موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری 97 دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در نظر دارد از بین دانشجویان یا دانش آموختگان ممتاز دوره کارشناسی ارشد به صورت بدون آزمون در مقطع دکتری دانشجو پذیرش نماید.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اطلاعیه این دانشگاه، سهمیه پذیرش این دانشگاه صرفا یک نفر از بین برادران در رشته تفسیر تطبیقی دکتری دانشکده علوم قرآنی قم می باشد، لذا آقایان واجد شرایط ذیل امکان اولیه بهره مندی از تسهیلات بدون آزمون استعداد درخشان دکتری را دارند:

 

۱- بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد (فارغ التحصیلان بهمن ماه ۹۴ به بعد).

۲- داشتن میانگین کل ۱۶ در دوره کارشناسی و میانگین ۱۷ (بدون احتساب نمره پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد.

۳- داشتن حداقل یک مقاله علمی، پژوهشی مرتبط با پایان نامه، یا برگزیدگی در جشنواره های علمی معتبر بین المللی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا.

۴- کسب حدنصاب لازم (حداقل ۶۰ امتیاز) از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی.

۵- کسب حداقل نمره ۵۰ از آزمون زبان قبل از آزمون جامع دکتری(در صورت پذیرش).

۶- حداکثر تا تاریخ  97/6/31 دانش آموخته گردد.

 

ـ در هر زمان (حتی زمان فارغ التحصیلی) مشخص گردد که دانشجوی پذیرش شده فاقد شرایط آیین نامه مربوط بوده است، پذیرش وی لغو گردیده و عواقب ناشی از آن به عهده شخص دانشجو خواهد بود.

ـ متقاضیان واجد شرایط چه از دانشکده های علوم قرآنی و چه از سایر دانشگاه ها ضمن تکمیل فرم درخواست پذیرش بدون آزمون، می بایست به همراه تصویر فرم تکمیل شده و امضا شده پذیرش، مدارک و مستندات مربوط به فعالیت های آموزشی، پژوهشی خود را حداکثر تا تاریخ 97/3/18 در سایت دانشگاه در قسمت مشخص شده آپلود نمایند.

ـ دانشگاه پس از بررسی مدارک ارسالی در صورت احراز شرایط اولیه داوطلب، از طریق تماس تلفنی از آنان دعوت به مصاحبه می نماید؛ لذا افراد دعوت شده می بایست با در دست داشتن اصل مدارک و مستندات لازم در روز مصاحبه، آن را به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قم تحویل نمایند.

 

پس از تهیه تصویر مدارک مورد نیاز ذیل اقدام به ثبت نام نمایید:

۱- فرم تکمیل شده درخواست پذیرش بدون آزمون دکتری۹۷

۲- صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

۳- گواهی اشتغال به تحصیل یا مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد

۴- ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد

۵- مدرک تحصیلی دوره کارشناسی

۶- ریزنمرات دوره کارشناسی

۷- مدارک و مستندات مربوط به فعالیت های آموزشی، پژوهشی

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها