حذف دوره دکتری علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدیر گروه علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات، با تأیید حذف دکتری علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات تهران گفت: متأسفانه به دلایلی که کسی از آن مطلع نیست، دکتری علوم ارتباطات حذف شده است.

محمد سلطانیفر در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید حذف دکتری علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات تهران از دفترچه انتخاب رشته دکتری سال ۹۶ گفت: واحد علوم تحقیقات، اولین واحدی است که دکتری علوم ارتباطات داشته و تنها واحدی است که مجوز قطعی پذیرش دانشجوی رشته علوم ارتباطات را از وزارت علوم دریافت کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلایلی که کسی از آن مطلع نیست، واحد علوم تحقیقات را از برخورداری از این رشته منع کرده اند و دلیل آن را نیز کسی نمی داند.

مدیر گروه علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد افزود: در حال حاضر مشغول پیگیری این مساله هستیم و شکایت خودمان را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش مهر، دکتری علوم ارتباطات واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد در حالی از دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۶ حذف شده است. این واحد تنها واحدی است که مجوز قطعی پذیرش دانشجوی رشته علوم ارتباطات را از وزارت علوم اخذ کرده و بقیه واحدها صرفا برای سال ۹۵ مجوز اخذ کرده بودند و مجوز سال ۹۶ را نداشتند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی بهداشت مواد غذایی
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

من پزوهش مور با معدل ۱۶ و رتبه۲۰۰ قبول میشوم

سحر
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

میشه بگید الان کسی که کد رشته اش توی دفتر ازاد حذف شده چی کار باید بکنه؟من توی رشته مطالعات زنان شرکت کردم رتبه ام هم۷۲شده ولی تو ازاد کد رشته این درس نیست،جایگزینی وجود نداره؟

؟؟؟
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۶ ۹:۰۰ ب٫ظ

والا بخدا

تینا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۶ ۷:۰۶ ب٫ظ

تو رو خدا اینقدر شهرسازی نگیرید آخه چند تا شعبه ؟