فراخوان پذیرش دکتری استعداد درخشان دانشگاه شمال در سال ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه غیرانتفاعی شمال از میان متقاضیان واجد شرایط استعداد درخشان، برای سال ۱۳۹۶ به صورت بدون آزمون دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه شمال در راستای آیین­ نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری، مصوب جلسه مورخ ۱۳۹۳/۳/۲۷ شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) و ابلاغ­ شده به دانشگاه شمال به شماره ۶۷۲۷۲/۲۱ مورخ ۱۳۹۳/۴/۱۸، و اصلاحیه مربوط به آن به شماره ۲۳۷۲۰۰/۲۱ مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۱۶، دانشگاه شمال بر اساس «شیوه ­نامه اجرایی» که پیوست این اطلاعیه می­باشد، اقدام به پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در رشته­ های مهندسی عمران-حمل و نقل و مدیریت ورزشی-مدیریت راهبردی در سازمان ها و رویداد های ورزشی می­ نماید. لازم است متقاضیان، واجد شرایط کلیه مفاد شیوه ­نامه اجرایی این دانشگاه باشند.

کلیه متقاضیان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری جهت حضور در مصاحبه، می بایست تصویر مدارکی لازم را حداکثر تا تاریخ ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۶ از طریق پست الکترونیکی gradoffice.shomal@gmail.com به دفتر تحصیلات تکمیلی ارسال نمایند. لازم به ذکر است ارائه اصل مدارک فردی و مستندات آموزشی و پژوهشی توسط داوطلبین در روز مصاحبه جهت پذیرش الزامی است.

دریافت اطلاعیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دکتری ۱۳۹۶ دانشگاه شمال

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها