تغییر زمان برگزاری کنکور دکتری ۹۹

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری 99 به علت کرونا به 26 تیرماه قطعی شد.

زمان برگزاری کنکور دکتری 99

بروزرسانی 16 اردیبهشت 99: زمان آزمون دکتری 99 به 26 تیر ماه موکول شد.

بروزرسانی 14 اردیبهشت: تغییر زمان آزمون دکتری 99 امروز اطلاع رسانی خواهد شد.

مهم: با توجه به شیوع کرونا، زمان برگزاری آزمون دکتری 99 به 9 خرداد تغییر پیدا کرد. 

سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرد:

تغییر زمان آزمون دکتری 99به گزارش پی اچ دی تست، آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور به شرح زیر است:

ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون ورودی دکتری ph.D  (نیمه متمرکز) سال 1399 بدین وسیله به اطلاع می‌رساند زمان برگزاری آزمون دکتری سال 1399 از روز جمعه مورخ 98/12/9 به روز پنجشنبه مورخ 99/01/28 تغییر می یابد.

اطلاعیه این سازمان درخصوص اعلام سایر اطلاعات مربوط به برگزاری آزمون در روز دوشنبه مورخ  99/01/18 از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. ضمنا کارت شرکت داوطلبان از روز دوشنبه مورخ 99/01/25 از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهدشد.

زمان برگزاری کنکور دکتری ۹۹ تغییر کرد

اولین تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری 99 در اسفند ماه رخ داد. در ابتدا تاریخ برگزاری کنکور دکتری 2 اسفند اعلام شد، اما خیلی زود به دلیل همزمانی با انتخابات مجلس شورای اسلامی به 9 اسفند تغییر پیدا کرد.

پس از شیوع کرونا در کشور از اوایل اسفند ماه، سازمان سنجش طی اطلاعیه ای خبر از تعویق آزمون دکتری به 28 فروردین ماه داد.

اما برای سومین بار نیز کنکور دکتری به تعویق افتاد. با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، سازمان سنجش خبر از تغییر زمان آزمون دکتری 99 به 9 خردادماه داد تا کنکور دکتری 99 با بیش از 3 ماه تأخیر برگزار شود.

تعویق زمان آزمون دکتری | تغییر تاریخ کنکور دکترا

تغییر زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت

زمان آزمون دکتری 99 وزارت بهداشت، 22 و 23 خردادماه اعلام شده بود. اما کرونا بر روی برگزاری این آزمون نیز بی‌تأثیر نبود.

در اوایل اردیبهشت 99، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور خبر از تعویق آزمون دکتری وزارت بهداشت به 25، 26 و 27 خرداد ماه داد. همچنین با توجه به این تعویق، مهلت مجدد ثبت نام دکتری وزارت بهداشت نیز در نظر گرفته شد.

آیا تصمیم ستاد مبارزه با کرونا درخصوص تغییر زمان آزمون دکتری 99 اعلام شده است؟ چگونه از اخبار زمان آزمون دکتری 99 مطلع شوم؟

زمان جدید برگزاری آزمون دکتری 99 اعلام شده که در سایت پی اچ دی تست، کانال تلگرامی دکتری و یا پیج اینستاگرام دکتری اطلاع رسانی شده است.

آیا احتمال تعویق آزمون دکتری 99 وجود دارد؟

پس از اعلام لغو همه آزمون‌های بین‌المللی در اردیبهشت ماه، آزمون کارشناسی رسمی دادگستری (قرار بود در تاریخ 9 خرداد برگزار شود) و نیز تغییر زمان کنکور دکتری ۹۹ وزارت بهداشت، اعتراضات داوطلبان درخصوص تغییر تاریخ آزمون دکتری 99 بالا گرفت. برخی داوطلبان معتقدند که نباید تفاوتی بین داوطلبان آزمون‌ها باشد و لازم است زمان برگزاری آزمون دکتری 99 تغییر کند.

از طرفی برخی داوطلبان نیز با استدلال نامناسب شرایط روحی و روانی داوطلبان به علت تعویق چندباره کنکور دکترا و نیز مشخص نبودن زمان اتمام شیوع بیماری کرونا، خواستار برگزاری آزمون در موعد مقرر هستند.

تا امروز سازمان سنجش بر برگزاری کنکور دکتری 99 در موعد مقرر تأکید دارد. هر خبری در خصوص تغییر زمان آزمون دکتری 99 را در اسرع وقت به شما اطلاع خواهیم داد.

آیا احتمال لغو کنکور دکتری 99 وجود دارد؟

عدم برگزاری آزمون دکتری در حد یک شایعه در بین داوطلبان است. آن چه که تا به امروز از زبان مسئولین سازمان سنجش شنیده شده، تنها تعویق آزمون دکتری است.

آیا سازمان سنجش فرصت مجددی برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون دکتری 99 در نظر نگرفته است؟

تا امروز چنین فرصتی برای داوطلبان دکتری فراهم نشده است. هر خبری در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری در صفحه ثبت نام آزمون دکتری اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

144 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه فردوسی
دی ۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ق٫ظ

با عرض سلام وادب .وزیر محترم جناب آقای نمکی درد همه ی ما با وجود علاقه وافری که به ادمه تحصیل داریم فقط کنکور که نبست هزارتا مشکل دیگر هم داریم آسمان که به زمین نمی آید یک امسال را که اوضاع وخیم است وروحیه ها بسیار ضعیف شده بدون ازمون وبا توجه به سوابق ورزومه های شخصی تعیین بفرمایید مسلما انقدر منطقی هستید که تا سیستم تغییر نکند جوان های این مملکت وکسانی که با سختی خودشون را به مرحله دکترا رسانده اند چرا به قیمت جانشان تمام شود کسی که درسخوان است ورزومه ی خوبی دارد مسلما مراحل دکتری راهم میتواند طی نماید وگرنه برعکس خواهش میکنم با تصمیم گیری مجدد دل همه ما وخانواده های ما را که با یختی ما را به این مرحله رسانده اند را شاد بفرمایید به خدا قسم این کار منطقی شما ثواب بزرگی دارد مسلما کسانی که دانشجوی دکتری هستند معترصند ولی ایا زمان شما کرونا واین همه مرگ ومیر بود ایا شما باید باماسک وعینک امتحان می دادید پس ما را درک کنید وطرحی نو بیافرینید خدا یاورتون باشد.

کرونا رو جدی بگیریم
تیر ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ ب٫ظ

خواهشا کنکور رو برگزار نکنید از اسفند به این طرف وضع بدتر شده چرا به جونه جوونها استرس میندازید بعد کنکور دکترا عواقب داریم در نظر بگیرید خواهشا اگر برگزار نشه هیچ اتفاقی نمیوفته خانواده ها رو بیشتر از این داغدار نکنید حالا که خدا به شما مسئولین نظر کرده و پست و مقام بهتون داده تقاضا میکنم تصمیم درست بگیرید به فکر سلامتی ما باشیدبا رعایت پروتکل های بهداشتیتتون نمیشه اثر انگشت همه ما رو میخواهید هر می یه بار اثر انگشت بزنه بعد بعدی بزنه کارمون تمومه باز رسی بدنی تحویل کیف و موبایل و صندلی هایی که میشینیم تشخیص و هویت آدمها حداقل باید چند ثانیه ماسکمون برداریم این همه آدم باهم تو یک فضا با احتساب فاصله والا نمیشه بلا نمیشه با عقل جور در نمیاد نمییییییشههههه

حبیب
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ

باعرض سلام خدمت وزیر بهداست و آموزش عالی، تورو خدا به فکر عزیزانمون باشید آخه به چه قیمتی میخواین کنکور برگزار کنین به قیمت جون جوونامون، چرا همه جوانب در نظر نمگیرید، بله درسته حتما نظم آموزش به هم میخوره، ولی بعد از کنکور فاجعه به بار مییاد همینطور که داره روز بروز فاجعه میشه آقای وزیر بهداشت، آقای وزیز آموزش عالی شما فکر نمیکنید خیلیها مبتلا هستن یا خودشون یا خونوادشون، فکر نمیکنید خیلیها عزادار هستن، فکر نمیکنید به مدت ۴ساعت بیشتر یا کمتر با ماسک یعنی چی، فکر نمیکنید به هیچ شکل نمیشه این جمعییت کنترل کرد،میدونید بعد از برگزاری امتحانات نهایی چقد مبتلا شدن و هنوز هم نتونستن کنترل کنن، تورو خدا برگزار نکنید هیچ کدوم از کنکورها ، جوونای مارو به خطر نندازید، و اونارو از لحاظ جسمی ناقص نکنید، آقای محترم وزیر بهداشت مگه همکارای شما مرتب توی تلویزیون نمیگن اگه کسی مبتلا شد ممکنه به کلیه، ریه، قلب و کبد.. آسیب زده بشه، بخدا جوونای ما به اندازه کافی تحت فشار هستن خواهشی که از شما مسئولین داریم بهشون رحم کنید که حداقل جسمشون آسیب نبینه ویا خدای نکرده مصیبت به بار نیاد به اندازه کافی روحشون داغون هس با بلاتکلیفی هایی که دارن. با تشکر

مهسا
مرداد ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  حبیب

اخهاخه شما نمیفهین اگه الان برگزار نشه دیگه تا ابد برگزار نمیشه و ما چی قراره سرمون بیاد به جای اینکه دنبال راهکار باشن هی میندازش عقب ببینم تا کجا میخوان ببرنش

سهیل
تیر ۲۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ

اگر واکسن کرونا پاییز به دست مردم میرسد، پس چرا آزمون را پس از واکسیناسیون، با خیال راحت برگزار نمیکنید؟

داغون
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  سهیل

واکسن کجا بود بابا ههه

داوطلب
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

سلام من با شما موافقم خوب بذارید آزمونها بعد از واکسیناسیون بخدا علم چیزیش نمیشه بخدا گناه داریم یکسال عقب افتادن بهتر است از مرگ ببار بگید نیفته برای سال آینده دکتری نه اسفند ارشد که کارشناسی سال بعد یکبار بگید تمامش کنید دیگه

داوطلب
تیر ۲۵, ۱۳۹۹ ۶:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

تصحیح می کنم یکبار بگید بیفته برای سال بعد

متقاضی تعویق کنکور دکتری
تیر ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۱۷ ب٫ظ

طبق جدیدترین نظر از سوی دانشمندان ویروس کرونا از طریق بازدم فرد آلوده وارد هوا شده و از طریق هوا هم منتقل می شود. اگر مدت ۴ ساعت در محیطی چند نفر با فاصله هم بنشینند باز هم ابتلا به ویروس کرونا امکانپذیر است. امروز ۲۰۰ نفر بر اثر کرونا جان باختند. چرا نمی خواهید باور کنید کرونا خطرناک است و جان جوانان که این همه تلاش کرده اند تا به مقطع دکتری برسند و سالها درس خوانده اند را به خطر می اندازید. مطمئن باشید که برگزاری کنکور دکتری صدمات جبران‌ناپذیر و تلفات بسیار خواهد داشت.

سحرناز
تیر ۱۶, ۱۳۹۹ ۹:۳۱ ق٫ظ

آقای وزیر علوم ،آقا ی دکتر نمکی وزیر بهداشت کشتار کرونا یه بیش از ۱۵۵ نفر درروز رسید۲۰۰هزار نفر رامبتلا به کووید۱۹ نگذارید بکنند کنکور را فعلا به تعویق بیاندازید کنکور دکترا وکارشناسی ارشد وگرنه فاجعه انسانی رخ میدهد برای آزمون دکترای روش بهتری انتخاب کنید .باتشکر ازشما

باران
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ

احتمال اینکه واکسن شهریور تولید بشه خیلی زیاده. منم این چند ماه همش تو خونه زندانی بودم و درس خوندم ولی سلامتیمون خیلی مهمتره و اگه قراره سلامتی کسی به خطر بیفته بهتره کنکور فعلا برگزار نشه. چرا مثل خیلی از کشورهای دیگه کنکور رو برنمیدارن و به جاش از سوابق استفاده نمیکنن. همین الان هم ملاک دکتری بیشتر مصاحبه س و میلی انتخاب میکنن پس این سر درد کنکور واسه چیه . باید سیستم آموزشی عوض بشه.

مهدی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ

خداییش الان مثلا به چه قیمت باید کنگور برگذار بشه؟ چون به گفته وزیر نظام آموزشی کشور بهم میریزه؟ چه نظام آموزشی؟
الان مثلا حالا دکترا هم قبول شیم نشیم چی میشه؟ الان مدال زرین میدن یا قراره اتفاق خاصی بیفته؟
بعدش الان مثلا با اسفند چه فرقی کرده که باید بریم؟ بدتر شده که همه چیز الان
بعد وزیر میگه کرونایی ها هم میان
رسما داره میگه دیگه جون شما ارزشی نداره
اعصابتونو خورد نکنین ایشالا بهترین اتفاقا برای همه جمع با هر نگرشی بیفته با سلامتی
امیدوارم مسولین با این شرایط کشور حداقل به جون آدما رحم کنن
با آرزوی سلامتی و شادی برای همه

صدرا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۳ ب٫ظ

وضعیت کرونا افتضاح شده توروخدا به فکر جونمون باشید من بااین حال تمام کتابا خوندم ولی ترس میکنم برم سر ازمون دکترا

نیما
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۲۴ ب٫ظ

اگر ممکن هست کنکور دکتری را به اواسط مرداد ماه انتقال دهید کشور دوباره در پیک کرونا قرار گرفته و وضعیت از قبل هم وخیم تر است.
من الله توفیف

دانشجو
تیر ۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ق٫ظ

سلام. خواهشمندیم کنکور دکتری در شهریورماه برگزار شود. الان وضعیت شیوع کرونا بسیار بد شده است و مرگ و میرها زیاد شده. چرا باید با این همه درس خواندن و زحمت، به خاطر دادن کنکور جان خود و خانواده ی خود را به خطر بیندازیم. خواهشمندیم به گوش مسئولین سازمان سنجش برسانید تا کاری بکنند زمان کنکور دکتری به تعویق بیفتد. سپاس

هستی
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹ ۰:۱۴ ق٫ظ

سلام ب همگی
اگه زمانیکه برای کرونا هشدار داده بودن و همه تو خونه هاشون بودن و همکاری میکردن و حتی یکنفر هم بیرون نمیومد مگر در مواقع بسیار ضروری، الان وضع کشور این نبود. چرا هنوز داریم کشته میدیم؟ هنوز مبتلا داریم. هنوز موج کرونا داریم. دولت و مسئولین باید با این جریان سختگیرانه تر از وضع موجود برخورد میکرد. که الان درگیر نباشیم . مردم اصلا رعایت نمیکنن. در همه شهرها همینه . همه شهرها هم وضعیت قرمز‌ .
چرا توجه نمیکنید ؟ چرا وضع موجود رو درک نمیکنید؟ باید حتما بلا سرمون بیاد و بمیریم تا بفهمید؟؟؟
وقتی اینجوری طول بکشه و هیچکس رعایت نکنه سنجش هم کنکور رو برگزار میکنه . ما هم مجبوریم که بریم. بخاطر شرایط بد اقتصادی هم مردم مجبورن مغازه ها رو باز کنن… و اینا همش بخاطر عدم برخورد جدی دولت و مردم هست.
هر پی بلا سرمون میاد تقصیر خودمونه . خوبمون میشه

مت
مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۶:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  هستی

نه خیر این انتقام طبیعته بخاطر اینکه ما حیوون هارو کشتیم و گوشتشونو خوردیم ربطی به برخورد جدی نداره این موقع که جوجه کباب میخوردیم باید فکرشو میکردیم حالا حالا باید خاکستری پس بدیم مایی که رنگا رو ندیدیم

مریم.م
خرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

سلام دوستان موضوع کرونا کاملا جدی هست من با وجودیکه آمادگی دارم امسال نمیرم امتحان بدم با وجودیکه بیمارستانی هستم و از نزدیک شاهد اوضاع اسفناک بیماران سعی میکنم از تجمعات دوری کنم..

علی
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ

سلام من بعد ازمون دکترا برنامه ریزی کرده بودم که برای ازمدن قضاوت خودمو اماده کنم الان با عقب افتادن ازمون دکتری اگر ازمون قضاوت زمانش تغییر نکنه من باید یک سال دیگه امتحان بدم لطفا کسانی که مثل من این مشکل رو دارن یه کاری بکنن به گوش مسوولین برسونن

آرش
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰ ق٫ظ

سلام و وقت بخیر. اخه یعنی چی هم آزمون علوم هم بهداشت افتاده یه روز ……من چ کنم…..اخه اینا فکر نکردن ممکنه یکی دو آزمون داشته باشه

محمد
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ

در کانال تلگرام اعلام کردین که کنکور دکتری ۲۶ تیرماه قراره برگزار بشه ولی چرا نه اینجا در سایت و نه در سایت سازمان سنجش خبری با این مضمون درج نشده؟

K
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ

واقعا کاش بندازن تو شهریور .اصلا اقا زادهاشون میزارن بیان امتحان بدن. بهترین زمان تو شهریوره

دانشجو
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

بهترین زمان اواسط مرداد ماه است

زهرا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ

تراخدا عقب بیفته بعکرسلامتیمون باشین
باماسک اصلا راحت نمیشه کنکور داد
لطفا اوایل مرداد بندازین خواهش میکنیم
ماهم انسانیم
بعدماه رمضون بااین بیماری اصلا سخته
ادم خسته میشه درعین کنکور چه برسه ماسکم داشته باشه
خواهشا به مرداد یااخرتیر بندازین راحت ترباشیم

روها
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

سلام من که این آزمونو نمیرم مگه اینکه شهریور برگزار بشه مگه از جونم سیر شدم ٫ در خانه بمانیم کرونا جدیست

داغون
تیر ۲۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  روها

حالا شهریور بشه چه فرقی میکنه مثلا؟ دیگه بد میشه که ههه

زینب
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

عاقا چرا زمان مجدد کنکور دکترا اعلام نمیشه؟؟ من گیج شدم. از وقتی خبر عقب افتادنشو شنیدم دیگه درس نمیخونم. مگه نکفتن تا اخر این هفته اعلام میشه ؟!

..........
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

دوستان کی اعلام میکنن تاریخ قطعی ازمونو .منکه کلا گیجم .یعنی اخرا انقد خوندم مغزم خسته شد.

زری
اسفند ۱۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷ ب٫ظ

بچه ها میشه منو راهنمایی کنین. من اصلا نمیدونم چی باید واسه کنکور بخونم. ثواب داره راهنماییم کنین خدا خیرتون بده
تننباوم چند تا کتاب سیستم عامل داره من تو اینترنت نگاه کردم. میشه لطفا عنوان دقیق کتابی که واسه کنکوره بگین؟ کتاب های درس و کنکور و تست موسسات، چه موسساتی بهتره؟

Sadr
اسفند ۱۵, ۱۳۹۸ ۳:۲۰ ب٫ظ

سلام وزیر بهداشت دوباره امروز اعلام کرده تاریخ ازمون دکترا روتغییر میدیم یعنی چی امکان داره باز تغییرکنه

مهسا
اسفند ۲۰, ۱۳۹۸ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  Sadr

سلام
بله ممکنه تغییر کنه. اگه به تعویق بیفته در همین سایت و کانال تلگرام و پیج اینستاگرامش اطلاع رسانی میشه

Gene
اسفند ۱۵, ۱۳۹۸ ۱:۴۶ ب٫ظ

توی اخبار گفتن دوباره تاریخ ارشد و دکتری تغییر میکنه….!!!!

نرگس
اسفند ۱۵, ۱۳۹۸ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  Gene

جدا دوباره عوض شد؟ پس چرا تو سایت اعلام نکردن

زری
اسفند ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

سلام دوستان
میشه لطفا راهنمایی کنین چه منابعی برای پایگاه داده پیشرفته و سیستم عامل پیشرفته واسه کنکور دکتری بخونیم؟
ممنون میشم راهنمایی کنین. انشالله قبولی و موفقیتتون تو آزمون امسال.

eHsA
اسفند ۱۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  زری

اگه فرصت دارید برای پایگاه کتاب دیت و برای سیستم عامل تننباوم / در کنارش کتاب های ترجمه شده خوب هم زیاد هست / اگه فرصت نیست کتاب های درس و کنکور و تست موسسات

زری
اسفند ۱۴, ۱۳۹۸ ۵:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  eHsA

خیلی ممنون.
تننباوم چند تا کتاب سیستم عامل داره من تو اینترنت نگاه کردم. میشه لطفا عنوان دقیق کتابی که واسه کنکوره بگین؟ کتاب های درس و کنکور و تست موسسات، چه موسساتی بهتره؟

مهرداد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۸ ۱:۱۴ ب٫ظ

سلام
واقعا همیشه برای بنده جای سوال بوده برخی بیان میکنن دانشجو دکتری هستن ولی حضورشان در این سایتها بیشتر از بقیه اینکه اساتید اصرار بر مصاحبه دارن در جامعه بیمار ما با عقل جور در نمیاد
بله میتونن مدرک زبان شرط ورود به دوره دکتری بزارن ولی نیت اکثریت گزینش بهترین نیست
تعداد اندکی واقعا استادن و شایسته

مجید
اسفند ۹, ۱۳۹۸ ۷:۳۳ ب٫ظ

سلام
در خبرگزاری فارس در بخش فارس من درخواستی با عنوان (درخواست حذف مصاحبه کنکور دکترا) ثبت شده از همه مشتاقان تحصیل در این مقطع خواهشمند است که اولا به آن رای بدیدو ثانیا به بقیه هم اطلاع رسانی کنید شاید خدا خودش کمک کرد که مصاحبه کنکور دکترا حذف شد و ملاک پذیرش فقط و فقط کنکور کتبی سازمان سنجش باشه
باتشکر

شقایق
اسفند ۱۱, ۱۳۹۸ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

تعجب نکنید اینا یا اصلا دانشجو نیستند یا با رانت و پارتی بازی دانشجو شدند یا قراره با رانت و پارتی بازی دانشجو بشن. یا رفتن دانشگاه هایی که ورود به اونا خیلی راحته و فکر می کنند همه جا این شکلیه

شقایق
اسفند ۱۱, ۱۳۹۸ ۷:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  شقایق

اشتباه نوشتم. جواب آقا مهرداد بود

مهرداد
اسفند ۱۲, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  شقایق

بنده هم اینجوری فکر میکنم

...
اسفند ۱۳, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  شقایق

قضاوت ممنون لطفا!!!

مرضیه
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

واقعا هم باید همینجور باش چون وقتی بحث مصاحبه میاد وسط کلا پارتی بازی باهاش اعمال میش من پارسال رتبم ۹۰شد ولی مصاحبه ردم کردن ولی رتبه ۳۰۰پذیرفته شد واقعا متاسفم

به آقا فرشاد
اسفند ۹, ۱۳۹۸ ۲:۱۲ ب٫ظ

آقا فرشاد شما رشتتون چیه؟ لیسانس و ارشد رو دانشگاههای تهران بودین؟

فرشاد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۸ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  به آقا فرشاد

عمران-خیر دانشگاه دولتی سطح ۲

به آقا فرشاد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۸ ۱:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  فرشاد

ممنونم که پاسخ دادین. خیلی خوبه که دانشگاه دولتی بودین. شما امسال دوباره میخواین کنکور بدین؟

فرشاد
اسفند ۱۰, ۱۳۹۸ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  به آقا فرشاد

خیر من الان دانشجو هستم اما چون بخاطر در نظر گرفتم حد نصاب شکایت کردم و منتظر جوابش هستم به این سایت سر میزنم تا ببینم آیا جواب بقیه دوستان اومد یا نه

به آقا فرشاد
اسفند ۱۱, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  فرشاد

انشالله که جواب همون طوری که شما میخواید و البته خیرتون هم تو همون باشه، بشه

علی
اسفند ۸, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸ ق٫ظ

دوستانی که میخوان رشته مهندسی پزشکی گرایش بیومواد و بافت امتحان بدهند، جزوات دانشگاه امیر کبیر و تهران به صورت کامل موجود است.

توفیق اجباری
اسفند ۶, ۱۳۹۸ ۳:۰۳ ب٫ظ

من همیشه میگفتم تاریخ آزمون رو به اول اردیبهشت تغییر بدن که اینهمه اتلاف وقت و زمان و عمر نشه

داوطلب
اسفند ۸, ۱۳۹۸ ۸:۳۸ ق٫ظ

دوستان واقعا تا فروردین ماه سال ۹۹ وضعیت این ویروس کرونا بهتر میشه؟ اگر خدای نکرده شیوعش مهار نشه همچنان خطر وجود داره و سازمان سنجش باید یه تصمیم جدی بگیره برای داوطلبان و زمان برگزاری آزمون

مونا
اسفند ۶, ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

سلام
دوستان عزیز میخواستم یه نکته بگم من خودم دواطلب سال پیش بود رتبه ام ۴۶شده و سه مقاله داشتم برای مصاحبه رفتم جایی که نه آشنا داشتم نه چیزی همه میگفتن نرو اونجا فقط دانشجو خودش میگیرن و خیلی حرف ها دیگه مصاحبه رانتی بازی ،میخواستم خدمتتون عرض کنم من رفتم اونجا ازم سوال پرسیدم مدارک وارسی کردند سطح علمی رو سنجیدن بعد نتایج اومده دانشگاه سه نفر میخواستن من جز قبول شدگان بودند داشتند که رتبه زیر ۲۰ که مقاله نداشت قبول نشد پس به نظرم اعمال قانون ۵۰به ۵۰کاملا برای دکترا منطقیه اینقدر نالید شما باید توهمیشه امتحان کتبی و مصاحبه نمره بیارید تا قبول بشید پس لطفا اصلا هراسی نداشته باشید از این قانون چون به نظرم منطقی هست انشاءالله همه دوستان موفق و سبز باشند وبرای همه ریشه کن شدن این بیماری که گریبان گیر همه مردم جهان شده دعا کنیم

علی
اسفند ۶, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مونا

دوست عزیز من منکر اینکه عدالت رعایت میشه در برخی از دانشگاه ها نیستم
میگم تغییر قوانین سال به سال باعث این همه بی عدالتی میشه
من خودم چهارساله در دکتری شرکتت کردم و هرسالم به مصاحبه رفتم رزومم هم خیلی قوی هستش یعنی از مقالات علمی پژوهشی ۸ تا چاپ شده از کنفرانسی ۴ عدد، از طرح ۲ عدد به اتمام رسیده که هزینه مورد نظر رو هم گرفتم، جزء نفر دوم گروهمون در دوران ارشدم بودم، نمره پایان نامم ۲۰ شده، معدل ۱۸٫۵ شده و فقط کتاب ندارم چون بحث هزینه ش بود من توانایی پرداختشو نداشتم،
امسال سال ۵ هستش شرکن میکنم شاید خیلی ها بگن دکتری ارزش نداره عمرتو بذاری و حرفشون واقعا بسیار بجا هستش و متین
ولی بحث اینه که من واقعا علاقمند به ادامه در مقطع دکتری هستم
نوشتن مقاله و پایان نامه در رشته خودم راضیم نمیکنه چون از سال ۹۴ که فارق تحصیل شدم دوتا مقاله نوشتم و طرح
به دنبال فراتر از مقاله و پایان نامه های ارشد در رشته خودمم اینا شده برام یک کار روتین

مایسا
اسفند ۶, ۱۳۹۸ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

احتمالا دانشگاه ازاد بودید مقطعی رو

علی
اسفند ۶, ۱۳۹۸ ۵:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  مایسا

من هردو مقطع تحصیلیم رو در دانشگاه دولتی درس خوندم

مونا
اسفند ۶, ۱۳۹۸ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مایسا

دانشگاه قبولیم دانشگاه دولتی هست و مدرک ارشدم از موسسه غیردولتی گرفتم اصلا به این چیزا نیست باید تلاش کرد و در هردو زمینه برتر بود تا در مقطع دکتری وارد شد کلا من از سیستم راضیم اگر همه چیز برپایه عدالت باشه.
چندین کامنت از دوستان دیدم که گفتم به نا عدالتی با اینهمه رزومه و رتبه تک رقمی رد شدند من از دانشگاه و اساتید اونجا متعجبم که اساسشون چی بوده برا قبولی،
در هرصورت من مصاحبه رفتم و هیچ تبعیضی اساتید اونجا قائل نشدن با اینکه نمره حد نصاب هم داشت ولی با عدالت پیش رفتن لازم دیدم این حرف ها رو بزنم و به دوستان امیدواری بدمبدم مطمئنم هیچ تلاشی بی پاسخ نیست تلاشتون بکنید که در هر دو مرحله نمره قبولی بگیرید انشاءالله که تمام دانشگاه بر پایع عدالت باشند تا حق دوستان عزیز که در هر مرحله عالی هستند پایمال نشخ چون واقعا سخته دوبار ه دوبار پشت وکنکور باشی موفق وسبز و پیروز باشید

علی
اسفند ۶, ۱۳۹۸ ۹:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

رضایت یا نارضیتی ادما وقتی روشن میشه که اوضاع بر وفق اونچه که کیخوان پیش بره(رضایت) یا نره(نارضایتی)
امروزه چون شما به اوچه که میخواستید رسیدید راضی هستید و چون به کامتون بوده و اینگونه سخن میگید
دوست عزیز منم میگم بی عدالتی در دانشگاه های برتر بیشتره
البته اونم بسته به شرایط داره و سلیقه استاد

مونا
اسفند ۷, ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی

حرفتون قابل احترام هست من چون تجربه کردم مثلا سایر دوستان که کامنت گذاشتن لازم دیدم تجربه خودمو بگم این نظر شخصی من بود بنابر تجربه شخصیم عذر میخوام اگه باعث رنجیده خاطر دوستان شدم این هم متذکر بشم من یه دونه مصاحبه رفتم سال اول مصاحبه ام بود امیدوام که همه دوستان عزیزم در تمام مراحل زندگیشون موفق وسربلند باشند

سارا
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

با نظرتون موافقم, تو مصاحبه واقعا بی عدالتی می کنن.

سارا
تیر ۷, ۱۳۹۹ ۴:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

سلام , دوستان من پارسال با رتبه ۵۰۰ دولتی روزانه قبول شدم , برا دانشگاه یاسوج رفتم مصاحبه, کتاب و یک مقاله کنفرانسی هم داشتم. پاسخگویی به سوالاتم بد نبود, ولی اونجا بیشتر به نظرم دانشجوا شهر خودشونو می پذیرفتن و رد شدم.

علی
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳ ب٫ظ

دوستان عزیز سلام بحث نکنید و ایقد انرژی هدر ندید در ایران ما همچی امکان پذیر هست یعنی بعضی وقتا یک اتفاق هایی میفته که اصن باور کردنش کار حضرت فیله دوستی داشتم با رتبه ۱۵۰ هزار معلم شد دوستی داشتم با رتبه ۳۰۰ به هیجا نرسیده و داره از مدرکش برای انواع کوزه ها استفاده میکنه ثابت نبودن قوانین در کشور باعث این اتفاقات عجیب و غریب میفته مثلا در حوزه های مختلف: ۱- دکتری سال ۹۵ امدن یک قانونی رو رضع کردن امتحان کل گرایش ها رو تجمیع کردن و بلاخره معلوم نشد میخواستن سطح علمی رو بسنجن یا اختیار رو به دانشگاه بدن، سال بعد قانون رو عوض کردن باز ۵۰ ۵۰ گفتن باشه یکسال میگن حد نصاب نیست یکسال میگن هست درصورتی که همیشه بوده بلاخره هروز یک حرف تازه میزنند و معلوم نیست وضع دانشجو به کجا میرسه ۲- دانشگاه فرهنگیان سال ۱۳۸۷ کلا در دانشگاه تربیت معلم قدیم رو میبنندند و میگن ما اصن دانشجوی معلم نمیگیریم، سال بعد میبینی با کمال افتخار میان میگن ما دانشگاه فرهنگیان رو افتتاح کردیم و با رتبه ۱۵۰ هزار دانشجوی معلم میگیره حالا یک عده که در سال ۸۷ بسیار تلاش کردن ایندشون به تباهی گشیده میشه و یک عده که اصن نخوندن و ۱۵۰ هزار اوردن میشن معلم الان اینا میگن حقمون بوده ادمای بیسواد همه شدن معلمای بچه های من و شما ۳- قانون وضع میکنن که سرباز معلم های سال ۷۹ تا قبل ۹۱ رو، نهضتیا همه رو بگیرید بعد طرف ۴۰ سال عمرشه… ادامه نظر»

.....
اسفند ۷, ۱۳۹۸ ۹:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سال۹۵برخی با تجمیع گرایشها با رتبه بد و اعمال نفوذ اساتیدشان قبول شدن !!ترازی که گذاشتن غلط بود

اگه رتبه مهم نیست پس چرا وقت دانشجویان با تلاش برای کنکور هدر میدید !!بخدا من از کنکور نمیترسم از اعمال سلیقه در مصاحبه ها

فرشاد
اسفند ۷, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  .....

بله. رتبه مهم نیست در صورتی که کسی که رتبه خوب داره آشنای اونا نباشه. بذار یکی از افراد مورد نظر اونا رتبه خوب بیاره ببین چطوری رتبه اونو به رخ بقیه می کشند.

حمید
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۰:۵۸ ق٫ظ

با سلام مجدد.اولا حد نصاب یک بحث غیر عقلانی و تنها در جهت شانه خالی کردن از پذیرش هست ولی ربطی به اساتید نداره
ثانیا هدف علم اموزی هست .اگر دانشگاه الف شما رو پذیرش نکرد ب این کارو میکنه و اگه ب نشد ج و اگر ج نشد قطعا با توجه به رتبه یکی رو پذیرش خواهید شد‌.پس اینکه مدعی بشویم کل سیستم غلط هست و پذیرش غلط اینطور نیست‌.
در رشته های علوم انسانی اکثر رتبه های تک رقمی در دانشگاه تهران درس میخونند چرا؟یعنی منکه ارشد تهران بودم ولی رتبه دکترا شد ۳۰ و تهران قبول نشدم بیام مباحث خارج از واقعیت مطرح کنم تا دیگران هم ناامید کنم ؟این دروغه .در تک تک رشته ها ۵۰ درصد ملاک رتبه و تراز هست.۳۰ درصد علمی .اگر دانشگاه خلاف این اعمال کنه حق شکایت محفوضه ولی اینکه در فضای مجازی اعلام کنید رتبه تک بودم و چهار مقاله ان هم برای سه سال هیچ جایی پذیرش نگرفتید این عدم عدالت نیست این حماقت نشات گرفته از دروغه‌.دروغ یعنی خبر مخالف واقع.هر کی رتبه تک رقم شده الان دانشجوی دکتراس نه اینکه بشینه اینجا اخبار دروغ تحویل یک سری زود باور بده که قبول نشن و امید از دست بدن .
کسی رتبه تک رقم باشه و قبول نشه امکان نداره

فرشاد
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۲:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

خب اونی که رتبه تک رقمی شده قبول نشده دانشگاه سطح ب و ج نزده که قبول نشده

حمید
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۰۱ ب٫ظ

با سلام .
دیدم تو برخی نظرات اشخاصی بیان میکنن با رتبه تک رقمی و ۴ مقاله و فلان و غیره در مصاحبه رد شدن.چند نکته
۱_سهم ازمون علمی د حقیقت ۸۰ در صده .۵۰ در صد بدون تغییر در کتبی و ۳۰ در صد مصاحبه علمی.پس قاعدتا کسی که این ۸۰ درصد رو خوب باشه رد نمیشه
۲_تک رقمی در چه رشته ای .مثلا من در سال ۹۵ بدون مطالعه در کنکور رشته حقوق خانواده ارشد شدم ۳.ولی هیچ ارزشی نداشت برام چون کل شرکت کنندگان که واقعا خوندن ۴۰ تا بود
۳_یکسری عزیزان هر چی میشه میان مباحث ناامید کننده میگن.اکثر اساتید با دید باز و با تکیه بر شرف و وجدان دانشجوی دکترا انتخاب میکنند و سر وسری با دانشجو ندارند
۴ _ لطفا و خواهشا برای رقابت از روش علمی استفاده نمایید و نه با تلقین مباحث منفی و ناامید کننده سعی در خروج رقبا از میدان کنید
۵_کسانی که از لحاظ علمی هیچ مطالعه ای نکردن در این دوماه به راحتی میتوانند در حد رتبه های تک رقمی ظاهر بشن .پس خوب فرصتی هست بکوب بخوانید

داوطلب دکترا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

سلام. کامنت شمارا خواندم و یکی از مخاطبین شما بنده هستم. عذر میخوام ولی واقعا در حیرتم از اینهمه تک‌جهته بینی و سعی در انکار این واقعیت که در اغلب موارد، سلیقه‌ی اساتید در مصاحبه وجود داره. نمیدونم این ریشه در چه چیزی داره و نمیخوام هم ندانسته قضاوت کنم. ولی قطعا میتونم بگم شما از موارد اخیر و شرایط و ضوابط پذیرش طی دو سال اخیر (بی‌اطلاع ) هستید. یا اگر هم اطلاع دارید و اینطور حرف میزنید، که دیگه بحث اخلاقی میشه و در مورد حقیقت حرف زدن بیهوده‌ست. دوست عزیز خودتون رو دانا و بقیه را نادان و دروغگو فرض نکنید. این شرم آور هست! شما (اطلاعی ندارید) از حد نصاب! که از مدینه‌ی فاضله‌ی فلانی با داشتن علم (قطعا رد نمیشه) صحبت میکنید. یا نمیدونم شاید شما در جایی دیگر و کشوری دیگر زندگی میکنید و اینهمه اعتراض رتبه‌های تک رقمی رو نشنیدین!؟! احتمال زیاد شنیدین. ولی مسیله چیز دیگریست. کسی بذر نومیدی نمیپاشه.واقعیت این هست. حتی اگر حق یک فرد ضایع بشه، عدالت زیر سوال میره. واقعا این صحبت‌های افرادی مثل شما آزاردهنده و ناامیدکننده برای ماست‌ از لحاظ انسانیت. اگر از عمد هست، امیدوارم به مشکل مشابهی برخورد کنید و کتمان بشه و یاد این صحبتهاتون بیافتید. چون منطق دیگر کارساز نیست! من و امثال من و خیلی ازین دانشجویان، نه میتوانیم و نه علاقه‌ای داریم به امثال شما دردمان را ثابت کنیم! چون واقعا چشمی نمیبینیم. بنده در کامنت اولم هم عرض کردم که از تعویق ازمون موافقم تا بقیه هم بتونن خوب… ادامه نظر»

حسنی
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

مطمئن باشید اون طرف خودش همینجوری رفته دانشگاه.
امکان نداره کسی که تو مصاحبه شرکت میکنه و اون همه بی عدالتی رو می بینه اینطوری بگه!

فرشاد
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۲:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسنی

من گاهی فکر میکنم ممکنه این افراد داوطلب نباشند! اساتید باشند

الی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

درود بر شرافت شما. حقیقتا تا مرز ناامیدی رفتم با خوندن کامنتهایی که حاوی این پیام بودند که زحمت و تلاش فایده ای نداره و هر کاری هم بکنی، بازنده ای! درود بر شرافت شما که این چنین صادقانه، روشن کردید مرا. مطمئن باش عوضش خیر خواهید دید. متاسفانه برخی از دوستان، به راحتی افکار و احساسات منفی می پراکنند.

داوطلب دکترا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  الی

دوست عزیز، بنده هم تو پیامم گفتم این واقعیات وجود دارند. باید تلاش بیشتری کرد. بیشتر و بیشتر. نه که نشست و گریه کرد. با چشمِ باز و دانستن حقایق‌. خب اگر دوست دارین، من به شخصه بگم همه چیز عالیه‌ . به اندازه‌ی تمام تلاشهاتون نتیجه‌ش موقع مصاحبه میبینید و اصلا بی عدالتی در حق هیچکسی وجود نداره. (اینم انرژی کاملا مثبت. قلبا ارزوی موفقیت دارم براتون. و بازم میگم، دکترا صرفا موفقیت نیست، چون شورش درومده)

الی
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۵:۴۴ ق٫ظ

خب دوست عزیز حرف شما راجع به این واقعیات قبول. اما راهکار چیه؟ آیا میشه شکایت کنیم به جایی و جلوی این مشکل رو برای امسال بگیریم؟ واقعا بشینیم فکری بکنیم و کاری انجام دهیم.

رضا
اسفند ۹, ۱۳۹۸ ۱:۱۰ ق٫ظ

من ۳سال کنکور شرکت کردم و هر سال رتبه ام بهتر شد تا سال گذشته که قبول شدم رتبه ام ۷۰ بود رزومه خیلی قوی نداشتم ولی مصاحبه رو خوب طی کردم به همه سوالات هم جواب دادم ارشدم ازاد بود و اساتید هم منو نمیشناختند و آخر سر قبول شدم الانم ترم دوم هستم .اصلا نا امید نشید کتب مرجع تو رشته تون بخونید انشاالله همتون قبولید

داوطلب
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام رشته تون چی بوده؟من سال دوم رزومم خیلی جالب نیست یعنی مقاله فارسی دارم سه تا زن هم در بانک جهانی زن هم ثبت کردم ولی مقاله ای اس ای ندارم من خیلی نگران مصاحبه او همه هم میگن باید یک استاد آشنا داشته باشی

فرشاد
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

نکته ۵ که از اون حرفاست، هرچند اکثر رتبه های تو رقمی در مصاحبه ها میگن یک ماه یا دو ماه درس خوندند و درس خوندن هاشون رو در ماه های قبل یا در طول دوره تحصیل به حساب نمیارن نکته بعدی من فامیلی خودم رو نمینویسم بنا به دلایلی اما من رتبه ۲ بین ۱۰۰ نفر شرکت کننده یکی از رشته های مهندسی، با تراز کتبی ۷۶۰۰، درصد تخصصی ۵۲ زبان ۴۸ استعداد وقت کم آوردم ۱۳ درصد. دو مقاله کنفرانسی و دو ژورنال ریوایز از ۳۰ نمره اساتید گرفتم صفر. و در انتخاب چهارم خودم قبول شدم از دانشگاه روزانه ای که در اون درس می خونم سطح یکه اما اصلا راضی نیستم چون در گرایش من عملکرد ضعیف داره همکلاسی الان من تخصصی رو زده بود ۲ درصد. انگار با لیسانس اومده نشسته سر کلاس متاسفانه متاسفانه اساتید ملاک رو گذاشتند بر اون. کل برنامه ها با محوریت اون میچرخه چون بعضی اسانید اعتقاد دارند علاقه مندتره. اما دانشگاه های انتخابی من: انتخاب ۱ دو نفر ظرفیت داشت اما به گفته مدیر گروه تصمیم بر این بود که کسی رو نگیرند، چون بعد از اعلام دیدند به صرفه نیست این حرفی بود که خود مدیر گروه به من زد گفت برو با اساتید صحبت کن شاید فرجی بشه اما ما مصاحبه میگیریم خود مدیر گروه گفت بین افرادی که زیر حد نصاب میدیم نمره شما رو بیشتر میدیم اگه به روال پارسال بود که هیچی وگرنه قبول میشین( چون دانشگاه تهران بود و جریان شگایت و ابطال… ادامه نظر»

داوطلب دکترا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  فرشاد

درود بر شما. میفهمم. از نزدیک لمس کردم

فرشاد
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۰:۲۵ ق٫ظ

شما پایین کامنت گذاشتی که به دیوان شکایت کردی؟ جواب اومد؟ گفتند حق با دانشگاهه؟منظورم شکایت کتبیه

حسین
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۸:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  حمید

ببخشید ا شما مثل اینکه هیچ خبری نداری ، من دوساله دارم کنکور میدم رتبه دو رقمی زیر ۵۰ اوردم هر سری ولی این بدون اگه به کارنمه نهایتون نگاه کنی و با اطلاعاتی که من رفتم با اساتید صحبت کردم و نمرات محاسبه و نحوه محاسبه تراز نهایی رو دیدم برعکس اونچه شما می فرمایین در حقیقت ۷۵ درصد نمره مصاحبه میشه و ۲۵ درصد نمره ازمون یعنی اگر استاد بخاد رتبه ۱۰۰ رو با تراز پایین (البته با رعایت حدنصاب) میتونه یجوری نمره مصاحبه بده که رتبه تک رقمی به گرد راه ایشون هم نرسه ، چیزی که به عینه برای خود بنده اتفاق افتاد و وقتی که یکی از اساتید اشنا نمره های مصاحبه رو به من نشون داد فهمیدم عمق عدالت در ایران به اندازه یک میلی متر نیست

حمید
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

چنان دوستان میگن رتبه دورقمی زیر ۵۰ انگار شاخ فیل رو شکستن .اکثر رشته های دکترا شرکت کننده زیر ۲۰۰ نفر دارن .رتبه باید با ظرفیت سنجیده بشه .مثلا در رشته ای که ۳۰ تا ظرفیت داره داوطلب برای قبولی باید زیر ۱۵ باشه. یکم افکار ما از هم دوره.من میگم اینی که اینجا میگه رتبه تک بوده و ۴ تا مقاله پذیرش نگرفته داره یا دروغ میگه یا رشتش مثه بعضی رشته ها کلا ظرفیت پایینی داشته .یکم تفکر اخه مگه میشه رتبه تک رقمی هیچ جا پذیرش نشه . رشته دکتری تاریخ سال قبل دانشگاه تهران ۶ نفر گرفت هر ۶ نفر زیر ۱۰ بود رتبشون رشته مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز سال قبل ۴ تا گرفته ۴ تا رتبشون زیر ۳۰ بوده .پس اینایی که با ما سر یک کلاسن با بهترین رتبه ها از کجا اومدن .چرا همه چیز رو تاریک نشون میدین . چرا این همه سایت که با رتبه های برتر مصاحبه میکنه چرا همه قبول شدن چرا رتبه یک حقوق خصوصی ۹۸ بدون سابقه دانشگاهی و بدون شناخت از اساتید الان داره دانشگاه شهید بهشتی دکتری حقوق خصوصی میخونه . شما دارید دروغ میگید یا بی عرضه بودن خودتون رو دارید توجیه میکنید دانشگاه علوم قضایی سال قبل ۱۰ تا دکتری گرفته چرا همه خارج از سیستم خود دانشگاه جذب شدن و همه رتبه زیر ۳۰ شدن من میگم یه جای کارتون و یک جای دروغی که میگین میلنگه اساتید چه سر و سری میتونن با یک دانشجوی ارشد داشته باشن اینها همه نشات… ادامه نظر»

فرشاد
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  حمید

خب شما فکر کن ما دروغ میگیم رتبه یک و سه و چهار گرایش ما که پذیرفته نشدند. منم که شهرستان درس میخوندم با اون تراز و درصدها و رزومه که بالا نوشتم. رتبه ۱ ۴ گرایش منم که دانشگاه خودشون نگرفتند و ظرفیت خالی گذاشتند. چرا رتبه ۱و ۴ رو دانشگاه تهران که دانشجوی خودشون بوده نگرفته، نمیدونم. چرا ظرفیت خالی گذاشتند، نمیدونم. سوال مهم من اینه که چرا کل گروه تصمیم میگیرند ظرفیت رو برای آقا یا خانم ایکس خالی بذارن؟

ش
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۴۹ ب٫ظ

سلام به همه داوطلبان گرامی خدمت حقوق بین الملل عرض کنم تجربه ای که تو مصاحبه کسب کردم بیشتر از نقالات طرز نگرشی که ما نسبت به همه موارد مد نظر اساتید مصاحبه کننده داریم بیشتر از مقالات و کتاب و زبان و….اهمیت داره پس بهتر هست آرامش خودتون رو حفظ کنید و البته نگرش و انشااله که پاسخ خوبی بگیرید من خودم الان دانشجو دکترا هستم و البته مجددا شرکت کردم چون دولتی فقط دانشگاه تهران مد نظرم هست و الان شهریه می دم و آزاد رو انتخاب کردم که مجددا امسال بتونم شرکت کنم .ضمنا تو دکترا هم فقط به خودمون بستگی‌داره و اساتید فقط راهنمایی‌میکنند و درنهایت کسی در زندگی موفق هست که برای مصلحت و خیر عمومی انگیزه و هدف داشته با شه .

حمید کرج تو کف دکتری
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۴۸ ب٫ظ

با تشکر از سازمان سنجش و همکاران محترم

خدایا کمک کن این بلا رو از سرزمین دور بفرما

فرزانه
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۳۶ ب٫ظ

چه قدر خوب شد که این تصمیم و گرفتن…من خیلی نگران بودم چون ما توی خونه سالمند داریم و باید خیلی بیشتر مراقب باشیم… واقعا باید تجمع تو مجامع عمومی کمتر بشه…

K1
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۱۵ ب٫ظ

من فقط دلم میسوزه واسه این عده که میگین دو ماه عقب میفتن و اوانی که درس نخوندن فرصت جبران دارید ،شماها همون بهتر قبول نشید چون سلامتی کلی آدم براتون مهم نیست خیلی ها مشکل تنفسی دارن یا تو خانواده دیابتی و بینار دارن که اگه بگیرن خدای نکرده جون خودشون و عزیزاشون میفته خطر ،من سه بار با رتبه خوب رد شدم و امسالم اماده بودم اما کاملا راضی ام از تعویقش ،التماس تفکر

مینا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۲:۲۱ ب٫ظ

واقعا با این کارشون زحمات یکساله من رو نابود کردند. تا ۴۰ روز دیگه تمام درسها رو باید چندین بار دیگه مرور کنم که این یعنی اتلاف وقت‌‌‌..حتی نمیشه با خیال راحت برای آزمون زبان آماده شد و مطمئنا تا ۴۰ روز دیگه این ویروس به همه ایران منتقل میشه..اگر الان چند استان گرفتن تا اون موقع همه جا پر میشه.فقط بدون فکر این همه تعویق انداختن..حداقل دو هفته نکه ۴۰ رووووزز

عرفان
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

شما ببخشید که سلامتی مردم یک کشور رو فدای زحمات یکساله شما نکردن واقعا نمیدونم رو چه حسابی توقع این فداکردن رو داشتین!! فکرکردین فقط خودتون خوندین بقیه همینجوری ثبتنام کردن؟؟ واقعا موندم چطور اینقد بعضیا خودخواهانه حرف میزنن یه بیماری به این خطرناکی رو میخوان انتشارش رو به حداقل برسونن بعد اینجا داوطلبا به فکر اینن رتبشون جابجا نشه!!!

الی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

دوست عزیز به این فکر کن که فقط شما تنها نیستی، دلیل حضور منم اینجا همین هست. داشتم غصه می خوردم بابت به تعویق افتادن آزمون. اونم تا این اندازه، اما اینجا که اومدم دیدم مثل من زیاده، پس کمی قوت قلب گرفتم. مطمئنم اگر این قضیه رو به فال نیک بگیریم، نتیجه ی بهتری نصیبمان میشه

شقایق
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

غصه نخور به این فکر کن که وقتی همه کشور داره تعطیل میشه حتما اوضاع بحرانیه. اگه الان خیلی آماده ای یه چند روز به خودت استراحت بده من الان تو اتوبوس تبریزم. در ترمینال جای سوزن انداختن نبود هیچ وقت ترمینال رو اینطوری ندیده بودم به خوابگاهی ها گفتند نیاین تا بعد عید گفتند هیچ کس حق نداره حتی یک کتاب یا دفترشو تو خوابگاه بذاره. اوضاع باید خیلی وخیم باشه که این کارا رو می کنند

فاضل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۲:۱۴ ب٫ظ

این ادبیات مربوط به استاد دکتر رضائیان نیست!

Phd
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۲:۱۳ ب٫ظ

اونایی که میگن سعی میکنیم خودمون رو تو اوج نگه داریم و اونایی هم که امیدوار هستن به خاطر جبران تنبلی بتونن تو عید درس بخونن، سلام دارم خدمتتون. همه تون رو یه ماه دیگه میبینم که چطور دارین درس میخونین. هر دو گروه دچار افت درسی میشین. مغز ما آدما جوریه وقتی به انتهای مسیر میرسه شرطی و بی انگیزه میشه و میخواد زودتر تموم بشه و عقب افتادن کنکور کار رو فرسایشی میکنه. خواستم بگم اگه با این طرزفکر که بیشتر بخونیم کنکور رو لغو کردین، باختین چراکه بخوای انگیزه ت رو توی این دو ماه حفظ کنی یه انگیزه و اراده خیلی قوی میخواد. امیدوارم توی این مدت این ویروس مهار بشه، بهر حال این آزمون هرسال برگزار میشه ولی نداشتن عزیزانمون درد بزرگیه.

آبی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Phd

من دارای اراده قوی هستم و با اینکه داشتم در یک ماه گذشته حدود ۱۲ ساعت درس می خوندم و دوست داشتم کنکور همین هفته بود ولی سلامتی رو ارجح تر دیدم و راضیم به عقب افتادن

Phd
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

عده ای از دوستان نگران سلامتی شون بودند که حق دارند ولی بعضی از دوستان که جزو سیاهی لشکرا بودن از این فرصت استفاده کردن و بشدت پیگیر لغو آزمون شدن. دیروز سنجش و امروز صب وزیر علوم گفتن کنکور برگزار میشه ولی ظهر نظرشون عوض شد! متاسفانه اینایی که تا حالا درس نخوندن و بعد از این هم درس نمی خونن، این وسط یه عده دانشجو که خیلی تلاش کرده بودند متاسفانه افت میکنن و به حق شون نمیرسن. حرفایی که میزنم دقیقا توی کنکور ارشد سال قبل که کنکور به تعویق افت رخ داد.

.....
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۴۲ ب٫ظ

منم خیلی اماده بودم اما خیر باشه سلامتی مهمتره من همش نگران بودم چون شهرستانیم و باید پنج و نیم صبح میفرفتم ترمینال برای رفتن به مرکز ازمون

خوبه دیگه مصاحبه ها هم نمیفته ماه رمضان

حالم از کتابها بد میشه و دیگه جز زبان نمیخونم تا فروردین

داوطلب دکترا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  .....

موفق باشی

داوطلب دکترا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۲۳ ب٫ظ

سلام عزیزان. بنده از تک رقمی‌های پارسال بودم که با چهار مقاله و مدرک زبان، با حد نصاب افتادم و صندلی خالی ماند! .امسال هم امادگی خوبی دارم. با تغییر آزمون( موافقم )چون سلامتی مردم سرزمینم برام مهمتره. و اینکه بعضیا میگن یعده وقت میخرن اینجوری تا بخونن برسن به ما رو درک نمیکنم! خب بخونن و اماده آزمون بدن. چه اشکالی داره. ما هم تا ازمون یجورایی سر میکنیم و در حد ازمون باقی میمانیم. بنظرم این کار کار خوبی بود. سلامتی هم هست. من اهل گیلانم و جو حاکم خوب نیست. احتمالا این وضعیت، قبل از تمام شدن، به استانهای دیگر هم خواهد رسید.
مراقب خودتان باشید عزیزان
براتون آرزوی سلامتی و توام با موفقیت دارم.

مهتا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۳۶ ب٫ظ

چرا واقعا عده ای با رتبه تک رقمی و رزمه کامل رد میشن؟؟؟!!!

داوطلب دکترا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهتا

علتش نامعلوم. میذارن زیر حد نصاب. و کلا اسممون از گردونه خط میخوره. دیگه رتبه و رزومه و.. بی اثر میشه.
دانشجوی ارشد دو مقاله داشته باشه که بتونه ازشون در حضور اساتید مصاحبه کننده خوب دفاع کنه،کافیه. دیگه بیشتر، بهتر.

ولی برخی عزیزان کلا این اتفاقات که یعده رو می‌فرسته به حاشیه رو کلا کتمان میکنن، ادم می‌مانه حیران.
باید بارها و بارها تلاش کرد تا به نتیجه رسید. دیگه اینجوریه. چکار میشه کرد جز تلاش مجدد یا کلا رها کردن.
شکایت هم شد پارسال به دیوان عدالت بابت حد نصاب، ولی نتیجه نداد.

فرشاد
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۳۲ ب٫ظ

رای شما صادر شد؟گفتند حق با دانشگاهه؟

الی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۷:۰۱ ب٫ظ

اینکه با این شرایط رد شدین، خیلی سخته شنیدنش برای من.

داوطلب دکترا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  الی

دوستانم با رتبه‌های ۱ و ۲ هم قبول نشدند در تهران. رتبه ۲ مقالات خوبی هم داشت و لایق هم بود. صندلیای تهران خالی ماند! یعنی ما هفت نفر مصاحبه رفتیم، کسی از ما قبول نشد! دیگه از جایی دیگر فرد دیگر … خدا داند. من اطلاعی ندارم.
باید مجدد تلاش کرد. زندگی یعنی تلاش.

مهتا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۴ ب٫ظ

..بله شنیده بودم اینطور اتفاقات افتاده ولی باور نمیکردم…. اساتید دانشجوی باهوش دوست ندارن . ترجیحشون دانشجوی سربزیره . اونایی که لایقن از سر سلیقه رد میکنند! !!

مهتا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

از جای دیگر فردی دیگر که امکانش هست والا در این اوضاع بی قانون جامعه . ناکارامدان راس کار ، شایستگان مهاجرت

P.m
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۲۳ ب٫ظ

سلام. من متاهلم و با زندگی متاهلم درس خوندن واقعا سخته. و فکر این که دوباره باید مرور کنم و بخونم برام سخته. ولی
خیلی خوشحالم جابجا شد‌ باید سالم باشیم تا کنکور بدیم دوستان
به چشم ی فرصت به این جابجایی نگاه کنیم.

صادق
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۱۸ ب٫ظ

من خودم رو آماده کرده بودم برای رتبه یک، کاملاً آماده بودم. تعویق آزمون مطمئنا به ضرر من و امثال من که آماده بودند شد،ولی خب به احتمال ریسک بیمار شدن عده زیادی از هموطنان نمی ارزید. یا حق

عرفانه
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  صادق

چرا به ضررتون شد نمیفهم!!؟؟ مگه رشته هاتون چقدر راحته که با دوماه خوندن میشه زد جلو رتبه یک؟؟؟!!؟؟

صادق
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  عرفانه

هیچ رشته ای آسان نیست،ولی مطالب حفظی هست و مجدداً باید ریکاوری بشه.

سهیل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۱۵ ب٫ظ

با سلام

بنده دیشب به سازمان سنجش درخواست تغییر تاریخ ازمون دکترا را دادم که ترتیب اثر داده شد

آبی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

از هفته قبل به خاطر کرونا کمپین تغییر زمان کنکور رو در فارس زده بودن ! ۲۰۰۰ نفر پیام داده بودن فقط به حرف شما نبوده !

شقایق
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

شاید باور نکنید اما به حرف بچه ها نبوده. خود وزارت علوم داره دانشگاه ها رو یکی یکی تعطیل میکنه بعد کنکور رو لغو نکنه؟

کرونا ۹۹
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

دستت درد نکنه
خیر از جوونت ببینی

نیما
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۱۵ ب٫ظ

زور سیاهی لشکرا رو دست کم نگیرید
۲۸ فروردین منتظرتون هستیم
البته زمان اعلام نتایج مشخص میشه کی سیاهی لشکر بود
کی بلوف می زد

شقایق
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  نیما

با این ۴۰ روز سیاهی لشکرا کارشون درست نمیشه. اونی که قرار بود تک رقمی بیاره لابد برنامه ریزی خوبی داشته الان هم درنهایت ۱۰ روز استراحت کنه بعد با برنامه ریزی درست بازم از بقیه جلو میفته. ما همه فوق لیسانس گرفتیم بعد از این همه سال درس خوندن نمیدونیم اصل درس بعد از فهمیدن اون تثبیته؟اونی هم که رشته تحلصیلش حفظیه هم همینطوره وگرنه تو کنکور باید درصد دروس حفظی لا اقل برای هزار نفر دقیقا مشابه بشه

Maria
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۱۳ ب٫ظ

خدارو شکر که امتحان رو عقب انداختن. ممنون از همه کسانی که پیگیری کردن. امیدوارم کسانی که درگیر این بیماری هستن زودتر خوب بشن و کشورمون از این بحران عبور کنه.

آیدا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۱۱ ب٫ظ

محض رضای خدا کسی از این قانون حمایت نکنه

لطفی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۱۰ ب٫ظ

از تمامی مسؤلین کمال تشکر را دارم از اینکه به فکر سلامت مردم و دانشجویان هستند

مجید
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۰۶ ب٫ظ

سلام
خدارو شکر. بخدا من خیلی بابت این بیماری نگران بودم .انشالا تا اون موقع شر این کرونای لعنتی از سر مردم ایران دور بشه و همه در آرامش آزمون بدیم. الهی آمین

Zahra
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۰۳ ب٫ظ

کنکور ارشد۲۸ فروردین بود الان کنکور ارشد زمانش کی هست؟

محمد
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

خیلی ممنون
از همه واقعا ممنون از حمایتتون

امین
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

آزمون چرا لغو کردین؟! کی حوصله داره دو ماه دیگه درس بخونه؟!

Phd
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  امین

دوست عزیز با قبولی در آزمون درس خواندن تموم نمی شه بلکه قبولی در مقطع دکتری تازه شروع راه درس خواندن و مطالعه و تحقیقه. پس از حالا خودتونو آماده کنید خودتونو یه تستی بزنید ببینید مرد این راه هستید یا حوصله درس خوندن ندارید.

نوبل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

شانستون زده امسالی ها … شاید همینطوری تاخیر داشت در نهایت همگی تون مفتی مفتی قبول شدید رفت …

آبی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  نوبل

هیچ ربطی نداره و کسب شرایط مصاحبه تازه اول راهه بعدش در مصاحبه ها معلوم میشه

شقایق
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۳:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

مصاحبه=اعمال سلیقه شخصی اساتید
دیگه همه میدونند.
البته اصلا قصدم خالی کردن دل بقیه نیست اما حقیقت اینه که فعلا بچسبید به درس کی فکرشو مسکرد کنکور دکترا بیفته آخر فروردین، پس شاید امسال مصاحبه ها قانونی برگزار بشه

الی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۷:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  شقایق

دل من یکی که خالی شد با خوندن این همه کامنت منفی

Dd
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

به نقل از مهران مدیری: خدا را شکر.

مایسا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

از همه دوستان پیگیرم بینهایت سپاسگزارم

Phd
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

خدارو شکر. انشالا تا اون موقع شر این کرونای لعنتی از سر مردم ایران دفع بشه و همه در آرامش آزمون بدیم. الهی آمین

آریان، دانشجو ترم چهارم دکتری علوم و تحقیقات تهران
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۱ ب٫ظ

کار خوبی بود.

حقوق بین الملل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

هر چی خیر و مصلحته .انشالله تا اون موقع این بیماری هم کنترل بشه .خیلی ها فکر میکنن درخواست برگزاری امتحان از جانب بنده یا سایر دوستان از سر شکم سیری یا بی دغدغه بودنه .نه عزیزان .برای اینکه کمتر شرمنده زن و بچه و همکار و رییس و ….بشیم .شاید رشته شماها جوری باشه که یه مرور تو کلیات کفایت کنه اما خیلی از رشته ها بسیار بسیار ریز سوال طرح میشه .انشاله همگی موفق باشید

بی اعصاب
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴ ب٫ظ

دو ماهه کل دنیا ارتباط رو با چین قطع کرده
اینا سر ندونم کاری اینکارو نکردن
یه ماهه کرونا وارد ایران شده اعلام نکردن
الانم این‌جوری میخوان کنترل کنند
از اول تا آخر کار اشتباه
مگه ما وقتم رو از سر راه آوردیم که هر بار با ساز ندانم کاری اینا برقصیم
چرا انتخابات که دو روز پیش بود رو لغو نکردن؟!

حقوق بین الملل
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

لعنت به این برنامه ریزیشون .چطور تا ۲۸ فروردین یه بار دیگه کتابها رو بخونیم ۸۰ تا کتاب با ۳۰۰ تا مقاله .با خودشون چه فکری کردن .؟؟؟اون هم با این سبک امتحان گرفتن که ریز ترین نکات رو امتحان میگیرن ….

مایسا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

واااااا یعنی چی همه مثله شما هستن جونتون مهمه یا کنکوررررر؟

خیرخواه
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۲ ب٫ظ

سلام و درود بر شما جناب “حقوق بین الملل”
حالا نوبت ماست که به شما دلگرمی و آرامش بدیم…
دوست عزیز، حتما خیری در این تغییر هست، ابتدا سلامتی و سپس نکته ها و تستها دوره بفرمایید ان شالله نتیجه بهتری حاصل میشه… فرصت رو غنیمت بشمارید برای مرور بیشتر و دوباره

امیدوارم شما و سایر دوستان داوطلب، به امید خدای مهربان بهترین ها براتون حاصل بشه و در کنکور دکتری و مصاحبه بهترینها براتون رقم بخوره.

در پناه خدا باشید

محمد - حقوق بین الملل
اسفند ۵, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  خیرخواه

سپاس از شما

عرفانه
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۴۹ ب٫ظ

سلام. إن شاءالله خدا جواب زحمتتون رو میده. در این وقت اضافه به قول شما غیر منصفانه و رشته به گفته خودتون سخت و نکته ای شما کسی نمیتونه از شما تو این یک ماه و خورده ای جلو بزنه پس نگران نباشید

مهدی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

راضیم زیاد

مسعود
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

خداروشکر.شاید تا اون موقع این کرونای لعنتی مهار شد

samira
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۱ ب٫ظ

بخاطر انتخابات یه هفته عقب افتاد، حالا هم که اینطوری :(

کرونا ۹۹
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۸ ب٫ظ

اینم تصمیم نهایی

مایسا
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

خدایا شکرتتتتتتتت

نانسی
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

وای خدا
من دوست نداشتم این اتفاق بیفته
ولی ایشالا هر چی خیره بشه
نمیدونم چی بگم

مسعود
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نانسی

ب فکر جون خودتو دیگران باش.کنکور دیر تر برگزار شه ک اتفاقی نمیفته

.
اسفند ۴, ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نانسی

بله درسته هر چه خیر پیش آید
اصل سلامتی جامعه هست انشاءالله همه مردم جهان از این بیماری خلاص بشن فقط دعا کنیم ریشه کن بشه

داوطلبی بی ادعا
اسفند ۸, ۱۳۹۸ ۱:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  .

نظر دهید…با درود وعرض احترام خدمت همه اساتید و بزرگواران بنده بعد از سالها تصمیم گرفتم در رشته خودم (الکترونیک) ادامه تحصیل بدهم البته گرایش ارشد من قدرت بوده و قطعا هیچ مقاله ای در رشته الکترونیک ندارم واقعیتش نمیدونم اصلا از نظر علمی چند چند هستم اما خوب فقط زمانی بیش از ۱۵ سال از ارشد بنده می گذره و خدا را شکر فارغ التحصیل دانشگاه خوب بودم(لیسانس دانشگاه شیراز ارشد امیرکبیر)حالا سوالی از شما عزیزان داشتم وقتی من نظرات این بزرگواران را درخصوص مقالات و کتاب و…دیدم که دوستی با داشتن رتبه تک رقمی و این رزومه موفق پذیرفته نشده آیا من با این رزومه ضعیف قطعا هیچ شانسی ندارم؟! واصلا بی فایده است وقت بگذارم؟!بسیارسپاسگزار میشم راهنمائی بفرمائید.