سازمان سنجش در انتظار ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا درباره تعویق زمان کنکور دکتری 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: منتظر ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا درباره تعویق زمان کنکور ارشد و دکتری هستیم.

مهم: با توجه به شیوع کرونا، زمان برگزاری آزمون دکتری 99 به 9 خرداد تغییر پیدا کرد. 

اطلاعات بیشتر: تغییر زمان آزمون دکتری 99

«ابراهیم خدایی» رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اینکه زمان تعویق آزمون کارشناسی ارشد و دکتری چه زمانی اعلام خواهد شد؟ گفت: از آنجا که ما نمی‌دانستیم مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس ناظر بر تعویق قبلی یا تعویق مجدد است، از وزارت بهداشت و ستاد استعلام کردیم که منظورشان تعویق مجدد آزمون ارشد و دکتری است یا بر اساس همان تعویق‌های قبلی اعلام کرده‌اند. منتظریم که ستاد ملی کرونا به ما ابلاغ کند که در نهایت باید چه تصمیم‌گیری شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

197 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saharr
اسفند ۲۵, ۱۳۹۸ ۹:۲۱ ب٫ظ

اخه چرا اینجوری تاریخ تعیین میکنند،۹خرداد تاریخ برگزاری ازمون کارشناس رسمی دادگستری

Saharr
اسفند ۲۵, ۱۳۹۸ ۷:۵۰ ب٫ظ

زمان جدید کنکورهای ارشد و دکتری اعلام شد

دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: با مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد آزمون های ملی کشوری به بعد از ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ منتقل شود.

بر اساس این مصوبه کنکورهای دکتری و ارشد که قرار بود در فروردین و اردیبهشت سال ۹۹ برگزار شود، به تعویق می افتد.
کنکور دکتری ۹ خرداد و کنکور کارشناسی ارشد در روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

روانشناسی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۸ ۷:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان تاریخ دکتری افتاد ۹ خرداد

Saharr
اسفند ۲۵, ۱۳۹۸ ۷:۵۲ ب٫ظ

دوستااااان خبر خوش ازمون دکتری شد۹خرداد
ازمون ارشد شد۲۲خرداد

زهرا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۸ ۷:۴۷ ب٫ظ

کنکور دکترا شد ۹ خرداد ۹۹

الهام
اسفند ۲۵, ۱۳۹۸ ۲:۴۳ ب٫ظ

چطور به فارس درخواست بدیم؟

Saharr
اسفند ۲۵, ۱۳۹۸ ۱:۴۷ ب٫ظ

سلام دوستان لطفا توسط سایت درخواست بدین،و خواستار این باشین که حداقل خرداد برگزار بشه افرادی هستن ک شاید درگیر این بیماری شده باشن و یا خدای نکرده عزادار و زحمات این چندماه یا حتی یکسالشون هدر بره،باید به فکر همه دوستان بود ،باتشکر

احسان
اسفند ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

دوستان انتخابات افتاد ۲۱ شهریور
لذا کنکور هم که قبلش بود باید جابجا بشه

مصطفی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۸ ۰:۳۳ ق٫ظ

دوستان عزیز،وزیر بهداشت تاریخ۱۵ اسفند گفتن باید تعویق بشه.یعنی بعد از ۹ اسفند این حرف رو زدن.پس منظورشون تعویق مجدد بوده نه تعویق انجام شده

علی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۶:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان
من به فارس من درخواست دادم
گفتن تا ۱۲ ساعت دیگه بررسی میکنن و خبر میدن

الناز
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۷:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خدا خیرتون بده

نقد
اسفند ۲۵, ۱۳۹۸ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام برای شما پاسخی نفرستادن؟ ممنون

حسین داوطلب
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۴:۱۹ ب٫ظ

یه عده از نظر دهنده ها انگار دست خودشون نیست،عادت دارن جو بدن همیشه. در همه ی عرصه ها و میادین و سایت ها و شبکه های اجتماعی هم حضور دارن و فعالن.
در مورد کنکور کارشناسی ۹۹ تغییر تاریخش منوط به تغییر تقویم آموزشی سال جاریه.موافق و مخالف داره اما سخنگوی کمسیون آموزش و تحقیق مجلس گفته اکثریت این کمیسیون موافق تغییر تقویم آموزشی ۹۹ هستن.
در مورد ارشد و دکترای ۹۹ هم که خود رئیس سنجش گفته به دلیل کرونا عقب میافته (به احتمال بسیار بالا) و منتظر برگزاری جلسه با ستاد مبارزه با کرونا هستن.اون عزیزانی هم که فکر میکنن کرونا تا اردیبهشت میره پی کارش گویا خیلی به معجزه امید دارن، اما علم آمار و احتمال چیز دیگه ای میگه.با این حال رفتار مردم و اقدامات سختگیرانه ستاد در طول نوروز میتونه موثر باشه اما نه اونقدر که تا اردیبهشت بساط بیماری برچیده بشه و حتی اگر به احتمال فوف العاده پایین این اتفاق بیافته باید گفت که شهرهایی که به خاطر کرونا وضعیت قرمز دارن هم افرادی داشتن که مثل و من و شما داشتن برای ارشد یا دکتری میخوندن.طبیعتا اونها هم حق دارن در یک رقابت برابر با ما رقابت کنن.

زهرا
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۵:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  حسین داوطلب

حضور امثال شما همیشه باعث قوت قلب بقیه است.من واقعا ناامید شدم از تعویق کنکور و چند روزیه که احساس میکنم از نگرانی زیاد و اتفاقاتی که امسال برام افتاده امکان داره هر لحظه سکته کنم.هر چقدر فکر میکنم میبینم هیچ جوره نمیشه سازمان سنجش یا وزیر بهداشت حرف های خودشون در مورد تعویق رو نادیده بگیرند. من داوطلب ارشدم.اصلا ربطی نداشت تعویق ارشد به کرونا اینو همه میدونن نمیدونم چرا آقایون فکر میکنن با بچه طرف هستن.انقدر ما رو بازی دادن که براشون عادی شده.خدا کنه ایندفعه پای حرفشون بمونن و جون ما براشون مهم باشه چون کلی گفتن اقساط وام ها هم به تعویق میفته که شامل بیشتر وام ها نمیشه.بعد میگن خوآهش میکنیم خونه بمانید و به سر کار نرید

داوطلب
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰ ق٫ظ

بهتره همه خودشونو برای همون تاریخ ۲۸ فروردین آماده کنن که هیچ بعید نیست تاریخ برگزاری همون ۲۸ باشه اگر هم قرار باشه تاریخش رو بازم عوض کنن ۴ روز قبلش میان اعلام میکنن نه الان

...
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

وقتی اموزش و پرورش گفته مدارس اول اردیبهشت باز میشه
پس قطعا کنکورم همون ۲۸ فروردین برگزار میشه

احمد مولا
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  ...

اموزش پرورش هیچ وقت همچین چیزی نگفته! چون خودشون میدونن بعد عید ایران با پیک مجدد کرونا به دلیل رفت و امدها ر به رو میشه.

امروز خدایی هم گفته تاریخش عوض میشه.

*
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

اصلا مدارس اردیبهشت دایر نیست

مرحومه آینده...
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ...

آموزش پرورش و سازمان سنجش اجازه بده بعد از عید و تعطیلات نوروز و قتل عام دست جمعی که شامل حال مردم ایران خواهد شد متوجه میشه که کنکور و سایر قضایا باید چه زمانی برگزار بشن….تو ایران مثل اینکه مد شده واقعا همه چیز به شوخی گرفته بشه حتی جون آدم ها

ایمان
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

سلام.امروزصبح به سنجش پیام دادم برای مشخص شدن تاریخ ازمون دکتری پاسخ داده که تاریخ ازمون براساس اطلاعیه مورخ۹۸/۱۲/۰۴میباشدوهرگونه تغییربه اطلاع داوطلبان خواهدرسید.نکنه تاریخ امتحان روعوض نمیکنندومادرخواب غفلت هستیم؟وبه انتظارتغییرتاریخ آزمون.

محمد
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  ایمان

منم امروز زنگ زدم بعد از ۱ ساعت پشت خط موندن گفت اصلا قرار نبوده تاریخ جدید بدیم کی گفته گفتم آقای خدایی خودش گفت گفت نه همون۲۸ام که اعلام کردیمه شمارشم ۴۲۱۶۳ – (۰۲۱)داخلی۹

احمد مولا
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

اینا همونایی هستند که روز کنکور و با روز انتخابات یکی کردن و گذاشتن روسایت. بعدا بهشون خبر دادن بابا دوم اسفند انتخاباته که بعدش اومدن گفتن ۹ اسفند. به کیا هم زنگ زدی :)))

احمد مولا
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  ایمان

ارررره. ملت و کرونایی بکنند :)))) پیک و اوج کرونا همون موقع ست

الناز
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۸ ق٫ظ

ابراهیم خدایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: در صورتی که تقویم آموزشی مدارس در سال تحصیلی جاری تغییر کند، هرگونه تصمیم گیری برای به تعویق انداختن زمان برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ اعلام می شود.
وی درباره تغییر زمان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری سال آینده تاکید کرد: تصور می کنم این آزمون ها با تغییر مواجه شود چرا که مسأله اصلی این ۲ کنکور کرونا است و هیچ ارتباطی به سال تحصیلی ندارد.
رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: تغییر زمان برگزاری کنکورهای دکتری و کارشناسی ارشد آتی در انتظار برگزاری جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا است تا تکلیف آزمون های وزارتخانه های علوم و بهداشت را مشخص کند.

فرهاد
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

سلام این این جلسه ستاد تاریخش کی هست

فاضل
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴ ب٫ظ

اطلاعیه جدید سازمان سنجش:
به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا، سازمان سنجش آموزش کشور تا اطلاع ثانوی از پذیرش حضوری داوطلبان معذور می باشد. لذا از داوطلبان عزیز تقاضا می شود در صورت داشتن هرگونه درخواست و یا سوال، پس از ورود به سایت سازمان، به قسمت سیستم پاسخگویی مراجعه نمایند.

ورود به سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور

http://request.sanjesh.org

شهریار
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

چه آشناست در این روزها این شعر مهدی اخوان ثالث
چون سبوی تشنه …
از تهی سرشار
جویبار لحظه ها جاری ست
چون سبوی تشنه کاندر خواب بیند آب ، واندر آب بیند سنگ
دوستان و دشمنان را می شناسم من
زندگی را دوست می دارم
مرگ را دشمن
وای ، اما با که باید گفت این ؟ من دوستی دارم
که به دشمن خواهم از او التجا بردن
جویبار لحظه ها جاری

*
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  شهریار

زیبا بود. باسپاس

عاشق عدالت/متنفر از رانت
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۵۳ ب٫ظ

به نام خدا
دوستان با این روند به احتمال ۹۹/۹۹ درصد کنکور دکتری ۲۸ فروردین برگزار نخواهد شد. در بهترین حالت برگزاری آن در اواخر خرداد یا اوایل تیر و پذیرش از همان نیمسال اول خواهد بود ان شاالله. در بدترین حالت پذیرش در نیمسال بهمن خواهد بود. آرزوی توفیق و سلامتی برای تمامی داوطلبان عزیز دارم و امیدوارم دشمنان این ملت که شب و روز با پیام های یاس و ناامیدی و بعضا کذب بالاخص در فضای مجازی و کانال های ماهواره ای کام هموطنان عزیز را تلخ نموده اند به سزای اعمال ننگینشان برسند. یا حق.

علی
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

انشاالله که همین طور باشه. توکل به خدا .

مهدی مهندسی مکانیک
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۱۴ ب٫ظ

سلام عزیزان

بعضی دوستان درخواست حذف مصاحبه دارن.گمان می کنن با توجه به شرایط به وجود امده نظام آموزش عالی تن به این می دهد که صدها دانشجوی دکترا را که قرار است چهار تا پنج سال در این سیستم باشند فقط با آزمون کتبی و با حذف نظر اساتید جذب کند!

خب این اتفاق نخواهد افتاد.اینکه در شیوه فعلی پذیرش در کنکور دکترا بی عدالتی های زیادی صورت می گیرد و بسیاری دانشجویان مستعد و شایسته پشت این سد می مانند تردیدی نیست.در اینکه تعداد مقالات و کتابهای چاپ شده بی ارزش کم نیست هم شکی نیست.در اینکه بعضی استادان و دانشگاه ها برای دانشجویان خودشان امتیاز ویژه قائل می شوند هم شکی نیست.ولی روش اصلاح همه این بی عدالتی ها حذف مصاحبه نیست.حذف مصاحبه هم به همان میزان آسیب دارد.دکترا با ارشد و کارشناسی باید تفاوتی داشته باشد.منحصر شدن به آزمون کتبی کلیه فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجو در طی چند سال به کنار گذاشته می شود و این اصلا مطلوب و عادلانه نیست.
و اگر این بنیان ناصواب این یکسال به هر دلیلی گذاشته شود اتفاقات ناخوشایندی برای سالهای بعد خواهد افتاد.
مطمئن باشید مصاحبه حذف نخواهد شد.
با توجه به وضعیت این بیماری و احتمال ادامه شرایط بحرانی تا اواخر تیر و مرداد بهترین کار به تعویق انداختن یک نیمسال پذیرش است.

..Mah
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۵۴ ب٫ظ

دقیقا منم موافقم باهاتون
من که گفتم این راهش نیست بعضی ها فکر می کنن آشنا دارم بخاطر خودم میگم! ولی واقعا حذف مصاحبه هم باعث بی عدالتی میشه در حق اونایی که سالها زحمت کشیدن برای کارهای پژوهشی شون

ارشد
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۴:۳۲ ب٫ظ

نظر شما محترم ولی دلیل نمیشه بنده چون نظر شما مبنی بر مصاحبه هست نظر بنده هم همین باشه. پس نظر سنجی برای چیست؟ بیش از صد نفر تا به این لحظه موافق حذف مصاحبه هستند و کسی نمیتونه بگه که چرا این افراد موافقت می کنند. به همان دلایلی که خودتون گفتید بنده موافق حذف مصاحبه دکتری هستم. برای کار های پژوهشی هم اساتید در دوران دکتری هم میتوانند برای دانشجویان قوانینی وضع کنند که مقالاتی ارائه بدهند یا کار های پژوهشی هم داشته باشند. و متاسفانه در کشوری هستیم که این رزومه ها هیچ ارزشی نداره ومصاحبه ها فقط باعث تضییع حق خیلی از افراد لایق میشه.

شهریار
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۵۱ ب٫ظ

تا زمانی که پیک ویروس کاهش نیابد تعیین تاریخ جدید امکان پذیر نخواهد بود . طبق نظرات متخصصان پیک ویروس حداقل اواخر فروردین خواهد بود . بنابراین به نظر نمیرسد که تا آن تاریخ زمان جدیدی تعیین شود .

محسن
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۰۴ ب٫ظ

من مطمئنم میفته بعد ازاردیبهشت. لیگ فوتبال تااخرفروردین تعطیل شده پس ۲۸هم کنسله. بعدش ک دیگه ششم ماه رمضون هست. ازاونجایی ک ارشد رو انداختن چهارم پنجم تا دکتری رو بذارن ۲۸پس کلا برگزار نمیشه میفته بعد اردیبهشت. درضمن میتونن امتحان رو اخر خرداد برگزار کنن. یکم ب خودشون فشار بیارن خودشون زحمت بدن میتونن مرداد مصاحبه بگیرن شهریور نتیجه اعلام کنن. همون موقع هم خیلی تنبل بودن ک برای یه اعلام نتیجه۷ماه دانشجو باید انتظار میکشید. نهایت اعلام نتیجه باید دو تاسه ماه باشه. لطفا مسئولای سازمان سنجش کمی کمتر پشت میز بشینن و تنشون تکون بدن. باتشکر از ستاد استرس زای دانشجوها

شهریار
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۵:۴۷ ب٫ظ

فیلسوف بریتانیایی، برتراند راسل در فتح شادی بیان می‌کند:

نسلی که تاب ملال را ندارد نسل مردان کوچک خواهد بود،‌ مردانی که بیش‌ازحد از روندهای آرام طبیعت جدا شده‌اند، مردانی که هر نشانۀ حیاتی در وجود آن‌ها به‌آرامی تباه می‌شود،‌ تو گویی گل‌های بریده از شاخه‌ای در گلدان‌اند.

در سال ۱۹۱۸، راسل به‌خاطر «تبلیغات صلح‌طلبانه»، چهار ماه و نیم در زندان بریکستون بود، اما این شرایطِ محدود را برای خلاقیت مستعد و مناسب یافت:

از بسیاری جهات زندان را جای مطلوبی یافتم… درگیری‌ای نداشتم، نیازی نبود دربارۀ چیزی تصمیمی بگیرم، نگران افرادی نبودم که بنا بود با من تماس بگیرند،‌ کسی در کارم وقفه ایجاد نمی‌کرد. مدام مطالعه می‌کردم؛ کتاب مقدمه‌ای بر فلسفۀ ریاضی را نوشتم… و کار بر روی کتاب تحلیل ذهن را آغاز کردم… یک‌بار که داشتم ویکتورین‌های والامقام جان استراچی را می‌خواندم، شروع کردم به قهقهه‌زدن. زندان‌بان آمد و به من تذکر داد و گفت نباید فراموش کنم که زندان محلی برای مجازات است.

آزیتا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  شهریار

زیبا بود، الان هم از بسیاری جهات قرنطینه جای مطلبوبی است مخصوصا برای مطالعه و امادگی برای ازمون

.
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۵:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستان قرار شنبه مشخص بشه

tt
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۶:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  .

از کجا می دانید که شنبه مشخص میشه؟

مقاله
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  .

خدا کنه

ماهور
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۴:۵۹ ب٫ظ

با توجه به اخبار اخیر کسی هست که هنوز هم درصدی محتمل بدونه که کنکور روز بیست و هشتم برگزار خواهد شد؟ نظر بدین؟

tt
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۶:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ماهور

به نظر من خیر. احتمالش کم است. آمار امروز مبتلایان که اعلام شد شرایط را سخت کرده است. برخی از مردم هم متاسفانه دارند بی توجهی می کنند و برایشان عید مهمتر است.

علی
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  tt

من نمیدونم چه عیدی داریم که بعضی ها هنوز خرید کردنشون تموم نشده. یه ذره فکر ندارن به خدا.دست بر نمیدارن از بازار .واقعا یعنی دید و بازدید هم میرن !

الناز
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۴:۴۲ ب٫ظ

قطعا فردا اعلام میشه

امیر
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۴:۲۳ ب٫ظ

کسی از دوستان پارسال اینجا هستن؟

میثم
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۴:۰۱ ب٫ظ

سلام. اگه میشه این تصویر رییس سازمان سنجش را عوض کنید. استرس کرونا یه طرف و استرس این آقا مزید بر علت شده. با تشکر

.....
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۵:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

احسنت

f
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  میثم

دقیقا احسنت

انصراف از آزمون
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۲۸ ب٫ظ

امکان انصراف از آزمون بذارن و هزینه ثبت نام رو برگردونن.

دکتری
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۵۹ ب٫ظ

شما قسم بخور ک نمیری سر جلسه
و روز ازمونم نیا سر جلسه ۷۰ تومنتو من بهت میدم

انصراف از آزمون
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

قسم لازم نیست!
با شرایط فعلی ادامه برای من و عده ای غیرممکنه
فرصت انصراف هست
چرا شما هزینه رو پس بدی؟ موضوع ربطی به شما نداره.

A.S
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

دوستانی که تعیین زمان آزمون براشون مهمه لطفاً تو سایت سنجش درخواست بدید که زودتر تصمیم گیری کنند. شاید وقتی تعداد زیاد درخواست ها رو ببینند تاثیر بگذاره. این تنها کاریه که از دستمون برمیاد وگرنه به سادگی آخر هفته شون برا اعلام زمان برگزاری میوفته تو سال آینده. انشاءالله تو هفته پیش رو نتیجه بگیریم.

7
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۲:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  A.S

فشار اوردن ما به سنجش چه سودی داره؟؟؟ بابا جون کل دنیا سر این ویروس بهم ریخته چرا متوجه نمیشید شماها
الان فکر میکنید کنکور باید حتما ۲۸ فروردین برگزار بشه که چی بشه؟
این دکترا گرفتن به چه قیمتیه

.....
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲ ب٫ظ

بابا زودتر یک تاریخ مشخص کنیدتا از این استرس و تفسیر برخی خلاص شیم

کریم
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

قابل توجه آزیتا که نوشته اند درس بخوانید چی اهمیتی داره که کنکور کی باشه باید بگویم برای من که سربازی بهم میخوره فرق می کند که کنکور کی باشد. همه که مثل شما (آزیتا) نیستند که راحت باشند و چیز اجباری مثل سربازی نداشته باشند. وقتی که افرادی مانند شرایط من زمان برگزاری آزمون را ندانند واقعا شرایط سختی برای خواندن آزمون و آماده شدن دارند. این بی عدالتی و تبعیض تا کی می خواهد برای جنسیت ما ادامه پیدا کند خدا می داند.

7
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  کریم

وقتی تاریخ همه مسائل تغییر میکنه سربازی شما هم با تغییر مواجه میشه مطمئنا. یا یه عده میان میگن ما باید دفاع کنیم اول! خب همه این موارد جابجا میشن اینکه دیگه سوال پرسیدن و فکر کردن نداره. همه چیز‌ فعلا شرایط غیر طبیعی داره. فقط که کنکور نیست. هر موضوعی تاریخ و زمانش جابجا میشه به نسبت

امیر
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  7

قرار بود کنکور ۲۹ بهمن باشه اگه اشتباه نکنم و من اعزام یک اسفند
الان اواخر اسنفدیم من از خونه خدمتون هستم کنکور نداده
نگران نباش داداش من اتفاقا کنکور توی سربازیت باشه خوبه میتونی سه چهار روز مرخصی بگیری به بهونش و تا سرباز نباشی نمیدونی چقدر چیز خوبیه مرخصی تو اموزشی

بهروز
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  کریم

کریم عزیز من هم در سربازی شرایط شما رو داشتم. اما با خود گفتم دو سال رو تموم کنم و بعد با خیال راحت برای دکتری آماده بشم. نگران نباش. حتی بعد خدمت هم میتونی وارد مقطع دکتری بشی

Maral
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴ ق٫ظ

وای خدا چرا نمیگن تاریخ جدید رو من الان دو هفته ست هیچی نخوندم

آبی
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  Maral

من اتفاقا متوقف نکردم درس خوندن رو #آموزش_تعطیل_نیست

hadis
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

خوشبحالت شما دیگه چه اراده پولادینی دارین والا

آزیتا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

آیلاندید؟ متوجه اید ؟ باید متوجه باشید ، بشینید درساتو بخونید ؛ اینقده چونه نزنید

دکتری
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  آزیتا

قربون حرف حساب

آزیتا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲ ق٫ظ

همه توجه کنن ، همه به دوستاشون خبر بدن ، به جای این همه استرس دادن به خودتون بشینید درس بخونید ، چه اهمیتی داره کنکور کی باشه ، شما آماده باشین

*
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  آزیتا

واقعا اهمیت نداره؟؟؟؟ عجیبه این حرفا.. نمیدونم شما کجا داری زندگی میکنی که انقدر آرومی

آزیتا
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  *

من هم یه جایی زندگی میکنم که اتفاقا وضعیت این بیماری خیلی وخیم هست ، ولی مطمئنم همینجور که تا الان مسئولین تا حدی به فکر بودن و تاریخ آزمون رو به خاطر سلامتی امثال من و شما عقب انداختن باز هم اگر لازم باشه به زمان بهتری موکولش میکنن ، از این بابت عرض کردم اهمیتی نداره کی باشه و دنبال کردن این بحث ها فقط استرسمون رو بیشتر میکنه ، ما بهتر هست از فرصت دوباره ای که برامون پیش اومده بهترین استفاده رو بکنیم و اِلا اگر این مشکل پیش نیامده بود چه کسانی که خوب خونده بودن چه اونا که نه ، همون ۹ اسفند آزمون داده بودیم و تموم شده بود رفته بود ، پس بهتره به فال نیک بگیریم و از فرصت باقی مانده استفاده کنیم ، همونجور که خیلی از دوستان هم پیش بینی کردن به احتمال خیلی بالا آزمون میفته توی خرداد ، پس هنوز خیلی فرصت داریم برای خوندن ، حتی رتبه های برتر همه توو فرصت یک ماه و نیم تا دوماه اخر رو خوب خوندن و بهترین نتیجه رو گرفتن ، پس ما هم مستثنا نیستیم.نگران نباشید .

*
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  آزیتا

خیلی خیلی ممنون از این حرفها واقعا استفاده کردم. خدا خیرتون بده ببخشید تو نظر قبلی اگر بی احترامی کردم شرمنده ام

.
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۵۶ ق٫ظ

واقعا متاسفم که اینهمه سازمان سنجش نسبت به شرایط دانشجوهاش بی خیال هست اگه قراره سه روز قبل از کنکور تعویق بیفته خیلی کار ناپسندیده هست

نیکان
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۴۲ ق٫ظ

سلام به همراهان خوب سایت، عزیزان، مطلب آقای سهیل رو خوندم. من هم در رابطه با این موضوع سوال دارم… مقالاتی که در ماهنامه ها به چاپ می رسند چقدر امتیاز دارند؟

سهیل
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۵:۱۱ ق٫ظ

یه سوال افراد مطلع جواب بدند

بنده برای مصاحبه دکترا یک مقاله علمی تخصصی در مجله علمی تخصصی پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری و یک مقاله کنفرانسی در کنفرانس مدیریت و اقتصاد هامبورگ المان ارائه دادم بنده برای اعتبارسنجی این مجلات و کنفرانس به سایت مجلات مورد تایید وزارت علوم و دانشگاه ازاد مراجعه کردم ولی در هیچ کدام از این سایت ها نام این مجله و این کنفرانس چه به صورت تایید شده و چه به صورت ریجکت شده و بی اعتبار وجود نداشت افراد مطلع راهنمایی کنند که با این وجود این مقاله چاپ شده در مجله و این مقاله کنفرانسی در مصاحبه دکترا نمره کسب میکنند یا خیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

سلام. راجع به این نشریه اطلاعاتی ندارم ولی مقالات همایشی به هر نحوی باشد چه مروری، علمی ترویجی و یا علمی پژوهشی قطعا امتیاز خواهد داشت. مقالات همایشی که در دانشگاه ها برگزار می شود اعتبار بالاتری دارد.

سهیل
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

با سلام و ضمن عرض تشکر دوست عزیز من این دو مقاله خودم رو مه به پزوهش دانشگاه ازاد واحد شهریار نشان دادم گفتند نشریه مجله تان نامعتبر است و همایش هم نا معتبر است ؟؟؟ با این اوصاف نمره ای در مصاحبه دکترا تعلق میگیرد ؟؟؟

بهروز
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

سلام مجلات علمی پژوهشی باید در فهرست نشریات وزرات علوم باشد که لینک آن در انتها است. در غیر اینصورت علمی ترویجی محسوب می شود و امتیاز کمتری دارد. در کل مقالات شما امتیاز خواهد گرفت. اساتید جدولی دارند که در آن مقالات isi – اسکوپوس-isc- علمی پژوهشی- علمی ترویجی- همایش بین الملل -همایس ملی امتیاز جداگانه دارند.
https://rppc.msrt.ir/file/download/download/1577520062-98.pdf

سهیل
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  بهروز

با سلام ضمن عرض تشکر بابت ارسال لینک بزرگوار من توی لیست نشریات دیدم هیچ کدام از مقالاتم نشریه هاش اسمشان اینجا هم نبود؟ با این اوصاف ایا نمره تعلق میگیرد در مصاحبه؟؟؟

بهروز
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

شما نگران این مورد نباش. فعلا داشته هاتون اینه که بعدها بهتر میشه. من به تجربه شاهد بودم دانشجویی اطلاعات علمی خوب و مسلط به زبان و ایده پژوهشی بود و قبول شد و دانشجویی هم با همین شرایط نتونست. به هر حال هر گروه آموزشی با گروه دانشگاه های دیگر متفاوته.

سهیل
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهروز

ممنون از راهنماییتان

سلماز
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

خیر. امتیاز چندانی تعلق نمیگیره. ولی بازم بهتر از هیچی ِ. خیلیا همینم ندارن.

سهیل
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۴:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  سلماز

تشکر و سپاس

ویکتاریون
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

به کنفرانس خارجی حداکثر ۲ امتیاز میدن. مجله علمی تخصصی رو توی لیست علمی پژوهشی ها نمی تونی پیدا کنی. نزدیک مصاحبه هر دانشگاهی یه جدول نحوه ی امتیازدهی منتشر می کنه. یا علمی تخصصی رو توی اون جدول تفکیک می کنه و یه امتیاز براش می ذاره. یا تفکیک نمی کنه و مطابق ترویجی میده که حداکثر ۲ امتیازه. می تونن هم اصلا امتیاز ندن. ممکن هم هست از کارات خوششون بیاد و توی اون سی نمره ای که دست خودشونه بیشتر امتیاز بدن. کنفرانس خارجی به خصوص اگه ارائه شفاهی بوده باشه رو می پسندن معمولا. در کل خیلی وسواس نکن چون جمع جبری امتیازهات ربطی به اون امتیازی که دانشگاه اعلام می کنه نداره. هرچی داری ببر. فقط اگر مثلا ۴ تا مقاله توی یک کنفرانس دادی ۴ تا رو نبر. نقطه ضعف حساب میشه.

سهیل
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۳:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

عرض تشکر و سپاس

Hoda
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

اگه قراره باز تاریخ رو تغییر بدن باز از ۴ روز قبل از کنکور نگن حداقل از دو هفته قبلش بگن که جای وقت گذاشتن روی کنکور خیالی به کارهای پایان نامه مون برسیم لطفاااااااا شرایط دانشجو رو درک کنید انقدر فشار روانی به ما وارد نکنید

Hoda
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹ ب٫ظ

تو رو خدا امسال. پذیرش رو به عهده ی دانشگاها بزارید و کنکور رو برگزار نکنید ما باید اول دفاع کنیم با این شرایط تعطیلی که میگن تا اخر اردیبهشت هست ما نمیتونیم تا شهریور دفاع کنیم یا بزارید پذیرش به عهده دانشگاها باشه یا جوری کنکور بگیرید که ورودی امسال از بهمن باشه همه ی برنامه ریزی های ما بهم ریخته و زندگی و اینده مون خراب شده

گلی
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  Hoda

اگه پذیرش به عهده دانشگاه ها باشه …یه سری لز استادا نورچشمی ها و بادمجون دور قاب چین های خودشون و میگیرن…
و هزار تا حق و ناحق میشه… وانگهی حذف کنکور با این تعداد بالای شرکت کننده غیر ممکنه و هرگز هم اتفاق نخواهد افتاد…

داوطلب فروزدین
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  گلی

دقیقا همینطور هست. همین جوری هم با ترازهای پایینی که دانشگاه ها اعلام میکنن برای قبول شدن عده ای به صورت صوری و دعوت به محاصبه صوری و پذیرش هست چه برسه به اینکه کلا کنکور رو بردارند!

محمد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۸:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  Hoda

اصلا هم مشخص نیست که شما فقط به فکر خودتون هستین و می خواین بدون آزمون و هیچ دردسری تو دانشگاهتون قبول شین. بیاید خودخواه نباشیم، چند هزار داوطلب با این اوضاع به مدت دو ماه تو کل کشور بچرخن، فقط اوضاع شیوع بیماری رو بدتر میکنه ممکنه خود شما هم قربانی بشید کمی تعقل بد نیست.

Phd
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  Hoda

اگر به عهده دانشگاه باشه خیلی حق و ناحق می شه. کنکور حتما باید باشه. شما هم سال دیگه شرکت کن واقعا خیلی تفاوتی نداره یک سال

مجید
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۱۸ ب٫ظ

درخواستی با عنوان(درخواست حذف مصاحبه کنکور دکترا) در خبرگزاری فارس در بخش فارس من به آدرس ( https://my.farsnews.ir/c/18987) ثبت شده است از همه علاقمندان و مشتاقان تحصیل در این مقطع خواهشمند است که اولا از این کمپین حمایت کنید ، ثانیا به بقیه مشتاقان ادامه تحصیل در دردکترا ، نیز خبر بدید تا از آن حمایت کنند شاید خدا خودش کمک کرد که مصاحبه از کنکور دکترا حذف بشه و فقط وفقط ملاک پذیرش کنکور سازمان سنجش باشه البته معدل و کارهای پژوهشی میتونه تاثیر داشته باشه و میزان تاثیر آنها هم فقط با نظر کامل سازمان سنجش باشد مثل تاثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد و … ولی فقط و فقط مصاحبه را حذف کنند و بس. توکل به خدای بزرگ و توانا حمایت یادتون نره هر چه تعداد بیشتر بشه بهتر میشه پیگیری کرد در ضمن در زمان تحصیل در مقطع دکترا فرصت کافی برای تمام کارهای پژوهشی(مقاله-کتاب -اختراع و…) هست بدون شک کسی که بتونه از سد کنکور دکترا بگذره حتما از عهده کارهای پژوهشی به راحتی برمیاد.اصلا تحصیل در دوره دکترا به معنای پژوهش و تحقیق است که البته لازمش فراگیری دقیق و عمقی دروس مربوطه و آشنا شدن به علم به روز در زمینه مربوطه است. بعلاوه دوره دکترا هم معمولا ۳۶ واحد داره که ۱۸ واحد پاس کردن کتابهای درسی و ۱۸ واحدش هم پایان نامه و مقاله و پژوهش الان با این روشی که هست ،پذیرش دانشجوی دکترا فقط سلیقه ای شده و هر داوطلبی هم که پول داشته باشه با هر سطح… ادامه نظر»

سعید
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۴:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

بابا ول کن دیگه. تعداد کامنتهایی که گذاشتی از تعداد کسانی که حمایت کردن کمتره!!! خجالت نمیکشی واقعا؟ تمومش کن دیگه. یه ماهه داری رو اعصاب همه راه میری، کلا ۹۰ نفر حمایت کردن که نصفشون هم رفیقای خودتن احتمالا. اینجا سایت Phdtest هست و برای دکتری. شما برو یه سایت نیمه دکتری راه بنداز، اونجا منتشر کن. هر صفحه ای رو باز میکنی، این کامنت توش هست.

ارشد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  سعید

چرا باید ولش کنه. شاید تو صد تا آشنا تو دانشگاه ها داشته باشی که بخوای جای افرادی که رتبه های عالی رو گرفته باشن خودتو جا بندازی. ی فردی تو ی مسیری گام بر میداره که ممکنه کلی مخالف یا موافق داشته باشه . تو کی هستی که می خوای به دیگران بگی چکار کنند. میتونی حمایت نکنی. تو حق دستور دادن به دیگرانو نداری. اینجا فضاییه که هر کی میاد حرفشو میزنه ناراحتی برو. آقا مجید شما به مسیرت ادامه بده و دمت گرم بابت زحمتی که داری می کشی.

ارشد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  ارشد

در ضمن من خودم که دیدم حمایت کردم به چندین استادم هم فرستادم حمایت کردند. خیلی جالبه که اساتیدم هم موافق این موضوع بودند. خیلی جالبه. فقط می شه ی نتیجه گرفت که به حرف ی عده که میخوان مسیرتو اوامه ندی توجه نکرد چون حتما بخاطر کلی نفع شخصی این کارو می کنن.

..Mah
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ارشد

مگه کنکور کارشناسیه آخه جای چونه زدن بشینید رزومه تون رو قوی کنید من خودم هنوز رزومه آنچنانی ندارم تازه دفاع کردم و دارم تلاشم رو می کنم برای بدست آوردنش. من از یکی از دانشگاه های سطح اول هستم و استعداد درخشانم شدم و به شدت استادم أزم راضیه و هنوز کارهای پژوهشی داریم انجام میدیم با هم ولی کاملا رک و راست بهم گفت اصلا رو استعداد حساب باز نکن فقط سعی کن رتبه خوب بیاری و رزومت رو قوی کنی این دو فاکتور رو نداشته باشی امیدی به قبول شدن نداشته باش!
وبه نظرم خیلی مهمه این قضیه مصاحبه و کاملًا به جاست! چرا هرکی مخالف حذف مصاحبست فکر می کنید پارتی داره این جوریا هم نیست!!

ارشد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۱:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ..Mah

اتفاقا باید به شما بگم من خودم استعداد درخشان دانشگاه تهران هستم. از نظر خیلی از اساتیدم این که چند تا مقاله داشته باشی اصلا مهم نیست. فقط تو ایران اینجوری شده و همه رو سوق میدن به رزومه درست کردن. افراد خیلی ناتوانی رو میشناسم که کلی مقاله دارند. به عقیده من مصاحبه فقط و فقط سلیقه ایه و خیلی هارو میشناسم حقشون سر این قضیه ضایع شده. برای همین خود من مخالف صد درصد این قضیه ام. و مطمئنم کسی که مخالف حذف شدن هست می خواد جای یک نفر دیگه رو بگیره. بشینه بخونه تلاشش رو بکنه رتبه خوبی بیاره. خیلی از دانشگاه ها طرف میاد دانشجوی خودش رو چون میشناسه میگیره. این قضیه شدیدا عدالت رو زیر سوال میبره. از نظر من کسیم موافق مصاحبه هست دلیلش فقط و فقط بخاطر اینه که آشنایان خودش رو داره مثلا شما که استادت انقدر ازت راضیه از کجا معلوم اولویتش شما نباشی؟ بنده تمام تلاشم رو هم تو این زمینه می کنم که حذف شه.

..Mah
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد

کسی که دانشگاه سطح اول ارشد گرفته صد در صد رتبه آوردن براش کار سختی نیست! من واقعا رتبه آوردن برام راحتتر از پژوهشه چون زمینه شو داریم دیگه وقتی رتبمون زیر ٢٠ شده! پس من به فکر منافع خودم نیستم
به نظرم خیلی منطقی تره که مصاحبه مهم باشه چون واقعا کارهای پژوهشی توانایی های بیشتری می خواد و یکی از بهترین گزینه ها برای سنجش داوطلب دکتراست
و اگه استادم می خواست منو با پارتی بازی بگیره که استعداد بود دیگه بدون کنکور می رفتم!
آقا مجید (ارشد) شما تلاشت رو بکن ولی حداقل انقدر قاطعانه قضاوت نکن که قطعًا هرکی مخالف نظر شماست یعنی آشنا داره

ارشد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۶:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  ..Mah

شما واقعا با این همه شک و شبهه برید کارگاه شین. واقعا من نمیفهمم چرا هر کسی که مخالفه باید آقا مجید باشه. برو ببین تا همین لحظه تزدیک به صد نفر موافقت کردن با این نظر. شما که برات راحته سعی کن در یک رقارت منصفانه زیر نظر سازمان سنجش رتبه بیاری و متکی به اساتیدت نباشی. من هم نگفتم که قراره تو آزمون کمکت کنن. دقیقا منظورم همین مصاحبست وگرنه آزمونو همه باید بدن. و هر حرفی که میزنید بیشتر مطمئن میشم که باید مصاحبه حذف شه.

علی
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد

درود بر شرفت

سعید
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد

استاد بزرگ، من خدا رو شکر از این مانع رد شدم، دانشگاهی هم قبول شدم که هیچ سابقه ای توش نداشتم و هیچ انگ پارتی بازی بهم نمیچسبه. ولی جنابعالی با حمایت از این نظرات میخوای نظام آموزشی رو به گند بکشی. اگر کشور دیگه ای هم این کارو کرده، هزارتا پیش نیاز رو رعایت کرده که ما هیچ کدوم رو نداریم. وقتی چشم بسته و با خوندن یه کامنت خالی، مدعی حمایت ازش میشید، خیلی جالبه برام

ارشد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سعید

پس شما که قبول شدی چرا حرص بقیه رو میزنی. پس چرا این سایتو چک می کنی و اینقدر حرص می خوری؟

سعید
اسفند ۲۴, ۱۳۹۸ ۴:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  ارشد

ببخشید دیگه میام به دوستان کمک کنم. در ضمن حرص خوردنم برای افتضاحی هست که این طرحهای بچه گانه سر نظام آموزشی میارن و بدترش میکنن.

محمد
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

حذف مصاحبه به طور کامل غیرمنطقیه کسی که نتونسته تا الان کار پژوهشی انجام بده بعد از این هم نمی تونه، ولی چون امسال وضعیت بحرانیه به نظر من خوب می شد که مصاحبه حضوری امسال رو لغو کنن و آزمون هم تا جایی که امکان داره عقب بندازن، مثلا بندازن مرداد، سوابق پژوهشی و آموزشیم خود سازمان سنجش یا دانشگاهها به صورت مجازی می تونن بررسی کنن.

رجب
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۰۳ ب٫ظ

وای که چقد ما ساده ایم و داریم بی خود و بی جهت به هم حمله میکنیم
دوستان خونسردی خودتون رو حفظ کنید من ۴ ساله دارم امتحان میدم روال سازمان سنجش همینه
بی اهمیتی به دانشجو
بیش از ۱۰۰۰ بار میان قبل از اعلام یک مورد هی میگن ازمون دکتری فلان در تاریخ فلان برگزار شد چقد مرد چقد زن. چقد شرکت کردن چقد نکردن
بعد هی اینو اکرار میکنه
دانشجو دار خون دل میشه این داره هی همین جمله رو تکرار میکنه
الانم همینه هم اعلامیه بزنه میکه چقد چقد
ناراحت نکنید خودتون رو اینا به حرف منو شما نمیکنند

نگین
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۸:۰۲ ب٫ظ

هنوز ستاد کرونا جواب نداده است.

Roya
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۶:۲۶ ب٫ظ

سلام خواهش مندم کنکور سراسری هم عقب بندازین با توجه به ویروس جدید خیلی از برنامه ریزی هامون عقب افتاده لطفا خواهش میکنم کنکوری های سراسری رو هم درک کنید و بندازین عقب کنکورمونو..واقعا الان بد شراطیه استرس همه چی هست استرس کنکور و تایم هم روش

کامران
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۷:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  Roya

دوست عزیز فک نمیکنی اینجا محلی برای کنکور سراسری نیست
برو تو صفحه بچه های کنکور سراسری نظرتو بده
این جا اصن ربطی به حرف شما نداره

زهرا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۵:۳۵ ب٫ظ

باسلام و احترام. لطفاا بخاطر اینکه مشکلی برای هیچکس پیش نیاد و باتوجه به اینکه گرما ویروس رو از بین میبره، تیرماه کنکور و برگزار کنید. از لحاظ روحی هیچکس آماده نیست، تورم، زلزله، سیل، کرونا، قرنطینه و بدتر از همه استرس که ناخودآگاه برای همه پیش میاد! خرداد یا تیرماه میشه برگزار کرد. سپاس ……ایران عزیزمون از بلا دور باشه.

مهتا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۵:۲۱ ب٫ظ

اصلا برام نه دیه تاریخ کنکور مهمه نه خستگی درسخوندن
فقط سلامتی تمام مردم ایران برام مهمه، کنکور اگر حتی با سال دیگه اسفند هم موکول بشه ، ناراحت نباشید . …. اگر هموطن ما سلامت نباشه دکترای ما چه لذتی داره؟؟!! نکات بهداشتی رو از همه بخواهیم رعایت کنند تا این بلا از کل کشور دور شه….دعا کنیم همگی

کامران
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۴:۳۲ ب٫ظ

سلام کداخدایی نمونه
این وضع تصمییگیرتونه
مرسی
همیشه قبل از حرف زدن یک تصمیم خوب بگیر راحت بخواب
همیشه یادتون باشه اول رفع اضطراب دانشجویان متقاضی ازمون دکتری بعد گذاشتن سرکار ملت متقاضی
تا وقتی پیر شدی نتونستی خوب تصمیم بگیری
تاوقتی وزارتو رها کنی و بری
تا اینجاشو تونستم قافیه بسازم بقیشو شما کامل کنید

زینب
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

خوب گفتی ایول

متقاضی دکتری
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۳:۵۰ ب٫ظ

سلام خواهشی که از مسئولین عزیز دارم اینه که لطفاً برگزاری کنکور دکتری رو بزارین برای خرداد یا تیر ماه، چون بالاخره ما هم نیاز داریم یک استراحت کوتاهی داشته باشیم و از نظر روانی آمادگی ذهنی بیشتری پیدا کنیم، در این مدت هم برخی از هموطنان عزیزانشون رو از دست دادن یا با این بیماری دست و پنجه نرم کردن حداقل حق کسی ضایع نشه… باید شرایط همه جوانان را درک کرد
خدا قوت

محمد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۳:۱۲ ب٫ظ

با سلام، لطفا داوطلبان گرامی دکتری و ارشد رو درک کنید، خیلی مسایل و دلواپسی تو خانواده ها ایجاد شده، قبل از آروم شدن شرایط، برگزاری آزمون بی عدالتی هست. باتشکر

علی رضا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۲:۴۹ ب٫ظ

بعید نیست بندازن ۴ اردیبهشت کنکور دکتری رو
ارشدو بندازن بعد ماه رمضون

داوطلب دکترا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی رضا

دوست خوبم تو این شرایط، نادانسته بیش از این استرس دیگه ایجاد نکنیم و خودمون برای خودمون با فرضیات و تصورات تشنج ایجاد نکنیم. از ۲۸ فروردین تا ۴ اردیبهشت فقط یک هفته فاصله هست. چه لزومی داره چنین کاری انجام بدن به نظر شما؟!
اگه تغییری باشه به صورت عمده هست و برای همه مقاطع هم هست.

الناز
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۵:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی رضا

آخه اگه اردیبهشت خوب بود که ارشد رو تغییر نمیدادن!
به احتمال خیلییییی زیاد کنکور ما میفته برای ۱۲،۱۳ ام تیر و بچه های سراسری میفته اول مرداد. چون زمزمه های تغییر کنکور سراسری هم هست

دو نقطه خط
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی رضا

دوست عزیز . منظور از تغییر تاریخ برطرف شدن خطر شیوع کروناست. آخه چند روز بعد تاریخ قبلی که فرقی نمی‌کنه!
یه چیزایی میگینااااا…

ح
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۲:۳۸ ب٫ظ

همه رو دق دادن رشت بیشتر به قول نماینده آب گیلان آلوده و هزاران نفر دارن جانشان به خاطر آن از دست میدن این از کرونا بدتره استرس زلزله سیل تصادف وـــ اصلا حافظه و یادگیری معنی داره ـ اگر قصد برگزاری آزمون باشه همون ۹ اسفند تو فضای باز هم شده انجام میدادن و نظر داوطلب کوچکترین اهمیتی نداره ـ چند درصد موافق حذف مصاحبه هستن آیا تاثیری داشته؟ الانم که میخوان دو هفته نوروز تعطیلی بردارن آیا تعطیل نشدن شهر کرونا بیشتر نمیکنه مردم که اکثرا شغل آزاد دارن پس این برداشتن تعطیلی نوروز توجیه داره؟

فاطمه مظاهری
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۲:۱۲ ب٫ظ

سلام.لطفا سریعتراعلام بفرمایید.

A
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۴:۴۵ ب٫ظ

اگه میتونستن که اینکارو انجام میدادن. موضوع اینه که نمیتونن چون کسی نمیدونه کی شرایط باثبات میشه از لحاظ فروکش کردن کرونا. چه بسا تا تابستون هم این روند تو ایران ادامه داشته باشه بنابراین نمیشه فعلا اظهار نظر قطعی کرد و فشار آوردن ماهم‌ به سنجش و بقیه سودی نداره

Diana
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۵۷ ب٫ظ

سلام،
من نمیدونم والله واقعا این آقای خدایی چی رو میخواد ثابت کنه آخه برادر من اون تاریخ ۹ اسفند که رفت تموم شد دیگه مگه میشه برش گردوند، اون زمان که شد ۲۸ فروردین تمام ملت دیدند و شنیدند و حتی واسه همه ما پیامک اومد که به تعویق افتاده اینو که دیگه هر کودک چهارم ابتدایی هم میدونه ، اگر اون شورای کرونا گفته تعویق مجدد منظورش بعد از ۲۸ فروردین هست وقتی میگن تا آخر فروردین هم کرونا هست شما فکر میکنی باید همون موقع امتحان بگیری، قرار بود کمتر از یک هفته سازمان تحت نظارت حضرت عالی زمان جدید رو اعلام کنه اینو که وزیر بهداشت صراحتا گفتلان یک هفته گذشته تازه شما استعلام فرمودید، خوبه والله؟؟؟؟!!!!!، شما یکفته داشتید فکر میکردید منظور شورای کرونا چی بود!!!!!

زینب
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  Diana

واقعا احسنت چقد خوب و درست گفتید. یعنی دکتر نمکی در جریان نبودن که کنکور عقب افتاده, تازه الان بعد ۹اسفند گفتن که کنکور و عقب بندازین!! و جناب کلانتری هم بخاطر دقت نظر بالا دوباره گفتن استعلام.کنیم که یه وقت اشتباه برداشت نکرده باشیم! تازه اخر هفته موقع اعلام تاریخ جدید هم این موضوع یادشون اومده!! به خدا خنده داره. به قول شما کل هفته ایشون داشته فکر میکرده منظور دکتر نمکی چی بوده؟!!
بعد دکتر نمکی گفتن هم ارسد هم دکتری, این خیلی مشخص نیست؟!

محسن
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Diana

آفرین. هیچوقت هم یه حرکت مثبت نداشتند. کارشون فقط استرس ایجادکردنه. یه هفته زمان برای استعلام. همون شبش میتونستین صحبت کنین ک منظور چی بوده. الان بلد نیستن اگه ب تعویق افتاد چجوری جمعش کنن هی دارن لفتش میدن.

..Mah
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۴۶ ب٫ظ

امیدوارم همه چی عقب بیوفته وقت واسه مصاحبه هم بیشتر بشه خوابگاه ها تعطیل شده چطور از شهرستان هِی پاشیم بریم تهران واسه کارهای مقاله و زبان و این چیزا رزومه رو سر و سامون بدیم آخه با این وضع! یه فکری واسه اینها هم کاش بکنن اصلا تمرکز ندارم!

تصمیم عاقلانه
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۳۴ ب٫ظ

من که یه تصمیم عاقلانه گرفتم. تا قبل این تصمیم همش مضطرب بودم. و اعصابم کاملا بهم می‌ریخت.
الان تصمیم گرفتم اگه بیست و هشتم باشه اصلا شرکت نکنم…راااااااااااحت…
امسال خیلی از ضعفام و برطرف کرده بودم و ممکن بود نتیجه‌م خوب بشه ولی خب چه فایده چار ساعت با ماسک و دستکش بشینم سر جلسه بعد به جای فکر کردن به سوال بخوام به این فکر کنم که کرونا نگیرم.
این کار اینقد فشار روانی به آدم میاره که آدم چند ماه سلامت روانیش تحت تاثیر قرار میگیره… تازه تا چند هفته بعد اینکه برگردم تا یه‌سرفه بزنم فک‌کنم کرونا گرفتم… اگه دنیا هم به فکر من نباشه خودم به فکر خودم هستم…

برسام
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۲۸ ب٫ظ

سلام..بچه های گرایش های بهداشت در حال جمع آوری نامه الکترونیکی هستن برای تعویق تاریخ آزمون مربوط به خودشون..بنظرم مسیولین سایت لطف کنن و برای ما هم گروهی تشکل داده تا بتونیم امضای دوستان رو جمع آوری کنیم..تشکر

تا کامل ویروس ریشه کن نشد ازمون برگزار نشود لطفا!!
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶ ب٫ظ

ازمون برای فروردین خیلی زوده خیلی ها داغدارن و خونوادشون و از دست دادن و حتی داوطلبانی بیمارند .. زمان بدید تا وضعیت بهتر شه بعد برگزار کنید لطفا به فکر جان مردم باشید
با تشکر

احمد مولا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۰۴ ب٫ظ

کل مسابقات ورزشی تا انتهای فروردین لغو شده.. کنکور که بدتره. مطمئنا ۲۸ ام نیست. بعدشم ماه رمضانه. میوفته برا بعد از رمضان

الناز
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

بچه ها کسی زنگ زده به سازمان سنجش؟ شابد تلفنی به نتیجه برسیم. لااقل بفهمیم ۲۸ ام نیست

داوطلب دکترا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

واضحه که ۲۸ فروردین نیست دیگه. رسما اعلام کردن تعویق رو، فقط نمیتونن تاریخ جدید براش جایگزین کنن چون شرایط اینقدر نامعلومه که نمیشه حدسی یا تخمینی یه تصمیمی گرفت. یعنی معلوم نیست کرونا کی ریشه کن میشه

وحید
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۹ ق٫ظ

از سازمان محترم سنجش می خواهیم نظر قطعی را در مورد تاریخ برگزاری آزمون اعلام و دانشجویان را از این بلاتکلیفی و استرس بی مورد رها نمایند

تا وقتی شرایط عادی نشود کنکور نباید برگزار شود
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  وحید

آقا وحید علت اینکه برای کنکور دکتری و بقیه آزمونها تاریخ تعیین نمیکنن اینه که هیچکسی نمیدونه کرونا دقیقا کی از ایران میره.
اینطور‌که گفته شده کل فصل بهار رو هم همچنان باید میزبان ویروس باشیم
شرایط طوری هست که یه تاریخ دقیق نمیتونن در نظر بگیرن که با قاطعیت بگن کِی وضعیت مناسبی برقرار میشه. واقعا خودشونم نمیتونن تصمیم گیری کنند. اصلا بحث کنکور ما هم فقط نیست. فعلا هر چیزی تحت الشعاع موضوع کرونا هست.

وحید
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۲۵ ب٫ظ

خیلی راحت میشه آزمون اواخر تیر برگزار بشه و با یک ترم تاخیر دانشجویان دکترا پذیرش بشن و هیچ مشکلی هم پیش نمی آید بخشی از جامعه و خانواده ها هم از تنش روحی و روانی رها میشن.

ازمون دکتری
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۴۹ ق٫ظ

سلام بر همه . این صحبت آقای خدایی یعنی چی ؟ یعنی کنکور ۲۸ هست یا خیر ؟ شاید نمیخوان تاریخ رو تغییر دهند که اینطور گفتن

-----
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۴۶ ق٫ظ

امتحان اوایل تیر باشه خوبه…جناب کدخدایی زمان رو مشخص کنید.واقعا نمیدونیم چکار کنیم

ملیکا نیک پویا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۸:۵۲ ق٫ظ

حتی اگر از همین فردا هم دیگه هیچ مورد جدیدی از ابتلا به کرونا مشاهده نشه کنکور باید عقب بیفته، خیلی از متقاضیان خودشون درگیر بیماری بودن این چند ماه، خیلی ها والدینشون مبتلا شدن، خیلی ها عزیزانشون رو از دست دادن و این مدت داغدار بودن. داوطلبین که خودشون مسئول از دست رفتن زمان و تمرکزشون توی این روزا نبودن! شرایط کشور این روزا برای مطالعه بده. این اصلاً به ابتلای ما توی روز کنکور ربطی نداره. در هر صورت این زمان ما از دست رفته و یکی باید به فکر باشه.

.P.A
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۴۷ ق٫ظ

دقیقا درسته. شرایط طوری شد که تمرکز و زمان ما داوطلبا واقعا از دست رفت این مدت.

علی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۴ ق٫ظ

کاملا موافقم من که از خرداد ماه داشتم میخوندم متاسفانه از ۲ اسفند بدلیل چنین مشکلاتی دیگه نخوندم و آموخته های قبلی ام یادم رفته

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۵:۰۳ ق٫ظ

تازمانی که دغدغه ی اول ما رفع کرونا نشه…باید به علم سوری و کاغذی خود شک کنیم…….بابا کرونا جون آدما رو داره میگیره….یه عده هنوز تو فکر تعویق یا تقدیم کنکور هستن….لعنت بر کنکور……نمیدونم متاسفم که هنوز افکار تحصیل کرده ها درگیر کنکوره…..کرونا …مرگ….

مهسا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۲:۵۳ ق٫ظ

من که یه هفته است تو گوشی ام هی چک میکنم ببینم نتیجه چی میشه بلاخره. انگیزه مو از دست دادم

...
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۲:۴۰ ق٫ظ

من که متوجه حرفتون نشدم کلا.

مهرداد
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰ ب٫ظ

بنده کارمند یکی از ادارات گیلانم همین الانم تو هر اتاق کوچک چند نفر چندین ساعت در روز هستن ولی با رعایت موارد بهداشتی موارد ابتلا از سرماخوردگی طول سال کمتر توجه فرمایید که در بیمارستان شرایط خطرناک و در واقع کادر پزشکی و افرادی که برا درمان به بیمارستان مراجعه میکنن در معرض خطرن پس با انرژی برا امتحان آماده شیم

در پاسخ به مهرداد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

جناب مهرداد گرامی، این صحبتها متاسفانه توجیه منطقی نداره دوست عزیز. همین الان کلی از افراد دارن جونشونو از دست میدن. شما ببخشید ولی اصلا اجازه ندارید یه بیماری پرخطر رو که آسیبش حتی بعد از بهبودی هم تا پایان عمر برای مبتلا شدگان باقی می مونه با یه سرماخوردگی ساده برابر بدونید. متأسفانه همین ساده انگاری ها و اطلاع رسانی های غلط در جامعه باعث شد که مردم کرونا رو جدی نگیرند و فکر کنن یه مسئله ساده‌است.
هیچ آزمونی در هیچ‌ مقطعی و هیچ تجمعی نبایست تا مادامی که ویروس کرونا در کشورمون برقرار هست برگزار بشه ولو با وعده وعیدهای رعایت مسائل بهداشتی و …

*
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۰:۴۴ ق٫ظ

کاملا نظر درستیه

زهره
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۷:۰۰ ق٫ظ

کاملا موافقم

مهرداد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۰۵ ق٫ظ

امیدوارم شما داوطلب باشین دیگه این سوال و جوابها انرژی همه رو میگیره کسی نمیتونه نظر خودش به بقیه تحمیل کنه

در پاسخ به مهرداد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

امیدوارم شما داوطلب باشین؟!! نه پس‌! من یه رهگذر بودم اومدم اینجا یه نظری‌ بدم برم! این چه صحبتیه که شما میکنید
دوست عزیز ما اینهمه زمان با ارزشمونو از دست دادیم این مدت، استرس زیادی که روح و روان افراد رو داره تحت تاثیر قرار میده روال زندگی‌ عادی مردمو با مشکل مواجه کرده. اینارو متوجه میشید واقعا؟ شما واقعا تو ایران زندگی می‌کنید؟! تو سالهای اخیر کی تاحالا یه کنکوری با شرایط شیوع یه بیماری و قرنطینه و تهدید مرگ و زندگی، سر جلسه آزمون حاضر شده؟ واقعا این درسته که شما دم‌ از یه سرماخوردگی معمولی و انرژی و این حرفا میزنید؟
اصلا بذارید ببینیم کسی سالم می مونه بعد شما خودتو ناراحت کن واسه مدرک گرفتن. انگار بقیه از این وضعیت خوششون میاد و از سر تفنن دارن اظهار نظر میکنن!

دختر گیلان
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

باورش سخته شما گیلانی باشید.

عقل، شعور و منطق به من میگه که از خطر دوری کنم.
حتی کلی آیه ‌‌‌‌‌و حدیث داریم.
شما چطور میتونید موضوع به این مهمی را نادیده بگیرید.
خود من با وجود اینکه زحمت کشیدم اما تا وضعیت امن نشه به هیچ عنوان در آزمون شرکت نمیکنم اینهمه خبرنگار و دکتر میان در اخبار خواهش میکنند از خانه هاتون خارج نشید!!!!!!!
من تا امروز ندیده بودم یک خبر نگار ارشد بیاد و جلوی دوربین خواهش بکنه.
دوست عزیز شما بهتره علاوه بر مطالعات درسی کمی در زمینه های دیگه هم مطالعه داشته باشی.
یا شایدم بهتره با همون حالت رعایتی که خودت توصیف کردی سری به بیمارستانهای گیلان بزنی تا از نزدیک خودت مشاهده کنی.
یا یه سرچی بکنی ببینی چند پزشک متخصص و پرستار در گیلان جون خودشون را از دست دادند. یعنی آنها راههای پیشگیری را بهتر از من و شما بلد نبودند.!!!!!

ALI
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

یعنی نزدیک به ده هزار نفری که الان مبتلا شدن همشون فقط کادر پزشکی بودن و برای درمان مراجعه کرده بودن و هیچکس دیگه مشکلی نداره!!!!!عجب‌ عجب
نظرتون منطقی نیست دیگران هم گمراه نکنید خواهشاً

وحید
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

به همین دلیله که نماینده تون میگه بیمارستان های رشت جا نداره نتیجه همین تفکره که کشور رو فلج کرده.

دانشجو
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۳:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

شما دقیقا توی کدوم کشور زندگی میکنی؟ گیلان ایران؟؟ یا مثلا کره شمالی؟
لطفا یکم منطقی حرف بزنین ناسلامتی میخوای دکتر مملکت بشی

Phd
اسفند ۲۳, ۱۳۹۸ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

آقای مهرداد شما مثل اینکه هنوز کاملا توجیه نشدید یا اخبار رو دنبال نمی کنید. گیلان رو که می گن اوضاعش وحشتناکه تخت خالی نداره بیمارستانا. چرا انقدر سر سری می گیرید. حالا جدای از کنکور، خواهشا انقدر موضوع رو کم اهمیت در نظر نگیرید.

فاضل
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸ ب٫ظ

دوستان عزیز ضمن آرزوی موفقیت برای همه به نظرم میاد در این زمان برزخی اون دروسی رو بخونیم که برامون خیلی لذت بخش باشه یکی ممکنه زبان رو دوست باشه یکی ممکنه دروس کمی رو… یا حداقل رزومه مون رو قوی کنیم روی متنی کار کنیم که قراره توی مصاحبه به زبان انگلیسی تشریح کنیم مثلا خودمون و کارامون رو بتونیم توی چند دقیقه به انگلیسی بگیم … به هر حال نباید انگیزه مون رو از دست بدیم. با آرزوی موفقیت مجدد برای همه دوستان

منتظر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  فاضل

تو جلسه مصاحبه باید انگلیسی از خودمون بگیم؟

نشنیدم کسی چنین چیزی بگه تا حالا

فاضل
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۹:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  منتظر

سلام الزامی نیست ولی چون تسلط به زبان برای دانشگاههای مطرح کشور مهمه بعضاً میخوان که چند دقیقه ای در مورد خودت یا پایان نامه ات به انگلیسی صحبت کنی

منتظر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاضل

آهان… درسته
مرسی آقا فاضل

امیدوارم موفق باشید

..........
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۹:۱۶ ب٫ظ

اقای خدایی لطفا مارو از بلاتکلیفی دربیارین ما ی هفتس منتظر جواب شماییم .خواهشا جوابو بگین تااز سردرگمی راحت شیم تشکر

مجید
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۷:۲۲ ب٫ظ

سلام در خبرگزاری فارس در بخش فارس من درخواستی با عنوان(درخواست حذف مصاحبه کنکور دکترا) ثبت شده است به آدرس ( https://my.farsnews.ir/c/18987) از همه علاقمندان و مشتاقان تحصیل در این مقطع خواهشمند است که اولا از این کمپین حمایت کنید ، ثانیا به بقیه مشتاقان ادامه تحصیل در دردکترا ، نیز خبر بدید تا از آن حمایت کنند شاید خدا خودش کمک کرد که مصاحبه از کنکور دکترا حذف بشه و فقط وفقط ملاک پذیرش کنکور سازمان سنجش باشه البته معدل و کارهای پژوهشی میتونه تاثیر داشته باشه و میزان تاثیر آنها هم فقط با نظر کامل سازمان سنجش باشد مثل تاثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد و … ولی فقط و فقط مصاحبه را حذف کنند و بس. توکل به خدای بزرگ و توانا حمایت یادتون نره هر چه تعداد بیشتر بشه بهتر میشه پیگیری کرد در ضمن در زمان تحصیل در مقطع دکترا فرصت کافی برای تمام کارهای پژوهشی(مقاله-کتاب -اختراع و…) هست بدون شک کسی که بتونه از سد کنکور دکترا بگذره حتما از عهده کارهای پژوهشی به راحتی برمیاد.اصلا تحصیل در دوره دکترا به معنای پژوهش و تحقیق است که البته لازمش فراگیری دقیق و عمقی دروس مربوطه و آشنا شدن به علم به روز در زمینه مربوطه است. بعلاوه دوره دکترا هم معمولا ۳۶ واحد داره که ۱۸ واحد پاس کردن کتابهای درسی و ۱۸ واحدش هم پایان نامه و مقاله و پژوهش الان با این روشی که هست ،پذیرش دانشجوی دکترا فقط سلیقه ای شده و هر داوطلبی هم که پول داشته باشه با هر… ادامه نظر»

رضا
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

سلام آقا مجید کاش قدر این نظر ارزشمند شما رو عزیزان بدونن و توی گیر و دار کرونا به آن توجه کنن. البته بعید هم نیست که این اتفاق بیفته انشااله یعنی حذف مصاحبه حداقل امسال به دلیل کمبود زمان. شاید هم بنده بعد از ۸ بار امتحان دادن و چندین بار مصاحبه دادن بالاخره به نتیجه برسم.
عزیزان لطفا و خواهشا به این پیام مجید آقا توجه و اقدام کنین.

..Mah
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

من که اصلا قبول ندارم هزار بار این نظر رو گذاشتین خب حتما نمیخوایم دیگه بسه!

حجت
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۷:۰۸ ب٫ظ

کتابخانه ها تعطیل است دسترسی داوطلبان کنکور دکتری و ارشد به برخی از منابع درسی محدود شده .و همچنین شرایط بسیاری از خانه ها مناسب درس خواندن نیست وقتی چند تا وروجک توی خونه قرنطینه هستند یعنی دهن همه سرویسه دیگر کتابخونه ای هم در کار نیست لااقل روزها بتونی بری اونجا بخونی .و در ضمن خانواده هایی هستند متاسفانه بعضی از افرادشون در گیر این بیماری شده اند و…..
خواهشا همه واسه سازمان سنجش پیام بفرستید یا برای وزرات بهداشت (تلفن گویا و…) تا اینکه لااقل بعد ماه رمضان باشه ……….

منتظر
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  حجت

درخولست بدیم توی کنکور ارتفاق کنن… هم پذیرش رو زیاد کنن، هم آزمون اسون باشه و هم مصاحبه اذیت نکنن
ما با شرایط بدی داریم دست و پنجه نرم میکنیم
استرس از هرچیزی مخربتر هست… حافظه رو مختل میکنه

..Mah
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  منتظر

چشم!

علی
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  منتظر

خیلی باحالی ها….
اینا به درخواست ما مبنی به اعلام زمان توجه ای ندارند بعد توقع داری همچین درخواستی بدیم

دانشجو
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  منتظر

شما دعا کن با کنکور ۱۴۰۰ ادغامش نکنن، ارتفاق پیشکش، آزمون نظام مهندسی اسفند رو با ازمون مهر ۹۹ ادغام کردن، این کنکور هم چندان چشم اب نمیخوره چیزی خوبی تهش باشه

سیمین
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۶:۵۹ ب٫ظ

من که تا تموم‌نشدن شیوع ویروس ، اگه برگزار هم بشه ، نمیتونم بیام سر جلسه. آخه من یه دختر چهارساله دارم. اگه طوریم بشه…

گلی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  سیمین

واقعا وضعیت شما رو درک می کنم سیمین جان.وضعیت خود من هم در رابطه با بیماری و آزمون خیلی سخته. من باردارم.

کامران
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سیمین

من میرم
چون واقعا چیزی برای از دست دادن ندارم
من که میخوایم ۱۰ ساله دیگه بمیرم خب همین الان بمیرم بهتره
چرا
۱- نبود انگیزه
۲- گرونی های بسیار
۳- عدم توانایی در ازدواج ( البته ندادن دختر به ادم بی پول و بی شغل به من)
۴- فشار اقتصادی بسیار(اینو درست میکنی این خرج دیگه میاد)
۵- عدم توانایی در تامین مخارج روزمره
خلاصه چیزهایی دیگر
پس الان بمیرم بهتر از این که تو دنیای بیرحم تجمل گرایی و اقتصادگرا له بشم

...
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

۱٫تنبلی رو با بی انگیزه بودن قاطی نکن. یه نفر کلی خونه و ماشین داره میگه من که این همه پول و سرمایه دارم چرا به خودم زحمت بدم ساعت ۸ صب سر کار برم. این یعنی انگیزه نداشتن نه شرایط شما
۲٫مورد ۲ و ۴ و ۵ همه شون مثل هم هستن. حتی مورد ۳ هم مثل قبلیاست. درسته شرایط سخته ولی یه قانونی هست که میگه روزای خوب و روزای بد به صورت متناوب تکرار میشن، شاید یکسال، دو سال یا ۱۰ سال طول بکشه ولی شرایط بالاخره تغییر میکنه. یا اگه اعتقادات قویه توی قرآن هم اومده “ان مع العسره یسرا”
۳٫در حال حاضر شرایط اکثر پسرای مجرد همینجوریه که میگی و تنها شما اینجوری نیستی. دیگه اون دوره که بابات خرج عروسی رو میداد و کمکت میکرد تموم شده. دخترا و خانواده ها شون هم این موضوع رو درک میکنن. اونا فرق یه آدمی که پول نداره و تنبل و بی عرضه ست با کسی که بی پوله ولی تمام تلاشش رو میکنه، میفهمن. این دیگه به خودت بستگی داره جزو کدوم دسته باشی.
در انتها اگه سلامتی و جون خودت برات اهمیتی نداره بفکر خانواده ت باش که اگه بخاطر سهل انگاری شما طوری شون بشه عذاب وجدانش تا آخر عمر باهاته. هیچ چیزی ارزشش بالاتر از سلامتی نیست. باور کن اگه شما بیماری خاصی بگیری خانواده ت حاضرن هر چی سرمایه دارند رو بفروشن تا تو حالت خوب بشه.

ناشناس
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  کامران

آقا کامران اولا خدا نکنه و انشالله که تندرست باشید همیشه و هرکجا هستید. ثانیا به فرض هم که شما چنین تصمیمی دارید اما دیگران که ندارن. افراد زیادی هستند که میخوان زنده بمونن و از همه مهمتر نگرانن بابت اینکه بیماری رو به دیگران و اطرافیان خودشون منتقل نکنند.
بنابراین انشاالله که آزمون دکترا به تعویق میفته

داوطلب
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  کامران

چه توجیه عجیب و غریبی!!!! شما بعیده داوطلب دکتری باشی. شاید از سر تفنن اینجایی وگرنه چنین حرفهایی از یک تحصیل کرده ارشد بعیده. چیزهایی که نوشتی به اندازه سر سوزنی از مشکلات کسانی نیست که با امید و انگیزه درس خوندن و دکترا گرفتن. قبلا نوشتی کارگری الان نوشتی بدون شغلی؟ حرفهای خودت هم یادت می ره؟ مرگ و زندگی و بیماری و شفا دست خداست. اگه بنا به ادعای خودتون زندگی ارزشی نداره اصلا چرا کنکور شرکت می کنی؟ آدمی که تا این حد ناامیده مرتب توی سایتها نیست و از شرکت در دکتری حرف نمی زنه!

تا وقتی شرایط عادی نشود کنکور نباید برگزار شود
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

با صحبت “داوطلب” موافقم. واقعا یه عده دیگرانو چی فرض میکنن با نظرات نسنجیده ای که میدن
یه سری میگن ما باید هرطور شده حتما کنکور بدیم ولو اینکه دیگران تو خطر باشن و حتی از بین برن ولی ما بااااید سر وقت و موعد مقرر بریم سر جلسه آزمون دکترا. یه عده دیگه میگن ما دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم پس باید کنکور تو اوج گسترش و شیوع بیماری هم برقرار باشه!!!
شماها کی وقت کردید اینقدر زرنگ بشید!!
شمایی که چیزی برای از دست دادن نداری هیچ لزومی هم نداره کنکور شرکت کنی چون میخوای مرگ و نیستی رو انتخاب کنی ظاهرا.

ستاری
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  سیمین

خدانکنه ان شاءالله طوریت نمیشه سایه ت بالا سر بچه ت کم نشه

الناز
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۵:۵۴ ب٫ظ

من فکر کنم تیر برگزار شه

...
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۴:۰۳ ب٫ظ

سلام بر دوستان دواطلب دکتری منم مثل شما منتظر تصمیم سازمان سنجشم ولی دوستان عزیزم کرونا شوخی نیست که این مسئله که میشه حل کرد با کرونا مقایسه کنیم باور کنید من حاضرم درسم و تلاشم شبانه روزیم فدای سلامتی جامعه ام کنم اصلا کل مردم جهان که درگیرش هستند اصلا کنکور برگزار نشه یه سال مدارس و دانشگاه ها تعطیل باشه مگه چی میشه به نظرم اگه فقط یه نفر در گیر این بیماری هم باشه باید وزرات بهداشت اجازه نده هیچ مراکز پر خطر به کارشون ادامه بده به فکر مردمون باشیم هر روز آمار مرگ هر روز شیوع بیماری زیاده بعد یه عده دوستان میاند میگن نباید کنکور لغو بشه یا کنکور چرا دیر تاریخش اعلام شده ،شما به هدفتون که همون درس خوندن ادامه بدید و میدونم بلاتکلیفی خیلی بده ولی وضعیت کشورمون ایجاب میکنه صبور باید باشیم ،دعا کنیم بیماری ریشه کن بشه و یه روز بدون استرس و بدون مرگ هموطنامون به خاطر این بیماری سپری بشه به خدا کنکور هم برگزار میشه دوباره موفق میشم چون هدفمون تحصیل ولی سلامتی نمیشه دوباره بدست آورد فقط دعا کنیم که خدا نعمت سلامت دوباره به ما عطا کنه آمین یا رب العالمین

Phd
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  ...

درود بر شما دوست خوبم. امیدوارم همیشه تندرست و سلامت باشید. میشه همین پیاماتونو برای سازمان سنجش هم ارسال کنید؟
واقعا باید مرتبا پیگیر این موضوع باشیم که بیش از این گرفتاری پیش نیاد برای هممون. ما خودمون هم سالم بمونیم ولی میتونیم خدای نکرده ناقل ویروس باشیم برای بقیه.
ازتون خواهش میکنم به سنجش پیام بدید از طریق سایتش که آزمون تابستون باشه یا اگه شرایط تا اون‌موقع هم عادی نشد آزمونی برگزار نشه که جان ما ها رو بگیرن با یه کنکور

لطفا داوطلبان دکتری را دریابید
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۳:۵۲ ب٫ظ

سایت phdtest
لطفا صدای ما داوطلبان کنکور دکتری رو به گوش وزارت علوم و سازمان سنجش برسونید. اجازه بدن سال آینده پذیرش دانشجوهای جدیدالورود به نیمسال دوم تحصیلی موکول بشه. تابستان آزمون رو برگزار کنند که بیش از این تلفات و خسارت ندیم. شهرهای بزرگ مثل تهران و اصفهان و … به شدت آلوده شدند. این چرخه که مشخص نیست کی متوقف میشه.
خواهش میکنم صدای ما داوطلبان باشید

مهرداد
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۳:۴۲ ب٫ظ

احتمال زیاد ۲۸ فروردین برگزار شود چون اگر عقب بیافتد شروع دانشگاه و مدارس هم باید عقب بیافتد حضور دانشجویان سر کلاس مثل امتحان و باب میل آنها نیست غیر از اینکه قصد آنها کلا تعطیلی دانشگاه باشد

مقاله
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

با توجه ب شرایط شهرهای بزرگ قطعاااا عقب می افته واسه بعد ماه رمضون ، تازه اونموقع هم باید شرایط روز رو بسنجن ک امکانش چقدره.

ولی فعلا تنها بلاتکلیفی و سردرگمی برای ما داوطلبین هست
فقط لطف کنن ی تاریخ اعلام کنن حالا چ ۹ خرداد چه تیر یا هر وقت دیگه
فعلا یک تاریخ اعلام کنن ک حداقل از لحاظ روانی از بلاتکلیفی خارج بشیم

امید
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۳:۲۸ ب٫ظ

من که میگم فعلا وقت استراحت است. درس را بگذاریم کنار تا خوددرگیری درون سازمان سنجش برطرف شود و تکلیف ما را روشن کنند. الان درس خواندن آنچنان فایده ای ندارد و جز خستگی ثمره ای ندارد. این روزهای آخر سال را باید استراحت کرد.

.....
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۳:۲۶ ب٫ظ

قطعا ۲۸فروردین نیست و خرداد هست

مهشید
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۵۵ ب٫ظ

دقیقا یعنی چیشد؟

رجب
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۵۳ ب٫ظ

حالا فهمیدید حق با رجبه ها
من وقتی میگم همه چی شده بازی نگید نه
والله این همه الافی از کرونا گرفتنم بدتره

Maral
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۵۲ ب٫ظ

عجب گرفتاری شدیم بگین تیر برگزار میکنیم تموم بشه بره

P.A
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Maral

خدا کنه همین اتفاق بیفته
خودشون میگن تا پایان بهار مشکل کرونا به قوت خودش باقیه

Hang
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۴۴ ب٫ظ

سلام نمیدونم چرا نمیتونید بخونید؟منظورتون از بلاتکلیفی چیه چه فرقی میکنه کی باشه شما شروع کنید بخونید حالا هرموقع شد اون موقع مرور کنید. من خودم نمیخونم ولی به خاطر بلاتکلیفی و معلوم نبودن تاریخ قطعی نیست. قشنگ گوشیاتون رو یک ساعتو چهلو پنج دقیقه تنظیم کنید بشینید بخونیدوقتتون رو هدر ندید یا اصلا زبان یا مباحث جدید مربوط به کامپیوتر بخونید حداقل ،زبان و کامپیوتر که فقط به درد کنکور نمیخوره.

احمد مولا
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Hang

کامپیوتر؟؟؟؟ شما همون فردی, نیستید که میگفتید از ده صبح تا ده شب به فاصله یک ساعت و چهل پنج میخونم؟ رشتت چیه که فکر کردی همه کامپیوتر میخوان امتحان بدن؟

......
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Hang

واسه شما که این مدت درست و حسابی درس نخوندی راحته ولی یه عده بودن هفته های اخر انقد درس خوندن، سرویس شدن. کسی نمیتونه از الان انرژی بذاره بعد معلوم شه کنکور ۴ ماه دیگه ست. ماشین که نیستیم آدمیم خسته میشیم

.....
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Hang

من که تخصصی کنار گذاشتم فعلا
ولی زبان میخونم باعث ارامشم میشه زبان

نگارین
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۴۴ ب٫ظ

……..یعنی پیگیر این موضوع بودن اینقدر سخت براشون…که هنوز منتظر جواب دکتر نمکی هستن..خب بزرگوار ایشون سرشون شلوغ،شما باید پیگیری داشته باشید…بنظر بنده دوستان برای ۲۸ فروردین اماده باشید،این بزرگواران جان و وقت بقیه براشون مهم نیست

علی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۱۹ ب٫ظ

یعنی اینا نمیتونستند همون اول از ستاد کرونا بپرسند! واقعا جای تاسف دارند قشنگ گذاشتند امروز نامه زدند تا یک هفته دیگه مارو معطل اطلاعیه ستاد کرونا بذارند. خدایا به ما صبر بده …

.....
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  علی

امین

سامی
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۶ ب٫ظ

بیچاره شدیم تاکی باید منتظرتصمیمات گرانقدرشماهاباشیم

محمد
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۴ ب٫ظ

https://my.farsnews.ir/c/18835
لطفا به این ادرس بروید رای دهید ایده ایجاد دکتری نیمه تخصصی ۶۴ واحدی به جای کارشناسی ارشد ۳۲ واحدی
۵۰۰۰ رای نیاز داره تادر مجلس تصویب بشه در وزارت علوم این ایده به شماره ۲۰۸۱۰۳ ثبت شده

احمد مولا
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۳ ب٫ظ

از رو سایت سازمان سنجش تاریخای قبلی رو پاک کردن

احمد مولا
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  احمد مولا

اثری از تاریخ ازمون دکترا در ۲۸ هم وجود نداره رو سایت.

اعلامیه ها پاک شدن. هم ارشد هم دکتری

حدیث
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  احمد مولا

من الان چک کردم. بود هنوز. اعلامیه اش هست. که تاریخ شده ۲۸ ام. شما کجا رو دیدین؟

نگار
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۲ ب٫ظ

یعنی چی؟ یعنی منظور آقای نمکی از تعویق، همون تعویق اسفند بوده؟ زمانی که اقای نمکی این حرف رو زدن فکر کنم ۱۴ یا ۱۵ اسفند بود و از زمان اصلی کنکور که همون نهم بود گذشته بود تازه ارشد هم که کلا اردیبهشت بود، من کتوجه نشدم چی شد دوستان دونستید به منم بگید

احمد مولا
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۰۰ ب٫ظ

خسته نباشی. یه هفته ملتو کاشتید تا اخر هفته کشش دادید الان رسیدید میگید فلان

سلماز
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  احمد مولا

شما درستونو بخونین خب، حالا فرض کنید امتحان ۲۸ فروردین ِ

..Mah
اسفند ۲۱, ۱۳۹۸ ۱:۵۵ ب٫ظ

خسته نباشید!!