موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع ثبت نام آزمون MSRT مهرماه 97 از روز یکشنبه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام پنجمین آزمون زبان انگلیسی سال 1397 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از روز یکشنبه 25 شهریور ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام مرکز آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم، اولین آزمون MSRT نیمه دوم سال 1397 در روز جمعه 20 مهرماه برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام این آزمون از ساعت 10 صبح یکشنبه 1397/6/25 شروع می‌شود و تا ساعت 16 روز شنبه 97/06/31 ادامه خواهد داشت. اما با توجه به این که حوزه‌های برگزاری این آزمون دارای ظرفیت محدود بوده و بعد از تکمیل ظرفیت هر حوزه تا قبل از تاریخ پایان ثبت‌نام، حوزه در فهرست ثبت‌نام بسته و صفر خواهد شد و نیز با در نظر داشتن این موضوع که داوطلبان می توانند برای ثبت نام در آزمون در روزهای اداری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16 در سامانه پرو فایل بسازند و در روز اول ثبت نام از ساعت 9 الی 11 به علت ثبت نام داوطلبان امکان ساخت و یاویرایش پروفایل جدید نمی باشد، داوطلبانی که در سامانه پروفایل ندارند، لازم است قبل از شروع ثبت‌نام برای ساختن پروفایل اقدام نمایند.

حوزه‌های برگزاری آزمون MSRT مهرماه 97 شهرهای تهران-اهواز-اصفهان-اراک-اردبیل-بابلسر-بیرجند- تبریز-خرم آباد-رشت-زاهدان-سنندج-شیراز-کرمانشاه-کرمان-قم-قزوین-مشهد-همدان-یزد-گرگان-کاشان است.

نتایج این آزمون پنجشنبه 26 مهرماه اعلام خواهد شد.

منابع زبان MSRT

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها