تغییر زمان شروع ثبت‎نام آزمون MSRT آبان ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی آبان ماه ۱۳۹۶ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از روز سه‎شنبه ۱۱ مهر آغاز خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اگرچه ثبت‏‎نام ششمین آزمون زبان MSRT سال ۱۳۹۶قرار بود از امروز دوشنبه ۱۰ مهر ماه آغاز شود، با یک روز تأخیر از فردا سه شنبه ۱۱ مهر ماه ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد. این آزمون در روز جمعه ۵ آبان ماه برگزار خواهد شد.

شروع ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۰ مهر ماه آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ مهر ادامه خواهد داشت. اما با توجه به این که حوزه های برگزاری دارای ظرفیت محدود بوده و بعد از تکمیل  ظرفیت هر حوزه تا قبل از تاریخ پایان ثبت نام، حوزه فوق در لیست ثبت نام  بسته و صفر خواهد شد و نیز با در نظر داشتن این موضوع که ۸ ساعت قبل و ۸ ساعت بعد از تاریخ ثبت نام سامانه اجازه ساختن پروفایل و یا ویرایش را به داوطلبان نمی دهد، داوطلبانی که در سامانه پروفایل ندارند، لازم است قبل از شروع ثبت‌نام برای ساختن پروفایل اقدام نمایند.

حوزه‌های برگزاری آزمون MSRT آبان ماه تهران، تبریز، اهواز، اصفهان، ارومیه، اراک، اردبیل، بابلسر، بیرجند، خرم آباد، رشت، زاهدان، سنندج، شیراز، کرمانشاه، کرمان، قم، قزوین، مشهد، همدان، یزد، ایلام است.

نتایج این آزمون ۱۱ آبان ماه اعلام خواهد شد.

آشنایی با آزمون زبان MSRT

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها