مطابق دفترچه ثبت نام دکتری 99 که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است، فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد همه رشته‌ها مجاز به شرکت در آزمون دکتری رشته مدیریت راهبردی و بازرگانی هستند.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان هر یک از گرایش‌های امتحانی آزمون دکتری مدیریت راهبردی و بازرگانی لازم است با توجه به سرفصل‌های آزمون دکتری 99 رشته مدیریت راهبردی و بازرگانی که در دفترچه ثبت نام دکتری 99 درج شده، نسبت به مطالعه و کسب آمادگی لازم برای آزمون اقدام نمایند.

 

منابع آزمون دکتری رشته مدیریت راهبردی و بازرگانی

سازمان سنجش هر ساله تنها به اعلام عناوین دروس امتحانی آزمون دکتری مدیریت راهبردی و بازرگانی و ضرایب دروس به صورت کلی اقدام می‌کند. بدین صورت که ضریب دروس عمومی (شامل زبان عمومی دکتری و استعداد تحصیلی) برابر 1 و ضریب دروس تخصصی برابر 4 است. اما جزئیات منابع آزمون دکتری رشته مدیریت راهبردی و بازرگانی اعلام نمی‌شود.

در ادامه منابع پیشنهادی آزمون دکتری مدیریت راهبردی و بازرگانی که می‌توانند منابع مناسبی جهت موفقیت داوطلبان در آزمون دکتری باشند ارائه شده است.

قابل توجه است که منابع زبان عمومی دکتری و منابع استعداد تحصیلی که بین داوطلبان رشته‌های امتحانی مختلف یکسان است، در صفحات مربوطه درج شده که داوطلبان می‌توانند جهت اطلاع دقیق و پرسیدن سؤالات خود در این باره به این صفحات مراجعه نمایند. همچنین امکان دانلود رایگان کتاب زبان عمومی و کتاب استعداد تحصیلی سایت پی‌اچ‌دی تست در صفحات مذکور برای داوطلبان عزیز فراهم شده است.

 

منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی

دروس در سطح کارشناسی

آمار و کاربرد آن در مدیریت

آمار و کاربرد آن در مدیریت، دکتر عادل آذر و منصور مومنی و سعید جعفری

مبانی سازمان و مدیریت

مبانی سازمان و اصول مدیریت، علی رضائیان، تهران، انتشارات سمت

مدیریت عمومی، سیدمهدی الوانی

منابع انسانی، اسفندیار سعادت

تجزیه و تحلیل سیستم‌ها، علی رضائیان

طراحی و ساختار ، رابینز

رفتار سازمانی، علی رضائیان

اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

مدیریت ما، مدیریت اسلامی در پرتو نهج‌البلاغه امامعلی، علی‌اصغرپور عزت، بنیاد نهج‌البلاغه

مدیریت اسلامی، رویکردها، علی نقی امیری و حسن عابدی جعفری، سمت

مدیریت اسلامی، علی‌اکبر افجه‌ای، جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی

مدیریت اسلامی و الگوهای آن، لطف‌الله فروزنده دهکری، دانشگاه پیام نور

اصول مدیریت اسلامی و الگوهای آن، ولی الله نقی‌پورفر، مرکز آموزش مدیریت دولتی

مدیریت در اسلام، زیر نظر دکتر سید مهدی الوانی، انتشارات حوزه و دانشگاه

دروس در سطح کارشناسی ارشد

بازاریابی و مدیریت بازار

کتاب اصول بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، مترجم بهمن فروزنده، انتشارات آموخته.

کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و کوین کلر، ترجمه مهدی امیر جعفری، انتشارات نص.

کتاب بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت.

کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی، تالیف الگزاندر چرنو، ترجمه کامبیز حیدرزاده و نیما شجاعی، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی.

کتاب مدیریت بازار (مدیریت بازاریابی)، تالیف داود محبعلی و علی اکبر فرهنگی، انتشارات امیرکبیر.

کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف داور ونوس، انتشارات نگاه دانش نوین.

کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف مهرداد پِرِچ و کیانوش کلانتری، انتشارات شهر آب، آینده سازان.

کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف رضا مناجاتی، انتشارات نگاه دانش.

کتاب اصول مدیریت بازاریابی، تالیف جف لنکستر و لستر مسینگهام، مترجمان حسین نوروزی و نیما سلطانی نژاد، انتشارات مهربان.

کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف سید جواد پورحسینی، انتشارات علوی فرهیخته.

کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف مسعود مشهدی، انتشارات پوران پژوهش.

کتاب بازاریابی و مدیریت بازار (با نگرش مدرن)، تالیف مهرداد علیپور، انتشارات به آوران.

کتاب بازاریابی (مدیریت بازار)، تالیف شاهرخ افلاکی، انتشارات کیومرث.

کتاب مفاهیم بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف رسول رحمتی نودهی، انتشارات گسترش فرهنگ کتاب.

کتاب قضایایی در بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف داور ونوس، انتشارات سمت.

کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران، تالیف پرویز درگی، انتشارات بازاریابی.

کتاب تحلیلی بازاریابی و مدیریت بازار ویژه دانشجویان مدیریت، تالیف محمدحسین بلاغی اینالو، انتشارات راه.

کتاب بازاریابی و مدیریت بازار (رشته مدیریت بازرگانی)، تالیف حسن الوداری، انتشارات دانشگاه پیام نور.

کتاب مبانی مدیریت بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر، مترجم علی پارساییان، انتشارات ترمه.

کتاب تحقیقات بازاریابی، تالیف داور ونوس، احمد روستا و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت.

کتاب استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور، تالیف هارپر بوید، جان مالینز، جان کلود لرش و اورویل واکر، مترجمان سیدمحمد اعرابی و داود ایزدی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.

کتاب مدلهای کمی در تحقیقات بازاریابی، تالیف فیلیپ هانس و ریچارد پاپ، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کساکاوش.

کتاب بازاریابی خلاق: روش های کشف ایده های راه گشا در بازاریابی، تالیف فرناندو تریاس دبس و فیلیپ کاتلر، مترجمان کامبیز حیدرزاده و رضا رادفر، انتشارات کساکاوش.

کتاب ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی: نشانه ها و راه حل ها، تالیف فیلیپ کاتلر، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کساکاوش.

کتاب برنامه ریزی بازاریابی: مفاهیم، الگوها، ساختارها، استراتژی ها، تجربیات و مستندات، تالیف علی اکبر اسلام، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی.

کتاب بازاریابی پیشرفته، تالیف محمدحسین منتظری فر، انتشارات ضریح آفتاب.

کتاب برنامه بازاریابی (راهنمای عملی تدوین و اجرای برنامه بازاریابی)، مولفان حسین منتی، علی متولی، کاظم چاوشی و فاطمه یاوری گهر، انتشارات ترمه.

رفتار مصرف کننده

کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف جان مون و میشل مور، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کتاب مهربان.

کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف سیدرضا سیدجوادین و محمدرحیم اسفیدانی، انتشارات دانشگاه تهران.

کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف لئون شیفمن و لزلی کانوک، مترجمان مسعود کرمی و شهرزاد پوریان، انتشارات مهربان نشر.

کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف دل هاوکینز، راجر بست و کنث کانی، مترجم احمد روستا و عطیه بطحائی، انتشارات سارگل.

کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف سیدرضا سیدجوادین، انتشارات دانشگاه تهران.

کتاب رفتار مصرف کننده: خریدن، داشتن و بودن، تالیف مایکل آر. سولومون، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات بازاریابی.

کتاب هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده، تالیف چادهوری، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات سیته.

کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف منصور صمدی، انتشارات آییژ.

کتاب برند سازی عصب پایه: انتخاب برند مبتنی بر اعصاب، تالیف پیترای استیدل، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات موسسه کتاب مهربان نشر.

کتاب (بازاریابی عصبی کنکاش در مغز مصرف کننده) بازاریابی عصب پایه، تالیف لئون زوراویکی، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات علم.

 

انجمن تخصصی آزمون دکتری مدیریت راهبردی و بازرگانی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنکور دکتری و نیز تبادل نظر بین داوطلبان این رشته امتحانی ایجاد شده است. داوطلبان عزیز می‌توانند به منظور به اشتراک‌گذاری نظرات و صحبت با دوستان هم‌رشته خود به این انجمن مراجعه نمایند.

همچنین جهت کسب اطلاع از زمان ثبت نام آزمون دکتری 99 و زمان آزمون دکتری 99 می‌توانید به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.

اینستاگرام آزمون دکتری