اعلام جزئیات برگزاری آزمون دکتری 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۳۹۹ در روز پنجشنبه 9 مردادماه و در یک نوبت برگزار خواهد شد.

داوطلبان عزیز می‌توانند جهت دانلود سوالات آزمون دکتری ۹۹ به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند:

 

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، سطح سؤالات آزمون دکتری 99 بر حسب مورد در حد دانش و تجربیات فارغ التحصیل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در هر رشته، مطابق فهرست برنامه های مصوب شورای عالی برنامه ریزی و براساس ضرایب جدول ذیل و مواد امتحانی مندرج در دفترچه دکتری 99 صورت می گیرد.

برای مشاهده دروس امتحانی دکتری 99 کلیک کنید.

جدول گروه های آزمایشی، شروع و ختم کدرشته های امتحانی و ضرایب دروس کنکور و مواد امتحانی مربوط

دانلود سوالات دکتری 99

کلیه داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ثبت نام می نمایند، توجه داشته باشند سؤالات به گونه ای طراحی گردیده که نیاز به استفاده از ماشین حساب در آزمون نمی باشد، لذا از آوردن هرگونه ماشین حساب در جلسه آزمون جداً خودداری نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده، داوطلب به عنوان متقلب محسوب گردیده و طبق ضوابط و آئین‌نامه‌های مربوط با ایشان برخورد خواهد شد.

قابل توجه است که ثبت نام کنکور دکتری 99 سراسری و آزاد از ششم آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز گردیده و آخرین مهلت ثبت نام دکتری 99، 12 آذر ماه اعلام شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۲ ب٫ظ

من ارشدمو(بهداشت محیط) ۹۴گرفتم با معدل ۱۸.۸۴.با مقاله ISI و استعداد درخشان و..ولی عمیق که نگاه کردم دیدم فقط بازی مقاله هست.مقاله هایی که ذره ای ارزش علمی واقعی ندارند و اکثر دانشجوهای بیچاره آخرش متوسل به داده سازی و دزدی می شدند.فقط مث شرکت های هرمی استادهای راهنما تو راس هرم قرار دارند و یک دید آلوده به دکترا پیدا کردمو قیدشو برای همیشه زدم.اکثر بزرگای بهداشت محیط هم بیسوادن حتی مربی هم نیستن کاش لااقل مربا بودند.مردونه اگه همین الان بدون کنکور و آزمون هم بذارنم تو دانشگاه تهران، نمیرم تو جو آلوده.منظورم اینه که اهدافتونو تو زندگی متعالی کنید و با اسم و شهرت زندگی نکنید و واقع بین باشید و با واقعیت زندگی کنید.موفق باشید در سایه حق

مهناز فتاحی
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

مصاحبه های بدون معیار و ملاک و سلیقه ای رفتار کردن داورها و گذاشتن حد نصاب بالا بخصوص برای کسانی که واقعا جهت مقالات و پایان نامه تلاش کرده اند حقیقتا انگیزه ای برای شرکت مجدد در آزمون دکترا را بدنبال نخواهدداشت ، و اگربرای دکتری جهت تکمیل ظرفیت تبعیض قائل شوند دیگر رغبتی برای خواندن کتاب‌های تکراری و هزینه های گزاف و بی مورد و بی اساس را ندارد، چون ما وقت کافی برای ارتقا مدرک و توسعه علم و دانش با توجه به شرایط شغلی و تاهل و مسئولیت فرزندان و فوت افراد خانواده و مشکلات جانبی برای خود و خانواده حقیقتا تمرکزی برای مطالعه و پیشرفت شغلی و درسی نخواهیم داست و الگوی خوبی برای ادامه تحصیل فرزندان و دیگران نخواهیم بود . در ضمن آزمون استعداد تحصیلی برای کسانی که رشته شان ریاضی و مهندسی نیست در آزمون دکترا معنی ندارد و چیزی مزخرف به نطر می رسد آخر رشته های علوم انسانی چه ارتباطی با مسایل ریاضی و هندسی و … دارد . ما اگر باهوش بودیم دکترا نمی خواندیم اگر اون سوالات از خودشون بپرسند حتی بلد نیستن سوالات را بخوانند چه برسد به تحلیل و بررسی آن .

رضا
اسفند ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۷ ب٫ظ

با سلام و با آرزوی موفقیت خدمت همه ی دوستان یه سوالی داشتم ممنون میشم اگر کسی اطلاعی داره پاسخ این سوالم را بده. من سر جلسه کنکور امروز تعداد سوالات تخصصی کلا ۴۵ تا بود از بس مراقب گفت که وقت تمامه بنده مجددا از سوال ۴۶ به بعد رو جواب دادم و در آخر یادم رفت که جواب هامو پاک کنم، آیا برای سوالاتی که وجود ندارد، و عملا به اون به اشتباه جواب دادیم نمره منفی محسوب میشه یا خیر؟

مریم
اسفند ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱ ب٫ظ

خیلی سخت بوده مشاوره ۹۹

.....
آذر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱:۲۶ ب٫ظ

دیگه واقعا تعداد شرکت کننده های دکترا باید یکچهارم شه. درس خوندن این کتابای حجیم دیگه فایده نداره. برید ۷ ۸ تا مقاله کپی بزنید تا ۴ درصد احتمال داشته باشه قبول شید چون ۹۵ درصد دیگه شانس پارتی بازیه و دلبخواه مصاحبه گران دست چین شده. پس شد ۱ درصد کنکور ۴ درصد مقاله به هر سبکی و ۹۵ درصد تشخیص ملوکانه مصاحبه گر.

لطفا تکمیل ظرفیت 98 را اعلام کنید
آذر ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

با این مصاحبه های بدون معیار و ملاک و سلیقه ای رفتار کردن داورها و گذاشتن حد نصاب بالا برای مصاحبه حقیقتا انگیزه ای برای شرکت در آزمون دکترا نداریم، بهتره به فکر تکمیل ظرفیت ۹۸ باشید تا ثبت نام ۹۹،،،، اگه وضع به همین منوال باشه که فقط واسه ارشد تکمیل ظرفیت بگیرید و برای دکتری تبعیض قائل شوید کسی دیگه حوصله خوندن کتاب‌های تکراری و پول دادن های بی مورد و بی اساس را نداره، بهر حال ممنون از اطلاع رسانیتون از ما که گذشت ولی سر بقیه داوطلبان این مصیبت‌ها را نیارید

صمد
آذر ۱۱, ۱۳۹۸ ۰:۳۸ ق٫ظ

با سلام
آیا کسانی که میانگین معدلشان از ۱۴کمتر می باشد باید قید دکتری رو بزنند؟

محمد
آذر ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  صمد

در دوره ارشد بله
البته اگر هنوز دانشجو هستید و حساب و کتابتون میگه می رسید به ۱۴ شرکت کنید ولی از طرفی مصاحبه هم ممکنه به مشکل بخورید

تارا
آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  صمد

به نظرم پژوهشتونو بالا ببرید و برای مصاحبه با دو یا سه تا مقاله خوب برید. معدل به کار نمیاد

عدالت فقط با تکمیل ظرفیت
آذر ۱۰, ۱۳۹۸ ۷:۰۹ ب٫ظ

بله متوجه زمان آزمون شدیم
خواهشا زمان تکمیل طرفیت را اعلام کنید
با اینهمه بى عدالتى واقعا چطور انتظار ثبت نام از داوطلبان دارید؟!!