افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی تربیت مدرس از سال آینده

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ظرفیت پذیرش دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس در دو مقطع ارشد و دکتری برای سال تحصیلی آینده 13 درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرکل دفتر گسترش دانشگاه تربیت مدرس از تصویب ظرفیت پذیرش دانشجو این دانشگاه در سال آینده خبرداد و گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو این دانشگاه در سال آینده ۱۳ درصد افزایش می یابد.

سعید مینایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سال تحصیلی جاری حدود هزار و ۶۲۵ دانشجوی جدید در این دانشگاه پذیرش شد و در سال آینده این میزان ۱۳ درصد افزایش می یابد.

مدیرکل دفتر گسترش دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی آینده تعداد هزار و ۳۰۶ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و تعداد ۵۲۹ دانشجو در مقطع دکتری این دانشگاه پذیرش خواهد شد.

مدیرکل دفتر گسترش دانشگاه تربیت مدرس گفت: ظرفیت های پذیرش دانشجوی این دانشگاه در جلسه شورای این دانشگاه به تصویب رسیده است و به وزارت علوم ارائه خواهد شد.

مینایی تاکید کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس طی جلسات تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت ظرفیت های پذیرش سال آینده این دانشگاه در جلسه شورای دانشگاه با حضور تمامی اعضا به تصویب رسید.

گفتنی است ظرفیت کل پذیرش ورودی 94 دانشگاه تربیت مدرس  13 درصد و ظرفیت پذیرش دوره دکتری 94 این دانشگاه 20 درصد کاهش یافته بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مشاور ادبیات فارسی. دانشجوی دکترای ادبیات دانشگاه تهران
آبان ۱۹, ۱۳۹۴ ۳:۰۱ ب٫ظ