انتشار اطلاعیه پذیرش بدون آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه صنعتی شیراز

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه صنعتی شیراز از میان داوطلبان ممتاز دانشگاه‌های معتبر کشور برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ دانشجوی دکتری بدون آزمون می‌پذیرد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه صنعتی شیراز در جهت اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شماره ۶۷۲۷۲/۲۱ مورخ ۱۸/۴/۹۳ و اصلاحیه های شماره ۲۳۷۲۰۰/۲۱ مورخ ۱۶/۴/۹۳ و شماره ۹۶۴۷۴/۲۱ مورخ ۲۴/۰۵/۹۴وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه صنعتی شیراز از بین داوطلبین ممتاز کارشناسی خود و سایر دانشگاه های معتبر بر طبق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از بررسی مدارک علمی – پژوهشی و انجام مصاحبه، تعدادی از واجدین شرایط را جهت دوره های دکتری (PH.D) برای رشته گرایش‌های زیر پذیرش می نماید.

لازم است متقاضیان تا روز دوشنبه ۹۶/۳/۲۹ تمام مدارک لازم به جز توصیه نامه محرمانه از استاد را باید اسکن کرده و در یک فایل rar یا zip همراه با نام ونام خانوادگی متقاضی بصورت لاتین در محل هائی که به تفکیک رشته و گرایش در نظر گرفته شده است، بارگذاری نمایند. لازم به ذکر است که هر رشته و گرایش مدارک خود را می بایست در همان محلی که بصورت جداگانه آن ایجاد شده است بارگذاری نمود و در صورت رخداد هرگونه اشتباه،
مسئولیت آن به عهده خود متقاضی است.
تذکر: پس از این تاریخ سیستم غیر فعال و این مدت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

دریافت فایل فراخوان دکتری بدون آزمون ۱۳۹۶ دانشگاه صنعتی شیراز

همچنین، آن دسته از متقاضیان دکتری بدون آزمون که مدارک خود رابه صورت اینترنتی در تاریخ ۹۶/۰۳/۲۲ از ساعت ۱۲ لغایت ۱۴ بارگذاری نموده اند لازم است به دلیل عدم دریافت فایلهای ارسالی در این بازه زمانی مجددا دراین خصوص اقدام نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نسیم
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶ ۰:۱۰ ق٫ظ

٢٨ خرداد هم گذشت و هنوز انتظار ادامه دارد…

Maryam
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

سلام دوستان.نتایج دکتری دانشگاه ازاد اعلام شده یا خیر؟واقعا سر درگم شدم

محمدرضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۵:۰۰ ب٫ظ

میگن سه برابر ظرفیت کل دعوت به مصاحبه میشن.یعنی ظرفیت کل ۵ نفره و پانزده نفر دعوت میشن

محمدرضا
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۴:۴۴ ب٫ظ

سلام وقت بخیر.بنده دانشگاه مقطع کاردانی و کارشناسی ام ازاد بوده و ارشد هم ازاد بود.معدل کاردانی ۱۷٫۸۰ و کارشناسی ۱۵ و ارشد ۱۷٫۲۵ بدون نمره پایان نامه.و یک مقاله داخلی کنفرانسی دارم.مدرک زبان و مقاله isi ندارم.رشته تحصیلی ام برق قدرت هست.ایا کسی میدونه که بنده پذیرش بدون ازمون دکتری دانشگاه صنعتی میشم؟

سجاد
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

سلام. نخیر امکان نداره حداقل باید یک مقاله علمی پژوهشی یا isi داشته باشید

arezoo
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

سلام دوست عزیز، تو بدون ازمون حتما باید فارق التحصیل شده باشید، منم شرایطم مثل شماست نمره پایان نامه م نیومده بنابراین بدون ازمون نمیتونم شرکت کنم

; l
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۴:۳۶ ب٫ظ

کسی در مورد اینکه معدل کارشناسی ارشد پایین تر از اون مقدار مورد نظر که اعلام کرده باشه . میتونه در مصاحبه شرکت کنه یا نه ؟

که م
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۴:۲۷ ق٫ظ

ببخشید چند نفر در رشته برق قدرت پردیس صنعتی شیراز دعوت به مصاحبه شده اند

برق قدرت
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۰:۲۹ ق٫ظ

سلام. کسی تجربه ای مصاحبه گروه برق صنعتی شیراز داره؟