موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام ظرفیت های جدید دکتری ۹۸ از عصر امروز

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اطلاعیه در مورد اصلاحات و ظرفیت جدید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری ۹۸ از عصر امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

تمدید انتخاب رشته دکتری 98

حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده اند، مهلت انتخاب رشته و ثبت آن در فرم تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۹۸ تمدید شد.

آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری 98 - 99

وی یادآور شد: از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۵۵۰ نفر زن و ۸۴ هزار و ۹۸۵ نفر مرد هستند.

توکلی گفت: از تعداد ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ نفر مجاز به انتخاب رشته، تا ظهر امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه ۹۸ تعداد ۶۳ هزار و ۹۷۰ نفر یا به عبارت دیگر ۴۲.۵ درصد مجازین انتخاب رشته کرده‌اند.

اصلاحیات دفترچه انتخاب رشته دکتری 98

وی افزود: اطلاعیه در مورد اصلاحات و ظرفیت جدید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری ۹۸ از عصر امروز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: به داوطلبان مجاز اکیداً توصیه می‌شود تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود) در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

وی اظهار داشت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در دهه آخر اردیبهشت ماه ۹۸ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هانا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۳:۳۲ ب٫ظ

در سایت سنجش نه اطلاعیه تمدید انتخاب رشته هست و نه رشته محل های جدید؟؟؟؟
شما از کجا فهمیدید؟؟؟؟؟؟
الهام میشه؟؟؟؟

رضا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  هانا

شایعه سازی میکنن

مریم
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  هانا

برو سایت سنجش می بینی

امیر
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  هانا

حسین توکلی “در گفتگو با مهر”

مهسا
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  هانا

سلام
این خبر به نقل از خبرگزاری ها بوده. معمولا خبرگزاری ها زودتر از سازمان سنجش خبر رو با مصاحبه با مسئولین اعلام میکنند.

حامد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۲:۵۰ ب٫ظ

فقط امیدوارم مدیریت فناوری اطلاعات اضافه کنن…

ماهور
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۲:۰۸ ب٫ظ

چرا پس تو سایت سنجش اطلاعیه نزده؟؟؟

kk
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ماهور

تو سایتش که هیچی نمیزنه. به زور باید از سنجش حرف کشید بیرون.

جمال
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  kk

سنجش نم پس نمیده زیر لفظی میخاد