انتشار اطلاعیه پذیرش دکتری استعداد درخشان ۹۶ دانشگاه رجایی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

متقاضیان پذیرش بدون آزمون دکتری ۱۳۹۶ دانشگاه شهید رجایی حداکثر تا ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیم سال آخر دوره کارشناسی ارشد در رشته های مندرج در اطلاعیه، براساس آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر ابلاغیه شماره ۲۱/۶۷۲۷۲ مورخ ۱۳۹۳/۰۴/۱۸ و ۲۱/۲۳۷۲۰۰ مورخ ۹۳/۱۲/۱۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستورالعمل داخلی دانشگاه، در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در دوره دکتری بدون آزمون، دانشجو می پذیرد.

رشته های مورد پذیرش دکتری بدون آزمون ۱۳۹۶ دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجائی

ثبت نام اولیه متقاضیان پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری با ارسال مدارک به آدرس پست الکترونیکی PHD.REGISTER@SRTTU.EDU صورت میگیرد. لازم است کلیه مدارک مورد نیاز و فرمها با فرمت مناسب تهیه واسکن شده و از روز یک شنبه مورخ ۹۶/۲/۳ حداکثر تا پایان روز شنبه ۹۶/۲/۳۰ به آدرس الکترونیکی مذکور ارسال گردد. بدیهی است مدارکی که ناقص و یا ناخوانا ارسال شده باشند مورد بررسی نخواهند گرفت.

نکات مهم:

  • در صورت دعوت به مصاحبه داوطلبان واجد شرایط، همراه داشتن اصلی کلیه ی مدراک و مستندات الزامی است. در غیر این صورت مصاحبه صورت نخواهد گرفت و به منزله انصراف متقاضی از درخواست پذیرش بدون آزمون می باشد.
  • حداکثر حجم هر تصویر ارسالی ۳۰۰ کیلو بایت و با فرمت jpg در نظر گرفته شده و در نهایت کلیه مستندات در غالب یک فایل زیپ شده (فشرده) به نام خود متقاضی به آدرس الکترونیکی فوق ارسال نمایید.
  • در صورتی که مدارک الزامی برای بررسی پذیرش متقاضیان به طور کامل توسط متقاضی به آدرس ایمیل فوق الذکر ارسال نشده باشد به درخواست پذیرش وی ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی نیز قابل استرداد نخواهد بود.

مدارک مورد نیاز:

  1. تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه
  2. تصویر کارت ملی
  3. اصل رسید بانکی غیرقابل استرداد به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ریال (یک میلیون ریال) به حساب ۲۱۴۱۲۰۵۳۴ نزد بانک تجارت کد ۲۱۴۰ به نام در آمدهای اختصاصی دانشگاه تربیت دبیرشهید رجائی
  4. تصویر ریزنمرات کارشناسی
  5. تصویر ریزنمرات کارشناسی ارشد
  6. تصویر مدرک کارشناسی دارای معدل
  7. تصویر مدرک کارشناسی ارشد دارای معدل (مخصوص دانشجویان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد)
  8. تصویر گواهی رتبه اول، دوم یاسوم در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی مقطع کارشناسی ارشد (بند ۹ دستورالعمل ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی دانشگاه)
  9. تصویر مدرک زبان (مربوط به بند ۷ دستورالعمل ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی دانشگاه)
  10. تصویر فرم تعهد نامه مخصوص دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد(فرم شماره ۲- بند ۸ دستورالعمل ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی دانشگاه)
  11. تصویر صورت جلسه دفاع که در آن درجه پایان نامه ذکرشده باشد (مخصوص آن دسته از دانشجویانی که از پایان نامه خود دفاع نموده اند)
  12. تصویر مدرک نظام وظیفه
  13. تصویر گواهی تدریس (در صورتی که تدریس داشته اید)
  14. تصویر صفحه اول و چکیده پایان نامه
  15. تصویر فرم شماره ۱- برگ درخواست پذیرش بدون آزمون که دو بند اول این فرم به طور کامل تکمیل شده باشد.
  16. تکمیل فرم ثبت اطلاعات متقاضی (روزمه پژوهشی – آموزشی) در فایل word (پیوست) و فایل به صورت pdf ارسال گردد.
  17. تصویر صفحه اول مقالات علمی پژوهشی چاپ شده یا داری تامه پذیرش چاپ قطعی
  18. تصویر صفحه اول از کلیه فعالیت های و مستندات علمی – پژوهشی شامل اختراعات، طرح پژوهشی (صفحه قرارداد) و…
  19. تصویر گواهی تایید نمایه مقالات علمی پزوهشی (اسکن صفحه مربوط به مشخصات مجله نیز کفایت می کند).
  20. نیازی به اسکن و فرستادن قایل الکترونیکی توصیه نامه ها نمی باشد و لازم است توصیه نامه ها در پاکت بسته و به هنگام مصاحبه حضوری همراه خود داشته باشید.

تذکر:

  • در صورتی که مدارک ناقص و یا بعد از تاربخ ۹۶/۰۲/۳۰ به دفتر ارسال گردد، بررسی نخواهد شد.
  • فقط مدارک ارسالی دانش آموختگان و دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی مورد بررسی و ارزیابی برای پذیرش قرار می گیرد.
  • در صورتی که تاقبل از پذیرش دانشجو آیین نامه های مربوط به پذیرش بدون آزمون از طرف وزرات علوم، تحقیقات و فناوری تغییری یابد، پذیرش پس از اعمال تغییرات انجام می پذیرد.
  • مدارک تحوبلی و مبلغ پرداختی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
  • عدم حضور متقاضیان در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از تقاضا تلقی خواهد شد.
  • دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بایستی تا ۹۶/۶/۳۱ قارغ التحصیل شوند.
  • متقاضیان واجد شرایط در زمان مقرر جهت مصاحبه علمی دعوت خواهند شد. لذا از مراجعه و تماس غیر ضروری خودداری نمایند.
  • اسامی پذیرفته شدگان نهایی در پایان شهریورماه اعلام خواهد شد.
  • پذیرش دانشجو صرفا در رشته و گرایش های مندرج در آگهی دایر در دانشگاه انجام می پذیرد و تقاضا برای غیر از رشته های مذکور امکان پذیر نمی باشد.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها