخهاتون در مورد آیین دادرسی و جرم شناسی رو هم بذارید.
از مجموع درصدای تخصصیتون راضی بودید شما؟
ممنونم.

جزا دادرس
جزا دادرس

آقا هادی سلام بالاتر سوالهای کیفری دوستمون رتبه یک پارسال گذاشته به جز اونجایی که گفتم بقیه درستن

حقوق جزا 94
حقوق جزا 94

دوستان جواب سوال 40 تخصصی گزینه یک میشه. با استناد به وحدت رویه شماره651 سال79:‌تبصره ماده 220 قانون آئين دادرسي كيفري مصوب 1378 مقرر داشته كه به كليه جرائم اشخاص كمتر از 18 سال تمام بر طبق مقررات عمومي در دادگاه‌اطفال رسيدگي مي‌شود و نظر به اينكه فلسفه وضع قانون دادگاه اطفال مبتني بر تربيت و تهذيب مي‌باشد و نيز خصوصيات جسمي و رواني و اصل‌عدم مسئوليت اطفال بزهكار ايجاب كرده كه قانونگذار با رعايت قاعده حمايت از مجرم دادگاه خاصي را در مورد رسيدگي به مطلق جرائم آنها تشكيل‌دهد و با توجه به اينكه بموجب ماده 308 قانون مزبور،… ادامه نظر»

جرم شناسی
جرم شناسی

دوستان انتخاب عقلانی جوابش چی بود

سعیده
سعیده

تو رو خدا نظر بدید من با 53 درصد امید به دعوت حتی پردیس داشتهبشم؟؟؟ ناراحت اصلادبه این کلیدها خوابم نبرده.

حقوق
حقوق

امسال میانگین پایین میاد چون سطح سوالات نسبت به پارسال خیلی سخت تر بود.شما 53 زدید مثل اینه که سال قبل یکی شصت و سه زده باشه

سعيده -جزا
سعيده -جزا

اونوقت 63 كجا آورده بودن؟؟

جرم شناسی
جرم شناسی

زبان و استعداد چقدر زدی؟

سعيده -جزا
سعيده -جزا

اونا خیلی بد زبان 6 درصد استعداد هم 15درصد

جرم شناسی
جرم شناسی

53 درصد اختصاصی خوبه بنظر من با این سطح سوالا چون از هرکی هم می پرسم میگه سخت بوده
بنظرم پردیس بتونی شاید هم شبانه باید دید دیگران چیکار کردن
نگران نباش چون زبان که همه مشکل دارن بجز ی عده معدود مهم همون تخصصی هاست

سعيده -جزا
سعيده -جزا

اميد به خدا

سعید.حقوق جزا
سعید.حقوق جزا

سوال 89 گزینه یک زدم

جرم شناسی
جرم شناسی

دوستان انتخاب عقلانی میره تو بزه دیده شناسی؟ درسته؟

سعید.حقوق جزا
سعید.حقوق جزا

در خصوص س 81 و انتخاب عقلانی من عمل مجرمانه رو زدم

سعيده -جزا
سعيده -جزا

من هم همينطور

حقوق جزا
حقوق جزا

انتخاب عقلانی در حیطه ی بزه دیده شناسی هستش تو اول بحث نظریه عقلانی توکتاب نظریه های جرم شناسی ملک محمدی نوشته

جرم شناسی
جرم شناسی

منم همین زده بودم.
چون دقیقا منطبق بر بزهدیده شناسی علمی که نقش شاکی رو در تحقق جرم بررسی می کنه.

سعید.حقوق جزا
سعید.حقوق جزا

سلام.سوال 85جرم در خصوص جابه جایی جرم پیشگیری وضعی میشد؟

سعيده -جزا
سعيده -جزا

من پيگيري وضعي زدم.اينو مطمينم

شهاب
شهاب

سلام به اساتيد بزرگ
بنده حقير با برسي دقيق كتب پاسخ سؤال هاي
٣٤ چهار
٢٨سه
٤٧ يك
زيرا اشاره به ماده ٤١٧ق ادم صرفا به أمور مدني تسري دارد و در موردسؤال مربوط نيز من راي دادگاه دو دادگاه تجديد نظر استانهاي مختلف را دارم

سعیده
سعیده

سلام.من با این کلیدها بیست و پنج غلط.9 نزده دارم بنظرم تمام زحماتم بر فنا رفت.من تو راه اداره وقت ناهار و …هم درس خوندم.

ح.ج.ج
ح.ج.ج

خب وقتی مطمئن نیستید نزنید بهتره

بهترین کارو اونایی می کنن که نزده زیاد دارن و زده هاشونم فقط قطع به یقیناشونه

سعيده -جزا
سعيده -جزا

تمام سوالات برام آشنا بودن منم پاسخ دادم.قبل امتحان با همين ايده شما رفتم.من پارسال تفاوتم با رتبه زير150 همين بود كه صحيح هامون يكي بود اما غلطهاي من دو برابر اون بود.

حامد جزا
حامد جزا

رییس جمهور سابق عضو مجمع تشخیص مصلحته رسیدگی به جرایم دوران تصدی گری زمان ریاست جمهوری در دادسرای دیوان انجام میشه

جزا 94
جزا 94

دوست عزیز رسیدگی به جرائم رئیس جمهور طبق تبصره ماده 4 قانون تشکیل (همانطور که شما گفتیدچون عضو مجمع است) در صلاحیت دادگاه کیفری استان تهران است و ولی دادسرای دادگاه مذکور دادسرای عمومی و انقلاب تهران(دادسرائی که در معیت دادگاه مذکور است) می باشد. در تهران دادسرای ویژه ای به جرائم مقامات رسیدگی می کند.

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

سلام دوستان
من زیر 50 درصد تخصصی زدم با این کلیدا
ولی استعداد رو بالای 70 زدم طبق این کلیدای که این تالار آوردن….زبانم که نزدم

ارشد جزا جرمشناسی/93
ارشد جزا جرمشناسی/93

افرین به شماها که چک کردید.من از ترسم چک نکردم سوالارو چه برسه دنبال جوابامم برم و بنظرم اینطوری بهتره
میگم فعلا با حس قبولی استراحت کنم!
امیدوارم همتون موفق بشید

راستی اینجا کسی هست که مثل من اولین بارش باشه کنکور دکتری داده؟من نمی دونستم باید چی بخونم چون منابع خیلی زیاد بود و با بدبختی خوندم

ح.جزا
ح.جزا

منم همین طور
اصلا دوست ندارم سوالا یادم بیاد یا جوابارو چک کنم
من پارسال شرکت کرده بودم انقدر سخت نبود که امسال بود.
اگه منبعی می خوای بگو تبادل نظر کنیم
جزا بدیش این که منابعش خیلی زیاده

جرم شناس
جرم شناس

دوستان من در مورد دوتا از سوالای جرم شناسی از چند نفر سوال کردم بعضیا می گن اون سوال سرمایه داری جوابش میشه سازمانی چون از شاخه های جرم شناسی انتقادی محسوب میشه
ایا این درسته؟
من مارکسیست که گزینه 3 می شد زدم
اگه سازمانی باشه کلا جرم شناسی رو خراب کردم!
لطفا درصدای جرم شناسی تون رو بگید دوستان از استرس مردیم

ارشد جزا جرمشناسی/93
ارشد جزا جرمشناسی/93

یکی از دوستانم هم همین می گفت.
اما اشتباهه و کاملا بدیهیه
چون باید همون مارکسیست باشه من تو جزوه جرم شناسیم تو قسمت مارکسیست نوشتم سرمای داری چون اصل اولیه شم اینه که نظام سرمایه داری ناعادلانه ست تو دانشنامه جرم شناسی هم همین اومده خودم خوندم
من سوالات از ترسم چک نکردم اما جرم شناسی با چیزهایی که از جلسه ازمون یادمه فکر کنم 25 درصد زدم چون زیادم نخونده بودمش و برام خیلی سخت بود

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

جوابش قطعا میشه مارکسیست خیالتون راحت.

جرم شناس
جرم شناس

مطمئنی دوست من؟

سعیده
سعیده

دکتر سلیمی و شجاعی در ترجمه کتابهایشان عینا از این عبارت نام میرند. شک نکنید

جرم شناس
جرم شناس

بچه ها من درمورد دو تا سوال جرم شناسی از چندنفر سوال کردم
یکی اون سوال سرمایه داری بعضیا میگن می شه سازمانی که یکی از شاخه های جرم شناسی انتقادیه میشه چون به سرمایه داری هم تاکید داره و مفصل تره .این درسته؟ داستانش چیه؟من اصلا نمی دونستم.

من خودم مارکسیست زدم

جرم شناسی رو من خراب کردم
شما چطوری زدید؟
میشه بگید؟اگه برا همه سخت بوده باشه به نفع همه ست
لطفا درصداتون بگید

جزا 94
جزا 94

جواب سوالات من از 53 تا 73
53 ن
54 2
55 1
56 1
57 1
58 2
59 1
60 4

61 1
62 3
63 4
64 ن
65 2
66 3
67 3
68 1
69 3
70 4
71 4
72 3
73 3

ارشد جزا جرمشناسی93
ارشد جزا جرمشناسی93

افرین به شماها که چک کردید.من از ترسم چک نکردم سوالارو چه برسه دنبال جوابامم برم و بنظرم اینطوری بهتره
میگم فعلا با حس قبولی استراحت کنم!
امیدوارم همتون موفق بشید

راستی اینجا کسی هست که مثل من اولین بارش باشه کنکور دکتری داده؟من نمی دونستم باید چی بخونم چون منابع خیلی زیاد بود و با بدبختی خوندم

دانشجو جزا
دانشجو جزا

دوست عزیز شما خیلی کار درستی میکنی که با فکر قبولی در حال استراحت هستی…ما که هنوز خستگی روزهای قبل کنکور از وجودمون نرفته بررسی سوالات هم بیشتر حالمونو گرفت…توصیه میکنم با همین فکر خوش باشید

دانشجو
دانشجو

سلام دوستان
به نظرتون با استعداد 25زبان صفر و تخصصی 43امیدی به پردیسها میشه داشت ؟؟ کسی اطلاع داره از کسایی که قبولی سالهای قبل هستن؟؟

جرم شناس
جرم شناس

بعید نیست بستگی داره تک رقمی ها چند درصد بزنن اگه مثل پارسال بین 70 و 80 باشه قضیه فرق می کنه اما اگه کمتر بزنن احتمال قبولی ها هم فرق می کنه دیگه
درهرحال ناامید نباش

سعيده -جزا
سعيده -جزا

سلام-من سال گذشته با 43 درصد اختصاصي- زبان 8 و استعداد 38 درصد رتبم 700 شد.اما امسال اينطور كه بچه ها ميگن انشالله رتبه ها نزول ميكنه.

حامد جزا
حامد جزا

سوال 54 گزینه دادسرای دیوان عالی کشور صحیحه

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

نه جرم رییس جمهور که از اعضای مجمع تشحیصه میره دادگاه گیفری استان تهران.و تحقیقاتشم در دادسرای تهرانه

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

فقط یه خواهش. دوشنبه که جواب سنجش میاد.خواهشا دوستان درصداشونو حساب کنن و اعلام کنن تا بدونیم رنج درصدای امسال در چه حده حدودا و بدونیم امیدوار باشیم و برا مصاحبه بخونیم یا نه. ممنونم…

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

اینم جواب کیفری و جزا.از سوال سی و شش.فقط مطمینا رو نوشتم.اختلافیا رو باید بزاریم تا جواب سنجش بیاد.
4
3



4
1
2
1
3
3
4
4
1

1
1
4
2
3
1
4
2
1
4
1
3
4
3
2

3
1
4

2
4
3

سعیده
سعیده

اگه درست متوجه شده باشم. شما سوال سندها را کلاهبردار ی ندونستید. انداختن واشر را هم سرقت متعدد نمیدانید و جعل امضا ریس شعبه را هم جعل نمیدانید ولی من رو اینا مطمین هستم.

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

جواب جرم اگه کسی قطعی پیدا کرده بزاره.جزا و کیفری اثل سوالا معلومه و بقیه چون اختلافیه باید منتظر نظر سنجش باشیم.چون فقط بر اساس پاسخنامه ای خودش میده تصحیح میکنه.

دانشجو جزا
دانشجو جزا

جواب سوال 54 چی میشه؟

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

میشه دو

دانشجو جزا
دانشجو جزا

سلام دوستان لطفا اگه کسی جواب سوالات آیین دادرسی و جزا و جرم رو پیدا کرده اینجا بزاره

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

جزا و جرم شناسی مریم
لطف کنید
اگر تمام پاسخها رو پیدا کردید زحمت بکشید شماره ها رو اینجا بنویسید
ممنون

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

اسوده خاطر باشید
اطلاعات شما خوبه
قبول میشید
شب ارامی داشته باشید

الف-جزا
الف-جزا

با ارزوی آسودگی متقابل.
ممنون و شب خوش.

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

جواب قطعی فقه که پیدا کردم همشونو جز سوال یازده.ببخشید که شماره سوال نزاستم.از یک تا سی و پنجه
3
1
4
1
3
2
2
3
1
2

1
4
2
4
2
4
2
1
1
4
3
2
3
3
1
3
4
1
3
2
4
1
1
2

سعیده
سعیده

با این کلید من 4 غلط و 2 نزده دارم

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

دانشجو جزا،الف و دیگر دوستان
من این اطمینان رو بهتون میدم امسال میانگین با افت شدید روبرو خواهد شد
به سوالات که نگاه میکنم اصلا قابل قیاس با پارسال نیست
حسرت اینو میخورم که پارسال رو الکی گرفتم
امسال خیلی خیلی سخت تر از پارسال بوده

جزا و جرمشناسی
جزا و جرمشناسی

امیدوارم اینطور باشه
خیلی از سوالات و بی دقتی محض کردم
سوال 87 و چی زدید؟

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

87 رو نزدم

الف-جزا
الف-جزا

87 چی بود؟ من جرئت نمی کنم برم سوالارو ببینم بگید شاید من زده باشم.

جزا و جرمشناسی
جزا و جرمشناسی

شما از وضعیت سهمیه ها خبر ندارید؟
من سال اولیه که از سهمیه استفاده میکنم اصلا نمیدونم در چه سطحی هستن بچه های شاهد ایثارگر
اگه مثل وکالت باشن که خیلی سطحشون پایینه
من با درصد 40 قبول میشم؟

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

اطلاعی ندارم
ولی ارزو میکنم قبول شید

جزا و جرمشناسی
جزا و جرمشناسی

ممنونم
شما هم ان شاء الله قبول شید
کدوم دانشگاه درس خوندید؟

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

تربیت

الف-جزا
الف-جزا

اره منم نظرم همینه. من فقه رو شاید بیست باری خونده بودم. همه چیز رو .حتی دیات رو همه رو یادگرفته بودم و تو امتحان هم همه سوالات مربوط به دیات رو راحت زدم. اما با اینحال 6 تا سوال رو جواب ندادم !! البته همه رو میتونستم تحلیل کنم اما جواب اخر رو شک داشتم یا اون سید مرتضی و شیخ مفید رو ترسیدم ریسک نکردم فقط از ترس غلط دراومدن با اینکه میتونستم نظرات رو احصا کنم. با این اطلاعات فقه سال پیش رو نزدیک صد زدم وقتی قبل کنکور داشتم تمرین تست زنی می کردم.اما امسال اینطوری… ادامه نظر»

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

والا دروغ بده
بخدا من حتی از رو لمعه حتی یه دور فقط معانی فارسی هم نخوندم
رزومه پژوهشی خوبی ندارم

الف-جزا
الف-جزا

نه من دچار ضعف اعتماد بنفس شده بودم و رو این درس خیلی وقت گذاشتم.
مقالات خیلی تعیین کننده اند؟مثلا لازمه حتما علمی پژوهشی باشه؟

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

من یه مقاله هم ندارم
در کل بله بسیار تعیین کننده اند
بیشتر از ازمونی که دادیم موثرن

الف-جزا
الف-جزا

شما دانشگاه خوبی بودی نگران نباش خودش موثره.

الف-جزا
الف-جزا

امیدوارم موفق بشند همه دوستان و شما.
من که سال 93 بهم حروم شد واقعا پیرم کرد.حالاهم استرس مصاحبه گرفتتم!
نمی دونم.
ان شاءالله خیر باشه.

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

امتیاز بندی ها رو ندیدید مگه؟
ازون لیست من فقط دانشگام خوبه و موضوع و نمره پایان نامم
فاکتورهای زیاد دیگه ای داره که من فاقد اونام
در هر صورت ارزو میکنم کسانیکه مثل شما زحمت کشیدن به نتیجه برسن
من زحمتی نکشیدم
با اطلاعات روزمره خودم سرجلسه حاضر شدم
هرکس زحمت کشیده مثل شما مستحق پیروزیه نه من

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

من همه موفقیتام(شغلی) سال 93 رقم خورد
پر از استرس ولی نتیجه دلخواهمو هم گرفتم
شمام موفق باشید

الف-جزا
الف-جزا

اتفاقا دیدم امتیازبندی هارو و بخاطر همین هم استرس گرفتم.
قربون شما
من که فقط بخدا توکل کردم.
شماهم ناامید نباش.خیره ان شاء الله

جزا و جرمشناسی
جزا و جرمشناسی

بچه ها اون چک رو چی زدید که استرداد نمیکنه؟

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

عنصر سپردن وجود نداشت که بشه خیانت در امانت
بنابراین من سو استفاده از سفید امضا رو زدم

جزا و جرمشناسی
جزا و جرمشناسی

من زدم جرم نیست
سواستفاده از سفید امضا بنظرم درست نیست. بیشتر شبیه سرقت بود اما تو گزینه ها نداشت!
سوال مبهم بود… استرداد یعنی چی؟ مخفی کردن؟
سوال بیخودی بود

الف-جزا
الف-جزا

تو ق.م.ا 75 در سوء استفاده از سفیدمهر اخفا رو نیاورده فقط گفته سوء استفاده کند از سفید مهری که به هرطریقی استفاده کرده.

من خودم این رو سوء استفاده از سفید مهر زدم.اما قطعا خیانت در امانت نبود.

الف-جزا
الف-جزا

میشه آقا…

خنده…
امتحانی بودا….

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

سو استفاده تلقی میشه
چون ماده 673 گفته سو استفاده کنه از چیزی که بهش سپردن یا به هر طریق بدست اورده

الف-جزا
الف-جزا

اخه سوال گفته بود فقط مخفی کرده.
نمی دونم ایا مشمول سوء استفاده میشه یانه خودم سوء استفاده زدم

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

ما میگیم میشه،شومام بگید میشه…آره

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

سو استفاده زمانی میشه که جنبه مالی احراز بشه.اینجا نفعی برا خودش تحصیل نکرده.فقط میشه خیانت

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

ضمن اینکه وقتی سفید امضا رو بهش مسترد نمیکنه قزینه وجود داره که سپرده شده بهش.البته خودم ببن جرم نبودن و خیانت مرددم ولی به نظرم وجه غالب با خیانته

به مریم خانم
به مریم خانم

نه .سوءاستفاده که فقط مالی نیست میتونه غیر مالی هم باشه.
ضمن اینکه متن ماده ازین جهت اطلاق داره و نگفته مالی
در خیانت در امانت باید حتما سپردن احراز بشه و باتوجه به اصل مضیق بودن حقوق ماهوی نمیشه گفت مسترد نکردن یعنی قرینه ای که بهش سپرده شده. شاید سرقت کرده یا پیدا کرده

جزا 94
جزا 94

بنظر من وصف کیفری ندارد و باید حسن دادخواست استرداد بدهد

دانشجو جزا
دانشجو جزا

من یکی که دپرس شدم…اصلا دیگه حوصلش رو ندارم…یاد روزهایی افتادم که به سختی گذروندم

الف-جزا
الف-جزا

نا امید نباش.فراموش نکن که این ی امتحانی نیست که باید ی نمره خاص توش اورد بلکه نمرات رقابتی میان بالا.

حامد جزا
حامد جزا

سوال 51 گزینه 1 که در مورد شهادت شرعی یک قید کم داره “اعم از آنکه مفید علم باشد یا نباشد”

حامد جزا
حامد جزا

سوال 68 گزینه صحیح کلاهبرداری هست و مشمول معامله معارض نمیشه

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

به چه دلیل معامله معارض نیست؟

الف-جزا
الف-جزا

چون در معامله معارض بحث ثبتی مطرح هست.
اصلا سند مجعول توش محلی از اعراب نداره.
ببینید مثلا در جاهایی که ثبت اسناد غیر منقول اجباری ست سند عادی قدرت مقابله باهاش رو نداره و طبق رای وحدت رویه از شمول معامله معارض خارجه جایی که اولی سند عادی و دومی سند رسمی باشه.حالا وقتی سند عادی معامله معارض رو محقق نمیکنه قطعا سند جعلی به طریق اولی محققش نخواهد کرد.این فقط نکته انحرافیش بود.

الف-جزا
الف-جزا

البته احتمال انتقال مال غیر هم پربیراه نیست.چون در انتقال مال غیر لازم نیست حتما سند ، واقعی و غیر مجعول باشه.
ضمن این که میشه نسبت به یک طرف کلاهبرداری و نسبت به دیگری انتقال مال غیر گرفت.
من شک داشتم و نزدم.

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

معامله معارض نیست.چون در معامله معارض فرد نسبت به مال خودش معاملات متعدد انجام میده

حامد جزا
حامد جزا

سوال آخر قطعا مارکسیستی هست

الف-جزا
الف-جزا

دوستان اون سوال اخر جرم شناسی در خصوص نظام سرمایه داری رو چی زدید؟از یکی شنیدم گفت انتقادی!
اما احتمال زیاد همون مارکسیستی هست چون اساس مارکسیست طبق گفته خود مارکس بر اینه که در نظام سرمایه داری جرم امری محتوم است و ….
درسته؟

دانشجو جزا
دانشجو جزا

مارکسیستی درسته

جرم شناس
جرم شناس

اتفاقا منم از یکی از دانشجوهای دکتری سوال کردم گفت یکی از شاخه های جرم شناسی جرم شناسی انتقادی به سرمایه داری هم تاکید داره !داستانش چیه؟
اگه انتقادی باشه سوال حذف میشه چون غلطه دیگه
اما مارکسیست باید باشه
جرم شناسی رو من خراب کردم
شما چطوری زدید؟

جرم شناس
جرم شناس

منم شنیدم بخاطر همین بعضیا می گن سازمانی میشده چون جزء انتقادی بوده

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

15 سوال اول استعداد
3
1
2
1
1
2
4
3
3
4
3
1
3
4
1
از سوال 53 تخصصی(شامل خود 53 هم می شود)
4
2
3
1
2
2
4
4
1
3
4
3
2
3
1(67)
2
4
1
2
2
4
1
3
0
2
0
0
2(80)
0
2
0
4
1
1
4
0
4
4(90)

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

دوستان میشه درصد اختصاصی که حساب کردین بگین

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

سوال چهار فقه میشه بیت المال

جزا و جرمشناسی
جزا و جرمشناسی

بنظر من میشه امام مسلمین
چون به امام میدن تا صرف بیت المال کنه

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

تو کتاب شرح لمعه اسد الله لطفی تمام جوابادو پیدا کردم من

سعیده
سعیده

هر کس کلید خودش را داره. باید تا 25 صبر کرد

الف-جزا
الف-جزا

من دل حساب کردنش رو ندارم فقط تقریبی می دونم چقدر زدم قصدم ندارم چک کنم تحمل استرس ندارم دیگه.

جرم شناس
جرم شناس

نگران نباش منم دلش ندارم
همون بهتر که نبینیم

سعیده
سعیده

من اختصاصی را اینطور زدم
55.3
1
2
2
0
4
1
2
4
1
2
0
3
3
4
1
2
3
2
0

جزا 94
جزا 94

سلام دوستان؛ جواب سوالات فقه من:

1 3
2 2
3 2
4 4
5 1
6 2
7 2
8 3
9 1
10 2
11 3
12 1
13 4
14 2
15 4
16 2
17 4
18 1
19 2
20 1
21 4
22 3
23 2
24 3
25 2
26 1
27 3
28 4
29 1
30 3

31 2
32 4
33 1
34 3
35 2

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

من با شما در 5گزینه متفاوتم

جزا 94
جزا 94

خودم از روی کتاب نگاه کردم 6 یا 7 سوال رو اشتباه زدم. امسال فقه و جرم شناسی سخت بود.

دانشجو جزا
دانشجو جزا

دوستان در مورد سوالات فقه تا جایی که میدونستم پاسخها رو گذاشتم اگه جوابی غلط هست لطفا پاسخ درستشون رو بگذارید.

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

چندتای اول و 7تای اخرمون شبیه همه
کلا 9گزینه شبیه هم داریم
بقیه متفاوت

دانشجو جزا
دانشجو جزا

چند سوال رو اصلاح میکنم
3=4
9=1
13=4
15=4

دانشجو جزا
دانشجو جزا

همچنین سوال 30 میشه 3 و 34 میشه 3 و در مورد سوال 5 و 11 و28 و 31 که جوابشون رو نمیدونم و در مورد 7 و 8 شک دارم اما در مورد بقیه جوابها مطمئنم که درستن مگر اینکه دوستان جواب دیگه ای بدن.لطفا در مورد 7 و 8 نظرتون رو بگید.ممنون

سعیده
سعیده

من سوال 3 و 4 و 9 15و 28 و 30 و 33 و 34 را با شما متفاوت زدم

سعیده
سعیده

سوال 15 فقه مطمینا هرب است

الف-جزا
الف-جزا

فقط هرب

جزا و جرمشناسی
جزا و جرمشناسی

من قتل زدم
چرا میگید هرب میشه؟

جزا و جرمشناسی
جزا و جرمشناسی

آره الان فهمیدم چه اشتباهی کردم
هرب درسته

افسانه حقوق جزا
افسانه حقوق جزا

بنظر من دانشجوی جزا تو فقه خیلی پاسخ غلط دارن

بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی
بازپرس-حقوق کیفری و جرم شناسی

یا من غلطم زیاده یا ایشون

بازپرس
بازپرس

فقط من اینجام؟

الف-جزا
الف-جزا

سلام دوستان گزینه شاک غلط و ساحر کافر درسته در شرح لمعه اومده و گفته شده چون کفر اعظم از سحره و بخاطر کفر که کشته نمیشه پس قطعا بخاطر سحرش هم کشته نمیشه.اما در قسمت قذف ذیل شاک در نبوت گفته شده مطلقا کشته می شه چون از مصادیق مرتده و در قسمت مرتد هم گفته ارتداد قلبی، زبانی و عملی ست هرچند ظاهرا بر اسلام باشه.

سعیده
سعیده

موافقم

الف-جزا
الف-جزا

خانم سعیده اون سوال اخر جرم شناسی در خصوص نظام سرمایه داری رو چی زدید؟از یکی شنیدم گفت انتقادی!
اما احتمال زیاد همون مارکسیستی هست چون اساس مارکسیست طبق گفته خود مارکس بر اینه که در نظام سرمایه داری جرم امری محتوم است و ….
درسته؟

بازپرس
بازپرس

36 4
37 –
38 2
39 2
40 4
41 1
42 1
43 2
44 1
45 3
46 3
47 3

بازپرس
بازپرس

سلام دوستان
من الان اومدم

سعیده
سعیده

سلام. خانم ها اقایون من فکر میکنم امسال هم درصدها بالاست

بازپرس
بازپرس

من فکر نمیکنم

دانشجو جزا
دانشجو جزا

سلام دوستان جواب ۳۵ سوال اول تا جایی که من اطلاع دارم اینا میشه و اگه اطلاعات بهتری دارید لطفا تصحیح کنید. ۱=۳ ۲=۱ ۳=۲ ۴=۱ ۵=– ۶=۲ ۷=۱ ۸=۳ ۹=۴ ۱۰=۲ ۱۱=– ۱۲=۱ ۱۳=۳ ۱۴=۲ ۱۵=۳ ۱۶=۲ ۱۷=۴ ۱۸=۲ ۱۹=۱ ۲۰=۱ ۲۱=۴ ۲۲=۳ ۲۳=۲ ۲۴=۳ ۲۵=۳ ۲۶=۱ ۲۷=۳ ۲۸=– ۲۹=۱ ۳۰=۴ ۳۱=– ۳۲=۴ ۳۳=۱ ۳۴=۱ ۳۵=۲

جزا و جرمشناسی
جزا و جرمشناسی

34 گزینه 3 میشه
گزینه 3 هم 4 میشه

دانشجو جزا
دانشجو جزا

بله پاسخ 34 گزینه 3 و سوال 3 گزینه 4 و متاسفانه بنده اشتباه زدم

بازپرس
بازپرس

من خیلی متفاوت میشه از شما

بازپرس
بازپرس

اگر این پاسخا قطعی باشه من فقه رو ناجور خراب کردم

بازپرس
بازپرس

و قطعا مجاز هم نمیشم
دوستان دیگه درباره جوابای این دوستمون اظهار نظر میکنن؟

جزا و جرمشناسی
جزا و جرمشناسی

استعدادتحصیلی 4سوال اول چی و زدید؟
من به ترتیب
4
1
4
2

بازپرس
بازپرس

3
1
2
1

بازپرس
بازپرس

3
1
2
1
و چهار پاسخ بعدی به ترتیب زیر :
1
2
4
3

جزا و جرمشناسی
جزا و جرمشناسی

من هستم
شما جوابارو زدید؟

جزا و جرم...مریم
جزا و جرم...مریم

کجایید دوستان

دیاکو
دیاکو

سوال 52 اخر چند میشه