موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تاکید رییس سازمان سنجش بر عدم برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سازمان سنجش گفت: تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو برای همه زیر نظام‌ها به جز دکتری است.

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان اعلام ثبت نام برای تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی و ارشد ۹۸ گفت: برای اعلام زمان و ظرفیت تکمیل ظرفیت در حال آماده سازی برنامه زمانی و گرفتن برنامه دانشگاه‌ها هستیم و سریعا اطلاعیه خواهیم داد.

او گفت: تلاش می‌کنیم برنامه زمانی تکمیل ظرفیت و اطلاعیه را تا آخر هفته جاری منتشر کنیم.

رئیس سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: این تکمیل ظرفیت فقط برای رشته محل‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی است.

خدایی در ادامه افزود: اگر دانشگاه‌ها درخواست پذیرش دانشجو برای تکمیل ظرفیت را بدهند حتما اعلام می‌شود. تکمیل ظرفیت بر اساس درخواست دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه گفت: تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو برای همه زیر نظام‌ها از جمله آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، آزمون کاردانی به کارشناسی، آزمون فنی و حرفه ای، آزمون جامع علمی کاربردی و آزمون سراسری به جز دکتری است.
ثبت‌نام
باخبرم کن!

201 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
قاسم
آذر ۲, ۱۳۹۸ ۳:۳۹ ب٫ظ

اینترنت وصل شد

دانیال
آذر ۳, ۱۳۹۸ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  قاسم

نگو اینترنت وصل شد ..‌بگو اینترنت در شهر من وصل شد … برای ما که وصل نشده هنوز … نه نت خونگی و نه نت همراه…

ملیکا
آذر ۷, ۱۳۹۸ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

پس چطور کامنت گذاشتی؟

دانیال
آذر ۱۳, ۱۳۹۸ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ملیکا

تعجب میکنم معلومه دیگه … خب اونموقع نت ملی وصل بود … مثله اینکه شما تو ایران نبودی ..خخخ

دانشجو
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۴:۲۴ ب٫ظ

من نمیدونم این آقای ” مطمینا ” دنبال چی هست . همش حرف های بی سرو ته ….

......
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۲:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان کسی خبرجدید از تکمیل ظرفیت دکتری نداره خسته شدیم

psdn
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

الان که من سایت سنجش دانشگاه آزاد پیام دادم،میگن تکمیل ظرفیت برا مقطع دکترا نداریم

......
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۴:۰۹ ب٫ظ

سلام
دوستان صحت داره امروز اخبار اعلام کرد برا تکمیل ظرفیت دکتری برا بهمن ماه ،دوستم به من زنگ زد تو رو خدا کسی اطلاع داره ؟

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  ......

بله. خدا را شکر. دکتر طهرانچی اعلام کرد در شبکه خبر هم زیرنویس کردند.

فرزاد
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۱:۲۰ ب٫ظ

آقای مطمینا لطفا اخبار کذب به مردم ندهید

psdn
آبان ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  ......

خواهشاً راستشو بگین،واقعاً اعلام کردند؟

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

داوطلبان عزیز خواهشا دقت کنید به دفترچه های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی و ازاد و خوب ببینید که چقدر ظرفیت های خالی وجود داشته و طبق همان صحبت های قبلی که کردم از جمله مسائل اقتصادی، کاهش دانشجو وغیره اکثر ظرفیت ها خالی ماندن.

بعد یکسری از همین مخالفان تکمیل ظرفیت بدون هیچ سند و مدرکی میگن دانشگاه ها فول شده از ظرفیت.

آخه من دیگه چی بگم؟
واقعا دیگه نمیدونم چی بگم.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
دانیال
آذر ۱۳, ۱۳۹۸ ۵:۲۸ ب٫ظ

دوست عزیز من هنوز از ته قلب امیدوارم تکمیل ظرفیت برگزار بشه(هرچند عقلم میگه صددرصد برگزار نمیشه)، ولی دیگه الان بهتره برا کنکور بخونی .. سه ماهی وقت داری براش…

......
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

سلام
دوستان فردا دوباره پیگیریهامون ادامه بدیم

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۷:۰۶ ب٫ظ

داوطلبان دکتری تخصصی دکتری ٩٨ گرامی خواهشا به این مطلبی که قرار داده ام خوب دقت کنید ممنون میشم: این عین مطلبی هست که در سایت سازمان سنجش برای داوطلبان کارشناسی ارشد در مرحله تکمیل ظرفیت اعلام شده است: پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۸/۱۹، بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ می‌رساند، نظر به‌ اینکه‌ بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود را دارند، لذا داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌ و………. بقیه خبر: http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=6306 خوب نکته اصلی در این جمله می باشد: نظر به اینکه بعضی از دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کد رشته محل های……… ببینید این عین سندی است که میگفتیم، دانشگاه درخواست داده و سازمان سنجش پیگیری کرده و اخرشم موافقت حاصل شده. دوستان از روز اول گفتم خدمتتان که به دانشگاه ها اول تماس بگیریم نا درخواستهایشان را ارایه دهند به سازمان مرکزی دانشگاه ازاد و مطمینا ترتیب اثر می دهند. بعد یک عده خیلی قلیل امدند و تمام کارهای ما را برعکس می کردند و همه را نا امید. اولین ترتیب اثرها را در مقاطع پایه بررسی کردند و تا ارشد جلو امدند. دقت کنید خود سازمان سنجش گفته به درخواست خود دانشگاه ها. از روز اول گفتم کلی صندلی خالی دکتری دانشگاه ازاد امسال خالی هست. فقط باید این پیگیری دانشگاه ازاد ارایه بده. اگر غیر از این باشد کل ماجرا مشکل دارد. مخالفت با افزایش مقطع… ادامه نظر»

psdn
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۱۳ ب٫ظ

تو این خبر گفته هر کس که نمره علمی حتی صفر داره میتونه تو تکمیل ظرفیت ارشد شرکت کنند،بعد یهو چطور برای دکتری میان حد نصاب نمره میذارند،یعنی این مدل فارغ التحصیلا قرار نیست دکترا بگیرند؟

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۴, ۱۳۹۸ ۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  psdn

کلا سازمان سنجش حاشیه زیاد درست میکنه.
مدیریت ضعیف باشه این میشه نتیجه کار.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۲۲ ق٫ظ

والا من اگر دانشجوی دانشگاه ازاد بودم آنقدر بی هوا و بی پروا نظر نمیدادم در مورد دانشگاهی که در ان درس میخونم.

فقط نمیدانم این کاربر اریان چه طوری داره در دانشگاه ازادی درس میخونه که از أساس با این دانشگاه مخالف است.

اریان همین روزها تکمیل ظرفیت دکتری با اعتراض ما داوطلبان اعلام میشه.
اخبار پیگیری کن و وقت بیشتری بزار.

......
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۴۶ ق٫ظ

سلام
دوستان دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری دانلود کردید چقد ظرفیت اعلام کردند این یعنی چه ؟اگه باتکمیل ظرفیت دکتری مخالف هستند پس چرا این همه ظرفیت ارشداعلام میکنند اگه میخوان دانشجو دکتری کم کنند لطفا از متقاضیان دکتری که ارشد هستند کم کنند نه تکمیل ظرفیت دکتزی لغو کنند چون دانشگاهها بیشتر به دانشجو دکتری نیاز دارند

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  ......

اریان بیا وسط و جواب ملت بده.
جنابعالی که مخالف است با تعداد دکتری بد نیست به قبل دکتری هم فکری کند که چه طوری زیاد میشن.

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته اول آذر ماه اعلام خواهد شد.
روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی

نوشتن هفته اول آذر ۹۸ نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اعلام میشه. بعد کاربری میگه تا بهمن هم منتظر ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری می مانم.

لازم به ذکر است که ثبت نام دکتری ۹۹ نیز از ۶ الی ۱۲ آذر ۹۸ انجام می پذیرد.

خاطره
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۷:۲۶ ق٫ظ

وااای خدا چه کاربرانی داریم ما . تازه میگن تا سال ۱۴۰۰ هم منتظر می موند برای تکمیل ظرفیت ۱۳۹۸

......
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۲۳ ق٫ظ

عجب !!!!!!!

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۷:۳۹ ب٫ظ

خوب دوستان این اولین سند از مقطع تکمیل ظرفیت ها به طور خاص قابل توجه ان اندک مخالفان تکمیل شرفیت:

https://azmoon.iau.ac.ir/

بی زحمت دانلود بفرمائید و به طور خاص واحد علوم تحقیقات مبنا در نظر بگیرید برای ان دسته از اشخاص که می گویند دانشگاه ازاد بیش از اندازه پذیرش می کند.

کسی که سند و مدرک داره و ادعا داره با یک فایل پی دی اف مثل همین فایل دانشگاه ازاد بیاد جلود.

مگه مملکت آنقدر بی در پیکر شده که ۲۴ نفر دانشجو بده داخل یک واحد. واقعا یک حرفی نزنید که فردا بشوید باعث چیزهای دیگر.

اندیشه فکر تامل……….

psdn
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۶ ب٫ظ

چه خبره ؟این تکمیل ظرفیته؟این همه دانشجو مجدداً میخوان بگیرند،اونوقت دکتری تکمیل ظرفیت نداره؟یعنی برا این همه پذیرفته شده کار هست که نگران جذب فارغ التحصیلان دکتری هستند؟داوطلبان دکتری که اکثراً شاغلند

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  psdn

همینه دیگه.
دانشگاه آزاد رو ول کنی، همین جوری کیلویی دانشجو‌ میگیره.
حالا ببین اگر میخواست برای دکتری بگیره چیکار میکرد. عین همون انتخاب رشته اولیه، ظرفیت میذاشت.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۷:۰۹ ب٫ظ

من که میدانم این جمع قلیل مخالفان از کجا منشاء میگیرن.
به همین خاطر سخن نمیگویم تا وقت خود.

تارا
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۴:۱۷ ب٫ظ

سلام
به دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
شما میگین ظرفیت های بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد خالی است اما من چیزی را که با چشم خودم دیدم و واقعا لمس کردم را بهتون میگم. یک واحد دانشگاه در یک رشته علوم انسانی، ۲۴ نفر دانشجوی دکتری پذیرش کرده بوده. فکرش را بکنید ۲۴ تا دانشجو و آنها را به ۲ گروه ۱۲ نفره تقسیم کرده بود . بعد ایراد گرفته بودن و درنتیجه به ۳ گروه هشت نفره تقسیم کرده بودن. گذشته از کمبود امکانات،استاد راهنما برای این تعداد دانشجو واقعا کم بود و در نتیجه یک عده دانشجوها مجبور شدند از استادان دانشگاه های دیگه استفاده کنند. خود استادها هم می گفتن این تعداد دانشجوی دکتری برای ما واقعا زیاده. در نتیجه فکر نمیکنم دیگر تکمیل ظرفیتی برقرار باشه چون من شاهد بودم که دانشگه آزاد در فاصله سالهای ۹۳ تا ۹۶ بیش از حد دانشجوی دکتری جذب کرده و به خاطر همین امر، وزارت علوم و سازمان سنجش دیگر موافق با تکمیل ظرفیت در مقطع دکتری نیستند.

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

این ۲۴ نفر مربوط هست به ورودی ۹۷ یا ورودی ۹۸؟

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

خانم تارا خواهشا با مدرک صحبت کنید. یکی از این مدرک ها نام دانشگاهی هست که ۲۴ تا دانشجو دکتری گرفته. حداقل مدرک برای سخن شما نام آن واحد دانشگاهی است. در غیر این صورت حرف شما می شود تهمت. و جرم دارد.

...........
آبان ۲۳, ۱۳۹۸ ۶:۴۹ ب٫ظ

بعضی از افراد خواب دیدند

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۵۹ ب٫ظ

تاریخ ثبت نام تکمیل ظرفیت غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای همه مقاطع به غیر دکتری تخصصی اعلام شد.

۱. کارشناسی ارشد از ۲۳ تا ۲۶ آبان
۲. کاردانی ناپیوسته از ۲۸ آبان تا ۳۰ دی
۳. کارشناسی پیوسته از ۲۸ آبان تا ۳۰ دی
۴. کارشناسی ناپیوسته از ۳۰ آبان تا ۳۰ دی
۵. کاردانی پیوسته از ۲ آذر تا ۳۰ دی

در خصوص دکتری هم چیزی ننوشته.

بعد یه عده تحلیل کردن که منظور دکتر طهرانچی از مقاطع مختلف، یعنی همه مقاطع!

هر چی هم گفتم مقاطع مخالف به معنی همه مقاطع نیست، گوش ندادن.

mahsa
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۲:۱۲ ب٫ظ

واس آزمون جامع ازین سایت سوال نمیاد ها

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  mahsa

حالا کو تا آزمون جامع.
آزمون جامع من خرداد سال آینده اس.

دانیال
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۳:۱۸ ب٫ظ

جالبه هنوز هم نام کاربریه یک عده اینه : تکمیل ظرفیت حتما برگزار میشود.

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

چون این فرد لج بازی میکنه.
فکر میکنه چون خواست ایشان تکمیل ظرفیت هست، حتما باید بشه. حتی ایشان یکبار گفت که حاضرم کنکور ۹۹ رو خراب کنم، به خاطر تکمیل ظرفیت ۹۸

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

اون روز نزدیکه اقا دانیال.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

سلام.
داوطلبان عزیز تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تخصصی ۹۸ دانشگاه ازاد پیگیر باشید و با پیگیری هایمان همچنان امیدوارم باشیم به تکمیل ظرفیت مقطع دکتری.
همان تکمیل ظرفیتی که وجود نداشت امروزه شاهد آن هستیم که برقرار شده بر خلاف صحبت های عده قلیلی که میدانیم چه کسانی بودند.

انشاالله مقطع دکتری هم اعلام می شود و همه ما شاد می شویم.

دانشجو
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۴۲ ب٫ظ

جناب دکتر… الکی امید واهی ندهید و نمی دانم با چه هدفی اینکارو میکنید . بگذار رقبا یتان به کنکور و مطالعه شون بهتر متمرکز شوند ….

mahsa
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۲:۱۴ ب٫ظ

بهتره یه گوشه چشمی هم به کنکور پیش رو داشته باشین

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۰:۱۰ ق٫ظ

قابل توجه منتظران تکمیل ظرفیت که فردا دفترچه انتخاب رشته محل برای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد میاد روی سایت دانشگاه آزاد. ثبت نامش هم از ۲۳ تا ۲۶ آبان هست.

اما دانشگاه آزاد هیچ چیزی در مورد تاریخ ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری نگفته.

حالا تحلیل من درست بود یا تحلیل منتظران؟

من گفتم چی؟ گفتم اون مقاطع مختلفی که دکتر طهرانچی گفتن، منظور ایشان کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد هست. اما بقیه چی گفتن؟ گفتن منظور دکتر طهرانچی از مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بوده.

حالا کجا هستن اون افراد؟ نیستن. غیب شدن.
چرا؟ چون تحلیل آریان درست بود و حرفی برای گفتن ندارن.

به شما قول میدم، ثبت نام تکمیل طرفیت ارشد انجام میشه، نتایجش هم اعلام میشه، اما ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری نمیاد. چون خواست و اراده نهادهای بالادستی، موافق تکمیل ظرفیت برای مقطع دکتری نیست.

.....ّّ....ّّ...ّّ.ّّ..................
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۰۵ ق٫ظ

به خدا ازرفتار تون تعجب میکنم!!!!!!!!!!!

د
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۸:۲۱ ب٫ظ

خیلی ها در مورد پردیس ها سوال می نمایند اولا اگر دانشگاها سراسری یا آزد بییایند پردیس رو بردارن مثلا ارس تهران دیگه بچه های ارشد و دکترا هیچوقت نمیرن دانشگاه تهران..چون میگن ما ترازم چهار هزار و شش هزار بوده تو کتبی یکی ترازش هزار و هزار حرف دیگه..از اون طرفم بون بنده خدای که میره پردیس کیش وارس تهران و یا قشم علوم تحقیقات هزینه داره انجام میده و نباید گفت اعتبار مدرکش مثل دانشگاه نیست شبیهن…اما نباید همیشه قوانین رو تعییر داد..همین لان حتی بچه های روزانه میگن چرا شبانه رو باما یکی کردین…حالا چه برسه به پردیس اگر حذف بشه که ماکافات داره طرف دیگه اصلا سراسری یک دانشگاه رو نمیزنه و میره دانشگاهیی که بورسش کنند بره خارج..چون حساسیت همه دانشجویان به یک اندازه هست..مهم صداقت هست طرف هرجا درس خونده و هرپردیسی یا واحدی باید صادقانه بگه اما وقتی توانمندی و سوادعلمی و کاربرد قوی داره دیگه شرکتی نمیگه از کجا درس خوندی وقتی توانمندیت ثابت شد پس مشکلی وجود نداره اما طبق قانون جهانی پردیس همیشه میاد و نباید با شعور دانشجویان بازی نمود…از اونورم شما مال شبانه رو برش داشتین باز مکافاتش مونده چون یک اتساد هیچوقت نمیتونه صداقتشو رو زیرپا بزاره و بگه روزانه تهران خوندم ولی چون تو مدرکش نیامده راحت حرف بزنه….پس بزارید قوانین انقدر زود زود تغیر نکنند..الان هرشرکتی دانشجویان توانمند میخواد و دانشگاه فقط پنجاه درصد میتونه یک دانشجو را ساپورت نماید بقیه اش به تلاش اون دانشجو بستگی داره…الان حتی وقتی میگویند علوم وتحقیقات تهران اسم… ادامه نظر»

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۲, ۱۳۹۸ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  د

من که خودم کامنت هام طولانیه، دیگه جلوی کامنت شما کم آوردم. چه خبره برادر، کتاب نوشتید یا کامنت گذاشتید!

البته اون تله کابین علوم و تحقیقات هم بعید میدونم هیچ وقت راه بیوفته. نه اینکه نتونن، میترسن خدای نکرده اتفاق بدی بیوفته، مثل پارسال که اتوبوس چپ کرد. ملت تله کابین توچال رو هم با ترس و لرز سوار میشن، چه برسه به تله کابین علوم و تحقیقات.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۷:۴۰ ب٫ظ

داوطلبان گرامی برای پیگیری خبرهای تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تخصصی ۹۸ به این صفحه مراجعه کنید و همچنان پیگیر باشیم:
https://phdtest.ir/1398/07/%d8%aa%da%a9%d9%85%db%8c%d9%84-%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c-98-99-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af/

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۲ ق٫ظ

این خبر اوایل آبان منتشر شد:

دانشگاه آزاد در هر ۳ مقطع تحصیلی تکمیل ظرفیت خواهد داشت.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: با موافقت شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد، دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تکمیل ظرفیت داشته باشد.

بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پیرو برگزاری جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز چهارشنبه اول آبان مقرر شد این دانشگاه مشابه سایر زیر نظام‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به پذیرش دانشجو از طریق مرحله تکمیل ظرفیت خود در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام کند.

کاظمی افزود: با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان و چگونگی ثبت نام از داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع فوق متعاقباً اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۱۱ ق٫ظ

نتیجه اینکه وقتی دکتر طهرانچی گفتن مقاطع مختلف، منظور ایشان همین سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بود. اگر منظور ایشان دکتری هم بود، میتونستن بگن همه مقاطع.

اما خب برخی از کاربران لج بازی کردند و اصرار داشتند که منظور دکتر طهرانچی، دکتری هم هست.

بنده هم هر چی گفتم که منظور دکتری نیست، گوش ندادند.
حتی به هم تبریک می گفتند.

باز هم میگم، به حرف افراد با تجربه سایت گوش بدید.

نتیجه دوم اینکه خود دانشگاه آزاد هم اعلام کرده که طبق نظر شورای سنجش و پذیرش دانشجو کار میکنه. خود دانشگاه آزاد دیگه این واقعیت رو پذیرفته که امسال دکتری تکمیل ظرفیت نداره و کوتاه اومده، اما برخی کاربران پذیرش این موضوع براشون خیلی سخته و همچنان مقاومت می کنند.

ته این داستان مشخصه. مابقی تلاش بیهوده اس.
از ما گفتن، از شما نشنیدن.

امیدوارم که با گذشت زمان، نمره آزمون دکتری ۹۹ رو خراب نکنید.

G
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۰:۳۷ ق٫ظ

چرا اتحاد ندارین؟ کسانى که تهران هستن کم نیستن، لطفاً هرکسى که میتونه بیاد، جمع شیم درخواست بدیم، من یادمه همیشه تکمیل ظرفیت ها رو بهمن اعلام میکردن، دوستان ناامید نشین، لطفاً و خواهشاً همکارى کنید، خودشون به من گفتن از سازمان مرکزى که اگه زیاد باشید شاید اثر کنه

خاطره
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۵:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  G

سر جمع ۳ نفر هم نمیان

.....
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  خاطره

با تو ۴ نفر

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۹:۰۱ ب٫ظ

به کاربر دکتر:
خب اگر شما هم مثل بنده رشته نرم افزار هستی، خب قطعا باید بدونی که دانشگاه آزاد کرمانشاه دکتری نرم افزار نداره. حتی همدان هم که در موردش حرف زدی، شهر همدان هم دانشگاه آزادش دکتری نرم افزار نداره.

از استان همدان، شهر ملایر دکتری نرم افزار داره
از استان کردستان هم شهر سنندج

من میدونم خود سنندجی ها هم ترجیحشون در ابتدا دانشگاه آزاد سنندج نیست (حداقل در بین افرادی که میشناسم اینجوری بود).

یک آقایی ترم پیش در قزوین همکلاسی ما بود که بچه سنندج بود، اما میومد قزوین. یک خانمی هم بود، ساکن کرمانشاه بود، اون هم میومد قزوین. حتی دزفول هم یک خانمی بود که ملایری بود، اون هم میومد دزفول.
حتی در مقطع ارشد هم دوتا خانم سنندجی بودن که به جای اینکه دانشگاه شهر خودشون درس بخونن، میرفتن دانشگاه آزاد کرمانشاه.

حقیقت این هست که خود سنندجی ها، خیلی علاقه مند نیستن که دکتری از دانشگاه آزاد سنندج بگیرن. حاضرن مسافتی رو تحمل کنند که از دانشگاه بهتری مدرک بگیرند.

بعد شما این همه تلاش می کنی برای دانشگاه آزاد سنندج یا ملایر؟

اگر شما انتخاب رشته رو درست انجام میدادی، قطعا قبول میشدی در سنندج یا ملایر.

حالا هم به خاطر انتخاب رشته غلط خودت، دو ماه هست که گیر دادی، باید تکمیل ظرفیت برگزار بشه. خب برادر چرا اون موقع درست تصمیم نگرفتی؟ اگر درست انجام داده بودی، الان سر کلاس دانشگاه سنندج بودی.

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۸:۳۲ ب٫ظ

دکتر غلامی و دکتر خدایی به عنوان رییس و دبیر شورا، نظراتشون مشخصه که موافق نیستن. اگر خاطرتون باشه بارها با دکتر خدایی مصاحبه کردند و قاطعانه مخالفت خودشون‌ رو اعلام کرده بودند. حتی ایشان موافق تکمیل ظرفیت کارشناسی و کارشناسی ارشد هم نبود. این شورا با ۵ نفر دارای حق رای هم میتونه تشکیل بشه و نیازی نیست که کل ۹ نفر حضور داشته باشن. مهم زمانی هست که جلسه تشکیل میشه و ممکنه در زمان تشکیل جلسه ۶ آبان، اصلا وزیر بهداشت حضور نداشته باشه که بخواد رای مثبت بده. حالا ما خیلی از جزییات اون جلسه آگاهی نداریم که اون روز دقیقا کدوم افراد حضور داشتن. اما از رای اون جلسه آگاهیم که نتیجه اون مصوبه ای شد که برای ۵ دوره این تکمیل ظرفیت مجاز شد، اما برای دکتری نشد. این ۵ دوره: ۱- آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۲- آزمون کاردانی به کارشناسی ۳- آزمون فنی و حرفه ای ۴- آزمون جامع علمی- کاربردی ۵- آزمون سراسری ( فقط برای رشته محل های صرفا براساس سوابق تحصیلی) خلاصه نتیجه اون مصوبه باب دل شما نشد. بند ۱۳ صفحه ۶ دفترچه شماره ۲ دکتری، به صراحت گفته که دکتری ۹۸ تکمیل ظرفیت نداره. طبق مصوبه اسفند ۹۶ شورای سنجش و پذیرش دانشجو. این شورا مخالفت خودش رو از اسفند ۹۶ اعلام کرده بود. در دفترچه دکتری هم نوشته بودند. حتی پارسال هم با اینکه دانشگاه آزاد اعلام کرده بود که برای ترم بهمن، برای دکتری تکمیل ظرفیت داریم، اما همین دکتر خدایی مخالفت کرده بود. شما باید… ادامه نظر»

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۰۶ ب٫ظ

جناب اریان ببین، بحث بنده با شما خیلی وقت هست که تمام شده. همان بحثی که همه دانستند که تکمیل ظرفیت ها برقرار شده و جنابعالی زدید زیر تمام حرف های خود.

این از این.

الان هم بحث ما مشخص هست که پیگیر چی هستیم.

هیچ لزومی هم ندارد که شما پیگیر باشید. شدن و نشدن تکمیل ظرفیت کلهم به ما داوطلبان مربوط است.

جنابعالی هم اگر از اینده خود مطمئن نیستی دیگه میشه مشکل شخصی خودتان.

با ارزش و بی ارزش شدن یک چیز از خیلی قبل ها مشخص شده بوده.

اولویت اصلی دانشگاه های دولتی هستند در اموزش و بعد دانشگاه های دیگر.

حالا شما که آنقدر خود را بالا و صاحب علم و غیره میدانید باید از مدت ها پیش راه خود را طوری انتخاب میکردید که به این روزها نمیرسیدید که بترسید مدرکتان ارزشمند میشود یا نمی شود.

اگر هم خیلی پولدار هستید یا بودید میتوانستید بورسیه خارج میشدید که باز از شرایط علمی داخلیتان راضی یا ناراضی ……

به هر حال بحث شما خیلی وقت است که با ما داوطلبان تمام شده.

Phd
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۴۹ ب٫ظ

من قلبن موافقم که تکمیل ظرفیت باشه چون واقعا رفت و آمد از یه استان به استان دیگه کلافم کرده
اما متاسفانه صبح من به سازمان مرکزی زنگ زدم و گفتم امیدی هست برای تکمیل ظرفیت دکتری خداشاهده به من گفتن هیچ امیدی نیست
بنده امروز رفتم یه مقداری کتاب گرفتم که مجدد کنکور بدم شاید شهر خودم قبول شدم امسال و دروس این دو ترم رو هم که گذروندم در صورت قبولی معادل سازی کنم

.....
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Phd

از صحبتهای قبلی شما اینچنین استنباط نمیشد که قلبا موافق تکمیل ظرفیت هستید.

Phd
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  .....

حوصله متقاعد کردن کسی رو که قانع نمیشه رو ندارم
راهنمایی به کاربر پنج نقطه :فردا زنگ بزنید ۰۲۱۴۷۴۳

مهرشاد
آبان ۲۱, ۱۳۹۸ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  Phd

چقدر خوب که این کار برایتان مقدور هست. من روزانه هستم و کلافه از رفت و آمدها. کنکور مجدد هم نمیتونم بدم. چون محروم هستم

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۰۰ ب٫ظ

جناب اریان از اون نظر که هست مطمئن باش هست.
دلیل من به این خاطر است که تا قبل ترم جدید همراه با سایر مقاطع ثبت نام زودتر انجام دهند.
شما نگران نباش.

هنوز نتوانستی بگی که چرا با تکمیل ظرفیت مقاطع دیگر موافقت کردند.

مطمئن باش مصوبه ای که با اعتراض ۵ تا دانشجو مقطع دکتری تایید بشه، پس میشه این مصوبه را با اعتراض همان ۵ تا معترض هم لغو کرد .

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۲۳ ب٫ظ

دکتر علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم: “مسئولیت سنجش و پذیرش دانشجو، در تمام مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به شورای سنجش و پذیرش دانشجو محول شده و دیگر سیاست گذاری این مقاطع در معاونت آموزشی وزارت علوم نبوده و به شورای مذکور واگذار شده و معاون آموزشی نیز به عنوان یک عضو می تواند در این شورا شرکت کند. هیچ طرحی بدون تصویب شورای سنجش و پذیرش دانشجو قانونی نمی شود.” این صحبت اخیر معاون آموزشی وزارت علوم هست که خبر آن در همین سایت هم منتشر شده. هر چند اصل خبر مربوط به تدوین یک طرح واحد برای سنجش و پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری است، اما با توجه به متن این خبر می شود به راحتی فهمید که اجازه برقرای تکمیل ظرفیت و مسائل این چنینی، به نظر شورای سنجش و پذیرش دانشجو وابسته است. اعضای شورای سنجش و پذیرش دانشجو: ۱- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری (رئیس شورا) ۲- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۳- دو نفر از رؤسای دانشگاه های دولتی به انتخاب وزارتین ۴- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ۵- رئیس دانشگاه پیام نور ۶- رئیس سازمان سنجش آموزش کشور (دبیر شورا) ۷- دو نفر از نمایندگان کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری به عنوان ناظر تعداد اعضای این شورا ۹ نفر است. رای اکثریت در این شورا مخالف تکمیل ظرفیت دکتری است. پس اگر اعتراضی دارید، باید به شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعلام کنید. نه سازمان سنجش و وزارت علوم. این شورا هر چند وقت یکبار تشکیل جلسه می دهد.… ادامه نظر»

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۳۰ ب٫ظ

اریان دوباره اشتباه کردی.
دانشگاه ازاد هیچ وقت نمیاد بگه که مقطع دکتری تکمیل نمیگیرم.

خوب از این ٩ نَفَر حساب میشه این:
٢ تا نماینده دانشگاه های دولتی موافق هستند با تکمیل ظرفیت.

دانشگاه ازاد هم که اوکی.

دانشگاه پیام نور هم که اوکی.

وزیر بهداشت هم که اوکی.

سازمان سنجش هم که همیشه ممتنع هست.

از این ٩ نَفَر عضو ۶ نفر موافق هستند و میماند ٣ نفر.

پس تمام هست دیگه.

کاملا با منطق جور در میاد.

خوب چرا تکمیل ظرفیت دکتری اعلام نمیشه؟

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۴:۴۰ ب٫ظ

داوطلبان گرامی تا اخر همین هفته یک راه حل خوب و منطقی ارایه بدهید که یکروز جمع بشیم و برویم سازمان سنجش اعتراض کنیم.

به شرط اینکه خدایی همه بیایم.

خاطره
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۰۹ ب٫ظ

سر جمع ۳ نفر هم نمیان

.....
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

تو بیای بشن ۴ نفر.

...
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

اینقدر که شما و آریان اینجا هستین و نظر میدین به نظرم دکترای دانشگاه آزاد خیلی راحته.امان از بی پولی!!!!!

...
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۸:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

منظورم خاطره و آریان

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۵۲ ب٫ظ

دوستان یک راه حلی بدهید که یک روز یکجا جمع بشیم برای اعتراض به سازمان سنجش.
من اینجا ایمیلم را میزارم متاسفانه پاک میشه.

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۴:۴۵ ب٫ظ

نیاز به اعتراض نیست.
شما که میگی تکمیل ظرفیت دکتری قطعا و حتما هست.
در قسمت اسمت هم نوشتی مطمئنا برقرار می شود.

پس اگر اطمینان داری، دیگه اعتراض برای چیه؟
پس خودت هم به این اطمینان خودت اطمینان نداری.

شما تازه میخوای بری اعتراض بکنی که چرا دکتری تکمیل ظرفیت نداره. بعد چجوری با اطمینان میگی هست؟
اگر هست، خب دیگه اعتراض نمیخواد.

خاطره
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۱۱ ب٫ظ

دوبل لایک

بیتا
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۱۲ ب٫ظ

ولی به خدا واحدا و صندلی ها خالی نیستن ما ورودی ۹۷ که ۱۳،۱۴ نفریم البته با یه نفر انتقالی که سهمیه داشته بهش انتقالی دادن و دو سه تا مهمان، ۹۸ هم دیدیم ورودیاشونو کمتر از ما نبودن. چرا باید تو مرحله اول کمتر بگیره که خالی بمونه وقتی برنامه ای واسه تکمیل نیست، تازه امسال مصاحبه متمرکز بود ترازای دانشگاها وحشتناک پایین بود شانس خیلی بیشتر بود که کسی که ترازش پایینه با یه رزومه عالی خودشو بکشه بالا ولی سال قبل که ما استانی بودیم تراز دانشگاه ها خیلی بالاتر بودن همچین شانسی ما نداشتیم.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

بیتا خانم امسال وحشتناک ظرفیت ها خالی هست. من دیدم که میگم. باور بفرمائید.

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۴:۳۹ ب٫ظ

چه رشته ای وحشتناک خالی داره؟
چون بعضی رشته پرمتقاضی هستن و برخی کم تقاضا.

اصلا شما چه رشته ای هستید؟

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۵:۵۹ ب٫ظ

شما چند سالت هست اریان؟

بنده هم رشته خودت هستم.

میانگین تعیین میکنه که هر واحد از هر ۵ سهمیه خود فقط ٢ نَفَر ثبت نامی داشته.

باز دارید واحد علوم و تحقیقات میکنید مبنا.

شما مگه نمیگی بچه کرمانشاهی؟ خوب یک سر بیا ببین چند نَفَر امدند در تمام رشته های دکتری کرمانشاه ثبت نام کردن.

بنده الکی حرف نمیزنم.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۴۷ ب٫ظ

دوستان عزیز همچنان پیگیر تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تخصصی ۹۸ باشید.

خاطره
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۱۵ ب٫ظ

بیرون گود نشستی ، ملت رو می فرستی جلو

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

خاطره بنده بیرون گود نیستم. بنده در عمق گود هستم.

شما اگر راهی دارید بگید تا بقیه دوستان هم استفاده کنند.

من ایمیل خودم را میزارم متاسفانه پاک میشه اینجا.
من حاضر هستم ادرس ایمیل خودمو بدم همینجا تا دوستان هماهنگی کنیم و با جمعیت خوبی برویم سازمان سنجش و اعتراض بدهیم.

این میشه بیروم گود؟

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۴:۴۱ ب٫ظ

راست میگه.
دفعه دوم که همه رو تشویق میکردی برن و مدام میگفتی برگه سفید A4، خودت نرفتی.

کلا یکبار رفتی.
فقط کامنت میذاری.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۶:۳۲ ب٫ظ

خودت چرا بیرون گودی؟
مگه نمیگی بهت این بحث ارتباط داره.

بِسْم الله اریان.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۴۶ ب٫ظ

الان اریان داری از چی دفاع میکنی دوباره؟ از وزارت علوم و غیره؟

وزارت علوم بگه سال آینده به فرض هیچ ازمونی نداریم ما هم باید بگیم چشم؟

ایراد وقتی بر کسی نیست که علنا اعلام کند به همه که چرا به تمام مقاطع موافقت شده فعلا و دکتری را علنا مثل بقیه اعلام نمی کنید؟

سند و مدرک می خوایم.

انسان دوستی یعنی اینکه در هر شرایطی به فکر هم نوعانمان باشیم. مه اینکه از پل رد شدیم به هم بخندیم.

غیر مستقیم جناب اریان توهین نکنید. اگر مشکلی دارید اون بحث دیگری است.

ولی این بدان که همه دارن تلاش می کنند و هر کی هرکی تلاش نداریم.

این بحث ها هم از روز اول به داوطلبان مرتبط بوده.

امیدوارم که قدرت تحلیل شما تغییر کند. اما……. .

G
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۲۹ ب٫ظ

دوستان اگه موافقید و واقعاً تشریف میارید، بریم حضورى سازمان سنجش اعتراض کنیم، دیروز من مرکز آزمون بودم، گفتن اگه جمعیت زیاد باشه حضورى برید شاید تاثیرگذار باشه
لطفاً اگه میاین همینجا کامنت بذارید، آدرسش ام سمت کریمخانه

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  G

من میام.
ولی خدایی همین طوری مثل قبل نریم.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  G

من موافق هستم.
منتها جمع شدن دوستان برای اینکه قطعا بیان برای من مسئله مهمی است. که آیا واقعا میان یا نه؟

چون یکی مثل من باید نزدیک ۶۰۰-۷۰۰ کیلومتر راه بیام.

یک راه درست و بدون دردسر انتخاب کنیم که بتوانیم همه را مطلع کنیم.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۰۴ ب٫ظ

به جان خودم یکبار هم خودم رفتم. ولی باز کسی را ندیدم که با هم هماهنگی کنیم. و شد هر کی هرکی.

خاطره
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  G

نهایتش ۳ نفر بیان جمع بشن .

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۳ ب٫ظ

آقا علی، وزارت علوم با روح و روان شما بازی نکرده.
در صفحه ۶ بند ۱۳ دفترچه‌ شماره ۲ دکتری، صراحتا نوشته دکتری ۹۸ تکمیل ظرفیت نداره.

شما خودتون الکی به خودتون امیدواری کاذب دادین.
اونها که از قبل به صورت مکتوب اعلام کرده بودند.

فقط شما تلاش کردید که شاید تغییر کنه که نکرد.
پس ایرادی به اونها وارد نیست.
شما زمانی که انتخاب رشته کردی، یعنی دفترچه‌‌ شماره ۲ رو مشاهده کردی. اگر اعتراضی داشتی، همون موقع اعتراض میکردی که چرا در صفحه ۶ نوشتید که دکتری تکمیل ظرفیت نداره و از همون موقع پیگیری می کردید.

شما انتخاب رشته کردی، مصاحبه دادی، تا شهریور هم صبر کردی که نتایج بیاد. بعد که جای مورد نظرت قبول نشدی، افتادی دنبال تکمیل ظرفیت.

شما اگر با عدم برگزاری تکمیل ظرفیت مشکل داشتید، از همون ابتدا میرفتید سازمان سنجش و وزارت علوم و ریاست جمهوری و …

این دوندگی ها باید همون موقع انجام‌ میشد، در اردیبهشت ۹۸ نه آبان ۹۸

متاسفانه ما به این آیین نامه ها و بخشنامه ها توجهی نداریم، تا زمانی که شامل حال خودمون بشه. بعد اون موقع پیگیری می کنیم. اسم این کارمون رو هم میذاریم انسان دوستی.

کار انسان دوستانه زمانی هست که خودمون ذی نفع نباشیم. کاربری با نام دکتر، داره برای خودش تلاش می کنه، بعد اسم این کارش رو گذاشته کار انسان دوستانه. نه برادر، این انسان دوستانه نیست، خویشتن دوستانه اس.

؟؟؟؟
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶ ق٫ظ

سلام
دوستان شک نکنید یه روز میاد برا جذب هئیت علمی هم غیر پزشکی کنار میرن و وزرات پزشکی دوباره جذب میشه مثل تکمیل ظرفیت که به تبعیض برگزار نشد

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ؟؟؟؟

جذب هیات علمی چه ربطی به تکمیل ظرفیت داره؟
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک وزارتخانه است که در حال حاضر دکتر سعید نمکی، وزیر این وزارتخانه هستند. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم یک وزارتخانه دیگه است که در حال حاضر دکتر منصور غلامی، وزیر این وزارتخانه هستند.

این دو‌ وزارتخانه هر کدام قوانین و آیین نامه های مختص به خودشون رو دارند و بودجه هر کدوم از اونها هم جدا از هم هست.

شاید دکتری غیرپزشکی انقدر اشباع بشه که جذب هیات علمی اون نزدیک به صفر بشه، اما دکتری پزشکی اشباع نشده باشه و هر سال نیرو جذب کنه.

سیاست جلوگیری از تکمیل ظرفیت دکتری غیرپزشکی، برای این هست که وقتی ۵ سال دیگه مدرک دکتری گرفتی، بهت نگن مدرکت رو بذار در کوزه! برای این هست که جذب هیات علمی صفر نشه.

فقط الان رو نگاه نکنید، پنج سال دیگه رو هم نگاه کنید، ده سال دیگه رو هم نگاه کنید.

psdn
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۴۰ ب٫ظ

خیلی از داوطلبان دکتری ،اصلاً تمایلی به هیات علمی شدن ندارند و خیلیاشون شاغلند.اونی هم که علیرغم جذب بالا باز هم دکتری میخونه میدونه که احتمال جذبش هم کمه،تصمیم با خودشه،اینها همه بهونه است آدم بیکار چه دکتر چه ارشد کار میخواد

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۴۲ ب٫ظ

شما الان به فکر خودت نباش آریان. به فکر همه باید بود.

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۷:۳۶ ق٫ظ

شورای سنجش و پذیرش دانشجو از ابتدای امسال مخالف برگزاری تکمیل ظرفیت برای همه مقاطع غیرپزشکی بود. در تاریخ هفتم مهر ماه ۹۸ هم مصوبه اش این بود که دانشگاه آزاد اسلامی میتونه برای پزشکی که زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هست، تکمیل ظرفیت داشته باشه، اما برای غیرپزشکی نمیتونه. حتی در سایت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی این خبر اومد که هزینه ثبت نام غیرپزشکی رو عودت میدیم. این موضوعات بیشتر در خصوص آزمون سراسری بود.

بعد از گذشت تقریبا یک ماه، در تاریخ ششم آبان ماه ۹۸ مجددا جلسه ای برگزار شد و با اصرار فراوان دانشگاه ها، شورای سنجش و پذیرش دانشجو کوتاه اومد و اجازه داد همه مقاطع غیرپزشکی هم تکمیل ظرفیت داشته باشند، به جز مقطع دکتری تخصصی.

اینکه شورای سنجش و پذیرش یک بار کوتاه اومد، این تصور برای برخی داوطلبان دکتری ایجاد شده که مصوبات این شورا، قاطعانه نیست. بر همین اساس، می خواهند که دانشگاه ها مجددا به این شورا فشار وارد کنند تا بتوانند مجوز تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی رو هم بگیرند.

هر چند اصلا بعید نیست که در آذر ماه، مجددا تشکیل جلسه بدهند و این شورا باز هم کوتاه بیاید. اما باید عرض کنم که مقطع دکتری تخصصی مثل کارشناسی و کارشناسی ارشد نیست. حساسیت بر روی این مقطع به مراتب بیشتر است. باید یک جورایی معجزه بشود که وزیر علوم و همکاران ایشان، با تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی موافقت کنند.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۴۱ ب٫ظ

معجزه ما نداریم.
ما همیشه عقل داشتیم در همه امور.

عقل میگه نصف بیشتر دانشگاه های ازاد در مقطع دکتری خالی از دانشجو هستند. مدارک آن موجود اند.

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۷:۰۷ ق٫ظ

لطفا اخبار رو اشتباه تفسیر نکنید. ۱. در کجای این خبر گفته شده که عدم برگزاری تکمیل ظرفیت صرفا مربوط به دکتری دانشگاه های دولتی است؟ ۲. در کجای این خبر گفته شده که دکتری دانشگاه آزاد مستثنا شده؟ ۳. آنجایی که گفته: “اگر دانشگاه‌ها درخواست پذیرش دانشجو برای تکمیل ظرفیت را بدهند حتما اعلام می‌شود. تکمیل ظرفیت بر اساس درخواست دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد”، از کجا معلوم که مقصود ایشان مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد نیست؟ نکته مهم اینکه دکتر طهرانچی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی، همان موقع که مجوز تکمیل ظرفیت برای کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد را گرفت، قطعا برای دکتری تخصصی غیرپزشکی هم درخواست داده اند. این طوری نبوده که ایشان برای مابقی درخواست داده باشند، اما برای دکتری درخواست نداده باشند. اما نهایتا مجوزی که صادر شد، این اجازه رو برای همه مقاطع داد، به جز مقطع دکتری. نتیجه اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، دست روی دست نگذاشته و همه تلاشش رو هم کرد که تکمیل ظرفیت رو در مقطع دکتری به اجرا در بیاره، اما این اجازه از طرف شورای سنجش و پذیرش دانشجو به دانشگاه آزاد اسلامی داده نشد. وگرنه مگر دانشگاه آزاد اسلامی از پول بدش میاد؟ دانشگاه آزاد اسلامی قطعا طالب برگزاری تکمیل ظرفیت برای مقطع دکتری هست و ما در این مورد شکی نداریم. اما این دانشگاه چند نهاد بالادستی داره، که بهش مجوز نمیدن. یعنی شورای سنجش و پذیرش دانشجو، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین سازمان سنجش آموزش کشور. خواسته وزیر علوم، عدم برگزاری تکمیل… ادامه نظر»

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۳۹ ب٫ظ

اریان انقدر با قطعیت صحبت نکن. دوباره شروع کردی؟
اخه از کجا تو برگه های دست طهرانچی دیدی که مجوز چه چیزهایی رو گرفته و چه چیزهایی رو نگرفته؟

آخه چقدر تفسیر به رای میدی؟

همین اطلاع داشته باشد که طبق خبر اخیر گفته شده فقط و فقط و فقط شورای سنجش تصمیم نهایی میگیرد و وزارت علوم دیگر در قانون گزاری دخالتی ندارد.

اشبع شدن مقاطع همه میدانند که کارشناسی و کارشناسی ارشد از همه اشباع تر هستند. شما پل رد کردی الان به ریش ما میخندی؟

فرافکنی نکن.

علی
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۳۷ ق٫ظ

به نظر میرسه مسعولین بر این تصمیم ناعادلانه خود اصرار دارند و اجازه نمیدهند خواسته های متقاضیان ترتیب اثر داده شود.و به نظر شخص خودم پشت این اصرارها و سفتو سخت ایستادنها(آنهم فقطو فقط مقطع دکتری آن هم غیرپزشکی) دلایل متعارف و منطقی دانشگاهی و حقوقی نیست!و این شبهه را دست کم به ذهن من می آورد که پشت این تصمیم، شاید چیزهای دیگری نظیر پر کردن فرمایشی و سفارشی این صندلی ها از قبل باشد که به منو شما هم اصلن مربوط نیست یا شاید پشت آن، تخلفاتی جدی نهفته باشد.شاید هم این ذهنیت من درست نباشد و بدبینانه به آن نگاه میکنم اما برخورد مسعولین این شبهه را در ذهن دست کم بنده ،به عنوان یک داوطلب و متقاضی تکمیل ظرفیت و مواجه با اینگونه بی اعتنایی به آن و سکوت همه مسعولین به یکباره نسبت به این بی عدالتی، به وجود آورده.وگرنه دلایل مربوط به بیکاری به نظرم خیلی کلی است و برای این موضوع و این مقطع به اندازه کافی قوی و منطقی نیستند چرا که شمار مقاطع دیگر از اساس تعداد بسیار بیشتری هستند و بااین حال تکمیل ظرفیت هم برای آنها برقرار میکنند.و اگر قرار به اولویت باشد پذیرش آنها باید بیشتر کنترل شود.به کار بردن این جمله از یکی از مسعولین که، دانشگاههای دولتی( مشخصا روزانه ) “هیچ” درخواستی برای تکمیل ظرفیت به سازمان سنجش اراعه نکردند و لذا تصمیم گرفته شد که تکمیل ظرفیت برگزار نگردد به نظرم درست نیست و قویا میگویم درست نیست! حال که دانشگاه های غیردولتی جای خود… ادامه نظر»

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

دانشگاه آزاد یک شهرستان کوچیک انقدر با ارزش نیست که بخوان سفارشی اون رو پر کنند.

حتی روزانه تهران هم اگر قرار بود سفارشی پر بشه، خب تا الان سفارشی پر شده بود.

صندلی فروشی در غیرپزشکی انجام نمیشه، چون پزشکی روزانه دانشگاه علوم پزشکی تهران کجا و روزانه رشته تاریخ و جغرافیای دانشگاه تهران کجا. غیرپزشکی انقدر هیجان انگیز و پول ساز نیست که کسی بخواد بابتش میلیاردی پول بده و صندلیش رو بخره.

صندلی فروشی در رشته های پزشکی انجام میشد.

علی
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴ ق٫ظ

مسعله اصلن پول آور بودن رشته ها نیست.مقایسه رشته ها از اساس کار اشتباهی است.پس بااین تفکر ی سری از رشته هارا باید ریخت تو دریا و اصلن به درد نمیخورند!من با این تفکر و نگاه بنگاهی به دانشگاه و رشته ها از اساس مخالف هستم.
دوست عزیز همانطور که صندلی ها در دانشگاه فرمایشی و سفارشی میشود و هر کس هرچقدر پول و قدرت دارد آش میخورد درست همین افراد هم سفارشی وارد بازار کار میشوند.و ربطی به اینکه در چه رشته ای وارد شدند ندارد

؟؟؟؟
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

براوووو کاربر علی

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

بحث این هست که کسی حاضر نمیشه پول هنگفت برای صندلی های رشته های تاریخ و جغرافیا بده. اگر بود اونها هم الان لو رفته بود.

اما برای صندلی های پزشکی تهران افراد زیادی هستند که‌ حاضرند میلیاردی هم پول بدهند.

اصلا بحث من تفکیک رشته و اولویت بندی نیست.
دارم از واقعیت جامعه حرف میزنم.

من حتی مصاحبه ای دیدم که طرف میگفت حاضرم ۵ میلیارد برای پزشکی تهران بدم. اما برای رشته مثلا تاریخ، کسی حاضر هست انقدر مبلغ بده؟ حتی اگر روزانه تهران هم باشه.

؟؟؟؟
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱:۳۱ ب٫ظ

۵میلیارد!!!! چه چیزایی میگید شما ها

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

آقا علی دقیقا زدی به هدف.

علی
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱:۳۶ ق٫ظ

دوستان من این مصاحبه را بارها به دقت خواندم و به نظرم آقای خدایی منظورشان از اینکه “تکمیل ظرفیت بستگی به درخواست دانشگاهها دارد” این است که در چارچوب مجوزی که به این مقاطع دادن دانشگاهها میتونن درخواست بدن که برای تکمیل ظرفیت چن نفر میخوان و به سنجش درخواست تعدادشون رو اعلام میکنند.مثلن دانشگاهی میگه ما برای ارشد ۳نفر جا داریم برای لیسانس ۵ نفر و ی دانشگاهم اصن درخواست برای هیچ مقطعیش نمیده.تاکید میکنم درچاچوب مقاطع مجوز گرفته درخواست تکمیل ظرفیت میتونن بدن.و برداشت من این هست که چون مقطع دکتری مانند مقاطع دیگر مجوز برای تکمیل ظرفیت ندارد پس به دانشگاهها این اجازه داده نمیشود که در این مقطع تکمیل ظرفیت بگیرند.
در مجموع،ظلم بزرگی به داوطلبان دکتری شد!و حق طبیعی آنها را به راحتی از آنها گرفتند

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۹:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

بله، درست متوجه شدید.
منتها برخی تفسیر به رای می کنند.

؟؟؟؟
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

مثل شما

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ؟؟؟؟

خیر.
بنده به متن صریح خبر اشاره دارم.
در این خبر هم نوشته شده که دکتری تکمیل ظرفیت نداره.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

آقا علی شما مطمئن باش تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد اعلام میشه.
اگر نهایتا نشد پشت این قضیه یک جریان هست. که به احتمال زیاد ما خبر نداریم. و نمیدانم چرا این جریان علنا اعلام نمی کنند. همه میدانیم که مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بیشترین بیکاران در سطح جامعه دارد. پس این بیکاری علت اصلی نیست.

Phd
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ ب٫ظ

توقع ما از دانشگاه آزاد و دکتر خدایی اینه که
۱- دکتری های شهرستانا رو جمع کنن و فقط در مراکز استان ها دکتری بزارن
۲-به تمام مراکز ظرفیت یکسان بدن (حالا تهران رو یکم بیشتر)
۳-قانون ممنوعیت در کنکور سال آینده رو در صورت قبولی در دکتری آزاد بدن به کسی که قبول شه و ثبت نام نکنه (کسی برا پرستیژ نگه آزاد قبول شدم ولی نرفتم و و به خاطر همچین افراد بی درکی حق فرد دیگه ای ضایع نشه و صندلی خالی بمونه)
در این صورت نیاز به تکمیل ظرفیت نیست.و دکتری آزاد جا پرستیژ نمیشه

تارا
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  Phd

بسیار عالی
همان طور که در سیستم دولتی به کسی که قبول شه و ثبت نام نکنه اجازه نمی دهند که در کنکور سال آینده شرکت کنه، بهمون ترتیب هم حداقل در دوره دکتری آزاد نباید این اجازه داده بشه و این طوری هم چندین ظرفیت خالی هم از بین نمیرود.

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  تارا

آخه مساله اینجاست که اگر دانشگاه آزاد افرادی رو برای سال بعد محروم کنه، ممکنه خودش ضرر کنه. چون با شهریه دانشجو‌ اداره میشه.

حتی دوره های شبانه و پردیس دانشگاه های دولتی سطح ۱ هم محرومیت ندارند، چه برسه به دانشگاه آزاد.

Phd
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

اون جمله که نوشته تکمیل ظرفیت بر اساس درخواست دانشگاههاست یعنی.همه دانشگاهها درخواست نیاز برای پرشدن صندلی هاشون میدن در تمام مقاطع میدن بجز مقطع دکتراشون
سال گذشته هم دکتر خدایی مخالفت و اصرار زیاد برای عدم تکمیل ظرفیت دکتری داشتن و حتی با اینکه دکتر طهرانچی مجوز تکمیل ظرفیت دکتری رو گرفته بود اما دکتر خدایی موفق شدن و کنسلش کردن و یکسال عمر منو خیلیا رفت
اما ای کاش شرایط دکتری ها رو در نظر میگرفتن و این قانون رو ۱۰۰ نمیکردن
بالا رفتن سن و شرایط متاهلی
اما سایر مقاطع کم این شرایط رو دارن هم خیلی انرژی دارن و هم مجردن

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۷:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  Phd

بله، متاسفانه برخی افراد تفسیر به رای می کنند.

تفسیر به رای یعنی تفسیری که بر اساس عقیده و نظر شخصی ما هستش. به عبارتی؛ طبق اون چیزی که خودمون دوست داریم، خبری رو تفسیر کنیم.

مثل همون “مقاطع مختلف” که دکتر طهرانچی گفتند، اما برخی این عبارت “مقاطع مختلف” رو به “همه مقاطع” تفسیر کردند که شامل حال مقطع دکتری هم بشه.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۷:۳۰ ب٫ظ

تبریک میگم تا به الان اولا خدمت تمامی داوطلبان کنکور ٩٨ مخصوصا داوطلبان دکتری تخصصی٩٨ و داوطلبان کارشناسی ارشد.

خوب به طور قطع و کامل مشخص شد که ماجرای زیبای تکمیل ظرفیت ها به نتیجه رسیده و امروز شاهد برقراری ان هستیم در دانشگاه ها. تبریک تبریک تبریک. این خبر خوش را به همه داوطلبان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که همیشه موفق باشید.

همچین روزی میدیدم که پیگیری صورت گیرد حتما نتیجه خواهد داشت.

داوطلبان دکتری تخصصی ٩٨ دانشگاه ازاد و دولتی میدانم که پیگیر هستید ولی این را بدانیم که نتیجه توکل به خدا و امید به اینده هست که زندگی را جریان میبخشد.

لینک خبر قطعی تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد دانشگاه ها:

http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=6302

انشاالله همین روزهای اینده برای دکتری تخصصی هم اعلام می شود.

توکل به خدا….. .

سهیلا
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۹:۱۶ ب٫ظ

این کجاش تبریک داره اینقدر ذوق زده ای . این لینک عصر اومد خبرش ؛تازه شما الان دیدی. هر وقت برای دکترا اومد بیا ذوق زده بشو و خوشحالی کن

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

سهیلا خانم خوشحالی ان به این خاطر هست که تکمیل ظرفیت ها بالاخره برقرار شد.
تکمیل ظرفیت هایی که کلهم جلوی ان را گرفته بودند.

این یعنی یک گام مهم رو به جلو.

مهندس
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۰:۲۸ ق٫ظ

حالا تکمیل ظرفیت ارشد برگزار شود یا نه؛ چه توفیقی به حال منتظران تکمیل ظرفیت دکتری دارد.
برای دکتری هم بعدا میگن از طرف دانشگاهها درخواستی نداشتیم و هدف خودشون که عدم برگزاری ت.ظ هست را انجام میدند. به همین سادگی…

دانشجو
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۸:۱۴ ق٫ظ

تبریک بابت چی . قبلا گفته بودند و الان هم تاکید کردند دکتری تکمیل ظرفیت نداره . تازه اسم دکتر هم دارید

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۲۰, ۱۳۹۸ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

شما ناراحت نباش. حتما تکمیل ظرفیت میبینی.

.
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۵:۴۵ ب٫ظ

دوستان عزیز مگه میشه دانشگاه دولتی ظرفیتش پر شده باشه چرا برای خودتون نظریه میدید ، ظرفیت دولتی پرنیست علتی که هم فکر کنم اعلام نمیکنه چون تکمیل ظرفیت دولتی پرسه اش طولانی هست و مصاحبه ش یه جا متمرکز نبود و هر دانشگاه مصاحبه جداگانه داشت ،لطفا اینهمه نگید دولتی تکمیل ظرفیت نداره و آزاد تکمیل داره اگه آزاد تکمیل ظرفیت برگزار کنه قطعا دولتی هم برگزار میکنه ،ما فقط پیگیری علت برگزار نشدن تکمیل ظرفیت باشیم ،

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  .

انشاالله که برای دولتی هم قرار دهند.
فقط اینکه پیگیر باشید همه.

مطمینا به نتیجه میرسیم و همه در تکمیل ظرفیت شرکت میکنیم.

Sahar
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۵:۳۴ ب٫ظ

سلام کسی میدونه با وجود قبولی روزانه میشه باز کنکور داد؟

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar

سلام. اگر روزانه قبول شدید سال دیگه نمی توانید کنکور دهید. یک سال محرومیت داره.

لیلا
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۵:۳۰ ب٫ظ

با سلام من الان توی ماشین بودم رادیو باز کردم از طرف نماینده یکی از شهرها در مجلس در مورد تکمیل ظرفیت دکترا سوال کرد ولی پاسخ نداد پیگیر پاسخ باشیم شاید آن شا الله برقرار باشه تکمیل ظرفیت

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۴:۳۰ ب٫ظ

داوطلبان عزیز اصلا نا امید نباشید. فقط یقین و إیمان داشته باشید که با پیگیری های ما داوطلبان مثل همیشه به نتیجه میرسیم.

باید مشکلی باشد تا مسولی بیاد جلو تا کار حل کند یا نه.

پس درخواست از ما و پیگیری حل مشکلات با مسولین.

علی
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۴:۲۳ ب٫ظ

و اینجوری گرد یاس پاشیده میشه بین جوانان.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام. علی جان أصلا ناراحت نباش. دو ماه پیش از این مدل خبرها زیاد دیدیم و خواندیم. اما خدا را شکر تا اینجای کار خوب امدیم جلو و با پیگیری هایی که داریم مسولین را به فکر فرو برده ایم.

مطمینا به نتیجه میرسیم حق گرفتنی است و لذت عالی داره وقتی که با تلاش حقتو میگیری.

فقط پیگیر باش.

علی
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

درود بر شما آقای دکتر و خدا قوت.به انرژی بالای شما غبطه میخورم بزرگوار.خدا میدونه هر تلاش و دوندگی که بگید چه حضوری و چه ایمیلی کردم.مجلس….سازمان سنجش…..وزارت علوم….ریاست جمهوری….
فقط خود خدا میدونه چقدر دوندگی کردم برای تکمیل ظرفیت دکتری و بارها و بارها پیگیری کردم.و واقعا با شنیدن این خبر از رییس سازمان سنجش خیلی خیلی ناراحتم. این جواب صبرو انتظار ما داوطلبان هست؟.این مصاحبه نهایت بیمسعولیتی آنهاست.و اینکه حرف متقاضیان و معترضان انگار پشیزی ارزش نداره.این واقعا نهایت نامردیست.متاسفانه وقتی نمونده بخوان چیزی رو اعلام کنند.فقط با روان این همه داوطلب راحت بازی کردند.

علی
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۴:۲۰ ب٫ظ

مجلس تمام گشت و به آخر رسید شام
ما همچنان ناجوانمردانه پشت در بسته تکمیل ظرفیت جامانده ایم
……و این بود معنی واقی بی عدالتی مسعولین

علی
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۳۴ ب٫ظ

همه ی اخبار ازگوشه و کنار حاکی از آن است که دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت مقطع دکتری داره امسال

psdn
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما از کجا خبر دارید؟من که هنوز امیدوارم

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۴:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شک نکن که تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد در تمامی مقاطع اعلام میشه.

.
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۵:۲۵ ب٫ظ

اگه تکمیل ظرفیت آزاد بر گزار شد مطمئن باشید برای دولتی هم هست برای همون برای آزاد اعلام نشده چون دولتی هم با ید برگزارکنه اگه تمام صندلی ها پرشده باشه که پر نیستند برای آزاد داره تلاش میکنه

علی
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۳۳ ب٫ظ

چقد خوب شد
اینطور که پیش میره امیدوارم صد درصد تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد برگزار میشه
خدارو شکر

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۲:۵۹ ب٫ظ

فقط اینکه دوستان مدام پیگیر باشید و نامه درخواست ها رو بفرستید به سنجش و دانشگاه ازاد و مجلس.
لینک ها رو هم قرار دادیم.

علی
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۳۰ ب٫ظ

چشم حتما
تشکر از لطف شما

قاسم
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۲:۵۹ ب٫ظ

منظورش سراسریه که هیشکی هم دنبالش نیست چون سراسری ظرفیتا حدودا تکمیله

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  قاسم

دقیقا. همین طور است آقا قاسم.

.
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۵:۳۲ ب٫ظ

چرا برای خودتون نظریه میدید ،دوستان عزیز ظرفیت دولتی پرنیست علتی که هم فکر کنم اعلام نمیکنه چون تکمیل ظرفیت دولتی پرسه اش طولانی هست چون مصاحبه ش یه جا متمرکز نبود و هر دانشگاه مصاحبه جداگانه داشت

Sepide
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۷:۴۴ ب٫ظ

اصلا هم چنین چیزی نیس
مطمئنا داوطلبان سراسری هم پیگیر هستند.

psdn
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۲:۴۳ ب٫ظ

بعدش تو خبر گفته،تکمیل ظرفیت برا رشته محل های بر اساس سابقه تحصیلی،مگه ارشد هم با سابقه تحصیلیه؟

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  psdn

کلا سازمان سنجش به نظرم نمیدونه که چیکار کنه.
الان کلی داوطلب دکتری تخصصی ٩٨ دانشگاه ازاد داریم.
خداییش این تکمیل ظرفیت قرار دادند برای سه مقطع فعلا، ایا متقاضیان این مقاطع درخواستی داشتند اصلا؟
دوماه مدام داریم میگیم اقا مقطع دکتری تخصصی اعلام کنید.

ولی من باز هم مطمئن هستم به محض اعلام ثبت نام تکمیل ظرفیت سه مقطع بلافاصله دکتری تخصصی برنامه ریزی می کنند.

psdn
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۲:۴۱ ب٫ظ

متاسفانه خودشون هم فراموش میکنند ،چیکار کردند؟

عمران
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۲:۳۳ ب٫ظ

واقعا بی انصافیه که تکمیل ظرفیت دکترا رو اعلام نمیکنند.

علی
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  عمران

اره ولی یه حسی بهم میگه ک حتما انشاا…دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت برگزارمیکنه

psdn
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۲:۳۳ ب٫ظ

اگه برا دکتری نیست،چرا برا دکتری تخصصی پزشکی تکمیل ظرفیت برگزار کردند؟

آنچه دانشگاه بخواهد!
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۲:۲۴ ب٫ظ

بیاین به این فکر کنیم که دو روز دیگه اگه گفتن درخواستی از طرف دانشگاه ها برای تکمیل ظرفیت دکتری نبوده! چه کنیم؟!!!
همون دانشگاه هایی که ظرفیتها رو خالی نگه داشتن درخواستی برای تکمیل ظرفیت ندارن، سنجش هم که میگه هرچی خود دانشگاه ها بخوان.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۷ ب٫ظ

خوب مشخص هست. باید درخواست های خودتان را مکتوب با ایمیل و پست و غیره تحویل دانشگاه آزاد یا دولتی بدهید. این که کاری نداره. اینم لینک درخواست هایی که باید بفرستید:

نامه های درخواستی خود را به این آدرس ها ارسال کنید:

دانشگاه های دولتی :

https://request.sanjesh.org/noetrequest/login/

دانشگاه های آزاد:
https://faq.azmoon.iau.ac.ir/ :

ایمیل رئیس دانشگاه آزاد:
teranchi@sbu.ac.ir

وزارت علوم:
https://bazresi.msrt.ir/Portal/Home/

کمیسیون آموزش مجلس:
https://www.parliran.ir/majles/fa/Content/representatives6742/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF
-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D9%87%D8%AF%DB%8C-13950719

انشاالله همین روزها خبرهای خوش را خواهیم شنید.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۳۰ ب٫ظ

باید درخواست های خود را بفرستید به این آدرس ها:
نامه های درخواستی خود را به این آدرس ها ارسال کنید:

دانشگاه های دولتی :

https://request.sanjesh.org/noetrequest/login/

دانشگاه های آزاد:
https://faq.azmoon.iau.ac.ir/ :

ایمیل رئیس دانشگاه آزاد:
teranchi@sbu.ac.ir

وزارت علوم:
https://bazresi.msrt.ir/Portal/Home/

کمیسیون آموزش مجلس:
https://www.parliran.ir/majles/fa/Content/representatives6742/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF
-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D9%87%D8%AF%DB%8C-13950719

انشاالله همین روزها خبرهای خوش را خواهیم شنید.

...
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

ما تو دو مقطع قبلی اشتباه کردیم و همش دانشجو پرورش دادیم که معضلاتش رو همه میدونن. بهتره نذاریم این اتفاق واسه دکتری هم بیافته. بهتره تلاشتون رو بیشتر کنید و بذارید ظرفیت پذیرش دکتری ثابت بمونه. افزایش ظرفیت یا تکمیل ظرفیت در نهایت به ضرر همه تموم میشه…

ادواردو
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

جناب دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)؟!
شما که اینقدر مطمئن از تکمیل ظرفیت حرف میزنین چه سندی دارین؟!
بابا رئیس سازمان سنجش اعلام کرده صریحا که تکمیل ظرفیت نداریم. حالا تا کی میخاین داوطلبان سال قبل را از توجه به کنکور سال دیگه سرگرم و غافل از کنکور کنین نمیدونم؟!

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ادواردو

جناب ادوارد، اینجا همه سرشون تو کار خودشون هست. اجباری هم در کار نیست.
کسی که میخواد حقشو بگیره حتی اگر هم یکنفر باشه میگیره.

در ضمن شما مشخص هست ظاهرا که تازه پیوستند به جمع ما، پس پیشنهاد می کنم که مراجعه کنید به صفحه تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی ٩٨ در صفحه ۴ .

تا کاملا در جریان قرار بگیرید.

سازمان سنجش خیلی حرف زده. این خبر هم مثل خبرهای دیگه.

ما اینجا دست کسب نگرفتیم و همه با هم هم نظر هستیم که تکمیل ظرفیت را بِنَا به مستنداتی که ارایه شده برقرار کنند مسولان دانشگاه ازاد.

خاطره
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱:۵۳ ب٫ظ

مطمئنی ” همه با هم هم نظر هستند” ؟ که در کامنتت اشاره کردی

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

الان جناب خاطره، یک خبر امده بیرون که ظاهر ان شده با نظر شما یکی.
الان دوباره می خوای وقت خودتو باز هدر بدی؟

رئیس دانشگاه ازاد گفته تمامی مقاطع تکمیل ظرفیت اعلام می کنیم.

جناب خدایی سنجش میگه به جز دکتری. که درخواست دانشگاهی بدهد بررسی می کنیم.

مو به خوب همین خبرها را دو ماه پیش میدیدیم عین هم، اخرش چی شد؟ اخرش این شد که دانشگاه ازاد پیروز شد.

چند روز دیگه میبینید که تکمیل ظرفیت تمامی مقاطع اعلام میشه.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۲:۰۷ ب٫ظ

مو به مو

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

داوطلبان عزیز الان تا چند روز دوباره حواشی داریم و خوب حواستان را جمع کنید که آلوده حواشی هایی که همه میدانیم از کجا گفته میشود نشویم.

همچنان پیگیر باشید چون سوسوی امید ما همچنان پابرجا می باشد.

خود جناب خدایی گفته که پیگیری جواب میده و بررسی می شود.

خاطره
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

پارسال هم از این امیدها و سوسوها بود ولی آخرش سوسو ها به ناسوسو تبدیل شد

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

پارسال با امسال خیلی فرق کرده.
پارسال هیچ مدل تکمیل ظرفیتی نبود، امسال خوب ببین که چه کارهای ارزشمندی صورت گرفت.

عینک خود را عوض کنید و با دید و دل باز دنیا را نظاره کنید.

IEEE
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

ظرفیتا انقدر پره که دیگه داره overflow میشه .

سالی ۴۰ هزار فارغ التحصیل دکتری . یعنی تقریبا اندازه ی نصف استادیوم آزادی .

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  IEEE

جناب ناشناس ieee، سند اگر داری رو کن. با حرف همه چیز میشه گفت. اما عمل.

IEEE
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

اینم سند :

شریعتی نیاسر تصریح کرد: ” … این موضوع به این معناست که سالانه ۱۵ هزار فارغ التحصیل دکتری بیکار تحویل جامعه می دهیم در شرایطی که جای مناسبی برای اشتغال آنها نداریم … ”

* این فقط تعداد بیکاران هست جمع بزن با تعداد کل ( یعنی شاغل + غیر شاغل ) به عدد ۴۰ هزار میرسی .

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان ( وابسته به صدا سیما )
لینک : https://www.yjc.ir/fa/news/6518345/سالانه-۱۵-هزار-فارغ‌التحصیل-دکتری-بیکار-تحویل-جامعه-می‌دهیم-دانشجوی-دانشگاه-ماموریت-گرا-بیکار-نمی‌ماند

موفق باشی ;)

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  IEEE

از این مدل سندها زیاد هست.
سند مکتوب.

IEEE
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱:۵۳ ب٫ظ

اولا این اسناد برای شخص بنده نیست ، برای وزارت علوم هست و از طریق رسانه ی وابسته به صدا سیما منتشر شده ثانیا این اعداد ارقام توسط آقای ” شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران ” و از روی آمار مکتوب و مستندی که در وزارت علوم هست منتشر شده ثالثا این آماری که ایشون گفته مربوط به دانشگاه های تابعه وزارت علوم هست قطعا شما اگر دانشگاه آزاد هم به این آمار اضافه کنی به بالای ۶۰ هزار تا هم خواهد رسید !!! و نکته ی آخر اینکه تازه این اعداد سانسور شده هست اگر بخواند آمار واقعی رو منتشر کنند یه عدد و رقم عجیبی پدیدار میشه . ضمنا این بحث برای الان نیست برای ۹ سال پیش هست گویا شما تازه به این موارد دست پیدا کردی که خیلی اصرار داری بر تکمیل ظرفیت و در جریان آمار و ارقام نیستی ;) موفق باشی

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  IEEE

جناب ieee بنده بخوام از این إعدادی که جنابعالی رو میکنی بگم که دیگه پیگیری نمی کردم حق خودمو.

ما عادت کردیم متاسفانه که حقمون بخورند و یک ابم روش.

بعد یک عده میان و میشن دائه عزیزتر از مادر نقش بازی میکنن و راه و کار نشان میدن، راهکاری که میشد همان سالهایی که خودمان یادگرفته بودیم نشان هم نوعان خودمان میدادیم نه اینکه بذاریم از پل که خودمان رد شدیم و همه چیز شد به نفعمان اون موقع بیایم از تجربیات بگیم. اصطلاحا به این تکنیک میگن فرافکنی.

سند بیار اخوی.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  IEEE

خیلی ها قبل تَر از شما از این سندها ارایه میدادند از سازمان سنجش که تکمیل ظرفیت نیست و غیره.

اما آنقدر از این سندها لغو شده.

شما خودتو جناب ieee ناراحت نکن.
تازه به این بحث ها رسیدی.
حداقل دو ماه تجربه باید کسب کنی. هنوز نیامده…… بگذریم.

آریان2
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

خیالت راحت باشه تکمیل ظرفیت نیست

علی
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  آریان2

خخخ
خیال همه راحت باشه که تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هست

بهار نارنج شیراز
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

دقت در خواندن دقیق متن این استنباط را صریحا مشخص می‌کند که پذیرش تکمیل ظرفیت منوط به درخواست دانشگاه‌هاست، باتوجه به تکمیل نشدن صندلی های خالی در مقطع دکتری دانشگاه آزاد امید بر آن داریم که مسئولان محترم مجوز صدور تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد را اعلام نمایند.

خاطره
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱:۵۴ ب٫ظ

یه جور دیگه ” استنباط ” میشه که تکمیل ظرفیت در دکتری نیست

بهار نارنج شیراز
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

استنباط های شما بزودی تعبیر و تفسیر می‌شود فقط یه خورده صبورتر باشید تا مشخص شود ان شاء الله

Phd
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶ ق٫ظ

توقع داریم فقط یه قانون انتقالی برای دانشگاه آزاد بزارن. چون اینا دارن خیلی هزینه میدن
نه فقط برای یه سری افراد بزارن و بقیه حق نداشته باشن
گناه که نکردیم فرزند هیئت علمی نیستیم

خاطره
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

حالا یک سری ها هم میان میگن آقای دکتر طهرانچی گفته ” همه مقاطع” !!!! زیر بار نمی رن که . کمتر از ۱۱۰ روز مونده به کنکور اسفند هنوز خیلی دنبال “همه مقاطع ” هستند!!!

....
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  خاطره

والا نمیدونم شما چرا ناراحتی!!!!!!

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  خاطره

گوش نمیدن که.
وگرنه بنده خیلی واضح اون خبر رو تحلیل کردم.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

جناب آریان نگاه کن، از امروز تا حتی سال ۱۴۲۰ هم من هستم شکر خدا در این بحث های آموزشی.

بهار نارنج شیراز
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۲ ب٫ظ

ایول دکتر

خاطره
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

بله کاملا درسته . درود بر شما

آریان آرام
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۳ ب٫ظ

من خودم دانشجو هستم و زیاد فرصت ندارم که اینجا سر بزنم اما امیدوارم هر کسی که تلاش میکنه به خواستش برسه. شما عزیزان جای کسی رو تنگ نمیکنید ولی در نهایت اونکه بیشتر تلاش کرده اون جلوتره . موفق باشید.

محمد
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۷:۲۳ ب٫ظ

جناب آریان سلام
صاحب تحلیل باشید ان شاالله

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  خاطره

شما مطمئن باش تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی ۹۸ دانشگاه آزاد اعلام میشه. شما نگران نباش.

خاطره
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۴ ب٫ظ

شما نگرانی انگار . در سال ۱۴۰۰ تکمیل ظرفیت ۱۳۹۸ برگزار میشه به امید خدا

خاطره خوب
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

انشالله هرچی خیره نصیبتون بشه من آدم بخیلی نیستم .

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره خوب

بله کاملا مشخصه.

علی
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

زیاد خودتون رو خسته نکنید دوست گرامی،چراکه عده ی نمیخواد حرص بخورن،اینجا دوستان نظراتشان محترمه ومطمینم صددرصد تکمیل ظرفیت برگزارمیشه انشاا…

رضا
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷ ق٫ظ

حداقل تراز هارو پایینتر بگیرین تا ظرفیتا پر بشه
بعضی دانشگاه ها سال پیش اینقدر تراز بالا اعلام کردن که نصف ظرفیتشون خالی موند.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶ ق٫ظ

جناب آریان این پایان ماجرا نیست.
مگه الکی هست که اول بگن تکمیل ظرفیت نیست، بعد بگن هست (که این هست خدا را شکر داوطلبان هم پیگیری کردند) بعد بگویند برای ۳ مقطع هست (مقاطعی که همه میداند بیشترین جمعیت دارند). خوب هر انسال عاقل و فرهیخته ای یکم فکر کند میداند ه یک جای کار میلنگد.
که اگر این باشد می شود تبعیض قطعی.

من به شخص تا آخر این جریان پیگیر هستم.

دانشجو
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

خودتون به خودتون امید و دلگرمی میدید خسته نباشید

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

دوستان گرامی خواهشا خبر درست بخوانید.
همین طوری خبر نخوانید. گفتند جای پیگیری دارد. فعلا به جزء دکتری اعلام کرده اند(که به احتمال خیلی زیاد برای دولتی هست) و آزاد هم طبق گفته خود مسئولان دانشگاه ازاد دارند پیگیری می کنند و طبق گفته خود جناب خدایی دانشگاهی که درخواست دهد پیگیری می کنیم.

زود تصمیم نگیرید.

احسان
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

باسلام،حداقل در دو بخش از مصاحبه به صورت واضح گفته اند تکمیل ظرفیت شامل همه زیرنظام ها به غیر از دکتری !!! اونوقت جنابعالی در تلاش برای تفسیر خبر و برداشت شخصی بر مبنای چیزی که دلتون میخواد و القای اون به خوانندگان هستید.

....
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

نه واضح نگفته که برا دکتری نیست

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  احسان

جناب احسان، خودت بشین فکر کن یک دقیقه که چرا ۳ مقطعی که همه میدانند نیازی نبود به تکمیل ظرفیتشان تکمیل ظرفیت گذاشتند؟
اینجای کار میلنگه دیگه. درسته؟

علی
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

انشالله تکمیل ظرفیت می گذارندوهمه خوشحال می شوید،ولی باور کنید من امثال آزادشاهرود قبول شدم پرسیدم گفتن کلابا استعداد تحصیلی۶نفراعلام شده و۵نفرثبت نام کردند در دکتری،جالب اینجا بوردو نفرشون از دانشگاه فردوسی مشهدفوق لیسانس گرفته بودند،یکی دیگه شبانه سراسری گرمسارودیگری از آزاد مشهد گرفته بودند،کلا میخوام این سری تمام بچه های دکتری نسبتا قوی گرفتن نسبت به سالهای دیگه.

علی
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  علی

ببخشیدامسال،تندتایپ کردم اشتباه شد

بهار نارنج شیراز
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

اتفاقا واضح گفته که پذیرش تکمیل ظرفیت طبق درخواست دانشگاه‌هاست و منظورشان هم دانشگاه‌های غیر دولتی یعنی دانشگاه آزاد بوده، مثل اینکه برعکس شما دنبال فرافکنی هستید.

بهار نارنج شیراز
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

عنوان خبر کلی گفته شده و جهت آن سمت دانشگاه دولتی است که موافقت تکمیل ظرفیت در سه مقطع را مشخص نموده الا برای دکتری،،، واز سوی دیگر افزوده که تکمیل ظرفیت منوط به درخواست دانشگاه‌هاست ( احتمال قوی منظورشان دانشگاه‌های غیردولتی مثل دانشگاه آزاد هست که مسئولان آن با توجه به مکاتباتی که انجام شده در حال پیگیری تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد هستند)

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶ ق٫ظ

بهار خانم دقیقا زدید به هدف. احسنت. منم دقیا همین گفتم.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

ای کاش تیتر خبر را عوض می کردید. چون تیتر این خبر با محتویات آن اصلا به هم نمی خورند. ببینید جناب خدایی چی گفته: خدایی در ادامه افزود: اگر دانشگاه‌ها درخواست پذیرش دانشجو برای تکمیل ظرفیت را بدهند حتما اعلام می‌شود. تکمیل ظرفیت بر اساس درخواست دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد. بعد انتهای خبر گفته: رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه گفت: تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو برای همه زیر نظام‌ها از جمله آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، آزمون کاردانی به کارشناسی، آزمون فنی و حرفه ای، آزمون جامع علمی کاربردی و آزمون سراسری به جز دکتری است. این به جزء دکتری یعنی جای پیگیری دارد. اما به هر حال دانشگاه آزاد باید با قاطعیت پیگیری کند و حق ما داوطلبان را از شورای سنجش و غیره بگیرد. اما اگر غیر از این باید یک جای کار ایراد دارد. ایراد آن این است که اولا راه های ورود به مقطع دکتری داشتن مدارک پایه مثل لیسانس و ارشد می باشد، که ثانیا با افزایش دانشجویان در این مقاطع طی سال های آتی با مشکلات زیادی روبه رو می شود سنجش از جمله تعداد زیادی متقاضی برای ورود به دوره دکتری. که اگر همین روال ادامه یابد همه دوباره سرازیر می شوند به خارج. مورد بعدی این هست که تمام مقاطع را به فرض اوکی کرده اند، چرا با مقطع دکتری مخالف هستند؟ (به این خاطر که مقطع دکتری بی ارزش می شود؟ اگر این باشد که چندین سال است بی ارزش شده است به دلایل مختلف. به این خاطر که تعداد… ادامه نظر»

خاطره
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

خلاصه اش اینه که تکمیل ظرفیت در دکتری نیست .

....
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  خاطره

هست خیالت آسوده

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  خاطره

شما هر طور دوست دارین فکر کنید.
ما دوست داریم این طوری وقتمان را بگذرانیم.

بهار نارنج شیراز
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

شک نکن که هست

آریان، دانشجوی ترم سوم دکتری علوم و تحقیقات تهران
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

ملاحظه فرمودید؟
دکتر خدایی فرمودن که دکتری ۹۸ تکمیل ظرفیت نداره.

دکتر(مطمینا تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی برقرار می شود)
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

بله. چقدر دنبال چنین خبرهایی بودید تا بتوانید جبران کنید.
البته خوشحال نباشید . این برای دانشگاه های دولتی هست. و مثل همیشه زودتر از همه قضاوت می کنید.
خبر خوب بخوانید:
ببینید جناب خدایی چی گفته:
خدایی در ادامه افزود: اگر دانشگاه‌ها درخواست پذیرش دانشجو برای تکمیل ظرفیت را بدهند حتما اعلام می‌شود. تکمیل ظرفیت بر اساس درخواست دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

جناب آریان شما خاطر جمع باش که تمکمیل ظرفیت دکتری تخصصی ۹۸ دانشگاه آزاد مخصوصا اعلام میشه.

محمد
آبان ۱۹, ۱۳۹۸ ۷:۲۴ ب٫ظ

دکترب سراسری رو گفتن