موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج نهایی پذیرش بدون آزمون دکتری 97 دانشگاه تربیت مدرس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج نهایی پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره های دکتری تخصصی سال 1397 دانشگاه تربیت مدرس منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، در متن اطلاعیه منتشره از سوی این دانشگاه آمده است:

با آرزوی موفقیت به اطلاع داوطلبان دوره های دکتری تخصصی سال 1397 از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری می رساند فهرست قبولی علمی براساس هفت رقم سمت راست شماره ملی آنان در “جدول مشخصات قبولی های علمی دوره های دکتری تخصصی سال 1397 دانشگاه تربیت مدرس از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان” اعلام شده است.

متن کامل اطلاعیه و فهرست اسامی پذیرفته شدگان دکتری استعداد درخشان 97 دانشگاه تربیت مدرس

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

96 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نرگس
شهریور ۱۳, ۱۳۹۷ ۴:۰۹ ب٫ظ

سلام ببخشید یه سوال دارم. برای ثبت نام غیر حضوری u971 بعدش شماره پرونده است ولی من هرچی میزنم خطا میده. باید چیکار کنم؟

پیام
شهریور ۱۴, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  نرگس

با سلام. با شماره های ذکر شده در اطلاعیه تماس بگیرید.

زهرا
شهریور ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

امیدوارم همگی‌ موفق باشید هم دانشگاهی ها…

ایشون
شهریور ۵, ۱۳۹۷ ۱:۰۹ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
من امروز دانشگاه بودم
برای افرادی که مشکلشون مدرک زبان فرصت میدن خوشبختانه
منتها هرچه سریعتر درخواستشون رو به دبیرخانه دانشگاه بدن
احتمالا فردا تعیین تکلیف بشه

پیام
شهریور ۵, ۱۳۹۷ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  ایشون

من هم امروز دانشگاه بودم، گفتند که فردا در جلسه شون این قضیه مطرح میشه! اما قول مساعدت دادند و گفتند اگر در آزمون زبانی ثبت نام کرده ایم، مدرک ثبت نام را با درخواست به دبیرخانه دانشگاه تحویل بدهیم. در ضمن زمان ثبت نام غیرحضوری ۱۲ تا ۱۴ شهریور اعلام شده. لطفا اگر کسی از نتیجه فردا خبری حاصل کرد به اشتراک بگذارد.

زهرا
شهریور ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  پیام

خدارو شکر،گفتم که قبلا مسلما مساعدت میکنند نگران نباشید،راستی خود تربیت مدرسم آزمون زبان داره کاش حداقل اینجور تصویب کنند که تا زمان اعلام نتایج آزمون زبان آبان ماه خودشون وقت بدهند چون آزمون زبان مدرس رایتینگ یا لیسنینگ نداره مثل آزمون های msrt،تولیمو،تافل و آیلتس و این کار رو راحت تر میکنه که از ۱۰۰ نمره بتونی ۶۰ بگیری.
جدا من کل تابستونم با استرس این گذشت که اگه‌نتونم ۶۰ بگیرم و اخراجم کنن آبروم میره!!!!
هفته بعد msrt دارم خدا کنه بتونم ۶۰ بگیرم با خیال راحت برم دانشگاه.

زهرا
شهریور ۲, ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

بچه ها قضیه زبان چی شد؟؟؟؟چکار کردین؟

آسمان
مرداد ۱۶, ۱۳۹۷ ۶:۵۴ ب٫ظ

دانشگاه تربیت مدرس برای بدون آزمون های استعداد درخشان مجددا اطلاعیه زده و تعداد اسامی از ۴۶ تا رسیده به ۱۱۶ تا، یعنی انقدر زیاده پذیرش بدون استعداد یا همه ثبت نام نمیکنند؟ حتی برخی اسم ها هم تو اطلاعیه جدید نبود و در عوض در یک رشته تعداد قبولی بیشتر شده بود.

آسمان
مرداد ۱۶, ۱۳۹۷ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  آسمان

با عرض پوزش لازمه بگم که اون ۱۱۶ تا مربوط به نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس بوده و اون ۴۶ تا مربوط به دکترا . اشتباه کردم.

لیلا
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷ ۶:۵۹ ب٫ظ

دوستان من با ۵ تا مقالا علمی پژوهشی ۳ تا ترویجی دوتا کتاب تخصصی ترجمه و مدرک زبان و سوابق آموزشی تو رشتمون هیچ کس رو اعلام نکردن. این درحالیه که از چندتا از اساتید پرسیدم گفتن جز بالاترین نمره ها بود. بنظرتون شکایت جواب میده و به کجا باید شکایت کرد؟

بهنام
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷ ۹:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

سلام دوست عزیز. یه چیزی میخوام خدمتتون بگم که تجربه خودم هست چون همچین اتفاق مشابهی هم قبلا برای من رخ داده! وقتی راه مطمئن مثل کنکور هست که حتی اونم ۵۰ درصدش باز با نظر خواهی بقیه هست و بازم اگر و شاید در قبولی هامون هست چطور میشه روی استعداد درخشانی حساب باز کرد که ۱۰۰ درصدش نظرخواهیه؟!! اینو با اطمینان میگم اگر دانشجوی خود دانشگاه نیستند بخصوص دانشگاه های درجه ۱ هیچوقت روش حسابی باز نکنید چون اوناها حتی برای گرفتن دانشجوی خودشون هم پذیرش رو با اکراه انجام میدن! شما با اون افرادی که استثنا از آب در میان کار نداشته باشید و خیلی محکم برید جلو … شما که این همه توانایی دارید و رزومه به این قوی دارید چرا رو توان خودتون حسابی باز نکنید و دست به دامنی اساتیدی بشید که حتی در صلاحیت علمی بعضی هاشون شبه وجود داره ؟؟! خیلی راحت کنکور بدید و مطمئن باشید رتبه خوبی میارید کنکور دکترا خیلی ساده تر از مقاطع دیگر هست … این بار اگر خود اساتید هم بخوان شما رو رد کنن به میزان استعداد درخشان دستشون باز نیست و باید از افرادی که شرکت میکنن حتما نفراتی رو از طریق آزمون انتخاب کنن چون زیر نظر سازمان سنجشه مثل استعداد درخشان نیست که کاملا دست اساتید باز هست و پذیرش دانشجو استعداد کاملا با صلاح دید اساتید و هیچ جبر و اجباری روی اون ها نیست در پذیرش و هیچ نظارتی هم وجود نداره!

زهرا
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  بهنام

دانشگاه کارشناسی و ارشدتون کجا بوده؟و اینکه مقالاتتون isi با ایمپکت بالا هستند؟؟؟

لیلا
مرداد ۱۵, ۱۳۹۷ ۱:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

کارشناسی شهید بهشتی ارشد شاهد. ایپکت خارجی معمولی ولی داخلی ها بالا

بهنام
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷ ۱:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان. بچه ها یه سوالی داشتم شده ظرفیت دانشگاه تربیت مدرس که مثلا دونفر سهمینه روزانه در دفترچه اعلام شده و ظرفیت این تعداد اعلام کردن ممکنه در پذیرش نهایی به ۳ نفر تغییر پیدا کنه؟ تا حالا شده در این دانشگاه ظرفیت پذیرش نهایی تغییر پیدا کرده باشه و مطابق با ظرفیت اعلام شده در دفترچه نباشه ؟؟؟ با توجه به اطلاعیه ای که معمولا سازمان سنجش در هنگام انتخاب رشته اعلامش میکنه و امسال هم اعلام کرده که …

۱- با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی یا مکاتبات واصله از موسسات آموزش عالی، تغییراتی درظرفیتهای بعضی ازکدرشته‌محلها صورت گرفته است که تعداد داوطلبان قبولی براساس ظرفیت نهایی صورت خواهد گرفت.

نیلوفر
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷ ۴:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  بهنام

سال های گذشته مطابق دفترچه بوده پذیرش بخصوص در مورد این دانشگاه. ولی امسال با توجه به اینکه ظرفیت ها خیلی کمتر کردن و قاعدتا رقابت سخت تر بوده هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست!

زهرا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۹:۲۳ ب٫ظ

بچه ها به نظرم حداقل به دانشگاه پیشنهاد بدید تا اخر شهریور و یا مهر مهلت بدن اینجوری حداقل اگر ازمون msrt شرکت کنین جوابش ۲۲ شهریور میاد.

زهرا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۹:۲۱ ب٫ظ

واقعا امیدوارم این مشکل حل بشه چون میدونم تک تک بچه ها خیلی زحمت کشیدن تا بتونن دو تا مقاله جور کنن و تمامی شرایط رو حائز بشن.واقعا کاش از همون اول این زبانم بذارن جز شروط که ادم وقتی قبول شد دیگه انقد استرس نکشه حداقل یک ذره خوشی این قبولی براش بمونه.

زهرا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۹:۱۵ ب٫ظ

من مدرک زبان دارم بچه ها‌ ولی حد نصاب دانشگاه رو ندارم که برای msrt گفتن ۶۰ باشه.ان شاالله شهریور ماه شرکت میکنم ببینم چی میشه.

رضا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

خب شما که حالا تا دی فرصت دارید خداروشکر. ما چکار کنیم که وقت نداریم

زهرا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۰:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

حضوری برید پیگیر بشید

پیام
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

من حضوری رفتم و گفتم که پارسال چنین چیزی نبوده و امکان ارایه هیچ مدرکی تو این فاصله نیست و بایستی مهلت داده بشه! الان دانشگاه تو مرحله ارزیابی هست که چند نفر این مشکل رو دارن، اگه تعداد زیاد باشه، که فکر میکنم همینطور هم باشه، اونوقت با یه تعهد بهمون مهلت میدن! حتما حضوری تشریف ببرید. تنها فرجی که ممکنه اتفاق بیفته همین پیگیری حضوری مداوم و خستگی ناپذیره. ما به سادگی قبول نشدیم که حالا به خاطر یه مدرک بخوایم جا بزنیم. من همچنان حضوری میرم و پیگیری میکنم.

پیام
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۵:۲۱ ب٫ظ

دوستان میشه اول یه لطفی کنید و بطور شفاف بفرمایید که آیا اصلا مدرک زبان دارید یا خیر؟ الان کسایی به مشکل ثبت نام برمی خورند و احتمال حذف شون زیاده، که اصلاً مدرک زبان ندارن!! و متاسفانه حرفی که به آقای میلاد زدند کاملاً درسته و صددرصد دانشگاه کوتاه نخواهد آمد!! من به صورت حضوری مراجعه کردم و تصورم بر این است که دانشگاه تنها در یک صورت ممکن است مثل جریان پروف مقاله ها، از ما تعهد بگیرد و اجازه ثبت نام بدهد،و آن هم اعتراض حضوری و پیگیری بسیار تعداد زیاد قبول شدگان با چنین مشکلی است! به هر حال از میان ۴۶ نفر قبولی، برای ۲-۳ نفر به هیچ وجه هیچ کاری نخواهند کرد!

رضا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۶:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

اگه مدرک داشتیم که مشکلی نبود. من که مدرک زبان ندارم و تا ۱۰ شهریور امکان نداره بتونم بگیرم

سایه
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۴:۴۷ ب٫ظ

زهرا خانم قبلش باهاتون تماس گرفتن که جزو پذیرفته شدها هستین؟؟؟

زهرا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۹:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  سایه

نه سایه جان تماسی نگرفتند.چطور؟؟؟؟

سایه
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

ممنونم جواب دادین عزیزم من دانشگاهی برای دکترا بدون ازمون مصاحبه رفتم دو هفته گذشته تماسی نگرفتن میخواستم ببین نتیجه بگیرم قبول نشدم اصلا … انتظار خیلی کشندست خصوصا اگه قرار باشه تغییر مسیر بدی و بلاتکلیف باشی

زهرا
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  سایه

اره واقعا برای دکترا روند جواب گزینش خیلی باید سریع تر بشه آخه همه به هر حال با سن کارشناسی و ارشد تفاوت دارن چند ماه همینجوری الاف موندن خیلی بد.حداقل آدم میتونه برنامه بهتری بریزه برای آینده اگر تکلیفش رو بدونه.

میلاد
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۲:۵۸ ب٫ظ

من امروز تماس گرفتم گفتند هرکس طبق شرایط اعلام شده مدرکشو ارائه ندهد حذف می شود.

زهرا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

با زنگ جواب درستی نمیدن.من برای ثبت نام اولیه یکی از مدارکم آماده نبود یک بار زنگ‌زدم دانشگاه سوال پرسیدم سریعا گفتند نه حذف میشید حتما در صورتی که بارها و بارها بعد از اون مهلت رفع نقص مدارک گذاشتند.اگر قبول شدید به این راحتی ازش دست نکشید حتما حضوری مراجعه کنید کسی با تلفن و پیام و ایمیل و اینا تو ایران جواب کسی رو نمیده و دلش به حال طرف نمیسوزه.

پیام
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

کاملاً درسته. دوستان لطف کنید حتماً بصورت حضوری به دانشگاه تربیت مدرس، ساختمان آموزش کل مراجعه کنید. و حتی اگر برخورد بدی دیدید، سعی کنید با آرامش شرایط را توضیح و درخواست مهلت کنید.

ایشون
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۸:۴۹ ق٫ظ

دوستان این ارائه حداقل نمره زبان چیه داستانش؟
نه تو فراخوان اصلی اومده و نه برای پارسال همچین روالی بوده؟
یهو خواب میبینن و این شروط رو اضافه میکنند…
همین الان بخوایم ثبت نام بکنیم تا آخر شهریور طول میکشه جوابش رو بدن!!!

پیام
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ایشون

ارایه حداقل نمره زبان در فراخوان اول بوده! ولی این قانون از امسال وضع شده و برای قبولی های پارسال نبوده! و اگر الان کسی متوجه شده باشه و بخواد اقدام کنه برای مدرک زبان (مثل من!) باید در آزمون تولیمو یا msrt پیش رو ثبت نام کنید، که جوابش اواخر شهریور میاد ولی دانشگاه مدرک رو تا ۱۰ شهریور میخواد! شما هم جزو قبول شدگان هستید و یه همچین مشکلی دارید؟

ایشون
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷ ۸:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  پیام

کجای فراخوان اول بوده؟
میشه ذکر بفرماید؟

زهرا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ایشون

من کلا وقتی مدارکم رو تو سایت زدم و در نهایت تایید شد برام تو گلستان زده بودن که ۸۰ درصد نمره زبان مورد تایید دانشگاه رو داری و بعد که به اطلاعیه ها مراجعه کردم متوجه شدم مثلا برای msrt استعداد درخشان باید نمره اش بالای ۶۰ باشه.ی موضوعی هم هست که قانون ارائه مدرک تا دی ماه برای کسانی که از طریق ازمون هم پذیرفته شدند گذاشتند ولی مثلا اونا msrt ۵۰ رو هم براش قبول دارن.

ایشون
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۸:۴۷ ق٫ظ

من دوستم رتبه اول کنکوری دکتری رو آورده مدرس و اصلا بهشم زنگ نزدن
درحالی که میدونم قبول هم هست

پیام
مرداد ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

تربیت مدرس تاریخ انتخاب واحد نیمسال اول دانشجوهای دکتری رو ۳ تا ۷ شهریور نوشته. تاریخ ثبت نام حضوری رو هم ۲۵ تا ۲۷ شهریور قید کرده.

زهرا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

کجا اینو زدن؟؟؟من هیچ اطلاعیه ای مبنی بر این موضوع ندیدم!!!!

پیام
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۵:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا
پیام
مرداد ۹, ۱۳۹۷ ۰:۰۶ ق٫ظ

خانم زهرا بهتون تبریک میگم که جزو قبول شده ها هستید. نگران نباشید تا دیماه کلی وقت برای گرفتن مدرک دارید. اسم من هم تو لیست هست، منتها مشکل من اینه که اصلا دنبال مدرک زبان نبودم و برای ثبت نام باید حداقل نمره رو تا ۱۰ شهریور تحویل بدیم! و تو این فاصله کم جواب هیچ آزمون زبانی نمیاد!!ممکنه که اصلا من رو ثبت نام نکنند! شما حداقل نمره زبان رو دارید؟

مرجان
مرداد ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  پیام

سعی کنید حداقل یک مدرک ام اس آر تی ببرید معمولا جواب طی یک هفته اعلام میشه. انشالا مشکلتون حل میشه به امید خدا

پیام
مرداد ۹, ۱۳۹۷ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مرجان

خیلی ممنونم از دعای بسیار خوبتون. من واقعا از ارایه حداقل نمره تا ۱۰ شهریور بی اطلاع بودم وگرنه زودتر آزمون میدادم! به هرحال آزمون بعدی رو شرکت میکنم و امیدوارم یه فرجی بشه. فقط خدا کنه بذارن ثبت نام کنم چون خیلی زحمت کشیدم. برای شما هم بهترین رو آرزو میکنم.

مرجان
مرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  پیام

خدا بزرگه مطمئن باشید جواب زحمتهاتون رو میگیرید روز یکشنبه ثبت نام آزمون هست شما حتی اگر برای ده شهریور مدرکتون رو نگرفتید و جوابتون چند روز بعد از ثبت نام اولیه اعلام بشه برید کارت شرکت در آزمون رو نشون بدید و بهشون اطمینان بدید که حداقل نمره رو آوردید و مدرک رو تا چند روز بعدش ارائه میدید با مسئولین و مدیر گروه صحبت کنید مطمئنا اونهاهم موقعیت شما رو درک خواهند کرد بهر حال امیدوارم با خوبی و خوشی ثبت نامتون رو انجام بدید.

زهرا
مرداد ۹, ۱۳۹۷ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

ممنون.به شما هم تبریک میگم.یه چیزی من نمره ۵۲ msrt رو داشتم و موقع ثبت نام زده بودند اگر کسی مدرک زبان نداشته باشه اصلا قبولش نمیکنند برای استعداد درخشان.مثلا برای msrt زده بودن باید ۴۸ به بالا باشه که به صورت مشروط قبول کنند پس اگر این قانون رو نقض کردند لابد این هم تبصره ای چیزی بهش میدن.

زهرا
مرداد ۹, ۱۳۹۷ ۵:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

درست متوجه شدم دیگه شما اصلا مدرک زبان ارائه نکرده بودید نه؟

پیام
مرداد ۹, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

بله موقع ثبت مدارک اولیه مدرک ارایه نکردم. چون تربیت مدرس جزو دانشگاه هایی بود که مدرک زبان جزو ضروریات اولیه اش برای راهیابی به مصاحبه نبود! در واقع هیچ چیزی رو نقض نکردند! تنها تفاوت و البته اشتباهی که من مرتکب شدم، این بود که پارسال همین حداقل نمره رو هم نمیخواستند، فقط حدنصاب زبان رو تا ۱۰ دی میخواستند!! اگه تعداد کسایی که این مشکل رو دارن زیاد باشه حتما دانشگاه یه کاری میکنه، مثل جریان پروف مقاله ها!! ولی به من گفتند برای چند نفر هیچ کاری نمیکنند! دیگه توکل بر خدا. باید تا شهریور صبر کنم.

زهرا
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  پیام

ولی من اطلاعیه های پارسال رو هم خوندم انگار همین روال بوده…

زهرا
مرداد ۸, ۱۳۹۷ ۰:۴۶ ق٫ظ

بچه ها من جز قبولی های این لیستم.میخوام بدونم این که گفتن تا دی باید حد نصاب نمره زبان رو اورد وگرنه اخراج درسته یا نه تا قبل ازمون جامع وقت میدن کسی میدونه بچه ها؟؟؟؟

مجتبی (منتظر شهریور)
مرداد ۸, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

احتمالا تا آزمون جامع وقت میدن

کیوان مجدیiha
مرداد ۸, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

تا آزمون جامع وقت میدن همه دانشگاها ایتطورین

میترا
مرداد ۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام باید بر اساس قوانین دانشگاه مربوطه عمل کنید.
برای بدون آزمون ها باید زودتر حدنصاب رو ارائه بدید.

داوطلب
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۹:۳۰ ب٫ظ

بچه ها کسی هست اینجا از طریق با آزمون، مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس امسال شرکت کرده باشه و باهاش تماسی گرفته باشن ؟!

مجتبی (منتظر شهریور)
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

مگه برای با آزمون زنگ میزنن؟

نیلوفر
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۹:۵۳ ب٫ظ

بله ظاهرا میگن از طرف خود دانشگاه بهشون زودتر اعلام میکردن. در اطلاعیه اولیه دانشگاه هنگام ثبت نام اعلام کرده نهایتا اواخر مرداد نتایج با ازمون رو اعلام میکنه

ناز
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

اگه تا الان تماس نگرفته اند، یعنی قبول نشده ایم؟

اشفته
مرداد ۸, ۱۳۹۷ ۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  ناز

خدا چقدر استرس گرفتم کسی به من زنگ نزده یعنی قبول نشدم؟

مجتبی (منتظر شهریور)
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

شما مطمئن هستید؟

مجتبی (منتظر شهریور)
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

کدوم اطلاعیه را میفرمایید؟؟؟؟؟

مجتبی (منتظر شهریور)
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

به نیلوفر:
شما با آزمون تربیت مدرس شرکت کردین؟

زهرا
مرداد ۸, ۱۳۹۷ ۰:۴۴ ق٫ظ

اون اطلاعیه مربوط به بدون ازمون هست با ازمون رو سنجش هفته اول شهریور میده.

نیلوفر
مرداد ۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

دوستان نه استرس بگیرید نه آشفته شید! خونسرد باشین همه مثل هم هستیم. من هم داوطلب ازمون دکتری امسال هستم و مثل همه شما مصاحبه این دانشگاه شرکت کردم و تماسی هم با من گرفته نشده! و این تماس گرفته نشدن دلیلی بر عدم قبولی نیست اینو با اطمینان خاطر خدمتتون میگم چون دوستان من سال گذشته این دانشگاه قبول شدن ولی مثل همه از طریق سنجش متوجه قبولیشون شدن. در مورد اطلاعیه هم همون زمان ثبت نام یک سری فرم بودند در زمان ثبت نام بچه های باآزمون که اگر خاطرتون باشه در اون نوشته شده بود نتایج نهایی با آزمون نهایتا اواخر مرداد اعلام میشه ! من هم مثل شما هستم و اطلاعی ندارم این صحبتی که در اطلاعیه ذکر کردن چقد درست هست یا نه و چقدر بهش پایبندن!

اشفته
مرداد ۸, ۱۳۹۷ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  نیلوفر

ممنونم دوست عزیز

اشفته
مرداد ۸, ۱۳۹۷ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

چه عجیب غریب اقا از سال گذشته دانشگاه ها با کسی تماس نمیگرفتن این واقعا چقد صحت داره مگه میشه؟

داوطلب
مرداد ۸, ۱۳۹۷ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ممنون دوستان از جواب هاتون. منم نمیدونم زودتر خود دانشگاه اعلام میکنه یا به کسی زنگ میزنن یا زدن یا نه ولی مطمئن ترین راه و قطعی ترین راه سنجشه تا سنجش جواب قطعی نده هیچی قطعی نیست حتی اگه این واقعیت داشته باشه که بعضی اطلاع دارن قبول شدن یا نه یا بهشون گفتن … ولی همتون دعوت به صبر و آرامش و توکل به خدا میکنم !

sam
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۷:۳۵ ب٫ظ

سلام. دوستان حالا مشخص نشد در قبولی با آزمون با داوطلبان تماس میگیرن یا نه؟ اصلا روند انتخاب دانشجو با توجه به تاثیر ۵۰% آزمون و تاثیر سنجش چطوریه؟ اصلا با کسی امسال از طرف دانشگاهها تماس گرفته شده؟

راض
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۴:۰۷ ب٫ظ

کسی هست جبر کاشان مصاحبه اومده باشه???

کیوان مجدیiha
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

دوستان سلام من از طریق بدون آزمون به استادم قول دادم و گفته ورم داشته از اون ورم یکی از دانشگاهای تهران یکی از اساتید تماس گرفت که ورت میداریم اگه بخوام اونجا رو برم از اون ورم به استادم قول دادم بعدا مشکلی پیش نمیاد ممنون اگه راهنمایی کنین و اینکه مزیت استعداد درخشان چیه نسبت به آزمون اینم ذهنمو مشغول کرده میگن بدون آزمون بهتره از آزمون

علی طلایی
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  کیوان مجدیiha

هرجا بهتره،برو

کیوان مجدیiha
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۸:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی طلایی

سپاس داداش

داوودی
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  کیوان مجدیiha

شرافتمدانه اینه ک سر قولتون با استادتون بمونید

سارا
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۹:۳۲ ب٫ظ

دوستان یک سوال …الان ظرفیت پذیرش استعداد درخشان با همون تعدادی که توی دفترچه اعلام شده بود ادغام شده ؟؟یا اینکه اگر در دفترچه قید شده سه نفر قراره بگیرن اون سه نفر صرفا با آزمون پذیرش میشن ؟؟؟اخه برای رشته ما سه نفر میخواستن الان یک نفر رو برای استعداد اعلام کردن ،حالا دو تفر دیگه با آزمون میگیرن یا همون سه نفر سر جاشه ؟؟

مینا
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سهمیه استعداد درخشان مازاد بر ظرفیت است. و ربطی به با آزمون ندارد

سارا
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

ممنونم …خدارو شکر

قدیر
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

تعداد نفرات داخل دفترچه صرفا برای باآزمون هست

محمد
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

ظرفیت پذیرش بدون آزمون در هر رشته محل چه دولتی و چه آزاد فقط یک نفر است که جدای ظرفیت با آزمون است.اما با اطلاعاتی که من کسب کردم امسال خیلی در مورد بدون آزمون سخت میگیرند طوری که برخی رشته محل های دولتی و آزاد پذیرش ندارند.

rad
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۵:۵۵ ب٫ظ

سلام دوستان به نظرتون الان نتایج مشخص شده دانشگاه ازاد

قدیر
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  rad

فکر کنم هنوز جمعبندی نکردن

جغرافیا و برنامه ریزی شهری -دانشگاه تهران
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۳:۵۰ ب٫ظ

سلامو آرزوی پیروزی- دردانشگاههای سطح یک با قبول شدگان مصاحبه تماس می گیرند و قبل از نتایج نهایی سازمان سنجش اطلاع رسانی میشه

aliii
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۴:۲۹ ب٫ظ

در صورتی که انتخاب اول نباشه. چه‌جور متوجه قبولی در اون‌دانشگاه مبشن

م
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  aliii

تو سهمیه ی استعداد درخشان که مثل کنکور انتخاب اول و دوم از قبل تعیین نشدن! اولویت انتخاب با دانشجو هست، بنده پارسال در دو دانشگاه با این سهمیه پذیرش شدم و خودم انتخاب کردم که کدوم رو میخوام برم.

حسین
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۵:۴۶ ب٫ظ

این حرف شما شایعه ای بیش نیست. چون سازمان سنجش آموزش کشور در نتایج نهایی دخل و تصرف داره نتایج هیچ دانشگاهی قطعی نیست و دانشگاه ها با هیچ یک از پذیرفته شدگان تماس نمیگیرن.

م
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

اتفاقا حرف ایشون کاملا صحیحه و حرف شما شایعه‌ای بیش نیست چون سازمان سنجش عملا هیچ گونه دخالتی در این زمینه نمیکنه. خود دانشگاه ها با فرد مورد نظرشون تماس میگیرن و بهش میگن ک قبول شده، به ویژه اگر فرد مورد نظر اگر نقص مدارک داشته باشه و یا اگر اون فرد توسط دانشگاه دیگه ای هم پذیرش شده باشه حتما تماس میگیرن، در غیر این صورت، ممکنه فقط از طریق همون اطلاعیه ی کلی ای که روی سایت میزنن به افراد اطلاع بدن که قبول شدن.
اتفاقی ک سال گذشته برای من افتاد این بود که اواخر تیر توسط یک دانشگاه دیگه‌ای هم پذیرفته شدم و چون نقص مدرک نداشتم از طریق اطلاعیه ی روی سایت اعلام قبولی کردن اما اواخر مرداد ک توسط دانشگاه دیگری هم پذیرفته شدم، از طریق دفتر استعداد درخشان اون دانشگاه باهام تماس گرفتن که خودم هرچه زودتر باید انتخاب کنم اسمم توسط کدوم دانشگاه در سامانه سازمان سنجش ثبت بشه (چون دانشگاه اول اسمم رو خودش ثبت کرده بود) و من چون انتخابم دانشگاه دوم بود، با سازمان سنجش تماس گرفتم که اسمم رو از اونیکی پاک کنن اما حتی اجازه ی همچین کاری هم نداشتن و گفتن ما حق نداریم اطلاعات ورودی دانشگاه ها رو ادیت کنیم باید با خود اون دانشگاه تماس بگیرید بگید اسمتون رو حذف کنن از سامانه!!!! میخوام بگم تا این حد نقش سنجش کمرنگه توی انتخاب افراد! به حرفا و ادعاهاشون توجهی نکنید… ایناس که شایعه‌س!

aliii
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  م

شما دارید درمورد پذیرش استعداد درخشان می گید؟

حسابداری-پردیس کیش
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۸:۲۱ ق٫ظ

دوستان رشته حسابداری،
روز مصاحبه پردیس خود گردان کیش دانشگاه تهران، منشی تحویل مدارک گفت با قبول شده ها تماس گرفته میشود.میخواستم ببینم با کس تماس گرفتند؟

مهسا
مرداد ۵, ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

چطوری زودتر اعلام میشه … مگه نباید امتیازهای کتبی و مصاحبه جمع بشن مگه دانشگاه میتونه خودش اعلام کنه

مهدیس
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

سلام. دوست عزیز نتیایج بدون کنکور هست. نمره کتبی ندارن. فقط مصاحبه است.

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

دکتری بی آزمون با دانشگاهه

داوطلب
مرداد ۵, ۱۳۹۷ ۶:۳۴ ب٫ظ

دوستان کسی اطلاع نداره خود دانشگاه نتایج نهایی قبولی دکتری با آزمون خودش کی اعلام میکنه؟! قبلا روال به این صورت بود زودتر از سنجش نتایج رو به بچه ها اعلام میکردن.

مخابراتی
مرداد ۵, ۱۳۹۷ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

فکر کنم تا الان به اونایی که قبول شدن زنگ زدن. تا یه هفته بعد مصاحبه زنگ میزنن. مثلا علم و صنعت زنگ زده بود و دوباره برا مصاحبه خواسته بود.

ناشناس
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  مخابراتی

واقعا به کسی زنگ زدند؟ حتی از دانشگاه تهران؟…

PHD
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

از مدیر گروه پیگیری کنید.

....
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  مخابراتی

دو سال قبل، بعد از اینکه سازمان سنجش یه تغییر عمده ای توی آزمون دکتری دادو عملا وزن آزمون دکتری رو به صفر بند کرد!!و همه چیز رو به دست دانشگاهها سپرد، دانشگاهها خودشون با قبول شده ها تماس میگرفتن!! خلاصه یه ولوشویی بود که نگو و نپرس. از همون سال دوباره همه چیز برگشت به روال سابقش. وهمه چیز از طریق سنجش اعلام میشه.

گلی
مرداد ۵, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

باپیامک یا تماس اعلام می کردند ؟

گلی
مرداد ۵, ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

قبلا چطور اطلاع می دادند با پیامک یا تماس ؟

اشفته
مرداد ۶, ۱۳۹۷ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اصلا لین طور نیست که زنگ بزنن مگر اینکه کسی پیگیر بشه اون هم با اساتید اشنا باشه شاید جواب بگیره که لزوما قبولی هم نیست به من دقیقا روز مصاحبه بعد از مصاحبه گفتن اینجا قبولی عزیزان حرف باد هواست این روزا سند امضا شدشو هم میزنن زیرش حرف که هیچ…

م
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  اشفته

اگر فرد دارای نقص مدرک باشه و یا قبلا اسمش توسط دانشگاه دیگه ای در سنجش ثبت شده باشه حتما تماس میگیرن باهاش! اصلا نیازی به پیگیری یا آشنایی با اساتید نیست!

داوطلب
مرداد ۷, ۱۳۹۷ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ممنون از جواب هاتون بچه ها. انشالله همتون موفق باشید و خبر قبولیتون رو بیاید همینجا بدید.