اعلام شرایط اعزام دانشجوی بورسیه دکتری در سال 98

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در صورت اعلام نیاز دانشگاه ها برای اعزام افراد حائز شرایط بورسیه و تایید این وزارتخانه مبنی بر این که امکان تربیت دانشجو در داخل وجود ندارد، اعزام در سال 98 انجام می شود.

«منصور غلامی» در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: وزارت علوم در حال حاضر 15 دانشجوی بورسیه در خارج از کشور دارد. این وزارتخانه سال گذشته هیچ بورسیه ای را به خارج از کشور اعزام نکرد و امسال هم برنامه ای برای بورسیه نداریم.

وی با بیان این که اعزام ها صرفاً در قالب رشته های خاص انجام می شود، در مورد تعیین تکلیف اعزام بورسیه برای سال آینده، گفت: در صورتی که دانشگاه ها برای اعزام تقاضایی داشته باشند و اگر وزارت علوم تایید کند که امکان تربیت دانشجویان در داخل کشور وجود ندارد، اعزام بورسیه انجام می شود.

وزیر علوم به اعزام دانشجویان دکتری به فرصت های مطالعاتی 6 تا 9 ماهه اشاره کرد و اظهارداشت: اعزام دانشجویان دکتری به فرصت های مطالعاتی 6 تا 9 ماهه بسیار موثر است و جای خالی تجربیات بورس را پر می کند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
a€
دی ۲۲, ۱۳۹۷ ۵:۴۳ ب٫ظ

پس چه زمانی فرصت مطالعاتی ۹۸ اعلام میشه؟؟ از فرصت مطالعاتی هم خبری نیست که!! همش بلاتکلیفیم

صبا
دی ۲۳, ۱۳۹۷ ۸:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  a€

سلام. چه شرایطی لازمه برای فرصت مطالعاتی؟