معاون وزیر علوم : معرفی به مصاحبه دکتری به درستی انجام شده است.

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی وزارت علوم با اعلام نتیجه بررسیهای وزارت علوم در زمینه نحوه معرفی داوطلبان کنکور دکتری به دانشگاهها برای انجام مصاحبه، گفت: اعلام اسامی داوطلبان به دانشگاهها برای مصاحبه به درستی صورت گرفته است.

حسین نادری منش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت رسیدگی به اعتراضات داوطلبان کنکور دکتری در وزارت علوم گفت: داوطلبان در این زمینه مشکلی پیدا نکرده اند و کار خلاف قانونی انجام نشده است.

وی درباره این موضوع که عده ای از معترضان به کنکور دکتری به دیوان عدالت اداری شکایت کرده اند، گفت: اگر به دیوان عدالت اداری شکایت کرده اند باید دید دیوان حقی برای آنان قائل می شود یا نه و بقیه موارد را باید سازمان سنجش آموزش کشور بررسی کند.

این مقام مسئول وزارت علوم درباره رسیدگی به اعتراضات این داوطلبان، تاکید کرد که سازمان سنجش سایت دارد و افراد می توانند اعتراضات خود را به منظور بررسی در این سایت، مطرح کنند.

نادری منش درباره آخرین وضعیت بررسی این اعتراضات به مهر گفت: با بررسیهای ما در وزارت علوم مشخص شد که هیچ کاری خلاف آیین نامه صورت نگرفته و ایرادی به نحوه معرفی داوطلبان کنکور دکتری به دانشگاهها وارد نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی ادامه اعتراض داوطلبان دکتری که برای مصاحبه به دانشگاهها معرفی نشده اند، عده ای از آنان مراتب اعتراض خود را به دیوان عدالت اداری مطرح کردند و عده دیگری از این داوطلبان همچنین اعتراض خود را به برخی نمایندگان کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کردند.