فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب در سال 97

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه ادیان و مذاهب بر اساس آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری برای سال تحصیلی 97-98 اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شماره 67272/21 مورخ 1393/04/18 و اصلاحیه شماره 237200/21 مورخ 1396/12/16 و آخرین استعلام‌ها و ابلاغیه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه غیرانتفاعی ـ غیردولتی ادیان و مذاهب برای سال تحصیلی 98 ـ 97 اقدام به پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی در رشته‌های ذیل می‌نماید.

رشته های دارای پذیرش دکتری بدون آزمون سال 1397 دانشگاه ادیان و مذاهب

بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه ادیان و مذاهب مورخ 1397/03/02 برای پذیرفته‌شدگان استعداد درخشان 30% (سی درصد) تخفیف در کل شهریه لحاظ خواهد گردید.

داوطلبان محترم می‌بایست پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه‌های مربوط به دوره تحصیلی خویش حداکثر تا 25 تیرماه سال 1397 در سامانه پذیرش دانشجو دانشگاه به آدرس www.azmoon.urd.ac.ir اقدام به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز نمایند.

تکالیف داوطلبان برای شرکت در فرآیند پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان:

  1. به داوطلبان توصیه می‌شود پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه‌ها و دفترچه راهنمای ثبت‌نام با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو اقدام به ثبت‌نام نمایند.
  2. برای تکمیل مراحل ثبت‌نام از طریق سامانه، بارگذاری فایل‌های ذیل ضروری می‌باشد:
  • فایل عکس 4×3 (جدید، تمام‌رخ و با زمینه سفید)
  • فایل مدرک کارشناسی‌ارشد
  • ریزنمرات مقطع کارشناسی‌ارشد (در صورتی که در فایل مدرک کارشناسی میانگین کل ذکر گردیده است بارگذاری فایل ریزنمرات ضروری نیست)
  1. پرداخت اینترنتی مبلغ 600,000 ریال (شصت هزار تومان) به نام صندوق شهریه دانشگاه ادیان و مذاهب در سامانه پذیرش دانشجو به‌صورت آنلاین. (هزینه ثبت‌نام عودت داده نمی‌شود)
  2. در پایان مراحل ثبت نام به داوطلبان یک کد رهگیری داده خواهد شد که این موضوع نشانگر پایان مراحل ثبت نام داوطلب است. صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است.
  3. داوطلبان پس از ثبت نام در مورخ 1397/04/31 باید با مراجعه مجدد به سامانه پذیرش دانشجو از زمان مصاحبه خویش اطلاع حاصل نمایند و در موعد مقرر به همراه کلیه مدارک مورد نیاز ذکر شده در دفترچه راهنما در محل مصاحبه حاضر باشند. لازم به ذکر است؛ زمان مصاحبه تمدید نخواهد گردید و عدم حضور در مصاحبه به منزله انصراف خواهد بود.

تذکر مهم: داوطلبان محترم توجه داشته باشند هزینه‌های مالی و نحوه محاسبه شهریه ایشان همانند سایر پذیرفته‌شدگان دانشگاه خواهد بود.

 

مطالب مفید:

مشاهده شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها