پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس دانشگاه علامه طباطبائی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه علامه طباطبائی در چارچوب سند چشم انداز و برنامه پنجم توسعه کشور و با هدف پاسخگویی به تقاضای روز افزون علاقه مندان به تحصیلات تکمیلی و همچنین به منظور اعتلای سطح علمی نیروهای متعهد و متخصص دستگاه های اجرایی کشور و به استناد آیین نامه ی ابلاغی شماره 209183/22 مورخ 1/11/91 وزارت متبوع، جهت تکمیل ظرفیت اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور از میان دانش آموختگان واجد شرایط دانشگاه های معتبر کشور در نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 با اخذ شهریه از طریق مصاحبه ی علمی در پردیس دانشگاه دانشجو می پذیرد . علاقه مندان حداکثر تا تاریخ 26/11/91 مهلت دارند از طریق شماره تماس44737550 در این فراخوان نام نویسی نمایند .

ثبت‌نام
باخبرم کن!

58 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهره
اسفند ۱۰, ۱۳۹۱ ۱:۲۹ ب٫ظ

بچه ها برین تو سایت دانشگاه فردوسی مشهد آیین نامه دوره شبانه تمام مقاطع تحصیلی را نگاه کنید ببینید چفد انصاف دارن

sina
اسفند ۷, ۱۳۹۱ ۱۰:۳۰ ق٫ظ
جلال
اسفند ۲, ۱۳۹۱ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

سلام
من امروز رفتم سازمان امور دانشجویی خیابان سمیه، گفتند دوستان دیروز شکایت مکتوبی به دفتر حقوقی و پاسخگویی به شکایات ارائه کردند. من هم برای تکمیل پرونده، مدارکی دال بر شبانه بودن دوره‌‌ای که در آن پذیرفته شده بودم، ارائه کردم که شامل دفترچه راهنما و سایر مدارکی است که در آن دقیقاً به شبانه بودن دوره اشاره شده است. گفتند در حال بررسیه. همچنان پیگیر باشیم چون پذیرش دانشجو در پردیس‌هاو مؤسساتی که به صورت شهریه پرداز دانشجو می‌گیرند طبق مفاد برنامه پنجساله پنجم(رجوع شود به ماده ۲۰ بند‌های ح، ی و تبصره‌های ۱ و ۶)خارج از آزمون سراسری است. درحالی که ما کلیه مراحل آزمون سراسری را طی کرده و تا لحظه ثبت‌نام بحثی در مورد شهریه پرداز مطرح نبوده است. بنابراین به نظر می‌رسد یا اشتباهی در کار بوده یا؟!

آوا
اسفند ۱, ۱۳۹۱ ۷:۴۸ ب٫ظ

سلام ما هم حدودا ۲۰ نفر بودیم که رفتیم وزارت علوم . شکایت کردیم. هم بابت نوع ثبت نام و نحوه پذیرش( شبانه) و هم نحوه دریافت شهریه. لطفا همه با هم هماهتگ باشید. همه در وزارت علوم موافق هستند که رفتار دانشگاه علامه خلاف قانونه. هیج کس پول نریزه و بابت شبانه بودن هم کوتاه نیایید.

رضا
اسفند ۱, ۱۳۹۱ ۵:۴۷ ب٫ظ

امروز برای وضعیت شهریه و پردیس و نحوه صدور مدرک بیش از ۲۰ نفر از دانشجویان نیمه متمرکز تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه علامه طباطبایی رفتیم ساختمان مرکزی دانشگاه و با مدیر تحصیلات تکمیلی و درئیس دانشگاه صحبت کردیم. ظاهرا دانشگاه قصد داره ما را به عنوان دانشجوی شهریه پرداز معرفی کنه و مدرک پردیس به ما بده در حالی که ما از طریق آزمون سازمان سنجش و با کسب رتبه مجاز گزینش و مصاحبه شدیم و براساس اطلاعیه سازمان سنجش دانشجوی شبانه هستیم و باید مطابق مقررات دانشجوی شبانه با ما برخورد بشه. از طرفی میزان شهریه و پرداخت آن نیز محل سوال بود. که فعلا تاریخ پرداخت تا چهارم اسفند تمدید شد. گویا طبق قول دکتر شریعتی رئیس دانشگاه علامه قرار شد که الان نصف مبلغ و تا پایان اسفند نصف دیگر را پرداخت کنیم.
نکته مهم: فردا قرار است همه پذیرفته شدگاه تکمیل ظرفیت علامه برویم وزارت علوم. از همه دوستان خواهش می کنم که با نوشتن یک شکایت به وزیر محترم علوم درخواست بررسی موضوع را نمائید تا حقی از ما تضییع نشه. این را به همه دوستان اطلاع رسانی کنید. موضوع شکایت هم در باره میزان شهریه, قسط بندی آن. مدرکی که برای ما صادر میشه و سایتی که ثبت نام می کنیم. سایت ثبت نام ما باید سایت دانشگاه باشه نه پردیس.

رضا
بهمن ۳۰, ۱۳۹۱ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

من هرچه زنگ میزنم کسی جوابگو نیست

فاطمه
بهمن ۲۸, ۱۳۹۱ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

سلام
بخدا من هرچه زنگ میزنم یه خانم جواب میده میگه اینجا منزل است نه دانشگاه!!! اشتباه گرفتید.

دکتری آینده
بهمن ۲۸, ۱۳۹۱ ۴:۱۵ ب٫ظ

بچه ها حرفشونو باور نکنین اینام مثل تربیت مدرسی ها یه چیزی گفتن ولی تربیت مدرسی ها وقتی فهمیدن اشتباه کردن حرفشونو پس گرفتن امیدوارم علامه ای ها هم همین کارو بکنن چون دکتری پولی برای ما ارزش نداره در ضمن اعتبار مدرکهای دیگه و حتی خود دانشگاه علامه زیر سؤال میره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دکتری پولی؟
بهمن ۲۸, ۱۳۹۱ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

خدمت همه دوستان سلام
مسئولین وزارت علوم برای دکتری دانشگاههای دولتی و دکتری دانشگاههای آزاد یک جورایی بی ارزش قلمداد میکنند چه برسد به دکتری پولی یا دکتری پردیس که از اسمش مشخصه که ارزشش در چه حدی هست پس ۴یا۵ سال ریسک نکنید ۱یا۲ سالی برای کنکور دکتری سراسری (دولتی) خوب بخونید

حسن
بهمن ۲۸, ۱۳۹۱ ۹:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری پولی؟

بابا نگو چرا بی ارزشه ؟؟ مگه کجای دنیا رایگان میشه درس خوند؟؟ این قانونه رایگان فقط در ایرانه که در ۱ یا ۲ سال آینده با این بدهی هایی که دانشگاه ها بالا آوردن لغو میشه و همه باید پول بپردازن در ضمن ربطی نداره که پول بدی یا رایگان آخر کار یه پارتی خوب داشته باشی میری سر بهترین پست و کار پس نگو ارزش نداره چون حداقل کسی که دلش می خواد دکتری بخونه نمیره کشور دیگه تو خود ایران راحت با پولش درسشو می خونه

شیلا
اسفند ۱۵, ۱۳۹۱ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

حسن آقا هر کشوری دانشگاه دولتی داره و فقط برای افراد همون کشور دانشگاهش رایگان هستش خوب معلومه اگه ما بریم اونجا و توی اون دانشگاه باید شهریه پرداخت کنیم ولی در اصل رایگان هستش پس نگید کجای دنیا رایگانه. دانشگاه UM مالزی که خودم مدتی رو اونجا بودم برای دانشجوهای کشور خودش کاملا رایگان بود ولی برای ما که از کشور دیگه رفته بودیم شهریه پرداز بود. ولی با این حرفتون موافقم که اگه پارتی داشته باشی اصلا مهم نیست مدرکتو از دانشگاه آزاد گرفته باشی یا دولتی, شبانه یا شهریه پرداز بدون کنکور. بهترین پست رو خواهی داشت

ویانا
بهمن ۲۸, ۱۳۹۱ ۱۰:۱۱ ق٫ظ

باسلام مادوروز مرتب زنگ زدیم یا مشغول بود یا جواب نمیدادند لطفا تمدید کنید

شیلا
اسفند ۱۵, ۱۳۹۱ ۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  ویانا

دقیقا منم با مشکل شما مواجه شدم و در نهایت هم موفق به ثبت نام نشدم :(

پرنیان*
بهمن ۲۸, ۱۳۹۱ ۰:۱۸ ق٫ظ

بچه ها گول علامه رونخورید باما که به اصطلاح شبانه ایم چه کرده که باشمابکنه..

u
بهمن ۲۷, ۱۳۹۱ ۶:۳۷ ب٫ظ

مسخره است بخدا هم نحوه ثیت نام هم هدم اطلاغ زسانی در خصوس رشته ها

رضا
بهمن ۲۷, ۱۳۹۱ ۴:۱۴ ب٫ظ

من به عزیزان توصیه میکنم بشینید برای کنکور دکترای سراسری بخونید. معلوم نیست بعد از این دولت آیا این مدارک اصلا اعتباری دارد یا ندارد. عقل سلیم میگوید که ریسک روی این چهار یا پنج سال عمری که خواهید گذاشت خیلی خطرناک است. بجای آن یک یا دو سال از این زمان را برای کنکور دکترای سراسری بگذارید.

چیا
بهمن ۲۷, ۱۳۹۱ ۳:۲۱ ب٫ظ

هرچه زنگ زدم یا جواب نمیدادن یا مشغول بود.فکر میکنم سر کاری بود.کاشکی پیگیری بشه اصلا کسی ثبت نام کرده؟؟!!

amir
بهمن ۲۷, ۱۳۹۱ ۴:۱۵ ق٫ظ

من دو روز پشت سرهم و بدون وقفه ساعتها پای تلفن نشستم ولیکن موفق به برقراری ارتباط با شماره اعلام شده نشدم. تلفن مذکور همواره اشغال بود.
واقعا در نوع خودش بی نظبره، تا بحال ثبت نام تلفنی، آن هم با یک خط تلفن و حذف اینترنت ندیده بودیم. گویا این اطلاعیه فقط بمنظور موجه نمودن ثبت نام کسانی است که از قبل قرار بوده در مقطع دکتری ادامه تحصیل دهند.

امیر
بهمن ۲۶, ۱۳۹۱ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

بابا شما مدرکتون رو بگیرین، چیکار دارین به علم ورتبه ی جهانی واین حرفها. حالتون خوشه ها

عباس
بهمن ۲۶, ۱۳۹۱ ۷:۵۵ ب٫ظ

سلام
واقعا این چطور ثبت نام است که من هم نتونستم ثبت نام کنملطفا منو هم راهنمایی کنید.
با تشکر

منیره
بهمن ۲۶, ۱۳۹۱ ۷:۳۹ ب٫ظ

سلام مدیر محترم سایت خسته نباشید می خواستم به اطلاعتون برسونم من هر چه تلاش کردم یا اشغال بود یا گوشی را برنداشتند روز اخر تقریبا یه صبح تا ظهر مشغول تماس گرفتن بودم اما موفق نشدم به گمانم می خواهند برخی دوستان را ثبت نام کنند واین شماره تلفن فقط جهت این بود که بگویند ما اعلام عمومی کرده بودیم!

مینا
بهمن ۲۶, ۱۳۹۱ ۷:۰۲ ب٫ظ

من واقعا متاسفم برای این وضع پدیرش دانشجوها، اونم توی دانشگاه مثلا سراسری، فقط به فکر پول گرفتن هستن و بس……

Safari
بهمن ۲۶, ۱۳۹۱ ۴:۲۵ ب٫ظ

این دیگه چه مدل ثبت نامه؟؟
حداقل رشته ها رو اعلام میکردن،من سه روز تمام هرچه زنگ زدم نتونستم ارتباط برقرارکنم.
واقعا ثبت نام تلفنى خنده داره…!!
یا مدت رو تمدید کنن یا اطلاع رسانى رو کامل کنند

ادیب
بهمن ۲۶, ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷ ق٫ظ

این دانشگاه هم بخاطر اینکه از قافله عقب نمونه همینجوری یه چیزی
گفته؟

سلام برهاروارد ایران
بهمن ۲۵, ۱۳۹۱ ۵:۰۹ ب٫ظ

دکتری رو هم بی ارزش می کنند.

زهرا
بهمن ۲۵, ۱۳۹۱ ۹:۰۶ ق٫ظ

سلام لطفا رشته ها، هزینه و زمان مصاحبه رو پیگیری کنید و در سایت خبر رسانی کنید.در ضمن از دانشجویان با رشته های مرتبط ثبت نام می کنه یا نه الزامی به مرتبط بودن رشته کارشناسی ارشد و دکترا نیست؟

Stanford
بهمن ۲۵, ۱۳۹۱ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

با سلام
چطوری بگیم که سرکاریه؟
دوستان! به وضوح سرکاریه!
به هرحال موفق باشید.

صبور
بهمن ۲۶, ۱۳۹۱ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  Stanford

معلومه سر کاریه چون دانشگاه علامه مجوز گرفتن دانشجوی دکتری در پردیس را هنوز از وزارتخانه نگرفته.

unicorn
بهمن ۲۵, ۱۳۹۱ ۰:۵۱ ق٫ظ

با سلام دانشگاه علامه طباطبایی به اسم دوره دکتری شبانه در تکمیل ظرفیت کنکور دکتری سال ۹۱، دانشجو قبول کرد (در دفترچه قید شده بود دانشجوی شبانه، محل تحصیل: پردیس نیمه حضوری دانشگاه علامه). حالا در سایت این دانشگاه اطلاعیه زده شده که به استناد قانون … وزارت علوم که تصویب همین بهمن ماه ۹۱ است، می¬ خواهند در پردیس دانشگاه دانشجوی پولی بگیرند، یعنی کسانی که کنکور نداده اند می تونن بیان با مصاحبه دوره دکتری رو بگذرونن. آیا این انصافه؟ این طوری ارزش مدرک ما هم میشه هم سطح اونا، چه بسا به ما هم مدرک دانشجوی پولی بدن، با این که ما کنکور دادیم و به عنوان “شبانه” قبول شدیم. ثبت نام ما هم به تعویق افتاده و تکلیفمون معلوم نیست، در حالی که باید از ما زودتر ثبت نام می کردند تا به کلاس های ترم بهمن برسیم. لطفا پیگیری بفرمایید. ممنون

سعید
بهمن ۲۵, ۱۳۹۱ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  unicorn

دوست عزیز، دانشگاه علامه طباطیایی از دانشجویان تکمیل ظرفیت به طور کامل ثبت نام به عمل آورده و در سایت خود دانشگاه هم زمان بندی ثبت نام قید شده و تمام شد و رفت. برخی از پذیرفته شدگان هنوز از ارشد فارغ التحصیل نشده اند. جایگزین آن، از افرادی که دارای دو مقاله علمی پژوهشی و معدل ۱۷ داشته باشند به تناسب ظرفیت ثبت نام به عمل می آید. مشروط بر اینکه در مصاحبه ی سخت علمی و زبانی که از آنها به عمل می آید پذیرفته شوند.
این عین پاسخی بود که مسئول تحصیلات تکمیلی دانشگاه خانم نجار به من داد

Stanford
بهمن ۲۵, ۱۳۹۱ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

فقط ۲۲ نفر روزانه رو ثبت نام کرده اند و بیش از ۲۰۰ نفر شبانه هنوز معلق هستند و هیچ معلوم نیست چه میشود.

مهیار
بهمن ۲۷, ۱۳۹۱ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام آقا سعید میشه بپرسم چطوری و چه وقت از دارندگان دو مقاله با معدل ۱۷ ثبت نام می کنند کجا این رو اعلام کردند ؟

سعید
بهمن ۲۸, ۱۳۹۱ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  مهیار

مهیار عزیز
باید حتما مقاله هات تک نفره باشه، حتما هم باید چاپ شده باشه. یک مصاحبه ی خیلی خیلی خفن باهات می کنن که اگر از خودشون مصاحبه بگیرن، نفر آخر می شن. مثلا می خوان بگن ما خیلی علمی هستیم. الان که دیگه وقتش تموم شده. البته در مجموع سر کاریه. چون من تماس گرفتم و گفتن که هنوز معلوم نیست و از این جور حرفا. بابا بشینید واسه کنکور بخونید

susan
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۶:۳۱ ب٫ظ

آخ جون اینقدر صبر کردم تا دکترای تلفنی هم اومد اون هم از دانشگاه علامه طباطبایی
فقط خدا کنه شماره حساب رو زودتر اعلام کنند چون بابام گفته نقدا ۶۰ میلیون برای ثبت نام پیش من داری.
من که دکتر شدم . خدا رو شکر

امیر
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۶:۲۵ ب٫ظ

سلام این لینک خبر دیروز ایسنا بعد از اطلاعیه دانشگاه علامه!
دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس!!!
http://isna.ir/fa/news/91112313543/شرایط-پذیرش-دانشجوی-تحصیلات-تکمیلی-در-پردیس-های

ناشناس
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۶:۱۸ ب٫ظ

سلام
پیشنهاد می کنم داوطلبان عزیز یه سر به رتبه بندی دانشگاههای جهان بزنن و رتبه این دانشگاه رو با سایر دانشگاههای ایران مقایسه کنن.

استنفورد ایران
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

لینکشو میدین؟

نیما
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۴:۱۲ ب٫ظ

دوستان سلام، بنده بعد از کلی تماس گرفتن، با شماره مذکور، موفق شدم تماس بگیرم. ابتدا گفتند ۴۵ میلیون، بعد گفتند امکان داره پژوهش محور بشین بشه ۹۰ میلیون. بعد گفتن در مدرکتون قید خواهد شد بدون آزمون و شهریه ای.
خب یهو بگین یه پولی می خوایم ازتون بگیریم، بعدشم به ریشتون بلا نسبت بخندیم.
دانشگاه علامه حرفه ای شده. جایی نمی خوابه زیر آب بره.

ثنا
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۳:۴۲ ب٫ظ

سلام چه رشته هایی پذیرش دارید؟

محمد
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۳:۲۷ ب٫ظ

بچه ها بالاخره این پذیرش دکتری پردیس دانشگاه علامه با دوره شبانه دانشگاه علامه که در تکمیل ظرفیت امسال قبول شدیم متفاوته یا ثبت نام شبانه رو بعدا اعلام می کنن؟

مدیر
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۳:۰۴ ب٫ظ

مدیر محترم سایت با سلام
آیا دانشگاه علامه از پذیرفته شدگان شبانه مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام بعمل آورده یا خیر؟ در ضمن شروع کلاسهای علامه این ترم خواهد بود یا ترم پاییز ۹۲؟

———
سلام بر شما
خیر ثبت نام صورت نگرفته است. دوستان شما که این مشکل را دارند در این صفحه تبادل نظر میکنند.
https://phdtest.ir/1391/11/%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%B4-%D9%82%D8%B7%D8%B9%DB%8C-1354-%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%B7%D9%84%D8%A8-%D8%AA%DA%A9%D9%85%DB%8C%D9%84-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-91/

رضا
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۱:۳۰ ب٫ظ

با درود و احترام، بفرمایید دانشگاه علامه به طور قطعی پذیرش دارد یا قصد تست میزان متقاضیان را دارد.در صورت پذیرش شروع ثبت نام از چه تاریخی است؟مدرکش معتبره یا خیر؟بسیار سپاس

استنفورد ایران
بهمن ۲۲, ۱۳۹۱ ۱۱:۵۵ ق٫ظ

دوستان داوطلب
خودتون رو توی زحمت نیاندازید.
این اطلاعیه به زعم ما (قبولیهای تکمیل ظرفیت شبانه) به خاطر این است که به ما گفته اند باید ۳۰ درصد شهریه ۴۵ میلیونی رو الان و کاملا نقد بریزید تا ثبت نامتون کنیم و ما می گوییم که نداریم و امیدواریم حد اکثر مبلغ یک ترم – یعنی ۴ تومن نقد + وام شهریه – را بگیرند! حال احتمالا با این اطلاعیه می خواهند بگویند: «اگر نیامدید جایی خالی نمیمونه و فوری از طریق پردیس جایگزین می کنیم»! ضمنا وقتی به ما گفته اند ترم اول این مبلغ را بدهیم، اگر هم احیانا دانشجوی پردیس بگیرند قطعا بیش از این مبلغ ما رو از اونها خواهند گرفت. از تبدیل وشعیتی ها دارند ۲۳ تومن ابتدای کار میگیرند. مثل ما عمرتون اتلاف این برنامه ها نکنید.

صبور
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

البته بین مدرک پذیرفته شدگان از طریق آزمون سازمان سنجش و این نوع مدرک که تلفنی ثبت نام میکنن (تا به حال این همه خلاقیت یه جا دیده نشده بود)تفاوت از زمین تا آسمان است…

استنفورد ایران
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  صبور

یکی از بزرگترین نگرانیهای ما همینه. شما مطمئنی مدرک شبانه ها رو پردیس نمی زنند؟ یا قید شبانه یا پولی نمی زنند؟

صبور
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

طبق آنچه که وزرت علوم اعلام کرده پذیرش نوبت دوم یا همان شبانه با پذیرش پردیس تفاوت داره بنابراین مدرکشون هم متفاوته

استنفورد ایران
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  صبور

فعلا که مسؤولین دانشگاه مهمند و اونها معتقدند ما همون پردیس و پولی هستیم و مدرکمون با روزانه ها فرق میکنه. مدرک هم بر دو قسم است: عادی و پولی. پیدا نمیشود این پرتقال فروش.

سلام برهاروارد ایران
بهمن ۲۵, ۱۳۹۱ ۵:۰۷ ب٫ظ

آخ که کشتنمون از تعارض

داوطلب
بهمن ۲۲, ۱۳۹۱ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

خیلی جالبه تا حالا ندیده بودم تلفنی دانشگاه نام نویسی کنن. اونم دکترا!!

استنفورد ایران
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۱۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

جالبه
اطلاعیه ۲۰ بهمن اومد روی تاریخ ۱۱ بهمن یعنی دقیقا با لینک همون اطلاعیه ای که به ما شبانه ها میگفت برید پی کارتون ثبت شده
به سایت برید و هردو اطلاعیه ۱۱ بهمن رو ببینید، وقتی کلیک می کنید متنها یکسان است.

جواب دوستان
بهمن ۲۲, ۱۳۹۱ ۰:۱۸ ق٫ظ

جیب زنی بابا جان***********

من پرسیدم رشته های الهیات داره در ضمن هزینه اش مثل تربیت مدرسه اما سالی ۱۰ میلیون بدی
*************

دوستان نرید چون مدرکش معتبر نیست

آریا
بهمن ۲۱, ۱۳۹۱ ۱۱:۱۷ ب٫ظ

با سلام
دانشگاه امیرکبیر که طبق اطلاعیه سایت دانشگاه برای دکتری در پردیس خود از طریق آزمون دانشجو بر می داشت…الان کلمه دکتری را از سایتش حذف کرده و فقط نوشته تحصیلات تکمیلی! و در توضیح همین اطلاعیه اولش نوشته که بعد ۲ سال مدرک کارشناسی ارشد معتبر امیرکبیر می دهیم!!
من شهرستان هستم و رفت و آمد به تهران برای من مشکله. تلفن پردیس دانشگاه هم جواب نمی دهند. از مدیریت گرامی سایت خواستارم لطفا پیگیر شوند تا اگر دکتری را در کمال ناباوری حذف کردن… ۵۰۰۰۰ تومان هزینه ثبت نام فدای سرم حداقل هزینه سفر را برای آزمون ۲۶ بهمن ندهم…

م
بهمن ۲۴, ۱۳۹۱ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آریا

کاش من میتونستم جوابتو بدم!
خیلی باحال کفتی!دمت گرم!

رضا
بهمن ۲۱, ۱۳۹۱ ۸:۳۴ ب٫ظ

سلام
مدیرجان نمیدونی چه رشته هایی میگیره؟

سلام
پیگیری می کنیم . امیدواریم خودشان بیشتر از این اطلاعیه اطلاعی داشته باشند.

sib
بهمن ۲۱, ۱۳۹۱ ۸:۰۴ ب٫ظ

سلام
ببخشید ممکنه بفرمایید هزینه شان بیش از ۴۵ میلیون است یا خیر؟
با تشکر از لطف شما

سلام
فعلا که چیزی قطعی نیست. امیدواریم اینها هم مثل دانشگاه تربیت مدرس قصد تست داوطلبان را نداشته باشند.

سد ممد
بهمن ۲۱, ۱۳۹۱ ۷:۴۹ ب٫ظ

دانشگاه معتبر یعنی چی؟

عطااله
بهمن ۲۱, ۱۳۹۱ ۴:۵۴ ب٫ظ

سلام ضمن تشکر بابت اطلاع رسانی عالی شما آیا مشخص شده چه رشته هایی مورد نظر هست؟

قبول شده امسال آزمون سراسری
بهمن ۲۱, ۱۳۹۱ ۴:۴۹ ب٫ظ

تو را خدا تکلیف این قبول شده ها را مشخص کنید بعد برنامه بعدیتان را اجراء کنید