اعلام زمان مصاحبه دکتری بدون آزمون ۹۶ دانشگاه سیستان و بلوچستان

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان و مکان مصاحبه متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون سال ۱۳۹۶ دانشگاه سیستان و بلوچستان اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه سیستان و بلوچستان به شرح ذیل می باشد:

پیرو فراخوان مورخ ۹۶/۰۲/۱۳ گروه استعدادهای درخشان دانشگاه جهت پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه سیستان و بلوچستان بدینوسیله زمان و مکان شرکت در مصاحبه به حضور اعلام می گردد. لازم به یادآوری است که:

  • مدارک خواسته شده و هر گونه مدرک علمی پژوهشی خود را شخصا در روز مصاحبه به گروه مصاحبه کننده تقدیم کنید.
  • مصاحبه فقط در روزهای اعلام شده لینک زیر و صرفا در زاهدان و در محل گروه آموزشی مربوطه انجام می شود.
  • قبل از مراجعه به گروه آموزشی جهت انجام مصاحبه به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه واقع در سازمان مرکزی مراجعه و فرم های مربوط به خود را شخصا تحویل بگیرید و فرم تعهد را در دفتر تکمیل و امضا کنید.
  • سعی کنید اول وقت روز مصاحبه در محل گروه آموزشی حضور داشته باشید. در صورت قلت تعداد مصاحبه شوندگان ممکن است گروه مصاحبه کننده خیلی زود گروه آموزشی را ترک کنند.
  • مهمانسرای خودگردان دانشگاه سیستان و بسواستان با شماره تماس ۰۵۴۳۳۴۲۶۰۲۰ و ۰۵۴۳۱۱۳۲۸۹۷ می تواند گزینه مناسبی جهت اسکان مراجعه کنندگان شهرستانی باشد.
  • جهت اطمینان از دریافت مدارک و اینکه آیا شیرایط کلی شرکت در جلسه مصاحبه را دارید یا خیر در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۵۴۳۱۱۳۶۲۰۵ (سرکار خانم زبری) تماس بگیرید یا به آدرس bto@usb.ac.ir ایمیل بزنید.

پذیرش تحت عنوان رشته ریاضی کاربردی گرایش های ریاضی فیزیک و علوم کامپیوتر نداریم. ولی علاقه مندان می توانند در مصاحبه رشته ریاضی کاربردی گرایش تحقیق در عملیات شرکت کنند و در صورت رضایت گروه اموزشی رساله خود را در گرایش های ریاضی فیزیک یا علوم کامپیوتر اختیار کنند. به هر حال در پایان در رشته ریاضی کاربردی گرایش تحقیق در عملیات دانش اموخته خواهند گردید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها