موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تمدید ثبت نام آزمون دکتری 99 وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تمدید مهلت ثبت نام دکتری ۹۹ وزارت بهداشت از روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت تا روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت خواهد بود.

تمدید مهلت ثبت نام دکتری 99 وزارت بهداشت

گفتنی است پیش از این یک بار مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 99 تمدید شده بود.

تمدید  ثبت نام دکتری 99 وزارت بهداشت دکتر آبتین حیدرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۱۳۹۹ روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه آغاز شد و ۲۶ بهمن ماه پایان پذیرفت. در این بازه زمانی حدود ۱۲ هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

وی تاکید کرد: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت معین نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نکردند فرصتی فراهم شده که بر اساس آن داوطلبان از ۱۱ تا ۱۳ اسفند ماه می توانند نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

حیدرزاده با اعلام اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۱۳۹۹ هفته آینده مشخص خواهد شد، اضافه کرد: آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۱۳۹۹ مبتنی بر رایانه‌ در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که امکانات لازم را دارند (حدودا ۳۵ دانشگاه) برگزار خواهد شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور همچنین یادآور شد: برای آماده شدن داوطلبان آزمون فوق دو آزمون آزمایشی مبتنی بر رایانه تا قبل از برگزاری آزمون اصلی پذیرش توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

زمان آزمون دکتری 99 وزارت بهداشت

حیدرزاده در پایان گفت: آزمون مجموعه داروسازی جدا از سایر رشته‌ها و بعد از ظهر روز چهارشنبه، ۲۱ خرداد سال ۹۹ برگزار می‌شود و آزمون رشته‌های علوم پایه و دندانپزشکی نیز در نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خرداد ۹۹ برگزار خواهد شد.

فوری: زمان آزمون دکتری 99 وزارت بهداشت به تاریخ 26، 25 و 27 تیر ماه تغییر یافت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 و دانلود دفترچه ثبت نام دکتری 99 وزارت بهداشت کلیک کنید.

آیا تمدید ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۹ امکان پذیر است؟

در سال های گذشته مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت یک بار تمدید می شد. اما با توجه به تعویق آزمون دکتری وزارت بهداشت، امسال فرصت مجددی در اردیبهشت ماه نیز در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تمدید ثبت نام دکتری وزارت بهداشت کلیک کنید.

آیا می شود همزمان در آزمون دکتری وزارت علوم و وزارت بهداشت شرکت کرد؟

بله شرکت در کنکور به صورت همزمان منعی ندارد. اما امکان تحصیل همزمان وجود ندارد.

زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت کی است؟

کنکور دکتری 99 وزارت بهداشت به علت شیوع کرونا به تعویق افتاده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص زمان آزمون دکتری 99 وزارت بهداشت کلیک کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها