موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعطای بورس دکتری دولت چین به دانشجویان ایرانی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای بورس کشور چین در دوره‌ دکتری به دانشجویان ایرانی برای سال تحصیلی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آنا، با توجه به تلاش‌های سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کشور چین (موسسه کنفوسیوس) با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته تحصیلی زبان چینی برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ و در دوره های مختلف بلند‌مدت و کوتاه‌مدت به دانشجویان ایرانی موافقت کرده است.

علاقه‌مندان برای بورس کشور چین می‌توانند به آدرس اینترنتی http://Cis.Chinese.cn مراجعه و نسبت به نحوه پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر و استعلام اعتبار نام دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق سامانه grad.saorg.ir اقدام نمایند.

پس از ثبت‌نام در این سامانه، باید متقاضیان فرم شماره ۱ اطلاعات متقاضیان بورس دول را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی bdiri@saorg.ir تا پایـان وقت اداری روز ۱۰ شهریور ۹۶ برابر با ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ ارسال کنند.

پس از پایان مهلت مقرر به هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد. ثبت‌نام متقاضیان هم به منزله ثبت‌نام اولیه می‌باشد و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام می‌شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها