موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

درخواست کمک دانشجویان دکتری برای رفع مشکلات صنفی خود از نمایندگان مجلس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جمعی از دانشجویان دکتری طی نامه‌ای از هیات رئیسه و نمایندگان مجلس خواستند مطالبات و مشکلات صنفی آنها را پیگیری و پاسخی عملی به این مطالبات بدهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان دکتری طی نامه‌ای از هیات رئیسه، روسا و اعضای کمیسیون تلفیق و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستند مطالبات و مشکلات صنفی آنها را پیگیری و پاسخی عملی به این مطالبات بدهند.

متن این مامه به شرح زیر است:

« هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی

نمایندگان و ریاست محترم کمیسیون‌های تلفیق بودجه و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مسئولین و متولیان رسیدگی به مسائل نظام آموزش عالی

احتراما به استحضار می‌رساند ما دانشجویان دکتری وزارت علوم سراسر ایران طی ۸ اخیرا پیگیری‌ها و دیدارهای مکرر و متوالی با نمایندگان مجلس، مسئولین وزارت علوم، هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و تمامی نهادهای ذیربط را داشته‌ایم و در تمامی پیگیری‌ها مسائل فرادستگاهی وزارت علوم از مطالبات خویش را از مجلس محترم و با ارائه راهکارهای کارشناسی شده تسلیم کرده‌ایم.

از کمیسیون تلفیق و آموزش انتظار برقراری پژوهانه (کمک هزینه بلاعوض درازای کار پژوهشی و تعهد عدم اشتغال دانشجویان دکتری روزانه) نیز تصویب طرح ارتباط دانشگاه و صنعت و بنیادهای اقتصادی کشور را داشتیم. علیرغم تماموعده‌های مساعد مسئولان ذیربط و نمایندگان مجلس، پژوهانه که اصلا مطرح نشده و مصوبه الحاقی به تبصره ۹ لایحه بودجه ۹۷ نیز به طور ناقص و کاملا فسادخیز و به نام دانشجویان دکتری تصویب شد و در حالی که تمامی جامعه علمی و غیرعلمی را شامل شده و هیچ ساختار نظارتی در آن لحاظ نشده است.

به گزارش فارس، این دانشجویان روز گذشته برای پیگیری این مطالبات  در مقابل مجلس شورای اسلامی  تجمع و خواستار پاسخ عملی نمایندگان مجلس به این مطالبات شدند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها