اعلام جزئیات پذیرش دکتری بدون کنکور 98 دانشگاه مفید

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

بر اساس فراخوان دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه مفید، پذیرفته شدگان این دانشگاه لازم است مانند سایر دانشجویان شهریه و سایر هزینه های دوره را پرداخت نمایند.

 

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه مفید به استناد آئین نامه دکتری بدون آزمون، برای تحصیل در دوره های دکتری تخصصی در رشته های زیر بدون شرکت در آزمون، دانشجو می پذیرد.

رشته های تحصیلی دکتری بدون کنکور دانشگاه مفید

  • علوم اقتصادی گرایش اقتصاد بین الملل

  • فلسفه گرایش فلسفه عصر جدید

واجدین شرایط فرصت دارند جهت تکمیل فرم درخواست پذیرش و ارسال مدارک لازم تا تاریخ 98/04/10 به سامانه پذیرش به نشانی اینترنتی / http://azmoon.mofidu.ac.ir مراجعه نمایند.

تذکر مهم: جهت کسب اطلاعات شرایط تحصیل رایگان و مدارک لازم به اطلاعیه پذیرش دانشجو که در سایت دانشگاه قرار داده شده است مراجعه فرمایید.

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه مفید

1- داشتن حداقل میانگین کل 16 در مقطع کارشناسی و میانگین کل 17 (بدون احتساب نمره پایان نامه) در مقطع کارشناسی ارشد (یا میانگین هم تراز شده هریک از مقاطع مذکور طبق دستور العمل مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه)

2- بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد. زمان و شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مفید

3- کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی پیوست

4- کسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان MCHE یا معادل آن در سایر آزمون ها (قبل از آزمون جامع دکتری )مطابق با آیین نامه دوره دکتری مصوب وزارت (برای اطلاع از شرایط نمرات زبان عمومی به وب سایت دانشگاه قسمت آموزش قسمت دفتر تحصیلات تکمیلی مراجعه فرمایید .

5- دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد داخل کشور و مورد تایید وزات علوم تحقیقات و فناوری باید تا پایان شهریور ماه سال 1398 فارغ التحصیل شوند.

6- پذیرش افراد واجد شرایط در همان رشته تحصیلی یا رشته های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی ،به تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.

7- موفقیت در مصاحبه علمی دکتری

مراحل ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مفید

1- مراجعه به سامانه الکترونیکی پذیرش دانشجوی دانشگاه مفید به آدرس:/http://azmoon.mofidu.ac.ir

2- مطالعه اطلاعیه و شرایط پذیرش و ارسال مدارک زیر:

  •  گواهی کارشناسی و کارشناسی ارشد که دارای تاریخ و معدل فارغالتحصیلی باشد. (به صورت فایل jpg)

  •  تصویر ریز نمرات مهر و امضاء شده مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (به صورت فایل pdf)

3- واریز مبلغ 1/000/000 ریال به صورت الکترونیکی

نکات مهم

1- اتباع غیر ایرانی نمی توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان برای ادامه تحصیل به مقاطع بالاتر استفاده نمایند.

2- دانشگاه مفید یک دانشگاه غیردولتی بوده و پذیرفته شدگان مانند سایر دانشجویان شهریه و سایر هزینه های دوره را پرداخت می نمایند.

3- پذیرش نهایی داوطلبان منوط به تأیید صلاحیت آنان توسط دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش دانشجو میباشد.

4- متقاضیان تنها مجاز به پذیرش نهایی از یک دانشگاه می باشند و در صورتیکه همزمان از چند دانشگاه به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردند، تایید هیچ یک از آنها صورت نخواهد پذیرفت.

5- در صورتی که متقاضی موفق به اخذ پذیرش از یک دانشگاه گردد ، بعد از تاریخ مقرر و تایید سازمان سنجش به هیچ عنوان امکان انتقال و تغییر رشته، گرایش و دانشگاه وجود نخواهد داشت.

6- دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی و کارشناسی ارشد نمی توانند بدون آزمون وارد مقاطع بالاتر شوند. اما دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی که از طریق آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی وارد مقطع کارشناسی ارشد شده اند و بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری واجد شرایط هستند، می توانند از تسهیلات مربوط استفاده نمایند.

7- داوطلبان نبایستی منعی برای ادامه تحصیل از نظر نظام وظیفه عمومی و سایر مقررات داشته باشند.

مطالب مفید برای داوطلبان دکتری دانشگاه مفید

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها