اعلام جزئیات پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند در سال 99

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دانشگاه بیرجند از بین دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز دوره کارشناسی ارشد که واجد شرایط آیین نامه دکتری بدون آزمون هستند، برای سال تحصیلی 1399-1400 در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه بیرجند در راستای اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری از بین دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز و واجد شرایط کارشناسی ارشد، طبق موارد مندرج در این اطلاعیه و مطابق مفاد آیین نامه برای سال تحصیلی 1399-1400 در مقطع دکتری دانشجو  پذیرش می نماید.

 

نکات مهم پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند

پذیرش افراد مشمول این آیین نامه، در همان رشته تحصیلی یا رشته های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد متقاضی، به تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکان پذیر است.دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس این آیین نامه مجاز نیست.

متقاضیان باید در روز مصاحبه واجد کلیه شرایط لازم برای پذیرش بدون آزمون باشند.

نحوه ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه بیرجند

دانشجویان و دانش آموختگان (فارغ التحصیلان 1396/12/01 به بعد) واجد شرایط تا پایان اردیبهشت ماه باید به آدرس اینترنتی talent.birjand.ac.ir مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام را برطبق مندرجات سایت انجام دهند.

ضمناً ثبت نام به منزله پذیرش قطعی نخواهد بود و هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

امکانات و بسته های تشویقی برای پذیرفته شدگان پذیرش بدون آزمون:

– به هریک از پذیرفته شدگان بدون آزمون در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری معادل 30% هزینه های خوابگاه بصورت کمک هزینه تحصیلی برای دو سال تحصیلی پرداخت خواهد شد.

– میزان ترافیک اینترنت برای پذیرفته شدگان بدون آزمون دو برابر خواهد بود.

– پذیرفته شدگان بدون آزمون از تخفیف هزینه ها برای استفاده از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه برخوردار خواهند شد.

– در صورت پذیرش مقاله، هزینه ثبت نام در یک کنفرانس داخلی به پذیرفته شدگان بدون آزمون پرداخت خواهد شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام دکتری بدون ازمون

1- اسکن یک قطعه عکس

2- اسکن تصویر کارت ملی

3- اسکن تصویر صفحه اول شناسنامه

4- اسکن ریز نمرات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد (اختیاری)

5- گواهی تایید معدل، رتبه، نمره پایان نامه، تاریخ فراغت از تحصیل و طول مدت تحصیل کارشناسی ارشد (فرم 1) (مخصوص دانشجویان غیر از دانشگاه بیرجند).

لازم به ذکر است که متقاضیان محترم فایل این گواهی را در قسمت فایل های دانلودی در بالا دانلود کرده، تکمیل نموده و بعد از مهر و امضای مدیر آموزش دانشگاه محل تحصیل اسکن آنرا در مراحل ثبت نام بارگذاری نمایند. ضمناً در صورت دعوت به مصاحبه اصل این فرم به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند تحویل داده شود.

6- گواهی تایید معدل، رتبه، تاریخ فراغت از تحصیل و طول مدت تحصیل کارشناسی (فرم 2) (مخصوص دانشجویان غیر از دانشگاه بیرجند).

لازم به ذکر است که متقاضیان محترم فایل این گواهی را در قسمت فایل های دانلودی در بالا دانلود کرده، تکمیل نموده و بعد از مهر و امضای مدیر آموزش دانشگاه محل تحصیل اسکن آنرا در مراحل ثبت نام بارگذاری نمایند. ضمناً در صورت دعوت به مصاحبه متقاضی اصل این فرم به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند تحویل داده شود.

7- اسکن مدرک زبان (در صورت وجود)

8- اسکن صفحه اول مقالات

9- اسکن جلد کتب تالیفی و ترجمه ای (در صورت وجود)

10- اسکن ثبت اختراع (در صورت وجود)

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رسول
فروردین ۳۱, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/22543 بچه ها این لینک کمپین درخواست تعویق ازمون دکتری از ۹ خرداد به بعد هست در این کمپین شرکت کنید و به تعویق کنکور رای بدین. برای همه سخت هست ۹ خرداد .