موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دکتری بدون کنکور 98 دانشگاه خوارزمی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

متقاضیان پذیرش دکتری بدون کنکور 98 دانشگاه خوارزمی تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

به گزارش پی اچ دی تست، فراخوان پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه خوارزمی در سال 98 با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان منتشر شد.

 

شرایط اختصاصی دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی

۱- دانش آموختگان دارای میانگین کل ۱۶ و یا بالاتر در مقطع کارشناسی

۲- دانش آموختگان دارای میانگین کل ۱۷ و یا بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد (دفاع از نمره پایان نامه با درجه عالی بین نمره ۲۰-۱۸) می باشند.

۳- تاریخ فراغت از تحصیل کارشناسی ارشد متقاضی از تاریخ ۹۶/۶/۳۱ به بعد باشد.

۴- طول دوره تحصیل دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر ۵ نیمسال باشد.

۵- کسب حداقل ۷ امتیاز از ردیف شماره ۱ بخش امتیازات پژوهشی در زمان بررسی مدارک الزامی می باشد. داشتن حداقل یک مقاله علمی و پژوهشی با ISI مستخرج از پایان نامه، چنانچه متقاضی هنوز موفق به دفاع از پایان نامه خود نشده، مقالات ارائه شده باید در جهت رشته دانشجو باشد.

۶- کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و مصاحبه

۷- پذیرش برای ورود به دوره تحصیلی دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی، صرفا از بین دانش آموختگان دانشگاه های زیر انجام خواهد شد:

دانشگاه اصفهان، الزهرا (س)، شهید بهشتی، خوارزمی، تبریز، تربیت مدرس، تهران شیراز، صنعتی اصفهان، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، صنعتی بابل، صنعتی سهند، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، علم و صنعت ایران، فردوسی مشهد ، همدان، علوم پایه زنجان، شهید چمران اهواز، رازی کرمانشاه، کرمان، گیلان، مازندران، یزدزمان و شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خوارزمی

نحوه ارائه مقالات با فعالیت های علمی برگزیده

۱- مقالات ارائه شده طبق جدول شماره ۱ و مورد ارزیابی قرار گرفته و باید چاپ شده با دارای گواهی پذیرش چاپ بوده و مرتبط با پایان نامه باشد.

تبصره های مهم:

تبصره ۱: در صورتی که متقاضی، از بین شرایط اختصاصی، حائز شرایط در یکی از سه بند زیر نباشد. بند ۱ مربوط به داشتن حداقل معدل ۱۶ کارشناسی (حداکثر یک نمره پایین تر از حد نصاب تعیین شده قابل قبول می باشد)، یا بند ۲ مربوط به داشتن حداقل معدل ۱۷ کارشناسی ارشد (حداکثر یک نمره پایین تر از حد نصاب تعیین شده قابل قبول می باشد) و یا بند ۴ مربوط به طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد (حداکثر یک نیمسال بیشتر از سنوات تعیین شده) قابل قبول می باشد مجاز به شرکت در فراخوان بوده و مدارک ایشان بررسی خواهد شد.

تبصره ۲: دانشجو پس ان کسب پذیرش در مقطع دکتری فقط تا پایان نیمسال اول تحصیلی، فرصت خواهد داشت مقاله خود را که دارای گواهی پذیرش می باشد به چاپ رسانده و اصل آن را ارائه نماید. در غیر این صورت قبولی ولی لغوخواهد شد.

تبصره ۳: منظور از پذیرش نهایی مقاله داخلی پذیرش با ذکر شماره چاپ در مجله و زمان چاپ می باشد و برای مقاله خارجی، داشتن شماره DOI شرط پذیرش قطعی مقاله می باشد.

٢- هر گونه ثبت اختراع باید مورد تائید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران باشد.

۳- برگزیدگان جشنواره های علمی معتبر (خوارزمی، فارابی، رازی و یا ابن سینا) باید تایید دبیرخانه جشنواره را کسب و ارائه نمایند.

۴- برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجو باید تایید دبیرخانه المپیاد را کسب و ارائه نمایند.

۵- مقاله، اختراع و یا کتابی معتبر خواهد بود که داوطلب در آن نفر اول و با نام و بلافاصله بعد از استاد راهنما با مشاور یکی از اعضای هیات علمی ذکر شود و با مخترع اصلی اختراع، نوسینده مسئول کتاب و یا ارائه دهنده اصلی کنفرانس علمی باشد. در غیر این صورت به آن امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

نکات مهم:

– دانشجویان فعلی دوره کارشناسی ارشد باید تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ دانش آموخته شوند.

– دانش آموختگان دانشگاه های پیام نور، آزاد، دوره های مجازی، نیمه حضوری، اتباع خارجی و فارغ التحصیلان دانشگاه های خارج از کشور مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.

– اولویت ادامه تحصیل دانشجو در همان رشته تحصیلی مرتبط در دوره کارشناسی ارشد مطابق با جدول رشته ها میباشد.

– تغییر رشته و گرایش پس از قبولی و کسب پذیرش به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

ثبت نام الکترونیکی دکتری بدون کنکور دانشگاه خوارزمی

ثبت نام الکترونیکی متقاضیان باید جهت ثبت نام الکترونیکی تا تاریخ ۹۸/۲/۳۱ با مراجعه به نشانی اینترنتی https://golestan.khu.ac.ir  نسبت به انجام ثبت نام و ارسال مدارک اقدام نمایند.

  • داوطلبان لازم است با ورود به سایت گلستان بر روی قسمت متقاضیان استعداد درخشان مقطع دکتری نخصصی کلیک نمایند.
  • وارد منوی ثبت مشخصات اولیه داوطلب شده
  • مشخصات اولیه خود را به طور کامل وارد نمایند.
  • بعد از وارد نمودن اطلاعات اولیه نسبت به ایجاد و تعریف شناسه کاربری و گذر واژه اقدام نموده و آن را به خاطر سپرده و ذخیره و نگهداری نمایند و از سامانه خارج شوند.
  • مجددا به نشانی https://golestan.khu.ac.ir مراجعه نموده و حساب کاربری خود را وارد نمایند.
  • با کلیک بر روی متقاضیان استعداد درخشان مقطع دکتری تخصصی اطلاعات لازم را کامل نمایند.
  • داوطلبان می بایست شماره پرونده ای که سیستم برای آنها ایجاد می کند را برای پیگیری های بعدی ذخیره و نگهداری نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیکی دکتری بدون آزمون خوارزمی

۱- تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه.

۲- عکس ٣*۴ جدید

٣- تصویر مدرک یا گواهی پایان تحصیلات دوره کارشناسی

۴- تصویر مدرک یا گواهی پایان تحصیلات دوره کارشناسی ارشد که نمره پایان نامه حتما در آن درج شده باشد (معدل دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب پایان نامه و با احتساب نمره پایان نامه باید به تفکیک ارائه شود

۵- تصویر ریزنمرات دوره کاردانی «جهت دانشجویانی که دوره کارشناسی آنها به صورت ناپیوسته بوده است

۶- ریزنمرات دوره کارشناسی

۷- تصویر و ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد

۸- تصویر صفحه اول مقالات علمی که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مقالات ISI و ISC به همراه مستندات رتبه مجله ای که در آن چاپ یا پذیرش شده باشد (تصویر جلد مجله الزامی می باشد)

۹- گواهی پذیرش چاپ مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده باشد.

۱۰- گواهی رسمی و معتبر دال بر علمی – پژوهشی بودن مجله ای که مقالات متقاضی در آن چاپ شده و یا خواهد شد.

۱۱- تصویر کلیه مقالات ارائه شده در کنفرانس ها، کلیه تالیفات، کتب، فعالیت های پژوهشی داوطلب.

۱۲- گواهی دال بر احراز حدنصاب یکی از آزمون های زبان معتبر (در صورت دارا بودن) مطابق با جدول شماره ۴

۱۳- معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی، فارابی، رازی، ابن سینا) برای برگزیدگان جشنواره های علمی

۱۴- معرفی نامه از دبیرخانه المپیادهای دانشجویی کشور برای دانشجویان دارای رتبه در المپیاد

۱۵ – تصویر فیش و واریزی جهت هزینه ثبت نام به مبلغ ۱/۲۰۰/۰۰۰ ریال (یک میلیون و دویست هزار ریال) قابل پرداخت از طریق سامانه سیستم گلستان، ضمنا هزینه های دریافت شده جهت بررسی مدارک بوده و به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.

۱۶- تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اولیه (فرم شماره )

۱۷- تکمیل فرم تعهد (فرم شماره ۲) مخصوص دانشجویان سال آخر

تبصره مهم

– دانشجویان متقاضی مشروط به اینکه تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند می توانند از تسهلات فوق استفاده نمایند

– مدارک داوطبان و وجه دریافتی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. به مدارک ناقص و یا ثبت نام پس از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– دانشکده در رد یا قبول تقاضای داوطلبان از اختبارات لازم برخوردار می باشد.

– ارائه یک نسخه از پایان نامه و نیز نسخه اصل سوابق کلیه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اجرایی داوطلب در زمان مصاحبه الزامی می باشد.

– با توجه به اینکه ادامه تحصیل در مقطع دکتری به صورت تمام وقت میباشد. داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل کسب نمایند.

– پذیرش نهایی داوطلب بطور همزمان از طریق چند دانشگاه و سازمان سنجش آموزش کشور مجاز نیست، مضافا آنکه داوطلب نمی تواند بطور همزمان توسط چندین دانشگاه درخواست پذیرش قطعی نماید.

– بدیهی است تاریخ اعلام شده برای بررسی مدارک (۹۸/۲/۳۱) به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و ثبت نام های پس از تاریخ یاد شده مورد بررسی قرار نمی گیرد.

– پذیرش دانشجویان به صورت مشروط بوده و پس از تایید سازمان سنجش و مراجع ذیصلاح قطعی می گردد.

– در صورت احراز هر گونه مطلب خلاف واقع در مدارک ارسالی داوطلب در هر مرحله ای، از ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل خواهد آمد و مسئولیت مراتب آن به عهده داوطلب خواهد بود.

– خواهشمند است متقاضیان قبل از تکمیل فرم درخواست شرایط فراخوان را به دقت مطالعه نموده و پس از اطمینان از احراز شرایط نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام و بارگزاری مدارک:

– مهلت ثبت نام حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ خواهد بود

– ثبت نام در فراخوان به صورت اینترنتی می باشد. لذا خواهشمند است از ارسال هر گونه مدارک به دفتر استعدادهای درخشان خودداری نمایید.

– اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری و همچنین زمان و مکان برگزاری مصاحبه در موقع متقضی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. لذا از هرگونه تماس غیرضروری با این دفتر خودداری فرمایید.

پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 98-99 از میان دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های زیر انجام می پذیرد:

دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه خوارزمی

 

مطالب مفید برای داوطلبان دکتری دانشگاه خوارزمی

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میر
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۸ ۴:۴۱ ب٫ظ

با سلام و احترام لطفا دانشجویان دانشگاه آزاد را هم در این کارزار وارد کنید شما که مصاحبه انجام می دهید اگر کسی شایستگی نداشت آنجا مشخص می شود من خودم حقوق خصوصی خوانده ام و دوره لیسانس و فوق لیسانس را با هم حدودا ۴ ساله خوانده ام با معدل ۱۸٫۹۳ و معدل لیسانس ۱۹٫۲۲ و نمره پایان نامه ۱۷٫۹۹(البته همه می دانند نمره مقاله را ندارم و بالاترین نمره پایان نامه را گرفته ام مقاله ام چون پول چاپ آن را نداشته ام چاپ نکرده ام تا …) حال چرا من باید از شرکت و ثبت نام در دکتری دانشگاه خوارزمی محروم شود لطفا تجدید نظر نمایید( لیسانس دانشگاه آزاد تفت یزد و ارشد دانشگاه آزاد یزد) لطفا در صورت راهنمایی اطلاع دهید

مریم
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۸ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  میر

سلام
برای چاپ مقاله مجلات رایگان هم هست
به سمت راست این سایت بروید وارد قسمت کلاس مقاله نویسی بشین و از آقای دکتر بخواین مجلات رایگان در رشته و حوزه مورد نظر معرفی کنن به شما

مسعود
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۸ ۹:۲۷ ق٫ظ

با سلام.
این مهلت زمانی دو سال بعد از فارغ التحصیلی را بردارید. برای علاقمندان در رشته های انسانی مضحک است. در رشته های انسانی داوطلب پخته تر می شود. و همین موضوع سد راه بسیاری شده است. سپاس