موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری آزمون تولیمو اسفند 97 در روز پنجشنبه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

کارت ورود به جلسه صد و سی و پنجمین آزمون زبان انگلیسی تولیمو در روز سه‌ شنبه 21 اسفند ماه 1397 بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه منتشره از سوی سازمان سنجش درخصوص زمان و نحوه پرینت کارت آزمون زبان پیشرفته تولیمو اسفند ماه 97 به شرح زیر است:

1- صد و سی و ششمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ 97/12/23 در شهر تهران برگزار خواهد شد. برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه 97/12/21 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد و شماره ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه نماید. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است.

توضیح: چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده نمودند، می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ 97/12/22 صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 17:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نموده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

تذکر مهم: داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش نموده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند. 

2- آدرس باجه رفع نقص کارت:

– دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره: تهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، کوچه شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

ضمناً به اطلاع می‌رساند که واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت 97/12/22 همه روزهبغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و یا با شماره تلفن 42163- 021 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

گفتنی است داشتن مدرک زبان یکی از مؤلفه‌های امتیازآور در جلسه مصاحبه دکتری است.

پیشنهادات:

منابع آزمون زبان MSRT

منابع آزمون زبان تولیمو

منابع آزمون زبان EPT دانشگاه آزاد اسلامی

منابع آزمون زبان دانشگاه تهران (UTEPT)

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منتظر بی صبر
اسفند ۲۰, ۱۳۹۷ ۵:۴۸ ب٫ظ

سلام بر دوستان. آزمون نولیمو چند تا مشکل داره که اینها رو از طریق سیستم پاسخگویی سنجش به اطلاع سازمان سنجش رسوندم و ازشون خواستم نسبت به رفع اونها کاری انجام بدن. هنوز جوابی ندادن ولی محتوای تقاضا رو اینجا خلاصه توضیح میدم و اگر باقی داوطلبها هم این مشکلاتو احساس کردن یا خواهند کرد، بهتره تقاضا یا در واقع شکایت مشابهی با ادبیات خودشون به سنجش که متولی تولیمو هستش بفرستن.‌ مشکلات خود به خود حل نمیشن و قدم اول شکایت از وضع موجوده وگرنه تا مدتهای مدید تغییری حاصل نخواهد شد. اما مشکلات حاد تولیمو که باید برطرف بشن: ۱- معمولا شروع آزمون با بخش نوشتاری یا انشانویسیه. نمره اون عملا از نظر دانشگاهها اثری نداره چون باقی آزمونها مثل ام اس آر تی ندارنش.‌ فقط خستگی یا انتظار برای گذر وقت و لذا اتلاف انرژی میاره. یادگار تافل کاغذیه که دیگه تقریبا همه جای دنیا منسوخ شده. پس این بخش باید حذف بشه از تولیمو ۲- نحوه نمره دهی به آزمون یه فرمول میانگین گیری پیچیده هستش که فقط خود سنجش میدونه و به کسی هم نمیگه. اگر هم بگه چندان گره ای باز نمیشه چون نمره سوالات با هم برابر نیست و کسی نمیدونه نمره کدوم سوال کمتر و کدوم بیشتره. بنابراین اصلاً نمیشه داوطلب از قبل حساب کنه که با چند جواب درست و با جواب به کدوم سوالها میتونه مثلاً از تولیمو ۵۲۰ بگیره. حتی همین دامنه نمره از ۳۳۰ تا نزدیک ۷۰۰ هم یادگار تافل کاغذیه و دیگه جایی در دنیا نداریمش. در… ادامه نظر»

مه
اسفند ۲۲, ۱۳۹۷ ۹:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر بی صبر

منم باهاتون موافقم. ولی کارنامه کاغذی برای من ارسال شد.
کاشبه جای این ظرفیت ام اس ار تی رو زیاد میکردن همونو شرکت میکردیم

منتظر بی صبر
اسفند ۲۳, ۱۳۹۷ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  مه

مشکل کارنامه عمدتاً به خاطر اداره پسته، یعنی تجربه ۲ بار شرکت من در تولیمو و بعضی دیگه از دوستان نشون داده کارنامه، حتی در صورت ارسال، در مرحله پستی به دست نمیرسه. راه حلش هم تقلید از ام اس آر تی و اختصاص کد رهگیری و امکان پرینت به هر تعداد دلخواه از سایته.

اما در مورد آرزویی که گفتین، این آرزوها قابل تحققه به شرطی که مصیبتهای داوطلبها در مقیاس وسیع به گوش سنجش برسه، به این شکل که هر کسی که در تولیمو شرکت میکنه، و مصیبتهای اونو به عینه میبینه، درخواستی شکایت مانند از طریق سیستم ارسال درخواست سنجش بفرسته. اگر حتی ۵۰ داوطلب تولیمو این کار ارسال شکایتو انجام میدادن، شاید معضلات تولیمو از چند سال پیش حل شده بود. ما دقت نمیکنیم که متولی برگزاری تولیمو هرگز از این مشکلات باخبر نمیشه مگر اینکه بهش تذکر داده بشه. اونها آزمون تولیمو رو کاملاً بی اشکال میبینن.

منتظر بی صبر
اسفند ۲۳, ۱۳۹۷ ۴:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مه

ضمناً افزایش ظرفیت ام اس آر تی کار خیلی سختیه، چون نیاز به فضا و صندلی و امکانات جدید در اون داره. بنابراین فقط تا حدی میشه افزایش داد مگر اینکه مثلاً سنجش و وزارت علوم دست از رقابت و تکروی بردارن و امکاناتو رو هم بذارن و یه آزمون مشترک به شکل ام اس آر تی بگیرن و تولیمو ختم بشه. داوطلب از سر ناچاری میره تولیمو