پذیرش دانشجوی دکتری استعداد درخشان 1394 در دانشگاه علامه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان حایز شرایط آیین نامه پذیرش بدون کنکور دکتری می توانند نسبت به ثبت نام در پذیرش دانشگاه علامه اقدام نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، داﻧﺸﮕﺎه علامه طباطبایی ﺑﺮ اﺳﺎس آﯾﯿﻦﻧﺎﻣﻪ ” پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری”  مورخ 93/3/27 وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ اﺟﺮاﯾﯽ مصوب مورخ 93/13/10 شورای تحصیلات تکمیلی داﻧﺸﮕﺎه ، از ﻣﯿﺎن داﻧﺶآﻣﻮﺧﺘﮕﺎن واﺟﺪ ﺷﺮاﯾﻂ، ﺑﺮای ﺳﺎل ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ 95-94  داﻧﺸﺠﻮی دﮐﺘﺮی ﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮد .

شرایط داوطلبان به شرح ذیل می باشد:

الف – شرایط عمومی :
1 – اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
2 – متعهد به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
3 – نداشتن ممنوعیت تحصیل به تشخیص مراجع ذیصلاح.
ب- شرایط اختصاصی :
1 – دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از یکی از دانشگاهها ی داخل کشور
2 – دارا بودن میانگین کل 16 و یا بالاتر در مقطع کارشناسی
3 -دارا بودن میانگین کل 17 و بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد
4 – بیش از دو سال از تاریخ فراغت از تحصیل دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نگذشته باشد.
5 – کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و مصاحبه مطابق با جدول ارزشیابی پیوست ( کسب حداقل 10 امتیاز از ردیف شماره 1 بخش امتیازات پژوهشی و کسب حداقل 4 امتیاز از ردیف شماره 11 مربوط به مدرک زبان ، بخش امتیازات آموزشی الزامی است . )
ج-نحوه ارائه مقالات یا فعالیتهای علمی برگزیده :
1 – مقالات ارائه شده طبق جدول شماره 1 مورد ارزیابی قرار گرفته و باید چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ بوده و مرتبط با پایان نامه باشد .
تبصره 1 : دانشجو پس از کسب پذیرش در مقطع دکتری فقط تا پایان نیمسال اول تحصیلی ، فرصت خواهد داشت که مقاله خود را که دارای گواهی پذیرش است ، به چاپ رسانده و اصل آن را ارائه نماید ، در غیر این صورت قبولی وی لغو خواهد شد .
تبصره 2 : منظور از پذیرش مقاله ، پذیرش بدون قید و شرط مقاله می باشد .
2 – هر گونه ثبت اختراع باید مورد تایید سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران باشد .
3 – برگزیدگان جشنواره های علمی معتبر ( خورازمی ، فارابی ،رازی و یا ابن سینا ) باید تایید دبیرخانه جشنواره را کسب و ارائه نمایند .
4 – برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی باید تایید دبیرخانه المپیاد را کسب و ارائه نمایند .
5 – مقاله ، اختراع و یا کتابی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که داوطلب در آن ، نفر اول باشد و یا نام وی بلافاصله بعد از استاد راهنما یا مشاور و یا یکی از اعضای هیات علمی ذکر شود و یا مخترع اصلی اختراع ، نویسنده مسئول کتاب و یا ارائه دهنده اصلی کنفرانس علمی باشد ، در غیر این صورت به آن امتیازی تعلق نخواهد گرفت .
د – ظرفیت پذیرش :
1 – حداکثر 20 % ظرفیت پذیرش با آزمون شیوه آموزشی – پژوهشی دوره روزانه دکتری دانشگاه به پذیرش بدون آزمون دانشجویان واجد شرایط اختصاص دارد .
2 – ظرفیت مذکور مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون دانشگاه می باشد .
ه – نکات مهم :
1 –  هر گونه اطلاع رسانی به داوطلبان منحصراً از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی  www.atu.ac.ir صورت می پذیرد لذا به داوطلبان توصیه می شود به منظور اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه و یا هر گونه نکته لازم ، اطلاعیه های مربوطه را از طریق سایت دانشگاه بطور منظم پیگیری نمایند .
2 – دانش آموختگان حداکثر تا 2 سال پس از فراغت از تحصیل می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری برخوردار شوند ، لذا داوطلبان توجه داشته باشند در زمان ثبت نام در فراخوان ، از تاریخ فراغت از تحصیل آنها ، دو سال بیشتر نگذشته باشد .
3 – دانشجویان نیمسال آخر ، چنانچه تا قبل از ثبت نام در فراخوان بتوانند از پایان نامه خود دفاع نمایند ، مجاز خواهند بود با رعایت سایر شرایط و با ارائه مدارک لازم در این فراخوان شرکت نمایند .
4 – دانش آموختگان دانشگاه های آزاد اسلامی ، کلیه موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی ، پیام نور ، جامع علمی-کاربردی و همچنین دانش آموختگان دوره های مجازی ، نیمه حضوری ، بین الملل ، پردیس بین الملل و پردیس خودگردان ، مجاز به ورود بدون آزمون به دوره دکتری نمی باشند.
5 – دانش آموختگان اتباع خارجی و فارغ التحصیلان دانشگاه های خارج از کشور ، مجاز به استفاده از این آیین نامه برای ورود بدون آزمون به دوره دکتری نیستند .
6 – متقاضی باید در هنگام ارائه درخواست پذیرش در دوره دکتری بدون آزمون ، حد نصاب لازم از یکی از آزمون های زبان ذیل را ( مطابق با جدول شماره 4 ) ارائه نماید . ( گواهی زبان فقط تا دو سال معتبر است )
MSRT (MCHE) – IELTS – TOEFL (PBT) – TOEFL (IBT) – TOEFL (CBT) – TOLIMO
7 – اولویت ادامه تحصیل دانشجو در همان رشته تحصیلی مرتبط در دوره کارشناسی ارشد ، مطابق با جدول رشته ها می باشد.
8 – دانش آموختگان فقط در صورت دفاع از پایان نامه با درجه عالی یا بسیار خوب ( نمره 20-19 پایان نامه درجه عالی و نمره 18 -18/99 بسیار خوب  محسوب می شود ) موفق به کسب امتیازات مربوط ، مطابق با جدول شماره 1 خواهند شد .
9 – سنوات تحصیل قابل قبول برای امتیاز دهی ، مطابق با جدول شماره 2 ، در مقطع کارشناسی 8 نیمسال و در مقطع کارشناسی ارشد 4 نیمسال است .
تبصره 1 : داوطلبان رشته هایی که سنوات مجاز تحصیل آنها ، طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، در مقطع کارشناسی ، 9 نیمسال و کارشناسی ارشد نا پیوسته ، 5 نیمسال تصویب شده اند ، امتیازت لازم را مطابق با جدول شماره 2 اخذ خواهند نمود .
10 – در صورت انصراف فرد پذیرفته شده ، جایگزینی پذیرش نخواهد شد .
11 – تغییر رشته و گرایش بعد از قبولی و کسب پذیرش ، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود .
12 – مدارک داوطلبان و وجه دریافتی ، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد لذا به داوطلبان توصیه می شود با دقت لازم ، مفاد آگهی را ، مطالعه و فقط درصورت دارا بودن شرایط مربوط ، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند .
13 – ارائه یک نسخه از پایان نامه و نیز نسخه اصل کلیه مقالات ، کتب ،تألیفات و سایر فعالیتهای آموزشی ، پژوهشی و اجرایی دواطلب در زمان مصاحبه الزامی است.
14 – دانشگاه در رد یا قبول تقاضای داوطلبان از اختیارات لازم برخوردار بوده و ملزم به تکمیل ظرفیت دوره دکتری خود نخواهد بود.
15 – با توجه به اینکه ادامه تحصیل در مقطع دکتری بصورت تمام وقت می باشد، داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل کسب نمایند
16 – افرادی که در دوره کارشناسی ارشد خود از سهمیه بدون آزمون استفاده کرده اند ، می توانند از این سهمیه در دوره دکتری نیز استفاده نمایند .
و- فرآیند اجرا :
پس از امتیاز دهی به کلیه امتیازات آموزشی و پژوهشی داوطلب بر اساس جداول شماره 1، 2 و 4 ، که توسط کمیته علمی رشته ذیربط صورت می گیرد ، فقط از داوطلبانی که مجموع امتیازات آنها 40 و یا بیشتر باشد ، برای مصاحبه علمی دعوت بعمل خواهد آمد .
تبصره 1 : اسامی واجدین شرایط برای شرکت در مصاحبه علمی و تاریخ و محل برگزاری مصاحبه در موقع مقتضی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .
2 – امتیاز مصاحبه علمی حداکثر 30 امتیاز است .
3 – داوطلبانی که حداقل 70 امتیاز از فعالیت های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه را مطابق با جداول شماره 1 و 2 و 3 کسب نمایند ، به ترتیب امتیاز در
اولویت بررسی مجدد ، قرار خواهند گرفت .
4 – پس از بررسی نهایی ، اسامی پذیرفته شدگان اولیه در موعد مقرر ، از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه اعلام خواهد شد .
5 – پذیرش نهایی و قطعی داوطلبان منحصراً پس از تایید سازمان سنجش آموزش کشور و هیات مرکزی گزینش دانشجووزارت علوم ، تحقیقات و فناوری صورت خواهد گرفت .
ز- مدارک لازم :
* فرم تکمیل شده تقاضا بطور دقیق و خوانا
* یک نسخه تصویر شناسنامه و کارت ملی
* دو قطعه عکس که مشخصات داوطلب در آن پشت نویسی شده باشد
* تصویر مدرک نمایانگر وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان ذکور
* تصویر گواهینامه و ریز نمرات تایید شده در دوره کارشناسی ارشد که نمره پایان نامه حتماً در آن درج شده باشد .( معدل دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب و با احتساب نمره پایان نامه باید به تفکیک ارائه شود . )
* تصویر گواهینامه و ریزنمرات تایید شده در دوره کارشناسی
* گواهی دال بر احراز حد نصاب یکی از آزمون های زبان معتبر مطابق با جدول شماره 4
* معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد دانشجویی برای دانشجویان المپیادی در مقطع کارشناسی ارشد
* معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره های معتبر علمی ( خوارزمی ، فارابی ، رازی ، ابن سینا ) برای برگزیدگان جشنواره ها در مقطع کارشناسی ارشد  .

* تصویر کامل کلیه مقالات علمی ترویجی ، علمی پژوهشی ، ISI ،ISC , که منتشر شده باشد . ( در صورت انتشار مقاله ، تصویر جلد مجله حتما ضمیمه شود. )
* تصویر کلیه مقالات ارائه شده در کنفرانس ها ، کلیه تألیفات ، کتب و فعالیت های پژوهشی داوطلب
* گواهی پذیرش چاپ مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده باشند.( نسخه کامل مقاله نیز ضمیمه شود )
*  گواهی اعتبار درجه ی علمی – ترویجی ، علمی – پژوهشی ، ISC ، ISI ، مجلات داخلی و خارجی که مقالات متقاضی در آن چاپ شده و یا خواهد شد .
* ارائه اصل ویک کپی از فیش واریزی به مبلغ   1/000/000 ریال  به شماره حساب. ٩٨٧٢٢٩٢٠ به نام در آمدهای متفرقه دانشگاه علامه طباطبایی نزد بانک تجارت شعبه شهید کلانتری کد 985 قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت در سراسر کشور ( یک نسخه از فیش واریزی را جهت پیگیری های احتمالی نزد خود نگاه دارید )
ح – نحوه ثبت نام و ارسال مدارک :
1 – مهلت ارسال مدارک حداکثر تا پایان فروردین ماه سال 1394 خواهد بود.
2 – به مدارک ناقص و یا ارسال شده بعد از مهلت مقرر ، ترتیب اثر داده نخواهد شد .
3 – زمان و مکان برگزاری مصاحبه در موقع مقتضی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

داوطلبان بایستی کلیه مدارک لازم را از طریق پست سفارشی به نشانی : تهران – بلوار دهکده المپیک – تقاطع بزرگراه شهید همت – سازمان مرکزی دانشگاه – طبقه اول _ دفتر استعداد های درخشان – کد پستی 1489684511 ، ارسال و رسید پستی آن را جهت پیگیری های احتمالی نزد خود نگه دارند . بدیهی است دانشگاه در ارتباط با مدارکی که به صورت دستی تحویل داده می شود ، مسئولیتی نخواهد داشت.

روی پاکت حتما قید شود : متقاضی پذیرش بدون آزمون ( سهمیه استعداد درخشان ) در رشته / گرایش …………………

ثبت‌نام
باخبرم کن!

43 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رثا
بهمن ۹, ۱۳۹۴ ۵:۰۵ ق٫ظ

من همه شرایط رو دارم..فقط لیسانسم اولا غیر مرتبط با ارشدم هستش یعنی از کشاورزی شهید چمران اهواز روزانه اومدم علامع بازرگانی معدل ارشدم ۱۸است ولی کارشناسبم داغونه ۱۲بنظرتون این برام مانع میشه..خواهشا اگه کسی میدونه راهنمایی کنه

معصومه
آبان ۱۲, ۱۳۹۴ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

تو رو خدا تغییری در آیین نامتون بدید و این دوسال از مدرک تحصیلی رو در نظر نگیرید که اصلاً منطقی نیست

غزال
تیر ۱۰, ۱۳۹۴ ۰:۱۳ ق٫ظ

باید بریم علامه اعتراض کنیم!

ر. ر
تیر ۷, ۱۳۹۴ ۶:۴۳ ب٫ظ

سلام.
من چند جا از جمله علامه دعوت به مصاحبه شدم.با خبر شدم که به چند تا از استعدادی های رقیب خودم که جاهای مختلف رفته بودن بهشون زنگ زدن که می خوان اسمشون رو بفرستن سازمان سنجش. البته با رزومه های خوبشون باز هم امتیاز به هفتاد نمی رسید. بنظرتون سازمان سنجش ردشون می کنه؟
آخه هیچکس به ۷۰ نمی رسه

علی
تیر ۸, ۱۳۹۴ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ر. ر

سلام دانشگاه علامه در رشته روانشناسی برای مصاحبه در مرحله اول ۳۵ نفر را اعلام کرد، از این ۳۵ نفر یک نفر تایید نشد!!!!!!!!!!
من ۱۶ خرداد رفتم مصاحبه، چه جوری تا هفتم نهایی و مشخص شده؟

بهروز
تیر ۹, ۱۳۹۴ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

من هم علامه رفتم ۲۶ نفر دعوت شدند اما کسی رو نگرفتن…. دارن با سرنوشت ما بازی می کنن

بهروز
خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ ۷:۵۴ ب٫ظ

سلام کسی می دونه جواب مصاحبه بدون ازمون علامه کی میاد؟

حسین
تیر ۴, ۱۳۹۴ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

سلام هفته دیگه رو سایتشونهه

شیرین
تیر ۶, ۱۳۹۴ ۹:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام شما از کجا متوجه شدید؟

پری
فروردین ۲۶, ۱۳۹۴ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

سلام دوستان
من لیسانس و فوق لیسانس روزانه دانشگاه تهران با معدل بالا هستم
رشته ام مدیریت کارآفرینی بوده
مدرک زبان ندارم
مقالات زیادی دارم که مرتبط با پایان نامم نیست
با این شرایط شرکت کنم؟؟

مهندس مکانیک
فروردین ۲۱, ۱۳۹۴ ۱:۲۵ ب٫ظ

بابا به جز سیستان بلوچستان هیچکی معدلارو تراز بندی نکرده که این چه وضعیه؟

روانشناسی تربیتی 94
فروردین ۵, ۱۳۹۴ ۱:۵۰ ب٫ظ

آخه این چه طور آئین نامه ای هست من که کارشناسی و ارشدم رو سراسری خوندم زبان هم دارم نفر اول ارشد هم هستم حد نصاب امتیاز رو کسب نمیکنم واقعا کسی هس شرایط این آیین نامه شاملش بشه به منم نشون بدین

دانشجو
اسفند ۱۲, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ ب٫ظ

سلام
اینکه میگید مدرک زبان اجباری هس ما که رشتمون عربی خدایی انصاف نیس مدرک برا ما اجباری باشه ما مدرک عربی کانون ایران داریم.
الان تکلیف چیه ثبت نام نکنیم.

مهسا
فروردین ۲۱, ۱۳۹۴ ۹:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو

به نظرم از دانشگاه هایی که فراخوان میزنن سوال کنید. موفق باشید

ناشناس
اسفند ۲, ۱۳۹۳ ۲:۳۴ ب٫ظ

سلام دوستان یعنی باید از پایان ناممون ۲تا مقاله داشته باشیم؟
یه سوال دیگه اینکه من رشتم بازرگانی گرایش مالی بوده و مقاله پایان نامم در حوزه مالی هست. حالا الان میتونم باطرگانی گرایش بازاریابی و رفتار شرکت کنم ؟ایرادی نداره

مهسا
فروردین ۲۱, ۱۳۹۴ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

سلام
خیر، اگه مقاله تون خوب باشه، ممکنه یه مقاله هم کفایت کنه.
از رشته شما اطلاع دقیقی ندارم، اما آیین نامه میگه “امکان‌پذیر بودن پذیرش افراد مشمول این آیین‌نامه، در همان رشته‌ی تحصیلی یا رشته‌های تحصیلی مرتبط با رشته‌ی تحصیلی دوره‌ی کارشناسی ارشد متقاضی، به تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای آموزشی دانشگاه از دیگر موارد این آیین‌نامه است.”

ارغوان
بهمن ۲۸, ۱۳۹۳ ۵:۵۶ ب٫ظ

جالبه که در جایی که دانشکاه آزاد شرط برای ورود دانشجو با مدرک آزاد میزاره … سراسریها اعتراض میکنن…. حالا چرا اعتراض نمیکنن که چرا دانشگاه دولتی دانشجوی دانشگاه آزاد و قبول نداره؟؟ جالب اینجاست که اساتید در دانشگاه آزاد در دانشگاه سراسری هم درس میدهند و بالعکس… پس درواقع با قبول نداشتن مدرک ازاد به اساتید خودشون اطمینان ندارن…. و البته کسی که برای تحصیلش پول میده مطمینا به درسش اهمیت میده.

پریسا . ب
اسفند ۱, ۱۳۹۳ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  ارغوان

دقیقاااا…امیدوارم در مورد این مسئله تجدید نظر بشه :(

حلما
بهمن ۲۷, ۱۳۹۳ ۷:۰۰ ب٫ظ

با سلام
بنده سال ۹۱ فارغ التحصیل شدم می خواستم بدونم ایا میتونم ثبت نام کنم؟لطفا راهنمایی کنید

مهسا
فروردین ۲۱, ۱۳۹۴ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  حلما

سلام. خیر. طبق ایین نامه تنها ۲ سال بعد از فارغ التحصیلی میتونید بدون آزمون شرکت کنید.

حسین
بهمن ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۵۱ ب٫ظ

سلام. بنده لیسانس ازاد وارشد علامه طباطبایی دوره روزانه خوندم.مدرک لیسانسم ازاده مانعی نیست؟با تشکر

مهسا
فروردین ۲۱, ۱۳۹۴ ۹:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام
تا جایی که میدونم، مدرک ارشد مدنظرشونه. با این حال باز هم از دفتر استعداد درخشان سؤال کنید.
موفق باشید

پریسا . ب
بهمن ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۲۹ ب٫ظ

من تمام شرایط رو دارم ، فقط مدرک ارشدم از دانشگاه ازاده …کاش در این زمینه هم شرایطی میذاشتن که کسانی مثل من هم بتونن شرکت کنن :(

فروغ
بهمن ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۷ ب٫ظ

سلام دوستان
من همۀ شرایط رو دارم.. اما معدل کارشناسیم فقط ۳/. کم داره..خیلی مهمه؟ به نظرتون ثبت نام کنم؟

من
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۳۸ ب٫ظ

دوستان من کارشناسی پیام نور بودم و ارشد شهیدبهشتی کسی میدونه هردو مقطع مهمه یا فقط ارشد؟ راجع به تعداد مقاله شرط خاصی گذاشته نشده درسته؟

مهسا
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  من

فکر نکنم مشکلی باشه. چون یکی از همکلاسی های من در چنین شرایطی، پارسال بدون آزمون قبول شد. بازم میتونید با استعداد درخشان دانشگاه تماس بگیرید و ازشون بپرسید.

رثا
بهمن ۹, ۱۳۹۴ ۵:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

من همه شرایط رو دارم..فقط لیسانسم اولا غیر مرتبط با ارشدم هستش یعنی از کشاورزی شهید چمران اهواز روزانه اومدم علامع بازرگانی معدل ارشدم ۱۸است ولی کارشناسبم داغونه ۱۲بنظرتون این برام مانع میشه..خواهشا اگه کسی میدونه راهنمایی کن

سیما
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  من

دوست عزیز وقتی در ردیف اول جدول مربوط به امتیاز مقاله نوشته هر مقاله علمی پژوهشی مرتبط با پایان نامه حداکثر ۷ امتیاز داره، و کسب حداقل ۱۰ امتیاز لازمه از این آیتم، معنیش اینه که داشتن دو مقاله علمی پژوهشی مستخرج از پایان نامه الزامیه.
اگر بنده اشتباه متوجه شدم دوستان راهنمایی بفرماین.

سیما
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۵:۴۰ ب٫ظ

جالبه که هر کدوممون حداقل یه آیتم از موارد مورد نیاز این فراخوان رو کم داریم و جالبتر اینکه همونی که خودمون نداریم رو معتقدیم که باید حذف بشه!
اگر بنا باشه شرط معدل کارشناسی رو بردارن، باید تعداد مقاله رو هم به یه دونه کاهش بدن! یا مثلا مدرک زبان رو از اجبار در بیارن چون بنده این دوتا رو ندارم!
به نظر نمیاد اینجور درخواستهای اصلاحیه جوابگوی نیازهای همه ی ما باشه.

jefri
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۳:۰۰ ب٫ظ

با سلام
بنده تمامی شرایط رو دارم به جز اینکه در ارشد معدلم ۱۶.۶۷ هست. رتبه ۲ از بین ۱۲ نفر (دانشگاه تبری)هستم، قبلا از طریق رتبه هم میشد، الانم چنین تبصره ای وجود داره؟ لطفا جواب بدید

مهسا
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  jefri

سلام
خیر. تبصره ای در کار نیست.

دکتر آینده
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۱۸ ب٫ظ

سلام من کارشناسی و ارشدم دانشگا علامه بوده. فقط نگران بحث آموزش محور بودنم هستم. خیلی ها میگن که حتی اگر امتیاز پژوهشی هم داشته باشی دکتری برت نمی دارن. شرایط استعداد درخشانی ام دارم با توضیحات این پست. نمیدونم اصلا :(

حسین
بهمن ۲۷, ۱۳۹۳ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر آینده

سلام بنده هم مشکل شما رو دارم موندم که آموزش محور را رو چکار می کنن.

a
بهمن ۲۸, ۱۳۹۳ ۸:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر آینده

خیر

محمد
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

به نظرتون آیا مدرک زبان واقعا لازمه؟ من امتیازات پژوهشیم زیاده اما زبان رو ندارم، چه کار کنم؟

مهسا
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مدرک زبان شرط اجباری ه و بدون اون امکان شرکت در دکتری بدون آزمون رو ندارید.

بهاره
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

با سلام
من کارشناسی ارشد روانشناسی هستم و کلیه شرایط فوق رو دارم به جزء اینکه تقریبا سه سال از فارق التحصیلیم میگذره.
کاش میشد در دو سال فارغ التحصیلی یه تعدیلی صورت بگیره!!

ریاضی
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۷:۱۴ ق٫ظ

فکر نکنم مانع باشه

حسین
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۴۵ ق٫ظ

بنده ارشد علامه روزانه خونمد ولی لیسانسم ازاده در تهران وشرط معدل و… دارم. لیسانسم ازاده مانع هست یا خیر؟

دکتر آینده
بهمن ۲۶, ۱۳۹۳ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از یکی از دانشگاهها ی داخل کشور

با توجه به این عبارت به نظر براشون ارشد مهم باشه

ع
فروردین ۱۵, ۱۳۹۴ ۴:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکتر آینده

یعنی ارشد غیر انتفاعی یا پیام نور مورد تایید وزارت علوم نیست؟؟؟

فروغ
بهمن ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام..
همون ابتدای آیین نامه قید شده که مدرک دانشگاه آزاد و پیام نور و غیرانتفاعی پذیرفته نیست.

پریسا . ب
بهمن ۲۷, ۱۳۹۳ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

سلام
مدرک ارشد مهمه