مطابق دفترچه ثبت نام کنکور دکتری 99، در رشته ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪ و اﻃﻼﻋﺎت در گرایش‌های زیر دانشجوی دکتری پذیرفته می‌شود:

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

1) مدﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪای

2) ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ اﻃﻼﻋﺎت

داوطلبان گرایش‌های مختلف این رشته لازم است در آزمون دکتری مجموعه ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪ و اﻃﻼﻋﺎت شرکت نمایند و با توجه به سرفصل‌های کنکور دکتری رشته ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪ و اﻃﻼﻋﺎت نسبت به کسب آمادگی برای آزمون اقدام نمایند.

پس از برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور دکتری، رتبه داوطلب به همراه نمره تراز کسب شده در آزمون اعلام می‌شود.

پس از اعلام نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش، داوطلبان فرصت دارند با توجه به اطلاعات درج شده در کارنامه اولیه آزمون دکتری و نیز بر اساس ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه‌ها، نسبت به انتخاب رشته آزمون دکتری اقدام نمایند.

سپس بر اساس حدنصاب نمره تراز مدنظر دانشگاه‌ها، نتایج انتخاب رشته اعلام می‌شود و اسامی دانشگاه‌هایی که داوطلبان به مصاحبه دکتری دعوت شده‌اند اعلام می‌شود.

ظرفیت پذیرش دکتری رشته ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪ و اﻃﻼﻋﺎت در دانشگاه‌های سراسری

دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت پذیرش در هر یک از گرایش‌های دکتری رشته ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪ و اﻃﻼﻋﺎت متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته دکتری اعلام می‌شود.

جهت اطلاع داوطلبان گرامی آزمون دکتری، در ادامه فهرست دانشگاه‌های دولتی دارای پذیرش و ظرفیت پذیرش گرایش‌های مختلف دکتری رشته ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪ و اﻃﻼﻋﺎت ارائه شده است:

ظرفیت دکتری ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪ و اﻃﻼﻋﺎت سراسری

ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد در رشته ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪ و اﻃﻼﻋﺎت

تا سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی تنها فهرست واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش در مقطع دکتری رشته ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪ و اﻃﻼﻋﺎت را اعلام می‌کرد و ظرفیت پذیرش از سوی این دانشگاه اعلام نمی‌شد. اما از سال ۹۸ ظرفیت پذیرش اعلام شد که فهرست واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش و نیز ظرفیت پذیرش در هر واحد در رشته ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪ و اﻃﻼﻋﺎت مطابق دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

ظرفیت دکتری ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﺳﺎﻧﻪ و اﻃﻼﻋﺎت دانشگاه آزاد

 

مطالب مفید برای داوطلبان دکتری 99:

اینستاگرام آزمون دکتری