سهمیه 10 درصدی مربیان در پذیرش دکتری دانشگاه آزاد 1401

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در هر یک از رشته محل های دارای پذیرش در آزمون دکتری 1401 دانشگاه آزاد، 10درصد سهمیه مازاد بر ظرفیت برای مربیان رسمی دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام دانشگاه آزاد، ﺑﺮ اﺳﺎس ﻗﺎﻧﻮن «ﺑﺮﻗﺮاری ﻋﺪاﻟﺖ آﻣﻮزشی در ﭘﺬﻳﺮش داﻧﺸﺠﻮ در دوره ﻫﺎی ﺗﺤﺼﻴﻼت تکمیلی و تخصصی ﻣﺼﻮب ﻣﻮرخ 1389/1/29 ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮرای اسلامی»، ده درﺻﺪ (10%) ﺳﻬﻤﻴﻪ ﻣﺎزاد ﺑﺮ ﻇﺮﻓﻴﺖ (ﺣﺪاﻗﻞ یک ﻧﻔﺮ) ﺑﺮای ﻣﺮﺑﻴﺎن  رسمی قطعی و ﻳﺎ رسمی آزمایشی داﻧﺸﮕﺎه ﻫﺎ و ﻣﺆﺳﺴﺎت آﻣﻮزش عالی و  دانشگاه آزاد اسلامی ﺑﻪ ﺷﺮط ﻛﺴﺐ ﺣﺪاﻗﻞ ﻫﺸﺘﺎد درﺻﺪ (80%) ﻧﻤﺮه آﺧﺮﻳﻦ ﻓﺮد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در ﮔﺰﻳﻨﺶ آزاد آزمون دکتری 1401، اﺧﺘﺼﺎص می ﻳﺎﺑﺪ. ﺣﺪﻧﺼﺎب ﻧﻤﺮه در ﺗﻤﺎمی ﻣﺮاﺣﻞ آزﻣﻮن ﻟﺤﺎظ میﺷﻮد.

  • داوﻃﻠﺐ دارای ﺳﻬﻤﻴﻪ ﻣﺮبی در ﺻﻮرتی میﺗﻮاﻧﺪ اداﻣﻪ ﺗﺤﺼﻴﻞ دﻫﺪ، ﻛﻪ داﻧﺸﮕﺎه ﻣﺤﻞ ﺧﺪﻣﺖ وی ﻣﻮاﻓﻘﺖ ﻧﻤﺎﻳﺪ.
  • در ﺻﻮرت ﻣﻮاﻓﻘﺖ داﻧﺸﮕﺎه ﻣﺤﻞ ﺧﺪﻣﺖ، ﭘﺮداﺧﺖ ﺷﻬﺮﻳﻪ ﺗﺤﺼﻴﻞ مربی ﺑﺮ ﻋﻬﺪه داﻧﺸﮕﺎه ﻣﺤﻞ ﺧﺪﻣﺖ وی میﺑﺎﺷﺪ.

ﻣﺮﺑﻴﺎن داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼمی ﻛﻪ واﺟﺪ ﺷﺮاﻳﻂ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﻴﻪ ﻣﺮﺑﻴﺎن و ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﻗﺮاری ﻋﺪاﻟﺖ آﻣﻮزشی ﻫﺴﺘﻨﺪ، در ﻛﺪرﺷﺘﻪ ﻣﺤﻞ ﻫﺎی داﻧﺸﮕﺎه آزاد می ﺗﻮاﻧﻨﺪ از ﺳﻬﻤﻴﻪ ﻣﺬﻛﻮر اﺳﺘﻔﺎده ﻛﻨﻨﺪ.

اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است با در دست داشتن آخرین حکم کارگزینی به مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه مراجعه و درخواست خود برای استفاده از این سهمیه را اعلام نمایند. داوطلبان واجد شرایط لازم است مجوز صادره از سوی مرکز جذب و امور هیأت علمی به منظور استفاده از این سهمیه را در زمان ثبت نام جهت مصاحبه در بند مربوطه بارگذاری نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
شهریور ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

سلام
اینکه ۸۰درصد در تمام مراحل منظور هم مرحله ازمون کتبی
و هم مرحله مصاحبه وهم ۸۰درصد نمره نهایی اخرین نفر قبولی؟

سحر
آذر ۱۵, ۱۳۹۷ ۸:۵۷ ب٫ظ

واقعا حق التدریسا همه جا بهشون ظلم میشه

نیکا
آذر ۱۴, ۱۳۹۷ ۹:۱۵ ق٫ظ

یعنی حق التدریس ها سهمی ندارند….؟؟؟؟؟

mary
آذر ۱۴, ۱۳۹۷ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  نیکا

آخه به حق التدریس پول میدن که بیان شهریه اش هم بدن

هادی
آذر ۱۳, ۱۳۹۷ ۱:۱۶ ق٫ظ

خیلی بد تبعیض بایست سهمیه مربیان برای مربی های پیمانی هم لحاظ گردد.