موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

عدم امکان تبدیل بورس خارج به داخل دکتری در سال ۹۷

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

بنا بر اعلام سازمان سنجش، امکان تبدیل بورس خارج به داخل دکتری در سال ۱۳۹۷ وجود ندارد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش، امکان تبدیل بورس خارج به داخل وجود ندارد. شرایط تبدیل بورس خارج به داخل دکتری

همچنین اعزام داوطلبان یا مربیان آموزشی و پژوهشی پذیرفته شده که محل خدمت آتی آنان در سایر دستگاه های اجرایی دولتی و غیردولتی است، مشروط به تقبل ۱۰۰% هزینه ها توسط دستگاه مربوط و ارائه موافقت نامه رسمی از سایر دستگاه های اجرایی، با مطمح نظر قراردادن ماده ۶۱ قانون مدیریت خدمات کشوری میسر خواهد بود.
مسئولیت هرگونه مغایرت در میانگین دروس (معدل) و اطلاعات و مدارک مورد نظر، متوجه متقاضی است و در صورت اثبات تخلف، در هر یک از مراحل اعم از طی فرآیند بورس، حین تحصیل یا پس از پایان تحصیلات، پذیرش فرد ابطال می شود و باید هزینه های مترتب را بپردازد.

گفتنی است اعطای بورس تحصیلی و مزایای ناشی از آن صرفا امتیاز اعطایی از سوی سازمان امور دانشجویان است و در صورت وجود اعتبار قابل پرداخت خواهد بود.
ضمناً انجام خدمت پس از اتمام تحصیل منوط به رضایت بخش بودن وضعیت تحصیلی و علمی و احراز شرایط مورد نیاز دانشگاه محل تعهد به تشخیص آن دانشگاه می باشد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها