موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری مصاحبه دکتری 97 دانشگاه صنعتی ارومیه در روزهای 5 و 6 خرداد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری 1397 دانشگاه صنعتی ارومیه و حدنصاب نمره تراز جهت حضور در مرحله ارزیابی تخصصی این دانشگاه اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه این دانشگاه به شرح زیر است:

با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری (Ph.D) پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحله ای خواهد بود. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی و انجام مصاحبه از داوطلبان است که توسط دانشگاه های پذیرنده دانشجو صورت می گیرد. در راستای اجرای مرحله دوم موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان محترم می ساند:

  • حد نصاب دانشگاه:

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت داشتن حد نصاب اعلام شده در جدول (1) می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به نشانی (www.uut.ac.ir) و اطلاع از مدارک لازم (مندرج در بند 2) نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند. داوطلبان حائز شرایط و متقاضی شرکت در مصاحبه تخصصی دانشگاه صنعتی ارومیه باید حداقل یک روز قبل از تاریخ مصاحبه فایل فرم (1) تکمیل شده را به آدرس ایمیل کارشناس تحصیلات تکمیلی خانم گلبازی nesagolbazi@yahoo.com  ارسال و آمادگی خود را جهت شرکت در مصاحبه اعلام نمایند.

بدیهی است داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در کد رشته محل مربوطه به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1397 آنها در رشته امتحانی مربوطه مساوی یا بالاتر از حدنصاب مندرج در جدول شماره (1) باشد.

شایان ذکر است حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط 80 درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد (مندرج در جدول شماره 1) خواهد بود. ضمناً نمره نهایی هر داوطلب شامل 50% نمره کل تراز آزمون نیمه متمرکز دکتری مرحله اول (سنجش علمی) و 50% نمره مصاحبه (سنجش تخصصی) می باشد. لازم به ذکر است که دانشگاه آزمون کتبی مجزا ندارد.  امتیاز دهی سنجش تخصصی این دانشگاه بر اساس فرم شماره 2 (فرم پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) است. به منظور اطلاع داوطلبان تصویر کامل این فرم در انتهای اطلاعیه آورده شده است.

داوطلبان محترم با در دست داشتن تمامی مدارک لازم به حوزه تحصیلات تکمیلی (آموزش دانشگاه) مراجعه نمایند. اولویت مصاحبه با داوطلبانی است که زودتر مدارک را تحویل داده اند.

جدول شماره (1) : کد رشته محل پذیرش، حد نصاب و تاریخ مراجعه حائزین شرایط برای ورود به مرحله ارزیابی تخصصی دانشگاه صنعتی ارومیه

کدرشته محلنام رشته امتحانی

نام گرایش

نام دورهظرفیتحدنصاب نمره کل ترازتاریخ مصاحبهمحل مصاحبه
3012فیزیک – ذرات بنیادی و نظریه میدان هاروزانه2 نفر100097/03/06

(یکشنبه)

اتاق جلسات دانشگاه
3900مهندسی مکانیک-

تبدیل انرژی

روزانه3 نفر130097/03/05 و 97/03/06

(شنبه و یکشنبه)

آمفی تئاتر دانشگاه
  • مدارک مورد نیاز:
  • تکمیل فرم شماره 1
  • اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1397
  • اصل و تصویر مدارک و ریزنمرات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

تبصره 1- آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 31/06/97 در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، باید اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 30/11/96 را همراه داشته و ارائه نمایند.

– تمامی مدارک ضمیمه شده به فرم شماره 1

– فیش بانکی به مبلغ 700000 ریال (هفتصد هزار ریال) بابت هزینه ارزیابی تخصصی و مصاحبه به شماره حساب سیبای 2178720025006 به نام عواید اختصاصی دانشگاه صنعتی ارومیه نزد بانک ملی قابل پرداخت در تمامی شعب.

– اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی- قطعی و یا رسمی- آزمایشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها