موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

ظرفیت کنکور دکتری رشته اﻗﺘﺼﺎد ﻧﻔﺖ و ﮔﺎز

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مطابق دفترچه ثبت نام کنکور دکتری 1403، در رشته اقتصاد نفت و گاز دانشجوی دکتری پذیرفته میشود.

داوطلبان گرایش‌های مختلف این رشته لازم است در آزمون دکتری مجموعه اﻗﺘﺼﺎد ﻧﻔﺖ و ﮔﺎز شرکت نمایند و با توجه به سرفصل‌های کنکور دکتری رشته اﻗﺘﺼﺎد ﻧﻔﺖ و ﮔﺎز نسبت به کسب آمادگی برای آزمون اقدام نمایند.

پس از برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور دکتری، رتبه داوطلب به همراه نمره تراز کسب شده در آزمون اعلام می‌شود.

پس از اعلام نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش، داوطلبان فرصت دارند با توجه به اطلاعات درج شده در کارنامه اولیه آزمون دکتری و نیز بر اساس ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه‌ها، نسبت به انتخاب رشته آزمون دکتری اقدام نمایند.

سپس بر اساس حدنصاب نمره تراز مدنظر دانشگاه‌ها، نتایج انتخاب رشته اعلام می‌شود و اسامی دانشگاه‌هایی که داوطلبان به مصاحبه دکتری دعوت شده‌اند اعلام می‌شود.

ظرفیت پذیرش دکتری رشته اﻗﺘﺼﺎد ﻧﻔﺖ و ﮔﺎز در دانشگاه‌های سراسری

دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت پذیرش در هر یک از گرایش‌های دکتری رشته اﻗﺘﺼﺎد ﻧﻔﺖ و ﮔﺎز متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته دکتری اعلام می‌شود.

جهت اطلاع داوطلبان گرامی آزمون دکتری، در ادامه فهرست دانشگاه‌های دولتی دارای پذیرش و ظرفیت پذیرش گرایش‌های مختلف دکتری رشته اﻗﺘﺼﺎد ﻧﻔﺖ و ﮔﺎز ارائه شده است:

ظرفیت کنکور دکتری 97 - 98 رشته اقتصاد نفت و گاز

ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد در رشته اﻗﺘﺼﺎد ﻧﻔﺖ و ﮔﺎز

تا سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی تنها فهرست واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش در مقطع دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی را اعلام می‌کرد و ظرفیت پذیرش از سوی این دانشگاه اعلام نمی‌شد. اما از سال ۹۸ ظرفیت پذیرش اعلام شد که فهرست واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش و نیز ظرفیت پذیرش در هر واحد در رشته اﻗﺘﺼﺎد ﻧﻔﺖ و ﮔﺎز مطابق دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

ظرفیت دکتری 97 - 98 رشته اقتصاد نفت و گاز دانشگاه آزاد

 
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها