«پژوهش هنر» رکورددار بورس دکتری خارج از کشور در سال ۹۶

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در سال ۱۳۹۶ ظرفیت بورس اعزام به خارج کشور ۱۶۴ نفر در نظر گرفته شده که رشته پژوهش هنر با ۲۱ کدرشته‌محل، بیشترین میزان بورس را به خود اختصاص داده است.

به گزارش مهر، متقاضیان بورس اعزام به خارج، بورسیه وزارتخانه ها، بورسیه سازمان ها و یا مؤسسات آموزش عالی دارای شرایط خاص در هر یک از کدرشته های تحصیلی، باید علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و همچنین احراز حد نصاب نمره مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی، واجد شرایط و ضوابط اختصاصی وزارتخانه و یا سازمان و یا ارگان بورس دهنده و یا مؤسسه آموزش عالی دارای شرایط خاص نیز باشند.

بر اساس اعلام دانشگاه های کشور بیشترین ظرفیت بورس مربوط به دانشگاه تربیت مدرس با ۱۸ کدرشته، دانشگاه شیراز با ۱۵ کدرشته و پس از آن دانشگاه شهید چمران اهواز با ۱۳ کدرشته است. بیشترین ظرفیت مربوط به گروه فنی و مهندسی با ۵۷ کدرشته است.

رشته پژوهش هنر و گرایش های آن با ۲۱ کدرشته محل بیشترین میزان بورس اعزام به خارج از کشور را به خود اختصاص داده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هما
تیر ۲۸, ۱۳۹۶ ۲:۰۵ ق٫ظ

دوستان سلام. دانشگاه مورد نظرم برای قبولی بورس با من تماس گرفت و گفت اسمم رو به سنجش اعلام کردن و اگر اولویت های بالایی قبول شدم زودتر انصراف بدم. آیا واقعی و قابل استناد هست این تماس؟ ممکن هست سازمان بورس یا سنجش من رو تایید نکنن؟

داوطلب
تیر ۲۷, ۱۳۹۶ ۱:۱۵ ب٫ظ

سلام. اما متاسفانه تعداد رشته محل های داخل کشورش خیلی کمه هم در دانشگاه دولتی و هم آزاد