جدول زمان بندی و مدارک مورد نیاز شرکت در جلسات مصاحبه دکتری ‌سال 97 دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان اعلام شد.

کانال تلگرام دکتری

به گزارش پی اچ دی تست، مصاحبه حضوری از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون نیمه ‌متمرکز دکتری ‌سال 97 به دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در تاریخ های زیر در محل دانشکده مربوطه برگزار می شود.

فرمها و مدارک مورد نیاز جهت مصاحبه دکتری سال 1397

داوطلبان بایستی فایل فشرده شده با فرمت rar شامل اسکن تمامی فرم ها و مدارک زیر را تا روز قبل از تاریخ اعلام شده در جدول زمانبندی به آدرس ایمیلی که در انتهای همین صفحه مشخص شده است، ارسال نموده و در هنگام مراجعه حضوری، اصل تمامی فرم‌ها و مدارک را به همراه داشته باشند. عنوان ایمیل ارسالی و فایل فشرده شده حتماً به صورت (نام و نام خانوادگی داوطلب – نام گرایش) باشد.

فرم‌ها و مدارک مورد نیاز جهت ارسال با ایمیل:

1- فرم معدل (برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد)

2- فرم مشخصات فردی (فرم شماره3)

3- مدارک شناسایی [کپی کارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات)]

4- تصویر گواهی موقت و ریزنمرات مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (مدارک اخذ شده از دانشگاه‌های خارج کشور باید توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ارزیابی و تایید شده باشد)، (اصل مدارک به هنگام مراجعه بایستی حتماً همراه متقاضی باشد)

5- کارت پایان خدمت (در صورت نبود کارت بایستی وضعیت سربازی مشخص باشد)

6- تصویر حکم رسمی اشتغال به کار در دانشگاه‌ها برای مربیان

7- خلاصه رزومه (Curriculum Vitae) شامل فعالیت علمی پژوهشی، به پیوست مستندات از سوابق تدریس و شرکت در کارگاه‎‌ها طبق فرم شماره3 بایستی ارائه شود

8- یک نسخه از انتشارات علمی، مستندات طبق فرم شماره3 بایستی ارائه شود

9- مدرک زبان خارجی (در صورت موجود بودن)

10- داوطلب لازم است نام دانشگاه‌های دعوت شده برای مصاحبه را به ترتیب اولویت قبولی به همراه اسکن کارنامه نهایی انتخاب رشته آزمون و همچنین اسکن کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری که در آن نام کد محل‌های دعوت شده برای مصاحبه قید شده است را ارسال نماید.

11- فیش واریزی 800.000 ریالی به شماره حساب 2178662501009 سیبای ملی بنام حساب تمرکز درآمدهای اختصاصی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه (اصل فیش حتماً بایستی در زمان مصاحبه تحویل دانشکده مورد نظر شود)مبلغ واریزی عودت داده نمی شود.

لازم به توضیح است که هزینه مذکور برای کلیه معرفی شدگان صرف نظر از اینکه در بیش از یک رشته یا گرایش معرفی شده باشند، فقط یک بار اخذ می‌شود.

مدارک تکمیلی مورد نیاز که فقط در مصاحبه حضوری به کمیته مصاحبه کننده تحویل می‌گردد و نیازی به ایمیل نمودن آن نیست:

1- فرم توصیه نامه (حداقل دو توصیه نامه) (توصیه نامه باید در پاکت دربسته تحویل دانشجو شود و متن توصیه نامه نباید به رویت دانشجو برسد)

2- یک جلد پایان نامه کارشناسی ارشد (در هنگام مراجعه برای مصاحبه به همراه داوطلب باشد)

 نکات قابل توجه:

1- داوطلبان بایستی تمامی بندهای مندرج در اطلاعیه سایت سازمان سنجش را رعایت فرمایند (آدرس وب سایت: http://sanjesh.org)

2- اسکن مدارک را به آدرس زیر ارسال فرمائید:

دانشکده شیمی: zamanlou@iasbs.ac.ir و یا فاکس شماره 33153232- 024، شماره تماس: خانم زمانلو  33153231-024

دانشکده فیزیک: a.najafloo@iasbs.ac.ir و یا فاکس شماره 33152104- 024، شماره تماس: خانم نجفلو  33152106-024

دانشکده ریاضی: reihany@iasbs.ac.ir و یا فاکس شماره 33155097- 024، شماره تماس: خانم ریحانی  33155047-024

دانشکده علوم زمین: pmovahed@iasbs.ac.ir ، شماره تماس: خانم موحد  33153355-024

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل می‌توانید با شماره تماس‌های بالا تماس حاصل فرمائید.

مکان مصاحبه در محل دانشکده‌ مربوطه خواهد بود.

زمان شروع مصاحبه کلیه رشته‌ها از ساعت 9 صبح است.

به داوطلبان عزیز توصیه می‌شود یک هفته قبل از تاریخ مصاحبه جهت اطلاع از سایر جزئیات زمانبندی مصاحبه و آشنایی بیشتر با گروه‌های آموزشی مورد نظر به سایت دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.