موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

ارسال پیشنهاد داوطلبان درخصوص تعویق آزمون‌ دکتری 99 به ستاد ملی مبارزه با کرونا

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ارسال شکایات و پیشنهادهای داوطلبان برای تعویق در برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری به این سازمان خبر داد و گفت: تمامی این موارد در قالب یک نامه به ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا ارجاع شد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایرنا درباره درخواست داوطلبان کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری برای تعویق مجدد این ۲ آزمون، اظهار داشت: ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا برای تعویق در برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد، دکتری و سراسری ۹۹ تصمیم گیری می کند.

وی افزود: اگر نظر این ستاد تعویق مجدد در برگزاری باشد، سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری، این کار را انجام می دهد؛ در غیر این صورت، آزمون ها بر اساس برنامه زمانی تعیین شده برگزار می شوند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: در نهایت بعد از اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی در مورد ۲ آزمون کارشناسی ارشد و دکتری و شورای سنجش و پذیرش آزمون سراسری در مورد زمان برگزاری این کنکورها تصمیم گیری می کنند.

زرین آمیزی تاکید کرد: داوطلبان این کنکورها شکایات و پیشنهادهای خود را درباره آزمون ها برای سازمان سنجش ارسال می کنند که همکاران این سازمان این موارد را در قالب یک نامه با ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا مطرح کردند.

وی با بیان اینکه تمام تعویق هایی که تاکنون برای کنکورها اتفاق افتاده است بر اساس اعلام این ستاد به سازمان سنجش آموزش کشور بود، تاکید کرد: سازمان سنجش آموزش کشور هر چند مجری است اما در جهت نفع داوطلبان کار می کند و در این موارد هم کاملاً تابع ستاد مقابله با کرونا است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آمادگی این سازمان برای به تعویق انداختن آزمون های سراسری و اعلام نتایج تا قبل از شروع سال تحصیلی آینده، تاکید کرد: فشار روی همکاران سازمان سنجش زیاد است اما برنامه ریزی برای اعلام به موقع نتایج در حال انجام است که به سال تحصیلی آینده برسد.

به گزارش ایرنا، پیش از شیوع ویروس کرونا در کشور، قرار بود کنکور دکتری ۹۹ روز جمعه ۹ اسفندماه و کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه برگزار شود اما با اعلام ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا این آزمون ها به تعویق افتاد.

بر این اساس، زمان آزمون دکتری 99 روز جمعه ۹ خرداد و آزمون کارشناسی ارشد در روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه اعلام شده است اما به نظر می رسد اعتراض های داوطلبان بر تعویق مجدد این ۲ کنکور اثرگذار باشد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

539 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحمان
مرداد ۷, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

با سلام واقعا در این شرایط سلامت مهمه یا کنکور بنده امادگی علمی دارم ولی اصلا صلاح به برگزاری نیست هر نفر چند نفر رو میتونه مبتلا کنه، فقط شعار ندیم، انتظار میره وزیر محترم بهداشت که دلسوزانه تلاش میکنه شخصا ورود کنند و دفاع کنند، واقعیت و سلامت رو فدای مصلحت نکنید.

فاطمه
مرداد ۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ

خواهش میکنم امتحان دکترا رو باز عقب بندازین…واقعا ۹ مرداد هم اوضاع همینه و بهتر نمیشه…الان تو شهری که من هستم پیک جدید کرونا شروع شده با این اوضا من چطور جرات میکنم برم سر جلسه امتحان دکترا..اونم تو شهری که روزی چندین نفر بخاطر کرونا جونشنو از دست میدن…خواهشا امتحان رو از تاریخ ۹ مرداد زمان دریگری موکول کنین شاید فرجی شد تا چند هفته دیگه

ز.ش
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۹:۰۰ ب٫ظ

با سلام
با توجه به افزایش امار فوتی بیماران کرونایی در روزهای اخیر و احتمال اینکه هر فردی ناقل این بیماری باشد با وجود اینکه تعویق این امتحان ضرر بزرگی به سازمان سنجش و وزارت بهداشت میزند و اینکه یه تعداد از مراکز برگزاری آزمون در وضعیت قرمز قرار دارند جهت حفظ سلامت افراد شرکت کننده خواهشمندم امتحان به تعویق بیفتد

Bahar68.
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ

من تقریبا اسفند امادگی صد در صد واسه برگزاری ازمون phdداشتم اما متاسفانه لغو شد و بیشترین ضرر و اسیب بهم وارد شد و حالا اصلا اصلاااااا دیگه توان دوباره تمرکز کردن و انگیزه ی خوندن ندارم … الانم فقط چک میکنم بگن همه ی ازمون ها مرداد ماه که دوباره شروع کنم …
حیفف به این همه سختی کشیدنم …
دلم میسوزه که اسفند و فروردین درگیر این کرونا و اخبار و استرس و خستگی خوندنِ قبل شدم ونخوندم و الانم هیچ …

شیرین
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  Bahar68.

دقیقا! منم اسفند کاملا آماده بودم! از وقتی مدارس تعطیل شده کسایی که بچه دارن خیلی شرایط براشون سخت شده!!! بچه کلاس اولی دارم! نمی دونم به درس اون برسم یا درس خودم! لااقل یه فرصتی به کسایی که در شرایط من هستن بدین! درس بچه های مدرسه ای تمام بشه! تا بتونیم مرور کنیم!

z
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ق٫ظ

تعویق برای چی ! بزارید همون نهم باشه مگه تاریخ ریشه کن شدن کرونا رو می دونید که اینقدر برای تعویق آزمون اصرار دارید

m
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ
m
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ق٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/22543 حمایت از تعویق دکترا

سعید
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب٫ظ

سلام تو روخدا نگید عقب نمیفته چون من قلبم وا می ایسته

ستاد کرونا، ما ماسک نمیخایم، تعویق میخایم
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ

https://www.farsnews.ir/my/c/22543
وقتی نشستید اینجا فقط کامنت میذارید و لینک رای گیری رو پخش نمیکنید تا همه داوطلبان آزمون متوجه بشن …
انتظار دارید کنکور خود بخودعقب بیوفته؟
حمایت کنید لطفا
https://www.farsnews.ir/my/c/22543

سایه
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ

ب نظر من خود سازمان سنجش نمیخاد کنکور عقب بیفته…. وقتی وهاب زاده توی ستاد کرونا میگه داریم تعویق و بررسی می کنیم و سنجش میگه عقب نمیافته (در حالی ک سنجش طوری وانمود میکنه ک انگار ستاد کرونا تصمیم گیرنده س) یعنی این سنجشه ک داره داوطلبا رو بازی میده و تصمیمشونو گرفتن… این خبرم صحه ای ک نشون میده سنجش خودش تصمیم گیرنده س…..

✅ ضعیف بودن احتمال تغییر زمان آزمون دکتری ۹۹

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بنا به گفته رئیس سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری احتمالا تغییری نخواهد کرد.

شجاع احمدوند در تشریح جزئیات جلسه مجازی معاونان آموزشی دانشگاه‌ها با وزیر علوم، گفت: در این جلسه مجازی رئیس سازمان سنجش نیز حضور داشت و اعلام کرد کنکور دکتری ۹ خرداد، کنکور ارشد ۲۲ و ۲۳ خرداد برگزار می‌شود و احتمالاً این تاریخ تغییری نخواهد کرد…

مارال
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

مثل اینکه دیگه تعویق نمی افته
همون ۹ خرداده

سعید
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۳:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

اخه تو پی اچ دی تست نوشته شکایتهای داوطلبان در قالب یک نامه از طرف سنجش به ستاد کرونا ارسال شده باید منطزر نتیجه بمانیم خانم مارال لطفا تسلیم نشوید

رها
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۲ ب٫ظ

بسته بهداشتی سر جلسه میدن من یک روز قبل آزمون باید به مرکز استان برم و شب رو مسافرخونه برم . دیگه ماسک و دستکش پیشکش خودتون ما از ی روز قبل مجبوریم ماسک و دستکش همراهمون ببریم .

فیزیولوژی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

هرکسی هم رتبه برتر بشه اینجا جار نمیزنه تو سکوت کارشو انجام میده.

فیزیولوژی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

سلام، اینجا یه عده دانشجو پیام میذارن که فقط اینا انگار رتبه برتر خواهند شد و ازمون ۹ خرداد برگزار بشه تک رقمی میشن ، دوست عزیز اگر شما به گفته شما رتبه برتر هم بشی با تغییر کنکور به تیر یا مرداد بازهم میتونی نتیجه خوبی بگیری و اما اینکه فکر میکنید ۹ خرداد ازمون برگزار بشه شما تک رقمی میشین!! بهتون پیشنهاد میدم که برای موفق شدن یا رتبه برتر شدن زمان تعیین نکنید چون اگر ازمون به تیر بیفته شما کلا از گود رقابت حذف خواهید شد و به سال اینده برنامه ریزی کنید. مانا باشید.

maryam
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

⭕️ سلامت داوطلبان اصلی ترین محور برای برگزاری آزمون‌های سراسری است
علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت:
‏طی هفته گذشته در خصوص نگرانی‌های مطرح شده درباره شرایط برگزاری آزمون‌های سراسری و‌ درخواست برای به تعویق افتادن زمان آن‌ها، جلسات متعددی برگزار و جوانب مختلف این موضوع بررسی شده که نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
قطعا سلامت داوطلبان، اصلی‌ترین محور این تصمیمات خواهد بود.

آرزو
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  maryam

موبوط به دکتری نیست مربوط به کارشناسیه ک تعویقش خیلی کم بود در حد١هفته

Maya
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

سنجش بیرون گود نشسته میگه لِنگِش کن!!خب با این وضعیت استرس و بیماری های زمینه ای در افراد خانواده چطور بدون استدس آزمون بدیم؟بعد ۹ ماه درس خوندن نتیجه نبایست بگیریم؟؟؟

سارا احمدی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

سلام به نظر من هم تیر ماه برگزار بشه خیابون راحت.

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

کامنتاتون باز شد خونده شد خیلی پسندیده شده :/

مهتا
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۰۸ ق٫ظ

بامزه بود

افشین
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

با سلام و آرزوی سلامتی برای همه
شاید بهترین راه حل این باشه که آزمون دکتری و کارشناسی ارشد مرداد و یا شهریور برگزار بشه و سریعا جواب رو اعلام کنن و از مهر هم کلاس ها شروع بشه یا با چند هفته تاخیر مطمئنا اتفاق خاصی نمی افته. حتی اگه لازم بود مصاحبه دکتری رو حذف کنن . شاید اصلا این روش بهتر باشه و از گزینشهای سلیقه ای جلوگیری بشه و این یک رویه بشه

محمد
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  افشین

دوست گرامی
حذف مصاحبه یعنی ورود دانشجوهایی که ممکنه حتی ندونن مقاله، کتاب، طرح یا اساسا کار علمی چجوریه.. برای رشته های علوم تجربی و مهندسی و… مقاله فید بک دانشجو حساب میشه و عیار دانشجو هست.. مدرک زبان بسیار مهمه… آزمون فقط معیاری برا اینه که کلا دانشجو تو باغ هست یا نه..
خلاصه ممکنه کسی فقط حفظ کنه و بیاد رتبه بیاره و بره دکتری (بدون عیار پژوهشی) ولی اونی که کار آزمایشگاهی بلده و امتیاز پژوهشی داره جا بمونه (نتیجش میشه مهاجرت بیشتر)
در آخر گزینش سلیقه ای نیست(هیچ استادی دانشجوی خوب رو الکی رد نمیکنه)… سیستم دکتری همه جای دنیا (به جز کشور ما) بدون آزمون و فقط با بررسی مدارک پژوهشیه.. برا همین اساتید قبول نمیکنن فقط آزمون باشه

م ب
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

کاملا میفهمم و باهاتون تا حدی موافقم ، اما نه زیاد.
والا گل بباره به این پژوهش و رزومه علمی توو ایران !!
همش کپی و همش پولی و همش پارتی بازی …
متاسفانه …
من خیلی ها رو می شناسم که دست چپ و راستشونو بلد نیستن و سوادی ندارن (فقط با حمایت دو تا استاد ، راه به راه مقاله دادن) دانشجو دکترا شدن و …
در کل نمیشه بطور قطع گفت کی باسواده ، کی مدرکش با ارزش تره. بنظر من اون دکترایی ارزش داره که هم با رتبه خوب قبول بشه آدم ، هم تا حدودی رزومه معقول و اوکی ای داشته باشه.

پونه
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بهمن بره سرکلاس که این مشکل حل بشه…شما خودت را ناراحت نکن

.
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ق٫ظ

سلام دلایل تاخیر آزمون دکتری یا هر آزمون دیگر به طور میانگین تا اواخر تیرماه؛ یک: بیش از سه چهارم داوطلبان از روستاها یا شهرهای اطراف به مرکز استان یا همون محل آزمون دکتری می آیند بیش از نصف این تعداد با محل آزمون خود تا هشت نه ساعت فاصله دارند به طور مثال استان های پهناور جنوبی و مرکز و شرق کشور برای نمونه از شهر گراش تا شیراز هفت ساعت راه است … یعنی باید از روز قبل راه بیافتد. با این شرایط هتل یا مسافر خانه از نظر ما ممکن است خطرناک باشه. شب کجا بخوابند … دو:ماه رمضان است نگران روزه مان باشیم یا درس. در این مبارک آنهایی که روزه می گیرند و… همراه مطالعه تا حد زیاد سخت است … سه: سر جلسه ی امتحان با ماسک و دستکش بدون تغذیه و اب و سرویس بهداشتی مگه می شه … چهار: استرس از بلا تکلیفی، تاریخ آزمون پنج: همه کارها غیر حضوری شده اداره ، مدرسه بچه ها، دانشگاه، باید ۱۵آنلاین باشی و فایل صوتی پر کنی بفرستی … ششم:… نکته: وضعیت عادی به وضعیتی می گویند که حداقل ۱۴روز امار مبتلایان و امار فوتی ها صفر باشد. یعنی اگر دو هفته این امار به صفر برسد می توان گفت وضعیت عادی است. ما به دلایل زیادی تقاضا داریم که آزمون دکتری تا اواخر تیرماه به تعویق بیافتد..ظرف دو ماه تمام مراحل های انتخاب استاد برای طرح سوال؛ تکثیر؛ ارسال؛ ازمون؛جواب اولیه؛ مصاحبه؛ … ؛اعلام نتایج؛ ثبت نام….دو ماه کافی است. نکته بسیار است… ادامه نظر»

ناهید
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ق٫ظ

امسال رقابت سختی در پیش داریم، فکر می کنم امسال ترازها خیلی بالا خواهد بود.

مرضیه
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  ناهید

دقیقا.
استرسم بیشتر شده …

سینا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۴:۱۲ ق٫ظ

#مخالف_تعویق_کنکور_دکتری_هستیم
لطفا دوباره تعویق نندازید

مریم
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

منم مخالفم

تارا71
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ق٫ظ

کنکور کارشناسی ارشد هم عقب بیفته بااین شرایط روحی واسترس نمیشه درس خوند

علی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ق٫ظ

کاش بعقب بیفته

علی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ

نمیخادخودتونابزحمت بندازین سازمان سنجش پیش دستی کردگف بسته سلامت ماسکادستکش میدم دیگه صدرصدی عقب نیفته

محمد رضا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱:۱۴ ق٫ظ

اقا این بدبختی به کنار. چرا هر چی مقاله میفرستیم برای ژورنال های مختلف تو مرحله with editor گیر میکنه. باید برای مصاحبه لحاظ کنن که صرف ارسال برای داوری قبول باشه نه تاییدیه چاپ مقاله. این کرونا رو تمام ژورنال ها تاثیر گذاشته

دانشجو
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۰:۴۶ ق٫ظ

واقعا تاریخ آزمون دکترا منطقی نیست. هر چند نزدیک تاریخ برگزاری در اسفند لغو شد ولی سه ماه فاصله باعث میشه مطالب نیاز به مرور و خواندن داشته باشند ولی تمام این مدت کتابخانه ها تعطیل بوده، منابع در دسترس نبوده، تو خونه ها خیلی ها جای درس خوندن نداشتند، حالا هم که خورده به ماه رمضان. . آزمون دکتری سخته، باید بندازن تو تیر یا مرداد یا حتی شهریور، فوقش از بهمن ترم رو شروع کنند نه از مهر!!

مهسا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو

گل گفتی.

Bahar68.
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

من که حس میکنم نابود شدم بخدا … واقعا خونده بودم و امادگی کامل داشتم ..حالا چی؟ دو ماه هست دست به کتابام نزدم و اصلاااااا استرس نمیذاره بخونم چون شک ندارم لغو میشه …

حسین
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۰:۲۰ ق٫ظ

سلام .استرس کردنا آرامش را سلب کرده بنظرم تیرماه بیافته عالیه بخاطر شدت گرمی هوا ادم راحترمیتونه درجلسه حاضربشه

فیزیولوژی
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ

بچه ها نامه به دست آقای دکتر اکبری قائم مقام آموزشی رسیده است انشالله خبر خوبی بهمون بده.

مارال
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

انصافا نباید برگزار شده تو این شرایط

تعویق دکتری به اواسط تیرماه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

تعویق حتمیه. برین به لینک زیر
https://www.farsnews.ir/my/c/22543

Nabi
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

این چه وضع جان و سلامتی مهم هست یا این کنکور یک روز یک حرف میزنین و فردا یک حرف دیگه مگر ما عروسک دست شما هستیم هروز مارا بازی می دهید عقل دارین شما مسئولین درست تصمیم بگیریداقای ریئس سازمان سنجش زمانی که ثبت نام اغاز میشه روی همکار های شما فشار نیست ولی در این زمانی که پیشگیری از بیماری داره حرف اول در کل دنیا میزنه ولی شما میخواهید جوری ما را به سرجلسه بیارد وتمام امتحانات را برگزار کنین و بعد اعلائم کنید ما در شرایط کاملا استریل شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی امتحانات را برگزار کردیم و کلی انسان بی گناه که برای اینده این مملکت دارن زحمت میکشم را به خطر بیندازید واقعا برای چنین کشور عزیزی خیلی خجالت آور هست که مسئولی نتواند تصمیم بگیرد برای تحصیل و امتحانات یک کشور

فریده
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ب٫ظ

دوستان سایت برای ثبت نام مجدد دکتری باز شده؟ من که هر روز سایت و چک میکردم ولی چنین چیزی ندیدم؟؟؟

Anderton
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  فریده

واقعا برات متاسفم..همه دارن از آزمون صحبت میکنن شما تازه به فکر ثبت نامی!!

زهرا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۰ ب٫ظ

اگه بنابه تعویقه کنکور سراسری هم باید ب تعویق بیوفته…یعنی چی که ۲۰ روز بعد از امتحان نهایییی؟؟؟؟؟؟؟تو ۲۰ روز ادم چیکار میتونه بکنه؟،خواهشن نیاین بگید کنکوز سراسری که تیر ماهه کلی وقت هست..سر کلاس چی یاد میگیریم که دیگ مجازیش باشه!!!!!کنکور ماهم باید عقب بیوفته…ولی بعید میدونم مافیای کنکور بزارن حتی اگ تا تیر ماهم کرونا تموم نشده باشه…حاضرن ما بمیریم ولی کنکورشون ۱ ساعتم عقب نیوفته….مگه ما ادم نیستیم؟؟؟؟

رضا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

کاملا درس میگید

مارال
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

من نمی دونم کنکور دکترا باید تعویق بیفته:))

مهسا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۰:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

برنامه اومد فک کن امتحانات نهایی نسبت ب پارسال یه هفته تعویق داشته اونوقت دوستان بعد٣ماه تعویق باز تعویق میخوان فک کن ماام ٣ماه تعویق داشتیم//:

امیر
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

اقا جان مادرتون حرف سراسری و نکشید وسط.من الان حاضرم بمیرم یروز اضافه تر پشت کنکور نمونم.خسته شدم بوخودا

Bahar68.
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

در حق همه ظلم شد ..چه شما که سال اول کنکوری و چه ما ازمون دکتری داریم …
اما سلامتی مهمه
بسیار مهم
پس باید زودتر اعلام بشه نه سه روز قبل ازمون !!!
میدونید این یعنی مصیبت

نوبل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ب٫ظ

من که هر روز با سازمان سنجش مکاتبه می کنم تا داوطلبان آزمون دکتری امسال فرصت مطالعه بیشتر نداشته باشند.
من هم پارسال فرصت بیشتر داشتم به جای رتبه دو رقمی رتبه تک رقمی می آوردم.
دلیلی ندارد سازمان سنجش مطالبه شما امسالی ها را بدهد و مطالبه پارسالی ها را ندهند: تکمیل ظرفیت چه شد؟!
اگر قرار است پارسالی ها به خواسته هایشان نرسند و ببازند پس امسالی ها هم به خواسته هایشان نرسند و ببازند.
اگر برد است برای همه برد باشد و اگر باخت است برای همه باشد
اگر تعویق بیفتد آقای خدایی را از اینی که هست کچل تر خواهم کرد.
امسالی ها مگر چشم و ابرو مشکی تر هستند یا خونشان رنگین تر است که به مطالبه شان برسند ولی ما پارسالی ها نه؟
تازه برای ما پارسالی ها حد نصاب دانشگاهها نیز کولاک کرده بود.
باز هم می گویم:
اگر برد است برای همه برد باشد و اگر باخت است برای همه باشد
دلیلی ندارد عده ای فرصت بیشتر داشته باشند مگر ژنشان خوب است!!!!

امروز
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

یعنی واقعا انسانیت براتون مهم نیس؟؟ همه چیز فرصت هست؟

فاطمه..مهم مهم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

اره من ژنم خوبه

Bahar68.
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

حرف فرصت نیست حرف از بی وقتی هستش
من حتی تصور اینکه ۴ ساعت ماسک روی صورتم باشه ازارم میده
بله حق ضایع شد
چرا ؟
چون یکی مثل من شک نداشتم قبولم و با وجود شاغل بودن فوق العاده خوب خونده بودم .‌الان چی بگم ؟!
دو ماه هست انگیزه م از دست رفته و واقعاااااا دارم ازار می بینم
امانمیشه
شما رعایت میکنی اما اونی که برگ پخش میکنه جی
صندلی چی؟
جایی که وارد میشید؟
باقی داوطلب ها؟
من که باخت باخت شدم با خودم و بریدم
چون سه روز قبل ازمون ..جایی که جمع بندی من بود براحتی لغو شد و حالا هم هیچچچچچ
رقابت سخت شد ..چرا ؟ چون اونی که نخوند حالا خونده
منی که خونده بودم ..خستگی نذاشت دوباره استارت کنم و ….):

الف.دال
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب٫ظ

یه ساله میخونم،اما انقد رشته من وسیع و گستردس که باز کم میارم،بخدا عینکی شدم از بس خوندم،اونم تو ۲۷ سالگی!!! استرس کنکور به اندازه کافی از پا درمیاره ادمو،دیگه ادویه جات دیگه رو اضافه نکنیم بهش،اما امکان ثبت نام مجدد واقعا چیز مزخرفی بود،رقابت دو چندان شد

Bahar68.
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  الف.دال

مگه امکان ثبت نام مجدد گذاشت سنجش؟؟؟؟ حتی واسه ازشد و دکتری ؟؟؟؟؟؟….

الف.دال
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ

واقعا میدونین نظر ینی چی؟؟؟نظر ینی هرکی عقیده خودش رو بگه،چرا انقد تو دیدگاهاتون به هم و به نظرات هم ایراد‌میگیرید؟منم یه ساله خوندم،خیلی هم خوندم،اما دوس دارم خیلی بیشتر بخونم،خیلی خیلی بیشتر،چه ربطی به وجدان وخستگی و هزار تا چیز دیگه داره؟کسی که بخاد دکترای سراسری قبول شه باید مغزش پر و دستش پر تر باشه

م ب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ب٫ظ

توجه توجه

✅ دریافت ماسک توسط داوطلبان آزمون دکتری ۹۹

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع ماسک در میان داوطلبان آزمون دکتری تخصصی خبر داد و گفت: آزمون دکتری در ۹ خرداد برگزار می شود و اولین آزمون کشوری از زمان شیوع کروناویروس است.

متن کامل خبر:
https://phdtest.ir/?p=146646

دیگه مثل اینکه ، عزمشونو جزم کردن که کنکور رو برگزار کنن. چاره ای نیست ، متاسفانه.

تینا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  م ب

ماسک و دستکش و ژل رو بدین به رشته های پزشکی و آزمون قوه قضائیه که تعدادشون چند برابر کمتر بود…

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  م ب

خبر شما قدیمیه. خبر جدید اینه
————–
ایسنا.

برگزاری آزمون‌های لغو شده کشوری از تیرماه

دکتر اکبری گفت: آزمون‌های کشوری که در اسفندماه به دلیل شرایط پیش آمده، ملغی اعلام شد، از پنجم تیرماه بارعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوطه آغاز شده و تا پایان شهریورماه تمامی آزمون‌های ملی و کشوری که در برنامه داریم را بر اساس جدول زمان‌بندی اعلام شده، برگزار خواهیم کرد.

maryam
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب٫ظ

این خبر واسه داوطلبان وزارت بهداشت هست نه علوم

مه گل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ

اگر قرار بر تعویق مجدد آزمونه پس باید ثبت نام کسانی که تازه اقدام کردن لغو بشه وگرنه حق اونایی که بار اول ثبت نام کردن ضایع میشه

مهسا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مه گل

دقیقا. متاسفانه ماها باید با یه عده تازه نفس رقابت کنیم

فریده
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مه گل

مگه سایت برای ثبت نام مجدد باز شده؟

Zhra sdt
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۶ ب٫ظ

ویروس کرونا کل جهان رو درگیر و گیج کرده

من نمیدونم ما چطور میخوایم کنکور بدیم؟؟

مهسا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ

بنظر من سازمان سنجش اشتباه کرد دوباره سایت رو باز کرد یکسری ثبت نام کنند. وگرنه الان مشخص میشد که هر کی با تعویق موافقه بخاطر کرونا هست نه خرید زمان برای مطالعه بیشتر. کنکور دیگه لوث شد. اونایی که درس خوندن واقعا مثل خود من چون همون اسفند خودمون رو آماده کردیم فرسوده شدیم از لحاظ روحی و فیزیکی و واقعا نمیکشیم برای خوندن و مرور.. ولی اونایی که تازه ثبت نام کردن قطعا دنبال زمان بیشتر هستند. میشه گفت دیگه کنکور اون ابهتی رو که باید میداشت…نداره. ماهایی که قبلا خوندیم باید با یسری تازه نفس مسابقه بدیم و اصلا انصاف نیست. تمدید ثبت نام واقعا کار اشتباهی بود

جمال
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۵۷ ب٫ظ

ستاد محترم مبازره با کرونا لطفا به جای اینکه کنکور دکتری رو هی به تعویق بیاندازی پاساژها و مغار های غیر ضروری و مترو که فضای بسته هم هستند و از طرفی پارکها رو چرا باز کردی اینها رو تعطیل و بازگشایی شون رو به تعویق بیانداز نه امتحان دکتری ۲ تا ۴ ساعته رو آن هم طبق پروتکل بهداشتی که میخواد برگزار بشه که هزاران جوان تحصیل کرده رو هر ماه سرگردان میکنی.

.
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۵:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  جمال

واقعا واقعا….

امروز
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  جمال

چجوری میخوای موق اثر انگشت پرتکل حفظ کنی یا با ماسک چجوری احراز هویت میشب؟ همه چیز فرصت درس خونده؟

باران
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ

این ازمون ها باید عادلانه برگزار بشن در این شرایط کنونی که کل جامعه درگیر بحث بیماری هستن اصلا عادلانه نیست برگزاری این ازمون. ازمون دکترا و ارشد به تعویق بیوفتد کمترین حق داوطلبین هستش که سنجش و وزارت بهداشت باید توجه کنن

نرگس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ

به نظر من هر داوطلبی باید تو شهر خودش ازمون بده اینطوری خیلی بهتره و سازمان سنجش هم باید لطف کنه برامون ماسکو دستکش …تهیه کنه

حسن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۸ ب٫ظ

منم شنیدم

فیزیولوژی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۵ ب٫ظ

دوستان من خودم خوندم اماده ازمون هستم ولی من بخاطر دوستانی که سلامتیشون رو اولویت قرار دادند براشون از دستم هر کمکی بیاد انجام میدم. و با دهان روزه این متن رو نوشتم دروغ هم ندارم. باسپاس

فیزیولوژی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ

نامه به دست جناب آقای دکتر نمکی رسیده برام پیام اومده از وزارت بهداشت شماره نامه ۱/۴۷۹۳ در تاریخ ۹۹/۰۲/۰۸ ساعت ۱۱:۲۷ و شماره پیگرد ۱۰۱۹۱۹۸۳۱۵۶۲ در دست بررسی هست و گفتن که چند روز دیگه جوابتون رو میدیم. متن نامه کامل بود اگر هر چی بگن اون میشه دیگه همدیگه رو محکوم نکنید لطفاً…

زیبا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

ممنون دوست عزیز

A.S
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

ممنون از شما

یک عصبانی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  فیزیولوژی

خب الان نکنه، این خبر توزیع ماسک، یعنی برگزاری حتمی، آقاجان زودتر تصمیم قطعی رو اعلام کننن

بهاره
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۱۶ ب٫ظ

البته این افراد ۱۳۰نفر به ۳۲۵۷ نفری که الان بیمار هستند …من بسیار متاسف..

بهاره
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ

پیرو صحبت قبل ام ..خوزستان به تنهایی ۳۲۵۷ مبتلا دارد با جمع صد و سی نفر …حالا شما خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…

N
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ

سلام.
چرا همه اصرار دارن کنکور برگزار بشه اصلا. یه سال هم ورود به دانشگاه در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری رو براساس معیارهایی دیگه از جمله معدل و… بشن دنیا که به آخر نمیرسه. چون امسال کلا شرایط استثنائی شده.

مهرداد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  N

آی گفتی. گل گفتی

سینا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  N

لطفا بدون فکر نظر ندید اگر قرار بر معدل باشه باید همون اول میگفتن نه الان ک ما یک سالمون صرف خوندن برای کنکور بوده

مهسا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

همون اولم بگن مگه میتونی معدلتو تغییر بدی آخه!!!!

مهرانه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  N

خب اگه شرایطشو داری استعداد درخشان ثبت نام کن
دیگه چکار ازمون داری
فعلا که همه دانشگاهها دارن ثبت نام میکنند پس شانستونو امتحان کنید چون اگه کنکور به تعویق بیفته و مهر ورودی نباشه شاید از همین طریق بیشتر ظرفیتشون رو پر کنند

بهاره
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۹ ب٫ظ

دوستان من خوزستان زندگی می کنم از دیروز تا امروز صدو سی نفر دیگر نیز به بیماران افزوده شدند. فارغ از این مردم بی گناه، اطرافیان و کسانی که با ایشان مراوده و رفت آمد داشتند را اگر در نظر بگیریم یعنی فاجعه….
مگر می شود مثل آن آقا صحبت کرد که حالا شاید چند نفر هم در آزمون مبتلا شوند.. این آدم ها از آن ویروس هم دهشتناک ترند.

چیستا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ

دوست من پرستار هست، گفته هاشو میگم که توی پیام نوشت: اینجا سه نفر همزمان توی بخش فوت شدن درحالیکه یکساعت پیش زنده بودن، اصلا نفهمیدیم چجوری مردن فقط میدونیم هیچ کاری از دستمون بر نمی اومد. کاش یعده از دوستان با همین پیام عمق فاجعه رو درک بکنن

!!!
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ

کسانی که مخالف تعویق هستند میگن ما کار و زندگی داریم، یا برنامه ریزی کردیم. انگار بقیه نشستن علاف اینکه هی بخوان کنکور رو عقب بندازن. بابا تو رو خدا یه کم واقع بین باشید این ویروس کل جهان و زندگی آدم ها رو مختل کرده. چقدر از آدم ها عزیزانشان رو از دست دادند، چقدر ها شغلشون رو از دست دادند. چقدرها میخواستن ازدواج کنند و مراسمشون عقب افتاده. چه تعداد ترم آخر بودن ولی نشده فارغ التحصیل بشن. حالا کنکور هم یکیش هست. فکر می‌کنید هیچ کدام از این افراد واسه زندگی شون برنامه ریزی نداشتن. فقط شما برنامه ریزی کردید؟!

چیستا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۸ ب٫ظ

اینکه میگن همه از سطح استان به مرکز استان میان برای امتحان درسته؟؟ اگه اینجور باشه یه فاجعه برای مراکز استانها محسوب میشه، والا بخدا ما یک مورد کرونایی توی شهرمون نداشتیم، چند نفر که به شهرستان مجاور کوچیک ارتباط داشتن این بیماری رو آوردن توی شهرمون ، مجبور به قرنطینه کامل اون شهر شدیم ، حالا فکرشو بکنید روز آزمون از هشت شهرستان دیگه، که یکیشون جزو پرخطرترین مراکز کرونای کشوری هست بیان مرکز استان ما،، فاجعه رخ میده، بنظرم باید نامه به فرمانداری و استانداری بنویسیم

مهندس خسته ح.س
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۴ ب٫ظ

خیلی از دوستان که خواهان تعویق مجدد هستن ابدا بحث کرونا براشون مطرح نیست و کرونا صرفا براشون بهانه است یه جورایی بهانه برای وقت اضافه خریدن خوب چه اصراریه کسانی که واقعا اماده نیستن برای کنکور و وقت بیشتری میخوان برای مطالعه امتحان ندن بزارن سال بعد با خیال راحت آزمون بدن یه عالمه ام وقت دارن برای امتحان، تعویق مجدد اجحاف در حق من و امثال منه که یک سال زمانشونو صرفا گذاشتن برای این آزمون نه سر کارن نه برنامه ی دیگه ای دارن و الان واقعا خسته ان از نظر روحی و خانوادگی همه جوره تحت فشارن و میخوان این فشار عصبی ناشی از کنکور زودتر از روشون برداشته شه_ دوستان من واگذار میکنم به وجدانتون اگه واقعا به خاطر کروناست که هیچچچ(((هر چند که الان همه چی به حالت عادی برگشته و دیگه خیلی از نگرانی های ناشی از کرونا از بین رفته))) ولی اگه برای خریدن زمانه از صمیم قلب براتون متاسفم و بدونید مدیون من و امثال من هستید….

محمدرضا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ

خوب جانم برو برای خودت یه کاری دست وپاکن
مگه میشه یک جوان بیکاربشینه توخونه فقط درس بخونه ؟؟!!!!
واالله اینا تو ایران نوبره
طرف توخارج هم کارمیکنه هم درس میخونه
یعنی چی اصلا تواین سن وسال توخونه نون خور باباتون شدین ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهندس خسته ح.س
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

اولا شما صورت مسله رو پاک نکن!!! در ثانی بنده منتظر ایراد نظر جنابعالی بودم الان که گفتین دیگه خیالم راحت شد، میرم دنبال کار:||||

زیبا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۲ ب٫ظ

خدا روزه رو واجب کرده . من روزه دارم ولی درس خوندن تو ماه رمضان سخته . گرسنگی باعث کاهش عملکرد مغز میشه من رشته ام فیزیکه باید کلی فرمول بلد باشم تا بتونم مسئله حل کنم ۴ بار در کل خوندم . ولی همش باید مرور کنم . توانایی جسمی همه ما یکسان نیست من نزدیک به ۱ ساله که دارم تلاش میکنم . چند روز بعد ماه رمضان کنکوره و این برای امثال من نادیده گرفتن تلاشهای ۱ ساله اخیر است . منی که تو این مدت همه تفریحاتم رو به خاطر هدفم کنار گذاشتم تا با کمک خدا و تلاش خودم یه رتبه خوب بیارم و در دانشگاه مورد علاقه ام پدیرفته بشم (ساکن تهران منبع کرونا و فارغ التحصیل یکی از دانشگاه های سطح ۱ تهران هستم) به نظرم با چند هفته تاخیر همه مون عملکرد بهتری خواهیم داشت.

۹
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

احسنت به شما

زیبا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ۹

ممنون دوست گرامی . هر چی خواست خدا باشه

Zhra sdt
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

بی شک هر چی خدا بخواد همون میشه…

زیبا
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  Zhra sdt

بله همینطوره ‌که میفرمایید

مارال
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  زیبا

لایک

زیبا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

ممنون مارال جان

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ

قابل توجه دوستان امروز ۹۶ نفر فوتی داشتیم تو کشور. همین الان اعلام شد. چه طور با روزی هشتاد نود نفر میگید شرایط عادیه.

..
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ

البته آمار خیلی بیشتر است …

حدیث
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ

پس شما بشین تا آمار فوتی های ناشی از کرونا به صفر برسه بعد برو کنکور بده که احتمالا میشه سال ۱۴۱۰ تا اون موقع ام میتونی بیای اینجا تک چرخ بزنی حوصله ات سر نره

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حدیث

خانم حدیث فرافکنی موقوف. کل عتبات عالیات حتی حرم امام رضا رو تو ماه رمضان بستند. تعطیل کامل.
یعنی دو روز قبل کنکور.

نگران نباش کنکور ۹ خرداد نیست منم تک چرخ میزنم شما حرص نخور . راه درستی برا حذف رقیبانتون انتخاب نکردید. شما با کشتن رقبا قصد ورود به دکترا و حذف رقباتون رو به واسطه کرونا دارید.

آزمون حتما تعویق میشه به اواسط تیرماه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ

ما شهرستانیا باید بریم مسافرخونه.کی جرات میکنه تو این وضعیت بره تو مسافر خونه. مطمین باشید تا دو هفته دیگه شیوع کرونا بسیار زیاد خواهد شد، چون ترددها زیاد شده. بنابراین اواسط تیرماه ، با توجه به گرم شدن هوا و از بین بردن ویروس به واسطه اشعه فرابنفش و مهلت یک ماهه برای پیشگیری بیشتر به دولت، بهترین زمان برگزاری آزمونه. و جون داوطلبان و خانوادهاشون در امنیت بیشتری قرار میگیره.
جهت لغو حتمی آزمون در ۹ خرداد ، که الزامیست صورت بگیره، در این کمپین رفته و به تعویق حتمی رای بدین.

https://www.farsnews.ir/my/c/22543
لینک تعویق آزمون دکترا در کمپین” فارس من”.

رها
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ

. من داخل سایت سنجش پیام نذاشتم اینجا می ذارم .دغدغه های شما در حد خودتون و تنگی حوصله تونه هیچ اشاره ای به کرونا این که خوبه یا بده نکردین . ی دو کلمه راجب کرونا می گفتین میزان سوادتون از این بیماری مشخص بشه . چقدر دغدغه هاتون خودخواهانه ست . تا حالا بیمار کزونایی دیدین ؟ ما باید به فکر راه حل مشکل و معضل کرونا و کشورمون باشیم خانم یا آقای دکترا سطح نگرانی شما در حد مطالبیه که خوندی ؟ یعنی بقیه نخوندن ؟ برای من از لحاظ آزمون فرقی نمی کنه بگن فردا پا میشم میرم سر جلسه آزمون ولی از لحاظ کشورمون و آمار کرونای استانمون که دو رقمیه می بینم کشور ما به در خونه موندن احتیاج داره تا دانشجوی دکترای بیمار آلوده به کرونا . به نظرم پاییز مدارس و دانشگاه های ایران تعطیل باشه از اون جایی که مردم هجوم آوردن بیرون . فقط کافیه چند ماه خونه بمونیم کشورمون از این بیماری پاک میشه .

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ

حسین و مهدی یکین بچه ها. یک پیامو با دوتا اسم فرستاد. یادش رفته بود اسمشو عوض کنه. سرباز غیوری هست دلاورانه به پادگان خواهد رفت.

مهدی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

دقت کن دانشجوی عزیز که چه اتفاقی افتاده. با تشکر

arash
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ

دوستان کرونا تا دوماه دیگ قرار نیست بره کتابخونه بسته بوده هرچی بوده ٣ماه تعویق داشتید بهتره یه نگاهی به ازمون کارشناسی بندازید قرارسرجاش برگزار شه بچه های ١٨ساله ای ک حتی تدریسشونم کامل نشده و خجم داوطلبای کارشناسی خیلی بیشتر از دکترا و ارشده واقعا فکر نمیکردم بعد٣ماه تعویق بازم خواستار تعویق باشید

.........
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  arash

من مشاور کنکورم.کنکور سراسری از هشتاد درصد مطالب قراره باشه.امتحان نهایی هم همینطور و تقریبا همه مدارس ۸۰ درصد رو تا بهمن رسونده بودن چون بنا بوده تا اخر اسفند کتابا تموم بشه
دوم اینکه از همون اوایل اسفند معلما دارن مجازی درس میدن و امتحان و دوره و…
سوم اینکه کنکور سه هفته بعد از اتمام امتحان نهاییه طبق روال همه ساله.اما زمانی برای شروع امتحان نهایی قطعی نشده
در ضمن امتحان نهایی امسال با حفظ فاصله اجتماعی در تعداد حوزه های بیشتر و زمان امتحانی کمتر قراره برگزاربشه ولی هنوز زمانش معلوم نیست پس چرا باید برای چیزی که هنوز معلوم نیست اعتراضی بشه..
پس اصلا نمیشه این دوتا کنکور رو باهم مقایسه کنید و شخصیت رقباتون رو به سخره بگیرید

arash
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  .........

بنای چی دوست عزیز بهترین مدارسم نتونستن درست جمع کنن مطالبو اینک از ٨٠درصد میگیرن کاملا یه فرضه درضمن منظورتون ار مجازی برنامه پیش پا افتاده و سطحی بابدترین استاداست کدوم معلم دوست عزیز توشهر منطقه ٢با بهترین کادر کنکوری مدارس سمپادش معلم ریاضیش تازه اومده برای هفته بعد بعد ازدوماه سکوت تازه امتحان گزاشته از مبحثی ک تدریس نکرده بنظرتون برنامه های شاد برای بچه های تیزهوشانی کافیه تنهاچارش گرفتن کلاسای میلیونی اموزشگاه بود ک هرکس داشت گرفت هرکس نداشت نگرفت امتحان نهایی باتمام تلاش قرار سرموعد برگزار شه به قول شما با فاصله اجتماعی دلیلی بر تعویق مجدد دکترا نیست ک دوستات بعد٣ماه بازم تعویق میخوان

.........
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  arash

من مشاور ۴ تا مدرسه منطقه سه تهرانم
و اطلاعاتم رو براساس نظر همکاران دیگه و بررسی حقایق گفتم که اگر نظرشمارو تامین نمیکنه شما به بزرگواری خودتون ببخشید.ممکنه معلم ریاضی یه مدرسه سمپاد کوتاهی کرده باشه دلیل بر نقص کار همه مدارس نیست
در ضمن تاریخ امتحان نهایی هنوز اعلام نشده
تا تاریخ سه هفته بعد از اون معلوم باشه بهتره شما ابتدا مجهول اول رو معلوم کنی بعد بری سراغ دومیش.درجریانید که همیشه بهمن یا اسفند برنامه امتحان نهایی رو اعلام میکردن اما امسال هنوز خبری نیست.میتونید یه سرچ کوتاه انجام بدید و متوجه بشید نه اینکه از روی اسمون یه نظری بدید و بعد سعی برای اثباتش اسمون و ریسمون ببافید.
انقدر که حدسیات خودتون رو خودتون باور کنید
***درهرحال انچه که مسلمه اینه که کنکوردکتری به تعویق خواهد افتاد جان برادر

arash
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  .........

اگر مقدور بود عکس بدم همین الان برنامه پیشنهادی ک ٣١ام تموم میشه اخرین امتحان رو میفرستادم درضمن راجع ب تهران بحث نکنید داده هاتون رو راجع به استان های دیگ بیان کنیدتهران بااموزشگاه هایی مث هدف و پرستو هیچ جای بحثی نداره تهران همیشه جداشده بوده و هست وقتی سراسری با یه هفته نهایتا تعویق برگزار میشه دلیلی بر تعویق مجدد دکتری نیست

محمدرضا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  .........

بالاخره شماهم اسم مشاورکنکور موند روتون ؟؟

شمیم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ب٫ظ

من با وجود خوندن زیاد و خسته شدن از جهت فکری،با تعویق کنکور دکترا موافقم.چون دارم هر روز اطرافیانم و میبینم که چطور دارن با این ویروس دست وپنجه نرم میکنند و هر روز دارم خبر فوت آشنا و همسایه رو میشنوم واینکه بیمارستانها بخاطر انبوه بیمار ظرفیت پذیرش ندارن.نمیدونم دوستانی که مخالف تعویقند کجا زندگی میکنند ولی من شمالی هستم وخیلی از داوطلبان دیگه ار مناطق قرمز هستن.ماچه گناهی کردیم که باید بخاطر افرادی که این ویروس و جدی نگرفتند و هنوز هم نمیگیرن و میان شمال باید شاهد بیماری و مرگ عزیزانمان باشیم و حالا هم باید بخاطر برگزاری این آزمون در شروع پیک جدیدبه این ویروس مبتلا شیم.(لطفا شرایط شهر واستان خودتون و نسنجید) من خواهان تعویق کنکور هستم.

تعویق آزمون دکترا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ

سلام. من اگر آزمون ۹خردادباشه هرگزسرجلسه نمیرم. این مریضی شوخی نیست. باوجوداینکه ازمهردرگیردرسم ودلم میخوادازشرآزمون راحت بشم. من میتونم همیشه امتحان کنکور بدم میتونم درس بخونم. میتونم سختی و شب زنده داری برادرس تحمل کنم. ولی یه لحظه نمیتونم به این فکرکنم که برم سرجلسه کنکورویه وقت مریض بشم بعداعضای خونوادمم مریض بشن. درس جایگزین داره. تکرارمیشه. اگرخدانکرده عزیزانمون روازدست بدیم جایگزینی نداره. الان تونظران بعضیامیان میگن ماموافق کنکور در۹خردادیم. اونای که ناراحتن نیان سرجلسه. این آدمها ازاون دسته آدمهایی هستن که همون زمان دانشجویمونم دیدیم یه عده خرخون و خودخواه که به فکرمنافع خودشوننن. اگر۸۰درصدمخالف کاری توکلاس بودن اون ۲۰درصدبایدخودشونونشون میدادن. وهمیشه هم ازچشم بقیه افتاده بودن. اینواون دسته بدونن کنکورچه برااونای که خوندن چه نخوندن. مثل یه کابوسه. آدم دوس داره تموم بشه.مانمیگیم اون ویروس تومردادیاشهریوربه طورکامل ازبین می‌ره. ولی میگیم شاید دوماه دیگه باگرم شدن هوااثرش کمترشدیا دوماه دیگه خیلی وضعیت بهترشد. حداقل درصد بیماری کمترشد. ویه کم باخیال راحت رفت سرجلسه. الان ماهممون دغدغمون سلامتی خودمون وعزیزانمونه. من شایدقبل ازویروس کرونااینقدرلذت می‌بردم ازدرس خوندن. ولی الان دغدغم سوای درسم بیشترسلامتی خودم واطرافیانمه. خیلی هاهستن. براکنکورثبت نام کردن. ولی وقتی عزیزشون روازدست دادن بخاطرکرونا. میگفتن کاشکی همه چی مدرک. شغل وهمه چیمومبدادم ولی خانوادم برمیگشت. خیلی ها الان شایدسابقه بیماری داشته باشندممکنه آسم و…میتوننن باماسک بشینن سر جلسه یامشکل قلبی و دیابت و…اونااگراین مریضی بگیرن آیاسیستم ایمنیشون ازپس بیماری کرونا برمیاد. یه لحظه اونای که معترضن به اینکه کنکور۹خردادبرگزاربشه. به این عزیزانم فکرکنن. درک کردن چیزخیلی خوبیه. متاسفانه توبعضی آدمهاانسانیت مرده.

علی بافکار
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ

سلام نمیشناسم کی هستین ولی واقعا استدلالتون رو باید با آب طلا نوشت احسن به روحیه قشنگتون

.
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ

اصلا نباید هیچ ازمونی برگزار بشه. نباید دانشجویی پذیرش بشه. اینطوری خیلی بهتره که تعویق پشت تعویق بیفته. الان اگر هر تاریخی را اعلام کنند دوباره دو سه روز بعد درخواست ها و کمپین ها راه میفته. حتی متخصصین هم نمیتونند به طور قطع فلان تاریخ بهتر شده که شما اینقدر با اعتماد به نفس فتوا میدید. در هرصورت نباید هیچ ازمونی تا یک سال اینده برگزار کنند و دست از این چرخه تعویق بچه گانه بردارند.

خادم الشهداء
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ

هوالشافی
دوستان سلامتی بزرگترین نعمت است
درسته برا آزمون خوندیم و دوست داریم سریعتر آزمون را بدهیم خیالمون راحت باشه
ولی یک لحظه فکر کنید بعد از آزمون دچار این بیماری بشیم تنها خودمان نه کل خانواده را درگیر خواهیم کرد و خدای نکرده حوادث ناگوار
پس دیر آزمون دادن بهتر از هرگز آزمون ندادن است.
پس از مسئولین خواهشمندیم آزمون ۹ خرداد را به تعویق بیاندازند.
اجرکم عندالله

حسین
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ

برادر من مطلوب ما این هست که آزمون با رعایت موارد بهداشتی برگزار شه و حتی الامکان کسی مبتلا به ویروس نشه چراکه انتهای پایان کرونا معلوم نیست و این تعویق ها چه بسا به سال ها بکشه … با رعایت پروتکل های بهداشتی شما مطمئن باشید، کسی مبتلا نمی شود یا اگر هم بشود (که البته آرزو داریم اتفاق نیافتد) تعداد بسیار کمی، آن هم بعلت عم رعایت بهداشت خواهد بود.
سوال من از شما اینه که چه اتفاقی قرار تو مرداد ماه یا شهریور ماه بیافته؟! هیچی

مهدی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

همون اتفاقی که در فروردین و اردیبهشت افتاد
هفته اول فروردین ۳۵۰۰ نفر
امار این روزها نزدیک ۱۰۰۰ نفر
پس یک ماه جدیت دولت و مردم برای مهار کرونا ۷۰ درصد ریسک ابتلا رو کاهش داده،
پس به اینکه مدام همه جا میگید این یک ماه مگه چی میشه دیگه اتکا نکنید.اطلاعاتتون رو ازطریق گوگل بالا ببرید، سرایت این بیماری به حدی جدیست که صحبت سر روزهاست.
در ضمن هیچکس با میل شخصی خودش کرونا نگرفته پس با اطمینان نگید کسی مبتلا نمیشود یا اگر هم شد مهم نیست…. با اظهارات از کوره در رفته تان فضایل انسانی رو زیرپا نگذارید. اسم شما مقدس است، حسین ع نماد رعایت انصاف در جهان بشریت بود و هست

حسین
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

جناب مهدی تشکر چشم. سخن شما متین…

..
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

از خودت تشکر کردی جناب مهدی

محمدرضا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

ازخودت تشکر میکنی
حسین مهدی

بهاره
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

اگر هم مبتلا بشود ?????!!!!! عجب راحت می پذیرید البته شاید خود شما مبتلا شوید …

تینا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

دوستان خوبه که فقط بفکر خودمون نباشیم به والله بنده برا تک رقمی تلاش کردم و الان یکماهه کنار گذاشتم، بهتره منطقی تصمیم بگیریم نه فقط بخاطر خودمون، بنظرم باید لغو بشه چون هیچی بهتره از سلامتی نیست تا یکم وضعیت بهتر بشه کسی که بخواد بخونه کافیه اطلاعات قبلی رو یه دور مرور کنه، همه زحمت کشیدیم ولی باید بخاطر اطرافیان هم شده مراعات کنیم ،پس از سازمان سنجش میخام تا بهتر شدن وضعیت آزمون رو لغو کنه

مطالبه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰ ب٫ظ

زرین آمیزی در ادامه درباره میزان فراوانی درخواست‌های داوطلبان به سازمان سنجش، یادآوری کرد: درخواست‌های زیادی به سازمان سنجش از سوی داوطلبان ارسال شده است که بیشترین موضوع درخواست‌ها درباره تغییر تاریخ برگزاری کنکور‌ها و امکان ویراش اطلاعات بوده است.

مطالبه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ

زرین آمیزی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا امکان تعویق مجدد کنکور دکتری وجود دارد، بیان کرد: سازمان سنجش یک سازمان مجری است و تصمیم گیری بر عهده ما نیست. زمان برگزاری این آزمون ۹ اسفند بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد، اما اگر باز هم ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند که امکان برگزاری کنکور وجود ندارد باز هم آن را به تعویق خواهیم انداخت.

از کمپین حمایت کنید، ما از ستاد پیگیری میکنیم. با تشکر

https://www.farsnews.ir/my/c/22367

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مطالبه

احسنت. همینه. خودش
تک چرخ ریزی زدم به افتخارت

maral
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۳ ب٫ظ

خخخخخخ

حسین
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مطالبه

مسخرشو درآوردین. فقط شماها داوطلب نیستید که نظر ما هم مهمه. قرار نیست یه عده با هیاهو و اندیشه های پوپولیستی مقاصدشونو پیش ببرن. بس کنید

مهدی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

مسخرشو در اوردین، فقط شماها داوطلب نیستید که نظر ماهم مهمه. قرار نیست یه عده به اتکا به اخبار کذب و شایعات مقاصد شخصیشون رو پیش ببرند. بس کنید

محمدرضا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

مهدی وحسین یک روح در۲ بدن هستید چقدرشبیه همه حرفاتون‌

maral
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

خخخخخخخ منم همینو گفتم

مهدی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

جواب اقا حسین رو دادم دیگه

بهاره
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

خیلی خوب گفتی.. آفرین به شما

maral
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

شما چرا یه پیام رو با دوتا اسم متفاوت ارسال میکنی

حسین
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  maral

آزار دارم مگه من؟! عایا؟؟!!!!

برادر مهدی ببین چه کاری دادی دسته ما …

h
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ

بنده هم موافق ۹ خردادم در سایت سنجش اعتراض و خواهان آزمون در ۹ خرداد بشیم

حسین
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ق٫ظ

دوستان رو دعوت میکنم صفحه زیر رو بخونن مخصوصاً کسانی که خواهان تعویقن:
https://www.bbc.com/persian/world-51979346

...
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

باز نمیشه
لطفا کپی کنید متن رو ببینیم چی گفته

غزل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

دقیقا مورد ۴م مشخص میکنه کیا اعتراض کردن . کنکور دکترا ۳روز قبل از برگذاری کنسل شد. اون دانشجویی که تازه الان بفکر خرید منابع کتابه معلومه فقط بخاطر خریدن وقت داره دست به اعتراض میزنه که کنسل کنه..

همه مردم تو کوچه بازارن. برا یه ازمون ۴ساعته یه قشری رو بدبخت کردن . ما ۶ماه تو خونه از کار و زندگیمون زدیم فقط هی میخونیم برا کنکور هی کنسل میشه …. کرونا مرداد تموم میشه؟ که کنکور بیفته مرداد؟

...
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  غزل

نگفته منبع بخره
گفته کتابفروشی بسته است
شاید میخواد یه کتاب تست جدید بخره و از تستای تکراری زدن خسته شده.چرا قیاس به نفس میکنی جانم

علی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

شما رشتت ادبیات فارسیه ؟؟

...
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

نخیر حقوقه
من قرارنبود کتاب بخرم دوست دیگه ای بود گفت کتاب فروشی بسته
گفتم شاید نخواد منبع بخره و برداشت اشتباه بوده…..

محمدرضا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  ...

چون خیلی ادبی صحبت کردین وگفتین قیاس به نفس ، فکرکردم ادبیات میخونید

مرادی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۸ ق٫ظ

چرا نمیزارید این ازمون برگزار بشه این کرونا بهانه ای شده برای کسانی که تمایل به درس خوندن ندارن. خواهشا هر کی نگران و میگه ازمون برگزار نشه سرجلسه نیاد. مگه نمیگید سال بعد خب بمونید همون سال بعد ازمون بدید. وقتی وزارت بهداشت موافق برگزاری ازمون هست و میگه با رعایت موارد بهداشتی مشکلی پیش نمیاد چرا بعضی فقط دنبال متشنج کردن جو هستن؟

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مرادی

تو چرا میخوایی منو کرونایی کنی. تو چرا به اسم کنکور میخوایی رقباتو به کشتن بدی؟

مطالبه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مرادی

اخبار کذب منتشر نکنید، ستاد ملی در آخرین جلسه ای که برگزار کرد در مورد تغییر تاریخ ها اظهار نظری نداشت و اذعان کرد در جلسات بعدی با توجه به روند شیوع یا کنترل آن اعلام نظر میکنه. متاسفانه سازمان سنجش با شیطنت خاصی ( همچون شیطنت شما) به عادی بودن شرایط و اعلام تاریخ های قبلی مبادرت کرد. اما شرایط کشور از عادی بودن وضعیت بسیار به دور هست. به وضعیت قرمز بعضی استان های پرجمعیت توجه کنید

بهاره
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مطالبه

کاملا درست می فرمایید بهترین صحبتی که تا امروز دیده ام در این صفحه…دوستان اصلا شرایط عادی نیست این ها که می بینید کذب است کذب

رها
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  مرادی

کسی که درس نخون باشه الان هم نمی خونه . طرز فکرتو عوض کن .

آذر
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱ ق٫ظ

سلام . من تا به حال خواننده خاموش نظرات شما بودم. اصلا نمی تونستم تصمیم بگیرم که تعویق یا عدم تعویق کدام بهتره. تا چند روز پیش که خبر دردناکی به من رسید. دایی بابام که ساکن رشت بودن. بعد از دو هفته جنگیدن با کرونا عمرش و داد به شما. حدودا هفتاد ساله بود. من به این مرد خیلی ارادت داشتم. بذله گو و باسواد و دنیایی از حکایت و شعر همیشه با خودش توی جمع های خانوادگی میاورد. وقتی برای تسلیت پیام دادم دخترش برام چند سطری از حس و حال جدایی تلخش از پدرش نوشت که قلبم در هم فشرد. چقدددرررر کرونا بیرحم میبره بچه ها. گفتم خدا نکنه هیچکس تجربه تلخ اونا براش تکرار بشه.برای همین به نظر من بهتره ما هم خودمون و توی معرض ابتلا و انتقال کرونا قرار ندیم.

یکی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۰ ق٫ظ

دوستان به نظرم باید بریزیم تو ساست وزارت وزارت علوم و وزارت بهواشت و از دغدغه هامون بگیم
اینکه استرس داشتیم،اینکع کتابخونه ها بستس ،همه اعضا خانواده تو خونه کوچیک جمع شدن،کتابفروشی ها بستس و البته جون خودمون و عزیزایی ک جزو دسته های خطرناک هستن هستیم
تو ستاد اگه این نامه سنجش مطرح بشه خود رئیس سنجش اونجا نیست که بگه از وزیر علوم در این مورد نظر میخوان اگه اونم به دغدغه های ما اگاهی نداشته باشه مسلما میگه هر چی وزیر بهداشت بگه و …
پس بریم تو سایت وزارت علوم و بهداشت و دغده هامونو بگیم حالا با پیام ،نظر ، ایمیل، تماس
خاهشا اگ خواستار تعویق هستین همونقدر که حمایت از کمپین ضروریه درخواست از این دوتا وزارتخونه هم ضروریه پس برید بترکونید
الانم تو خبر خوندم سخنگوی سنجش گفته بسته های بهداشتی شامل ماسکو دستکشو ژل میدیم ب داوطلبین ،اینجور که معلومه قصدشون همون خرداده چه بسا نانه زدن و ایناهم شیره مالیدن سر ما باشه
پس تا میتونید صداتونو به گوش وزاری علوم و بهداشت برسونید

حسین
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  یکی

چرا فکر می کنید دو ماه دیگه قراره کرونا ریشه کن بشه؟؟؟!!!! دوست عزیز کرونا رفتنی نیست. این کرونا حالا حالا هست بهترین کار رعایت پروتکل بهداشتی و عادت کردن به شرائط کرونایی است آخه با این میزان شیوع و همه گیری واقعاً فکر میکنید اصلاً شش ماه دیگه از بین میره؟؟؟

۱
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  یکی

کاملا با شما موافقم
باید به وزارت علوم و بهداشت حتما اطلاع بدیم. من پیام ارسال کردم از طریق سایت وزارت علوم در خصوص مشکلات برگزاری کنکور.

یاس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  یکی

سلام دوستان گرامی من از دیشب پیام های شما را خواندم البته که دغدغه کرونا برای همه است اما موضوعی که بیشتر تو صحبت‌ها نیستم استناد به تصمیم وزارت بهداشت جهت برگزاری آزمون دکترا آن هم فقط یک ماه دیرتر از تاریخ قبل است البته انصافا وزارت علوم خوب به دانشجوها اهمیت داد تعویق چهارماهه آزمون ها هم ضمن ضروری بودن فرصت مناسب جهت افرادی بود که تازه قصد شرکت یا مطالعه برای آزمون دکترا داشتند.امیدولرم نهایتا بهترین تصمیم برای شما گرفته شود اما بشنوید از تصمیم آزمون های وزارت بهداشت که اتفاقا اصلا خوب برنامه ریزی نشده است بیشتر از نیمی از شرکت کنندگان در آزمون دکترا یا گاها کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کارکنان یا نیروهای درگیر کادر درمان هستند که با توجه به این شرایط بیماری قطعا دغدغه ای مهمتر از آزمون داشتند نکته مهمتر آزمون دکترا و ارشد وزارت بهداشت اول خرداد ماه بود طبق برنامه ریزی جدید شروع کلاس های رفع اشکال حضوری از خرداد و بعد ماه رمضان است و آزمون ها پایان ترم تا تیرماه ادامه دارد و در حالیکه در تصمیم گیری جدیدازمون ارشد را مرداد ماه گذاشته اند ولی ازمون دکترا را تیرماه…نگاه کنید نه تنها به جامعه آزمون دهنده نگاه و دقت نشده بلکه حتی به برنامه ریزی خودشون مبنی بر استمرار کلاس و آزمون پایان ترم تا تیر هم دقت نکرده اند و آزمون دکترا در تیرماه برگزار خواهد شد…خواستم بگم مبنای تصمیم گیری های شما صرفا وزارت بهداشت نباشد چون در آنجا هم خبری خوش نمیبینیم و باز صد… ادامه نظر»

حسین
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۲ ق٫ظ

کسی می دونه چطور میشه ما هم اعتراضاتمونو به این سازمان سنجش انتقال بدیم؟

حسین
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

با این اوصاف که من می بینم خیلی بعیده اصلاً امسال کنکور برگزار شه. بعد یک ماه دیگه همینا میان دوباره میگن تعویق.
ما باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم دوستان باسواد، «کرونا رفتنی نیست». نه با گرما ازبین میره نه با سرما تا واکسنش ساخته نشه. چرا یه عده متوجه نیستن نمی فهمم، جالبه واقعاً همین شکایت کننده ها قراره به سوالات استعداد تحصیلی جواب بدن؟!!!
واقعاً متاسفم همین!

زینب سادات
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

شما برای خودتون متاسف باش. الان اوج این بیماریه. واقعا چه لزومی داره الان برگزار بشه و هزاران نفر آلوده بشن؟!کسی که هوش بالایی داشته باشه قطعا این موضوع ساده و واضح رو درک میکنه.

محمدرضا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

من شخصا موافق با تعویق کنکورهستم والبته استعدادرو به غیراز چندتا هوشش ، جواب نمیدم چون همونطورکه فکرمیکنی درست زدی میای رو کلید میبینی همرو اشتباه زدی واسه همین من کاری با استعداد ندارم والبته زبان ، از استعداد بدتره
فقط تخصصی ضریب ۴

مبینا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

حالا که کرونا رفتنی نیست ما باید کرونا بگیریم و به خانوادمون انتقال بدیم؟
یا بین بد و بدتر یکیشو انتخاب کنیم؟
بد یعنی کنکور به تعویق بیفته
بدتر هم یعنی با همین شرایط کنکور بدیم و مریض بشیم
متاسف باشین ولی نه برای ماهایی که داریم از جان خودمون و خانواده هامون دفاع میکنیم
بلکه برای یک سری که فقط منافع خودشون رو در نظر میگیرن
دقیقا منم دارم فکر میکنم که همین شماها چجوری میخواین به سوالات استعداد تحصیلی پاسخ بدین؟!با این طرز تفکر و خود بزرگ بینی
من متاسفم برای شماها

غزل
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

واقعا موافقم با صحبتتون. اینا دقیقا کسایی هستن که بیشتر از همه تو خیابونن وگرنه تازه الان دم از خرید منبع نمیزدن بعد از دوبار کنسل شدن.
وگرنه خیلی دقیقا نمیگفتن بیفته تیر یا مرداد.
فقط خریدن وقته
و بیچاره ماهایی که نشستیم و درس خوندیم این همه وقت
سازمان سنجش باید خودش بدونه که کرونا فعلا رفتنی نیست و باید ازمون رو با تدبیر برگذار کنه

محمود احمدی فرد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ

اگه کنکور دکتری به تعویق بیفته بهتر است به علت اینکه خبرها حکایت از این دارد حداقل بیماری کرونا در تهران دوباره اوج میگیرد

نازنین
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

بارها گفته شده آن ها که مخالف تعویق هستند اصلا متقاضی آزمون نیستند پس دوستان پیگری ها تان را از سازمان سنجش و ستاد ملی مبارزه با کرونا دنبال کنید تا تعویق امتحان را شاهد باشیم..

نگار
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

کنکور تعویق خواهد شد نگران نباشید به حرف کسی هم اهمیت ندهید

شبنم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

اونایی که میگن تعویق بیفته و نگران سلامتی خودشون و خانواده هاشون هستن شرکت نکنن. چه اصراریه!
سال بعد با خیال راحت میرن سر جلسه.

....
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  شبنم

سلام دوست عزیز،یعنی شما سلامتی دیگران براتون مهم نیست!!! ،انشالله کنکور توی محیط دور از استرس برگزار بشه وهمه ما کنکور بدیم

سارا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  شبنم

چه خوبه که یک نفر آنقدر عاقل است و تعیین می کند!!!!!

شبنم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

چه خوب که شما عاقلین و میدونین که با تعویق افتادن کنکور دکتری برای یک ماه، کرونا از بین نمیره و تا سال بعد وجود داره. پس بهتره به جای این که از دیگران درخواست کنین صبر کنین تا شرایط براتون بهتر بشه.

س
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  شبنم

نظر ندید لطفا هر کسی با مشکلات شخصی وقت گذاشته و درس خونده و برای سال بعدش برنامه ریزی کرده به همین راحتی نره سر جلسه. اگر خطری باشه برای سلامتی داوطلبان باید به تعویق بیفته جان خریدنی نیست بریم سوپر مارکت بخریم.

شبنم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  س

اینجا رو گذاشتن برای نظردادن…

...
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  شبنم

شبنم خانم خب بقول خودتون چه اصراریه وسط این بلوا پاشی بری امتحان بدی

شبنم
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  ...

اصرای نیست بالاخره امسال کنکور ندیم سال بعدی هم وجود داره….

....
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ق٫ظ

سلام دوستان به نظرتون تا کی تکلیفمون روشن میکنند ؟؟

علی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  ....

با سلام
این تعویق های پی در پی (تا الان سه بار به تعویق افتاده) بسیار بده و آثار خیلی بدی رو روحیه داوطلبان ساعی داره، خواهشمندم با طرح فاصله گذاری اجتماعی برگزار بشه. تاریخ ارشد و دکتری هم که متفاوته لذا اینها تجمیع نمی شوند. هر کدوم به طور جداگانه به شکل فاصله گذاری اجتماعی و با حفظ پروتکل های بهداشتی در همین تاریخ های مطروحه برگزار بشه هیچ مشکلی پیش نمیاد.
خیلی از این افرادی که کرونا رو بهونه کردند. جالب اینجاست که خودشون رو به جای همه تعمیم می دهند.
خواهشمندم دوستانی که مخالف تعویق آزمون هستند هم نظر بدند و هم به سازمان سنجش و وزارت علوم اطلاع رسانی کنند که بدونند همه با تعویق موافق نیستند و بسیاری هم مخالفند.

....
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

من با تعویق موافقم امیدوارم در محیط دور از استرس برگزار بشه هدف فقط سلامتی هست .

محمدرضا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  ....

من یکی از درسارو کمترخوندم اگه به تعویق بیافته قطعا بیشترمیخونم وآماده ترمیشم

س
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

من هم خیلی درس خوندم ولی سلامتی اهمیتش بیشتر. واقعا چطور ۳ ساعت با ماسک بشینیم سر جلسه امتحان. از کجا مشخصه موقعه ورود به سالن های امتحانی تو ازدحام جمعیت بیمار نشیم.

مهتا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

من با تعویق کاملا مخالفم
اول اینکه کرونا حالا حالا هست
دوم اینکه به اندازه کافی زندگیمون مختل شده بخاطر درس خوندن و تعطیلی های اجباری ، سلامتی برای ما هم مهمه والا اگر از کرونا جون سالم ببربم این استرس و فشار روانی ازمون دکترا مارو از پا در میاره
بجای تعویق محل های برگزاری رو بیشتر کنند تا در سالن برگزاری افراد کمتر ی حضور داشته باشند
چقدر تعویق؟؟!! ذهنمون از مرور کردن خسته میشه و نمیتونه درست تمرکز کنه ، و نتیجه عکس میده، انرژیمونو کم کم داریم از دست میدیم ، تعویق مجدد انگیزه و تلاش افرادی که مصمم هستندو از بین میبره

علی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مهتا

کاملا با شما موافقم

النا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ

با سلام
بنظر من کنکور باید به شکلی دیگه انجام شود.
کنکور دکتری را می توان بر اساس رزومه انجام داد.
هر دانشگاه به صورت مجزا روز مصاحبه امتحان هم بگیرد.
و یک فیلتر اولیه از طرف سازمان سنجش انجام شود.
بعد از اساس منطقه جغرافیایی تعدادی دانشجو به هر دانشگاه معرفی شوند.
به هر حال وضعیت امسال این هست.
کنکور های دیگه هم باید به شکل دیگه انجام شوند.
با این وضعیت که نمیشه درس خوند.
بر اساس میانگین معدل دانش آموزان فیلتر شوند.

در ضمن کنکور دکتری سنوات سن دارد، با این وضعیت یکسال نمیتوان وقفه ایجاد کرد.

م ب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  النا

لطفا با این حرفها و شایعات ، چیزی رو رواج ندید که تحمیل بشه …
چون کاملا غیرعادلانه هست و همچین چیزی محاله و دور از عقل. قطعا در اون صورت قیامی به پا میشه !!
همین جوریش هم ، همه چی شده پارتی بازی و … حقِ خیلی ها سوخته و خیلی ها هم با سوادِ اندک دارن مدرک phd میگیرن از دانشگاه ها !
پذیرش مقالات و مجلاتِ داخلی هم که شده پول و پارتی بازی.
شما یکمی بخون ، رتبه میاری قطعا ، بعدش هم با یه رزومه ی مقبول و نهایتا دانشگاه یا اساتیدِ آشنا به راحتی قبول میشی. نگران نباش.

مهتاب
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  م ب

دانشگاه های دولتی رو نمیدونم ولی متاسفانه در دانشگاه آزاد خیلی از افرادی رو میشناسم که دارن دکترا میخونن که حتی یک مقاله درست حسابی تاحالا ننوشتن، زبان انگلیسی صفر، اطلاعات عمومی و درسی در سطح پایین فقط برای اسم دکترا دارن درس میخونن، همش هم به اساتید توهین میکنند.خود خواسته پول میدن هی هم فحش میدن ب دانشگاه،واقعا دانشگاه آزاد فقط بخاطر پول پذیرش دارن؟؟؟!!! دکتری مملکت نباید یک فردی باشه که حداقل رو شخصیتش کار کرده باشه؟؟؟!! فقط مدرک؟؟؟ به چه درد میخورد ؟؟!!

maral
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۷ ق٫ظ

من بشدت استرس دارم

فقط ۹ خرداد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ق٫ظ

داوطلبان عزیز الان سرچ کنید مشخص برخی مسولین دنبال واگذاری آزمون به دانشگاهها هستند حداقل فشار بیاریم امسال آزمون بگیرن چون مثلا افرادی که قبلا توان پرداخت شهریه داشتند الان کتبی مجاز نمیشن پس مشخص فشار جهت حذف آزمون سنجش وجود دارد برخی داوطلبان ذینفع تعویق آزمونن ـ به سایت سنجش اعتراض و خواهان آزمون در ۹ خرداد بشیم ساکت نمونید

maral
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  فقط ۹ خرداد

عجب .بابا چرا شایعه پراکنی میکنید؟

م ب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  فقط ۹ خرداد

شایعات رو انتشار ندید بیخود.

م ب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  فقط ۹ خرداد

✅ عدم تغییر در نحوه برگزاری آزمون دکتری سال جاری

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: کنکور ورودی دانشگاه‌ها در مقطع دکتری طبق روال سال‌های قبل انجام می‌شود و در صورت لزوم با چند هفته تأخیر برگزار خواهد شد.

فقط احتمالِ تعویق وجود داره.

maral
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  م ب

کجا زده؟ تاد ملی کرونا جواب داد به نامه سنجش؟

م ب
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  maral

سنجش هیچی نگفته. قبلا ، دو سه هفته پیش گفته بودن که نحوه برگزاری مثل سالهای قبله ، فقط در صورتِ لزوم ، ممکنه تاریخ باز تغییر کنه. یعنی فقط احتمالِ تعویق وجود داره. که باید صبر کرد و …
اما بقیه دیگه شایعات هست.

احمد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  فقط ۹ خرداد

خب سخنرانی تان را با منبعی که از قول آن می گویید مستند کنید!!!!!!

maral
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ق٫ظ

بچه ها من به سنجش پیام دادم و خواستار تعویق شدم ولی جواب داد قرار بر این است که ۹ خرداد برگزار شود .هرگونه تغییر اطلاع رسانی میشود. بنظرتون چی میشه

مرضیه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  maral

خب هنوز که سنجش چیزی اعلام نکرده. فعلا براساسِ آخرین تغییرات ، تاریخِ آزمون ۹ خرداده. بنابراین ، هر پیامی به سیستم سنجش بدین ، همش همینو اعلام میکنه ، فعلا.

ولی احتمالِ تعویق هم هست و منم موافقم.

امیدوارم این ویروس روز به روز ضعیفتر بشه و هرچه زودتر شرشو کم بکنه و … دیگه از تابستون راحت بشیم.
خسته شدیم.

فیزیولوژی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ق٫ظ

دوستانی که میگن ما خونیدم فلان کردیم مطمئن باشید از شما زرنگ تر زیاده و خوب خوندن حتما فردا هم ازمون برگزار بشه بهتر از شما رتبه خوبی خواهند اورد ولی هستن کسانیکه واقعا به سلامتی اهمیت قائل هستند. یک یا دو ماه تغییر مشکلی نداره. ولی اگر این بیماری رو تو جلسه ازمون بگیرید و به چند نفر انتقال دهید این حق الناس هست یا تعویق کوتاه مدت؟ و یک نکته مهم اینکه دانشجویان پزشکی زرنگ تر از شما هستند که به تعویق زود رای دادن و ازمون اونا به تیر موکول شد. یکم منطقی حرف بزنید. و حاشیه پراکنی نکنید. این بیماری رو با پول هم نمیشه درمان کرد…کاربر اقای احمد!! شما چطور به خودتون اجازه میدهید که حق الناس هست تعویق کنکور؟؟؟؟؟؟؟ سلامتی مهم نیس ؟؟؟؟؟؟؟؟

محسن
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۰۸ ق٫ظ

قابل توجه دوستان خیای خوندن صدرصدمطمن باشیدبعقب نمیفته سازمان سنجش بسته های بهداشتی دستکش زل ماسک درنظرگرفته با فاصله اجتماعی ولی همچنان اعتراض بیدارید

مریم بانو
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  محسن

شما از کجا میدونی؟

سارا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ق٫ظ

بچه ها بنظرتون تکلیفمون کی روشن میشه؟

مرضیه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

من حدس میزنم تا یکی دو هفته دیگه ، بیان بگن که تعویق افتاد دوباره.
احساس میکنم ، خرداد ماه کنکوری برگزار نشه ، جدا از ویروس ، یه سری محصلن ، دانشجو ان و … برگزاری کنکور توو این تاریخا مناسب نیست زیاد (اونم ۹ خرداد !!).
با این اعتراضاتی هم که اکثریت داوطلبان دارن واسه تاریخ کنکور ، احساس میکنم بزودی اعلام میکنن تاریخِ جدید رو …
مگر اینکه ویروس کرونا خیلی خیلی ضعیف بشه تا اون موقع و آمار خیلی بیاد پایین.

تینا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ق٫ظ

شیراز خیلی وضع خرابه آمار روز به روز بالا رفته، اگر صد و خورده ای شهر گفتن آمار پایین اومده ولی شیراز و چند تا شهر دیگه همچنان صعودیه…

سمیرا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ق٫ظ

بندازن ۲۰ تیر تا ۲۰ مرداد هم نتایج بیرون میاد بعد هم مصاحبه ان شاالله.(چون مرداد که تعطیلی هیات علمی بهرحال دانشگاه ها تعطیل ه) یک شهریور تا ۲۰ شهریور هم مصاحبه بزارن . ده روز بعد هم نتایج نهایی ان شاالله.( اینقدر چونه زدن نداره.) اونایی که خوندن دوره میکنن اونایی هم که نخوندن بشینن بخونن. ( اینقدر ننه من غریبم بازی در نیاریم، یک صدا و هماهنگ باشیم!)

تعویق دکتری، مطالبه ای مبتنی بر عقلانیت نه احساسات
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۵:۲۱ ق٫ظ

آزمون در ۹ خرداد که زمان شیوع کرونا هست، در حقیقت یعنی به قتلگاه بردن ۱۷۰۰۰۰ هزار انسان بی گناه به همراه خانواده هایشان به مهلکه نیستی و نابودی، یا دست کم بردن به سمت بیماری های مادام العمر، برای این افراد و خانواده هایشان. پس یک مقدار عاقلانه بیندیشیم که یه آزمون ارزش این همه تبعات مفروض رو نداره. نهایتا میندارن یه زمان دیگه ای که شرایط بهتر باشه، همین. خیلی کار خاصی نیس. انشااله جهت سلامتی و حفظ جان عموم موظفن که این کار رو بکنند. و الا ما از جان حتی یک ایرانی نمیگذریم و سنجش رو مقصر خواهیم دانست.

سجاد
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ق٫ظ

با سلام.دوستان عزیزم.به عنوان داوطلب کنکور دکترا براتون مینویسم.من هم جون خودم و خانوادم و همچنین مردم سرزمینم برام مهمه.
اما سوال دارم از شمایی که هی میگید تعویق و تعویق.
آیا به فکر کسایی مثل من که تو فرجه یکساله بعد از ارشد هستن هستید؟
من و امثال من با فرض برگزاری کنکور در اسفند ماه برنامه ریزی کردیم و این تعویق های پیاپی داره با سرنوشت ما بازی می کنه؟
بیایم فقط به خودمون فکر نکنیم.
با این حال چیزی مهمتر از سلامتی نیست.

Melika
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

میشه شما این سوال رو پاسخ بدید از کجا انقدر مطمئن هستین در مصاحبه رد نمیشید ؟!

سجاد
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Melika

با سلام.
از کجای حرف من برداشت کردید که من گفتم حتما قبول میشم.
حرف من اینه وقتی هی تاریخ عقب میفته و عوض میشه ؛ باید نظام وظیفه بیاد وسط کار و برای من و امثال من که تو یه سال فرجه بعد از ارشد هستیم و برنامه ریزی که برای خودمون کردیم داره به فنا میره یه تصمیمی بگیره.

مانی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

منطورنیس چقدرخونده نیس باقیه چکارکنن باقیه مریض شن شماداره فوران میکنه کاش بتعویق بیفته ناسلامتی همه بخطرنیفته

مانی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

چی نوشتی الان تو ؟؟ خودت فهمیدی؟

سجاد
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

وات د فاز اخوی؟
شما اول واضح حرف بزنید من جوابتونو بدم.

زبانشناس
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

با سرنوشتت زمانی بازی میشه که بری سر آزمون و کرونا بگیری…اگر هم جون مردم برات مهم بود نمی‌گفتی تو این شرایط اجتماعی به این بزرگی باید تشکیل بشه…

سجاد
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  زبانشناس

با سلام.
دوست عزیز یا من دارم خارجی میگم یا شما منظور منو نمی فهمید.
من کی گفتم حتما برگزار بشه.
لطفا متن منو قشنگ بخونید.
اول حرفم و آخر حرفم گفتم مهمترین چیز سلامتیه.
من مشکل خودم و شاید یه سری آدم دیگه رو مطرح کردم.
دوست عزیز این تعویق های پیاپی مشکل نظام وظیفه برای ما ایجاد میکنه.
به نظر شما برای ما نباید تصمیمی اتخاذ بشه؟

زهرا
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۸:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

قبول دارم. واقعا فرسایشی شده روند مطالعه. و این همه تعویق فقط باعث به هم ریختن برنامه بسیاری از ما شده. ما هم سلامتیمون واسمون مهمه اما اگه بنا هست کرونا همچنان باقی باشه چه اصراری هست به تعویق مجدد

سجاد
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

با سلام.
چه عجب یکی موافق با ما بود.

گلرخ
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ق٫ظ

بدل خودتون صابون نزتیامانطربدیدبرای ارشدهم بدیداماایناکنکورعقب بندازنیسن بجاش راههای دیگه رادرپیش میگیرن کاش عقب نینداختن

گلرخ
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  گلرخ

ادامه پیام بالااشتباه شدکاش عقب بندازن

رز
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ق٫ظ

امیدواریم کنکورارشدبرای اخرین باربه تیربیفتدتااوصاع بهترشود

رز
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۰۵ ق٫ظ

مخالف سلامتن خودشیرینی نکنیدلطفاعاقلانه نگاه کنیدبه فکرزحمات مدافعان سلامت باشید

شکوفه
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ

اول خواهش میکنم در سایت سازمان سنجش نظرتون رو ثبت کنید
https://request.sanjesh.org/noetrequest/login/

دوم اینکه یک عده از دوستان گفتن ٣هزار نفر مخالف در کمپین هستن و ۱۵۰هزار نفر موافق!!!! یعنی کسانی ک شرکت نکردن موافق هستن!!!!
دوست عزیز مشت نمونه خروار هست, این تعداد ک شرکت کرده زیاد هم هست دلیلش این هست که خیلی ها در کانال پی اچ دی عضو نیستن و یا به سایت پی اچ دی سر نمیزنن, و خیلی از داوطلبین از طریق سازمان سنجش پیگیر اخبار هستن و صداشون رو من و شما نمیشنویم, خود اعضای سازمان سنجش به اندازه کافی کلافه شدند از تعداد زیاد اعتراضات و به ستاد مبارزه با کرونا این قضیه رو محول کردند, این یعنی اعتراضات بیشتر از کمپین فارس من هست.
مهم ترین اصل سلامت یک جامعه هست و به نظرم کسانی که اصرار بر برگزاری آزمون دارن همون آدمایی هستند که قرنطینه رو دور زدن و در مهمانی و شب نشینی و شمال و مسافرتها میشد پیداشون کرد, و الان هم شرکت در ازمون رو به راحتی همین خارج شدن از خونشون گرفتن و متاسفانه فقط میخوان از سر خودشون باز کنن این قضیه رو!!!! اون عده هم که خسته شدند تنها نیستند, باور کنید ما از شما خسته تر و سردرگم تر هستیم ولی زندگی خودمون و عزیزانمون رو فدای جهالت نمیکنیم.

هانی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  شکوفه

تبارک الله

مدافع سلامتی مخالفان
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ق٫ظ

********توجه توجه ********
پیام گذاشتم :
با سلام خدمت کارشناسان محترم حامی حقوق داوطلبین، با توجه به نتایج بسیار عالی اعمال محدودیت های نوروزی به جهت کنترل زنجیره انتقال در روزهای کنونی و مهار زودهنگام پیک بیماری در کشور- همچنین نظر به درخواست مدیران ارشد بهداشتی کشور مبنی بر لزوم حفظ همکاری مردم و سازمان ها برای تداوم کنترل زنجیره انتقال درماه های آتی – همچنین به منظور تسهیل کار متخصصان بهداشتی-درمانی با عدم ایجاد ابتلای جدید و اختصاص فعالیت آنها برای پژوهش متمرکز روی رفتار ویروس کرونا در مواجهه با شرایط آنفولانزایی پاییز و زمستان – از متولی محترم خواهش مندیم مصالح عمومی سلامت کشور را در نظر گرفته و با ایجاد یک وقفه به منظور کنترل جدی اپیدمی – زمانی ایمن تر برای برگزاری ازمون های ارشد و دکتری خرداد ماه در تابستان پیش رو نظر بگیرد. از زحمات و تلاش های شما برای کسب رضایت داوطلبین و حفظ مصالح عمومی کشور صمیمانه تشکر میکنم.
جواب اومد :

باسلام
داوطلب گرامی منعکس میگردد
با تشکر

دوستان پیام بذارید در سامانه.. استدلال منطقی بیارید، اجماع نظرات ما میره برای ستاد ملی و وزیر بهداشت..

Melika
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۱:۲۳ ق٫ظ

دوستان من خواهش میکنم به سایت سازمان سنجش برید و برای تعویق آزمون درخواست بدین و حتما لینک دو کمپین تعویق ازمون ارشد و دکترا در فارس من رو هم براشون در پایان درخواستتون کپی کنید تا کارشناسان سازمان سنجش بدونن که آمار درخواست تعویق کنکور لحظه به لحظه داره بالاتر میره
https://www.farsnews.ir/my/c/22543
https://www.farsnews.ir/my/c/22367

مدافع سلامتی مخالفان
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ

خطر خطر
با جدی تر شدن تعویق کنکور های خرداد، متاسفانه عده ای به دلایلی نامشخص سعی در انتشار اخبار کذب در این نظرات میکنند.
منجمله :
نقل قول های کذب از متخصصین بهداشتی
خبرهای دروغ در مورد بازگشایی تجمعات پرخطر
نقل قول های کذب از مسئولین اموزشی
و …
لطفا فقط از منابع https://phdtest.ir اخبار موثق را پیگیری کنید.

https://www.farsnews.ir/my/c/22367

حمایت و به اشتراک گذاری یادتون نره ^_^

نعمت الله
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ

دوستان گرامی

بحمدالله تو این ده روز حدود سه هزار نفر از کمپین مطالبه منطقی حمایت کردن.

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

اما تمام دوستانی که به تعویق کنکور ۹ خرداد رأی دادن و برای کمپین تبلیغ کردن باید بدونن که الان زمان بسیار حساسیه.

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

سازمان سنجش صدای ما رو شنیده اما اگر این صدا ضعیف بشه ممکنه به نتیجه مطلوب نرسیم.

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

از این به بعد باید بیشتر کمپین رو به اشتراک بزاریم و براش تبلیغ کنیم تا صدای ما با حداکثر وضوح به گوش مسئولین برسه.

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

فرقی نمیکنه تلگرام، اینستاگرام، واتس‌اَپ یا بقیه شبکه‌های اجتماعی. تو هر کروم از اینها که می‌تونین به اشتراک بزارین.

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

تو تمام گروه‌ها و کانال‌های پر مخاطب و کم مخاطب، داوطلبان دکتری و اعضای خانواده‌شون باید از وجود این کمپین اگاه بشن.

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

پس تا میتونین رأی بدین و رأی جمع کنین چون تعویق آزمون بیشتر از هر زمان دیگری قطعی و مُسلم به نظر میرسه.

https://www.farsnews.ir/my/c/22543

درخواست به سازمان سنجش هم فراموش نشه

https://request.sanjesh.org/noetrequest/login/

هست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر سحر نزدیک است …