موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری آزمون دکتری 99 در زمان مقرر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس سازمان سنجش گفت: کنکور دکتری و کارشناسی ارشد بر اساس برنامه زمان بندی شده، برگزار می‌شوند.

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ و همچنین کنکور دکتری ۹۹ اظهار کرد: دو کنکور دکتری در تاریخ ۹ خرداد و کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته در تاریخ ۲۲ و ۲۳ خرداد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سنجش درباره تعویق آزمون کارشناسان رسمی دادگستری بیان کرد: علت این تعویق درخواست خود قوه قضائیه بود اما سازمان سنجش با برگزاری آن مشکلی نداشت. زمان برگزاری این آزمون هم بعد از هماهنگی با قوه قضائیه متعاقبا اعلام می‌شود.

خدایی تصریح کرد: باتوجه به عادی شدن شرایط کشور چرا باید دو کنکور کارشناسی ارشد و دکتری به تعویق بیفتد!

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمهیدات بهداشتی که در این کنکورها رعایت خواهد شد، گفت: ما پروتکل‌های بهداشتی و حفاظتی که مورد نیاز است را اجرایی می‌کنیم و در این راه اگر نیاز باشد که بازنگری در پروتکل‌ها صورت گیرد، انجام می‌شود.

او یاد آوری کرد: اجرای پروتکل‌های بهداشتی، اجرای فاصله گذاری فیزیکی ایمن، اجرای فرآیند در یک زمان بیشتر که به کنترل ازدحام کمک کند، همه مواردی هستند که در زمان اجرا و برگزاری کنکور سراسری رعایت می‌شود.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

کنکور دکتری ۹۹ نیز در تاریخ جمعه ۹ خرداد برگزار می شود.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

742 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زیبا@فیزیک
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ

سنجش زمان ویرایش حوزه رو زده
چیزی از زمان ازمون نگفته .
احتمالا همون ۹ خرداد کنکوره

احمد
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ق٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/22543
در لینک زیر وارد و اعلام حمایت و رای به تعویق کنکور دکتری ۹۹ بدهید…..|
برا دوستاتون هم بفرستید و رای جمع کنید

مارال
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ

کرونا میکنن تو حلقمون با اون تجمع موقع ورود به سالن امتحانو بقیش یه ماه دیر بشه چی میشه هوا هم گرمتره خطر انتقال کمتره

گیسوکمند
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ق٫ظ

سلام. من میخوام چندتا نکته رو یادآور شم؛ اول اینکه بر فرض که کنکور در ۹ خرداد برگزار شد، حالا واقعا شما فکر کردین که بعدش دانشگاها به راحتی درب دانشگاها رو باز میگذارن تا دانسجوهای مختلف واسه مصاخبه تشریف فرما بشن و اساتید هیات علمی رو خدایی ناکرده مبتلا کنن!!! معلومه که اینکازو نمی‌کنن؛ چون دیگه اونموقع جون پرستل دانشگاها مهمه و به رلحتی حاضر نیستن تن به اینکار بدن. مطمئن باشید که تا قبل از مهار این ویروس، هیچ دانشگاهی ازتون مصاحبه نمی‌کنه. دانشگاها تعطیلن و حتی معلوم نیست از مهر هم لاز شن، اونوقت توقع دارین مصاحبه دکترا بزارن و اساتید مصاحبه‌کننذه که عموما مهره‌های اصلی دلنشگاه هستن رو در معرض خطر قرار بدن!!! دوم اینکه خیلیا مدام دارن تکرار میکنن اونایی که می‌ترسن و نمیخوان، نیان کنکوز بدن، آخه این چه حزفیه که یه داوطلب کنکور دکترا بزنه!! مگه کرونت سرطانه که واگیردار نباشه و مبتلا سدن هر شخص به خودش مربوط باشه!! کلا این دوستانمون دز مورد چگونگی مبتلا شدن به کرونا توجیه شدن؟!! می‌دونن هر شخص می‌تونه حداقل ۴۰۰ نفر رو میتلا کنه!!! سوم اینکه یه سریا میگن بابا مگه الکیه که سره جلسه امتخان کسی ماسک و دستکش نزده باشه و اجباریه و بهمون وسایل میدن و ازین حرفا. اخه دوستان مگه کجا کشور ما ماسک و دستکش داشتن اجباریه!! واقعا قکر کردین که ماسک و دستکش میدن!!! پس سخت در اشتباهید. از طرفی ایا میشه با دستکش مساله حل کرد؟؟ ایا میشه پشت ماسک تمرکز داشت؟؟ چهارم اینکه آیا شما به عاری… ادامه نظر»

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  گیسوکمند

پس به نظر شما ما شرکت نکنیم و آزمون لغو بشه بهتره خیالمون راحت شد دیگه بیخیال کنکور میشیم

گیسوکمند
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

بهتره بجای طعنه زدن و متلک پراندن کمی تغقل کنید! چیزی که من می‌تونم بگم اینه که حداقل دانشگاه خودمو می‌شناسم و مطمئنم در شرایط کرونا، آزمون کتبی و مصاحبه رو عملی نمی‌کنن و فوقش یک سال زو دانشجوی دکترا نمی‌پذیرن و جون اساتید رو یه خطر نمی‌اندازن. هنوز بسیاری از دانشگاها آزمونای پایان ترم دانشجوهای خودشونو معلوم میست چجوری برگزار کنن و دفاعیه‌ها هم الکترونیکی هستش، اونوقت توقع دارین مصاحبه و آزمون کتبی برای دکترا رو با کمال میل براتون انجام بدن! هنوز تکلیف ترم مهر ماه معلوم نیستش و ممکنه مجازی باشه. پس دلیل این اصرارهای الکی برخی دوستان رو نمی‌دونم که اینهمه عجله برای یک کنکوری که به احتمال بالا، به مصاحبه نمی‌انجامد رو متوجه نمیشم.

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  گیسوکمند

حرفتون همینه دیگه میگین بیخیال بشیم چون دانشگاهها مصاحبه نمیگیرن پس آزمون به احتمال زیاد لغو میشه

دکتری
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

لطفا خودتون رو به خواب نزنید جناب محمد. بله این یک واقعیته که خیلی از دانشجوهای مشغول به تحصیل هنوز نتونستن از تزشون دفاع کنن و تا شهریور بهشون گفته شده معلق هستید! خیلی از افراد حذف ترم کردند پس چطوری قرار هست پذیرش دانشجوهای جدید انجام بشه؟ اونهم برای مهر!!!
دانشگاه ها برای نیمسال اول هم یعنی از مهر گفتن کماکان مجازی هست.
ضمنا دوستانی که نمیدونن بدونن که دفاع های فعلی هم داره به صورت مجازی انجام میشه یعنی اساتید و دانشجوها نمیرن حضوری دانشگاه! اونوقت چطوری میخوان مصاحبه رو برگزار کنن؟

س، من هم با گیسوکمند به شدت موافقم
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  گیسوکمند

عااااااالی گفتی دمت گرم گیسوکمند عزیز. واقعا خط به خط نوشته هات حرفای دل خیلیهامون بود. ممنونم که اینقدر منطقی و دقیق بیان کردید نظرتون رو

داوطلب
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/23561
پیشنهاداتی جهت عدم تعویق آزمون دکتری

علیرضا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ایناواقعا راه حل های منطقی واسه همه داوطلبین نیستن

فاطمه..مهم مهم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ

فتاد تیر ماه

تو سایت وزارت بهداشت زده

برگزاری آزمون های لغو شده کشوری از تیرماه/ امکان حذف واحدها یا ترم تحصیلی بدون درج سنوات تحصیلی

برگزاری آزمون های لغو شده ملی کشوری از تیرماه

دکتر اکبری گفت: آزمون های ملی کشوری که در اسفندماه به دلیل شرایط پیش آمده، ملغی اعلام شد، از پنجم تیرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه آغاز شده و تا پایان شهریورماه تمامی آزمون های ملی و کشوری که در برنامه داریم را براساس جدول زمان بندی اعلام شده، برگزار خواهیم کرد.

محمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ

دوس عزیز این خبر در مورد آزمونهای وزارت بهداشته یه نگاه به تقویم وزارت بهداشتم بندازی زده که از ۵ تیر آزموناش شروع میشه

فاطمه..مهم مهم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دکترا وزارت بهداشت ۲۵ تا ۲۷ تیر است نه ۵ تیر. ارشد بهداشت هم تو مرداد است. ازمونهای ملی ینی همه ی ازمونها

فاطمه..مهم مهم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دکتر اکبری گفت: آزمون های ملی کشوری که در اسفندماه به دلیل شرایط پیش آمده، ملغی اعلام شد، از پنجم تیرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه آغاز شده و تا پایان شهریورماه تمامی آزمون های ملی و کشوری که در برنامه داریم را براساس جدول زمان بندی اعلام شده، برگزار خواهیم کرد.

من نگفتم وزارت بهداشت گفته. ازمونهای ملی کشوری کنکور وزارت علوم رو دربر نمیگیره؟ کنکور ما ملی نیست؟ کنکور بهداشت ۲۵ تا ۲۷ تیر است نه از ۵ تیر به بعد

فاضل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ب٫ظ

این خبر مربوط به دکترای وزارت بهداشت است نه وزارت علوم

الی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاضل

دوست عزیز وقتی میگن آزمون های ملی کشوری یعنی چی؟ یعنی همه آزمون ها اعم از وزارت علوم و بهداشت و قوه قضاییه
تاییده نظرم هم اینکه آزمون قوه قضاییه بخاطر کرونا نه همزمانی با آزمون دکتری و تمامی آزمون های وزارت بهداشت از تیر به بعد برگزار میشند.
اینطور نیست به نظرتون؟

فاضل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  الی

آقای دکتر اکبری قائم مقام معاون آموزشی وزیر بهداشت هستند و از قرائن خبر بر میآد در خصوص آزمونهای وزارت خانه خودشون صحبت کرده باشه چون اگر خبر کلی و در خصوص سایر آزمونها نیز می بود یک مقام ذی‏صلاح مانند وزیر بهداشت یا حتی معاون بهداشتی وزیر بهداشت یا مقامی از ستاد کرونا اون رو اعلام می کرد. در هر صورت باید صبر کنیم و هرگونه خبر در این مورد را از طریق اطلاعیه های وزارت علوم و سازمان سنجش پیگیر بشیم

فاطمه..مهم مهم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  فاضل

دوستان ما همون **۹ خرداد **رو برای ازمون درنظر بگیریم تا شاید خبر جدیدی شد.

(به نظرم مبهمه خبر که تو سایت وزاریت بهداشت اومده. شاید برخی دوستان درست بگن و منظورشون فقط وزارت بهداشت باشه نه وزارت علوم)

نگارین
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ

واقعا دلیل این درخواست برای تعویق رو نمیفهمم!!اگه عقب بیوفته کرونا میره ینی؟
شماها که میگید به تعویق بیوفته بره برج ۵ خب از برج ۵ تا برج یازده که باز ازمون برگذار میشه چیزی نیست که
بمونید اونموقع بدید

الهام
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

سلام امار مبتلا شد۹۹۱
در مورد تعویق کنکور هم اخبار چیزی نگفت

الهام
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶ ق٫ظ

به ازمون
سلام چرا فکر میکنین ما اماده ازمون دادن نیستیم من خودم سه مقاله ای اس ای دارم و سال پیش هم ازمون دادم و امسالم تا دلت بخاد خوندم و اماده ام ولی نگرانم هم از بیمار شدن هم از شرایط مهیا نبودن و سرعت تست زدن پایین اومدن و….

الهام
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

به احسان
سلام به خدا قسم بالاتر نمیدونم دیگه باور میکنید یا نه من خودم از دوم اسفند بیرون نرفتم ولی واقعا از این بیماری ترس دارم نه به خاطر خودم به خاطر پدر و مادرم چون اون سنشون بالای۵۰هست اگه خدایی نکرده من گرفتم و اومدم خونه اونا یکیشون طوری شد دنیارم به من بدی میگم هیچه

ازمون
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۸:۴۲ ق٫ظ

بسته دیگه تورو خدا!!!مطمعنم ۹۹ درصدتون واسه کرونا نیستو فقط چون امادگی ندارید میگید به تعویق بیوفته!مگه کرونا حالا حالاها میره که میگید دوماه صبر کنید؟؟اگه همون ۹ اسفند برگذار میشد اوضاع اینقد بدتر نمیشد‌.داوطلبای ازمون دکتری چون زیاد نیستن راحت میتونن با زیاد کردن حوزه های امتحانی و با رعایت نکات بهداشتی راحت برگذارش کنن!

احسان
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  ازمون

دقیقا منم همین حسو دارم .
یعنی من درک نمیکنم رو چه حساب میگن دو ماه دیگه
آیا قراره دو ماه دیگه ایم ویروس از بین بره ؟ دوستان علم غیب دارند ؟ اگه دو ماه دیگه اصلا تشدید شد چی ؟
ما قراره امسال در شرایط وجود کرونا امتحان بدیم ، پس بهتره با تعریف پروتکل های بهداشتی این کار هر چه زودتر انجام بشه

دوستانی که میگن تعویق تنها به دلیل زمان خریدن برای آمادگی آزمون میگن وگرنه اگر برای حفظ سلامتی باشه ، باید این صد وهفتاد هزار نفر از خونه بیرون نیان اصلا

کوروش
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

تعداد مکانهای که میخوان ازمون رو برگزار کنن باید افزایش پیداکنه.تا حد امکان از تجمع کمتر بشه.

کوروش
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ب٫ظ

موکول بشه به مرداد ماه که زمینه شیوع وسرایت ویروس پاینتر میاد

الهام
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

به داوطلب
دوست گرامی خواستار برگزار نشدن نیستیم حرف رو دو پهلو لطفا متوجه نشید خواستار تعویق هستیم به اواسط تیر تا در وضع کم خطرتر و کنترل شده ازمون بدیم الان برات هضم شد اگه مطالعه باشه من بیشتر از شما خوندم الان هم بگن اماده ام ولی نه به قیمت سلامتی

داوطلب
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  الهام

بحث آمادگی نیست چون بعد اسفند منم دیگه نخوندم بخاطر اینکه نمیشه برنامه ریزی کرد
بحث بلاتکلیفیه حرف منم همینه اگه قرار به تعویق بیفته باید همه از سنجش بخایم که توی اون تاریخ برامون شرایط استاندارد را فراهم کنه نه اینکه بازم بخایم تعویق بیفته
حقمونه که برامون شرایط فراهم بشه بعدشم صحبت بنده با اونایی هستش که کلا میخان آزمون لغو بشه که فک کنم شمام مخالف لغو باشین

الهام
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

سلام.دوستان لطفا انقد جان ما و خودتونو در خطر نندازین به کودک بگین میگه نهم خرداد وقتی۱۲۰۰مبتلا در جامعه هست زمان مناسبی نیست همه داوطلبین رو با ندانم کاریتون به کام مرگ نکشید بذارید با تعویق برگزار بشه اواسط تیر

ارشد-دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۶:۲۶ ب٫ظ

تو سامانه پاسخگویی سنجش نظرات و انتقاداتتون رو به برگزاری ازمون ارشد و دکتری اعلام کنید. ظاهرا دارن ترتیب اثر میدن، مهم اینه نظرات و انتقادات شما میره به ستاد ملی مقابله با کرونا

اول ثبت نام کنید..
بعد وارد حساب خودتون بشید
روی درخواست جدید کلیک کنید
ازمون مورد نظر رو انتخاب کنید ( دکتری یا ارشد)
فرم عمومی رو انتخاب کنید
عنوان مناسب بنویسید
در کادر مورد نظر پیشنهاد و اعتراضتون مکتوب کنید و روی ارسال کلیک کنید..

نعمت الله
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ

«از بس مطالب رو مرور کردم خسته شدم !! »

«ما برای زندگیمون برنامه داریم مثل شما بی‌هدف نیستیم !! »

«اصلاً از کجا معلوم کرونا تا اون موقع تموم شده باشه ؟! »

«ما نباید هزینه‌ی درس نخوندن شما رو با وقتمون پرداخت کنیم !!»

بعضی از دوستان مخالف تعویق با اصرار به چنین بهانه‌های غیر منطقی مرزهای خودخواهی رو جابجا کردن !!

خودشون حاضر نیستن یکی دو ماه صبر کنن بلکه اوضاع بهتر بشه، اونوقت از بقیه می‌خوان سال دیگه شرکت کنن !!

دوستان گرامی فراموش نکنیم که خودخواهی یک رذیلت اخلاقیه.

مطالبه‌ی قانونی ما برای تعویق آزمون تضمین سلامتی شما هم هست. اما نتیجه‌ی اصرار شما برای برگزاری آزمون در تاریخ کرونا زده‌ی ۹ خرداد بیماری و مرگ بقیه داوطلب‌هاست، بدون اینکه بین درس خونده و درس نخونده فرقی وجود داشته باشه.

دوستان با اهتمام بیشتر رأی بدین و رأی جمع کنین

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

فاطمه.. مهم مهم
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  نعمت الله
نعمت الله
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۷:۰۸ ب٫ظ

پست جدید رو دیدم. نشونه‌ی خوبیه.

با این وصف در مرحله‌ی حساسی قرار داریم. هنوز هیچ چیز قطعی نشده.

باید تا اعلام رسمی کنکور ۹ خرداد همچنان تبلیغ کنیم و رأی جمع کنیم.

فاطمه.. مهم مهم
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  نعمت الله

بله درسته

داوطلب
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  نعمت الله

دوست عزیز که هرچی دوست داری میگی مشکل امثال بنده اینکه یه عده از دوستان کلا توی هرشرایطی دوست دارن برا ابراز وجود ساز مخالف بزنن خودتونم امثالشونو توی اطرافیانتون حتما دیدین
اینکه بعضی ها دارن نقش دایه مهربانتر از مادر رو بازی میکنن و به این قصد که کلا آزمون برگزار نشه برا من که وضعیت جامعه رو میبینم که برگزاری آزمون اصلا هیچ تاثیری روی روند نداره برا امثال بنده قابل هضم نیس
حرف دوستان که خاستار تعویق. هستند متین ولی بیاید یه تاریخ مشخص کنیم اون تاریخم هرکی دوست داشت شرکت کنه یا نکنه نه اینکه از اول قصد بر این باشه که آزمون لغو بشه

نعمت الله
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دوست گرامی اگر این مادر قصد جون بچه‌ش رو کرده باشه، دایه نباید با اورژانس ۱۲۳ تماس بگیره ؟؟ !!

ما که با تعیین تاریخ مشکلی نداریم. تمام دغدغه ما اینه که برای برگزاری کنکور دکتری شرایط بهداشتی و استاندارد لحاظ بشه. مثل تمام کنکورهای دکتری که قبل از این برگزار شده.

من دغدغه شما رو درک میکنم. حتماً می‌خواهین برای آینده برنامه ریزی کنین و در این مورد کاملاً مُحق هستین. اما مشکل اینجاست که در شرایطی که روزانه هزار نفر مبتلا میشن و تازه طرح فاصله‌گذاری هوشمند هنوز قابل ارزیابی نیست، ما داوطلبان دکتری رو «پایلوت» نکنن.

حالا اگر شما هم به سلامتی اهمیت میدین، به رأی شما هم احتیاج داریم.

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

داوطلب
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  نعمت الله

الان یه عده میخان کلا آزمون برگزار نشه یه حرف هست که میگه مخالفت مثل سیل میمونه بیشتر مخالفین نقش امواج رو بازی میکنن و فقط تعداد کمی هستند که موج سواری میکنن و امواج رو به نفع خودشون هدایت میکنن امیدوارم که اون یه عده کم خواستار لغو آزمون نباشن که هم امثال من و هم شما ضرر میکنیم
توی جامعه هیچ محدودیتی اعمال نمیشه. چوبشم امثال ما میخوریم که نمیتونیم برا آینده برنامه داشته باشیم
برا برگزاری آزمون باید یه راه حل منطقی پیدا بشه نه اینکه با لغو زحمات چندین هزار نفر به باد بره
رویه سنجشم معلومه دنبال سود بیشتره و مطمئنا آزمونو به امید سود بیشتر با امکان ثبت نام جدید به تعویق میندازه بهتره خودمون خواسته مون بعد این فراهم کردن شرایط استاندارد برا برگزاری آزمون باشه

آزمون دکتری وزارت علوم شهریور باشد.
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

“داوطلب” ایران زندگی میکنی؟
میدونی کرونا چیه عزیز؟
اگه جوابت به هر دو سوال، خیر هست که هیچ‌ ولی اگه جوابت بله هست دیگه اصرار به برگزاری برنامه ای که ادمارو میکشه نکن. حواست باشه خیلی داری زیاده روی میکنی شما.

داوطلب
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ب٫ظ

شما ظاهرا ایران نیستین
بعدشم وقتی پاسخ کامنت یکیو میدین صحبتت با اونه
امیدوارم علاوه بر دکتر شدن به اخلاقیات هم پایبند باشین چون در شأن یه آدم نیس اینجوری حرف زدن

ازمون دکتری
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  نعمت الله

سلام تا الان رای دادیم چی شد ؟؟؟

ازمون دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ

دوستان سلام این متن رو کانال phdtest اعلام کرده . همه پیگیر باشید .

النجده النجده(کمک.......کمک......کاربر محمدرضا)
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۶ ب٫ظ

آقای محمد رضا واقعا میگید تخصصی ۶۰ بزنم و استعداد و زبان صفر رتبم تک میشه؟؟؟؟؟؟؟؟سالهای قبل با ۴۸ درصد تخصصی و ۲۵ درصد استعداد و ۶ درصد زبان رتبم ده شد. من رشتم علوم پایه هست. لطف بفرمایید اگه موردی دارین درصدهاشو برام بفرستید. ممنون میشم اگه بدونم زیاد زبان و استعداد رو جدی نگیرم عوضش تخصصی بخونم.

مبینا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۳ ب٫ظ

https://phdtest.ir/1399/02/%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c/
دوستان ظاهرا امروز خبرهایی بوده
این رو بخونید و دلگرم بشید
توکلتون به خدا باشه

بهاره
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

دوستانم دکترای آینده سرزمین ام ..کمی در پیام ها ،آنان که مخالف تعویق کنکور هستند تامل کنید…نوع نگارش و پیرو آن افکارشان را توجه کنید برخی شان به نظر دیپلم هم ندارند..پس به هیچ عنوان پیام هایشان را جوابی ندهید کسی که برای سلامت خودش قائل به ارزشی نیست در برابر آدم های دیگر….کرونا بسیار خطرناک است و آزمون دکتری باید برای منی که همه ی زندگی ام در کتاب بوده محلی از آرامش باشد.

محمدرضا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

دوستان اخطاریک اپیدمیولوژیست :
بخشی از جامعه دچارخوش خیالی کاذب نسبت به اپیدمی کروناشده اند
دوستان اوضاع خیلی خرابترازاین حرفاست
دانشگاه شهیدچمران اهوازهم اعلام کرده تشکیل کلاسهادر تابستان امکان پذیر نیست .
تازه اهواز که اگه الان بری اونجا ازگرماو شرجی خفه میشه آدم

عاشق عدالت/متنفر از رانت
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

پس با این حساب حداقل تا ۲ سال نمیشه هیچ کنکوری اعم از ارشد و دکتری و سراسری برگزار کرد.

نعمت الله
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ب٫ظ

اگر تا دو سال دیگه همچنان روزانه هزار نفر هزار نفر به تعداد مبتلاها اضافه بشه نه؛

اما اگر به فاز مهار برسیم تجمع دیگه خطرناک نیست. اونوقت حتّی میشه کارناوال رنگ پاشی هم برگزار کرد !!

ارشد-دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب٫ظ

به سختی میتونید حرفی بزنید که درش اغراق نباشه.. بذارید حرفتون اصلاح کنم.
پس با این حساب عقلانی تره حداقل تا ۲ ماه اینده هیچ کنکوری اعم از ارشد و دکتری و سراسری به منظور کنترل جدی تر اپیدمی برگزار نشه.
کما اینکه وزارت بهداشت و قوه قضاییه متوجه این اهمیت شدن و ترتیب اثر دادن. ان شاء الله وزرات علوم هم به این اهمیت پی میبره

آریان، دانشجو ترم چهارم دکتری علوم و تحقیقات تهران
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

این متن رو در یکی از کانال ها دیدم. نامه تعدادی از داوطلبان کنکور ارشد و دکتری به وزیر بهداشت جهت تعویق آزمون ارشد و دکتری جناب آقای دکتر سعید نمکی، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوع: درخواست تعویق آزمون های دکتری و ارشد ۹۹ وزارت علوم بە مرداد ماه با سلام و احترام، نظر به اینکه کشور عزیزمان در مرحله حساسی از تاریخ قرار گرفته و با بحران های متعددی از جمله بحران حاصل از ویروس کرونا و تبعات آن درگیر می باشد، ما داوطلبان کنکور ارشد و دکتری وزارت علوم نیز احساس مسئولیت نموده و با نیتی خالص و عشق به کشور عزیزمان، با هدف همراهی با مسئولین گرانقدر در راستای عبور از بحران ها و حفظ سلامت خود و هموطنان عزیزمان، بر اساس دلایل شرح داده شده در ذیل، خواهان تعویق آزمون های دکتری و ارشد سال ۹۹ وزارت علوم از خرداد ماه به مرداد ماه ۹۹ می باشیم. بنا بر تصمیم و تاکید مکرر مسئولین محترم ستاد مقابله با کرونا و جامعه پزشکی، برقراری اجتماعات و کاهش محدودیت تردد درون شهری و بین شهری، کشور را با بحران انفجاری کرونا و پیک دوم روبرو خواهد کرد (که قطعا برگزاری آزمون های ارشد و دکتری با قریب ۸۰۰ الی۹۰۰ هزار داوطلب که ناگزیر به تردد بین شهری و درون شهری و تجمع در فضاهای کوچک و بسته می باشند، به روند تشدید بحران کرونا منجر خواهد شد که این امر مدنظر هیچ یک از داوطلبان نمی باشد). براساس نظر متخصصین و مسئولین امر امکان برگزاری… ادامه نظر»

امین
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۰ ب٫ظ

دوستان پیشنهاد بدین از چه راهی میتونیم این نامه رو بدست مسئولان برسونیم

داوطلب دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  امین

سلام امین اقا نامه را کپی کتید و سپس در سایت وزارت علوم بریدو در آنجا پیست کنید. یا در سایت ها قرار دهید .اگر در ادارات هستید فکس کنید دفتر وزارتی . اما باید مشخص شود که خواسته جمعی از متقاضیان هست . پس یا امضای الکترونیکی بگیرید یا در سایت فارس من قرار دهید. شماره ۱۰۰۰۶۰۰ و ۱۰۰۰۶۰۱ هم ارسال کنید

داوطلب دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

سلام بر شما . این متن رو فقط در کانال ارائه نمودن یا برای وزیر بهدشت ارسال نیز کردن ؟؟؟؟

روح الله
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ

سلام حتی اگر یک نفر هم در اثر این تجمع مسئول پسندانه بمیرد گناهش غیر قابل جبران است.

A.S
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۴۰ ب٫ظ

خانم یا آقای فیزیولوژی که قرار بود یه نامه ببرن وزارت علوم و وزارت بهداشت، لطفاً اگه براتون مقدوره زحمت رساندن این نامه را بکشید.

فاطمه.. مهم مهم
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ

ممنون اقا آریان بابت پیگیری هاتون

Maral
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ

بچه ها انشااله تعویق میفته

تعویق کنکور دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ

لطفا همگی برید سایت فارس من رای بدین. تعداد رای ها داره میره بالاتر ۲۰۰۰

https://www.farsnews.ir/my/c/22543
در این لینک حمایت خود رو اعلام کنید.

نوری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

فعلا که دارن برنامه ریزی میکنن برای موج های بعدی کرونا.
برنامه ریزی هم دارن میکنن که ترم مهر ۹۹ مجازی برگزار کنند.

هما
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ

دوستانی که مخالف برگزاری آزمون هستن لطفا راهنمایی کنن از چه طریقی میشه به زمان برگزاری آزمون اعتراض کرد. متاسفانه کشور ما نه متصدی مستقل داره و نه متولی تا تصمیم منطقی و درست گرفته بشه این ها که همونجوری فله ای بدون هزینه و دردسر مردم رو ریختن تو خیابون و گفتن خودت از خودت مراقبت کن تصمیم دارن تو من باقی مسائل هم همین متد ویژه حل بحران رو استفاده کنن که از قضا همیشه هم کردن و کسی که می پذیره درواقع همیشه پذیرفته. ما برای حفظ حقوق خودمون که حداقلش حفظ جان و یادآوری مسئولیت دولت هست که به نظر می رسه از بس مطالبه گری منسجم نشده خودش رو بی نیاز از مسئولیت پذیری می دونه باید کمپین تشکیل بدیم یا حداقل یه نظر خواهی عمومی و اگه بشه از طریق مجلس پیگیری کرد بسیار عالیه. این بحث ها اینجا هیچ نتیجه ای نداره. درست مثل تقابلی هست که الان تو خیابونم می بینیم بین اونایی که ماسک و دستکش دارن و رعایت می کنن و کسایی که می گن کرونا دروغی بیش نیست یا برای نجات همه باید بگیریم و اتفاقا تا می تونیم به بقیه هم بدیم.

دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  هما

با شما کاملا موافقم
باید هماهنگ بشیم برای این موضوع و جدی دنبالشو بگیریم!
وقتی شرایط سالمی فراهم نیست برای برگزاری آزمون چرا باید با پذیرش ریسک و القای زور و ارائه راهکاری های بی خاصیت تعداد زیادی داوطلب مورد آزمایش قرار بگیرن و بیچاره بشن؟!

من تا وقتی کرونا اینطوری داره تهاجمی پیش میره کنکور شرکت نخواهم کرد. شوخی نیست ۱۷۷ هزار نفر به اضافه اعضای خانواده هاشون فقط برای دکتری! حداقل ۵۰۰ هزار نفر هم برای ارشد بیشتر از این مقدار هم داوطلب کارشناسی هست که همگی در خطر شدید هستیم.
وقتی طرف ناقل ویروسه ولی هنوز علائم نداره و میاد روز کنکور سر جلسه و هزار نفر دیگرو بیمار میکنه برای چی باید دل خوش کنیم فقط به ماسک تصمیمگیران گرامی!
ما با دستکش نمیتونیم یه شکلات حتی بخوریم. بازرسی ناظرین قبل از آزمون رو داریم. از مرکز استانها کلی تردد داریم، خود جابجایی ها تا رسیدن به محل آزمون رو داریم.

وقتی میبینید شرایط اضطراری شده حالا یکسال کنکور برگزار نشه و پذیرش دانشجوی جدید نباشه آیا همه از گشنگی تلف میشن؟؟؟!!!

بیاید با هم هماهنگ بشیم. هر چه زودتر و هر چه بیشتر

داوطلب
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ

جوری که از صحبت دوستان معلومه یه عده کلا مخالف برگزاری آزمون هستن و میخان کلا امسال آزمون برگزار نشه انگار که دارن توی کشور دیگه زندگی میکنن و با برگزاری آزمون اونم هرموقع باشه قراره فاجعه به بار بیاد که بهتره یه نگاه به خیابونا بندازن که بدونن چه خبره
یه عده هم میخان آزمون با تعویق برگزار بشه
بهتره این دوستان راهشون رو از هم جدا کنن
اونایی که میخان کلا حتی تا چن سال دیگه هم شده آزمون برگزار نشه خواهشا برا دیگران تعیین تکلیف نکنن چون این وظیفه دولته که از شیوع جلوگیری کنه اگرم زیاد احساس مسئولیت میکنن بریزن داخل خیابونا هرکی میاد بیرون بزنن تا به تکلیفشون عمل کنن

سین
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

بله وظیفه دولته که جان ما رو به خطر نندازه با عدم برگزاری کنکور. تو که همش بیرون هستی و از آمار بیرون و شلوغی های خیابانها خبر داری دوست عزیز ولی خیلی از افراد مثل من از اسفند تا به امروز یک دقیقه پامو نذاشتم بیرون از خونه. حتی برای خریدهای ضروری به صورت غیر حضوری تا بشه اقدام میکنم.
کنکور یه شرایط حساسه و تمرکز و آرامش میخواد با دور دور کردن توی خیابون ها مقایسه نکنید. شما هم حق ندارید سلامت کل جامعه رو به خاطر منفعت شخصی خودتون به خطر بندازید”داوطلب”. همین الان سیر صعودی پیدا کردیم چه برسه به اینکه برگزاری تجمعات شلوغ و بی در و پیکری مثل کنکور رو هم داشته باشیم.

.......
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  سین

خوش بحالتون که مشکل اقتصادی ندارید و تا سالها میتونید بشینید خونه از جیب بخورید

به "داوطلب"و بقیه که مشکلات دیگران را جدی نمیگیرند
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  .......

فعلا که شرایط بحرانیه و به هیچکس ارتباطی نداره کسی قرنطینه مونده یا داره از جیب میخوره یا حالت دیگه‌ای. خیلیها دارن از پس انداز مصرف میکنن و بیکارن. کسی اگه فعلا داره مراعات میکنه دلیلش خوش بودنش نیست. بلکه عده ای بیماری دارن و شرایطشون بسیار حساسه و نمیتونن راحت بزنن به دل خطر!
اون افراد هم حق تحصیل دارن حق راحتی و آرامش دارن حق دارن نگران سلامتیشون بشن و حق دارن بیمار نشن!!! درست مثل شماها.
کنکور با سر کار رفتن یکی نیست. کنکور نان شب و ضرورت نیست. میتونه تاخیر داشته باشه ولی در عوض میلیون ها آدم الکی الکی نمیمیرن. اینقدر خودخواه نباشید. شما تو زندگی همه نیستید و از مشکلات شخصی همه خبر ندارید. خیلی ها مثل شما تمام دغدغه شون فقط کنکور نیست آقایون و خانم های مخالف.

داوطلب
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سین

پس شما کلا مخالف برگزاری کنکور هستین
بحث منم همینه از اول بگید قصدتون چیه
بعدشم اونایی که به اجبار مث من بیرون میرن بالای ۹۰ درصد جامعه هستیم
ببخشید مث شما نداریم که با خیال راحت قرنطینه بمونیم

رها
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ

جالبه واقعا بعضیا اینقدر از شرایط قرنطینه و تو خونه موندن خسته شدن که میخوان هرجوری شده ازمون بدن و خلاص بشن, با استدلال غلط خودشون رو راضی کردن و به سیم آخر زدن, عقلانیت رو کاملا فراموش کردن, امیدوارم روزی نیاد که پشیمون بشید و هزاران بار این لحظه هارو یادتون بیاد که ای کاش تحمل میکردین, البته امیدوارم دولت و به خصوص سازمان مث این دوستان عقلانیت رو کنار نزاره, حالا بگید با دوز و کلک و رای جمع کردن رفتن تعویق گرفتن که چی! که جون ملت رو نجات بدیم و پشیمونی نبینیم

آرش
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  رها

نه نه دوست عزیز
تعداد بسیار کم و انگشت شمار مثل شما با خیال راحت تو قرنطینه نشستن
بیش از ۸۰ درصد مردم برگشتن سرکارشون چون چاره ای ندارن و زندگی خرج داره
حالا یه کنکور نمیدونم از نظر شما چرا انقد بزرگ شده
دوس ندارید آزمون بدید کلا؟
ناراحتید از آزمون؟
پس چرا تیریپ روشن فکری برداشته بحث سلامت عمومی رو می‌اندازید جلو
شما و امثال شما هر زمانی هم کنکور برگزار شه اعتراض دارید
چه خرداد باشه چه اسفند بعد
چون تکلیفتون با خودتون روشن نیست
وگرنه بحث سلامت عمومی باشه باید برید اعتراض که کل مملکت تعطیل شه

M
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۳:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  آرش

به آرش کی گفته همه مردم برگشتن سرکاراشون تو ادارات که ساعت کاری ها کم شده کارمندهام شیفتی میان هیچ کدوم از تجمعات مذهبی هم برگزار نمیشه حتی نماز جمعه و مراسم شب قدر شما مگه تو این مملکت زندگی نمیکنید ؟

ارشد-دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  رها

دقیقا… به خاطر معیشت کشور که چاره ای هم براش نیست مبتلا و جان باخته به اندازه کافی و وافی داریم. چرا باید کنکور رو مزید بر علت کنیم؟؟!! برگزاری کنکور ها تو موقعیت ایمن تر بهتره، ینی تا کنترل جدی اپیدمی، مثه این یه ماه که از اون رقم ترسناک رسیدیم به این رقم، همه دستگاها و نهاد های غیر معیشتی فهمیدنش و ترتیب اثرم دادند به جز سنجش.. بگردم سنجشو رو به خاطر منافعش هنوزززززز داره مقاومت میکنه..

ا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

به تعویق افتادنش بنظرم کاملا منطقیه
خیلی از دانشگاه ها مث دانشگاه من علم و صنعت تاریخ دفاع رو مشخص کردن (گذاشته ۱۵ خرداد) و از اسفند کار پایان نامه همه مونده و کنکورم تاریخ غیر منطقیه ۹ خرداد.
اخه چجوری دانشجو قراره به این تاریخا برسه کارش!

خداداد
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  ا

اون دیگه مشکل شماست نه سازمان سنجش !

سین
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ

نظرات چیستا عالی هستن. واقعا باهاشون موافقم.
کرونا سرماخوردگی و حتی در رده آنفولانزا هم نیست که بهش عادت کنیم!!!!!!!!!!!
کدوم عادت؟ تمومش کنید دیگه.
کرونا روی ریه قلب کلیه ها دستگاه گوارش و تنفس اثرات به شدت مخربی میذاره. اونهم تا مادام العمر. اگر زنده بمونید تازه… تا وقتی کرونا وجود داره ما نمیتونیم با ریسک و با حرفهای صدمن یه غاز مثل عادت کردن و حالا ایشالله که چیزی نمیشه و ماسک میزنیم و…. بریم آزمون و کنکور شرکت کنیم و به خطر بیفتیم.
ما مطالبه به حق و منطقی داریم از سنجش و نهادهای مسئول. ما آدمیم زندگی و خانواده داریم چقدر دیگه باید تلفات بر اثر کرونا زیاد بشن تا به خود بیایم؟

چیستا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سین

مرسی دوست عزیز

چیستا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

دیرتر برگزار کردن آزمون به این معنی نیست که هوا گرم تر بشه و ویروس بره،، بلکه به این معنی هست که در حال حاضر که هنوز شرایط به صورت کنترل شده درنیامده، کارهای پرخطری مثل تجمعات چند صد نفری رو انجام ندیم،، واقعا برای کسانی که میخوان در آینده خودشون رو بعنوان عاقلان و روشنفکران جامعه معرفی بکنند ! درک این موضوع نباید اینقدر سخت باشه!!، برگزاری در تیر یا مرداد به معنی برگزاری در زمانی هست که آگاهی بیشتری نسبت به چند و چون ویروس، میزان کنترلش در کشور و حتی برخورداری از دارو در دسترس همگان هست، نه اینکه حالا که پیک بیماری در چندین شهر بالا، در چند جا بحرانی، پرسنل بیمارستانی همه خسته، تجهیزات و داروها کم ، یکعده هم بخاطر آزمون شرایط رو تشدید بکنن!!

پشمک الدنیا جهان بخش
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

بعضیدوستان گرامی بیشتر به نظر میاد به دلیل احساس اینکه رتبه شون تو کنکور خوب میشه دارن پافشاری میکنند بر ازمون. لزوما فضای ذهنی انسانها واقعیت نیست! فقط یه حسه. خصوصا اقای ساشا اقای پویان مختاری و ….

محمدرضا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ

آقای شاسا ‘ دست خوش

چیستا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ

شنیده بودم که باید هفتاد درصد مردم ایران بگیرن تا ویروس ضعیف بشه و بره،، فک کنم با همین آزمونا میخوان بکننش تو جون مردم.. من که شرکت نمیکنم، اینهمه دکتری گرفتن بیکار نشستن توی خونه چی شد؟؟؟

نوری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  چیستا

دقیقا همین طور هست.
چیزی که مهم نیست همون جون من و شماست.

چیستا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

من جزو کسانی ام که براحتی با دوهفته خوندن رتبه ام خیلی خوب شد ولی مصاحبه که رد شدم دیگه واسه دکتری نخوندم، دوستم باهمین رتبه دانشگاه شیراز قبول شد، چهارساله ک درسو کنار گذاشتم، چون وقتی می بینم با فوق یه رشته کاربردی بیکارم، دکتری به چه دردم میخوره؟؟ چرا اینقدر جوش میخورید؟؟؟ یکساله خوندم توان ندارم، الان چی بخونم چیکار بکنم؟؟ این همه استرس برای چی؟؟ برای یه مدرک؟ مدرکی که فقط با حفظ کردن بدست اومده، این همه دکتری گرفتن و بیکارن، چون فقط دنبال مدرک، حالام هی میگید آزمون برگزار بشه یکسال عقب نیفتیم!!! از چی میخواید عقب بیفتین؟؟ اگه سنتون بالاس که دیگه عقب افتادین، اگه هم کمه که جا دارید،، باور کنید چرخ پیشرفت علمی این مملکت رو همونایی فلج کردن که فقط حرص مقاله و امتحان و نمره زدن، نه کسایی که واقعا مشتاق علم بودن ، ریلکس باشین بابا

.......
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  چیستا

دوست عزیز شما انگیزه نداشتی
هدف نداشتی
پس برا بقیه نسخه نگیچ

چیستا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  .......

اتفاقا هم انگیزه داشتم هم هدف.. دارم میگم با دو هفته خوندن رتبه ام هفتاد شد، پس نباید بگی بی انگیزه بودم یا نخواستم که قبول بشم ولی اینو میدونم قبول شدن امسال توی یه آزمون دکتری آدم رو نمیبره دانشگاه آکسفورد،، اگه واقعا توانا باشی سال بعدش هم میتونی قبول بشی و موفق بشی

محمد
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  چیستا

حرفتون رو باید با آب طلا بنویسن

ارشد-دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  چیستا

دکتری و ارشد تهران و امیرکبیر، سه سال ویزای کاری برای استرالیا دارند
امسال چند دانشگاه استرالیایی بیشترین ضریب تاثیرگذاری در فناوری،صنعت و بهبود کیفیت زندگی در دنیا رو پیدا کردند. سرچ کنید
اینکه برنامه و نقشه درستی نداشتید یک موضوعی دیگریست. به عنوان یه دانشجوی دکتری باید فرق تلاش کردن با درست تلاش کردن رو میدونستید.

چیستا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ارشد-دکتری

در عوض هوشش رو دارم چه یکماه بخونم چه یکسال،، پس لطفا این بهانه مسخره وای یکسال خوندم خسته ام مخم نمیکشه یعنی طرف فقط دنبال یه مدرک هست. بحثم این بود

....
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

به نظر شما ازمون گرفتن در این شرایط کار درستی هست ،من موندم چرا بعضی از دوستان اینقدر میگن که ازمون باید برگزاار بشه شما فکرش بکنید کسی از روستا باید بلند بشه بره مرکز یه استان اونجا ازمون بده اون باید چکار کنه کجا شب بخوابه به نظرت هتل و خوابگاه بازه یا نه اون میتونه بره خونه فامیلش شما بودید چکار میکردید حالا ماسک و به قول شماها تهمیدات بهداشتی هم رعایت بشه این فرد تلاش نکرده چرا اونم مثل ماها تلاش کرده ،شما حاضرید اون از حقش بگذره ،یا کسی بیاد از نظر سیستم ایمنی ضعیف اونم باید بگیم تنبل اون نباید بره سر جلسه بشینه برا اینکه اوضاع استبل بشه به قول دوستان برا سال۱۴۰۰ کنکور شرکت کنه ،یا کسی خدا نکرده سر جلسه ناقل بود به یه نفر منتقل کرد بعد این چی اگه باعث بشه جون فقط یه نفر گرفته میتونید دوباره برید کنکور بدید ایا شما به من تضمین میدید من سالم باشم بعد ازکنکور ،نمیتونید به خدا ،چرا همه امون یه صدا نمیشیم کنکور تعویق بشه تا شرایط استبل بشه یا شرایطی بگن که داوطلب ضربه ایی نخوره وکنکور برگزار کنند لطفا دوستانی که میگن به صرف اینکه من خسته ام ویه سال دارم درس میخونم باید کنکور برگزار بشه اونایی که مشکل دارند نیاند بمونن برای سال دیگه اینه یعنی داریم خودخواهیمون به رخ هم میکشیم خواهش میکنم به فکر راه چاره ایی باشیم که دو گروه ضربه نخورند نه بیایم بگیم کنکور باید باشه یا عده ایی میگن نباشه معقولترین… ادامه نظر»

داوطلب
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  ....

دوست عزیز وقتی شرایط قرار نیس بهتر بشه فرقی بین خرداد با تیر نیست پس بهتره درخواست بدیم که آزمونو شهرستانها هم برگزار کنن
فقط تنها مشکلی که هست اینه که سنجش نمیخاد که هزینه هاشو بالا ببره دقیقا توی این موقعیت به جای اینکه به فکر داوطلبا باشه داره به سودش فک میکنه مث هفته قبل که با خوشحالی میگفتن ۳۰ هزار نفر جدید ارشد ثبت نام کردن

....
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دوست عزیز من گفتم شرایط استبل بشه حالا چه خرداد باشه چه تیر چه مرداد چه سال دیگه باید شرایط استبل بشه و راهایی پیش رو ما قرار بدند که همه با صحت و سلامت و ارامش امتحان بدیم ،اگه شده کنکور حذف بشه

به ....
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

زنده باد
عالی گفتید. ما اینجا بیکار ننشسته بودیم این مدت که یه عده هرچی نسبت میدن به دیگران. صفاتی مثل تنبلی و غیره. کسی که عاقله اول نگاه میکنه ببینه الویت چیه! آیا سلامتیش مهمه یا مدرک تحصیلی. آیا عزیزانش مهمن یا مدرک دکترا گرفتن. آیا سلامت و امنیتش مهمه یا مدرک… شماهایی که میدونید این ویروس فعلا درمان نداره برای چی امنیت و آرامش و سلامت کل جامعه رو دارید تهدید می کنید؟
کنکور یعنی مرگ توی این شرایط حساس.
شما مریض بشید بیماریتونو منتقل میکنید به سایرین و افراد بی گناه در جامعه که هم باعث مرگ و گرفتار شدن افراد مختلف میشید هم زنجیره گسترش کرونا حالا حالا ها قطع نمیشه.
شما رعایت نمیکنید مدام تفریح میرید همه گشت و گذارهاتون این مدت سر جای خودش بوده سفر رفتید شمال رفتین بیرون برای وقت گذرانی رفتید و الان هم میخواید به قیمت نابودی بقیه یه کنکوری هم برگزار بشه چون خسته شدید!!!!!!! در حالیکه ما همش یکجا موندیم توی قرطنیه و درس خوندیم حالا به همین دلیل هست که میخوایم سالم بمونیم و همه زحماتمون از بین نره.
به قول دوستی آیا نفس کشیدن به سختی و با دستگاه ونیتلاتور خسته کننده تره یا برگزار نشدن آزمون و حفظ سلامت عمومی مردم؟!

محمدرضا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  به ....

بیشتر دوردور کردن دوستان تواین مدت

چیستا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  ....

اصلا بنظرمن هر ازمونی باید تا رفع کامل و ریشه کن شدن ویروس به تعویق بیفته،، مسخره بازیهای بالادستی ها زندگی مون رو مختل کرده، اگه ویروس هست چرا آزمون میگیرید؟؟ اگه نیست چرا به همه مردم اعلام نمی کنید که نیست!!! واسه کوچه و بازار هست ولی واسه یه ازمون چند هزار نفری نیست؟؟؟ فقط کافیه یک نفر مبتلا باشه و انتقالش بده به اون مراقب جلوی در که بازرسی بدنی میکنه،، واویلا میشه که،،، دولت ما رو مسخره کرده انگار،، همه چیز شوخی و جدی شده

داوطلب
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰ ق٫ظ

دوستان عزیز همه حرفای شما درسته ولی وقتی قرار نیس شرایط تغییر کنه مجبوریم که به زندگی با این ویروس عادت کنیم همین الان دوستمون چندتا کامنت پایین تر گفته شرایط خوزستان با وجود گرما حتی بدتر هم شده بهتره درخواست بدیم که آزمون توی همه شهرستانها برگزار بشه اینجوی تجمع کمتر میشه و دوستان مجبور نمیشن به مراکز استانها برن

ریحانه
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دقیقا همینطوره
وقتی قرار نیست از بین بره پس به تعویق انداختنش یعنی اتلاف وقت و عمر
چون تمام کسایی که میگن تیر باشه وقتی بیفته تیر ماه دوباره کمپین میزنن شرایط بده و بیفته شهریور
حتی بیفته شهریور باز میان کمپین میزنن ما جونمونو دوس داریم بندازین آبان و الی آخر
دوستان تعویق راه حل نیست
چه بخوایم چه نخوایم ما تا مدتها درگیر این مریضی خواهیم بود
پس چرا کنکور تغییر کنه
با تعویق کنکور فقط دارید صورت مسله رو گاک میکنید
همه شما خووووووب میدونید تیر با خرداد چندان فرقی نخواهد کرد
فقط میخواید با تعویق مجدد تشویش روانی ایجاد کنید
چون میدونید برای بار سوم به تعویق بیفته کسایی که واقعا خوندن چه ضربه روانی خواهند خورد
کسایی که خواهان تعویقن و همه ادعای رتبه تک رقمی دارن نمیدونم چه سودی میبرن از اینکار و همه ادعای حفظ سلامت دارن و جو میدن که کاملا مشخصه داوطلب نما هستن
در حالیکه ۹۰ در صد مردم بیرونن
چه من چه باقی دوستانم بارها به سنجش و وزارت علوم درخواست عدم تعویق دادیم وقتی تو کمپین ۲۰۰۰ رای جمع شده که قطعا ۱۰۰۰ تاش با دروغ و دغل از اعصای خانواده جمع کردن پس یعنی ۱۷۶هزار نفر خوان برگزاری ان و اون ۱۰۰۰ نفر میتونن شرکت نکنن
وقتی ما روزی ۸ ساعت با ماسک تو محیط بسته قرار داریم پس ۴ ساعت چیزی نیست

چیستا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

اصلا برگزار نشه چی میشه؟؟؟ شما که شاغل هم هستی،، حالا یکسال دیرتر خانم دکتر بشی، اونم دکتری که مردم رو براحتی متهم به دوز و دغل بازی میکنه!! متاسفم ،، شما شرکت بکن کسی جلوتو نگرفته، من کلا امسال رو شرکت نمیکنم چون فقط بفکر خودخواهی خودم نیستم که پله های ترقی زو یکی پس لز دبگری طی بکنم ، شما خواهان رتبه تک رقمی هستی که جوش ازنون میزنی، لطفا همه رو با دید خودت نبین

هدایت
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  چیستا

کاش کنکور برگزار نشه ولی اگر بشه شهریور خوبه، پذیرش هم بهمن ماه

پناه برخدا

ویکتاریون
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

ببینید اگه قرار باشه وضع بدتر بشه که دانشگاهها باز نمیشن. در نتیجه نه کسی ازتون مصاحبه می گیره نه جایی هست که برین ادامه تحصیل بدین. فرض بر اینه که مریضی بالاخره خودش ول! می کنه. مثل طاعون، مثل سارس. اینا ریشه کن نشدن فقط از حالت همه گیری دراومدن. ممکنه با اصرار شما یا به خاطر راحت کردن خودشون کنکور رو بگیرن ولی اگه اوضاع بدتر بشه هیچ جوره زیر بار مصاحبه نمیرن. کنکور جون خودتونه. مصاحبه جون استاداس:))

مریم
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

چطوری استنباط کردی که اگه ۲۰۰۰ نفر موافق تعویقن و رای دادن بقیه یعنی مخالفند؟!!!!

ارشد-دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

استدلالتون منطقی نبود. فقط به بقیه اتهام زدید، اطلاعات دروغ هم وارد بحث کردید. ۱) کمپین عدم تعویق ازمون دکتری که شما میفرمایید امروز فقط نزدیک صد نفر حامی داره، پس روی کاغذ اکثریت خواهان تعویق هستند ۲) با توجه به اینکه گفتید ماهایی که خوندیم استرس داریم و روحیات لطفیمون خدشه دارشده بیشتر میشه نتیجه گرفت که امثال شما این فرصت رو برای رتبه تک رقمی شدن و حذف رقبا غنیمت شمردند نه دوستانی که خواهان تعویقند ۳)اتفاقا تیر با خرداد بسیاااااااررررررررررررر فرق داره. امار هفته اول عید نزدیک ۳۵۰۰ هزار نفر مبتلا، امار یک ماه بعد در امروز نزدیک ۱۰۰۰ هزار نفر.. پس یک ماه کنترل زنجیره انقال ریسک ابتلا و مرگ رو ۷۰ درصد کاهش داد ۳) کنکور رو با بازار و اشتغال و نون شب مردم مقایسه میکنید؟! درضمن اکثر مدیران ارشد بهداشتی منجمله اقای حریرچی و جهانگیر به باز شدن زودهنگام مراکز تفریحی و زیارتی و … اشکال گرفتند و احتمال ماندگاری بالای ویروس رو با این کار دادند، پس اتکای شما با بازگشایی برخی مراکز غیرضروری که از پایه اشتباست، برای سفید کردن برگزاری کنکور ارشد و دکتری غلط است. ۴)از همه مهمتر شرایط برای وزارت علومی ها فقط معمولی است. طبق اطلاعیه متولیان ازمون های دیگه ( ۴ ازمون دیگر) به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ازمون ها به اواسط و اواخر تابستان ارجاع داده شده. این یک سوال مهم است چرا برای ما نه؟ استرس و کلافگی شما نباید باعث بشه دست به انتحاری بزنید و با برگزاری ازمون های زودهنگام سلامت… ادامه نظر»

پدرام
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

من اگر عنوان کردم خوزستان را.. برای نشستن در خانه و حفظ جان خود و خانواده هایمان و حتی یک جامعه چه بزرگ و چه کوچک بوده است.لطفا اگر کنکوری در پیش نداری ساز مخالف این جمعیت نباش.

چیستا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

مگه ویروس عروس تازه وازد ب خانواده اس که حالا ک عوض نمیشه باهاش کنار بیایم و عادت بکنیم؟؟؟ یه ویروسه که تا الان ضعیف نشده ، چه بسا جهش هم پیدا بکنه، هرکس هم بگیره سی درصد شانس زنده موندن داشته تا الان!!

رضا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  چیستا

مگه ما دعوتش کردیم که شما نمیتونی کنار بیای
تو چه خوشت بیاد چه نیاد نه درمان داره نه واکسن
پس حالا حالاها هست
باید بهش عادت کنی
باید نوع زندگیتو باهاش تطبیق بدی وگرنه اگه ده سالم طول بکشه تو باید بشینی تو اتاقت و حتی خونوادت نبینی

...
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

لطفا عادت کنیم رو تعریف کنید.من نمیفهمم

الهه محمدی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ

سلام.وقتی ایشون کفتن آزمون ما _ ۹ خرداد هستش _ از بس عصبی و استرسی شدم ( از ترس بیماری) با خودم میگم با اون که چقدر دکترا برام مهمه و چقدر زحمت کشیدم ( حداقل روزی ١٠ساعت _ نزدیک ١ سال) ولی سلامتی برام مهم تره _ نمیرم امتحان نمیدم _ چه رعایتی! _ کسی که سر جلسه نشسته _ ۴ ساعت مگه میشه همش ماسک رو برداشت _ اب خورد!….
در مورد سرویس بهداشتی چی!………._ این بیماری فرصتی برای کوچیکتزین اشتباه نمیده!…………

میلاد
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ق٫ظ

سلام دوستان ..خوزستان در خبری که آمده است افزایش پنجاه در صدی را برای روزهای آتی عنوان می کند بعد شهرهای با دمای کمتر را در نظر بگیرید که متحمل چه درصد بیماری خواهند بود.کرونا شوخی نیست

سارا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

اینا که همش میگن کاهش چشمگیر. البته یه روز میگن کاهش چشمگیر فرداش میگن افزایش . و دوباره باید محدودیت گذاشته بشه. ما که موندیم داره چه اتفاقی میفته

آبی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

یه روز افزایشی یه روز کاهشی وزارت بهداشت میگه کاهشی شورای شهر و فرمانداری ها میگن افزایشی ولی سنجش به وزارت بهداشت تنها توجه میکنه

....
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

سلام
من خودم خوزستانیم الان گرما اینجا زیاد ولی تعداد مبتلان به بیماری نسبت به روز ها اسفند و نیمه اول فروردین خیلی اوج گرفته

داوطلب
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

مشکل همینه که قرار نیس تابستون این ویروس از بین بره بعد دوستان میخان تا عادی شدن شرایط آزمون برگزار نشه.

A.S
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

داوطلب عزیز چرا صورت مسئله رو پاک میکنید. مشکل تجمعاته از وقتی همه چیز عادی شد این اتفاق افتاد شیرازم همین الان همش افزایش مبتلا داریم.

پدرام
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  A.S

صورت مسئله را شما بفرما….من می گویم اهواز چنین درگیر شده است ویروس را …پس چگونه می توانیم در جایی به هر عنوان جمع شویم.اهواز که چنین وضع است شهرهای دیگر که خنک هستند دیگر چه گونه اند

A.S
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  پدرام

قابل توجه پدرام
صورت مسئله: لزوم جلوگیری از تجمعات غیرضروری به منظور جلوگیری از شیوع ویروسه
حالا این تجمع میخواد تو آب و هوای گرم باشه سرد باشه یا معتدل چه فرقی میکنه. بحث آب و هوا نیست، جلوگیری از تجمعات غیرضروری کمک میکنه مبتلاهای جدید کمتر باشن و کادر پزشکی با خستگی کمتر به بیمارها رسیدگی کنن بلکه زودتر به شرایط استبل برسیم و بتونیم با ریسک پایین تر آزمون بدیم

گنجشک لالا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۶:۵۴ ق٫ظ

چهار ساعت دستکش پوشیدن و مداد گرفتن و سوالای دکترا زدن و خفه شدن زیر ماسک و در نهایت بیمار شدن از مراقب ناقل و در آخر مردن

Nilu
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  گنجشک لالا

خوب مجبور که نیستی، امسال امتحان نده بمون برا سال آینده….

النجده النجده(کمک..........کمک......کمک....)
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ق٫ظ

سلام دوستان عزیز لطف کنید من رو راهنمایی بفرمایید. من برای زبان عمومی فقط روی قسمت vocabularyکار کردم یعنی قصد دارم ۲۵ درصد از این قسمت بگیرم و گرامر و درک مطلب رو کنار گذاشتم. ولی یک منبع کامل و جامع که تست ها رو پوشش بده پیدا نکردم. کتاب مدرسان شریف و ماهان رو خوندم که لغات ۵۰۴ و تافل و ۱۱۰۰ واژه رو شامل میشن ولی بازم تو تست های کنکور سال های گذشته لغاتی هست که در این منابع واقعا ندیدم
خواهش می کنم من رو راهنمایی بفرمایید دوستان عزیزم

مریم بانو
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ق٫ظ

دوست عزیز کتاب لغت دکتر البزری رو اگر پیدا کنین شاهکاره.

النجده النجده(کمک..........کمک......کمک....)
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مریم بانو

مریم بانو جان میشه مشخصات کامل کتاب رو برام بنویسید. ممنون میشم

مینا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ

کتاب دکترخیرآبادی خیلی جامع و کامله

محمدرضا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ

النجده النجده ..خخخخخ شمافقط تخصصی هارو ۶۰ بزن استعدادوزبان ۰ رتبت میشه ۵
من دیدم که میگم

...
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

نه همه رشته ها
دیدم که میگم

آقای خدایی، کرونا = مرگ داوطلبان دکتری و خانوادشون
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ق٫ظ

انتشار حد اکثریییی.فقط تعویققق
https://www.farsnews.ir/my/c/22543

ارشد-دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ق٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/22367

با توجه به درخواست های متخصصین وزارت بهداشت مبنی بر عدم شتاب زدگی سازمان ها در ایجاد اجتماعات غیرمعیشتی وغیر اضطرار به منظور جلوگیری از شیوع موج دوم کرونا در فصول سرد سال و نظر به همکاری بعضی نهاد ها و وزارت خانه ها در این امر با اصلاح تقویم آموزشی خود در ماه های خرداد و تیر – همچنین نظر به روند رو به صعود بیماری در بعضی استان های پرجمعیت بعد از بازگشایی و رفع محدودیت های کرونایی، لطفا از کمپین تعویق ازمون های ارشد و دکتری (تنها ازمون های باقی مانده در خرداد) برای تمدید روند کنونی و کنترل جدی بیماری در ماه اینده حمایت کنید. با تشکر

https://www.farsnews.ir/my/c/22367

۷ هزار نفر حامی کمپین، در مرز پیگیری از وزارت خانه
به اشتراک بگذارید.

تعویق کنکور دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق٫ظ

لطفا همگی برید سایت فارس من رای بدین. تعداد رای ها داره میره بالاتر.

https://www.farsnews.ir/my/c/22543
در این لینک حمایت خود رو اعلام کنید.

نظمی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ

زنجیره انتقال کرونا باید قطع شود همانطور که در سراسر دنیا تمام همایش ها لغو شده اند و وزارت بهداشت هم آزمون های خود را به تعویق انداخته است. سازمان سنجش خواهان تعویق نیست چون می خواهد شرایط را برای برگزاری سایر آزمون ها نیز عادی جلوه دهد.

....
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۰ ق٫ظ

سلام
تعداد رای نزدیک ۲۰۰۰داره میشه پس مسئولین کی مصاحبه میکنند ،واقعا امروز که اول ماه رمضون بود من درس خوندم چون طبق برنامه ریزی باید روز ۱۰ ساعت بخونم نتونستم ۳ساعت بخونم واقعا شرایط سخت شده چرا اسفند ماه برگزار نشد اگه قرار بود خرداد ماه باشه واقعا سه روز بعد از عید فطر کی میتونه درس بخونه جدا از بحث کرونا به خدا ظلم بزرگی در حقمون میکنند وپارسال هم برا همه مقاطع تکمیل ظرفیت برگزار شد ولی مقطع دکتری نه ،وزرات بهداشت همیشه کارش درست بود پارسال به خاطر سیل ۲۰روز کنکور عقب انداخت بعد هم تکمیل ظرفیتش برگزار کرد الانم هم که کنکورش رفته تیرماه ،چقد قانونمند ولی ما وزارت علوم ها باید پشت درها بسته باشیم
من دوست دارم قبول شم چون تلاش کردم ولی با توجه به ماه رمضون و وضعیت کرونا نمیتونم لطفا مسئولین خواهش میکنم تجدید نظر بفرماید بزارید تیرماه یه بار به حرف داواطلبیتون باشید ممنون میشم

۹
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۲:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  ....

منم همین مشکلو دارم… ماه رمضون نمیشه درس خوند… امروز ۲ ساعت به زور خوندم.

سارا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  ....

دقیقا منم مثله شما هستم

سارا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  ....

انصافا این قرنطینه هم ما رو داغون کرد. چندین ماه که بخاطر گنکور از خونه نیومده بودیم بیرون .گفتیم کنکور رو میدیم راحت میشیم میریم تفریح،مسافرت ، که این کرونا همه چیو بهم زد من از اوایل اسفند نتونستم درس بخونم یعنی انقد این دوماه خونه موندم بخاطر قرنطینه که دیگه کلافه شدم ، خونه هم شلوغ بود چون همه اعضای خونواده قرنطینه بودن واقعا شرایط مساعد درس خوندن نبود الانم که ماه رمضون و همچنان قرنطینه و اوضاع بدتر از قبل شده . مسولین باید کنکور رو به تابستون منتقل کنن که ما از لحاظ روحی روانی هم یکم بهتر بشیم بخدا انصاف نیست توی این شرایط برگزاری کنکور

رها
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۶ ق٫ظ

به نظر بنده سازمان سنجش خودشم مونده چه کنه, هیچی قابل پیش بینی نیست براشون, این تاریخ هایی هم که تعیین کردن بر اساس حدس و گمان بوده, اینا میخوان سه تا کنکور در عرض دوماه بگیرن با حدود یک و نیم میلیون نفر و مهر پذیرش کنن,کار ساده ای نیست.

پشمک الدنیا جهان بخش
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

عقب می افته باتوجه به شرایط کشور دوستان کمک کنید تا حرفمونو به گوش مسئولین برسونیم

سهیل
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۴ ق٫ظ

فقط اسمت :-)

سمیرا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ

پشمک به نظرت چطوری حرفمونو به گوش مسئولین برسونیم؟؟

لطفا زمان آزمون دکتری را به تابستان تغییر دهید.
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ

به سنجش پیام دادم. جواب داده گفته طبق جدول همان ۹ خرداده ولی اگر قرار بر تغییر مجدد شد از طریق سایت سنجش اطلاع رسانی می شه. می خواستم پیام بدم بگم مرسی که گفتی از طریق سایت سنجش اطلاع رسانی می شه آخه من هی می رفتم به سایت هواشناسی سر می زدم ببینم زمان آزمون کیه

سارا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ق٫ظ

وای خیلی با مزه گفتی

فیبی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

دوستان یه سوالی برام پیش اومده خواهش می کنم بدون مسخره کردن و از سر شفقت بیاین جواب بدین. چون واقعا برام تبدیل به دغدغه و حساسیت شده.
من ماسک ان نود و پنج تهیه کردم .ولی لحظه ای که مراقب میاد هویت ما رو چک کنه خب باید ماسک و از صورتمون برداریم که قیافه مون و ببینه دیگه . تو سالنی هم که داریم امتحان میدیم هم که قطعا ویروس هست دیگه. خب امکانش به نظر شما زیاد نیست که اون لحظه یکی از اون ویروسای شیطون بیان برن تو حلق ما و مبتلا بشیم ؟ چیکار کنم من خیلی می ترسم. به نظرتون امکان ابتلا توی اون لحظه چقدره؟

دنیا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  فیبی

بستگی داره ممکنه خود مراقب ناقل باشه که تو فاصله نزدیک با شماست شما هم مبتلا بشید یا اطرافیان شما سرفه یا عطسه کردن ذرات در هوا معلق هست و شما خدایی ناکرده مبتلا بشید پس در هر صورت امکان مبتلا شدن هست تازه ممکنه خودتونم ناقل باشین و به دیگران منتقل کنین،پس باید فاتحه خودمونو بخونیم بریم سر جلسه

ویکتاریون
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  فیبی

قسمت هیجان انگیزترش اینه که اونایی که ماسک معمولی دارن از اونایی کهn95دارن مریضی رو می گیرن به هر حال:/ اصلا این سناریوی کنکور با پروتکل بهداشتی! زیادی باگ داره.

سیما
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  فیبی

دوست عزیز مشکل فقط ماسک نیست این ویروس از راه چشم هم انتقال پیدا میکنه .

سهیل
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ

میگم میان این همه هیاهوی تعویق ازمون و هم همه موافقان و مخالفان تعویق یا عدم تعویق ازمون به یه نکته ریز دقت کردید

امسال دوتا ازمون دکترا در یک سال برگزار میشه یکی همین ازمون نه خرداد و یکی هم ازمونی سر موعد خودش تو اسفند برگزار میشه این موضوع تا جایی که من اطلاع دارم بی سابقه بوده به نطرم افرادی که امادگی ندارن و نگران بیمار شدن هستن توی این ازمون ۹ خرداد شرکت نکنن چیزیرو از دست نمیدن و نیاز نیست نگران باشند که بابد یکسال صبر کنن چون ۵-۶ ماه بعد میتونن با خیال راحت بابت بیماری و امادگی بیشتر جهت مطالعه توی ازمون اسفند شرکت کنن پس افراد نگران و یا بدون امادگی نیازی به شرکت در این ازمون ندارن و خودشونو برای اسفند اماده کنن

مینا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

شما میخای کاری کنی ک رقبات کمتر بشه،خخخخ

م ب
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

درسته که استثنائن اینطور شده ، اما در واقع اختلافش یک سال هست ، ورودی مهر ۱۳۹۹ ، ورودی مهر ۱۴۰۰ !

سهیل
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  م ب

درسته ولی منظورم این بود که امسال دو کنکور برگزار میشه

فاطمه..
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

کرونا زمستان هم هست شاید پیشرفته ترش. ممکنه دیگه کنکور دکتری هم در زمستان برگزار نکنن و مثل ارشد بیفته اردیبهشت هر سال

سهیل
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه..

اولا مطمعنا کرونا تا اسفند از بین رفته و یا فروکش کرده دوما بعید میدونم تاریخ جا به جا بشه امسال هم به خاطر شارایط خاص افتاد ۹ خرداد وضعیت که عادی بشه توی همون تاریخ همیشکی خودش برگزار میشه

ارشد-دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

چی مطمئنا رفته؟ همین امروز اقای حریرچی گفتن تیم وزارت بهداشت دارن تمهیداتی مهیا میکنند که میزبان هردو موج انفولانزا و کرونا در پاییز و زمستان باشیم. دلخجسته ای شما سهیل جان. تنها کاری که سازمان سنجش میتونه در حق این مملکت بکنه به گفته بسیاری مسئولین داخلی و خارجی دست از شتاب زدگی در نقد کردن درامد های خودش بکشه تا این زنجیره انتقال به شدت کنترل بشه. والا یه کنکور فکستنی که نون شب مردم نیست که علاجی نداشته باشه؟! فقط دو میلیون داوطلب سراسری داریم، گرفتن کنکور تو خرداد فقط بحث مالیشه دوستان چون درغیر اینصورت سازمان محترم به علت تراکم کنکوراش نمیتونه تا مهر جمعش کنه و این ینی کلی پول که از جیب دانشگاها میزنه. الکی فاز اینکه خرداد همه چی عادیه بر ندارین. اگه بود اون چهارتا ازمون دیگه دیگه لغو نمیشد.. والا با این نوناشون

مهسا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

نه نمیشه
چون مثلا رشته ما هر یکسال درمیون میگیره دانشجوی دکترا پس نمیشه

سهیل
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

رشته شما چیه؟

ارشد-دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

اینقد جواب خوب دادن که من جوابی نمیدم. دانشجوی عزیز یکم تفکر.. زمستون امتحان بدی یه سال تو پذیرش عقبی سهیل جان. خطرشم بیشتره

مریم بانو
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ

لطفا همگی برید سایت فارس من رای بدین. تعداد رای ها داره میره بالاتر.
https://www.farsnews.ir/my/c/22543
در این لینک حمایت خود رو اعلام کنید.

snow
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ

حالا فرض کنید کنکور هم برگزار شد دکتری هم گرفتید . بعدش میخواید چیکار کنید ؟!

آبی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  snow

بعضی ها مثل خود من خیلی برنامه ها داریم برای بعدش شما خودت برنامه نداری همه رو مثل خودت نبین

هنر
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  snow

بعدش می خوایم بیکار بگردیم واسه خودمون. آخه یه دکتر بیکار بهتر از یه هیچی بیکاره. راضی شدی شما الان؟؟؟

sama
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۱ ب٫ظ

آیا میدانید؟…
در واقع تاخیر آزمون به معنی سلامتی بیشتر و آزمون زودتر به معنی به خطر انداختن سلامتی نیست؟!!!

با این اوضاع اصلا وضع مشخص نیست. الان اوضاع از نه اسفند بدتره. آیا اگه ازمون نه اسفند برگزار میشد از نه خرداد بهتر نبود؟
به نظر میاد لزوماَ تاخیر آزمون به معنی سلامتی بیشتر نیست!

والده آق ماشالله
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  sama

یه داستانی تو مثنوی مولانا مطرح شده که طوطی از کوزه روغن میریزه و اربابش تو سرش میزنه و طوطی کچل میشه…بعد طوطی هر کچلی رو میدیده ازش میپرسیده تو هم از کوزه روغن ریختی….
مولانا این مثال و میزنه تا به باطل بودن استدلال قیاسی اشاره کنه…
استدلال قیاسی کاریست که الان شما سما خانوم انجام دادین. یعنی فرمودین چون الان از نهم اسفند بدتره پس بعدا هم از الان بدتر خواهد بود…

این طرز تفکر از منطق به دوره…

محمدرضا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ

آفرین آق ماشاالله
خوب استعدادتحصیلی رو خوندی پسر

sama
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

اتفاقا خیر
از هیچ جای متن بنده برداشت نمیشه که “پس بعدا هم از الان بدتر خواهد بود…”
ولی ایشون این نتیجه رو گرفتن
نمره منفی میگیرن:)

مینا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۳ ب٫ظ

چ داستان جالبی گفتی آق ماشااله

sama
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۷:۴۲ ب٫ظ

نیازی به قیاس نیست. عینا داریم می بینیم آمار رو.
همه میدونن ازوقتی همه جا باز شد یکی دو هفته میگذره و الان افزایش آمار داره صورت میگیره. اگه مث فروردین محدود نشیم باز بدتر هم میشه.
پس سفسطه نکن برادر من

...
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  sama

خداخیرتون بده.

داوطلب
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  sama

دوست عزیز حرف شما درسته
آزمون اسفندم اگه یه عده مث رابین هود نریخته بودن توی سازمان سنجش همون موقع برگزار میشد
مشکل امثال من اینه که اولا اینایی که خواستار تعویقند تا ریشه کن شدن ویروس مخالفن که این ۲ سال طول میکشه ثانیا با این وضع محدودیت هیچ فرقی بین خرداد به ماه های دیگه نیس حتی ممکنه وضع بدتر بشه ثالثا مشکل مسئولین ما هستند که توانایی گرفتن تصمیم قطعی ندارن و در آخر اینه خیلی از داوطلبا برج ۴ اعزام هستند که اگه برگزار نشه زحمت یکساله شون. از بین میره و یا بیشتر داوطلبا ترم ۴ هستن که باید چن ماه هم برا اون وقت بذارن

...
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

همین دیگه. ماه به ماه تعویق میکنند. معلوم نیست کی کرونا تموم میشه هیچ کس نمیتونه قطعی صحبت کنه. پس دلیلی نداره تعویق وقتی خیلی از مراکز و… بازشده. من نمیگم همه شرایط یکسانی دارند هر کس بنا بر تشخیص خودش به هر دلیلی نمیخواد شرکت کنه اجباری نیست.

ارشد-دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ...

پس تو سربازی؟!

آبی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

امروز دکتر زالی گفتن امار ها به شدت کاهشیه در حالی که دیروزش گفتن به شدت افزایشی هست پس چه بخوایم چه نخوایم سنجش به امار ها نگاه می کنه و با کاهش بیشتر امار قطعا سنجش ازمون رو خرداد میگیره

علی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

الهی شکر که یکی سرباز ها را در نظر گرفت. من اعزامی برج ۴ هستم.با این نظرات دوستان باید قید درس و بزنم. یکسال وقت گذاشتم.

...
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

فرق اعزامی تیر با اعزامی اردیبهشت چیه که بخاطر تعویق از ۹ اسفند به ۹ خرداد نمیتونه امتحان بده؟
اینم مثل اون

ارشد-دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  sama

ظاهرا دادگستری و وزارت بهداشت و درمان و البته گروه زبان های بین المللی این آیا؟! رو نمیدونستند ساما خانوم. به سمع و بصر ایشون برسونید بلکه تو پایلوت بودن تنها نباشیم

والده آق ماشالله
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ب٫ظ

من اصلا نمی فهمم فاز اینایی رو که میگن “هر چی بیشتر طول بکشه بیشتر استرس کنکور داریم”. هر چی بیشتر طول بکشه که بهتره. بیشتر با علم و کتاب انس میگیرین. من که از لحظه لحظه درس خوندن لذت میبرم. کنکور داشتن هم باعث میشه بیشتر درس بخونم و بیشتر لذت ببرم. نگاهتون رو به مسئله دانش عوض کنین . شما فکر می کنین امثال ارسطو یا ملاصدرا یا رازی یا خیلی بزرگان دیگه مطالعه براشون زجر آور بود؟
عقب افتادن کنکور باعث میشه هم سلامتی جسمتون تضمین بشه و هم بهترین مشغله دنیا رو داشته باشین….

دنیا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ

سلام دوستان کنکور وزارت بهداشت که تیر بود به تعویق افتاده ؟

...
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  دنیا

دکتری وزارت بهداشت خرداد بود که افتاد اواخر تیر

شکوفه
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۲ ب٫ظ

سلام سازمان سنجش هیچ صفحه رسمی در اینستاگرام نداره. دوم اینکه اون سایت ۴۵ هزار نفری که شما ازش صحبت میکنید اخرین پیامش اسفند بوده بعد این همه سازمان سنجش اطلاعیه داد در سال جدید رو نگذاشته والان هم بعد از ۴روز صحبت خدایی رو گذاشت.خبر همون خبر قبلیه و این صفحه بروز و معتبر نیست.

مهناز
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  شکوفه

شما گل فرمایش کردین

مانی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ

این آزمون بازم عقب میفته حتی اگه ۴ روز مونده به برگزاری اعلام کنن.. اونایی که خسته شدن خودشونو آماده کنن برا خستگی بیشتر

مینا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

خدا از دهنت بشنوه

الناز
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۱ ب٫ظ

سلام حضور همگی، من کمابیش نظرات شما بزرگواران خوندم،، بنظرم نه خرداد باشه بهتره .. اون عزیزانی هم که تمایل به شرکت ندارن .. ایشالله سال بعد تلاش کنند … این ماه اون ماه انداختن ها خیلی استرس آور هست .. من از آبان کمابیش دارم میخونم .. واقعا دیگه خسته کننده شده … و اینکه این کرونا هم حالا حالا ها با ما خواهد بود … ممکنه در شهریور حتی بدتر هم باشه … چه تضمینی هست؟! … من خودمم کلاس هام مجازی برگزار میکنم دو ماهه… ولی واقعا شرایط سخته .. استرس کنکور هم داریم یدک میکشیم … البته برای نظر بقیه داوطلبین هم احترام قائل هستم … امیدوارم موفق و موید و سلامت باشید.

مهسان
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

سلام
شما که فقط نظر خودت درنظر گرفتید منم از شهریور ماه خونده تا الان و خسته این دلیل نمیشه به خاطر این کنکور سلامتی خودم هموطنام به خطر بندازم کنکور حق مسلم همه هست چه اونایی که خوندن چه و اونایی که نخوندند لطفا واقع بینانه به مسائل نگاه کنیم فقط برا رفع خستگی با جون دیگران بازی نکنیم

چینو
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

این ماه اون ماه انداختن کنکور استرس آوره یا تنفس با ونتیلاتور و مرگ و زمینگیری بر اثر کرونا؟
چه شهریور چه خرداد چه هر زمان دیگه ای معلومه که وقتی جان هزاران آدم در خطره برگزاری هیچ کنکوری جایز نیست. بس کنید دیگه احساسی حرف زدن هاتون را

امیر علی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  چینو

ونیلاتور رو از من بپرسین که در حال نیمه هوشیاری برام کار گذاشتن و فقط از خدا آرزو میکردم منو ببره اون دنیا. درست شبیه اینه که یه چاقوی تیز رو خیلی آروم و نم نم فرو کنن توی جنازه سینه آدم.

...
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

درود برشما.

برنى سندرز
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

بیزحمت کامنتهاى نعمت الله رو هم بخونید بعد ببینید خستگى و کلافگى ریسک آزمون رو توجیه میکنه؟!

ارشد-دکتری
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  الناز

شرایط برا برگزاری ایمن ازمون ها در خرداد مهیا نیست. مصالح سلامت عمومی جامعه رو در نظر بگیرید، به جای طرح ادله های غیرمنطقی تصویر بزرگتری از جامعه ببینید. بله بعد خرداد تضمینی نیست، شاید هم بود!؟
ولی چیزی که مشخصه در خرداد قطعا خطرناکه. به عنوان یه دانشجوی پژوهش محور روی احتمالات نظر ندید، روی قطعیات عمل کنید.

مهران
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ

سازمان سنجش گفت که کنکور دکتری ۹ خرداد برگزار میشه. کنکور برگزار میشه خدا رو شکر. سازمان سنجش خودشو درگیر این کمپین ها نمیکنه. کار خودشو میکنه. ان شالله ۹ خرداد از نتیجه آزمونتون راضی باشید و جاهای خوب خوب قبول بشید.

Abc
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

مرسی مهران جان از اطلاع رسانی به موقع شما
منم برم درس بخونم که دیر شد

مونا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

عجب

...
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

انشاالله

مینا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

خخخخخ برگزار نمیشه جناب خودتو اذیت نکن

مریم
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

سلام دوستان من برگه ثبت نام کنکور دکتری که حاوی شماره پرونده و کد رهگیری است را گم گرده ام و هیچگونه اطلاعاتی جهت پرینت کارت برای ازمون ندارم به نظرتون باید چکار کنم به کدومقست سازمان سنجش و با چه شماره ای تماس بگیرم

پ
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ

چرا فارس من پیگیری نمی کنه؟؟؟!!
بچه های ارشد به شش هزار تا هم رسید چرا برای تعویق آزمون ارشد کاری نمی کنه؟

به مخالفان تعویق کنکور
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ

این هایی که میگن ویروس داره از بین میره یا روی برگزاری آزمون اوایل خرداد تاکید دارن…. یک سر به آرامستان های مراکز استان ها بزنید. بهشت رضای مشهد هنوز بسته س و عده ی زیادی از خانواده های داغدیده صف کشیده ن. ده تا ده تا اجازه میدن وارد آرامستان بشن. برید از همه خانواده هاشون بپرسید، ببینید چند نفرشون در اثر ابتلا به کرونا فوت کردن. صحنه ی وحشتناکی هست. فقط برید خودتون از نزدیک ببینید. اون هایی که مراکز استان هستید، خواهش می کنم حتما برید و ببینید.

آقای خدایی،کرونا = مرگ داوطلبان دکتری و خانوادشون
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

رای به تعویق دکتری.
https://www.farsnews.ir/my/c/22543

زهرا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب٫ظ

دوستانی که رای میدین
حتما قسمتی که نوشته داخل کادر حمایت میکنم
باید بعد از رای شما بشه حمایت شده ، در غیر این صورت رای شما ثبت نشده
چند روزه که سایت مشکل داره و گفتن که درست میشه

هادی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۸ ب٫ظ

من نمیدونم چرا بعضی ها با تعویق مشکل دارند و میگویند وقت برای ما اهمیت داره من متوجه نمی شم مگه شماها کلا بیکار در خانه هستید و فقط به دنبال دکتر شدن . خود من از وقتی لیسانس گرفتم استخدام شدم و دارم کار میکنم و کنارش درس هم میخونم حالا کنکور هم به تعویق بیفته بنده به امور جاری زندگی خودم و درس ام می پردازم. شما هم بیکار نشینید و تمام امیدتون دکتر شدن باشه اینجوری ضرر میکنید

سعید مولا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

شرایط زندگی افراد فرق داره دوست عزیز. شما بعد لیسانس استخدام شدی. یکی مثل من ارشد دانشگاه. خوب قبول شد رفتم شهر دیگه. بعدشم رفتم خدمت. برگشتم. تازه مشغول به کار نصفه و نیمه شدم.

حالا فهمیدی چرا؟ البته من موافق تعویق کنکورم ولی خودمو میذارم جای کسی که قبلا شرایطشو داشتم. و نزدیک خدمت سربازی و اعزامش هست اگر بره خدمت کل تلاشش چون نتونسته کنکور بده به فنا میره

محمدرضا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  هادی

راستش منم خیلی تاکیدمیکنم به دوستان که دنبال کار باشن به خدا کاربراتون از دکتری مهمتره اینو من دارم مفت ومجانی بدون اینکه تجربه تلخی داشته باشید ، دراختیارتون قرارمیدم
دوستان کار پیداکنید واالله فرصت برای درس خوندن هست ولی برای کارپیداکردن دیر میشه براتون یعنی دیگه حوصله براتون نمیمونه چون دکتری گرفتید توقع شمابالا میره مملکت هم قربونش برم براش فرقی بین کارشناسی ودکتری نداره
من محل کارم درخواست کارشناس میدیم برای اپراتوری فلان دستگاه به خداقسم به جان عزیزم ، دکترا میاد والتماس میکنه برای اون اپراتوری که من خجالت میکشم باهاشون مصاحبه کنم واقعا دلم به درد میاد
پس زودتروارد بازارکاربشید دوستان تا دیرترنشده

محمدرضا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ

سازمان سنجش محترم بهترین زمان آزمون ، شهریور وجذب دانشجو از نیمه دوم یعنی بهمن ماه هستش .
لطفا زودترتکلیف شرکت کننده هارو مشخص کنید.
باتشکر

هدایت
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

کاملا درسته… من موافقم

مینا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ب٫ظ

بچه ها بخدا توی ۹ خرداد آزمون برگزار نمیشه و‌به تعویق میفته! اصلا استرس نداشته باشید و همچنان پیگیر باشید. بهتون قول میدم برگزار نمیشه

بهاره
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۳:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

مرسی دلگرمی

مونا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

سلام
انشاالله که تلاش نتیجه بده وچون ما بچه ها کنکور ۹۸خیلی پیگیر تکمیل ظرفیت بودیم وباتوجه به اینکه قرار بود هیچ تکمیل ظرفیتی برگزار نشه ولی همه برگزار شد بجز مقطع دکتری ،بچها زیاد با رتبه تک رقمی و دو رقمی ها با سیو های عالی موندن پشت این در سازمان سنجش با وجود اینکه صندلی هاشون خالیه الان تعویق کنکور شده مشکل تکراری که سازمان سنجش گوش به حرف داوطلبینش الخصوص مقطع دکتری نمیده ولی اینجا دیگه وضعیت بحرانی

sinaa
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ

دوستان درخواست هاتون رو از طریق وزارت بهداشت و وزارت علوم پیگیری کنید و لطف کنید هر شماره ای که پاسخگو هستند را قرار دهید. سلامتی و حفظ جان داوطلبان از هرچیزی مهمتر است و به نظر می رسد سازمان سنجش فقط به فکر منافع و راحتی خود در برگزاری آزمون ها هست.

برگزاری آزمون در شهریور 99
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ

بهترین زمان برگزاری آزمون شهریور ۹۹ و پذیرش دز بهمن ۹۹.

Maral
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ

تهرا خیلی وضعش خرابه من نمیدونم چطور آقای خدایی میگه عادی شدهخدایا خودت بهمون رحم‌کن‌ تو رو حق خانم فاطمه الزهرا(س)مردیم از استرس، من از اسفند از خونه درنیومدم بیرون ، روحیه ام خراب شده ، افسرده شدم ، حالا که انقد مراقب بودم باید پاشم برم سر کنکور، با اون همه جمعیت! ازبستگانمون کرونا گرفته یکماهه هنوز هم کامل خوب نشده ! من میترسم واقعا

Arman
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

قرنطینه ی خانگی به دلخواه داوطلب بعد از شرکت در کنکور راهکار درستی نیست.باید در این مورد اجبار توسط دولت اعمال شود.یعنی دولت مراکزی مثل هتل یا مهمانسراهایی را برای این مورد درنظر گرفته و بدون استثنا همه داوطلبان را ملزم به اقامت دو هفته ای در این مراکز بکند. در این صورت خانواده ها نیز در امان میمانند و امکان تخلف یک داوطلب هم وجود ندارد. قبل از آزمون باید ازکلیه ی داوطلبان تعهد و امضا گرفته شود که مخالفتی با قرنطینه به این صورت ندارند و شرط شرکت در آزمون ها دادن این تعهد باشد.

مریم
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  Arman

آخه این چه طرحیه!!! والا یکم هم به روان آدمها فکر کنید… قرنطینه>روزه داری>کنکور> قرنطبنه… این کنکوری که اینقدر بخواد اسیب روانی داشته باشه چه ارزشی داره!

فاطمه..
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Arman

مگه در کل کشور چندتا هتل و هر هتل و مهمانسرا چند هزار اتاق داره؟ خیلی شهرها ممکنه چنین امکانات مناسبی نداشته باشن جمعت دکتری ۱۷۵ هزار نفره که از همه گروه های ارشد و کارشناسی کمتره که امکانات کشور در این زمینه پاسخگو نیست. در ثانی هزینه اقامت چند میلیونی هن لحاظ کنید

مینا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  Arman

موافقم
باید اجباری باشه

Maral
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  Arman

اینو دیگه از کجا درآوردی؟

.
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  Arman

باشه دیگه همگی تجمع کنیم دو هفته توی هتل ها که اگر یک نفرم سالم بوده بگیره. بعد پولشو کی میده این وسط. ده نفر نیستن. تقریبا ۱۷۸ هزار نفرن. یه نظریه هایی میدید که ادم میخونه نمیدونه چی بگه

ویکتاریون
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  Arman

آخه اصلا دکترا و کنکورش انقدر واجب هستن که دولت بخواد انقدر دردسر برای خودش و مردم درست کنه؟ چه فایده ای براش داره؟ خب صبر بکنه به نفع همه س که.

Melika
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

خیلی برام جالبه اینا که انقدر اصرار دارن زودتر کنکور بدن بعد فکر میکنن تو مصاحبه براشون فرش قرمز پهن کردن بابا دوست خود من رتبه ۴ شد مقاله پژوهشی هم داشت مدرک زبانم داشت تو مصاحبه ردش کردن بعدشم برای اینکه اساتید باهاش لج نشن و قبولی سال های بعد در اون دانشگاه رو از دست نده حتی نتونست شکایت کنه یا یه آقایی که خیلی ها خبرش رو شنیدن بنده خدا ردش کردن حتی عواقب شکایت رو به جون خرید ولی بازم حرفش به جایی نرسید مجبور شد رفت سربازی همینجوریه به همین راحتی تو مصاحبه رد میشید !!!
حالا با این شرایط انقدر اصرار دارین جان خودتون و بقیه رو به خطر بندازین ؟!

1000 رای
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

دوستان الان بیش از ۱۰۰۰ رای جمع شده، خود من هم رای دادم، حالا این آرا رو به کجا میفرستین؟؟

سلی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ

هر چه خدایی* خواست، نه آن می شود!

هر چه خدا خواست، همان می شود!

* خدایی : رئیس سازمان سنجش

فاطمه..
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلی

قطعا همینطوره

مهران
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۴ ب٫ظ

به جای ایجاد جنگ روانی و تخریب روحیه بچه هایی که درس خوندن، بشینید درس بخونید. یه عده از روی کینه و حسادت میخوان جنگ روانی ایجاد کنن و رقبای خودشون رو از مدار خارج کنن. میخوان بقیه رو به چوب تنبلی خودشون بزنن. ان شاالله کنکور دکتری ۹ خرداد با قوت برگزار میشه.

برگزاری آزمون در شهریور 99
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

سلام سربازی.

هادی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

سربازی اولش سخته بعدش خوش میگذره….

به مهران
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

جنگ روانی؟!!!!! شما حتما خودت که اینطوری هستی فکر میکنی بقیه هم همین نیت ها را دارن. جنگ روانی نیست اقا واکنش طبیعی ما هست که دوست داریم زنده و سلامت باشیم. ما نه بیرون رفتیم نه مثل احتمالا شما دور دور و توی خیابونا. فعلا میبینید که موافقین تعویق حداقل ۴ برابر مخالفینه. اگر نگران سربازی هستی باید بدونی سنجش و نظام وظیفه باهم هماهنگ میشن.شماها اصلا متقاضی کنکور نیستید و فقط قصد ایجاد تنش دارید.
به هر حال ما اجازه نمیدیم شما ها خودمون و خانواده هامون رو آلوده کنید. امثال شماها با بی احتیاطی هاتون و توجه نکردن به شرایط کرونا مایه دردسر شدید.

.
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

اره واقعا. اگر بخواد تعویق پشت تعویق باشه ما کلا برای حذف کنکور اقدام میکنیم. همینایی که خواستار تعویق هستن نمیرند نون بخرند… پس ادمهایی که بیرونن از مریخ اومدن. باید با رعایت پروتکل بهداشتی به زندگی پرداخت.

میر
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۴:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهران

برادر عزیز به نگرانی برای سلامتی نمیگن جنگ روانی …

زنده ماندن ما و سلامتی الویت اول باید باشد
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ

اگر کسی با ماسک و دستکش قرار باشه آزمون بده کیفیت آزمون به خاطر شدت استرس های روحی روز کنکور بسیار افت میکنه به نظر من. بنده هم نمیخوام بعد از ماه ها تلاش مستمر و هدفمندم برم در یک کنکور بی کیفیت تازه با تحمل ریسک های بی نهایت خطرناک به خاطر واگیر ویروس کرونا شرکت کنم که آخر نتیجه مطلوب نگیرم.
این حق ما نیست. عادلانه نیست یک عده میگن ما میریم هر کسی هم میترسه نیاد. شمایی که فکر میکنی خیلی شجاع و دلاوری! کرونا جوان و پیر و مهندس و دکتر و زن و مرد و داوطلب کنکور و غیره حالیش نیست. خیلی به وضعیت خودتون اطمینان دارید؟ فکر میکنید راحت در میرید و کرونا از دور با شماها بای بای میکنه؟
فقط همینو میدونم که کیفیت این کنکورها و آزمون های کرونایی بی اندازه پایین خواهد بود و نتیجه مطلوب و قابل قبول با این حجم از استرس و تنش و عدم تمرکز نخواهیم گرفت.
لطفا دقت کنیم. با تشکر
#سلامت_ما_داوطلبان_مهم_است
#آزمون_کرونایی_برگزار_نکنید

به مخالفان تعویق کنکور و خطاب به مسئولین محترم
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ

سلام من از همه کمپین های تعویق حمایت کردم و اگر این ازمون در وضعیت سالمی برگزار نشه هرگز شرکت نخواهم کرد. من و همه شما سنی نداریم که بخوایم با دست خودمون درگیر این بیماری کشنده بشیم ولی ما همگی مثل یه زنجیره ی به هم پیوسته هستیم. قرار بوده و هست که چرخه شیوع کرونا رو قطع کنیم نه اینکه بدتر گسترشش بدیم. وقتی هر یک از ما گرفتار کرونا بشه هم خانواده ها در خطر میفتن هم به ترتیب هم استانی ها هم شهری ها و حتی ساختمان و محله ای که در اون زندگی می کنیم رو هم آلوده میکنیم و بی رحمانه جلو میریم. کدوم عقل حتی غیر سلیمی اینو میپذره؟ ما همه به هم وابسته ایم تصور نکنید اگه شما بیمار بشید فقط خودتون درگیر میشید! خیر! شما مجددا باعث آلوده شدن ده ها صدها و هزاران نفر در جامعه خواهید شد. شما مگه تحصیل کرده نیستید مگه کشور ما به نیروی انسانی مفید نیاز نداره؟ مگه داستان خودکشی نهنگ ها هست که راحت بریم نابود بشیم به خاطر کنکور!!؟؟ پس باید منطقی باشید. اینکه بگی ما اصلا دوست داریم بمیریم به بقیه چه مربوط و هر کسی ناراحته نیاد آزمون بده رفتار احساسیه. از یه داوطلب دکترا بسیار بسیار دور از انتظاره. بچه مدرسه ای هستید مگه که افتادین روی دور لج و لجبازی های بیهوده….؟؟ من واقعا از همه دوستان تقاضا دارم این خواسته رو به سازمان سنجش، وزارت بهداشت و وزارت علوم اطلاع بدن که سلامتی داوطلبان و خانواده هاشون هم… ادامه نظر»

نعمت الله
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ

این دوستانی که میگن کنکور باید ۹ خرداد برگزار بشه و هر کی می‌ترسه نیاد و بزاره سال بعد و از این حرف‌ها، منو یاد اون افرادی میندازن که حدود ۵۰ روز قبل وقتی ستاد کرونا تصمیم گرفت اماکن مذهبی رو تعطیل کنه، اعتراض کردن و گفتن خب هر کس می‌خواد نیاد !!

دوستان گرامی بدیهیه که اگر ازمون ۹ خرداد برگزار بشه تعداد قابل توجهی از داوطلب‌ها در آزمون شرکت میکنن اما نفع عمومی اقتضا می‌کنه در شرایطی که هنوز بیماری کنترل نشده، تجمع متمرکز افراد انجام نشه.

دوستان فراموش نکنیم هر روز بیش از هزار نفر داره به آمار مبتلاها اضافه میشه و حدود ۹۰ نفر هم از دنیا میرن.
فکر میکنین مرگ و بیماری خواسته خود این اشخاص بوده ؟؟

حالا عده‌ای ممکنه مثل دوست عزیزمون «داوطلب» بگن بزارین ما امتحان بدیم و مریض بشیم و …،
انشالله که ایشون و تمام داوطلبان در کمال سلامتی به خواسته‌های علمی‌شون برسن اما نباید برای رسیدن به خواسته‌شون سلامتی ۱۷۰ هزار نفر رو به خطر بندازن.

قرار نیست دنیا مطابق میل ما رفتار کنه. لجبازی و تصمیم غیر عقلایی می‌تونه به قیمت سلامتی ما و خانواده‌هامون تموم بشه.

فراموش نکنیم هرکسی که الان بخاطر کرونا رو تخت بیمارستان به دستگاه ونتیلاتور وصله یا در آرامستان شهر زیر یک تُن خاک دفن شده فکر نمیکرد یک روز مبتلا بشه.

دوستان رأی بدین و رأی جمع کنین.

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

.
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  نعمت الله

شمایی که اینقدر متخصص هستید و دنباله تعویق. ایا به طور حتم میتونید بگید فلان تاریخ بیماری نابود شده… بی خیال تعویق شوید شرکت نمیکنند اونایی که نمیخوان.

داوطلب
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

بعضی از دوستان کلا مخالف برگزاری آزمون هستن اگه به تعویق بیفته بازم میخان برگزار نشه نمیدوم چه قصدی دارن ولی اگه به آزمونای وزارت بهداشت نگاه کنید از اوایل تیر برگزار میشن اونم که بچه های وزارت بهداشت که چن ماهه درگیر بیمارستان هستن با ما قابل مقایسه نیستن
با تعویق چند هفته ای اتفاق خاصی نمیفته
فقط اونایی که به هر دلیلی همیشه مخالفن خواهشا برا دیگران تعیین تکلیف نکنین

مریم
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اطلاعیه جدید رو برو نگاه کن

A.S
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/22543
https://request.sanjesh.org/noetrequest/login/
لطفاً علاوه بر حمایت، هر روز به سازمان سنجش درخواست تعویق آزمون مشابه آزمون وزارت بهداشت رو بدید

روسای دانشگاه ها: احتمال تاخیر ورود دانشجویان جدید
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

رئیس دانشگاه تربیت مدرس (در اجلاس روسای دانشگاه ها) :

اگر اواسط تابستان مشخص شود که این ویروس به خوبی فروکش نکرده و از طرفی دیگر فارغ التحصیلان کافی از دانشگاه‌ها خارج نشوند، ترم مهرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و تأخیر در ورود دانشجو در بعضی دانشگاه‌ها می‌تواند قابل بررسی می‌تواند باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
تاریخ خبر: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

Ts
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶ ب٫ظ

کجایید اقای عاشق عدالت؟ اینجایید میخوند پیامارو؟!
حالا رسیدین به حرف اونروز من که اینجا گفتم با مسئولی صحبت کردم و ایشون گفتن هنوز دانشجویان مشغول به تحصیل هم در کار خودشون موندن!!! چون نمیتونن دفاع کنن چون نمیتونن ادامه بدن چون نمیتونن فارغ التحصیل بشن چه برسه به مشخص بودن تکلیف پذیرش دانشجویان جدید….. یادت میاد حرفامو؟
یادته چقدر من رو متهم کردی که دارم شایعه سازی میکنم و هدفم دلسرد کردن بقیه هست؟!
جناب عاشق عدالت گرامی من عین حقیقت و واقعیت رو بدون هیچ قصد سوئی بیان کردم. حالا امیدوارم دیگه بهتون ثابت شده باشه که هدفم اون چیزی که شما فکر کردید نبود. ما مشکل داریم این ترم دوستان محترم! امسال مثل سالهای قبل نیست. همه چیز به هم ریخته نظمش. وقتی هنوز عده ای نتونستن از دانشگاه خارج بشن ما چطوری باید ورودی مهر بریم؟؟؟
چه اصراری داریم اینکار خطرناک یعنی کنکور حتما برگزار بشه؟ پس عقلمون کجا رفته مدرک رو میخوایم که فقط بگیم دکتری قبول شدیم؟

A.S
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

چرا هیچ کس به فکر ما نیست؟ دوستانی که دارید بقیه رو متهم میکنید که چرا تعویق میخواید یکم انصاف داشته باشید. اگه امکان برگزاری بود خود وزارت بهداشت این کار رو انجام میداد اونا دستشون تو کاره بهتر میدونن چه موقع خطر کمتری وجود داره بهتره اونا رو الگو قرار بدیم نه اینکه با یه تست بی اساس فاجعه به بار بیاریم. دوستان لطفا علاوه بر دعوت کردن بقیه برای رای به تعویق در فارس من هر روز با اینکه جواب تکراریشون رو میدونیم به سازمان سنجش درخواست تعویق بدید. امیدتون فقط به خدا باشه چون فقط خداست که از نیت ما خبر داره

مرضیه
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

دوستانی که میگید خب شما نمیخواید امتحان بدید ندید و اجباری نیست و هرکی دوست داره شرکت کنه و بقیه شرکت نکنند
قبوله ما که شرکت نمیکنیم و حرفی از تعویق هم فرضا نزنیم
بشرط اینکه انقدر مسئولیت پذیر باشید که بعد از ازمون راه نیفتید تو جامعه و سلامت بقیه رو به خطر نیندازید و حداقل خودتونو دوهفته قرنطینه خانگی کنید
ولی از انجایی که کسی که سلامت خودش براش مهم نیست کاملا مسجله سلامت بقیه هم دیگه اصلا مهم نیست براش
پس به بقیه ربط داره داربد چکارمیکنید و چی میخواید
و انقدرهم تکرار نکنید این شعار رو:
هرکی خواست هرکی نخواست

داوطلب
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

خدایی یه چیزی رو راستشو بگین شما از اول اسفند بیرون نرفتین
بیرون رفتین ببینید خیابونا چطورن
اگه مث بقیه کشورها قرنطینه بود درست بود حرفتون
ولی چه اصراریه وقتی همه چی رو روال عادیه فقط رو یه آزمون بزرگنمایی بشه
اونم با منطق دوستان که با برگزاری آزمون کلا مخالفن

نعمت الله
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

آزمون یعنی تجمع متمرکز سه چهار هزار نفر. الان دقیقاً کجای کشور یک چنین تمرکز جمعیت مشابهی وجود داره ؟؟

مرضیه
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

حالا که گفتید خدایش بزارید بگم
از دوم اسفند بیرون نرفتم
از ۸ فروردین مادرم مریض شدحتی جرات نکردیم ببریمش دکتر چون اون موقع مطبها تعطیل بود و باید میرفتیم بیمارستان
ولی بعدش یکبار ۱۸ فروردین و بار دیگه اول اسفند رفتیم مطب شخصی پزشک و ازمایشگاه چون ناچار بودیم.

مونا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۵ ب٫ظ

سلام
بله خبر تعویق کنکور وزرات بهداشت که ۲۲و ۲۳خرداد بود قطعی شد شما هم بیاد اینجا ونظریه بدید

زینب سادات
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

نظریه ما در باره تعویق کنکور دکتری به نتیجه میرسه انشاالله. برین سایت فارس من. تعداد حمایتها نزدیک دو هزاره. لطفا ادامه بدین.

نوبل
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

دوستانی که فکر می کنید گرما ویروس را از بین می برد یا متوقفش می کند!
منظوراز گرمای متوقف کننده یا کند کننده ویروس، گرمای نقطه جوش است نه دمای محیط در تابستان.
دمای محیط تاثیری روی ویروس ندارد
دمای نقطه جوش است که ویروس را از بین می برد یا حداقل کند می کند
آیا شهری سراغ دارید در تابستان دمای ۱۰۰ درجه را تجربه کند؟
قطعن خیر چون در این صورت مردم آن شهر تبخیر شده بودند!
شاید شهر گرم داشته باشیم ولی دمایش نقطه جوش نیست.
دمای نقطه جوش روی ویروس اثر می گذارد نه دمای ۲۹ تا ۳۵ درجه تابستان
من که همچنان فکر می کنم بهتر است زندگی مسالمت آمیز با این ویروس را یاد بگیریم
چون جدید است و مدتها باقی خواهد ماند.

مرضیه
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

من خبرو شنیدم به نقل از یه مقام ارشد سازمان امنیت امریکا که با گرم شدن هوا ویروس سرعت انتقالش رو از دست میده هیچ جایی گرم شدن هوا برابر با نقطه جوش نیست. و هیچ ادم عاقلی این دوتا رو به جای هم بکار نمی بره
البته من موندم سازمان امنیت چه ربطی به ویروس کرونا داره و چرا سازمان بهداشت جهانی اینو تایید نکرده

نوبل
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

خوش به حال امریکا چقدر در ایران فالوور داره!!!!!!

مرضیه
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

شما چون از درسات عقب افتادی وقت نمیکنی خبرا رو دنبال کنی و داری فقط تند و تند حفظ میکنی و میترسی اگه امتحان عقب بیفته مجبور باشی دوباره از نو بخونی برای همین با همه میجنگی
این خبر رو سایتهای خبری داخل و خارج نوشتن ربطی به فالو نداره جناب نوبل
بهتره کمی منطقی باشیم
اطلاعاتتون در مورد نقطه جوش واستعداد تحصیلی و خیلی چیزای دیگه هم نمونه های دیگه ست.دکتری که به وضعیت جامعه اش آگاه نباشه به چه دردی میخوره.میشه یکی مثل همه اونا که فقط یه مدرک گرفتن که گرفته باشند
یکی به نعل یکی به میخ زدن هم کار شایسته ای نیست جناب

نعمت الله
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

اخه این اطلاعات عجیب غریب رو از کجا میارین ؟؟ دوستان ببینید کار به کجا رسیده !! نقطه جوش ؟؟ بر اساس مطالعه دولت آمریکا که پنجشنبه به کاخ سفید ارائه شد، ویروس جدید کرونا که مسئول همه گیری بیماری کووید-۱۹ است، در یک فضای گرم و مرطوب همچنین زیر اشعه‌های خورشید تضعیف می‌شود. بیل برایان، از مسئولان بلندپایه وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد: «قابل توجه‌ترین مشاهده ما تا به امروز تأثیر قدرتمندی است که به نظر می‌رسد نور خورشید برای کشتن این ویروس چه در روی سطوح و چه در هوا دارد.» دانشمندان و محققان از زمان ظهور این ویروس جدید کرونا در مورد احتمال اینکه این ویروس با افزایش دما ضعیف می‌شود، یعنی با فرا رسیدن تابستان در نیمکره شمالی، تحقیق می‌کنند. این مسئول آمریکایی که نتایج مقدماتی این مطالعه را ارائه کرد، افزود: «ما تأثیری مشابه را همزمان از دمای بالا و از رطوبت مشاهده کردیم. افزایش دمای هوا یا رطوبت یا هر دو عموما برای ویروس چندان مطلوب نیست.» مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا این مشاهدات را «دلگرم کننده» توصیف کرد. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به نوبه خود محتاط نشان داد، اما اعلام کردآمریکا ممکن است با فرا رسیدن تابستان در موقعیت بهتری قرار بگیرد. رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: «اگر گرما (برای ضعیف کردن این ویروس) خوب باشد، اگر نور خورشید خوب باشد، من فکر می‌کنم این چیز بسیار خوبی است.» بیل برایان کارشناس علم و فناوری در وزارت امنیت داخلی تأکید کرد: «ما برخی از پیوند‌های ضعیف را در زنجیره انتقال… ادامه نظر»

زینب سادات
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  نعمت الله

چه انتظاری دارین واقعا؟

بهاره
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

گرما، کنش ویروس را شاید از بین نبرد اما تضعیف می کند.ودر ضمن دوستی مسالمت آمیزتان را با ویروس ارج می نهیم..راستی یک سوال شما متقاضی شرکت در امتحان دکتری هستید??!!!!!!!!!!!!!!!!..

محمدرضا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهاره

بهاره خانم شما رشتتون چیه ؟؟

ویکتاریون
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

ببین فرق هست بین دمای هوا و دمای سطوح. مثلا دمای فرمون ماشین یا بدنه ش زیر آفتاب تابستون به نظرت همون سی و اندی درجه س؟ چیزی که لازمه دمای سطوحه.

تینا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

سلام دوستان جدا از اینکه پوشیدن ماسک و دستکش برای چهار ساعت پشت سر هم چقدر سخت و یا ناممکنه مخصوصابرای ما عینکی ها که پشت ماسک بخار میگیره و کلافه کننده هست و باهاش کنکور دکترا بدیم، مراقبی که میاد کارتها رو چک کنه خودش چقدر میتونه ناقل باشه و بسیار خطر ناکه….. باعث تاسفه این همه بی فکری برای مسیولین بی مسیول سنجش….

آقای خدایی ، ویروس کرونا خیلی خطرناک هست
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

رای بدین ب تعویق
https://www.farsnews.ir/my/c/22543

برگزاری آزمون در شهریور 99 و پذیرش در بهمن
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ

با عرض سلام با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه دوستان بنده به هیچ وجه تا بیماری کاملا مهار نگردد در آزمون شرکت نمی کنم امسال نشد سال بعد شرکت می کنم و سال بعد نشد سالهای بعد اما سلامتی جایگزین ندارد. امیداوارم دوستان مصر به برگزاری آزمون متوجه این موضوع باشند که آزمون تکرار دارد ولی سلامتی خودشان و نزدیکانشان و هموطنان عزیزمان تکرار ندارد.

داوطلب
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ

خب شما شرکت نکنین مگه اجباریه
هر کی دوست داشت شرکت میکنه

برگزاری آزمون در شهریور 99
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

شما سربازی رو دریاب.

م
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

تا زمانیکه این ویروس خطرناک تهدیدی برای جان و سلامت هر یک از ما و خانواده هامون هست من در آزمون شرکت نخواهم کرد. آقای سازمان سنجش که میگی قبلش همه تو سامانه ثبت نام کنن و علائم وارد کنن، آخه کی میاد اگه حتی علائمی هم داره درست و دقیق وارد سامانه کنه؟؟؟؟ ضمنا شاید کسی سرماخوردگی جزئی داشته باشه آیا باید بذاریدش کنار افراد مبتلا به کرونا؟ ما شرایط سالم میخوایم فقط همین. برای چی منی که اینقدر درس خوندم برنامه داشتم حالا نباید بتونم از ترس جونم شرکت کنم…
اگه بعد کنکور به مصاحبه نرسم چی؟
لطفا این کنکور رو برگزار نکنید. ما هم انسانیم

سارا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ق٫ظ

ادم کامنت های یه سری دوستان رو میخونه متاسف میشه …
ولی چاره چیه … وقتی فقط به فکر خودشونن ماهم مجبوریم برای سلامتیه خانوادمون نذاریم بقیه برن امتحان بدن و نزدیکان مارو الوده کنن … چون کسی که میره سر جلسه قطعا فرداش روزهای بعدش به هر قصدیی بیرونم میره و اون افرادی رو که مجبورن بخاطر شغلشون بیرون باشن رو الوده میکنه باهمین استدلال که خوب اوضاع خوب شده دیگه …
دوستان این لینک رو همچنان حمایت کنید .

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

داوطلب
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

یعنی فقط ویروس محل آزمونه
شما و بقیه که بیرون میرید اصلا ویروسی وجود نداره
چرا میخاین برا دیگران تعیین تکلیف کنید یه آزمونه هرکی دوست داره شرکت کنه

الهه
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

ویروس هرجایی هست که جمعیت باشه . اگر نمیدونین بذارین براتون بگم که محل ازمون هم جمعیت حساب میشه . و ماهایی که داریم تلاش میکنیم همونایی هستیم که از اسفند از خونه بیرون نیومدیم”” چون مثل بقیه که دلیلی برای بیرون رفتن ندارن و میرن ، نیستیم “”
ما اول از همه سلامتیه خودمون و نزدیکانمون بعد تمام مردم جامعه برامون مهمه . و چون شمایی که میری سر کنکور تهدیدی برای عزیزانمون هستی که شغل هایی دارن که مجبورن از خونه برن بیرون ( مثل کادر درمان ) ، پس سعیمونو میکنیم که کنکور عقب بیفته تا نتونی به اونا اسیب بزنی :)

Maral
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ق٫ظ

اگه کرونا توی تابستون از بین میره چه بهتر، راحت تابستون میتونن کنکورها رو برگزار کنن چه دردیه خرداد با دستکش و … بریم سرجلسه اخههههههههه

مونا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق٫ظ

سلام دوستان بعد از سه روز سنجش درخواستی که برا تعویق امتحان داده بودم را پاسخ داد و نوشته بود که طبق جلسه ستاد
کرونا در تاریخ …و باتوجه به مندراجات جدول تاریخ برگزاری ازمون دکتری ۹۹/۳/۹خرداد هست چنانچه تغییرات ایجاد شد اطلاع رسانی میشود
اخه با ماه رمضون و شیوع ویروس کی روحیه دادن کنکو ر داره مسئولین تقاضا داریم رسیدگی بفرمایید

به مخالفان تعویق کنکور
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ق٫ظ

این هایی که میگن ویروس داره از بین میره یا روی برگزاری آزمون اوایل خرداد تاکید دارن…. یک سر به آرامستان های مراکز استان ها بزنید. بهشت رضای مشهد هنوز بسته س و عده ی زیادی از خانواده های داغدیده صف کشیده ن. ده تا ده تا اجازه میدن وارد آرامستان بشن. برید بپرسید چند نفر در اثر ابتلا به کرونا فوت کردن. صحنه ی وحشتناکی هست. فقط برید خودتون از نزدیک ببینید. اون هایی که مراکز استان هستید، خواهش می کنم حتما برید.

لیلی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۷:۳۶ ق٫ظ

یه سوال؟
قبل از ورود به جلسه تفتیش بدنی و اثر انگشت میخوان،که با وجود کرونا دو کار غیربهداشتیه اون رو چه جوری میخوان انجام بدن؟! استامپی که همه روش انگشت میذارن میتونه ناقل کرونا باشه!حتی اگه الکترونیکی هم باشه بازم غیربهداشتیه!
اگه نه استامپ باشه و نه تفتیش بدنی خب ریسک تقلب هم بذاریم روش ناعادلانه س!
ما ازکجا بدونیم مراقبین ناقل نیستن؟!
خدا به همه داوطلبا و خانواده هاشون رحم کنه و از بلا دور باشن

مرضیه
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  لیلی

الان دیگه مدارس هم دستگاههایی دارن که گوشی موبایل حتی خاموش رو تشخیص میدن فقط در نزدیکی بدن و نه مماس با بدن.حالا اگر تو تفتیش قراره چیزی غیر از موبایل و ساعت تشخیص بدن نمیدونم
درمورد اثر انگشت هم انتخابات رو بدون اثر انگشت برگزار کردن

شهرزاد
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ق٫ظ

دانشگاه ها باز نخواهد شد و در نتیجه آزمونی هم برگزار نمیشه. در نظر داشته باشید که تعداد زیادی از دانشجوها هم به خاطر این شرایط همچنان فارغ التحصیل نشده اند. بنابر این خواه نا خواه پذیرش برای نیمه ی دوم خواهد بود. ضمن اینکه از اوایل آذر تا پایان اسفند مجددا شاهد موج جدید هستیم. بنابراین حتی فکر پذیرش برای نیمه ی اول را هم نکنید. اکثر اساتید کشورمان هم، جزو گروه های پر خطر این بیماری هستند و هیچ دانشگاهی حاضر نمی شود نیروهای خبره اش را فدای دانشجوهای ورودی جدید کند. آزمون و مصاحبه برگزار شود یا نشود، فرقی ندارد. ورودی های امسال دکتری برای نیمه دوم پذیرش خواهند شد. اینقدر سر این قضیه دعوا نکنید.

Maral
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  شهرزاد

خدا از دهنت بشنوه

در جواب نعمت الله برادر عزیز مخالف آزمون خرداد
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ق٫ظ

سلام برادر عزیز من رشته ام علوم پایه هست و با توجه به اطلاعاتی که دادم احتمال دادم شناسایی بشم واسه همین رشته ام رو دقیق نگفتم. مقالات رشته ما خصوصا پیرامون موضوع واحد نظریات مختلف داره خصوصا سن سنجی ها با روش های مختلف یا مثاا تقسیم بندی نوع و گونه خاص از نظر نویسندگان مختلف از سراسر دنیا.من چند سال سابقه کنکور دارم حتی دانشجو دکتری انصرافی هم هستم. سوالات کنکور رو به دقت تحلیل کردم و بهترین منابع رو خوندم. و قصد رتبه یک کسب کردن دارم. تهران رشته ما آزمون آزمایشی به دلیل جامعه آماری پایین برگزار نمیشه. شما رشتتون چیه؟ خیلی استرسی شدم کامنتون رو خوندم که نوشتین مقاله خوندین و آزمون دادین. اگر نظری دارین که کمک میکنه به رتبه یک شدنم خواهش می کنم راهنمایی بفرمایید

مرضیه
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ

ماهان و مدرسان شریف فقط دوتا موسسه هستن که دارن اونهمه کنکور ازمایشی رشته های مختلف رو درسطح ارشد و دکتری برگزار میکنن
بعضی از رشته ها شرکت کننده تا ۷۰۰۰ نفرهم داره و براشون میصرفه کنکور ازمایشی بزارن براش بعضی از رشته ها که حتی زیر بیست نفرهم شرکت کننده داره
خب برای موسسات هم نمی صرفه برگزاری کنکور ازمایشی

هنر
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

در اغلب رشته های علوم انسانی و هنر بخصوص هنر مقاله مهمه. شاید رشته شما اینطور نباشه.باید از رتبه های برتر رشته خودتون بپرسید. اما در رشته من (هنر) خوندن مقاله خیلی خیلی مهمه. حالا خود کاربر نعمت الله هم شاید بتونه راهنماییت کنه

نورا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ق٫ظ

سلام.اگر مساجد رو هم باز کنن…مطمئنن ازمون برگزار می کنن..

انشاالله که ازمون به تعویق بیفته

رها
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۰:۵۹ ق٫ظ

لطفا مقایسه کنید: داوطلبی که مستمر درس خونده و آمادگی آزمون در هر زمانی رو داره با دغدغه سلامتی خودش و اطافیانش روبرو میشه و داوطلبی که فقط میگه درس خوندم و به هرقیمتی باید آزمون بدم و نتیجه بگیرم

نوبل
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ

دوستان فراموش نکنید این ویروس تا مدتها با ما خواهد بود. فعلن هم قابل کنترل نیست و چون تازه است واکسن هم ندارد. اگر بخواهند آزمون را در شرایط امن برگزار کنند باید چند سال دیگر آزمون برگزار کنند! به نظرم بهتره به زندگی مسالمت آمیز با این ویروس عادت کنیم چون اگر بخواهیم خودمان را تا زمان شناسایی و کنترل ویروس خانه نشین کنیم شاید ۳ تا ۴ سال شاید هم بیشتر مجبور به خانه نشینی شویم. نه مرداد بلکه حتی تا چند سال حوزه آزمون امن نباشه …

یک دوست
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  نوبل

من میگم مث استعداد درخشان رزومه و مصاحبه ی علمی بگیرن هر وقت شرایط مساعد شد.خارج کشورم انقدرکنکور نمیگیرن….دیگه متن گوینده های سالن امتحان رو هم حفظ شدیم….

هدایت
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  یک دوست

موافقم

داوطلب
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  یک دوست

شما که استعداد درخشان هستین خب همه دانشگاهها دارن ثبت نام میکنن رزومه بفرستین آزمونم بذارید برا ما
چرا دیگه میخاید آزمون برگزار نشه

مرضیه
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

دانشگاهها بسته هست و ما نمیتونیم مدارکی که برای ثبت نام استعداد درخشان هست رو کامل کنیم
شد به نفع کسانی که پارسال فارغ التحصیل شدن

نوبل
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

آهان پس شما نگرانی تان بابت بهداشت جلسه آزمون نیست
شما فرصت بیشتری می خواهید که برای آزمون بیشتر مطالعه کنید
خوب کمپین راه بیندازید که فرصت مطالعه بیشتری به شما بدهند
دیگر چرا کرونا را بهانه می کنید؟!

مرضیه
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

اگر جواب منو دادید که باید بگم کاملا بی ربط بود
شرکت در استعداد درخشان ربطی به خوندن نداره
در ضمن ایکاش اعلام کنند راه ایمنی برای عدم سرایت پیدا شده من همین هفته میرم امتحان میدم.و لعنت به ادم دروغگو.
والله منم خسته شدم از بس دوره کردم و تست تکراری زدم
سوال چالشی استعداد یا زبان دارید بفرستید سرگرم بشیم تستام تموم شده

شهرزاد
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  نوبل

شما هم درست می فرمایید اما اگر چهار سال قرار است طول بکشد، چهار سال باید صرفا به صورت مجازی تحصیل کنیم. چهار سال بدون استفاده از هرگونه امکانات مادی و معنوی دانشگاه. از دکتری صرف نظر کنیم، بهتر نیست؟

Maral
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۷:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  نوبل

گفتن ویروس تا اخر خرداد از بین میره

Maria
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  Maral

ویروس کووید۱۹ با گرما از بین نمیره. فقط سرعت انتشارش با افزایش دما شاید کم بشه.

اکبر
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  نوبل

جناب نوبل،
بهتره بدانید اخیرا آزمایشها نشون داده نور خورشید ویروس از بین میبره. پس در تابستان از شدت بیماری کاسته خواهد شد. این نکته را بخاطر بسپارید. چون حتما جایزه نوبل بعدی را به مخترع واکس کرونا خواهند داد.

محمدرضا
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  اکبر

خخخخخخخخخ

هادی
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

شما ۳تا ۴ سال رو از کجا اوردی پسر جان!! یک عدد کثیر میگویی که بقیه رو نامید کنی که بگن چاره ای نیست . مغالطه نکن. در مورد سربازی هم اگر مشکل داری بیا من اشنا دارم برات امریه میگیرم

نعمت الله
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ

دوستان این مطلب رو از صفحه قبل بخونین:

دکتر آبتین حیدرزاده رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار مهر در زمینه برگزاری آزمون‌های و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیداتی که برای برگزاری آزمون در صورت تداوم همه‌گیری کروناویروس در کشور، اندیشیده شده است گفت: گام اول در پروتکل‌های بهداشتی برگزاری آزمون‌ها رعایت فاصله فیزیکی است.

وی افزود: همه کسانی که در آزمون‌ها شرکت می‌کنند چه آزمون‌های کشوری و چه آزمون‌های دانشگاهی باید از زمان دریافت کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی، در سامانه وزارت بهداشت که به منظور خودارزیابی کروناویروس طراحی شده است ثبت نام کنند. این سامانه در نشانی salamat.gov.ir قابل دسترس است و همه داوطلبان آزمون‌ها باید در آن سامانه شرکت و فرم غربالگری و ثبت علائم را تکمیل کنند.

دوستان به نظر شما واقعاً هست داوطلبی که علائم داشته باشه و با علم به قرنطینه شدن در شرایط ایزوله و قرار گرفتن کنار مبتلایان احتمالی، به سوالات اپراتور صادقانه پاسخ بده ؟؟

تشخیص کرونا با خوداظهاری به شوخی شبیهه. تو چنین شرایطی می‌خواهیم ۹ خرداد کنار همدیگه آزمون بدیم ؟؟ !!

داوطلب
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  نعمت الله

شما که تا شرایط عادی نشه آزمون نمیدین
پس خواهشا تا موقعی که واکسن پیدا نشه بیرون نیاید
چون بین خرداد و تیر یا مرداد فرقی نیس
میتونین یه آمار از شهرهای جنوبی بگیرین که شرایط تغییر نکرده
بذارید ما هم آزمون بدیم بعدشم بمیریم بازم برا شما صندلی ها خالی میمونه
لطفا

یک دوست
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

شما دیگه کی هستی ای بابا

پ
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۲:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اواخر تابستان(ماه سپتامبر) واکسن کرونا تو چین میاد. امروز اخبار اعلام کرده

برگزاری آزمون در شهریور 99
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۹ ۰:۲۴ ق٫ظ

با سلام بنده به هیچ وجه تا بیماری کاملا مهار نگردد در آزمون شرکت نمی کنم امسال نشد سال بعد شرکت می کنم و سال بعد نشد سالهای بعد اما سلامتی جایگزین ندارد. امیداوارم دوستان مصر به برگزاری آزمون متوجه این موضوع باشند که آزمون تکرار دارد ولی سلامتی خودشان و نزدیکانشان و هموطنان عزیزمان تکرار ندارد.