موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری ۹۸

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام‌ اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۸ کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، متن اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش به شرح زیر است:

ضمن آرزوی توفیق برای داوطلبان گرامی شرکت کننده در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1398 و با امید به‌ اینکه‌ پذیرفته‌شدگان‌ این‌ آزمون‌ در سنگرهای علم و ایمان، پاسدارانی شایسته برای حفاظت از حریم این دیار و تداوم‌ بخش‌ دستآوردهای‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ باشند، بدین‌وسیله‌ توجه پذیرفته‌شدگان نهایی‌ آزمون مذکور را به توضیحات ذیل که در دو بخش، شامل بخش اول: پذیرفته‌شدگان کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامیو بخش دومپذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی معطوف می‌دارد.

تذکر مهمداوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

ثبت‌نام کلیه پذیرفته‌شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی)

الف- تاریخ ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان:

از کلیه‌ داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ هر یک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ می‌نماید برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است که در یکی از روزهای دو‌شنبه 98/06/11 و یا سه‌شنبه 98/06/12 با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در ذیل برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

ب- نحوه گزینش نهایی و ضوابط مربوط:

1- بیست و پنج درصد (25 %) ظرفیت هر کدرشته محل به «همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر»، «آزادگان و همسر و فرزندان آنان»، «جانبازان 25 % و بالاتر و همسر و فرزندان آنان» و رزمندگان اختصاص دارد.

2- پنج درصد (5 %) ظرفیت هر کدرشته محل به «جانبازان زیر 25 % و همسر و فرزندان آنان» و «همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه» اختصاص دارد.

3- ده درصد (10 %) مازاد بر ظرفیت با رعایت مصوبات مربوط، به مربیان آموزشی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری اختصاص داده شده و گزینش براساس آن انجام گرفته است.

4- با توجه به ضوابط آزمون، پذیرش نهایی داوطلبان مطابق با قانون سنجش و پذیرش در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و مطابق ضوابط مندرج در دفترچه‌های آزمون فوق‌الذکر صورت پذیرفته است.

5- برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ نهایی دکتری 98، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌ محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و تا روز دوشنبه 98/06/11 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترسی خواهد بود.

6- از آنجا که تغییر گرایش و انتقال پذیرفته‌شدگان دوره‌های دکتری «Ph.D» امکان‌پذیر نمی‌باشد و اصولاً بررسی این امور نیز به عهده این سازمان نمی‌باشد، لذا درخواست‌های داوطلبان در این خصوص قابل بررسی نخواهد بود.

ج- مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌:

1- اصل‌ و یک نسخه تصویر مدارک‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد مورد تایید وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فنآوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد قید شده‌ باشد.

تبصره ‌1: پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) نمی‌باشند، لازم‌ است اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل اخذ مدرک مذکور را با محتوی فرم ذیل این اطلاعیه تکمیل و پس از تأیید موسسه محل تحصیل، در زمان ثبت‌نام به موسسه محل قبولی ارائه نمایند.

تبصره ‌2: آن‌دسته از پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون (زمان ثبت‌نام 97/09/06 لغایت 97/09/12)دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی‌ارشد بوده‌اند و می‌بایست تا تاریخ 98/06/31 فارغ‌التحصیل شوند، به عبارت دیگر در زمان ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون دانشجو بوده‌اند، لازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان براساس ‌(‌0) تا (20) تا تاریخ 97/06/31 (و یا حداکثر تا تاریخ 97/11/30) توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی‌ارشد در فرم مخصوص (مندرج در صفحه 39 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و یا مندرج در صفحه 99 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ دکتری) درج و پس از تأیید مسئول ذیربط به هنگام ثبت‌نام ارائه گردد.

تبصره 3: براساس مصوبه جلسه مورخ 368 مورخ 74/11/03 شورای عالی انقلاب فرهنگی فضلا و طلاب حوزه های علمیه قم و خراسان که دوره سطح 3 را گذرانده‌اند و یا تا تاریخ 98/06/31 دانش آموخته می‌شوند برای یکی از کدرشته‌های امتحانی مرتبط در گروه علوم انسانی مجاز به ثبت نام و شرکت در این آزمون بوده‌اند. بدیهی است این دسته از داوطلبان در صورت قبولی نیاز به گذراندن دروس پیش نیاز به تشخیص گروه آموزشی موسسه محل قبولی می باشند. ضمنا داوطلبان مربوط می‌بایست در زمان ثبت نام مدرک فراغت از تحصیل خود را که توسط مدیریت حوزه های علمیه صادر گردیده است در اختیار داشته باشند

تبصره 4: دارندگان مدارک تحصیلی معادل می‌بایست حائز شرایط «آیین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون‌های ورودی مقاطع بالاتر» مصوبه جلسه 845 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 92/05/28 توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند. بدیهی است آن عده از دارندگان مدارک معادل که قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره 432 مورخ 77/09/03 شورای عالی انقلاب فرهنگی (مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های معادلدر دوره‌های معادل پذیرفته‌ شده‌اند، در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند.

تبصره 5: براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 94/08/26 شورای عالی انقلاب فرهنگی، کلیه دارندگان مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان که طی سال‌های 1377 تا 1381 به دوره‌های مذکور راه یافته‌اند، حسب مورد از تسهیلات مصوبه شماره 77633/2 مورخ 94/05/28 برای ادامه تحصیل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می‌شوند.

2- اصل‌ و دو سری‌ تصویر از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ و کارت ملی.

3- شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌.

4- ارائه مدرکی که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه آنها‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 3 دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1398 مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌).

5- داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و یا رزمندگان پذیرفته‌ شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه تأییدیه سهمیه قبولی نمی‌باشند و ملاک عمل برای ثبت‌نام، همان عنوان درج شده در لیست‌های ارسالی به موسسات می‌باشد.

6- ارائه معرفی‌نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان “رسمی- قطعی” و یا “رسمی- آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. این سهمیه شامل مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که پذیرش دانشجوی آنها از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌پذیرد، می‌باشد.

د- تذکرات‌ مهم

1- حضور شخص پذیرفته برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

2ـ به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود که قبل از مراجعه در تاریخ‌های تعیین شده جهت ثبت‌نام، اطلاعات تکمیلی را در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مطالعه نمایند.

3-  در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی باطل شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

4- مطابق ضوابط پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های روزانه در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 1398 (اعم از اینکه در دانشگاه های محل قبولی ثبت‌نام نموده و یا اصلاً ثبت‌نام ننمایندمجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» سال 1399 نخواهند بود.  

5- به اطلاع کلیه متقاضیان کدرشته محل‌های مربوط به دانشگاه علوم انتظامی امین می‌رساند باتوجه به اعلام دانشگاه مذکور و طولانی شدن زمان مصاحبه داوطلبان، در هیچ‌ یک از کدرشته محل‌های دانشگاه یادشده، اعلام نتیجه‌ای در این مرحله صورت نمی‌گیرد. به عبارت دیگر اسامی پذیرفته‌شدگان نهائی، پس از اعلام نمره مصاحبه داوطلبان و گزینش نهائی متعاقباً اعلام خواهد شد.

6- به دانشجویان دوره دکتری تخصصی به غیر از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان در چارچوب ضوابط و اعتبارات آن صندوق، پرداخت دیگری صورت نمی‌پذیرد.

با توجه به کنترل های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت، درصورتی که درباره مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ 98/06/14 منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام نمایند و یا با شماره تلفن‌ 42163-021 تماس حاصل نمایند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری صورت پذیرد و یا بعد از تاریخ 98/06/14  انجام پذیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد

ثبت‌نام کلیه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی

کلیه داوطلبانی که از رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته نموده و در ردیف معرفی‌شدگان برای مراحل مصاحبه در رشته‌های آن دانشگاه قرارگرفته اند

1- چنانچه مشخصات آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردیده لازم است برای اطلاع از زمان و چگونگی ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش وهمچنین مشاهده کارنامه نتایج نهایی به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه به نشانی:https://sanjesh.iau.ir مراجعه نمایند.

2 -کلیه داوطلبان درخصوص هرگونه سوال دررابطه بانتایج این دانشگاه می توانند به بخش “ارتباط باما” مندرج درسایت دانشگاه آزاد اسلامی به آدرسwww.Azmoon.org  مراجعه نمایند.

دریافت فرم ضمیمه اطلاعیه اعلام نتیجه نهایی آزمون دکتری سال 98

ثبت‌نام
باخبرم کن!

278 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین
شهریور ۱۲, ۱۳۹۸ ۶:۴۰ ب٫ظ

این جمله یعنی چه؟
دانشجویان اخراجی آموزشی دوره دکتری منعی برای شرکت در آزمون نداشته و در صورت قبولی، ادامه تحصیل آنان در رشته مورد علاقه بلامانع خواهد بود؛ مشروط بر اینکه صرفاً یک بار از تحصیلات آموزش رایگان بهرهمند شوند.

لطفا کامل توضیح دهید.
اگر دانشجویی در مقطع روزانه دکتری ۹۷ اخراجی آموزشی به هر دلیل شود آیا مجاز به ثبت نام در دوره های روزانه ۹۹ است یا خیر؟

منصور دکترای سازه شریف (سعید روزهای انتظار)
شهریور ۲۱, ۱۳۹۸ ۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  امین

سلام
یعنی اگر شما در دوره روزانه قبلا قبول شده و اخراج شده باشید میتونید باز هم در آزمون شرکت کنید اما در صورت اینکه حتی مجددا در دوره روزانه پذیرفته بشید ، باید شهریه بدید م دوره شباانه

اعتراض
شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ ۸:۳۴ ب٫ظ

اینجا اعتراض کنیم . خودت برای گرفتن حقت کاری نکنی چه توقعی از بقیه داری؟! اعتراض کنیم لااقل تکمیل ظرفیت بذارن و ظرفیت های خالی رو پر کنن
https://my.farsnews.com/c/11228

مریم
شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۱۴ ب٫ظ

سلام
دوستان لطفا جواب سوال من رو بدید اگه اطلاع دارید من پردیس چمران قبول شدم از طرفی هیئت علمی دانشگاه دولتی هستم و مدرک رو برای ارتقا شغلی میخوام آیا پردیس از این نظر اعتبار داره

منصور دکترای سازه شریف (سعید روزهای انتظار)
شهریور ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام
بله

...
شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ ۴:۵۴ ب٫ظ

سلام دوستان من پردیس علم و صنعت قبول شدم به نظرتون پردیس ارزش ثبت نام داره؟

منصور دکترای سازه شریف (سعید روزهای انتظار)
شهریور ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  ...

سلام
۱۰۰%

saba
شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

دوستان کسی از ثبت نام دانشگاه علامه خبری داره؟

حسن
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۷:۵۳ ب٫ظ

سلام دوستان. شبانه بهشتی و آزاد علوم تحقیقات قبول شدم.۳۹ساله ام و کارمندم.کدومو برم؟

یک دانشجوی مردد :(
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

کسی میتونه من و راهنمایی کنه منم آزاد علوم تحقیقات، غیرانتفاعی سجاد مشهد و پردیس تبریز قبول شدم کدوم قابل قبول تره؟ ازنظر هزینه، تعداد واحدهایی که باید بگذرونیم من واقعا اعصاب پیش نیاز و این حرف ها رو ندارم میخوام سریع تموم کنم و از ایران برم فقط می خوام توی این مدت که آزمون زبان میدم و درخواست پذیرش میگیرم یک مدرکی هم تو ایران بگیرم کمک ام کنید کدوم و برم.

الهام
شهریور ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

اگه می خواید از ایران برید به نظرم این همه هزینه نکنید.چون خارج از کشور برید باید مدرک فوق لیسانستون هم از اول بگیرید چه برسد به دکترا…..ولی کدوم دانشگاه بسته به شهرتون داره

یک دانشجوی مردد :(
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

به نظر من حتما شبانه بهشتی رو انتخاب کنید چون توی مدرک به هیچ عنوان شبانه یا نوبت دوم درج نمی شود و فکر می کنم هزینه هم از دانشگاه آزاد کمتر باشد و تعدادواحدهای کمتری هم باید بگذرانید باز تحقیقات لازم و انجام دهید. موفق باشید

...
شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ ۰:۳۳ ق٫ظ

پردیس مدرکش معتبر تره. اکثر دانشگاه ها دانشجو پردیس، شبانه و روزانه توی یه کلاس هستن. ولی اگه دنبالی یه مدرکی گرفته باشی پردیس توصیه نمیشه چرا که باید با دانشجوهای روزانه تبریز رقابت کنی که کارت واقعا سخت میشه. کافیه یه دانشجو عشق درس تو کلاست پیدا بشه همون یه نفر باعث میشه توقعات استاد بالا بره و کل کلاس رو به فنا بده. اون دوستمون که ۳۹ سالش بود، هیات علمی دانشگاه شرط سنی داره، ۴۰ سال.

سهند
شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

سلام.تبریک میگم…حتما حتما شبانه شهید بهشتی رو انتخاب کنید.

منصور دکترای سازه شریف (سعید روزهای انتظار)
شهریور ۲۱, ۱۳۹۸ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

۱۰۰% شبانه بهشتی
شهریه خیلی کمتر
اعتبار غیر قابل مقایسه

امین
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۶:۰۱ ب٫ظ

با سلام

من در آزمون دکتری روزانه برق-مخابرات ۹۷ پذیرفته شدم و الان نمیخوام در اون دانشگاه ادامه بدم چون اونجا سطح علمی اساتید و دانشجویان خوب نیست، میخوام بگم برام نامه اخراجی بزنن که بتونم دوباره سال آینده در آزمون دکتری روزانه شرکت کنم. با این وجود، آیا امکان انتخاب رشته های روزانه برایم در این حالت در آزمون دکتری ۹۹ وجود دارد یا خیر؟
لطفاً سریع پاسخ دهید.

ممنون

آرمان
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  امین

مطمئنی چنین چیزی رو؟
تو دفترچه صراحتا” نوشته پذیرفته شدگان دوره روزانه اعم از اینکه ثبت نام کنند یا نکنند حق شرکت در آزمون دکتری تخصصی سال ۸۹ را ندارند.
حالا شما میگی بزنن اخراج مشکل حل میشه؟

امین
شهریور ۱۱, ۱۳۹۸ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  آرمان

به نظر شما مشکلم را چجوری حل کنم که سال آینده دوباره آزمون بدم؟
من سال ۹۷ دکتری روزانه قبول شدم و ثبت نام هم کردم و سرکلاس ها تا ۲ ترم هم رفتم. ولی الان نمیخوام اونجا برم. به خودم گفتم که برم نامه اخراجی بزنم که راحت بشم و سال آینده آزمون مجدد بدم. بعضی از دوستان گفتند که اگر انصرافی بزنم برای ۹۹ نمیتونم آزمون بدم. حالا چیکار کنم بنظرتون؟

امین
شهریور ۱۱, ۱۳۹۸ ۹:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  آرمان

یه سوال کلی:
به نظرتون دانشجوی اخراجی دکتری روزانه ورودی ۹۷ (به هر دلیل) امکان قبولی مجدد در دوره دکتری روزانه ۹۹ را دارد یا خیر؟

منصور دکترای سازه شریف (سعید روزهای انتظار)
شهریور ۲۱, ۱۳۹۸ ۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  امین

ببینید.شما اشتباه متوجه شدید.دانشجوی ترک تحصیل با اخراجی فرق داره
دانشجوی اخراجی یا باید منشوری باشه یا دو یا بیشتر ترم مشروط شده باشه.
ضمن اینکه اگر اخراج بشید و دوباره روزانه قبول بشید باید در هر صورت شهریه بدید مثل دوره شبانه و دیگه نمیتونید از امتیاز تحصیل رایگان برخوردار باشید

دانشگاه تهران
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۳:۵۳ ب٫ظ

سلام….. از قبول شدگان دانشگاه تهران کسی تونسته سامانه یکتا ثبت نام کنه؟؟؟؟

الناز
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۱:۵۱ ب٫ظ

زمان ثبت نام تربیت مدرس کی هست؟ لطفا جواب بدید

سوگل
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۸ ب٫ظ

بچه ها دانشگاه آزاد توی این لینک راهنمای ثبت نام گذاشته
https://sanjesh.iau.ir/News.aspx?i=14637

سحر
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۹:۳۰ ق٫ظ

آقای آریان من علوم تحقیقات قبول شدم. کی برای ثبت نام باید برم؟ چرا جایی اعلام نشده؟ و موقع ثبت نام چقد از شهریه رو باید پرداخت کنیم؟ رشتم مهندسی ماشین الات

مهدی
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

اعلام کردن دیگه شما دوشنبه یا سه شنبه همین هفته میتونید تشریف ببرید برا ثبت نام

مریم
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سحر

همسر من حضوری رفت دانشگاه. پرسید. گفتن خودمون اطلاعیه جدا توی سایت میزنیم چون هنوز اسامی قبول شده ها رو بهمون ندادن. فقط از سایت دانشگاه مربوطه پیگیر باشین.
این جواب رو دادن. گفتم براتون بزارمش

یاس
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۸:۵۵ ق٫ظ

سلام دوستان
برای نقل و انتقالات با توجه به اینکه شماره دانشجویی نداریم چطور میتونیم ثبت درخواست کنیم؟؟ کسی اطلاعاتی داره؟

L
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۱:۲۳ ق٫ظ

اصلا تراز دانشگاه در آزاد مهم نیست، نرم افزار دزفول قبول نشدم قزوین که انتخاب ۸ بود پذیرفته شدم در صورتیکه تراز دزفول پایین تره واقعا آزاد مسخره است فقط سر جلسه کنکور باشید کافیه به خوندن هم نیازی نیست

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  L

احتمالا به خاطر ظرفیت ها بوده.
چون ظرفیت دزفول ۳ نفره ولی قزوین ۵ نفر.

اما خیلی ها امسال حتی آزاد هم قبول نشدن.
یک دور کامنت های سایت رو‌ در طی این دو روز بخونید.

مریم
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

سلام آقای آریان. روزتون بخیر. به هدفتون که تهران بود رسیدین انشالله؟
راستی آقای آریان من بخاطر وضعیت تاهلم میخاستم فقط تهران باشم و آزاد تهران غرب قبول شدم. عمران سازه هستم. دانشگاهش خوبه؟

مهدی
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

دانشگاهش شبیه مدرسه میمونه تا دانشگاه خیلی کوچیک کلا یه ساختمونه روبه روی تیراژه تو اشرفی دانشگاه بدی نیست من خودم اونجا خوندم

الهام
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۰:۱۷ ق٫ظ

کی مدیریت داده و امسال قبول نشده؟یه سوال داشتم

ایلار
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۱:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

من و دوستم رتبه دوتامون زی ۵۰۰ بود

الهام
شهریور ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  ایلار

من کتاب تست تئوری مدیریت (تست های سال های اخیر ) را دارم .می تونم بهتون بدم اگه ندارید و تهرانید

نرم افزار کامپیوتر
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۸:۵۳ ب٫ظ

مسخره ترین نتایجی که تو این ۴ سال آزمون میدادم و دیدم.پارسال رتبم ۱۷۰۰ بود مشهد قبول شدم امسال ۸۳۰ بودم هیج جا حتی بین الملل قبول نشدم .این جای تعجب داره.۳۰ جا دعوت به مصاحبه شدم حتی شهرهای دور و قبول نشدم .اینا چطوری گزینش کردن.؟؟؟؟؟

نگارین
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۴ ب٫ظ

دقیقا منم همینطور
پارسال با دو هزار اوردم امسال با ۷۵۰ هیچیییییی قبول نشدم مگه میشه

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  نگارین

بله میشه.
چون پارسال ظرفیت ها رعایت نشد، دانشگاه آزاد هم برای خودش هی گرفت. بعضی جاها برای بعضی گرایش ها به ۲۰ نفر هم رسید. کارشناسی که نیست.

مهدی
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۲:۳۸ ب٫ظ

پارسال من نفر ۲۴ قبولی بودم علوم تحقیقات وقتی رفتم برا ثبت نام دیدم از ۲۳ نفر قبلی فقط ۵ نفر ثبت نام کردن

ا
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

دانشگاه آزاد چه طور امسال گزینش کرده.
دوستم پارسال روزانه مجاز نشده بود، علوم و تحقیقات قبول شد.
امسال من روزانه هم مجاز بودم، آزاد هیچ جا قبول نشدم، همه جا رو هم زده بودم.

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  ا

طبق دفترچه عمل کرده.
امسال با نظارت سازمان سنجش بود.
هر کی پارسال قبول شد و نرفت ضرر کرد.
امسال قبولی سخت بود.

کسانی که پارسال قبول شدن میتونن برن قبولی پارسالشون رو ثبت نام کنن.

مهدی
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۲:۳۴ ب٫ظ

والا اصلا سخت نبودمن از اونجایی که علم و صنعت قول قبولی گرفته بودم مصاحبه ازاد رو اصلا جدی نگرفتم کلا مصاحبه پنج دقیقه بود که به شوخی و خنده گذشت با نهایت تعجب دیدم همون انتخاب اولم که تهران مرکز بود قبول شدم خیلی برام عجیب بود یه زمانی یادمه قبولی تو دانشگاه ازاد اینقدر سخت بود تازه تو کارشناسی که ملت شیرینی میدادن بعد قبولی و کلی خوشحال میشدن متاسفانه الان با این سیستم گند زدن به هر سه مقطع

ا
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

به چه طریق میشه به نتایج دانشگاه آزاد اعتراض کرد؟

ژنتیک
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۱:۲۹ ق٫ظ

من با ۵۰ فقط زاهدانو روزانه دعوت شدم امسال :/

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۴ ق٫ظ

پارسال دانشگاه آزاد بدون‌ نظارت سازمان سنجش دانشجو گرفت. پارسال قزوین ۱۵ تا با آزمون نرم افزار گرفت. امسال بیشتر از ۵ تا بهش اجازه ندادن. امسال و سال ۹۶ که با نظارت سازمان سنجش بود، قبولی ها کم بود. پارسال هر کی اومد گفت قبول شدم.

جان اسنو
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۷:۱۹ ب٫ظ

بچه ها دانشگاه دولتی شیراز بهتره یا واحد علوم پزشکی ازاد تهران؟ موندم چی کار کنم. کودوم بهتره؟

یه دوست
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  جان اسنو

دوست عزیز دانشگاه شیراز اصلا با کل مجموعه دانشگاه آزاد قابل مقایسه است تو تمام رتبه بندی ها جز ۵ دانشگاه برتر ایرانه – و دانشکده دامپزشکی شیراز تو کشور در رده دوم قرار میگیره

جان اسنو
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  یه دوست

یه دوست :تو رشتت چیه؟ تو هم دامپزشکی هسی؟

یه دوست
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۲:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  جان اسنو

دامپزشک نیستم ولی دانشکده دامپزشکی شیراز رو از نزدیک دیدم
خیلی خوب و به روزه از نظر بالینی و جراحی و علوم پایه خیلی سطح بالایی داره – درمانگاه های مجهز دامپزشکی داره که در روز کلی کیس مراجعه میکنه بهشون – تنها دانشکده دامپزشکی هست که به رزیدنتاش یه حقوق ۱۵۰ تومنی ماهانه میده – امکانات خوابگاهی خوب داره – تنها مشکل موجود اینه که از نظر درسی سختگیری هست به راحتی نمره نمیدن و شما باید واقعا تلاش کنی – اگه مقطع قبل دانشگاه آزاد بودید احتمال داره تو این سیستم جدید دچار مشکل بشید

جان اسنو
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  یه دوست

اره. مقطع قبل دانشگاه ازاد بودم. چقد بد. سخت میگیرن. من از جایی که سخت گیری کنن خیلی بدم میاد.

جان اسنو
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۶:۲۸ ب٫ظ

بچه ها رشته های دامپزشکی دانشگاه شیراز کسی هست؟ بگید تا همکلاسی ها و هم دانشگاهیم رو پیدا کنم

شنیا
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  جان اسنو

حوصله داریا ۲۰ روز دیگه همه رو پیدا میکنی ول کن

مدیریت دولتی
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۵:۰۳ ب٫ظ

سلام
دوستان من مدیریت دولتی دانشگاه آزاد مازندران واحد ساری قبول شدم، کسی میدونه چطور دانشگاهیه،؟ با شهر خودم خیلی فاصله داره میتونم بعد از ترم اول انتقالی بگیرم.

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۶:۱۳ ب٫ظ

انتقالی سخت میدن.
باید از طریق سامانه منادا اقدام کنید.

مدیریت دولتی
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۷:۵۳ ب٫ظ

دکتر جان واحد ساری اطلاع دارید؟کیفیت و …

علی
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴ ب٫ظ

چه گرایشی؟

یاس
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۸:۱۶ ق٫ظ

سلام
چطور وقتی شماره دانشجویی نداریم برای انتقالی ثبت درخواست کنیم؟؟؟؟؟

علی
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

کدوم شهری؟ منم ساری قبول شدم مدیریت

مهدی
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

استان خوزستان
شهرستان شوش
مدیریت دولتی گرایش تطبیق و توسعه

مهدی
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۰:۳۰ ق٫ظ

سلام
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت
بنده دانشگاه ازاد ساری قبول شدم
ساکن استان خوزستان
از وضعیت نحوهٔ برگزاری کلاس ها اطلاع دارید ؟
ممنونم اگه راهنمایی کنید .

ایلار
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۷:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

یه روز در هفته تشکیل میشه شرایط عالیه

تهمینه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۵:۰۰ ب٫ظ

سلام
لطفا اگع کسی از میکروبیولوژی ازاد رشت خبر داره بگه
ممنون

اریان
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۴:۱۵ ب٫ظ

باید به دانشجویان دکتری ماهانه پول بدهند و این حق دانشجو است

s
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۳:۵۹ ب٫ظ

با سلام و احترام خدمت دکتر آریان سوالی از خدمتتون داشتم. استعداد درخشان دکتری آزاد در هر رشته ای در هر دانشگاه یک نفر را پذیرش می نماید؟ یعنی اگر رشته مورد نظر در یه واحد دانشگاه باشد.احتمال قبولی سه تا است؟
لطفا راهنمایی می نمایید.
سپاس گزارم

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۶:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  s

هر گرایش در هر دانشگاه یک نفر.
اگر ۲۰ دانشگاه باشه میشه ۲۰ ظرفیت.

بینام
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۳:۳۹ ب٫ظ

بچه ها کسی شناختی از دانشگاه علم و فرهنگ داره؟

بی نام
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۳:۳۷ ب٫ظ

سلام. من شریف قبول شدم. کسی اگه از وضعیت خوابگاه دختران و کیفیت غذای دانشگاه اطلاع داره ممنون میشم بهم بگه

تنوری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۲:۴۷ ب٫ظ

در سال های گذشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مرحله ای بود که به منظور تکمیل ظرفیت های خالی این دانشگاه برگزار می شد و فرصت دوباره ای در اختیار داوطلبانی قرار می گرفت که در اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد نتیجه قابل قبولی کسب نکردند یا از رشته محل قبولی خود رضایتی نداشتند یا به عبارت دیگر زمانی که تعداد ثبت نام کنندگان در رشته محل های ارائه شده دانشگاه آزاد کم تر از ظرفیت اعلام شده بود این دانشگاه به منظور تکمیل ظرفیت های موجود با انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در سایت خود به آدرس azmoon.org امکان انتخاب رشته مجدد را در اختیار داوطلبانی قرار می داد که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری ، کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای آن ها تعریف شده بود . سال ۹۷ این فرصت طلایی از داوطلبان گرفته شد و اطلاعیه هایی توسط وزارت علوم مبنی بر عدم برگزاری تکمیل ظرفیت در تمامی دوره ها منتشر شد ، بنابراین داوطلبانی که قصد دارند شانس خود را در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد امتحان کنند ، توجه داشته باشند که سال گذشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برگزار نشده و این دانشگاه تنها از طریق پذیرش ذخیره دانشگاه آزاد ، ظرفیت خود را تکمیل نمود . به محض این که اخباری از طرف سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در خصوص برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد ۹۸ منتشر شود ، مقاله به روز رسانی خواهد شد و جزئیات برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۸ را در… ادامه نظر»

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  تنوری

این رو از کجا کپی کردید؟

تا جایی که بنده میدونم، سیاست پارسال این بود که بیش از ظرفیت مصوب دانشجو گرفت تا اون جاهای خالی رو به این نحو پر کنه. کلا یک مرتبه هم اعلام نتایج داشت. ذخیره و اینها هم نداشت.

فقط برای بدون آزمون بود که دو مرتبه اعلام نتایج داشت. یه عده بودن که میگفتن شرایط اولیه رو داشتن ولی سیستم براشون نوشته عدم تجانس رشته. اعتراض کردن و دانشگاه آزاد پذیرفت. در مرحله دوم هم یه تعدادی قبول شدن.

تنوری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۷:۴۰ ب٫ظ

یجا مثل همین phdtest. نمیشه در اینجا اسمشو نوشت. دیگه اونا هم چیزی میدونستن لابد. البته بنده خبر نداشتم.

مریم
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۲:۱۹ ب٫ظ

سلام دوستان، ثبت نام در سامانه ی یکتا فقط مخصوص قبول شدگان در دانشگاه تهران هست؟

آیدا
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۱ ب٫ظ

پس نتایج بدون آزمون آزاد رو کی اعلام میکنن؟؟
مردیم از استرس

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  آیدا

احتمالا حدود ۱۰ روز دیگه.
اگر خبر موثقی به دستم رسید اطلاع میدم.

حسین
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۱۹ ب٫ظ

سلام دوستان
یک سوال دارم؟
امسال تکمیل ظرفیت یا ذخیره داریم یا نه ؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

چیزی اعلام نشده.
سیاست کلی وزارت علوم حذف تکمیل ظرفیت در مقطع دکتری هست.

حمید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۰۲ ب٫ظ

س
احتمال داره بعد از اعلام نتایج نهایی به صورت کارنامه با اعتراض قبول شد؟

حسین
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

حمیددجان من دانشگاه آزاد مردود شدم آیا امیدی هست تکمیل ذخیره یا ظرفیت قبول بشم

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

اعتراض به چی؟
خب میگن نمره مصاحبه شما کم بوده.

ا
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

یکی مثل من با کتاب و مقاله و کنفرانس و سابقه تدریس چه طور نمره مصاحبه کم شده، ۳۰ جا هم دعوت به مصاحبه شده بودم.
دانشگاه آزاد امسال چی کار میکنه؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۳:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  ا

صبر کنید تا کارنامه بیاد. معلوم میشه.

شمیم
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستان
طبق اطلاعیه سازمان سنجش قبول شدگان باید دوشنبه و یا سه شنبه برن دانشگاهی که قبول شدن و ثبت نام کنن ( در صورتی که دانشگاه اطلاعیه ای صادر نکرده باشه ). من قبلن تو کامنتا خوندم که دوستان گفتن هر سال دو مرحله ثبت نام وجود داره : ثبت نام غیرحضوری و ثبت نام حضوری که ثبت نام غیر حضوری رو اینترنتی باید انجام داد و ثبت نام حضوری میشه نزدیک شروع کلاس ها ( اواخر شهریور). ممنون میشم اگه اطلاعی دارین در این مورد بهم بگین. الآن من بلیط بگیرم واسه دوشنبه / سه شنبه ؟

ویکتاریون
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

نه نگیر. واستا همه ی دانشگاه ها اطلاعیه می زنن ظرف شنبه و حداکثر یه شنبه. اگر فردا نزدن و عجله داری هم تماس بگیر از خود دانشگاه بپرس. چون اکثرا ثبت نام اینترنتی دارن قبلش. حضوری لزوما هفته ی آخر نیست. ولی بعد از اینترنتیه.

شیمیست
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

ممنون از جواب کاملتون

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  شمیم

هفته آینده هر روز سایت دانشگاهی که قبول شدید رو چک کنید.

شیمیست
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۲:۵۵ ب٫ظ

ممنون از شما

تهمینه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

سلام
ازاد میکروبیولوژی رشت ارزش داره؟
وای مردم از استرس اخرشم این شد نتیجه ام!!

آلیس
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  تهمینه

رتبه تون چند بود؟

تهمینه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  آلیس

رتبم ۶۰ بود

تهمینه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  آلیس

۶۰

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  تهمینه

دانشگاه بدی نیست.

تهمینه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۰۷ ب٫ظ

من خودمم ساکن رشت هستم. یعنی ارزش داره برم به نظرتون؟

تهمینه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۱۰ ب٫ظ

خودمم ساکن رشت هستم. ارزش داره برم این دانشگاه و البته ازاد!!!!

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  تهمینه

نمیدونم چرا خود بچه های رشت، زیاد دانشگاه شهر خودشون رو قبول ندارن.

همکلاسی های من در قزوین، سه تاشون از استان گیلان‌ هستن. با اینکه میتونستن رشت بخونن ولی اومدن قزوین.

درسته که دانشگاه قزوین از رشت بهتره ولی نه تا این حد که آدم بخواد این کار رو بکنه.

تهمینه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۲:۳۳ ب٫ظ

نه من کلا با دانشگاه ازاد مشکل دارم. به نظرم ارزش نداره کلا. ولی اینم به اصرار خانواده ازاد رو انتخاب کردم

تهمینه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۲:۳۶ ب٫ظ

نه من کلا منظورم دانشگاه ازاده. ولی خب رشته میکروب در دانشگاه رشت نوپاست به این خاطر عرض کردم

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  تهمینه

اوکی.

تهمینه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۲:۴۵ ب٫ظ

من کلا دانشگاه ازاد منظورم بود

تهمینه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۱ ب٫ظ

نمیدونم چکار کنم واقعا؟

آتنا
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۱ ب٫ظ

درود برجناب آریان…قبول شدید علوم تحقیقات؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  آتنا

درود.
هنوز نتایج ما اعلام نشده.
بدون آزمونم.

محمد
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  تهمینه

من هم شوشتر آزاد قبول شدم ولی نمیرم مدیریت ورزشی ارزش نداره

n
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

از چه سایتی باید نتایج ازادو دید من هرچی میگردم چیزی نیست ؟؟؟؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  n

سازمان سنجش

سوفیا
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹ ب٫ظ

دوستان روزانه ارومیه بهتر است یا علوم و تحقیقات تهران؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سوفیا

قطعا روزانه بهتره.

کامپیوتر
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

سلام دوستان به نظر تون دکترا پریس کیش دانشگاه تهران برم یا آزاد علوم تحقیقات؟

آرمان
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  کامپیوتر

اگر از نظر مالی مشکلی نداری به نظرم‌پردیس تهران
خیلی خبلی فرق داره که مدرکت دانشگاه تهران بده یا آزاد!!!

کامپیوتر
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  آرمان

مرسی از شما ، حقیقت خودمم این فکر رو میکنم ولی از طرفی کسی رو سراغ ندارم که با مدرک پردیس کیش تهران جایی هیئت علمی شده باشه

محمد
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۸:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  کامپیوتر

دقیقا همینه

یوسف
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  کامپیوتر

نمیدونم کجا سکونت دارید ولی اگه در قسمتهای شمالی کشور ساکن هستید
پردیس کیش هزینه رفت و آمد زیادی خواهد داشت.

کامپیوتر
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  یوسف

سلام مرسی از راهنمایی خوب تون من تهران ساکنم، درسته هزینه رفت آمدشم هست گرچه پرسیدم گفتن کلاس هاش دو هفته یک باره پردیس کیش و پنج شنبه جمعه هاست چون پردیس بین المللی هستش دانشگاه به جای جمعه یک شنبه ها تعطیله، در کل برای من اعتبار برای هیئت علمی شدن مهمه که دودلم سر پردیس تهران و علوم تحقیقات

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  کامپیوتر

برای من که کرج هستم، قطعا علوم و تحقیقات.
مفت هم بدن نمیرم کیش درس بخونم، اگر واحد MIT در کیش هم باشه.

من که حوصله ندارم هر هفته سوار هواپیما بشم، برم و بگردم‌. تازه شهریه اش هم از دانشگاه آزاد بیشتر نباشه، کمتر نیست.

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  کامپیوتر

برو علوم و تحقیقات، استاد راهنمات رو پروفسور رحمانی انتخاب کن، حالشو ببر.
استاد فرهیخته و مهربان و دلسوز.

کامپیوتر
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۴:۳۴ ب٫ظ

مرسی از شما، آخه رفته بودم مصاحبه علوم تحقیقات، استاد هاش وقتی دیدن من ارشد پردیس شهید بهشتی بودم با تعجب گفتن تو مقطع قبلی پردیس دانشگاه سراسری بودی برای چی می خوای بیای آزاد همین حرفشون بدتر دودلم کرد!

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  کامپیوتر

خب پردیس شهید بهشتی رو‌ با پردیس کیش مقایسه نکنید. درسته اسم دانشگاه تهران رو یدک میکشه، ولی این کجا و آن کجا.

در دانشگاه آزاد هم علوم و تحیقات پردیس کیش و قشم داره، ولی آیا معادل هستش با خود علوم و تحقیقات؟ قطعا خیر.

شما اگه بگی پردیس شهید بهشتی یا علوم و تحقیقات، من با قدرت به شما میگم پردیس بهشتی. ولی در مورد کیش خیر.

جغرافیا و برنامه ریزی شهری-دانشگاه تهران
شهریور ۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  کامپیوتر

انتخاب با شماست ولی برای نتیجه گیری بهتر می توانید به پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران مراجعه کنید تا راهنماییتون کنند.اینو من میدونم به عنوان دانشجو دکتری دانشگاه تهران که تجربیاتی کسب نموده ام که هیچ تفاوتی بین پردیسهای دانشگاه تهران نیست و تازه اینکه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران سطح بالایی در بین پردیس و دانشکده های دانشگاه تهران داره،بعضی کلاساش به زبان انگلیسی است چون دانشجو خارجی داره،اساتید همان اساتید در تهران هستند و مدرک همان مدرک رسمی دانشگاه تهران است،چیزی که بعضی دوستان می گویند توجه نکنید چون اطلاعاتشون متاسفانه ناقص است.پردیس کیش-پردیس البرز و پردیس ارس دانشگاه تهران،عنوان دورشون روزانه شهریه پرداز است و کلاسها معمولا در روزهای سه شنبه وچهارشنبه وپنج شنبه برگزار میشه وگاهی هم جمعه

محمد
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  کامپیوتر

آزاد علوم تحقیقات

art
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

سلام و تبریک به پذیرفته شدگان روزانه و آزاد و…
سایت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد با چه آدرسی است. من سایت اعلام شده در اطلاعیه سازمان سنجش را وارد شدم و و موردی نبود . تاریخ ثیت نام را دانشگاه های محل قبولی اعلام میکند یا مرکز آزمون؟
لطفا راهنمایی فرمایید.
https://sanjesh.iau.ir

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  art

هنوز اعلام نشده. چند روز صبر کن.

art
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۳۳ ب٫ظ

تشکر از پاسخ شما
در این مدت شما فعالانه جواب بسیاری از پرسش ها دادید.

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  art

خواهش می کنم.

آبی- قرمزی
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

سلام دوستان ، من علوم تحقیقات با رتبه ۲۰ قبول شدم می خواستم بدونم کسی اطلاع داره که برای سال بعد که می خوام دوباره کنکور شرکت کنم باید حتما از الان انصراف بدم از دانشگاه یا مثلا می تونم تحصیل کنم و سال بعد همین موقع ها پس از اومدن نتایج انصراف از تحصیل بدم مثلا اگر دانشگاه سراسری قبول شدم ؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  آبی- قرمزی

زیر پست اعتراض به نتایج پاسختون رو به طور مفصل دادم. برید بخونید.

سهیل
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۰ ق٫ظ

دوستان تعداد روز هایی که کلاس تشکیل میشه در هفته در دوره روزانه چه طوریه ؟ میشه همزمان به کار هم رسید چون شاغلم ؟

Fatemeh
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

معمولا دو روز در هفته و البته ممکن یک روز در هفته
مشکلی پیش نمیاد اکثرا شاغل هستن

مظفر قلاوون زاده
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۴۴ ق٫ظ

سلام.من یه دانشگاه درجه دو دولتی قبول شدم.آیا بعدا برای ارئه مدرک برای کار مشکلی نیست و تفاوت چندانی بین سطح یک و دو وجود داره یا همه دانشگاههای دولتی معتبرن.خواهشا راهنمایی بفرمایید
برای من اعتبار مدرک برای ارائه جهت کار در دانشگاهها یا جاهای دیگه ملاکه

M
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

معلومه که سطح ۲ خوبه. البته به شهر و دانشگاه قبولی و سطح اساتید هم بستگی داره. خدا را شاکر باشید که روزانه قبول شدید.

آصف
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۰۱ ق٫ظ

دانشگاه آزاد کی اطلاعیه برای ثبت نام میزنه؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  آصف

به زودی.

امیرعلی
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۸:۲۷ ق٫ظ

سلام.بین علوم و تحقیقات و امریه کدوم انتخاب میکردید.لطفا نگید بستگی به علاقه ات داره.چون به جفتش ی حور علاقه دارم.

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

اگ همنظورتون از امریه همون سربازیه،صد در صد برو دکتر بشو
امریه و اصولا سربازی چیز سخت و خاصی نیست که آدم بخواد دنبال امریه باشه.
پر تو لیاقتشو داری که دکتر بشی

محمد رضا صبر پیشه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

سلام. جواب به سوالاتی مثل این خیلی سخته و به انواع فاکتورهای زندگی خودتون بستگی داره. من فقط به نظرم میرسه که احتمالا در طی سه تا چهار سال آتی، قبولی در دکترا هر سال کمی سخت تر میشه، ولی شانس امریه گرفتن خیلی تغییری نمیکنه.

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۶:۴۹ ق٫ظ

من اصل مدرک کارشناسی و اصل گواهی موقعت ارشدم رو گم کردم چیکار برای ثبت نام چیکار کنم؟؟

محمد رضا صبر پیشه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

به نظر من میاد که راهش این باشه که شما هر نوع مدارک‌ شناسایی که فعلا دارید، موقع ثبت نام ببرید تا مطمئن بشن خودتون هستید، و احتمالا تعهد میگیرن که بعدها این مدارکو هم ارائه کنید، و ضمنا در اولین فرصت، دنبال المثنای مدارک گم شده از طریق دانشگاه قبلی باشید

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

از دانشگاه گواهی بگیر و درخواست المثنی کن

مقاومت مصالح
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۳:۱۰ ق٫ظ

متاسفانه انتخاب اول تهران جنوب مهندسی مکانیک قبول شدم ولی چرا آخه روزانه یا شبانه شهید رجایی قبول نشدم منکه خوب مصاحبه رو دادم!!!!!!!

محمد رضا صبر پیشه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۸:۴۱ ق٫ظ

سلام دوست گرامی. اگر بتونید شهریه رو تامین کنید خیلی هم بد نیست. دانشگاه رجایی مخصوص تربیت معلم و فرهنگیانه و اصلا تاپ و مطرح نیست و فقط اسم دولتی و امکانات دولتی باعث یه وجهه برای اون شده.‌الان تهران جنوب که شاید از قدیمی ترینهای آزاده، از اون سطح بالاتری داره، ولی متاسفانه اسم آزاد بودن تا حدی وجهه اونو پنهان نگه داشته

مقاومت مصالح
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۴:۰۱ ب٫ظ

سپاسگزارم

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۰ ق٫ظ

اگه میتونی بخون برای سال دیگه.
من ازاد نمیرم.پارسال قبول شدم.یک هفته رفتم و انصراف دادم.
امسال روزانه قبول شدم

امیر
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

کل شهریه و جریمه تون جند شد؟

آرش
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام من هم سوال این هست که برای انصراف از دانشگاه آزاد چه مقدار جریمه باید بپردازیم؟

سپهر
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

فراموش نکنید کسی که امسال آزاد های تهران قبول شده با کمی تلاش سال دیگه روزانه قبول میشه و این یعنی ۱۵۰ میلیون صرف جویی فقط با یک سال تلاش!

تهمینه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۵۷ ق٫ظ

سلام
ایا ازاد میکروبیولوژی می ارزه؟

محمد رضا صبر پیشه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۸:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  تهمینه

اگر هزینه انتظار تا شرکت دوباره در سال بعد خیلی زیاده و اگر از عهده شهریه بدون فشار قابل توجه به باقی هزینه های زندگی برمیاین، و اگر امیدوار باشید که دکترای میکربیولوژی به جز قصد هیات علمی شدن در جاهایی دیگه هم‌ قابل استفاده هست، و اگر واحد شناخته شده ای باشه، بله.

فرزانه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۵ ق٫ظ

سلام اینجا کسی مشاوره اهواز قبول شده؟

طیبه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۵:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سلام شما اهواز قبول شدید؟

طیبه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرزانه

سلام ،شما اهوازقبول شدید؟

وحید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۸ ق٫ظ

این حدنصاب نمره در مصاحبه چیه آخه؟ من با رتبه ۱۷ سه تا مقاله و تالیف کتاب روزانه قبول نشدم,تازه موقع مصاحبه فقط من دانشجوی دکتری آزاد بودم, مصاحبه هم خوب بود اما دلیل مردود شدنم رو واقعا نمیتونم باور کنم , حتی با اینکه سهمیه هم داشتم قبول نشدم, من از شنبه میرم دنبال شکایت به دیوان عدالت اداری تا تکلیفم رو با این استادهایی که فقط حرف خودشون دانشجوهای خودشون دیکتاتوری خودشون رو دارن مشخص کنم

مظفر قلاوون زاده
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۸ ق٫ظ

این سهمیه ها اعمال شده و نتایجی که امروز اعلام شد قطعیه یا ممکنه با اومدن کارنامه در روز دوشنبه تغییری در قبولی یا عدم قبولی ایجاد بشه؟

دختر منتظر قبول شد
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۷:۰۵ ق٫ظ

قطعیه دیگه مگر ااینکه خودت بخوای دانشگاه های دیگه که قبول شدی و نتیجش دوشنبه بیاد بری اونم برعهده دانشگاهها هست نه سنجش..وکار سختیه

مریم
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۰۵ ق٫ظ

یعنی میشه دانشگاه دیگه ای رفت؟

M
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

بالاخره بر اساس اولویت قبول شدید. حتما علاقه داشتید که اون دانشگاه بالاتر زدید و قبول شدید.بعدیا رو نمیشه رفت.

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۲ ق٫ظ

نتیجه دیگه ای وجود نداره.

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۲ ق٫ظ

نه عزیزم.هیچ تغییری نمیکنه

علوم
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۵۳ ق٫ظ

کاش مثل نتایج انتخاب رشته که با فشار به دانشگاه ها دوباره کارنامه صادر شد الان نیز دوباره کارنامه صادر کنند

دختر منتظر قبول شد
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۵ ق٫ظ

سلام.کسی میدونه ما که اصل مدرک و نداریم و به دانشگاه ارشد هم نمی تونیم تو این زمان محدود بریم که فرم داده شده رو پر کنیم و فقط گواهی مدارک رو داریم که معدل هم داره چه باید بکنیم؟

محمد رضا صبر پیشه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۸:۵۱ ق٫ظ

تنها راه گرفتن پاسخ قطعی این پرسش، تلفن به بخش تحصیلات تکمیلی دانشگاه و همچنین تحصیلات تکمیلی دانشکده قبولیه، چون اونها باید ثبت نامو تاید کنن. به احتمال قوی، همون گواهی معدل دار کافیه.

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۲ ق٫ظ

همون گواهی کافیه

دختر منتظر قبول شد
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

ممنونم

الهام
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۱۱ ق٫ظ

سلام
ببخشید امکان جابه جایی بعد از معلوم شدن کارنامه در انتخاب های پایین تر برای دانشگاه وجود دارد؟ اگر بله فقط جابه جایی در گرایش های مشابه است یا می توانیم گرایش عوض کنیم؟؟؟ مثلا اگر من مدیریت رفتارسازمانی علوم و تحقیقات را اول زدم و قبول شدم می تونم با انتخاب دومم تهران مرکز جابه جا کنم؟ و یا با انتخاب پنجمم منابع انسانی تهران شمال که نمره پایین تری دارند(به دلیل نزدیکی به خانه)

محمد رضا صبر پیشه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۸:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام.‌ امکان جابجایی رو نمیدونم، ولی به نظر من، شما به جای نزدیکی به محل سکونت و غیره، فاکتور درجه اعتبار و وجهه واحد، یا درجه اعتبار و وجهه گروه مدیریت اونو ملاک قرار بدید، چون شاید چند سالی راحت تر رفت و آمد کنید، ولی بعدش نهایتا درجهدوجهه و اعتبار دانشگاهه که برای شما موندگاره، مثلا به نظر من، ترتیب اعتبار و وجهه از بالا به پایین اینه: علوم و تحقیقات، بعدش تهران مرکز، بعدش تهران جنوب یا شمال

الهام
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۲:۳۵ ب٫ظ

ممنونم.پس به نظر شما جابه جا نکنم…چون برای من که شاغلم واقعا مدرک کدوم دانشگاه فرقی نداره…علوم و تحقیقات به خونه ما تقریبا یک ساعت در بهترین حالت راهه در ضمن می گن خیلی هم سخت گیرن اساتیدش(کدوم دانشگاه آسان گیرترن )

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  الهام

سلام
خیر بهیچ عنوان هیچگونه تغییری ممکن نیست

الهام
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

سلام .مطمینید؟؟؟ چه بد

گرامی
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۰:۵۳ ق٫ظ

ببخشید کسی می دونه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران تاریخ ثبت نام اعلام کرده یا نه

علی
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۰:۲۴ ق٫ظ

من با رتبه ی پنج و بهترین رزومه قبول نشدم.مصاحبه هم خوب بود.به نظرتون احتمال اشتباه وجود داره؟

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

چه رشته ای؟ظرفیت چقدر بوده؟چند تا مصاحبه رفتید؟ارشدتون کجا بوده؟
همه اینها موثره

پری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۰:۲۲ ق٫ظ

سلام .برای اعتراض به نتایج چه اقدامی باید کرد!؟

مردم شناسی
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  پری

از طریق لینک بالای کارنامە وارد شوید ثبت نام کنید و اعتراض را ثبت کنید

مردم شناسی
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۰:۱۸ ق٫ظ

سلام دوستان کسانی کە بە نتیجە نهایی اعتراض دارند لطفا از هر طریقی اعلام کنید حد نصاب سازمان سنجش ناعادلانە ترین تصمیمی هست کە هر سال بە نوعی در آزمون دکتری لحاض می کنند.

علی
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  مردم شناسی

حد نصاب که برای مصاحبه بود ربطی به پذیرش نهایی داشت مگه؟

علوم
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

قطعا دانشگاه ها حد نصاب گذاشتن و با احتمال بالا برا رتبه های خوبی که نخواستن بگیرنشون نمره زیر حد نصاب رد کردند . این کاراشون هر سال تکرار میشه

امیر علی
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵ ب٫ظ

رزرو دانشگاه ازاد کجا اعلام میشه
اگه خیلی ها نرن برای ثبت نام ظرفیت خالی بمونه چیکار میکنن

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  امیر علی

رزوی وجود نداره

محمد
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

یه نصیحت دوستانه
کسایی که قبول شدن به خودشون مغرور نشن چون زندگی بالا و پایین خیلی داره و همه چیز در دکتر شدن خلاصه نمیشه
کسایی که قبول نشدن ناامید نشن و با قدرت بیشتری بخونن واسه امسال که به یاری خدا قبول بشن
من بعد از ۲سال قبول شدم ولی حسابشو میکنم میبینم ارزش نداره تازه بعد از ۴سال بخوام برم سربازی واسه همین تصمیم گرفتم برم سربازی که اول بتونم یه کاری پیدا کنم چون واسه ادامه تحصیل هیچ وقت دیر نیست
به امید موفقیت همه دوستان
التماس دعا

Fatemeh
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

ببخشید فقط یک پیشنهاد هست اگر قبول شدین به نظرم حتما دکترارو برید و بعد تو این مقطع من هیلی نرو دیدم که یا پروژه دادن و یا به هر طریق دیگه خیلی مدت سربازیشون کم شده به نظرم از دستش ندین
بهرحال ان شالله موفق باشید

دانشجوی دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دوست عزیز این اشتباه رو نکن!منم مثل شما! دانشجوی سال سوم دکتری و متولد ۷۰ هستم و با یه پروژه جایگزین خدمت از بنیاد ملی نخبگان خدمت رو گذروندم،در ضمن به محض اتمام پروژه در حین دانشجویی کارت پایان خدمت هم بهتون میدن
جمع بندی
با یک تیر چهار نشون
دکتری رو میگیرم
خدمت رو میگذرونم
پروژه ای که انجام دادم یه رزومه قوی و مقاله برام شده
به مدت ۱۰ ماه حقوق ماهیانه ۷۰۰ هزار تومن گرفتم
بازم خود دانید، تجربمو خدمتتون عرض کردم

محمد
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۴:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

افرین بخدا درست میگین من هم مدیریت ورزشی شوشتر قبول شدم ولی اصفهان شاغل هستم اصلا نمیرم

مارال
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز
من برای مصاحبه روزانه رفته بودم حتی چندتا اط مصاحبه کننده ها گفتند روزانه میخوای یا شبانه گفتم روزانه الان شبانه قبول شدم آخه چرا ،به خدا خیلی ناراحتم نمیدونم کجا اعتراض بزنم آیا اعتراض بزنم بررسی میشه

الهام
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

خوب همه می گن روزانه…این چه سوالیه پرسیدن

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

سلام
متاسفانه خیر

دانشجوی دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

وقتی تو یه دانشگاه هم روزانه و هم شبانه رو انتخاب میکنید، و مصاحبه خوبی هم داشته باشید و شمارو بخوان خب میگن ایشون رو که قوی هستند شبانه انتخاب میکنیم و یه قوی دیگه که شبانه انتخاب نکرده رو روزانه میپذیریم،میشه یه تیر دو نشون

CE
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

سر جلسه مصاحبه استاد دور اسم من خط کشید و گفت تا کی نمره بالاتر برای آیلتس تحویل میدم من هم گفتم اواخر پاییز و گفت اوکی قبولت میکنم. امروز مردود نوشته شده.
بنظرتون چه اتفاقی افتاده؟ یعنی ممکنه اشتباهی رخ داده باشه؟

حمیدرضا
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  CE

چقدر باهاش در تماس بودید؟ باید هر چند وقت یه بار به بهانه مختلف باهاش در تماس میبودید
هرچند بازم اگر میخواست اذیت کنه، میکرد.

CE
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  حمیدرضا

نه در تماس نبودم. اشتباه کردم. هرچند باید با گفتن قسمت این بوده خودمو تسکین بدم…

یوسف
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  CE

چندبار هم متذکر شده ام نباید به این حرفهای استادها اعتماد کرد مگر اینکه باهاتون تماس گرفته باشه و همه دغدغه هایی رو که با دانشجو داره حل کرده باشه (معلومه حرفم در مورد اساتیدی است که با دانشجو تماس می گیرن).
پس به این حرفهای اساتید که برت میدارم و غیره نباید اعتماد کرد. چون شرایط هی تغییر می کنه و ممکنه نظرشون رو عوض کنند. با اینکه کار اخلاقی نیست ولی چیزی هست که وجود داره.

یگانه
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۲ ب٫ظ

سلام
بچه ها تاییدیه بچه های استعداد درخشان کی اعلام میشه؟
آیا ثبت نامش بچه های استعداد با بچه هایی که با کنکور قبول شدن همزمانه؟

سید
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

سلام خدا رو شکر من هم قبولی نهایی دکتری جزا و جرم شناسی شدم تبریک به قبول شدگان

شیمی تجزیه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  سید

منم قبول روزانه شدم انتخاب اولم قبول شدم. برای همه دوستان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.دوستان هیچ وقت دست از تلاش برنداری

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  سید

مبارک باشه
عالی
با بهترین آرزوها :D

علوم
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

من با رتبه ۲۸ قبول نشدم
خیلی خیلی ناراحت شدم

دختر منتظر
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  علوم

ناراحت نباشین ..با تلاش بیشتر حتما موفق میشین

علوم
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  دختر منتظر

من سال قبل با رتبه ۲۲قبول نشدم رزومه خودم رو بیشتر کرده بودم اما بازم نشد .
حالا که از کنکور سال بعد هم میترسم در رشته ما کلا درس های کنکور عوض شده

علوم
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  دختر منتظر

من سال قبل با رتبه ۲۲قبول نشدم
امسال رزومه بهتر شده بود اما بازم رد شدم
سال بعد که کلا درسای کنکور عوض شده و باید وقت زیادی رو برا خوندن درس های تازه گذاشت

دختر منتظر قبول شد
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  علوم

تو انتخاب دانشگاه باید دقت کنین من رتبم ۱۶ شد ولی ریسک نکردم و اول دانشگاه ساری رو زدم که نزدیک به شهرم بود بعد دانشگاه تهران.چون دانشگاه ها به اولویت هم اهمیت میدن

مردم شناسی
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲ ب٫ظ

دوستان در اعلام نهایی نتایج سازمان سنجش نصاب را اعمال کردە تا جای کە بندە دنبال کردم خیلی از دوستان کد رشتە های مورد نظر قبول نشدن، مخصوصا برای دانشگاە تهران، لطفا اعلام نظر بفرمایید.

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  مردم شناسی

حد نصاب رو سنجش اعمال نمیکنه بلکه دانشگاهها اعمال میکنن و بر اساس اون به سنجش اسامی رو اعلام میکنن و سنجشی در این مرحله نقشی نداره

علوم
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  مردم شناسی

این اتفاق قطعا افتاده اما دقیقش یازدهم که کارنامه رو بدن معلوم میشه

CE
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

سلام امسال تکمیل ظرفیت وجود داره؟

رضا احمدی
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

با سلام
تاریخ اعلام “تاییدیه” نفرات برگزیده استعداد درخشان دکتری که از سوی دانشگاه های سراسری اعلام شدند توسط سازمان سنجش چه زمانی است ؟

Soran
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۹:۵۳ ب٫ظ

سلام خدمت دوستان
من‌مصاحبه دانشگاه ازادم واقعا خیلی بود ولی متاسفانه تو اولویت هایی که زده بودم هیچ کدومشون قبول نشدم واقعا خیلی نارحتم یعنی چطور امکان داره قبول نشده باشم؟آیا تکمیل ظرفیت داره حتما؟؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Soran

خیر.

نیلی
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

آریان خان بنظرت کی میاد استعداد آزاد ؟ واقعا دیگه دارم دق میکنم ؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  نیلی

پیام دادم به مرکز، شنبه پاسخ میدن.

پارسال که افتضاح بود و‌ ۱۵ مهر اعلام شد، اما سال ۹۶ که نتایج با آزمون دانشگاه آزاد رو سازمان سنجش در ۴ شهریور اعلام کرد، نتیجه بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۵ شهریور اعلام شد، یعنی با فاصله ۱۱ روز. چون امسال هم مثل سال ۹۶ نتایج از طریق سازمان سنجش در تاریخ ۷ شهریور اعلام شد، پس امید این هست که نتایج زودتر اعلام بشه. اگر مشابه سال ۹۶ بخواد ۱۱ روز بعد اعلام بشه، احتمالا باید نتایج بدون آزمون امسال در تاریخ حدودی ۱۸ شهریور اعلام بشه. هر چند دوست داریم زودتر اعلام بشه.

سال ۹۵ نتیجه با آزمون ۲۵ شهریور اومد، نتیجه بدون آزمون دو روز بعدش در ۲۷ شهریور اومد.

زهرا
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ب٫ظ

آقای آریان تهران قبول شدید امسال؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

زهرا خانم بنده داوطلب بدون آزمون بودم. هنوز نتیجه ما اعلام نشده.

eHsA
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۰۳ ق٫ظ

سلام دکتر آریان
نظر شما در مورد کیفیت آزاد مشهد در رشته کامپیوتر چیه؟
خوبه یا برا سال بعد شروع کنم؟!
منتظر نظر مبسوط و دقیق شما هستم
سپاس

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  eHsA

دانشگاه خوبیه، بستگی داره خودتون ساکن کدوم شهر باشید.

eHsA
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

دکتر آریان عزیز / ممنون از پاسخ
من بیشتر سال زاهدان و گاهی هم پیش خانواده تهرانم
با این تفاسیر نظرتون چیه؟ ثبت نام یا مطالعه برای سال بعد؟

eHsA
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

دکتر آریان عزیز / ممنون از پاسخ
من بیشتر سال زاهدان و گاهی هم پیش خانواده تهرانم
با این تفاسیر نظرتون چیه؟ ثبت نام یا مطالعه برای سال بعد؟

مورچه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۸:۵۳ ق٫ظ

یعنی رشته ای که آزاد ۵ نفر میگیره هر ۵ نفر دولتی هم قبول شدن آزاد میگه به منچه تکمیل ظرفیت نداریم کسیو نمیگیریم. حرفایی می زنیدا.

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مورچه

سیاست وجود یا عدم وجود تکمیل ظرفیت به عهده وزارت علوم هست. اگر دانشگاه آزاد واقعا ظرفیت های زیادیش خالی بمونه، شاید درخواستشون رو‌ با وزارت علوم مطرح کردن و وزارت علوم هم قبول کرد.

در حال حاضر تکمیل ظرفیتی در کار نیست.

مهسا
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۰۷ ق٫ظ

سلام .خسته نباشید ببخشید آقای آریان. من قبول شدم حالا باید برم دانشگاه انصراف بدم ؟کارنامه درسهایی ک خوندم بهم میدن؟هزینه انصراف میگیرن؟ آزاد ب آزاد ک هزینه نداره.؟؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

تبریک میگم.

اون دو ترمی که خوندید همشون معادل سازی میشن به شرطی که نمرات دروس ۱۶ یا بالاتر باشه. چون مقطع قبلی آزاد بوده، هزینه معادل سازی هم نداره.

درسته که شما ورودی ۹۸ میشید ولی در سنوات شما میزنن ترم سوم. یعنی اگر کل مدت زمان مجاز تحصیل ۱۰ ترم باشه، شما از مهر امسال ترم ۳ به حساب میاید نه ترم ۱

چون دارید از آزاد انصراف میدید و میرید آزاد، هزینه انصراف هم نداره. منتها برای تسویه حساب با دانشگاه قبلی، با برگه ثبت نام در دانشگاه جدید رو ارائه بدید تا اونها بپذیرن که شما در دانشگاه جدید ثبت نام کردید، وگرنه از شما هزینه انصراف میگیرن.

احسان
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

سلام جناب آریان ، وقت بخیر
از شما یه راهنمایی و مشورت میخواستم .
اگر خاطرتون باشه من همون داوطلبم که کارشناسی و ارشدش زبان بود ، رفتم مصاحبه روابط بین الملل ، آزاد کرج ( شهر اولم) قبول شدم . فقط یه عادت وسواس گونه دارم ، چون کارمند بانک بودم یه نیم نگاه به رشته های مدیریت داشتم ولی بخاطر ضعیف بودن در ریاضی و آمار و اینکه گرایش های مدیریت اکثرا تهران و قزوین بودند ، روابط بین الملل رو از علاقه انتخاب کردم که با شغلم تقریبا نامرتبطه .
با توجه به اینکه سازمان سنجش دست گذاشته روی دانشگاه آزاد و شرایط قبولی سال به سال سخت تر میشه و مقطع دکتری برای من خیلی مهم و ارزشمنده ، بنظرتون ریسک کنم یا همین رشته رو ثبت نام کنم ؟
با تشکر

مریم
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  Soran

تکمیل ظرفیت نداره

سینا
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۹:۵۱ ب٫ظ

اگر دانشگاه در اعلام نتیجه به سنجش اشتباه کرده باشه مثلا شماره پرونده رو اشتباه داده باشه و سنجش هم مثلا اشتباهی غائب یا کلمه حذف رو زده باشه . امکان اصلاح وجود داره ؟

Fatemeh
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

بله صد در صد حتما ابتدا از دانشگاه نامه بگیرید مبنی بر اشتباهشون و حضوری برید سازمان سنجش پیگیری کنید
نمونه مشابه سال گذشته بعد از اعلام نتایج پذیرش شد چون اشتباه از سمت دانشگاه بوده

آرش
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۹:۴۵ ب٫ظ

سلام
من رتبم خیلی خوب بود، مصاحبه هم یکی از اساتید گفت خیلی خوب شده و حتما قبولی. اما قبول نشدم!
این نشون میده رتبه خوب اصلا ضامن قبولی نیست حتی شاید رتبه ۱
خیلی ناراحتم.
اگر کسی خبری از تکمیل ظرفیت برای روزانه سراسری داره بگه، امیدوارم تکمیل ظرفیتی در کار باشه…

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  آرش

سلام
متاسفانه تکمیل ظرفیت نیست

Ahmad
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۹:۴۴ ب٫ظ

سلام بر همگی من تبریز قبول شدم ازاد علوم تحقیقات به دلیل مشکلات ک دارم ایا امکان انتقالی به تهران هست؟پدرم جانباز شیمیایی هستش
چیکار باید کنم خواهشا راهنمایی کنید؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  Ahmad

بعید میدونم از شهرستان به تهران بشه.
ولی بالعکس امکانش هست.
به هر حال شما باید از طریق سامانه منادا اقدام کنید.

مهدی
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

سلام خدمت شما آریان
من هنوز دفاع نکردم پردیس خود گردان تهران قبول شدم .بهم مهلت میدن.البته پایاننامه ام نوشتم منتظرم استادم بخونه؟ با تشکر

علی
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۳:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

معمولا ازتون تعهد می‌گیرن تا یک تاریخ مشخصی مدارک فارغ التحصیلی رو ارائه کنید

نهال
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۸:۵۳ ب٫ظ

تبریک به همه داوطلبایی که قبول شدن
من رتبم خوب بود رزومه ام هم خوب بود ولی قبول نشدم
کاشکی تکمیل ظرفیت داشته باشیم بخدا من هم خیلی زحمت کشیدم

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  نهال

غصه نخور
انشاالله سال دیگه میترکونی

K
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۸:۰۹ ب٫ظ

من با رتبه ی ۳۰۰ دولتی و آزاد قبول نشدم. تکمیل ظرفیتم که دیگه نیست نمیدونم میخوام برم دانشگاه آزاد اعتراض کنم. کاش قبول میشدم

امین
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  K

سلام چه رشته ای؟

مدیریت
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  K

آزاد تکمیل ظرفیت نداره؟

آریان، دانشجوی سال دوم دکتری
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت

خیر نداره.
نه آزاد و نه دولتی.

مدیریت دولتی فرانک
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۷:۵۲ ب٫ظ

سلام من مدیریت دولتی انتخاب اولم آزاد همدان قبول شدم
بچه ها نتایج آزاد هم اومده توی کادر قرمز رنگ اون پایین نتیجه نوشته شده

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۲۲ ق٫ظ

مبارک باشه
عالی
با بهترین آرزوها :D

ساناز
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۷:۱۹ ب٫ظ

بچه ها کسی از تکمیل ظرفیت اطلاعی نداره؟

دکتر آینده
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ساناز

تکمیل ظرفیتی وجود نداره

شانا
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۷:۱۰ ب٫ظ

سلام، کسی میدونه جواب دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام میشه؟

ساناز
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۶:۴۴ ب٫ظ

امسال تکمیل ظرفیت هست من ازاد قبول شدم ولی فکر میکردم پردیس علامه حتما قبولم کسی هست راهنمایی کنه؟

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  ساناز

تکمیل ظرفیتی وجود نداره

نفس
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۶:۳۴ ب٫ظ

سلام دوستان کسی میدونه نتایج آزاد رو کجا انتشار دادن؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

عمران
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  نفس

سایت سازمان سنجش

استعداد
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۶:۲۸ ب٫ظ

سلام
خواستم ببینم اگر دانشگاهی اسامی رو جزو استعداد بزنه ممکن هست سنجش رد کنه؟
چون تو لیست اولیه اسمم هست ولی توی اطلاعیه نوشته باید سازمان سنجش و دفتر هیات مرکزی گزینش دانشجو تایید کنه!!!

بینام
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  استعداد

نه سنجش با استعداد درشخان کاری نداره اصلا

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  استعداد

سلام
در استعداد درخشان فقط در صورتی که کسی از نظر صلاحیت عمومی تایید نشه سنجش اونو رد میکنه

محمد
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۶:۰۴ ب٫ظ

بچه ها نتایج آزادو کجا باید ببینیم؟؟؟

عمران
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

همین الان نتایج آزاد و سراسری روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده است

بانوی شرقی
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۶:۰۳ ب٫ظ

سلام نتایج بدون آزمون دکتری آزاد کی اعلام میشه؟

بهزاد
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۵۵ ب٫ظ

سلام نتایج آزاد را کجا زدن باید برم نگاه کنم

زهرا
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  بهزاد

توی همون سایت سنجش

دریا
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۵۱ ب٫ظ

سلام. من یه سوال داشتم احتمالش هست بعضیاذخیره باشن؟ اگه ذخیره باشن می نویسه؟

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  دریا

سلام
خیر

cr7
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۳۳ ب٫ظ

سلام دقیقا پارسال همین حدودا بود که نتیجه دکتری اومد و من قبول نشدم ولی نا امید نشدم و گفتم جبران میکنم، برای امسال خواندم و تونستم خوشبختانه دانشگاه روزانه قبول بشم!اینو برای دوستانی گفتم که قبول نشدن ناامید نشن و دوباره بخونن و همچنین تبریک به دوستانی که قبوووووووول شدند.

Wmx
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  cr7

من چخار سالرتبم خوبمیشه امسال با رتبه ۳ قبول نشدم. شما هم خدا باهات بوده ولی ما نه

علی
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Wmx

چه رشته ای ؟ و اینکه دانشگاه خاصی مد نظرتون بوده؟

علی
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  cr7

من ناراحتم قبول نشدم ولی برای شماها که قبول شدید خیلی خوشحالم خوش بحالتون کاشکی این لحظه من هم حس الان شما رو داشتم

سش
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

توکلت علی الله….قوی باش اگه برات مهمه بازم تلاش کن…

سارا
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۳۳ ب٫ظ

من برا آزاد خونده بودمو قبول شدم از انتخاب اولم.امیدوارم آزمون اختصاصی پردیس هم قبول شم

امید
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سارا خانم برای شما هم دانشگاه آزاد رو براتون توی کادر قرمز زدن؟

امید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  امید

ممنون سارا خانم. کد رشته ای که قبول نشدیم جلوش چی میزنن؟ خالی می ذارن یا مینویسن مردود. دانشگاه آزاد رو میگم.. بعضیاش برا من جای خالی گذاشتن

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

مبارک باشه
عالی
با بهترین آرزوها :D

امید
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۲۰ ب٫ظ

سلام من مشاوره آزاد اهواز ظاهرا قبول شدم ولی چرا توی کادر قرمز نوشتن؟ قرمز یعنی قبول نشدم؟

سارا
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  امید

برای اینکه از سراسری جدا باشه تو کادر قرمزه. قبولین دکتر جان

امید
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  امید

آقای آریان لطفا جواب بدید

M
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  امید

مشخصه. قرمز مربوط به دانشگاه آزاده.

سعید
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۹:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  امید

برای همه قرمزه

طیبه
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  امید

سلام مبارک باشه، خودتون ساکن اهوازید؟ آیا امکان جابجایی وجود داره؟ من تهران قبول شدم میخواستم با اهواز جابجا کنم

بارانه
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۱۸ ب٫ظ

دوستان واسه من زدن قبولی واحد علوم و تحقیقات، اما اسم شهرقبولی رو نزدن
رشتم اقتصاده
منظورشون تهرانه؟

سارا
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  بارانه

بله تهرانه. برای اطمینان کد انتخاب رشتتونو ۰ک کنید خب

زهرا
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  بارانه

سلام من نمیتونم نتیجه رو ببینم شماره پرونده میزنم ی مثلث قرمز میاد ،کسی میدونه دلیلش چیه

خرگوش تپه
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۰۳ ب٫ظ

بچه ها سلام. من فقط بالینی آزاد قبول شدم. باورم نمیشه پردیس دانشگاه شیراز نیاوردم.
کجا باید برم بررسی کنم؟ دانشگاه برم؟ دانشگاه شیراز بود.
خیلی مرددم که آزاد بالینی شیراز برم یا نه؟ اصلا بدرد میخوره؟
هدفم پردیس بود

مهسا
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  خرگوش تپه

مثل من تمام فکر و ذکرم پردیس شیراز بووود

-
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۸:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

اشتباه بوده فکرتون…

علی
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  خرگوش تپه

ارزشش رو نداره

ه
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  خرگوش تپه

اولا که مدرک فرقی نداره …دوما ازاد بعدها میفهمین که بهتر ….هیات علمی

ehsan
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  ه

مطمئنی فرق نداره؟

ه
شهریور ۱۳, ۱۳۹۸ ۳:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  ehsan

بله اگه روانشناسی هستی از ناکجااباد هم مدرک بگیری برا پروانه مصاحبه باید قبول شی …فقط مصاحبه پروانه کار ولا غیر

ehsan
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  خرگوش تپه

اهدافتون محترمه
ولی خدائیش یه دودوتا چارتا کنید.
تو این وضعیت با اون کیفیت آموزشی پردیس که خودشونم قبولش ندارن میارزه این همه پول بدید، که چی بشه ! که عمه و همو دایی بهتون بگن دکتر

نگارین
شهریور ۸, ۱۳۹۸ ۴:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  خرگوش تپه

تبریک عزیزم
رتبت چند بود؟؟
چه کتابایی خوندی

مهندس
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۴:۵۷ ب٫ظ

نتایج اومددددددددد

یاس
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

نتایج آزاد هم اومد؟؟؟ تو سایت آزمون چیزی نزدن

مدیریت دولتی فرانک
شهریور ۷, ۱۳۹۸ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  یاس

هست عزیزم توی کادر قرمز اون پایین نوشتن