ظرفیت کنکور دکتری رشته قارچ شناسی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فهرست اسامی دانشگاه‌ها و ظرفیت پذیرش دکتری رشته قارچ شناسی در دفترچه های انتخاب رشته دکترا سراسری و دانشگاه آزاد اطلاع‌رسانی می‌شود.

پس از انتشار دفترچه و مشخص شدن ظرفیت‌ها، داوطلبان می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و پرسیدن سوالات خود می‌توانید به صفحه مشاوره انتخاب رشته دکتری مراجعه نمایید.

مطابق دفترچه ثبت نام کنکور دکتری 1403، در رشته قارچ شناسی دانشجوی دکتری پذیرفته میشود.

داوطلبان آزمون دکتری مجموعه قارچ‌شناسی لازم است با توجه به سرفصل‌های کنکور دکتری رشته قارچ‌شناسی، نسبت به کسب آمادگی برای آزمون اقدام نمایند.

پس از برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور دکتری، رتبه داوطلب به همراه نمره تراز کسب شده در آزمون اعلام می‌شود.

پس از اعلام نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش، داوطلبان فرصت دارند با توجه به اطلاعات درج شده در کارنامه اولیه آزمون دکتری و نیز بر اساس ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه‌ها، نسبت به انتخاب رشته آزمون دکتری اقدام نمایند.

سپس بر اساس حدنصاب نمره تراز مدنظر دانشگاه‌ها، نتایج انتخاب رشته اعلام می‌شود و اسامی دانشگاه‌هایی که داوطلبان به مصاحبه دکتری دعوت شده‌اند اعلام می‌شود.

ظرفیت پذیرش دکتری رشته قارچ‌شناسی در دانشگاه‌های سراسری

دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت پذیرش در هر یک از گرایش‌های دکتری رشته قارچ‌شناسی متفاوت است که در دفترچه انتخاب رشته دکتری اعلام می‌شود.

جهت اطلاع داوطلبان گرامی آزمون دکتری، در ادامه فهرست دانشگاه‌های دولتی دارای پذیرش و ظرفیت پذیرش گرایش‌های مختلف دکتری رشته قارچ‌شناسی ارائه شده است:

ظرفیت دکتری قارچ شناسی

ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد در رشته قارچ‌شناسی

تا سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی تنها فهرست واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش در مقطع دکتری رشته قارچ‌شناسی را اعلام می‌کرد و ظرفیت پذیرش از سوی این دانشگاه اعلام نمی‌شد. اما از سال ۹۸ ظرفیت پذیرش اعلام شد که فهرست واحدهای دانشگاهی دارای پذیرش و نیز ظرفیت پذیرش در هر واحد در رشته قارچ‌شناسی مطابق دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد قارچ شناسی

پیشنهاد می‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص منابع، انتخاب رشته و مصاحبه دکتری به صفحات زیر سری بزنید:

آیا در صورتی که داوطلب به مصاحبه آزمون دکتری قارچ ‌شناسی دعوت شود، بدین معنا است که در آن دانشگاه پذیرفته شده است؟

خیر، چند برابر ظرفیت پذیرش دکتری قارچ ‌شناسی به مصاحبه دعوت می‌شوند و در ادامه با توجه به مجموع نمره مصاحبه و آزمون کتبی، پذیرفته‌شدگان نهایی تعیین می‌گردند.

ظرفیت آزمون دکتری قارچ ‌شناسی در سال 1403 کاهش یافته است؟

جزئیات ظرفیت پذیرش در دفترچه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود. این دفترچه پس از اعلام نتایج اولیه دکتری 1403، از سوی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

برای انتخاب رشته دکتری سراسری و دانشگاه آزاد رشته قارچ ‌شناسی به کجا مراجعه کنیم؟

انتخاب رشته سراسری در سایت سازمان سنجش و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد انجام می شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها