اصلاح معدل دانشجویان کارشناسی ارشد برای کنکور دکتری ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان آزمون دکتری ۹۶ شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد که تا شهریور ماه سال آینده فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند نسبت به اصلاح معدل خود و درج میانگین نمراتشان تا پایان بهمن سال جاری اقدام نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معدل های مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان (معدل مدرک کارشناسی و معدل مدرک کارشناسی ارشد)، براساس اطلاعاتی که توسط شخص داوطلب به هنگام ثبت نام اینترنتی ارائه شده، درج گردیده است، لذا داوطلبان لازم است معدل های مندرج در کارت ورودی خود را با توجه به تبصره های ذیل بررسی و چنان چه داوطلبی در زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور (16 / 9 / 95 لغایت 22 / 9 / 95) موفق نشده است که معدل مقطع کارشناسی ارشد خود را بنا به دلایلی در فرمهای اینترنتی ثبت نام درج نماید، می تواند با مراجعه به سایت سازمان و ورود به مرحله ویرایش نسبت به اصلاح معدل واقعی خود اقدام نماید.

تبصره 1- فارغ التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 16 / 9 / 95 (زمان ثبت نام برای شرکت آزمون) موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکتری حرفه ای شده و دانش آموخته تلقی گردیده اند، باید معدل های مندرج در مدرک تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آنان با معدل های مندرج در کارت ورودی یکسان باشد. در غیر این صورت می بایست نسبت به ویرایش معدل خود در سایت سازمان اقدام نمایند.

تبصره 2- دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای که در زمان شروع به ثبت نام برای شرکت در این آزمون (تاریخ 16 / 9 / 95) همچنان دانشجو بوده اند، اعم از این که بعد از پایان مهلت زمان ثبت نام (تاریخ 22 / 9 / 95) فارغ التحصیل شده اند و یا حداکثر تا تاریخ 31 / 6 / 96 یا 30 / 11 / 95 فارغ التحصیل خواهند شد، در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون می بایست نسبت به ویرایش یا درج معدل فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ 30 / 11 / 95) و یا میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده تا تاریخ 30 / 11 / 95 (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ 31 / 6 / 96) اقدام نمایند. دانشجویان سال آخر می بایست نسبت به دریافت گواهی تایید معدل که نمونه آن در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده، از دانشگاه های محل تحصیل خود اقدام نمایند.

تبصره 3- آن دسته از داوطلبانی که دوره تحصیلی مقطع کارشناسی آنان ناپیوسته بوده، باید میانگین معدل واقعی کاردانی (فوق دیپلم) و مقطع کارشناسی ناپیوسته (لیسانس) آنان با معدل کارشناسی مندرج در کارت ورودی یکسان باشد. در غیراینصورت می بایست نسبت به ویرایش معدل خود در سایت سازمان اقدام نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

26 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد محسن
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۶ ۰:۲۵ ق٫ظ

با سلام و عرض ادب
بنده هم سوال خانوم نادره رو داشتم؛
کارشناسی من ناپیوسته بوده و من میانگین معدل کاردانی وکارشناسی رو دادم. آیا معدل کارشناسی رو بایستی میدادم یا همین میانگین معدل کاردانی و کارشناسی که اعلام کردم درسته؟

نادره
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۶ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

سلام
لطفابه من کمک کنید، کارشناسی من ناپیوسته بوده و از من معدل کارشناسی رو خواستن و من هم معدل کارشناسی رو دادم، من باید میانگین معدل کاردانی وکارشناسی رو میدادم یا همان معدل کارشناسی؟

فریبا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  نادره

سلام. ببخشید من هم امسال مشکل شمارو دارم. کدوم معدل باید در معدل کارشناسی درج بشه؟ معدل کاردانی و کارشناسی یا فقط کارشناسی

دوست
اسفند ۹, ۱۳۹۵ ۳:۵۰ ب٫ظ

سلام منم سال قبل استرس شما را تجربه کرده ام قبول شدم چون کارمندم الکترونیکی را زدم دوترمه میخونم راضی راضی هستم همه چی عالی واساتید متخصص و خدا را شکر انشاءالله شما هم هر جا وهر رشته که آرزو دارید قبول شید

حسنا
اسفند ۸, ۱۳۹۵ ۲:۳۰ ب٫ظ

سلام دوستان کسی میدونه تاثیر معدل تو آزمون امسال چقدره؟ و اینکه یه جا خوندم معدل رشته مرتبط تاثیر داده میشه من ارشدم بیوتکنولوژی میکروبی بوده و دکترا ژنتیک مولکولی دادم این دوتا گرایشای رشته سلولی مولکولین یعنی معدلم تاثیر داده میشه یا نه؟

فاطمه
اسفند ۷, ۱۳۹۵ ۴:۴۹ ب٫ظ

باسلام.دوستان بنظرتون آبان ماه ۹۶بازهم آزمون دکترا داریم؟

خانم
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

سلام من معدلم رو ویرایش کردم اما در کارت ورود به جلسه هنوز معدل قبلی را گذاشته. چه کنم؟

...!!!!
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  خانم

ویرایش کنونی شما درمراحل بعد اعمال خواهد شد نه در کارت ورود به جلسه

کنکور
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۰:۵۲ ق٫ظ

منم مشکل آقای علی رضا رو دارم اما نمره پایان نامه ام رو هم حساب کردم غلطه؟لطفا راهنمایی کنید از استرس نمیتونم درس بخونم اگه غلطه پایان نامه رو حذف کنم، معدلم بالاتر هم میره

...!!!!
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  کنکور

باید به همراه فرم صفحه آخر دفترچه به آموزش دانشگاهتان مراجعه کنییدتا معدل فعلیتان را در فرم وارد وآن را مهروامضا کنند.دانشگاه وظیفه دارد تا این کار را انجام دهد.درغیر این صورت درزمان مصاحبه ویا پس از آن بدلیل گمراه کردن سازمان سنجش ودادن اطلاعات غلط قبولی شما باطل می گردد. حتی اگر یک صدم اختلاف معدل اعلام شده با معدل واقعیتان وجود داشته باشد.

علی زضا
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۵:۵۷ ب٫ظ

آخ که استرس از چشمام داره میریزه بیرون. یکی ارومم کنن

م س
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۷:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی زضا

انشا… که قبول میشید نگران نباشید خدا با شماست
حالا اشکال نداره یکمم استرس از چشماتون بریزه یکمیش نیاز

دلارام
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۹:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی زضا

بری جلسه امتحان و بعد که امتحانت تموم شد از این همه غصه و استرسی که خوردی پشیمون میشی و همین بود آخه چقدر خودم رو بیخودی اذیت کردم پس حالا از همین الان وضعیت بعد از امتحانت رو داشته با و استرسی دیگه بهت راه نمی ده.

somayeh
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی زضا

همه مث همیم
فک نمیکنم کسی باشه که اصلا استرس نداشته باشه

کنکور
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی زضا

شما متوجه شدید آخر چه کار کنید؟

k.z
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان.من هر کاری میکنم معدلم در کارت ورود به جلسه برعکس ثبت میشه در حالی که در فرم ثبت نام(ویرایش) عدد صحیح و اعشار رو درست وارد میکنم.خواهشاً راهنمایی کنید.

بهار
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  k.z

شما در فرم ویرایش که تصحیح کنید ثبت سیستم میشه. در کارت شما تغییری ایجاد نمی شود و کارت به شکل اول خواهد بود. همین که تصحیح کردید و ثبت سیستم شده کافیه. نگران نباشید

علی زضا
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

سلام خدمت دوستان.
به سوال داشتم. ممنون میشم راهنمایی کنین.
من مهر امسال پایان نامم دفاع کردم. اما فرصت ۶ ماهه جهت ارائه ی مقاله مستخرج از پایان نام ام رو گرفتم. به همین دلیل نمره ی پایان نامم ثبت نشده. و معدل من تا ٩۵/۶/٣١ ، ١٧/٧۶ هست.
حالا باید چه کار کنم ؟ همین معدل ١٧/٧۶ را وارد کنم؟

خسته
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی زضا

معدلی رو وارد کن که موقع ثبت نام بتونی گواهی معتبرشو ارائه بدی وگرنه قبولی رو لغو میکنن
بهتره با بخش آموزش دانشگاه مشورت کنی که اگه راهی هست اونا بهت میدن چون قاعدتا گواهی رو هم اونا باید برات صادر کنن

بهار
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی زضا

معدل رو فعلا هر چی بذارید مهم نیست. هنگام انتخاب رشته میتونین دوباره ویرایش بدید

نانوشیمی
اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

واقعاا؟؟

چون منم معدلم اشکال داره اما فرصت ویرایش نداشتم
تشکر

کنکور
اسفند ۵, ۱۳۹۵ ۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی زضا

من هم مشکل شما رو دارم و نمیدونم باید نمره پایان نامه رو هم حساب کنم یا فقط معدل کل قبل پایان نامه

علی
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

با سلام ،تو کدوم قسمت باید برای ویرایش اقدام کنیم ،هر چی سایت سنجش رو زیر و رو کردم پیدا نکردم ،لطفا” راهنمائی بفرمائید.با تشکر

شادی
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلام.
وقتی کارت ورود به جلسه رو میخواید بگیرید، پائینش کنار گزینه پرینت کارت، ویرایش اطلاعات هم هست. از اون قسمت اقدام کنید.
موفق باشید

علی
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  شادی

شادی خانم خیلی ممنونم از بابت راهنماییتون،امیدوارم موفق باشید.

شادی
اسفند ۴, ۱۳۹۵ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خواهش میکنم. خیلی ممنون، همچنین شما