موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تغییر رشته‌های دارای پذیرش دکتری بدون آزمون ۹۶ دانشگاه تربیت مدرس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

حذف و جایگزینی برخی رشته/گرایش‌های اعلام‌شده در فراخوان پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون سال ۹۶ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنابر اعلام دانشگاه تربیت مدرس، پیرو انتشار اطلاعیه پذیرش و با توجه به تغییرات اعمال شده در برخی عناوین رشته های دارای پذیرش دانشجو از طریق آزمون نیمه متمرکز در دوره های دکتری تخصصی سال ۱۳۹۶ این دانشگاه توسط سازمان سنجش آموزش کشور و ضرورت اعمال تغییرات در فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان بدین وسیله تغییرات ایجاد شده به شرح زیر اعلام می شود:

  • حذف رشته “مهندسی صنایع چوب و فراورده های سلولزی- کامپوزیت های لیگنوسلولزی” و جایگزینی رشته تحت عنوان “فرآورده های چندسازه چوب”
  • حذف رشته “اصلاح نژاد دام” و جایگزینی رشته تحت عنوان “علوم دامی – ژنتیک واصلاح دام و طیور”
  • حذف رشته “تغذیه دام” و جایگزینی رشته تحت عنوان “علوم دامی – تغذیه دام”
  • حذف گرایش از رشته “مهندسی متالورژی و مواد – شناسایی و انتخاب مواد” و جایگزینی رشته تحت عنوان “مهندسی متالورژی و مواد”

داوطلبانی که در رشته های فوق ثبت نام کرده اند لیکن با توجه به تغییرات ایجاد شده تمایل به بررسی پرونده خود در رشته جایگزین ندارند، ضروری است درخواست کتبی خود مبنی بر عدم بررسی درخواست را از طریق دورنگار ۸۲۸۸۳۰۲۵ به مدیریت همکاری های آموزشی و آزمون ارسال نمایند.

نتیجه بررسی اولیه درخواست داوطلبان در صورت امکان از اول خردادماه ۹۶ به بعد از طریق سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) دانشگاه اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام از سامانه مذکور دریافت کرده اند از وضعیت خود مطلع شوند. همچنین یادآور می شود اطلاعیه راه یافتگان به جلسه آزمون شفاهی براساس رشته های مختلف نیز حداکثر تا روز شنبه مورخ ۱۳/خرداد/۹۶ اعلام خواهد شد.

مشاهده اطلاعیه پذیرش دکتری بدون آزمون ۱۳۹۶ دانشگاه تربیت مدرس

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها