موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

از داستان ناتمام تعویق آزمون دکتری 99 تا نتایج یک نظرسنجی!

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

با وجودی که بعد از دو بار تعویق آزمون دکتری در سال جاری، همچنان تغییر زمان آزمون مورد بحث است، نظرسنجی انجام‌شده در صفحه پی‌اچ‌دی تست اطلاعات جالبی را در این زمینه فراهم کرد.

بروزرسانی 16 اردیبهشت 99: زمان آزمون دکتری 99 به 26 تیر ماه موکول شد.

به گزارش پی اچ دی تست، زمان آزمون دکتری 99 پس از دو بار تعویق به 9 خرداد ماه منتقل شده است. اما با توجه به این که کرونا همچنان میهمان ناخوانده کشور عزیزمان است، برخی داوطلبان خواهان تعویق مجدد کنکور دکتری 99 هستند.

به نظر می‌رسد سازمان سنجش بر روی برگزاری آزمون در خردادماه پافشاری می‌کند. پیش از این سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرده بود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این آزمون در خرداد ماه برگزار خواهد شد. اما با پافشاری داوطلبان، فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرد که خواسته داوطلبان مبنی بر تعویق کنکور دکتری 99 به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال شده است.

ولی مجدداً رئیس سازمان سنجش در جلسه روز سه‌شنبه گذشته که به صورت مجازی با حضور معاونین آموزشی دانشگاه برگزار شد، بر برگزاری آزمون دکتری پس از ماه رمضان تأکید کرد. اما این موضوع هم باعث نشد که معترضین به زمان کنکور دکتری 99 عقب‌نشینی کنند.

بالاخره کار به وزیر بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا کشید و مشاور وزیر بهداشت در فضای مجازی خبر داد که مقرر شده است در جلسه بعدی ستاد در خصوص زمان آزمون‌های سراسری تصمیم‌گیری شود. وزیر بهداشت نیز اعلام کرد که حفظ سلامتی داوطلبان در اولویت است و اگر لازم باشد کنکور ارشد و دکتری به تعویق خواهد افتاد. این صحبت‌ها تبدیل به نقطه امیدی برای معترضین شده و حالا ریش و قیچی در دست ستاد ملی مبارزه با کروناست.

پی اچ دی تست، به عنوان نخستین وب‌سایت تخصصی آزمون دکتری نیز در طول این مدت همواره تلاش کرد اخبار موثق و بروز را در اختیار داوطلبان عزیز قرار دهد و با انتشار اخبار تحلیلی، نظرات داوطلبان را به گوش مسئولین امر برساند.

روز گذشته نیز پی اچ دی تست یک نظرسنجی درخصوص تعویق زمان آزمون دکتری 99 برگزار کرد.

از بین 4332 شرکت‌کننده در نظرسنجی، 3190 داوطلب به تعویق کنکور ارشد و دکتری رای دادند، 757 نفر مخالفت خود را با تعویق اعلام کردند و 385 نفر نیز نظری نداشتند.

تعویق کنکور ارشد و دکتری

نتایج نظرسنجی پی اچ دی تست درخصوص تعویق کنکور ارشد و دکتری

73.6 درصد با تعویق آزمون ارشد و دکتری 99 موافق هستند

مهم ترین دلایلی که موافقین با تعویق آزمون کارشناسی ارشد و دکتری ذکر کرده اند به شرح زیر است:

1. حضور جمع کثیری از داوطلبان کنکور ارشد و دکتری در یک فضای بسته به مدت چند ساعت، ریسک ابتلا به کرونا را افزایش خواهد داد. در این صورت، نه تنها خود داوطلبان، بلکه خانواده آن‌ها نیز در معرض بیماری قرار خواهند گرفت.

2. اگر چه شرایط در کشور به سمت عادی‌سازی پیش رفته است، اما حاضر شدن در محل کار و موارد مشابه، دلیلی برای برگزاری کنکور نیست. چرا که اشتغال یک ضرورت است، در حالی که برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان یک امر اساسی مطرح نیست.

3. پیشنهاد سازمان سنجش مبنی بر استفاده از ماسک در کنکور به مدت چند ساعت میسر نیست؛ به‌خصوص که برخی داوطلبان به دلایل مختلف از جمله بیماری‌های تنفسی نمی‌توانند چند ساعت با استفاده از ماسک تنفس کنند. همچنین استفاده از دستکش در جلسه آزمون کار چندان ساده‌ای نخواهد بود.

4. با توجه به تمهیداتی که برای جلسه امتحان لازم است اندیشیده شود مانند تطبیق عکس کارت کنکور با داوطلب، بازرسی و … به هر حال امکان رعایت برخی نکات بهداشتی وجود نخواهد داشت.

5. برخی از داوطلبان و یا خانواده‌هایشان در طول این مدت مبتلا به بیماری کرونا شده اند و نتوانسته‌اند به خوبی برای آزمون آمادگی پیدا کنند.

6. با توجه به شرایط موجود در کشور، امکان تهیه منابع آزمون کارشناسی ارشد و دکتری (به‌خصوص در شهرهای کوچک و روستاها) به سادگی فراهم نبوده است.

7. با توجه به تعطیلی اماکن عمومی ازجمله کتابخانه‌ها، برخی داوطلبان شرایط مساعدی جهت مطالعه و کسب آمادگی برای آزمون ارشد و دکتری نداشته‌اند.

8. به دلیل عدم برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دکتری در همه شهرها و روستاها، برخی داوطلبان ناچار به سفری هر چند کوتاه جهت شرکت در کنکور هستند که خود عاملی بر بالا رفتن ریسک ابتلا به کروناست.

9. در صورتی که اقداماتی درخصوص جداسازی داوطلبان مبتلا از دیگر داوطلبان در روز آزمون صورت گیرد، تأثیر روانی بدی بر داوطلبان مشکوک به بیماری خواهد گذاشت.

10. برگزاری آزمون دکتری در حالی که هنوز کرونا فراگیر است، نه تنها جان داوطلبان، بلکه جان دست‌اندرکاران برگزاری را به شدت به خطر خواهد انداخت؛ به عنوان مثال، افرادی که مسئول جمع‌آوری پاسخنامه‌ها هستند لازم است برگه‌هایی که توسط بسیاری افراد لمس شده را جمع کنند.

11. عدم تعویق آزمون دکتری تخصصی باعث تبعیض بین داوطلبان آزمون‌های وزات علوم و وزارت بهداشت خواهد شد. چرا که کنکور ارشد و دکتری وزارت بهداشت که به ترتیب قرار بود در تیر و خرداد برگزار شود، به تعویق افتاده‌اند. ضمن این که همه آزمون‌های بین‌المللی اردیبهشت ماه و آزمون کارشناسی رسمی دادگستری (که مقرر بود در نهم خرداد برگزار شود) نیز به تعویق افتاده‌اند.

12. با توجه به وضعیت موجود کشور و مطرح شدن احتمال برگزاری نیمسال اول سال تحصیلی 1399-1400 به صورت مجازی، چرا باید اصرار به پذیرش دانشجویان جدید در مهر ماه داشت و تعویق پذیرش به بهمن ماه نیز به عنوان یک گزینه می‌تواند مدنظر قرار گیرد. به ویژه که پذیرش در مقطع دکتری فقط به آزمون کتبی خلاصه نمی‌شود و مصاحبه دکتری برای تعداد زیادی از داوطلبان با سفر به شهرهای دیگر همراه است، که در شرایط فعلی کشور خطر ابتلا را به شدت بالا خواهد برد.

مخالفت 17.5 درصدی با تغییر زمان کنکور ارشد و دکتری 99

مخالفین با تعویق کنکور کارشناسی ارشد و دکتری نیز دلایل قابل تأملی دارند:

1. با توجه به تعویق چندباره آزمون کارشناسی ارشد و دکتری، برخی داوطلبان، به‌خصوص افرادی که مدت‌ها پیش شروع به مطالعه برای آزمون کرده‌اند، به لحاظ روحی و روانی به شدت تحت فشار قرار گرفته‌اند.

2. زمان دقیق اتمام شیوع کرونا مشخص نیست. به همین علت تعویق آزمون ارشد و دکتری 99 راهکار مناسبی برای کاهش احتمال ابتلا نخواهد بود.

3. برخی از مخالفین با تعویق کنکور ارشد و دکتری بر این باورند که با رعایت تمهیدات بهداشتی، امکان برگزاری آزمون وجود دارد و علت شکل‌گیری کمپین‌ها برای تغییر تاریخ کنکور، زمان خریدن برای مطالعه بیشتر از سوی عده‌ای است.

4. با توجه به این که داوطلبان مذکر پس از اتمام تحصیل یک سال مهلت دارند تا نسبت به معرفی خود برای خدمت سربازی اقدام کنند، تعویق آزمون ارشد و دکتری منجر به اتمام مهلت مجاز برای برخی داوطلبان و لزوم ارسال دفترچه اعزام به خدمت گردیده است.

5. با توجه به این که شایعه‌های منتشرشده در فضای مجازی درخصوص پذیرش بر اساس معدل و لغو کنکورهای 99، برخی داوطلبان نگران هستند که این تعویق چندباره منجر به حذف کنکور شود. به همین دلیل اصرار دارند که کنکور ارشد و دکتری هر چه زودتر برگزار شود.

6. تعویق مجدد کنکور ارشد و دکتری، عملاً برگزاری مصاحبه‌های دکتری و مرحله عملی برخی رشته‌های ارشد را با چالش جدی به لحاظ زمان‌بندی مواجه خواهد کرد.

7. به جای تعویق آزمون‌ها، لازم است تهمیداتی اندیشیده شود که امکان برگزاری کنکور در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی داوطلبان وجود داشته باشد تا ریسک ابتلا کاهش یابد.

8. در حالی که عده‌ای برای برگزاری کنکور ارشد و دکتری در خردادماه اعتراض می‌کنند و کمپین‌هایی تشکیل داده‌اند، داوطلبان بسیاری هستند که موافق برگزاری آزمون هستند اما نظرات آن‌ها جایی درج و اعلام نشده است. بنابراین شکل‌گیری کمپین اعتراض به زمان کنکور، دلیل درستی برای تعویق نیست؛ چرا که حرف و نظر همه داوطلبان نیست.

8.9 درصد از داوطلبان مشکلی با برگزاری یا تعویق آزمون ارشد و دکتری ندارند.

بر اساس نتایج نظرسنجی، برخی داوطلبان درخصوص تغییر زمان آزمون ارشد و دکتری ممتنع هستند.

اما یک نکته مهم این است که حتی این دسته از داوطلبان نیز خواهان اعلام تاریخ قطعی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری 99 هستند.

سخن آخر

بر اساس نتایج نظرسنجی صورت‌گرفته، اغلب داوطلبان موافق تعویق کنکور ارشد و دکتری 99 هستند. اما مهم‌ترین نکته‌ای که همه موافقین، مخالفین و ممتنعین به کرات اظهار داشته‌اند، مشخص شدن زمان برگزاری آزمون‌هاست.

عدم قطعیت در خصوص زمان برگزاری کنکور ارشد و دکتری، منجر به بر هم زدن برنامه‌ریزی مطالعه داوطلبان شده و شرایط نامساعدی برای آن‌ها ایجاد کرده است.

امیدواریم ستاد مبارزه با کرونا هر چه زودتر تاریخ قطعی برگزاری کنکورها را اعلام نماید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

207 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیرین
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۳ ب٫ظ

تعویق آزمون دکتری
لطفا خودخواه نباشین فقط به فکر جیب خودتون نباشید تو این وضعیت قرمز لزومی نداره با برگزاری آزمونها فاجعه به بار بیارین

زهرا
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

با سلام
این خوبه که دکتری افتاده تیرماه. ولی آیا وقتی کنکور دکتری تیر ماه برگزار می شه مصاحبه حذف می شه؟ اگه حذف بشه عالیه.لطفا مصاحبه دکتری رو حذف کنید واقعا هیچ مشکلی پیش نمی یاد.

سادون سادونی
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام واقعا حرف خوبی زدی واسه حذف مصاحبه اطفا پی اچ دی تست در این مورد یک نظرسنجی برگزار کنید

کنکور 99 در ایام کرونایی ایران
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

آزمون دکترا افتاد ۲۶تیر…. واقعا جز خستگی ذهن برای کسایی که از پارسال خوندن چیزی نموند… امیدوارم حداقل تا آون موقع این بیماری تموم بشه که دیگه کمپین تعویق راه نیوفته همه سلامت بیان سلامت برن

dfgdrgsd
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۰:۴۵ ق٫ظ

تاریخ آزمون دکتری هر دو وزارتخانه ۲۶ تیر؟؟؟!!!
مگه میشه؟؟؟!!
من در هردو ثبت نام کردم ینی دو رشته مختلف در هردو وزارتخانه
اونوقت چطوری تو یه روز هردو رو امتحان بدم؟؟؟؟
وای نه توروخدا جلوشو بگیرین

مجتبی
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۰۸ ب٫ظ

سلام به همه. ببینین ما قرار بود توی اسفند کنکور دکترا بدیم و خدارو شکر یه ماه عقب افتاد. و بعد از اون هم افتاد خرداد. چی داشتیم و چی داریم؟ این سوال مهمیه. خب اونی که درسخون باشه این زمانا در هر حال کمکش می کنه. اونی هم که درسخون نباشه یا نمیاد سرجلسه و جوش آزمون نمیزنه یا نهایتا یه هفته قبل از آزمون می خونه و … حالا استرس ازمون بیشتره یا استرس کرونا؟ همه می دونن که سلامتی از هر چیزی مهم تره. اونایی که میگن استرس کنکور اذیتشون می کنه کافیه چند کلام با دکتر محلشون درباره ی عوارض کرونا صحبت کنن ببینن کدوم سختتره. خصوصا اینکه همه خونواده داریم و اگه کرونا بگیریم احتمال خیلی زیاد به همه ی خونواده منتقل می شه. حالا همون سوال مهم. چی داشتیم و چی داریم؟ مهم ترین چیزی که توی این تعویق افتادنا داریم علم و تجربه درباره کروناست. ما هر روز که می گذره در مورد کرونا اطلاعات بیشتری پیدا می کنیم که زندگی رو واسمون آسونتر کرده. الان می دونیم که خیلی جاها که خطر ندارن می تونیم بدون ماسک بریم. و اینو هم مطمئن شدیم که قرار گرفتن با فرد ناقل زیر یه سقف به مدت بیشتر از نیم ساعت احتمال انتقال بیماری رو بالا می بره. کلاسای آزمون معمولا بیشتر از ۲۰ نفره هستن و مراقب هم که همه جا میره و میاد. ما اینو متوجه شدیم که ویروس سنگینه و روی زمین می نشینه. حالا توی آزمون ها دفترچه سوال رو مستقیم… ادامه نظر»

حامد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

شما بی زحمت دوسال دیگه صبر کن که اطلاعاتت در باره ویروس بیشتر بشه
برادر من میدونی خیلیا تیر اعزام هستن
میدونی اکثر بچه های ترم چهار پایان نامه دارن
میدونی که بین تیر و خرداد قرار نیس فرقی باشه
میدونی که تا حداقل یکسال دیگه واکسن دست مردم نمیرسه
میدونی که اکثرا شاغل هستن بعد بهونه بیرون رفتن برا آزمون رو میگیرن
اینارو گفتم که اطلاعاتت بیشتر بشه
حال شما کمپین بزن
ولی مطمئن باش برا تیرم بازم هستن که کمپین بزنن

نازنین
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ

دوستان بهتره خودمون را برای کنکور اماده کنیم، اینجور که معلومه کنکور در خرداد برگزار میشود. منم موافق تعویق هستم ولی نظر سازمان سنجش همون خرداد ماه است.

حامد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب٫ظ

با خوندن دوستان موافق تعویق میشه متوجه شد که اکثرا فک میکنن که اگه تیر یا مرداد آزمون برگزار بشه شرایط کاملا عادی یه خیلی کم خطر میشه خواهشا خودتون بیشتر فک کنید وقتی که کارشناسان میگن ویروس ربطی به گرما نداره وقتی توی شهرهای گرم بیشترین شیوع وجود داره وقتی کشوری مثل برزیل با وجود گرما بابحران روبه رو شده چجوری نظر شما براینه که تیر شرایط عادی میشه دوستان در نظر داشته باشید هرموقع از سال برگزار بشه باید با ماسک و دستکش بریم سرجلسه چون همون طور که میدونید واکسن حداقل یک سال دیگه ساخته نمیشه
خوبه خداروشکر اکثرا شاغل هستین خب سرکار نرید چون ممکنه ناقل بشید ما باید این واقعیت رو بپذیریم که فعلا با این ویروس زندگی کنیم
اتفاقا بهترین زمان همون خرداد چون با روند عادی سازی ممکنه تیر و مرداد دوباره با پیک بیماری مواجه بشیم

سجاد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

این درخواست برای تعویق هیچ ارتباطی به کرونا نداره، اخرین نگرانی این دوستان کرونا هست، وگرنه یک ماه زودتر یا دیرتر هیچ تاثیری بر قضیه ی کرونا نداره

دانشجو
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

پس نتیجه میگیریم که امسال کنکور برگزار نشه

سلامم
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ

سلام، بچه ها من با تعویق کنکور موافقم اما تعیین زمان مناسب به این سادگیا نیست. بعضی شهرها هنوز قرمزن و استان ما هم تازه پیکش شروع شده. مشکل کنکور هم سراسری بودنشه. چطور ممکنه یه شرایط کرونایی ثابت و قابل قبول و قابل پیش بینی و یکسان برای تمام شهرستانا وجود داشته باشه؟

سلامم
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سلامم

دوستان موافق برگزاری کنکور احتمالا یا از منطقه سفیدن یا نگران کرونا نیستن. این کنکور تو شرایط کرونایی اصلا عادلانه نیست چون تو هر استانی یک زمانی بیماری اوج داره و میتونه متفاوت با بقیه استانا باشه.
اگه سنجش نمیتونه کنکور عادلانه ای برگزار کنه دلیلی نداره ظرفیت دانشگاهها رو امسال پر کنه. ظرفیتهای خالیو بزاره برای سال بعد

saymon
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

خطر ابتلا به کرونا هست، حقیقتی هست که نمیشه از اون فرار کرد ولی اینکه بگیم بعضی ها به دنبال وقت خریدن هستن و یا سودجویی، نیت خوانی تلقی میشه و حرکت جالبی نیست. علاوه بر این، شرکت کنندگان کنکور ارشد خودشون میدونند که رقابت آنچنان سنگینی بین افراد نیست و حتی رتبه اول میانگین درصدهاش نزدیک به ۸۰ هست. به این معنی که افراد درس خون هم جا داره بیشتر بخونند برای درصد بیشتر.

تینا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

دوستان گلم الان شرایط خوب نیست، درسته همه برامون سخته که هی تعویق بیفته ولی اینم در نظر بگیرین خیلیا خانوادشون،یا بستگانشان به این ویروس مبتلا شده،الان شرایط خوبی نداره، ما یکطرفه قصاوت نکنیم،بهتره تا بهتر شدن وضعیت یکم صبر کنیم

امید
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

احتمالا دکتری بیفته اوایل تیر ماه/جالبه یه عده جوری کامنت میذارن انگار تمام افرادی ک نظر دادند از رشته ی خودش هستند.

سلامم
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  امید

اگه قرار بود تیر بیوفته دیگه دلیلی نداشت که بگن برای آزمون سراسری هم تاریخ جدید پیشنهاد دادیم! چون اون تو تیرماه بود فکر کنم

سالار
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۲۶ ق٫ظ

یک عده هستن که مطمعنن قبول نمیشن فقط میخوان ازمونو بدن برن پی زندگیشون. حالابه اجبار خانواده یا هرچیزی. ما به خاطر یه عده سیاهی لشکر که همیشه میان که صندلیا خالی نباشه که نباید سلامت یه ملتو به خطر بندازیم. اونی که خونده اگه سال بعدم امتحان بده مطمعن باشید رتبه میاره. چون فراموشی برا همه هست. فرصت خوندنم برا همه اضافه میشه. #موافق تعویق هستیم. #سلامتی اولیت داره بر یه ماه بیشتر خوندن

مونا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۱۶ ق٫ظ

من دوتا بچه دارم و یه مادر پیر که باهامون میمونه.ازخیلی وقت پیش تصمیم گرفتم سر جلسه نرم،چاره ای ندارم،نمیتونم بخاطر یه امتحان دکترا یه عمر عذاب وجدان داشته باشم،باورکنید دوساله دارم میخونم.موفق باشید.

داوطلب
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مونا

سلام دوست عزیز می‌دونم شرایط سختی دارید من خودم یک بچه دارم درس خواندن با بچه خیلی سخته اما حیف زحمت کشیدی شرکت کنید انشاالله قبول شوی ببخشید سخن دوستانه بود

مونا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  داوطلب

خیلی ممنون.میدونم که باید شرکت کنم ولی میترسم بخاطر اطرافیانم باید احتیاط کنم.البته اینم میدونم که احتمالا سال بعد بهترازین نخواهد بود.کاش ۹ اسفند کنکور برگزارمیشد….

نوید
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۰۹ ب٫ظ

کسی که تو طول یک سال نخونده نمیتونه تو این یک ماه تعویق خودشو به اونی که یک سال خونده برسونه،از طرفی اونی هم که تو طول یک سال خونده از کسی جا نمیمونه به خاطر یک ماه.
سربازی اینا هم همش بهانه است،مطمئن باشین خود سازمان نظام وظیفه به این موضوع رسیدگی میکنه.بالاتر از سلامتی چیزی هست؟

فاطمه
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۳۵ ب٫ظ

سلام خواهش میکنیم عقب بیفته من کامل خوندم آمادگی هم دارم اما من باماسک نمیتونم بشینم نه تنها من بلکه ۹۰درصدعزازان باماسک سخت تمرکز روکنکور حتی ثانیه ای نمیتونیم دربیاریم
اکثرا سن بیشتر هستن حتی ۲متر فاصله باشه باز تضمینی نیس ینفر مریض نباشه وفضا آلوده نشه بااون تب سنجم که نمیشه اصلا تشخیص کامل داد.

داوطلب
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام من هم با نظر شما موافقم

سیدمحمدرضا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۴:۰۳ ب٫ظ

اگرخیلی به فکرسلامتی خودتون و اطرافیان هستید نیاید سرجلسه..من نزدیک یه ساله زحمت کشیدم و نمیخوام بخاطر تنبلی یه عده هی ازمون عقب بیوفته..شاید یه عده خیلی کم نگران کرونا باشن ولی اغلب افرادی که موافق به تعویق افتادن هستن میخوان بیشتر بخونن چون زمانی رو ک قبلا بایدصرف میخوندن کردن صرف کارای دیگه کردن..کسی ک میخواست بخونه الان کامل خونده دیگه و دست وپا نمیزنه

نوید
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  سیدمحمدرضا

نمونه بارز افرادی که نکات بهداشتی رو رعایت نمیکنه

میلاد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سیدمحمدرضا

ممنون میشم خیلی قضاوت بدبینانه و خودخواهانه نداشته باشید…من قرار نیست نفر اول کنکور بشم، دکتری هم احتمالا ازاد میرم.. ولی چون تو شهرستان هستم میدونم بچه ها چه وضعیتی دارن… مگه چند درصد دانشجویان از سح رفاه بالایی برخوردارن که بگیم وقتشون رو صرف کارای دیگه کردن… ممکنه واقعا کرونا برای برخی تبعات خوبی نداشته این مدت… حالا مریض هم بشن..من و شما میریم عیادتشون؟ یا دارو میدیم؟ تنها کمکی که میشه کرد الکی ساز مخالف نزنیم..خداکنه برای همه به خیر بگذره. اونایی که قراره برتر بشن با درصد بالاتر، بقیه هم به سلامتی از جلسه ازمون بیان بیرون…دعای خیر کن سیدجان

داوطلب
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  سیدمحمدرضا

سلام دوست عزیز من هم.یکسال هست که خواندم و زحمت کشیدم خوب نمیتونم شرکت نکنم از طرفی بیماری تنفسی هم دارم فقط من نیستم خیلی ها هستن یا خودشون یا خانواده شون مشکل زمینه ای دارن سعی کنید فقط به فکر خودتون نباشید و از لفظ توهین آمیز استفاده نکنید

سالار
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سیدمحمدرضا

دوست من شما کی هستی که در مورد هزاران نفر داری نظر میدی! اولا خوندی دمت گرم. همه خوندن. هرکس ثبت نام کرده به یه امیدی اومده. ثانیا انقد سیاهی لشکر داریم که سالهاست میخونن و رد میشن. آزمون نداده از بالا نگاه نکن. کنکور دکترا ارشد و کارشناسی نیست میری میبینی هرچی خوندی ازشون سوال نیومده. از فرصت یک ماه استفاده کن و به فکر سلامت خودت نیستی خودخواه نباش به فکر سلامت دیگران باش. ما به خاطر یک عده سیاهی لشکر که شانسی شرکت کردن تو کنکور و می خوان هرچه زودتر شرشو بکنن که نمیتونیم سلامت خانواده ها رو به خطر بندازیم

میلاد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  سیدمحمدرضا

خیلی “خوندم، خوندم” می کنی… انگار فقط تو می دونی خوندن چیه و بقیه نمی دونن …. کاش میشد اینجا نتیجه کنکورمون رو بذاریم ببینیم کی “بهتر” خونده!!!!
ضمن اینکه شما هرچقدر هم که دست و پا بزنی فایده ای نداره چون به تعویق افتادن کنکور قطعی شده و فقط اعلام تاریخ نهاییش مونده…..
بهتره یه کم سرتو از توی اون کتابا بیاری بیرون و نگاهی به اخبار بندازی …

حورا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

ببخشید از کجا مطمین هستین که عقب افتاده؟من هم موافق تعویقم ولی هیچ خبری نخوندم ازش

سجاد
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ب٫ظ

اگه جرات آزمون دادن ندارید خب مسیر زندگیتون رو تغییر بدید، باور کنید اشتباه ترین کار توی این کشور ادانه ی تحصیله!
شما یا هیچکس دیگه مگه تاریخ اتمام کرونا رو میدونید که دنبال تعویق هستید؟
خود وزارت بهداشت مگه هزار بار تا حالا نگفته پایانش نا معلومه و چندتا پیک دیگه داره؟ خب ازمون بیست روز دیگه باشه یا چهل روز دیگه برای شما چه فرقی میگنه؟

و اگه ازمون یک ماه دیگه عقب افتاد چه تضمینی هست که شما باز شروع نمیکنید به خواهش و التماس که بازم آزمون رو عقب تر بندازید؟ چون قطعا یک ماه بعد هم کرونا هنوز هست هم ترس شما از آزمون دادن!
دیگران چطور انگیزه ای برای خوندن داشته باشن وقتی نمیدونن این تاریخ جدید قطعی هست یا نا؟ چند بار خودشون رو به امادگی برسونن دوباره بذارن کنار؟
واقعا اوج بی مسعولیتیه سازمان سنجشه اگه بخواد به تعویق بندازه.
اگه کلا کنسل کنه من مشکلی ندارم چون این سلامتی افراد رو تضمین میکنه، ولی اینکه بخواد دو هفته یک ماه عقب بندازه فقط بازی با زندگی و اعصاب بچه هاست و بدون اینکه هیچ تغییری در سلامت ازمون ایجاد بشه

جلال
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۲:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

درود بر شرفت

داوطلب کنکور دکترا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  سجاد

درود عزیز من با نظر شما موافقم

میلاد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

تعویق کنکور قطعیه و امروز فردا تاریخ سه تا کنکور وزارت علوم ( سراسری، ارشد، دکتری) اعلام میشه… یه کم اخبار رو دنبال کنید خواهشا …مصاحبه سخنگوی سازمان سنجش … توییت وزیر بهداشت … اینستاگرام عضو ستاد مقابله با کرونا ( آقای وهاب زاده)
ضمنا کسی که نگران سلامتی خودش و اطرافیانشه اسمشو نمیذارن “ترس “… اگه تو همه چیزو با ترسیدن و نترسیدن مقایسه می کنی نباید دیگران رو هم مثل خودت فکر کنی… اگرم تعویق های پی در پی اذیتت می کنه به نسخه خودت عمل کن و ” آزمون نده”
یه کم هم خواهشا از اون پیله ای که دور خودتون تنیدید بیاید بیرون … دنیا فقط اونی نیست که شما فکر می کنید…
والا….

سجاد
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

@میلاد
اینقدر با کلمات بازی نکن.
ببین صحبت اصلی اینه که وقتی سه ماه تعویق خطر کرونا رو کمتر نکرد و وقتی تمام سازمان های بهداشتی داخلی و خارجی اعلام کردن کرونا همچنان باقی میمونه تعویق یک ماهه تاثیری بر سلامت آزمون نداره، این معادله ی پیچیده ای نیست و حتی ی بچه ی چند ساله هم درکش میکنه!
مساله ی بعدی بی اعتمادی بچه ها به تاریخ های جدید هست که اعلام میشه، از کجا معلوم شما باز این بازی مسخره رو راه نمیندازید و تاریخ جدید رو هم کنسل نمیکنید؟ یا حداقل با مطرح کردنش تمرکز بچه ها رو به هم نمیزنید؟
تعویق یک ماهه فقط به معنی بازی با عصاب بچه هاست و هیچ تاثیری بر سلامت ازمون نداره.

رزیتا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

ای کاش لغو میشد
چون من که دکتری هستم هیچ تاثیری تو مصاحبه ام نداره و وای کاش حداقل فقط مال دانشگاه و رشته های پرطرفدار کنکور میشد نه همه

رزیتا
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  میلاد

خدا کنه اگه عقبم می اندازن یه دو سه ماه عقب بزن ،ما یکم از کتابا فاصله بگیرم ،منکه دیگه نمیتونم بهشون نگاه کنم .افسوس چون تمام کارام رو گذاشته بودم بعد کنکور اگه زمان دقیق مشخص شه با توجه باهمه شرایط عالی میشد

مسعود
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۲۴ ب٫ظ

عزیزانى که دلشون راضى به برگزارىِ کنکور تو این شرایط نیست، لطفاً بیخیال شرکت در این آزمون بشن و این حجم از پیگیرى هاشون رو صرفِ راه انداختنِ کمپینى کنن که پول ثبت نامشون به کنکور سال آینده منتقل بشه!
ما که واسه سال به ساله زندگیمون برنامه داریم نمیتونیم این بى برنامگىِ پیاپى رو تحمل کنیم!
اگر هم بحث سلامتى خودتون رو مطرح مى کنید و نمیتونید با رعایت مسائل بهداشتى آزمون بدید لطفاً امسال قید کنکور و دانشگاه رفتن رو بزنید چون همه اذعان دارن که این شرایط تا ماه هاى آینده همچنان حاکم خواهد بود!!

ثبت نام کنکور دکتری ۹۹
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۱۴ ب٫ظ

دوستان گرامی تا آخر امروز میتونید تو آدرس زیر در آزمون دکتری ۹۹ ثبت نام کنید
http://q.sanjesh.org/72453
زودتر اقدام کنید
موفق باشید

داوطلب
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ق٫ظ

منظورتون از ثبت نام کنکور دکتری برای امسال که هنوز کنکور ندادیم یا برای اسفند چند ماه دیگر هست متوجه نشدیم

الهه نصیری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۶ ب٫ظ

درود بر همه داوطلبین عزیز. کامنتها رو خوندم و بسیار متاسف شدم. من دواطلب کنکور دکترا هستم و هر زمان که مسئولین صلاح بدونن قطعا ازمون برگزار میشه و ماهم پیشنهاداتمون و ارائه دادیم. نظرات همه محترمه و همه حق دارن.برای من فرقی نمیکنه که ۹ خرداد برگزار شه یا نشه چون در زندگیم برای چیزی عجله ندارم و معتقدم زندگی خودش ۱ آزمون بزرگه که امیدوارم همه در اون آزمون موفق و سربلند باشیم، حالا گرفتن مدرک در اون خیلی هم مهم نیست! همه دکترها خوشبخت نیستن و همه ی خوشبخت ها هم لزوما دکتر نیستن! با تعویق حتی ده ها بار موافقم چون بحث سلامتی افراد وجامعه در میونه! گرچه اگر به تعویق هم نیفته نهایتا من شخصا سر جلسه نمیرم و دیگه جای بحث نداره و به تصمیم گیری مسیولین احترام میزارم! خیلی مهم نیست!ولی واقعیت اینه سلامتی باارزشترین دارایی ماست و دوستانی که خواهان تعویق هستن حق دارن! درد من از کامنت های دوستان هستن! عزیزی که داوطلب کنکور دکترایی شما حق نداری با کلامت دل دیگران و بشکنی! شما جز قشر تحصیلکرده ی جامعه هستی باید کمی مهربان تر و صبورتر و متواضعانه برخورد کنی! داشته هات مثل شغل، فرزند و به رخ بقیه میکشی که چی! عزیز دلم شما حق نداری بیکاری بقیه رو طعنه بزنی!بخدا، اگر دلی با کلام ما شکسته شه، خدا تمام دارایی ها و نعمتهامون و در عرض ۱ ثانیه خواهد گرفت! دوستان عزیزی که یکسال درس خوندید خداقوت، ان شاالله شما همه قبولید به لطف خدا، ولی حالا این… ادامه نظر»

حمید
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

خب الان کنکور رو انداختین یک یا دو ماه عقب
همه میدونیم کرونا در این مدت تمام نمیشه
فقط عقب میندازین ، خب با پروتکل بهداشتی برگزار کنید دیگه
با عقب انداختن که حل نمیشه

داوطلب
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

درست تموم نمیشه اما کمتر میشه مثل زمان اولش که همه ی استانها وضعیت قرمز داشتن ولی حالا وضعیت بهتر شده وحتی برخی استانها سفید شدن الان هم آمار زیر هزار نفره و خودش باعث امیدواری است شاید تا یکی دو ماه بعد خیلی خیلی بهتر بشه

مسافر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۹ ب٫ظ

من که از عید دارم میخونم انشالله به تعویق بیوفته تا روی هر چی رقیب اه رو کم کنم

مانی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  مسافر

باریکلا تو می تونی .. ولی کسایی که تا حالا خوندن هم روی تو رو کم می کنن

رز
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۹ ۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  مسافر

خداروشکر

حسینی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب٫ظ

اگه کسی به فکر سلامتیش هست و فکر‌میکنه که اگه کنکور برگذار شه کرونا میگیره ، در آزمون شرکت نکنه و سال بعد آزمون بده . به گفته خودشون سلامتی مهم تره. موفق باشید

نفس
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

شما که نمیخواید کنکور بدید انقدر تعویق تعویق نکنید.نیاید سر جلسه اصلا.تقصیر ما چیه که وقتمومو گذاشتیم خوندیم.شماها نهایتا هم بخواید کنکور بدید رتبتون بالای ۵۰۰…مارو بیچاره کردید از بس تعویق میکنید.نیاید اقا سرکنکور…نیااااید.

صادق
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

سلام . واقعا خسته نشدید از بس گفتید تعویق تعویق خب اگه نمی‌خواهید امتحان بدید و نگرانید برای سلامتی تون امسال شرکت نکنید. شما که می‌فرماید مصاحبه مهرماه باشه در جریان هستید پیک دوم کرونا طبق گفته وزارت بهداشت از مهره . لطفاً با این نظرات تون برای آینده بقیه تصمیم گیری نکنید.

حسینی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

دقیقا . اونایی که نخوندن موافق تعویق کنکورن. ما ضرر میکنیم اینطوری

Reza
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

نطر سنجی بود دوست عزیز و تعداد موافقین تعویق کنکور بیشتر بودن و قطعا ما هم برای خودمون و آیندمون حق تصمیم گیری داریم به نظرم کار درست همینه که عقب بیفته

الی جان
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

تاسف

الهه
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ

توروخدا یه کاریش کنید
استرس کنکور و نهایی کم بود استرس این که قرار کرونا بگیریم هم اومد روش
(کاش خدا کاری کند)

Gol
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ق٫ظ

سلام راستش من همسرم میخواد کنکور بده دکتری و فقط کافیه یه نفر از افرادی که تو جلسه هست ناقل باشه خدای نکرده همه میگیرن . درسته هم من و هم خودش خسته شدیم ولی نعمت سلامتی خیلی مهم تر از مسائل دیگه است.

امید
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳ ق٫ظ

یه عده میگن خبری نیست همه درحال رفت و آمدن ماچرا نریم سر جلسه. قابل توجهتون رشد صعودی استان هارو رصد بکنید، و باخودتون فکرکنید چرا رشد صعودی داشته/درضمن خیلی ازشهرها آنچنان امکانات بهداشتی ندارند که استان های بزرگ دارند و اگرکسی مبتلاشد سلامتیش واقعادرخطر هست/اونایی ک بی توجهی میکنند خودخواه و بی فکر هستند. /باید همه ی دستگاها باهم هماهنگ بشوند تا افرادی که ثبت نام کردند بتونند شرکت کنند/اگر افرادی سربازیشون میرسه کمپین تشکیل بدهند تا نظام وظیفه براشون شرایط مناسب قبول کنند.

ساوا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ق٫ظ

با سلام
با توجه به آمار بالای موافقین تعویق کنکورهای ارشد و دکتری۹۹ به جهت حفظ سلامتی داوطلبین، امید است که ستاد ملی مبارزه با کرونا شرایطی را در زمان مناسبی برای برگزاری ازمون های ارشد و دکتری قرار دهد که قبل از همه چیز سلامتی داوطلبین تضمین شود و حتی الامکان در زمانی (غیر از خرداد) برگزار شود که به هیچ عنوان از ماسک و دستکش استفاده نکنیم. یا این که تا شهریور تدابیری فراهم شود که آزمون را به صورت کاملا الکترونیکی در سراسر کشور و به شکل کاملا حرفه ای و مهندسی شده برگزار کنند که نهایتا سلامتی داوطبین محافظت شود و مهر ماه مصاحبه بگیرن و نیمه دوم یعنی بهمن در صورت قبولی ثبت نام کنیم یعنی یک ترم عقب بیفیتم بهتره اما مبتلا نشویم.

Sara
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ

ارشد همون خرداد برگزاربشه نهایت ۲ساعت سرجلسه ایم من بعدازسه ماه امروز رفتم بیرون همه بیرون وخیابون در حال گشت وگذارن وهیشکی یادش نیس کروناهست بدون ماسک ودستکش وزندگی عادیشون رومیکنن نمیتونیمم درس بخونیم تمرکز نداریم یکی میگه براساس معدل برمیدارن یکی میگه برگزارنمیشه بیشتراز کرونا ب مغزمون فشارآورده

توتونچی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۳ ب٫ظ

حفظ سلامتی خودوافرادخانواده مهمتراز آزمون دکترا وارشدمیباشد؛
بزرگواران سازمان سنجش بهمراه ستاد مقابله با کرونا لطفا به فکر سلامت افراد موافق ومخالف باشید

Shahri
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ

با سلام خدمت دوستان ! من به شخصه مدت زیادی هست برای آزمون میخونم اما خدمت اون دوستانی بگم که مخاف تعویق آزمون هستن و میگن یکسال میخونیم و خوندن فرسایشی میشه!! خدمت دوستان در اولویت اول ما بحث سلامتی خودمون و خوانوادمون هست بعد از اون بحث های برنامه ریزی کنکور و شغلو و دیگر مسئله ها مطرح میشه ما اگر سلامتی خودمون هم برامون اهمیت نداشته باشه هم اما در مقابل سلامتی عزیزامون حداقلش مسئولیت داریم!! و وقتی طبق پیشبینی های ستاد کرونا ابتلا به کرونا در تابستان احتمالش و ریسکش پایین تره و کنکور های وزارت بهداشت قوه قضاییه هم به خاطر همون تعویق افتاده چرا باید با تعویق مخالفت بشه!! حتی اگه سازمان سنجش با مسائل بهداشتی بخواد کنترل کنه که نمیتونه!! در تجمعات خارج از سالن دیگه کنترلی نیس !!! سخن آخرم برای بار چندم میگم برای دوستانی که در قبال سلامتی خودشون بی تفاوتن ماقبل از هر مسئله ای در قبال سلامتی نزدیک ترین اشخاص زندگیمون که دوستشون داریم مسئولیم و اگر خدای نکرده اتفاقی بیوفته سازمان سنجش مسئولیت قبول نمیکنه و یه عمر پشیمونی به بار میاد !!

باغبانی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ

باسلام خدمت دوستان.رعایت واجرای پروتکل بهداشتی اون هم بااین حجم ازجمعیت کاری غیرممکن میباشد.چون آزمون درطی چندین ساعت ودرمحیطی مسقف برگزارمیشود خطر ابتلا رابالامیبرد.علاوه براین رعایت پروتکل بهداشتی درزمان تست زدن برای خودداوطلب بسیارمشقت بار میباشد.لذاخواهشمندیم تازمان مساعدشدن شرایط وروند رو به کاهش این ویروس منحوس آزمون دکتری به تعویق بیوفته.چون اگر من نوعی درگیر بیماری بشم،خانواده ام هم درگیر میشن

زهرا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۰ ب٫ظ

درود بر همه داوطلبین عزیز. کامنتها رو خوندم و بسیار متاسف شدم. من دواطلب کنکور دکترا هستم و هر زمان که مسئولین صلاح بدونن قطعا ازمون برگزار میشه و ماهم پیشنهاداتمون و ارائه دادیم. نظرات همه محترمه و همه حق دارن.برای من فرقی نمیکنه که ۹ خرداد برگزار شه یا نشه چون در زندگیم برای چیزی عجله ندارم و معتقدم زندگی خودش ۱ آزمون بزرگه که امیدوارم همه در اون آزمون موفق و سربلند باشیم، حالا گرفتن مدرک در اون خیلی هم مهم نیست! همه دکترها خوشبخت نیستن و همه ی خوشبخت ها هم لزوما دکتر نیستن! با تعویق حتی ده ها بار موافقم چون بحث سلامتی افراد وجامعه در میونه! گرچه اگر به تعویق هم نیفته نهایتا من شخصا سر جلسه نمیرم و دیگه جای بحث نداره و به تصمیم گیری مسیولین احترام میزارم! خیلی مهم نیست!ولی واقعیت اینه سلامتی باارزشترین دارایی ماست و دوستانی که خواهان تعویق هستن حق دارن! درد من از کامنت های دوستان هستن! عزیزی که داوطلب کنکور دکترایی شما حق نداری با کلامت دل دیگران و بشکنی! شما جز قشر تحصیلکرده ی جامعه هستی باید کمی مهربان تر و صبورتر و متواضعانه برخورد کنی! داشته هات مثل شغل، فرزند و به رخ بقیه میکشی که چی! عزیز دلم شما حق نداری بیکاری بقیه رو طعنه بزنی!بخدا، اگر دلی با کلام ما شکسته شه، خدا تمام دارایی ها و نعمتهامون و در عرض ۱ ثانیه خواهد گرفت! دوستان عزیزی که یکسال درس خوندید خداقوت، ان شاالله شما همه قبولید به لطف خدا، ولی حالا این… ادامه نظر»

ابراهیم جباری
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سرکار خانم زهرا، سلام میخواستم مطلبی به سبک پاورقی های گذشتگان در خصوص سلامتی داوطلببن آزمون دکترا و ضرورت تغییر زمان از خرداد ماه به اواسط مرداد که امکان برگزاری آزمون حتی در محیط باز ممکن میباشد، بنویسم اما نگاشته شما چنان جامع و کافی بود که نیازی به اضافه کردن مطلبی نمیبینم، هر چه بنا بود بگویم و بگویند شما گفته اید، دست مریزاد و حق یارتان

زهرا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۰۲ ق٫ظ

جناب آقای جباری پایدار باشید. سپاس از لطفتون

مهلا
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

من هم از نگاه جامع شما لذت بردم

خانم الهه
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

عالی گفتی عزیز دل
تمام حرفا رو زدی
باید به وجود همچین آدمایی افتخار کرد

سمیه
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

آفرین بانو…هزار آفرین

مهتاب
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۸ ب٫ظ

با سلام تو رو خدا تکلیف مارو روشن کنین دیوانه شدیم

محسن
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ

من ازاستان بوشهر هستم. آخرین استانی که مبتلابه کروناشد. اما آمار این روزهای استان هرروز بیشتر میشه.مشکل اینجاست که سازمان سنجش نباید داوطلب جدید بگیره اما داره سواستفاده میکنه برای کسب درآمدازاین وضعیت، /امروز زدن ویرایش فقط تغییر حوزه رفتم دیدم هیچ تغییری نکرده و فقط یجاست /درعوض سایت بازگذاشتن برای ثبت نام مجدد و این به احتمال۹۹درصد معنیش این هست که کنکور تعویق میفته /لطفا به شعور ما توهین نکنید

س
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۸ ب٫ظ

من دوبار قبول شدم دکترا توی مصاحبه ردشدم والله از شهریور پارسال دارم‌می خونم تا الان کنکور هم سه ماه افتاد عقب خداروشکر دوبار هم دارم می خونم ولی کنکور برگزار بشه تا خیالمان راحت بشه از کنکور دکتری .واقعا بعضیها که میگن دوباره تعویق بیافته ازمون دکتری خیلی لوس و بچه هستن.

مینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ب٫ظ

آقا و خانمی که یه هفتست شروع کردی درس خوندن شما از عدم خستگی صحبت نکن لطفا. وقتی بیا بگو نباید خسته بشی که مثل ما داوطلبان واقعی یکسال وقتت رو گذاشته باشی برای درس خوندن.

ریحانه
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

چرا واقعا شماها انقدر تنگ نظرین. حالا یکی براش این فرصت پیش بیاد و تازه شروع کنه به درس خوندن. چه عیبی داره باید براش خوشحالم باشی. به نظرم خدا خیلی بزرگتر از چیزی هست که شما دارین میبینین. موفقیت تو ربطی به موفقیت یا شکست یکی دیگه نداره.

مسافر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

احسنت

مینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۰ ب٫ظ

کنکور دکترا مثل هر کنکور دیگری یعنی برنامه ریزی و تمرکز. بحث رقابت مطرح است. اغلب ما شاغل و دارای فرزند و خانواده مستقل هستیم. بچه ۱۲ ساله نیستیم. فقط کنکور دغدغه ما نیست. خستگی فقط ناشی از درس خوندن نیست که فورا و بی فکر جواب میدید. بی برنامه گی در زمینه برگزاری و تعویق چندباره بسبار غیر مسولانه است. اونهایی که نا شاغلن نه بچه و چیزی و بیکارن براشون مهم نیست. تاحالا هم درس نخوندن الان میخوان بخونن چون اجبارا تو خونه موندن.

س
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ

با سلام من‌مخالف ۱۰۰درصد تعویق ازمون دکتری ۹۹هستم چون سه ماه افتاده عقب بعد سه ماه میخواهد برگزار بشه ولی بعضی ها باحساسیتهای الکی میخواهند دوباره به عقب اش بندازند کار خوبی نیست‌ والله حالا ازمون بیافته تیرماه باخردادماه چه تغییری میکنه.خواهشن همون ۹خردادماه ازمون برگزار بشه عالیه متشکرم متشکرم متشکرم

***
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۳ ب٫ظ

عزیزانی که میگن ما دیگه بیشتر از این نمیتونیم درس بخونیم، دیگه خسته شدیم….
با این تفاسیر چطور میخواید دکتری بخونید؟!
مطمئن باشید برای مقطع دکتری هر چی بیشتر بخونید ضرر نمی‌کنید.

مینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ***

متوجه نیستید بحث کنکور متفاوت ظاهرا

مینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ***

مطمنا شما یک هفتست استارت زدی

***
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

محض اطلاع از مهر دارم میخونم… بعد از تعویق هم دیگه حوصله خوندن نداشتم. میخوام بگم که اگه اسفند امتحان میدادم حتما بهتر میشدم. فقط به خاطر سلامتی خواهان تعویق هستم. میدونم اگه کسی بیماری زمینه ای داشته باشه دیگه با این ویروس کارش تمومه…

مسافر
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

چه اشکالی داره

احمد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  ***

خخخخخخ. دکترا چند واحد درس داره و بقیه تحقیق

***
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  احمد

هههههههههههه. شما که همون چند واحد رو هم ظاهرا به زور پاس می کنید. تحقیقتون هم حتما بیرون واستون انجام میدن…

***
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  احمد

شما که ظاهراً همون چند واحد رو هم به سختی پاس می کنید…

ملینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ

اینایی که میگین یک ساله درس خوندین چرا ایتو بهانه کردین میخان ملت زمان بخر
کسی که یک ساله درس خونده از کسی که میخاد تازه استارت بزنه نباید بترسه
ما هم برنامه زندگیمون مختل شده فقط برنامه زندگی شما نیست که مختل شده
من و عده دیگر بیماری زمینه ای داریم از وقتی شیوع کرونا جدی شده قرنطینه هستیم بیرون نرفتیم
تو این مدت هم خوب مطالعه داشتیم دنبال خرید زمان نیستیم
برای مصاحبه هم با داشتن مقاله اماده ایم
ولی سلامتی و احترام به هموطنامون که یا خودشون مبتلا شدن یا خانواده هاشون رو در نظر میگیریم
اسفند که کنکور لغو شد شمار مبتلایان ۱۰۰ نفر بود
الان که روزانه ۱۰۰۰ نفر مبتلا جدید و تو کل کشور ۹۵ هزار مبتلا داریم بریم امتحان بدیم
شما که اینقدر برات مهمه کنکور بدی همون اسفند مخالفت میکردی نه الان
الان شما از‌ فقط هدفتون اینه که مبدونید نصفی از رقبا با مبتلا شدن از خیر کنکور گذشتن یا خانوادشون مبتلا شده یا میترسه بره سر جلسه و از خیر کنکور امسال میگذره
شما از این دید نفع رو میخاهید بخرید

کنکوری
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ب٫ظ

با سلام
به خدا اگه باز تاریخ کنکور دکتری رو عوض کنید میکشیم خودمون رو.
این چه وضعشه.کدوم داوطلب گفته باید به تعویق بیفته.

سلامم
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  کنکوری

سلام، کلا آدم دلیل برای خودکشی زیاد داره!!!
اما خودکشی یک فکر شیطانیه

مینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

لطفا بس کنید این درخواست تعویق رو. مدتها وقت داشتید مطالعه کنید اما وقتتون رو به خوشگذرونی و بطالت اختصاص دادید. الان که از روی اجبار در منزل موندید میخواید زمان بخرید و درس بخونید. ما چندین بار برنامه ریزی مون خراب شد. زندگیمون همش شده خوندن برا کنکور دکترا. از لحاظ روانی خسته ایم. چون مدتهاست درس خوندیم. اما شمایی که که تازه شروع کردین طبیعتا تازه نفسین. عادلانه نیست. این بحث خسته کننده رو تمام کنید.

سعید خان
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

الان که دیگه فایده نداره
هنوز متوجه نشدید تعویق میفته

احمد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  سعید خان

چیزی درباره تعویق صد در صدی گفته نشده. آمار امروز کرونا ۸۰۶ نفر

فاطمه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

دقیقا همینطوره . چندبار باید برسونیم خودمونو به اوج باز به تعویق بیفته دوباره بلاتکلیفی و سردرگمی و درس خوندن. والا خسته شدیم
اونایی که اصرار به تعویق دارن اکثرا کسایی هستن که تازه خوندن رو شروع کردن وگرنه همون اسفند هم که کنسل شد تمام برنانه ریزی های ما به هم ریخت و کلی به ضررمون شد

ابراهیم جباری
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سلام شما از کجا اطمینان دارید که کسانیکه اصرار به تعویق افتادن دارند تازه شروع به درس خواندن کرده اند؟ از طرفی مثلا پس از آزمون چه کاری میتوانید انجام بدهید که یکماه تغییر زمان باعث سر در گمی شما شده.؟ یعنی گزینه سلامتی در این نظر سنجی دروغی برای درس خواندن است؟ خانم محترم شما نادانسته به اکثریتی توهین میکنید، لطفا حرمت قلم را حفظ کنید

سمانه
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

واقعا کسایی که فک میکنین بقیه به خاطر نخوندن موافق تعویق هستن رو درک نمیکنم. کنکور دکتری فقط خوندن نیست که هر کسی توی این سه ماه بیشتر خوند قبول شه . همونطور که خودتون میدونید به رزومه قوی نیاز داره. کسی هم که سعی کرده رزومه اش رو قوی کرده از همون اول مسلما برای کنکورش برنامه داشته و خونده. کسی هم که رزومه نداره با سه ماه هیچ کاری نمیتونه بکنه. واقعا این طرز تفکر ها که مثل بچه های خردسال فکر میکنین زشته . چه چیزی از سلامتی مهم تر هست. من خودم پدر و مادرم سنشون بالاس بیماری زمینه ای دارن. اگه خدای نکرده من ناقل بشم و به اون ها انتقال بدم چه طور میتونم خودم رو ببخشم. و خیلی های دیگه آسم دارن، خیلی ها عزیزاشون مریض شدن. کاش فقط منافع خودمون رو نمی دیدیم.یه مقدار حس همدلی هم داشتیم .

ابراهیم جباری
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

سمانه گرامی ،سلام و درود بر والدین بزرگواری که دختری چون شما را تربیت کرده اند، این همه نوشتیم و گفتند که تنها خطر برای من داوطلب نیست طیف وسیعی از افراد درگیر میباشند، از دست اندکاران برگزاری جلسه گرفته تا رانندگان وسائط نقلیه و … از سر عده ای فرو نمیرود، و ایراد های فوق بنی اسراییلی می آورند. بر فرض محال در بین ششهزار نفر که میانگین داوطلبین مرکز هر استان میباشند فقط پنج نفر الوده باشند که بیشتر هستند و با عث مرگ فقط یکنفر از شما نخبگان شوند ایا این مدرک دکترا ارزشش را خواهد داشت؟ خدا بیامرزد زنده یاد بانو پروین را که سرود: در سر عقل میباید / بی کلاهی عار نیست.

مهدی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

خواستار تعویق کنکور ارشد هستم

حجت - عمران - ژئوتکنیک
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

مخالف تعویق آزمون دکتری هستم.

منصوره
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳ ب٫ظ

واقعا گیج شدیم دیگه، وقتی که وضعیت قرمزه یا لغو کنید کنکورو و یه جایگزین بذارید. یا یه تاریخ درست بدید. ما هی باید برنامه عوض کنیم. چقدر استرس بکشیم؟؟؟

مانی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

از سازمان سنجش خواهش می کنم از موافقان کنکور در ۹ خرداد به عنوان گروه آزمایش، در ۹ خرداد آزمون بگیرن اگر تونستن تمام شرایط را رعایت کنن و کسی مریض نشد ۱ ماه بعدش از ما امتحان بگیرن. اینجوری هم اونا بعد ۹ خرداد به کاراشون میرسن هم ما مطمئن می شیم که سازمان سنجش میتونه ازمونو برگزار کنه.

وویهان
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

عالی بود هوشمندانه و بهترین جوابی که در این مدت خوندم! قطعا تعداد زیادی آلوده به ویروس کرونا میشن متاسفانه! دکترهایی که هرگز دکتر نشدند! جهان این دکترها رو خواهد شناخت!

الناز
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

درخواست تعویق دکتری را دارم

محمد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

اگه شرایط عادیه پس چرا خودشون جلسات را مجازی برگزار میکنن. فقط سلامتی خودشون مهمه

ماما
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱ ق٫ظ

بخدا من از خدامه زوتد کنکور تموم بشه و کلی برنامه ریزی کردم برای بعد از کنکور امااا به فکر کسایی هستم که تو این مدت نتونستن درس بخونن پس منم موافق تعویقم

فرزانه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

درخواست تعویق آزمون دکتری را دارم

سمانه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۷ ق٫ظ

با توجه به شرایط پیش اومده در شهرما که وضعیت قرمزه درخواست دارم آزمون دکتری به تعویق بیفته

مینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

شهر دیگری رو انتخاب کن. فرصت ویرایش برای همینه

محمد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

وقتی شهرما با مرکز استانش ۵ساعت فاصله داره . بنظرت کجا رو میشه زد

سمینه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

واقعا؟ یعنی شهر دیگه ای رو انتخاب کنم رشته مو میتونم عوض کنم؟؟؟

محمدی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ق٫ظ

دوستای عزیزی که مخالف تعویق کنکور و نهایی هستن
یکم به فکر کسایی باشن که خودشون یا عزیزاشون کرونا گرفته بودن
یکم به فکر کسایی باشن که مکان مناسبی برای درس خوندن نداشتن و تو کتابخونه و کمپ درس میخوندن
کسی که از الان نمیتونه به فکر هم نوعان خودش باشه چطور میتونه در آینده به مردم و کشورش عادلانه خدمت کنه ؟
مطمئن باشید خدا کمکمون میکنه و اگر شما رحم داشته باشید خدا هم بهمون رحم میکنه
توکل به خدا کنید
یا حق

مینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمدی

هموطن و هم نوع عزیز آزمون بعدی بهمن ماه. پس راه زیادی نمونده. خودت رو برای بعدی اماده کن. گناه ما چیه که از این روند طولانی به شدت خسته ایم

محمدی
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

گناه پرستارا و دکترا چیه که باید روزی صدنفر ادم جلو چشماشون بمیرن
خسته شدی عزیزم همه از این اوضاع افتضاح خسته شدن
منم درس خوندم و الان واقعا کلافه شدم
اما دوست دارم با کلی امید و آرزو که برای آیندم دارم کرونا بگیرم نه من بلکه همه بچه های همسن من

خوزستانی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۵ ق٫ظ

حداقل زمان دقیق کنکور رو اعلام کنید…درس خوندن که همینطوری نیست برنامه میخواد..ما بدونیم تا کی و چطوری درس بخونیم…همینجوری از رو احتمالات نگید…

محمدی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  خوزستانی

آیا تاحالا کسی تونسته مشخص کنه که قراره چه زمانی کرونا کاملا از بین بره؟؟؟؟
هرچی باشه سلامتی که خدا امانت بهمون داده مهم تره

کنکوری۹۹
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق٫ظ

ای خدا آخه چجوری ۴ ساعت با ماسک و دستکش
من خودم الان دو ماه بخاطر مشکل نفس تنگی که برام پیش اومده نمیتونم ماسک بزنم

الان یه کوچولو عقب تر پول بره تو حسابتون چی میشه اخه
من از خدامه زودتر کنکور بدم راحت بشم ولی وقتی قرار نیست مهر بریم دانشگاه کنکور چه فایده ای داره اخه
فقط بلدین زجر بدین آدمو

دوازدهمی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

فقط کنکور دکتری و ارشد
پس ما دوازدهمی های بدبخت که هم باید نهایی بریم و هم کنکور سراسری چی
جالبه به همه اهمیت میدن و نظر میپرسن و جون همه مهمه غیز ما سال آخریای دبیرستان نه خودمون مهم هستیم نه خوانوادهامون واقعا برای همچین مسئولا و همچین نظام آموزشی متاسفم .

جواد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ق٫ظ

عرض سلام و خسته نباشید خدمت همگی. منم همون موقع که گفتن تعویق بشه مخالف بودم، چون همه برنامه ریزی کرده بودم برا اسفندو میتونست برگزار بشه ولی نشد ولی الان هم اینطور که نمیشه هر سری بگن معلوم نیست کی برگزار شه صحبت کنیم ببینیم چی میشه، دانشجو چه اشتباهی کرده. شما باید وقت بزارید و یه زمان رو مشخص کنید که دانشجو دوباره وقت بزاره و تکلیف خودش رو بدونه والا من برا اسفند آماده آماده بودم ولی الان شاید ۲۰ درصد آمادگی کمتر داشته باشم. تمام مشکلات دانشجویان بخاطر سردرگمی هست اگه زمان مشخص باشه همه مشکلات حل میشه. یه چیز دیگه ای هم هست، اینکه اونای که موافق تعویق هستن و تا الان نخوندن از الان به بعدم نمیخونن یا حداقل کم میخونن، فقط فرصت خوبی هست که ما مشکلات درسی رو برطرف کنیم که متاسفانه تکلیف خودمون رو نمی دونیم و بی رمق شدیمه. با آرزوی موفقیت همه، تو تمام مراحل زندگی.

مارال
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ق٫ظ

سلام.این بیماری کرونا تمام زندگیم را مختل کرده. سه نفر از عزیزانم را ازدست دادم.خودم بیمار شدن. مشکلات اقتصادی از طرف دیگر. خواستار تعویق کنکور ارشد هستم

مارال
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ق٫ظ

سلام .با شیوع بیماری کرونا تمام زندگیم تحت شعاع قرار گرفته. از دست دادن سه نفر از عزیزانم، مریض شدن خودم ، مشکلات اقتصادی. من خواستار تعویق کنکور ارشد هستم

..
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ق٫ظ

سلام اگه امکانش هست کنکور۹۹را مهرماه برگزار کنید که ما کنکوری ها ترم بهمن دانشگاه بریم لطفا شرایط استرس دانش آموزان و بیماران زمینه ای را هم درنظر بگیرید آزمون با چهار ساعت دستکش و ماسک؟؟؟

مهتامحمد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ق٫ظ

ازاقای نمکی صمیمانه سپاسگزاریم

هلیا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۳۳ ق٫ظ

به نظر من تعویق بهتره چون بعضیا واقعا مشکل رفت و آمد دارن ولی نه تعویق بدون برنامه که باعث این مشکلات بشه! باید تو زمانی که تعویق میفته مشکل خوابگاهی ها حل بشه، مکان های آزمون بیشتر بشه و تدابیر درست اتخاذ شه، من آماده ی امتحانم ولی موافق تعویقم بیکار هم نیستم هم متاهلم هم شاغل، ولی واقعا خودمو میذارم جای دوستانی که باید سفر کنن و میفهمم چی میگن.
در مورد دوستانی که میگن زمان طولانی درس خوندن و حالا خسته شدن هم متعجبم، پی اچ دی یعنی درس خوندن مداوم پس باید به هر روز چندین ساعت درس خوندن در هر صورت عادت کنید.
در نهایت امیدوارم تصمیماتی بگیرن که برای هر دو طرف عادلانه باشه.

خانوم میم
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۵ ق٫ظ

بچه های عزیزی که مخالف تعویق هستید میدونم این شرایط به ضرر شماست اما لطفاً کمی از موضع بچه های موافق به قضیه نگاه کنید. خیلی ها بخاطر کرونا داغ دار شدن.منصفانه نیست بهشون فرصت دوباره داده نشه. داوطلبانی که داغدار یا درگیر بیماری کرونا بودن بخاطر اینکه حتی اجازه عزاداری به صورت عمومی نداشتن درگیر مشکلات روحی اند، حداقل کمک ما به اونها اینکه فرصت رو از اونها نگیریم، با دوماه تعویق کنکور شما عقب نمیفتید اما کسی که عزیزش رو از دست داده واسه کرونا می‌تونه با فاصله کمی از شما رتبه قابل قبولی کسب کنه.بهم رحم کنیم قطعا خدا هم به ما رحم خواهد کرد

ک.زاده
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ق٫ظ

این دوستان عزیزی که میگویند کنکور همان خرداد برگزار بشه ما کلی درس خوانده ایم۲ماه دیگر هم درس بخوانن اتقاقی برایشان نمی افتد و حواسشان هم به این نکته باشه با ماسک و دستکش تمرین کنن که همه چی با اون شرایط باید یادشان بیاید !

فرید
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۶ ق٫ظ

با سلام. امیدواریم که کنکور ارشد و دکترای ۹۹ به مرداد ماه به تعویق بیفته. باتشکر از مسئولان ستاد مبارزه با کرونا و داوطلبانی که حمایت میکنند.

ستاره
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۵ ق٫ظ

مسخرشو درآوردن چندبار به تعویق میندازن.اه.برگزار کنید بره می خواهیم بشینیم واسه وکالت بخونیم

عشق
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  ستاره

عزیزم تویی که از الان نمیتونی به فکر بقیه باشی و فقط خودتو میبینی
چطور میتونه بعدا که وکیل شد از حقوق دیگران عادلانه دفاع کنی؟؟؟؟؟

...
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

با این روحیه نه دکتری نه وکیل
ببین کی اینو گفتم بهت
وقتی نتایج اومد به حرفم میرسی

زهرا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۲۱ ق٫ظ

سپاس از تمامی مسئولین که صدای ما را شنیدند. سپاس از تمامی کسانی که پیگیری کردند. سپاس از تمام افراد فهیمی که بخاطر سلامتی جامعه، با تعویق زمان آزمون ها مخصوصا دکترا موافقت کردند. سپاس که سلامتی فرزندان ایران زمین برای شما مهم است. ان شاء الله که آزمون نهایی مدارس هم از تیرماه شروع شود و هیچ آزمونی بخاطر سلامتی آینده سازان عزیز کشور تا انتهای خرداد برگزار نشود. برای همه ی دوستان سلامتی، لبخند، شادی، عشق و امید، برکت آرزومندم.

سینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۸ ق٫ظ

مخالف_تعویق_کنکور_ارشد_هستیم
عاجزانه خواهشمندیم کنکور در موعد خودش برگزار بشه اما با رعایت نکات بهداشتی

اکبر
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

خخخخخخخخخخخخ

تشکر از دکتر نمکی، وزیر محترم بهداشت.
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ

صمیمانه از جناب آقای دکتر نمکی ، وزیر محترم بهداشت تشکر و قدردانی میکنیم. چرا که از اول شیوع این ویروس منحوس، تا حالا با همت والا تمام ملت رو پشتیبانی کردند و الان هم به فریاد جان و سلامتی جوانان غیور این مملکت شتافتند و سلامتی جوانان نخبه رو در اولویت قرار دادند. امیدواریم که این بزرگوار همیشه پیروز و سر بلند باشند. انشااله.

جهرمی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۲۸ ق٫ظ

من موقع ثبت نام دانشجوی ترم آخر ارشد بودم و به دلیل اینکه فرصت کافی برا مطالعه نداشتم، اصلا دکترا رو ثبت نام نکردم.
از سازمان سنجش عاجزانه تقاضا می‌کنم یه فرصت دیگه برا ثبت نام در اختیار از جاماندگان قرار بده.

سعید خان
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ

بعضیا یجوری اینجا کامنت میزارن مرتب تکرار و التماس که آقای خدایی فلان و بهمان که ادم فکر میکنه خدایی میاد هر روز اینجا رو چک میکنه و گزارش میده به وزیر بهداشت خخخخ
دوستان مخالف تعویق :با خدایی رو صدا کردن و درخواست دادن اینجا فقط اعصاب و روانتون داغون میشه و البته ادمین محترم خسته میشه بخدا / این بنده خدا چه گناهی کرده اینجا اسیر ما شده
میخواین فراخوان بدید رای جمع کنید تا صداتون شنیده بشه / کاملا آزاد همه اقوام و خویشانم جمع کنید تا رای بدن
میدونید مشکل مخالفان تعویق چیه / حداقل باید دو سه هزارتا باشید تا بتونید با به گفته خودتون تقلب از رای خانوادتون مثه ما بشین ۱۲۰۰۰
شما نهایت صدتا باشین نهایت میشه ۴۰۰ تا / والا ته ته تهش همینه دیگه بقول رفیقمون تینک سنگینی هم نیاز نداره
اگه به اکثریت تنبل و درس نخون و ترسوی ماست ترجیح میدیم تعویق بیفته / البته بلا نسبت دوستان

زهرا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

کنکور اختیاریه و اجباری نیست داوطلبانی ک نگران سلامتیشون هستن و یا آمادگی لازم برای آزمون رو ندارن میتونن سال بعدکنکور بدن اینطور آزمونشون یک سال عقب افتاده و کلی هم وقت دارن!!همه مشاغل سر پست هاشون هستن و تردد هم به روال پیش میره یک آزمون چندساعت..چندماه زندگی مارو مختل کرده تعویق مجدد صحیح نیست

سایه
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

از بین این چهار هزارو خورده ای که نظر سنجی شرکت کردن مگه چند نفرشون خوب و با هدف درس خوندن؟؟؟ به نظر من نظرسنجی ایراد بزرگی داره و حق بچه هایی که تو این مدت تلاش کردن پایمال میشه… من کنکوری نیستم ولی یادمه کنکور ارشد یک هفته به خاطر برف به تعویق افتاد و من چقدر به خاطر اون یه هفته ضرر کردم چون واقعا دیگه نمیتونستم بخونم… انشالا که بچه ها نتیجه زحماتشون رو بگیرن

محمد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

شما دختریدو برای هرکنکور هرچند سال ک دوست دارید میتونید وقت بزارید
ما پسرا برای استفاده از هر فرصت فقط یه بار وقت داریم

خوزستانی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

یعنی چی که سال دیگه…من کنکوری ام و خیلی هم خوندم اما سلامتی از همه مهمتره..نمیشه رو جلسه کنکور اضطراب بیماری داشته باشی و تمرکز کنی..برا ما جنوبیا وحشتناکه وسط تابستان تو اوج گرما کنکور بدیم…پس بهتره کنکور بیفته مهر و ورودی هم بهمن ماه باشه…

کنکور۹۹
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  خوزستانی

موافقم

الی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

این آدمایی که بفکر سلامتی هیچ کس نیستن
فقط به فکر خودشونو و آزمونشون هستن
میخوام بدونم دقیقا هدف زندگی شما چیه؟
واقعا متاسفم همین آدما میرن میشن دکتر و چاقورو تو شکم بیمار جا میزارن
همین آدما هستن که میرن میشن دکتر و به فکر هیچ احد الناسی نیستن و میگن تا پول نریزی به حساب عمل نمیکنیم

احمد
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  الی

وقتی رعایت نمیکنن به ما چه

مهدی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

من مشکلی برای تعویق یا برگزاری در زمان مقرر ندارم. منتهی آزمون دادن با ماسک و دستکش اصلا مورد تایید نیست و به هیچ عنوان نمی توانم از دستکش و ماسک در زمان چهار ساعته کنکور استفاده کنم. هر تصمیمی گرفته می شود باید به نوعی باشد که هیچ اجباری به استفاده از ماسک و دستکش نباشد.

Roz
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ب٫ظ

سلام
من ۹ خرداد یک عمل جراحی مهم دارم قرار نبود که امتحان ما با عمل من یکی بشه من در اضطراب شدید هستم. لطف کنید حداقل یک هفته به تعویق بیندازید تا من بتوانم در ازمون شرکت کنم

Roz
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

آزمون باید به تعویق بیفتد

ر.س
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

اقای خدایی در سایت سنجش یک امکان نظر ستجی بزارید که با کد ملی وارد بشیم انوقت نظر سنجی درست هست نه اینطوری

ر.س
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ

اقای خدایی شهر من شهر بزرگی هست چرا کنکور در اون برگزار نمیشه

ر.س
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ

رای گیری کی انجام شده ؟؟؟؟من رای ندادم من مخالف تعویق هستم این نظرات اکثریت نیست

مانی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  ر.س

از کی تا حالا یک نفر شد اکثریت؟ که با مخالفتت بخوای رای اکثری رو زیر سوال ببری

سینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  مانی

ما خیلیامون مخالف تعویق هستیم ولی جایی رای ندادیم

مانی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

تو برا کنکور ارشد هر جا دوس داری برو رای بده … من دارم درباره دکتری حرف می زنم.. گرچه بچه هایی که منتظر تعویق ارشد هم هستن خیلی زیادن .. پس بهتره به حرف اکثریت گوش کنی پسر خوب و در اخر این که تو یک نفری و باید بگی من نه ما.

...
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ر.س

منم رای ندادم
کجا رای گیری شد که من نفهمیدم
من موافق تعویقم یکی اضافه کنید به موافقا

ر.س
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۶ ب٫ظ

اقای خدایی نزارید کنکور به تعویق بیفته لطفا

یکی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۵ ب٫ظ

اولا این نظرسنجی در بین موافقان تعویق کنکور اجرا که فاقد توجیه علمی می باشد ثانیا اگر بحث سلامتی مهم است پس چرا اقای ریس جمهور از یک ماه پیش دستور بازگشایی مشاغل صادر کردند و خیابان و بیابان عادی نشست و برخواست دارند مراسمات خودشان را هم برگزار میکنند-ثالثا اینقدر در بوق کرنا می زنید که تعویق بیفته مگه تیرماه خبری هست این همه اضطراب و استرس برا عده ای که هدف دارند و برنامه ریزی کردند درست نیس بزارید انجام بشه بره پی کار ملت مثل شما بیکار نیستند در خونه بنشینند و شب امتحانی مطالعه کنند و …

مانی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  یکی

دوست عزیز رییس جمهور به خاطر مسائل اقتصادی مجبور هستش که بگه مشاغل باز می شود یا شده.. چون اگر بخواد تعطیل باشه کمر اقتصاد کشور می شکنه.. وگرنه خود رییس جمهور بارها گفته از تجمع باید جلوگیری کرد… به نظرت ازمون تجمع هستش یا نه؟ اونم در محیطی سربسته؟

...
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مانی

اگه این نظرسنجی موافقا بوده اون ۱۷ درصد مخالف و ۸ درصد ممتنع اون وسط چه میکردند؟

سارا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  یکی

زمان کنکورها و آزمون های دیگه بر اساس احتمالاتی که درباره ی کاهش شدید شیوع این ویروس در اواخر خرداد ماه در ایران گفته شده تاریخ گذاری شده، دلیل ما برای تعویق کنکور دکترا و ارشد و برگزاری تو تیر و مرداد همینه، واقعا به نظرتون فرقی نمیکنه و نباید به تعویق بیفته؟

زهرا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب٫ظ

من خوزستان زندگی میکنم اما حوزه ازمون رو موقع ثبت نام زدم اصفهان چون دانشجو اونجا هستم . هنوز خوابگاه ها باز نشده. میخوام بگم ما چطور بریم امتحان بدیم. خواهشا تا موقع باز شدن خوابگاه ها کنکور را به تعویق بندازید

Diana
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۴۴ ب٫ظ

اون ۵۷۵ نفر مخالف کلا یک نفره با کل ایل و طایفش رای داده تا نره خدمت سربازی خخخخخخخخخ

سینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  Diana

اتفاقا اونایی که دنبال تعویق هستن از این رای های دروغین میدن

امین
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۵۵ ب٫ظ

مطمئن باشید کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، از جمله کسانی هستند که دغدغه شون فقط اینه که ۲۴ ساعته به این سایت سر بزنند و در بحث های حاشیه ای شرکت کنند. کسانی که تمام تمرکزشون رو واسه این صحبت ها و مسائل تعویق آزمون ها هدر میدن، مطمئن باشند در زمان آزمون هم همچنین «شاخ دیو» نمی شکنند(!)…کسی که قاطعانه به خودش و آینده اش ایمان داره، نه به این رای گیری های کاذب بها میده و نه حواشی بچگانه.

***
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  امین

حالا شما خودتونو ناراحت نکنید. مطمئن باشید اگه آمار نظر سنجی برعکس بود نظرتون این نبود… من موندم چرا شما به این سایت سر زدید…

زینب
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ

دمت گرم پی اچ دی تست عزیز! اینکه صدای ادم شنیده بشه و تو تصمیم دخالت داده بشه خیلی می چسبه

زهرا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ

این نظر سنجی اصلا منصفانه نیست و این گروه معرف کل داوطلبها نیست. یه سری ادم که از هر شرایطی استفاده میکنن و از اب گل الود ماهی میگیرن

تعویق آزمون دکترا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

آره راست میگی. مثلا من و خیلی از موافقای تعویق، متوجه این نظر سنجی نشدیم. و الا آمار موافقان تعویق به بالای ۹۰ درصد میرسید.
دقیق بیندیشیم، عاقلانه عمل کنیم.
و من الله توفیق.

سینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ

اونایی که درس خوندن و امادگی کامل دارن مخالف تعویقن اونایی هم که شب امتحانی هستن مخالف تعویقن

سینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

اونایی که شب امتحانی هستن موافق تعویق هستن

Miss.h
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۳۰ ب٫ظ

همین سایت شما شر به پا کرد وگرنه اگه به نظر سنجیه باید از طرف سازمان سنجش با کد داوطلبی انجام شه که داوطلبای واقعی نظر بدن کسایی که ماه ها خون دل خوردن درس خوندن و استرس کشیدن نکه داوطلب نماهایی که میخوان ضعف نخوندن ها رو با کمپین های متشکل عمه و خاله و دایی جبران کنن کی گفته کسایی که رای دادن تو پیج شما داوطلب کنکورن?

ب .ن
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Miss.h

دقیقا من هم موافقم مدیریت سایت پی اچ دی لطفا یه نگاه عمقی بیندازید می بینید کسایی ک دنبال تعویق هستند با صد تا سیمکارت دوست و آشنا میان نظر میدن در صورتی ک مخالفان تعویق بیکار نیستن ک درس میخونن و فرصت براشون طلاست .

مایکل
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  Miss.h

میسیز خانوم، جنابعالی که انقدر خوندی نگران نباش. شر شما به پا کردی با خوندنت. خخخخخخخ

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Miss.h

اره کلا نظرسنجی که نظر ما نباشه دروغه از نظر شما

سینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  Miss.h

نظر سنجی که راه انداختن خودشونم قبول دارن واقعی و معتبر نیست شما خودتو ناراحت نکن

ما شهرستانیها
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ

تشکر و سپاس ویژه از پی اچ دی تست عزیز

دانشجو شهید بهشتی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۵۷ ب٫ظ

واقعا مسخره اید با این نظرسنجی. سر وقتش برگزار کنید. اینقدر مارو اذیت نکنید. کسی که نخونده یک سال دیگه تعویق بیوفته نمیخونه

هدیه
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۴۰ ب٫ظ

واقعا. کل مملکت به راهه و اینا فقط ذنبال عقب انداختن کنکورا هستن.

مهسا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۰ ب٫ظ

با شما موافقم.یعنی چی تعویق مجدد!!!!؟؟؟ روح و روانمون بهم ریخت از شهریور پارسال سرمون تو کتابه ! انرژی دیگه برامون نمونده . حرف از عدالت همه میزنن ولی اصرار دارن به تعویق بیوفته ، تعویق یعنی عدالت؟؟!! والا بخدا سلامت روحیمون بخاطر این تعویقها در خطره .

نعمت الله
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

اینو به ۱۰۰۶ نفری که امروز معلوم شد کرونا گرفتن بگین.

سینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۵ ق٫ظ

نظر سنجی که راه انداختن یه عده که چه تعویق بیفته چه نیفته هیچ جایی قبول نمیشن رای تعویق دادن

@@
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۹ ب٫ظ

این رای گیری به شدت اشتباهه.phdtestمحترم این هایی که دارن اینجا پیام میدن نماینده ی همه دانشجوها نیستن.دانشجوهایی واقعی دارن مطالعه میکنن برای امتحان نه این ها که تمام حواسشون به گوشی هاست و …مسئولین محترم خودشون هم میدونن همون اولش اشتباه کردن که ۹ اسفند لغوش کردن و اوضاع بدتر هم شد .الان هم منطقی تصمیم بگیرن و تحت تاثیر فضای مجازی و چندتا جوون قرار نگیرین.با تشکر

نعمت الله
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  @@

همیشه وقتی نتیجه نظرسنجی باب میل یک عده نیست شاهد توجیهات عجیب و غریب هستیم.

دانشجو شهید بهشتی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  @@

دقیقا درسته. وقتی همه مشاغل سر کار هستن یه آزمون ۴ ساعته با تدابیر بهداشتی چه مشکلی داره؟

مهتا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ب٫ظ

همینو بگو.همه در مکان عمومی رفت و آمد دارن بعد چهار ساعت نشستن سر کنکور بهونه میارن، دکترا و پرستارا که طفلکیا ۱۲ساعت با ماسک و تجهیزاتن . کاملا مشخصه که موافقین تعویق در حال زمان خریدنن

نیما
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهتا

تو الان دکتر و پرستاری؟؟؟؟؟؟
دکتر و پرستار رو با یه دانش اموزی که با امید و ارزو میخاد آیندشو بسازه مقایسه میکنی؟
اینا شغلشونه و تقریبا هرروز دارن تحمل میکنن
ما که تاحالا سابقه نداشته با ۴ ساعت ماسک باشیم این درسته ؟
من خودم بخاطر مشکل نفس تنگی که دارم نمیتونم ماسک بزنم آیا شما حالیتون هست این چیزا ؟
یا فقط به فکر منفعت خودتون هستین

مانی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  @@

الان این تو این پیام داشتی به خودت اشاره می کردی دیگه …درسته؟ پس برو درستو بخون چرا همش سرت تو گوشیه؟

***
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  @@

حالا چون بیش از ۷۰ درصد موافق بودند نظرسنجی غلط هست اگه برعکس بود هم همین نظر رو داشتید؟! شما که اصلا حواست به گوشیت نیست چرا اومدی داری پیام میدی

الی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  @@

میگما یه سوال ؟
توکه داری میگی اینا بجای مطالعه تمام حواسشون به گوشیشون هست
پس چرا تو الان اینجایی؟؟؟
تازه اومدی نظر هم میدی
جالبه

یک عصبانی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ

دکتر حق دوست هم اشاره کرده تو حرفاش، چرا اینایی که موافق هستن فکر می کننن یک آزمون استاندارد خواهند داشت، بازدید بدنی قاعدتا نباید باشه به خاطر همین وسایل تقلب الی ماشالله… واقعا به نفع کسانی که تلاش کردن و خوندن نیست

تعویق کنکور
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

اره دقیقا

یک عصبانی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ

واقعا ممنون از پی اچ دی تست، خوشحال شدم که خیلی ناامید نشدم از یک مشارکت جمعی

فرهاد
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

عاشقتیم phd مهم تر از تعویق اعلام تاریخ قطعیه

فیبی
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ

مرسی پی‌اچ‌دی‌تست‌جان…الهی من فداتشم…

مهسا
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ب٫ظ

هوررررراااااا ما بُردیم، بیشتر از ۷۰ درصد موافق هستیم.

سادون
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهسا

بابا خانم مهسا هنوز نه به داره نه بع بار ایشالله فردا یا پس فردا که جواب قطعی آمد جشن می گیریم همراه پی اچ دی تست بترکه چشم حسود

سینا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  مهسا

اره عمه و دایی هاتون خوب رای دادن

الی
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  سینا

تو هم میخاستی عمت و خاله و مامان بزرگو همه کستو بیاری رای بدن
حالا که بیش تر از ۷۰ درصد موافق بودن عمه و خاله رای دادن
اگه برعکس بود بازم میگفتی عمه و خاله اومدن رای دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مارال
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

جامعه آماری ۴۳۳۲ نفری نسیت به ۱۷۰۰۰۰ تقریبا ناچیزه. با افتادن به تیرماه هم همین داستان رو ما داریم و اونقدر استرس هست که تیرماه هم با ماسک و دستکش میریم سرجلسه. اونایی هم که میگن با گذشت زمان و گرم شدن اوضاع بهتر میشه، خیالی پیش نیست و الا با گذشت ۲ ماه و سرد و بارونی بودن هوا، فقط رعایت موارد بهداشتی باعث نزول آمار کرونا شده.

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

علم امار. نموونه گیری. امار توصیفی بلد نیستی؟ بخوان همه جای دنیا نظر سنجی کنن از همه سوال میپرسن؟ انتخابات نیست که.

مارال
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ

نه به اندازه تک چرخ های تو

...
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

شما آمار خوندید
۷۴ درصد در مقابل ۱۷ درصد مفهومش چیه؟

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۶ ب٫ظ

اون هفده درصدم اگر اندکی تینک میکردن ب این وضع دچار نمیشیدیم و با رای قاطع ۹۸.۲ درصدی پیروز این دوره از رقابتها بودیم

هفده درصدیای اقلیت. دیدید؟ دستان خدا با که بود؟ :)))))

ریحانه
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب٫ظ

شمام اگه اندکی تینک میکردی متوجه میشدی داوطلبانی واقعی مشغول مطالعه آن و امثال الافایی مث شما که نخوندن رفتن رای دادن

نعمت الله
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

داوطلبان واقعی (از نظر شما البته) اگر تینک می‌کردن متوجه می‌شدن تاریخ ۹ خرداد برای کنکور دکتری اصلاً مناسب نیست، اگر چه معتقدم بسیاری از داوطلبان واقعی از موافقان تعویق بودن.

مارال
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۵:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  نعمت الله

شما هم اگه تینک میکردین میفهمیدین همون تیر هم باید با ماسک و دستکش برین سرجلسه

نعمت الله
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

ما بریم ؟؟!!

شما تشریف نمی‌برین سر جلسه کنکور ؟؟

یعنی این همه وقت شما داوطلب دکتری نبودین ؟؟!!

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

شما فعلا به خوندنت ادامه بده که بایددو سه ماه دیگم بخونی. روحیتونم لطییییف :)) هی میایید میگید روحیمون تضعیف شده. نخوندون مارو:)))))

...
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

شما اینجا چه میکنی شما که علاف نیستی

نعمت الله
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ

از برنامه تک چرخ زدن چه خبر؟!

سادون
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ

سلام آگه به تعویق افتاد باون موتور تک چرخ یه دور افتخاری باید بری از جلوی سازمان سنجش تک چرخ بزنی وگاز بدی تا بدانند دنیا دست کیه هنوز امسال داش مجید سوزوکی زیاد هست

موتور هوندا تک چرخ زاده اصل
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سادون

باور کن کف پی اچ دی تست تک چرخ میزنم.

بعدم یه پیام میدم سازمان سنجش بفهمه رییس کیه

پلن ریخته شده مرتب

پ.ز
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۶ ق٫ظ

واقعن بی انصافیه .از شهریور پارسال دارم میخونم حالم از هرچی کتابه دیگه داره بهم میخوره .بس کنین دیگه مسخرمون کردین هی امروز فردا میکنین بگیرین تموم شه بره دیگه .تو خونه زندانی شدیم از تفریح و کار گذشتیم ک جهنم یه ماه دیگه دو ماه دیگه کنکور میدی جبران میکنی ولی مثه اینکه تموم شدنی نیس . من متاهلم برای اینک بتونم درس بخونمو ب زندگیمم بتونم برسم خیلی شبا بیدار موندم خیلی صبا زود بیدار شدم خیلی بحثو دعوا کردم ک بزارن درسمو بخونم ک کنکور دارم ولی تا کی ؟ خستم

San
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  پ.ز

درکت میکنم واقعا فرسایشیه برا اون دسته که خیلی مطالعه کردن .عذاب اوره تعویق