موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تا پیش از سال 96، آزمون دکتری دانشگاه سراسری از سوی سازمان سنجش و آزمون دکتری آزاد از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد برگزار می شد. در حقیقت دو آزمون مجزا برای داوطلبان برگزار می شد و داوطلبان مختار به شرکت در یکی از دو آزمون دکتری سراسری و یا کنکور دکتری آزاد بودند.

دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 98

به گزارش پی اچ دی تست، از سال 96 به بعد، آزمون دکترا سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی ادغام شد. بدین صورت داوطلبانی که از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام می کنند، داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد نیز محسوب می شوند. بنابراین ثبت نام دکتری 98 در سایت سازمان سنجش به منزله شرکت در کنکور دکتری دانشگاه آزاد نیز هست.

در نتیجه دفترچه نیز با عنوان دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 98 منتشر نمی شود و دفترچه ثبت نام دکتری سراسری 98، ملاک عمل و شرایط و ضوابط ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیز هست و شرایط اختصاصی داوطلبان آزمون دکتری 98، مقررات وظیفه عمومی جهت شرکت در آزمون دکتری، شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دکتری 98، مراحل آزمون دکتری 98، انواع سهمیه های آزمون دکتری، ضرایب دروس مواد آزمونی رشته های امتحانی در گروه های آزمایشی مربوط و مراحل ثبت نام دکتری 98 که در این دفترچه آمده است، لازم است مدنظر نظر داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیز باشد.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها