موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درباره داوطلبان دکتری مشکوک به کرونا در هفته آینده

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

سخنگوی سازمان سنجش درباره شرایط حضور داوطلبان مشکوک و یا مبتلای قطعی به کرونا در آزمون سراسری گفت: اطلاعیه ما در این مورد اوایل هفته آینده بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با مطالعه این اطلاعیه پاسخ تمام سوالات مربوط به داوطلبان کرونایی را دریافت کنند.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با ایلنا درباره فاصله گذاری صندلی‌ها در روز کنکور سراسری توضیح داد: اولین آزمونی که پیش رو داریم، آزمون دکتری است و برای آزمون دکتری فاصله بین صندلی‌ها ۱/۶ تا ۲ متر بین هر داوطلب از هر طرف است. 

وی در پاسخ به این سوال که حین ورود داوطلبان به حوزه امتحانی چگونه تشخیص داده می شود که داوطلب به کرونا مبتلاست که بخواهید صندلی آنها را از دیگران تفکیک کنید؟ گفت: اطلاعیه ما در این مورد اوایل هفته آینده بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با مطالعه این اطلاعیه پاسخ تمام سوالات مربوط به داوطلبان کرونا را دریافت کنند. 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: با  وزارت بهداشت هماهنگی‌هایی را انجام می‌دهیم و تا زمانی که پاسخ مثبت وزارت بهداشت را در این قضیه نداشته باشیم، هیچ گونه اطلاع رسانی نمی‌کنیم. 

زرین آمیزی درباره خوداظهاری داوطلبان حین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری توضیح داد: توضیحاتی که قبلا منتشر شده به این صورت نبوده است. اینطور نیست که ما برای داوطلب فرم بگذاریم و آنها فرم را پر کنند. بلکه خود اظهاری از داوطلبان مشکوک یا مبتلا قطعی به شیوه دیگری است که تمهیدات اندیشیده شده و جزییات آن را در اطلاعیه‌ای که اوایل هفته آینده منتشر می‌کنیم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر سازمان سنجش تمام موارد بهداشتی که باید حوزه‌های اجرایی رعایت کنند و همچنین تمام دستورالعمل‌ها را ابلاغ کرده است. علاوه بر اینها فاصله بین صندلی‌ها داوطلبان بیشتر شده و تعداد حوزه‌های امتحانی آزمون دکترا به نسبت سال گذشته ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره افزایش تعداد عوامل اجرایی تاکید کرد: برای مدیریت هرچه بهتر برگزاری آزمون‌ها، عوامل اجرایی بیشتر شدند و تمام موارد بهداشتی که باید رعایت شود اعلام شده است. ضمنا تمام موارد بهداشتی که قرار است، خود داوطلبان رعایت کنند، همگی از آن مطلع هستند و ما هم اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی گفت: اگر سازمان سنجش یا هر جای دیگری موارد بهداشتی را اعلام کند و عوامل هم اجرا کنند ولی خود داوطلب و خانواده‎‌ها همکاری نکنند یا موارد بهداشتی مثل استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را در دستور کار قرار ندهند از دست سازمان سنجش و هیچ نهاد دیگری کاری برنمی‌آید. از این رو لازم است که خود داوطلبان به ما کمک کنند. 

زرین آمیزی در پاسخ به این سوال که غیر از آزمون دکترا برای دیگر آزمون‌ها هم ۴۰ درصد افزایش حوزه‌ها را داشتید یا خیر؟ گفت: در آزمون‌های دیگر ممکن است تعداد حوزه‎ها کمی تغییر کند، ولی در مجموع در تمام آزمون‌ها تعداد حوزه‌هایمان به خاطر فاصله‌گذاری اجتماعی و افزایش فاصله بین صندلی‌های داوطلبان زیادتر شده است. 

سخنگوی سازمان سنجش آموز کشور در پاسخ به این سوال که آیا آماری از تعداد حوزه‌های اضافه شده دارید؟ گفت: برای آزمون کارشناسی ارشد آماری در دست نیست زیرا  در پایان حوزه بندی برای این مقطع هستیم و هنوز تعداد حوزه‌ها نهایی نشده است؛ اما اکنون حوزه‌ها برای آزمون دکتری نهایی شده که ۴۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است. 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

218 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یک کنکوری
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ

به امید خدا برگزار میشه

Sara
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

نباید به تعویق بیافته
منکه کشش ندارم دیگه

پانته آ
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ

خب بجای ماسک شیلد بزنن
در هر صورت من که مخاااااااااالف صد در صد تعویق هستم

حمید بزرگمهر
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۲ ب٫ظ

یک بیمار کرونایی احتیاج ب استراحت مطلق داره..بیچاره چطور تو اون حالت وخیم بیاد ازمون بده ..این چ قانون مزخرفیه..مگ اصن میشه همچین چیزی اینک همش تقلب بازی میشع..این کارا چیه بچه بازیا چیه میخوان کی رو گول بزنن..

مینو دریکوند
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۸ ب٫ظ

با سلام ب رقبای عزیز..و درود بر خانم دکتر مینو محرز ک با درایت کافیشون مهر تایید رو بر تعویق کنکور زدن..وقتی ک ایشون ک میکروبیولوژیست هستن و میگن اگ برگزار کنین فاجعه بار میاد اگ وزارت علوم بخواد رو برگزاری پافشاری کنه باید پاسخگو باشه

هوشیار
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

توصیه و پیشنهاد به کمسیون آموزش مجلس و وزارت علوم و بهداشت: با توجه به اینکه با حساسیتها و سختگیریهای بوجود آمده نسبت به شیوع کرونا، بعد از حدود ۴۵ روز دیگر وضعیت شیوع کرونا تنزل خوبی خواهد داشت و وضعیت مینیمم قرار خواهد گرفت، زمانهای زیر بنظر بنده مناسب برای برگزاری آزمونها می باشد. – آزمون سراسری زمانش فعلا مشکلی ندارد و می تواند در زمان تعیین شده یعنی روز‌های ۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار گردد. – آزمون فنی و حرفه‌ای و کارشناسی ناپیوسته هم زمانش فعلا مشکلی ندارد و می تواند به طور همزمان در روز ۱۴ شهریورماه برگزار گردد. – کارشناسی ارشد روز‌های ۲۰ و ۲۱ شهریورماه برگزار گردد. – آزمون دکترا روز ۲۸ شهریورماه برگزار گردد. شایان ذکر است با برگزاری آزمون در تاریخهای فوق الذکر، برای ورودی کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد می تواند شروع ترم از آبان ماه باشد……برای دکترای تخصصی شروع ترم از بهمن ماه باشد چون مدت زمان اعلام نتایج حدودا بیش از ۴ ماه می باشد……در صورتیکه ازمون دکترای تخصصی ۲۶ تیرماه هم برگزار میشد باز شروع ترم دکترا از بهمن ماه میشد…. با این اوصاف هیچ تغییری در زمان ثبت نام ورودیهای مقاطع مختلف هم رخ نمی دهد. همچنین اگر برخی رشته ها در ازمون های غیر از دکترای تخصصی، دو مرحله هستن و مصاحبه دارند نیز بهتر است مثل دکترای تخصصی ترم بهمنی برنامه ریزی شوند. تمام خوانندگان گرامی این متن را در فضاهای مجازی منتشر نمایید و برای نمایندگان مجلس، وزیر علوم، وزیر بهداشت، سازمان… ادامه نظر»

ر.ی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

خانم
سازمان سنجش پک بهداشتی سر جلسه میده ؟؟؟؟

من که خودم ژل ضدعفونی و دستکش و ماسک میبرم ولی سنجش هم باید پک بهداشتی مرحمت کند

رها
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

کسانی که کرونا دارن چطور توی بیمارستان امتحان بدن با اون همه شلوغی و ازدحام اینطوری عدالت رعایت نمیشود و شرایط برای همه یکسان نیست

پانته آ
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

اگر پروتکل ها رو رعایت کنیم
اتفاقی نمیافته

آذین
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  پانته آ

دکتر محرز مصاحبه کرده گفته در صورتی که دو متر فاصله از لحظه‌ی ورود و تمام تایم ماسک به صورت باشن خطر ابتلا کمتره ،خودشونم بعدش گفتن که این تایم ماسک گذاشتن امکان نداره و باید لغو شه، بعد شما میگی با پروتکل اتفاقی نمی‌افته؟ واقعا سلامتی اولویت نداره یا اخبار و شدت بیماری رو نمیدونین؟

میلاد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  پانته آ

کدوم پروتکل؟؟؟ اگه به پروتکل بود این همه فوتی نداشتیم … پزشک متخصص داره میگه کنکور برگزار نکنید اونوقت شما میگید پروتکل؟؟؟؟

شمس الله
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

بعضی ها بخاطر گرمای هوا میگن تعویق
ولی زهی خیال باطل آزمون برگزار میشه و
بیشترین ضررو تعویق طلبان میبرند

امیرعلی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

جناب شمس الله خان!
مجلس هم درخواست تعویق کنکورهارو دادن!!ما دنبال منفعتی نیستیم ک متضرر بشیم فقط ب دنبال حفظ سلامتی خود و خانوادمون هستیم خداروشکر خدا جای حق نشسته دعای مارو شنیده و پاسخ خواهد داد!!!

شیرین
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  امیرعلی

باهم دعوا نکنید بچه ها، همدیگرو ناراحت نکنید یچیزی میشه بالخره انشاالله اتفاقی بیفته که خیر هممون توش باشه

برگزاری کنکور دکتری
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۴ ق٫ظ

زمان آزمون های کشوری با هماهنگی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تعیین شد و کنکور بدون تغییر زمان حتی در شهرهای وضعیت قرمز هم با رعایت پروتکل برگزار می شود.
زمان آزمون های ملی کشوری از جمله کنکور دکتری، کنکور کارشناسی ارشد و کنکور سراسری سال ۹۹ با هماهنگی با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تعیین شد و تمام داوطلبان از این زمان بندی آگاه بودند و سازمان سنجش آموزش کشور نیز برای هر آزمون دو نوبت مهلت تغییر و ویرایش حوزه امتحانی برای داوطلبان در نظر گرفت.

پانته آ
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳ ق٫ظ

اگر پروتکل ها رعایت بشه هیچ اتفاقی نمیافته
بالاخره این آزمون باید برگزار بشه
چندین باره که به تعویق افتاده اون موقع مردم با موقعیت پیش آمده آشنا نبودند الان دیگه همه میدونند چیکار بکنند
پس انقدر نگید کنسل بشه!!!

میلاد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  پانته آ

میشه بگی کیا می دونن باید چیکار کنن؟؟؟ اگه مردم الان بیشتر می دونن ، پس چرا آمار فوتی های روزانمون داره رکورد میشکنه؟؟؟

مجید
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مینو محرز، متخصص بیماری عفونی و عضو کمیته کشوری کرونا، درباره تبعات برگزاری کنکور به شکل حضوری گفت: اگر مسئولان امر بتوانند داوطلبان را اجبار کنند که فاصله‌گذاری اجتماعی به فاصله یک و نیم متر را رعایت کرده و ماسک بزنند برگزاری آزمون اشکالی به دنبال ندارد. هرچند باید زمان برگزاری کنکور را به تاخیر بیاندازند. او افزود: باید برای داوطلبان مبتلا به کرونا، آزمون به شکل از راه دور برگزار شود. محرز گفت: برگزاری کنکور اشتباه است. البته داوطلب کنکور می‌تواند ماسک بزند و در طول جلسه هم ماسک را از صورتش بر ندارد، اما تحمل ماسک در ساعات طولانی مشکل است. این پزشک عفونی تاکید کرد: برگزاری آزمون کنکور در شرایطی که تمام مدت فرد ماسک بر صورت داشته باشد اشکالی ایجاد نمی‌کند. هرچند اگر فردی به بیماری مبتلا و علائم دارد باید برایش تمهیدات اندیشید تا از راه دور آزمون برگزار شود، چون در غیر این صورت داوطلب یکسال از عمرش به دلیل کرونا تلف می‌شود. او ادامه داد: اگر مسئولان امر بتوانند سالن‌ها را به نوعی تنظیم کنند تا یک و نیم متر فاصله فیزیکی وجود داشته باشد و در تمامی طول آزمون هم کنترل کنند تا کسی در حین آزمون ماسکش را بر ندارد، اشکالی در برگزاری آزمون وجود ندارد.. این کارشناس سازمان جهانی بهداشت در پایان گفت: بسیاری از ناقلان به ویژه مبتلایان در سنین جوانی ناقل بدون علامت هستند. فقط با فاصله گذاری اجتماعی می‌توان تمهیدات لازم برای این افراد اندیشید. درضمن داوطلبان، مراقبان و دیگر افراد… ادامه نظر»

برادر بهروز
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

دوستانی که مخالف تغییر تاریخ کنکور دکتری به شهریور ماه هستید.لطفا به آمار تعداد بستری در بیمارستان و آمار فوتی ها دقت کنید.هیچ تضمینی برای عدم ابتلای شما وجود ندارد .به فکر سلامت خود و افراد فامیل و سایر داوطلبان باشید .

شیرین
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ

بچه ها چرا یک صدا نیستیم بخدا میدونم زحمت کشیدین همه، حالا یه عده کمتر یه عده بیشتر ولی این مورد یک شرایط ویژه است بخدا هر عقل سلیمی حکم میکنه که کنسل شه فعلا به فکر عزیزانمون باشیم، کی فکرشو می‌کرد اینجوری شه اما شده متاسفانه، ما خودمون باید هوای خودمون رو داشته باشیم و کوتاه نیایم همگی یکصدا شهریور امتحان بدیم، خود کارشناسا پیش بینی کردن امار رو ب صعود هست، خب این تجمع که به توان بینهایت میرسونه صعود رو، با هیچ پروتوکلی هم جلوش گرفته نمیشه واضحه کاملا، باید سنجش و ستاد کرونا به حرف ما توجه کنن، باید حس مسئولیت داشته باشن نسبت بهمون بچه های گلی ک آماده کنکور هستین یکم دیگه تحمل کنید شهرما قرمزه، خیلی بدتر از همیشه، بخدا پدرمادرم بیماری زمینه ای دارن، بیمارستان‌ها ظرفیت ندارن، من میتونم نرم سرجلسه واقعا، اما زحمت منم ضایع میشه، و شاید کسی با این شرایط مشابه، بره و خدایی نکرده عواقبش… اینو میخام بگم که درست نیست ادم ب فکر خودش باشه فقط، همیشه به اون بدبختی فکک کنیم که اگه بگیره میمیره خدایی نکرده، دلم خیلی گرفته کاش این کرونا لعنتی، بین ما همدلی ایجاد میکرد کاش مارو یکصدا میکرد، از مسئولین محترم تقاضا کنیم امتحان رو ب شهریور موکول کنند، انشاالله تا اون موقع شاهد افت این بیماری خواهیم بود دست تک تکتون رو میبوسم ازراه دور و با ماسک، همچنین از مسئولین محترم میخام یکبار دیگه نشون بدن که سلامتی جامعه براشون از هرچیزی مهمتره به امید نابودی کرونا و تعویق… ادامه نظر»

مهندس
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  شیرین

اگر شما تضمین میفرمایید که شهریور اوضاع بهتر میشه بنده به جمع موافقان تعویق بپیوندم

میلاد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

هیچ کسی نمیگه هیچ زمانی بهتر از این زمانه … موافقا میگن الان وقتش نیست، نمیگن حتما بعدا بهتره…. اگه این رویکرد مقایسه ای رو بذارید کنار بهتر می تونید تصمیم بگیرید … وقتی داوطلبی در اثر آزمون به کرونا مبتلا شد دیگه فرقی نمی کنه که تابستون بوده یا پاییز …. مبتلا شده رفته پی کارش …. حداقل کاری که میشه کرد اینه که بین شرایط قطعی فعلی و شرایط احتمالی آینده، دومی رو انتخاب کنیم … که اینم با توجه به قانون احتمالات کاملا منطقیه…

شیرین
تیر ۱۵, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  میلاد

درسته من هم منظورم همین بود، معلومه که شرایط مشخص نیس در آینده چی میشه، بهتر یا بدتر، وگرنه که تعویق پی در پی صورت نمیگرفت، اگر من حرفی از شهریور زدم، هدفم این بود که در نهایت کنکور برگزار بشه که زحمتایی رو که کشیدیم نتیجشو ببینیم و پیشنهاد شهریور باتوجه ب مطالبی بود که توی این مدت از آمار و رسانه ها برداشت کردم، حق با شماست شرایط احتمالی آینده هم مشخص نیست، ما فقط میتونیم امیدوار باشیم که ان شا الله بهتر باشه، اگر هم برگزار شد کنکور، انشالله همه سالم باشن اول، و به بهترین شکل نتیجه زحماتشون رو دریافت کنن. من فقط خواستم نظرمو بگم که مهمترین چیز سلامتی عزیزانمون هست

یک عصبانی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۵ ق٫ظ

دوستانی که میگن هیچ فرقی نمیکنه کرونا همینه، من واقعا این نظر رو قبول ندارم چرا یادتون رفته آمار فوتی ها به دو رقمی رسید، که همه خوشحال و مسرور، باز دوباره محدودیت ها رو برداشتند. پس میشه کنترلش کرد میشه فرهنگ سازی کرد فقط کافی به مطالبه به حق بچه ها گوش کنند که با اعمال محدودیت و کاهش یافتن آمار، میشه تا یکی دوماه دیگه در فضایی نمیگم صد در صد امن ولی با آمار کمتری از کرونا کنکور داد. الان واقعا آمار بالاست به من یکی هرچی بگن از صندلی کناری خیلی فاصله داری متوجه نمیشم …. بازم میگم تو کنکور اسفند من گفتم آخه حالا دو نفر تو قم کرونا گرفتند چه ربطی به ما داره …ولی کی فکرشو میکردم تلویزیون زیرنویس کنه هر ۱۰ دقه یک فوتی ایرانی

بیتا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۶ ق٫ظ

اینجور که اینا گفتن یعنی تو یک کلاسی که قبلا ۲۰ نفر بودن باید الان ۸ نفر بشینن پس با ۲۵۰ ٪ افزایش میداشتن برای حوزه ها نه ۴۰٪

آزمون ۲۶ تیر حق ماست
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ

وزیر محترم علوم فدایی دارین

یک عصبانی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۹ ق٫ظ

خواهش میکنم کمی درنگ کن، با جون خودت بازی نکن، به خدا این شوخی بردار نیست. مگه یادت نیست گفتند با گرم شدن هوا این ویروس میره پی کارش، این یعنی هیچ پیش بینی نمیشه رو این ویروس لعنتی کرد
فقط همه می دونیم سرعت انتشار بالایی داره . اون وقت چه طوری می تونی تو یه فضای بسته با دیگران امتحان بدی.
خواهش میکنم با ما همراه شو ای عزیز

مینو دریکوند
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۰۵ ق٫ظ

بچه ها کرونا وحشتناکه..اصن کنکور بره ب درک..ول کنین این حرفا رو بیاین واس هموطنانون دعا کنیم..من.واقعا میترسم هممون در معرضشیم این چ بلایی بود انگار ی کابوس وحشتناکه و هر دفع امید بیدار شدنو داریم..کاش تمام این روزا ی خواب بود و بیدار میشدیم میدیدم هرکسی داره فعالیت روزمره خودشو انجام میده و اصن نمیدونه کرونا چیع.

maral
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۴ ق٫ظ

نباید توی این شرایط کنکوری برگزار بشه پی اچ دی صدای ما رو به گوش سنجش برسون

برگزاری کنکور دکتری
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۸ ق٫ظ

بیشترین ضضر متوجه افرادی که از برگزاری کنکور غافل شده و به فکر کنسل یا تعویق هستن
کنکور برگزار میشه و تمام
۲۶تیر
۲۶تیر
۲۶تیر

...
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۸ ق٫ظ

سلام مصاحبه دکتر زالی دیدید بعد متوجه میشید کنکور ۲۶تیرماه هست یا نه

مارال
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۸ ق٫ظ

دوستان از کمیسیون آموزش مجلس کمک بگیرید خیلی کمک خواهد کرد

مارال
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

یعنی کجا؟؟

رز
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

الان ببینید نظرسون رو میخان اعلام کنن چون مجلس تصمیم بگیره دولت باید حتما تجرایی کنه

بیشترین ضرر
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ق٫ظ

۲۶ تیر
امتحان برگزار میشه
خدا میدونه که وقتشه
به لطف یزدان و بچه ها
کنکور دکتری برگزار میشه

صدف
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

اخه واسه دکتر شدن اول باید سالم باشی،وقتی کرونا بگیری دیگه اون آدم سابق نمیشی،نه ریه ت نه جسمت دیگه اون آدم سابق نیست،همه ی اونایی که خوب شدن مثل قبل کرونا نشدم که،مثل جانباز ها تا آخر عمر درگیرن،پسر خاله من گفتن خوب شده ۳۰سالشه، ولی شبا از گلو درد و سینه درد نمی تونه بخوابه. این ویروس هیچیش معلوم نیست هیچیش،تازه الان دو ماهه اسهاله فقط خدا می دونه باهاش چیکار کرده ویروس، تو بیمارستان هم می گن بابا حالت خوبه برو خونه، اینه اصل ماجرا.من آگه با چشم خودم نمی دیدم باور نمی کردم

یک عصبانی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۹ ق٫ظ

سلام
بچه ها به نظرتون چه طوری میشه با مجلس در تماس بود من سایت مجلس رو دیدم فقط قسمت نظرسنجی برای فعالیت های خود مجلس بود و جایی برای ثبت نظرات مردم نبود

آوا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۰ ق٫ظ

خیلی خوبه دکتر بشی، اما قبلش باید زنده باشی و البته سالم!

یک عصبانی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۴ ق٫ظ

به برادر مهندس
آره می فهمم به عمق جان درک کردم آنچه نوشتی، میدونی منم همین مشکل رو دارم به بدبختی کار پیدا کردم و به خاطرش ۶ سال تو شهر غریب اساسی بدبختی میکشم، و خیلی راحت شاید لغو قرارداد بشم اتفاقا به خاطر همین ترس هاست که آدم دائم درجا میزنه، خسته شدم از این حساب کتاب زندگی، و اصلا برام قضیه مثل کرونا توجیه نداره،
گفتم امسال میرم دانشگاه یه نسیم تازه میوزه به زندگی ولی هنگ کردم باورم نمیشد از لغو اسفند تا الان با این آمار، ولی میگم نگران نباش خوشبختی خیلی نسبی هست من پارسال آنفولانزا گرفتم و اساسی به مرگ نزدیک شدم گفتم خدایا خوب بشم لحظه ای نگران هیچی نیستم، خوش باش هنوز سالم هستیم

...
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۲ ق٫ظ

امتحان تغییر میکنه و شروع دانشگاه میره برا بهمن

TAR
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۶:۲۳ ق٫ظ

لازم به ذکر هست که بنده خودم از نماینده ای شنیدم تعویقی در کار نخواهد بود ، لذا فکر تعویق در مجلس در جسله اموزش را منتفی بدانید !
#نه به تعویق
#صندلی چینی تمام

...
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  TAR

مطمئنی از نماینده این دوره سوال کردید
چون یکبار به ادعایتان پاسخ داده شد
تکذیب نمایندگان اهواز
گفتند اصلا در این مورد اطلاعی ندارند تا اینکه بخواهند اظهار نظر کرده باشند

میلاد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

اونی که تو ازش شنیدی نماینده مجلس نبوده !!!! شایدم درگوشی به خودت تنها گفته که بقیه نشنیدن!!!!

شیرین
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۵:۲۳ ق٫ظ

سلام خواهش میکنم لغو کنید من بندرعباس هستم ب شدت اوضاع وخیمه واقعا انصاف نیست ما بخاطر کرونا از کنکور محروم شیم، ما که خوندیم و هدف داریم اما واقعا بهترین کار تعویق هست فعلا، چون الان تو اوج مرگ و میر هستیم بخدا بیشتر میشه، حداقل شهریور برگزار کنند انقد تعویق کردن الان ک اوضاع بدتره باید بیشتر حساسیت داشته باشن، به فکر کادر درمان و پدر و مادرمون باشیم، تقاضای تعویق و برگزاری در اوایل شهریور داریم

عابر
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۳:۴۴ ق٫ظ

ای کاش ای موضوع باعث بشه یک سال افراد نسبت به پیشینه شایستگی و تلاششون در طول مقاطع گذشته گزینش بشن، نه یکسال یادگیری کد گذاری ، فشرده سازی و فنون تست زنی … چه خوب بود به اندازه ظرفیت هر دانشگاه ،دانشجو ها و دانش آموزهای برتر هر گرایش در حوزه خودشون بنا بر الویت بندی اجازه انتخاب رشته داشته باشن

مارال
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۱ ق٫ظ

دوستان بیاید یک اقدام اساسی برای تعویق راه بندازم این طوری نمیشه… بیایم اینجا ناله کنیم. خیلی شرایط وحشتناک.

محمودی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۰۷ ق٫ظ

سلام خسته نباشد همگی اوضاع خوزستان وخیم تر شده خیلی خیلی خیلی همش اعلامیه ترحیم میزنن حتی بعضا می پرسم میگن علایم معمول کرونا رو نداشتند ولی وقتی تست دادن معلوم شده حالشون وخیمه و نصف ریه اشون خراب شده من میترسم هیچی از جونمون مهمتر نیست تو رو خدا یه فکری کنید خانوادم هم نگرانن

English literature
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۷ ق٫ظ

واقعا شرایط حالا چه فرقی با چند ماه پیش کرده؟ توی اسفند هم هر روز حدود دو هزار نفر مبتلا میشدن الانم همینه… چندماه دیگه هم همینه.
تصمیم گیرنده ها تو کشور ما به کشورهای دیگه نگاه میکنن اونا هر کاری کنن اینا تقلید میکنن؛ لابد دیدگاهشون اینه که چون کنکور توی چند کشور برگزار شده پس دلیلی نداره ما برگزار نکنیم! بنابراین این بار تعویقی در کار نیست.
این وسط من فقط دلم به حال اونایی میسوزه که مجبورن واسه امتحان برن مرکز استان. کاش به جای تعویق تعویق کردن از همون اول داوطلب هایی که مشکل مسیر رو دارن پافشاری میکردن کنکو تو شهر خودشون برگزار بشه. این بیشتر به نتیجه میرسید تا اصرار به تعویق مجدد. باید یه فکری به حال اون عده میشد که نشد.
راه حل کنکور دکتری ٩٩ هر چی که باشه تعویق یا لغو نیست.

...
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  English literature

لغو و تعویق نیست
پس حتما برگزاریه
یا فقط مصاحبه و رزومه
یا نه فقط رزومه
اصلا چطوره بذارن هر استادی هرکسی رو دوست داشت انتخاب کنه بنا به ظرفیت دانشگاه
این اخری لابد به مذاق خیلیها خوش میاد
خودتون چرا فقط نفیی میفرمایید راه حل لغو و تعویق نیست لطفا اثباتی بفرمایید راه حل چی هست؟

یا امام رضا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ق٫ظ

ای سلطان کرم، ای امام رضا
خودت همه مریضای کرونا رو تو سراسر دنیا خصوصا تو ایران خودمون شفا بده.
مسئولان محترم شما رو به امام رضا کمی حس مسئولیت راجع به سلامتی بچه های این سرزمین داشته باشید و عجولانه تصمیم به برگزاری کنکور نگیرید. من خودم بچه روستا هستم واسه کنکور باید بیام مرکز استان که فاصله زیادی هست تا محل زندگیم.تو شهر اقوام نزدیکمون نیستن که شب رو اونجا بمونیم هرچند اگر هم بودن با این اوضاع کرونا رامون نمیدادن. الان نمیتونم والدینمو تو این اوضاع بحرانی مجبور کنم که با وسیله نقلیه عمومی بیارن مرکز استان. این خودخواهیه که سلامتیشونو به خاطر یه روز کنکور به خطر بندازم
عجب داستانی شده، یا امام رضا کمکمون کن.

فیبی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ق٫ظ

✅یه فکری به سرم زد: نکنه سنجش داره این اولتیماتوم‌های سفت و سخت و میده برای این‌که قراره ستاد کرونا کنکور و تعویق بندازه یا کنسل کنه…اینجوری سنجش میتونه بگه من آماده بودم و می‌خواستم آزمون بگیرم ولی ستاد کرونا مخالفت کرد…یعنی ممکنه تا چند روز آینده خبر تعویق بشنویم؟

شیلا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۴۸ ق٫ظ

اینطور که معلومه قراره آزمون برگزار بشه. من که فکر کنم نرم. چون من بیماری زمینه ای دارم. میترسم واقعا برم

کنکوری
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۴۷ ق٫ظ

سلام خدمت دوستان با این آشفته بازاری که سازمان سنجش و وزارت علوم راه انداخته و تشویشی که تو اذهان همه ی داوطلبین کنکور ایجاد کرده معلوم میکنه اینها اصلا تکلیفشون با خودشون مشخص نیست من موافق تعویقم به چند دلیل که یکیش خستگی کادر درمانه واقعا من دوستم رو دارم میبینم که روز به روز داره فرسوده تر میشه، استرس امونشونو بریده و شیفت های کاری سنگین دارن و به تبع با برگزاری تجمعات و تقویت این زنجیره انتقال اوضاع براشون سخت تر از اینی که هست میشه و اگر کمی و فقط کمی درکی راجع به مسئولیت اجتماعی خودمون داشته باشیم خیلی صحبت ها رو از رو سینه صافی نمیشنویم که تو این سایت هم برخی داوطلبین که البته دوس دارم فکر کنم از طرف مافیای کنکور هستند از این قبیل حرفها رو به راحتی عنوان کردند، دلیل دیگه مناطق قرمز و محروم هستند که اوضاع خیلی وخیمه تو خوزستان عملا عنوان کردند فقط دارند مرگ و میر کنترل میکنند و درصد و میزان ابتلا دیگه از زیر دستشون دررفته و مطمئن باشید حتی اگه نخواید استرس داوطلبین و جابه جای ها در این مناطق رو ببینید مطمئن باشید اون شرایط و تمهیداتی که جای سوال بسیاری تو ذهن همه ما دارند در مناطق قرمز و محروم جنوب حتی همون تمهیدات ناقص هم برای داوطلبین در نظر گرفته نشده است. این زنجیره انتقال باید در حدی تضعیف بشه، حداقل انتظار اینه تو پیک شیوع کرونا تجمعی اتفاق نیفته و قرنطینه سفت و سخت تری این بار اجرا بشه… ادامه نظر»

خاطره
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۳۹ ق٫ظ

همین الان اخبار گفت هر ده دقیقه یک ایرانی فوت میکنه !
در تهران هم وضعیت خیلی نگران کننده شده!
کاری به اینا ندارم که میخوان کنسل کنند یا نه !
ولی شماها خودتون میخواین شرکت کنید؟!

حسین
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  خاطره

اقا هرکی نمیخاد نیاد امتحان ما دردمونو به کی بگیم یکساله داریم مخمون میترکه

1400
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  خاطره

ان شالله ۱۴۰۰
جونمو ک از سر راه نیاوردم برم ازمونی رو بدم ک با توجه ب این مصاحبه ها و کرونا که شانس کرونا گرفتنم بیشتر از شانس قبول شدنم هست

رحمان ۱۴۰۰
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۳۰ ق٫ظ

آقا این کنکور لغو میشه کی به شما گفتم تعویقی که اصلا در کار نیست

مهشید
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  رحمان ۱۴۰۰

کنکور ما لغو شه
کنکور بچه مدرسه ای ها چی که ذوق دانشگاه دارن داستان میکنن جوگیرن

مرضیه
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهشید

آخه دانشگاهی هم در کار نیست، مجازی باید درس بخونن

فاضل
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  رحمان ۱۴۰۰

مهمترین کنکور، کنکور سراسری است که بچه‏ ‏ها میخوان نتیجه زحمات ۱۲ ساله شون رو ببینند. اون رو چکار کنند؟ آیا اون رو هم میتونند لغو کنند؟

الستی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۶ ق٫ظ

نمایندگان محترم مجلس، لطفا با لغو برگزاری کنکور دکتری در جلسه یکشنبه مجلس یکبار دیگه ثابت کنید که شما نماینده مردم هستید و نگران سلامتیشون!
یا علی مدد

Shadi
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۳ ق٫ظ

برگزاری آزمون چیزی جز بی تدبیری نیست

Shadi
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ

اگه تلاش سازمان سنجش به برگزاری بخاطر ضایع نشدن حق من داوطلب هستش، باید خدمتشون عرض بشه که سلامتی ما ارجع تر هستش تا برگزاری در موقعیت بحرانی.

دیارا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

راستی دوستانی که خیال میکنند امسال کسی کنکور نمیده و میتونن رتبه خوبی از این طریق کسب کنن بهتره بدونن کافیه دانشگاه بفهمه شما صلاحیت علمی ندارید فورا ردتون میکنه حتی اگه تنها شرکت کننده رشتتون شما باشید و اون سال هیچکسو پذیرش نکنن!!گفتم دلتون رو به این خوش نکنید که رقیباتون بخاطر کرونا نیان ازمون بدن شما میتونید با تعداد کمی رقیب دانشکاه خوبی قبول بشید.

TAR...Mehran شمس الله phd مریم .ا، امید، مسعود #
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  دیارا

سلام، خیلی خوب اشاره فرمودید، من هم قبلا این موضوع رو براشون چند بار توضیح دادم که اگر فقط به رتبه کنکور اکتفا کنند چه اتفاقی ممکنه براشون بیافته، دیگه ماشا الله همه ما میدونیم که عاقبت فرد بدون رزومه چیه و جاش تو دانشگاه کجاست!!!!

Phd
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ق٫ظ

بدون رزومه
اره
ولی کسی ک روزانه بالای ۸ تا ۱۰ ساعت درس خونده مطمن باش دلش به رزومه اش هم گرم بوده و گرنه هرگز این انگیزه براش بوجود نمی اومد ک حدود ۱۰ ماه درس بخونه درحالیکه رزومه ای نداشته باشه

ما توپ پر اومدیم شما غمت نباشه گلم

دکتری
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  دیارا

ولی من فک کنم شماها هستین ک رزومه ایی ندارین و خواهان لغو کنکور هستین تا برا خودتون تا سال بعد رزومه ایی دست و پا کنین

الی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ

دوستان پست آخر آقای وهاب زاده در اینستا رو دیدید؟
گویا مخالف برگزاری آزمون های سراسری هستن اما وزارت بهداشت فقط و فقط یک رای داره
با این وجود خبری از تعویق نیست
شما پست ایشون رو دیدید؟ نظرتون چیه دوستان؟

...
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  الی

تعویق صدرصده ،اصلا کلا جلسه یکشنبه نمیزاره ،سنجش اومده مصاحبه کرده و خیلی هم رسانه اش کرده که اتمام حجت کنه که ما آماده هستیم ولی ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری نداده

الی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  ...

از کجا میدونید که ستاد مجوز نداده؟ اگر اینجوری بود ی مصاحبه ای از وزارت بهداشت میشد در این مورد مثل موارد قبل. یا آقای وهاب زاده اینجوری پست نمی‌گذاشتن
شایدم سنجش گفته من خودم باید خبر تعویق رو اول بدم مثل دفعه پیش
دور از جون همه اما کم کم باید به این جمله می‌رسیم که مرگ حقه اما سنجش و وزارت علوم وسیله هستند

یکتا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  الی

چقد قشنگ.گفتی

رز
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  الی

نه مجلس یکشمبه کرود میکنه گفته لغو بشه

نگار
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  الی

یعنی چطور که فقط و فقط یک رای داره؟؟بیشتر توضیح بدید

مهدیه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵ ب٫ظ

مثل اینکه قراره داوطلبای ناقل یا اونهایی که مبتلا هستن تو بیمارستانا کنکور بدن.
شبکه خبر از قول دکتر خدایی گفت

.پوریا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهدیه

خوب الان حتما اون مراقب هم باید یکی از مسولای سنجش باشه که توی اون بیمارستان بستری هستش؟؟

مهدیه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  .پوریا

نمیدونم.
خدا میدونه این کنکور واقعا عادلانه خواهد بود یا نه

Shadi
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهدیه

قطعا عادلانه نیست.

ارغوان
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  Shadi

قطعا عادلانه نیست ولی شرایطی هست که پیش اومده و باید هممون بپذیریم .و باید انتخاب کنیم. بین رفتن سر جلسه و نرفتن.که خیلی کم هستن کسانی که حاضر باشن زحماتشون هدر بره .

مهسا
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهدیه

وای چ مسخره..شورشو دراوردن این حرفا چیع..تو بیمارستان؟؟بیچاره اون بیمار ک تو بیمارستانم دست ازسرش برنمیدارع سازمان سنجش..

یک عصبانی
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهدیه

خب بله اون کسی که بستری هست. ولی کسانی که ترخیص شدند که قراره بیان سرجلسه، شما می دونستید که تا ۶ ماه ناقل هستند همچنان

ملیحه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ب٫ظ

سلام توجه توجه
الان خبر شبانگاهی اعلام کرد که رعیس سازمان سنجش گفته داوطلبان کرونایی در فضای جداگانه آزمون خواهند داد.اخه شاید یکی نمیدونه کرونا داره و ناقله.این چه وضعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.پوریا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ملیحه

خوب اون موقع یکی که ویروس ضعیف رو گرفته
کسی هست که تضمین کنه که با افراد الوده به ویروس قوی تری ازمون بده و اون ویروس رو نگیره و وضعش بدتر نشع
خوبه که الان همه جا میگن کرونا بعضی مورد ها روده بعضی ها قلب بعضی ها ریه رو مختل میکنه

فاطمه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

تو شیرخوارگاه ۲ تا بچه از کرونا کشته شده اند اوضاع خیلی بدتر از اونیکه که ما خبر داریم کنکور باید به تعویق بیافته لطفا تدبیر داشته باشید هموطنانتون در خطرند بس نیست بی تدبیریهایی که بچه بیگناه رو به کام مرگ کشونده از این بیشتر ظلم نکنید

پایان انتظار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ

با آرزوی موفقیت برای همه در آزمون ۲۶ تیر ، با امید به خیر برگزار شدن و تموم شدن انتظار و بلاتکلیفی : )

حسین
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۵۱ ق٫ظ

تکبییییییییییر

زهرا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ

دوستان اگه از یکشنبه ماسک الزامی بشه ومحدودیت ها دوباره اعمال بشه خب تو مرداد دیگه وضعیت شهرمون اینقدر خراب نیست وامار ها پایین اومده وخیلی راحت میتونن از اواخر مرداد واوایل شهریور ازمونهارو برقرار کنن

بنیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۱۸ ب٫ظ

لغو آزمون یا کاهش تعداد سوالات به ضرر ماست که خوندیم
فقط تعویق اونم فقط چند هفته یا حداکثر یک ماه

قابل توجه مخالفین تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۹ ب٫ظ

به نظر بنده هیچ کدوم از شماها درک درستی برای ورود به مقطع دکتری را ندارید .. یکی از دروس امتحانی مقطع دکتری درسی است به اسم استعداد تحصیلی ، که این درس بیانگر سنجش هوش و تفکر شخص و درک صحیح داوطلبها نسبت به فضای اجتماعی است که بتونه درک عمیقی از مسائل و مفاهیم جامعه رو داشته باشه .. کسی که درک نکنه هموطنهای ما درگیر این بدبختی و بیچارگی شده اند و در این شرایط به فکر برگذاری آزمون باشه واقعا مستحق ورود به مقطع دکتری نیست حتی اگر صد تا مقاله و اختراع داشته باشه

م
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۱۷ ق٫ظ

دوست عزیز خیلی ها استعداد رو نمیزنن چون ضریبش ۱ و اهمیتش خیلی کمه, الکی داستان نبافید ایشالا م لغو نش

گلی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ

من واقعا میترسم خیلی شرایط بد شده. یعنی اینا خرج کدوم از اعضای خانوادشون نگرفته بفهمند که چقدر این مریضی بده؟؟!! به خدا قسم منم درس خوندم خیلی هم خوندم ولی انقدر نگران سلامتیم هستم که نمیتونم قبول کنم این حجم از بی تدبیری. بابا نکنند به خدا هیچی نمیشه کنکور امسال ندیم. آخه چه عجله ای دارید. من یه ساله زجر کشیدم و همراه کار ورس خوندم ولی با این حال واقعا دوست ندارم کنکور بدم.

رجب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ

بچه ها لطفا همه جواب بدید. تعویق کنکور چه تاثیری رو آمادگی شما برای آزمون داشته؟ خودم چون فاصله افتاده تو مطالعه درصدام اومده پایین ولی حس میکنم بقیه اونقدر خوندن که اگه میانگین هشتاد هم بزنم جایی قبول نشم

علی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

منم درصدام اومده پایین ولی دیگه این حجم از ناامیدی هم گناه کبیره اس… ایشالا خدا با ماست!

صدرا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

توکل به خدا. بابا هشتاد درصد که کسی دیگه نمیزنه . نهابت شصت درصد در رشته ما

مخالف شدید تعویق
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۸ ب٫ظ

من به شخصه مخالف تعویق بودم و هستم ولی با این جو حاکم سازمان سنجش وظیفه داره همکاری کنه، واقعا تو دو هفته اول شهریور میتونند تمام کنکور ها رو به ترتیب برگزار کنند فقط دلیل اینمارشون اینه که همیشه دوست دارند دو ماه بعد رتبه اعلام کنند و هر بار هی کش بدن….. جواب رای گیری که به فولاد ۶۰میلیون شرکت مردن دو سه شبه میدم ولی جواب کنکور رو بعد سه ماه میخان بدن، شاید تو شهریور بخاطر دوستانی که شهرهای گرم زندگی میکنند بسه تو فضای باز کنکور رو برگزار کنند… به هر حال همتون بدونید نظر من و شما براشون هیچ اهمیتی نداره

سارا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۳۷ ب٫ظ

واقعا آدم متوجه نمیشه اینایی که ایشالا چیزی نمیشه گویان ، میخوان برن سرجلسه واقعا داوطلب کنکور دکترا هستن ?
یعنی واقعا تحصیلکردن ?
چه اصراریه واقعا به نادیده گرفتن وضعیت?
دوهفته رستورانا رو با رعایت پروتکل های بهداشتییی باز کردن امار مرگ و میر سر به فلک کشید . حالا با اطمینان به همین پروتکل های بهداشتی میخوان برن سرجلسه کنکور ?
احتمالا اینا همونان که میان عکس پزشک ها و پرستارا رو میذارن استوری و از زحماتشون تقدیر میکنن ولی خودشون برای کم کردن زحمات اونا کاری نمیکنن …
انشاالله مجبور نشیم به آتیش همچین آدمایی بسوزیم …

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ب٫ظ

متاسفانه بدلیل سکوت مردم در برابر اشتباه بزرگ یعنی برگزاری امتحانات نهایی در زمان نامناسب، باعث بی تفاوتی بیشتر و ولنگاری شدید مسولان شده و اینگونه در حال حاضر در شرایط بسیار وخیم بر کارهای ناعاقلانه خود جسارت کاذب پیدا کرده اند…..میتوانستند امتحان نهایی را به انتهای تابستان منتقل کنند تا این افزایش چشمگیر شیوع رخ نمیداد…..

علی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

همه چی هم تقصیر مسئولان نیست برادر من (جدا از این که مسئولان عزیز هم با رای خودمون اومدن سر کار)
همین مردم عزیز که شما میگی سکوت کردن دارن تالار میگیرن و عروسی!!!! بیا دم خیابون ما که یه تالاره ببین چه خبره هر روز… همه چی هم تقصیر مسئولین نیست!

هوشیار
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

اینطوری نیست اکثرا عروسی نمیگیرن…..اینها اقلیت هستن……پس قانون باید با اقلیت برخورد کنه که نمیکنه….چرا؟…چون میگن مشاغل هست…..حالا فهمیدین اشکال از کجاست؟…….مسولین جامعه را بسمت کار بشکلهای مختلف هل دادن…….با یک مدیریت صحیح براحتی میتوان کرونا را جمع کرد…..

چرا عدالت برقرار نیست؟؟؟
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ

آزمون لغو نشههههههههههههه

نههههه خدا نههههه

این چه وضعیه

فاطمه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۹ ب٫ظ

این بیماری خیلی مسریه بزارید یک کمی فروکش کنه خب چرا خرداد نگرفتید الان اوضاع داغونه کشور رو نابود میکنید از این خانواده مبتلایان تعدادی کنکوری وجود داره که قطعا سرایت رو ایجاد میکنه تو رو خدا ۱ ماه عقب بیاندازید تا فروکش کنه

آزمون فقط ۲۶ تیر ماه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۸ ب٫ظ

خوشبختانه الان متوجه شدن هدف عده ای از تعویق لغو آزمون هست و دلخوش به شیوه های دیگه پذیرش چرا که توانایی حتی حد نصاب ندارن و بحث جان انسان و اخلاق همه جوسازی ـ آزمون فقط ۲۶ تیر ماه

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۹ ب٫ظ

لغو ازمون از طرف امثال شما با اسمهای مختلف زده شده تا اوضاع تعویق را متشوش نمایید….تعویق کنکور بدلیل شیوع شدید کرونا کاری عاقلانه و منطقی….

اصغر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۰۰ ب٫ظ

۲۶ تیر کنکوره و برای اون روز دارم لحظه شماری میکنم
من در بهترین شرایط هستم و کاری هم با کسی ندارم
حوزه ام تهرانه

71
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  اصغر

خیلی هم با نمکی:)))))

داوطلب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  اصغر

تو یکی قبول نمیشی اصغر جان مطمعنم

..
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  اصغر

عجب دارید

پریشان
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۷:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  اصغر

عزیز دل برادر اجازه بده برگه ورود به جلسه ات بیا بعدا ذوق کن.
دکتر زالی نامه میزنه به ستاد ک تهران برای برگزاری کنکور مناسب نیست.
هر عقل سلیمی میدونه و میفهمه ک تو این شرایط اصن نمیشه کنکور رو برگزار کرد.
قطعا لغو میشه . منتظرن ببینن ک شرایط چطور پیش میره.
حالا حالاها باید انتظار بکشی

وکیل
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۹ ب٫ظ

به نظر من این خانم اصلا در جریان شدت واگیر این بیماری نیست و یا با افسوس فراوان خود را بی خبر نشون می دهند.

محمد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۲ ب٫ظ

سلام اعلام شد واکسن کرونا پاییز میرسه دست مردم

بیشترین ضرر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۰ ب٫ظ

تعویق طلب های شکست خورده در چه حالی هستن؟!!!!!!!!!!!!!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
گفتم بیشترین ضررو میکنید

زینب سادات
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

این تویی که از روز اول شکست خورده بودی! شکست اصلی رو از کرونا میخوری!

سهیل
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۳۶ ب٫ظ

من مدرک تولیمو گرفتم با نمره ۳۶۷ میخواستم بدونم ایا با توجه به اینکه این نمره ضعیف به شمار میاد ایا این مدرک در مصاحبه دکترا نمره ای خواهد داشت و کمکی به قبولی بنده میکنه؟؟ اگر کسانی هستند که با مدرک تولیمو تجربه مصاحبه دکترا داشتند تجربه خودشونو عنوان کنند؟؟؟؟؟

مهسا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

سلام. فقط آشنایی قبلی با استاد

مهندس
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

به نظر من اعلام نکنید بهتره دوست عزیز

مهدیه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  سهیل

مدرم زبان اجباری نیست. نمره پایین رو نباید مطرح کرد. اگه روی نقاط قوتتون کار کنین بدون مدرک زبان قبولین

مهشید
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۸ ب٫ظ

❌❌❌لطفا لطفا لطفا

فاز کسایی که انقدر هول ازمون دادن هستن رو بهم‌بگید!!!!!
اخه فازتون چیه واقعا!!!!!!

خیلی دلتون‌میخواد مریض شید؟ نه‌واقعا بگید بهم! نمیفهمم اصلا

زینب سادات
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهشید

فازشون اینه که با اشتیاق فراوان به آغوش مرگ برن.

م
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهشید

ی سال درس خوندیم میخوایم امتخان بدیم تموم ش! چ فازی باید داشته باشیم؟ همه عزا و عروسی و مسافرت و لول زدن تو بازار و کافه رو میرید ی کنکور زیادیه؟؟! والا هرکی میخواد به تعویق بیافته صبر کن اسفند راحت,ماهم میریم دیگ از تو خیابون رفتن ک بدتر نیست هیچ کسم نه رعایت میکنه نه چیزی

بس کنید دیگه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ

حالا اینقدر ادامه بدید تا بدبخت بشیم آزمون امسال کلا لغو بشه و سال بعد ۴۰۰هزار نفر بشیم برای کنکور لعنتی ها!!!!!!!!!!!

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  بس کنید دیگه

بیان لغو ازمون کلک مخالفان تعویق برای متشوش کردن فرایند تعویق کنکور…..

تیر خلاص
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۶ ب٫ظ

در اینجا یک سوال مطرحه … چرا خانم سخنگو نذاشت جلسه مجلس تموم بشه بعدش این حرفهارو بزنه ؟؟
جواب شفافه .. اینها مطمئن هستن که مجلس و وزارت بهداشت تاریخ آزمون رو تایید نمیکنه چون الان در پیک کشتار کرونا قرار داریم .. تمام مسئولین برگذاری آزمون حجت تمام کردند و مسئولیت برگذار نکردن رو از دوش خود برداشتن …

شیدا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۳ ب٫ظ

نه اینکه بعد از ازمون برامون فرش قرمز پهن کردن حالا ۶ماه دیرتر به جمع بیکاران جامعه بپیوندیم مشکلی پیش نمیاد

زهرا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ

تصمیم نهایی رو ستاد مبارزه با کرونا میگیره
هنوز چیزی راجب جلسه با ستاد مبارزه با کرونا نگفتن

دختر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ

چجوری میتونیم به گوش همه برسونیم سر جلسه نریم واقعا نبااااااید رفت
نمیتونن برگزار کنن مطمئن باشید

...
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۶ ب٫ظ

با این اوضاع چرا کنکور وزارت بهداشت به تعویق نیفتاده
اونا که از شرایط بحران کاملا مطلع هستند
جریان چیه

رجب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۵ ب٫ظ

متاسفانه از اعتبار برند رجب داره سواستفاده میشه و برخی افراد که متوجه مقبولیت رجب بین شما عزیزان هستن با نام بنده کامنت میذارن خواهش میکنم فریب افراد شیاد رو نخوردید. با کمی دقت متوجه رجب اصل از فیک میشید:
۱. رجب همیشه با استناد به منابع معتبر صحبت میکنه
۲. رجب انتقاد پذیر م مهربون و مودبه
۳.پیشبینیهای رجب با استفاده از الگوریتمی قدرتمند با دقت نزدیک به صد در صد انجام میشه پس اگر کسی پیشبینی اشتباه ارائه کرد اون فرد رجب فیک بود
از همتون ممنون هستم که با هوشیاری فریب نمیخورید

مریم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

چقدر خودتو تحویل میگیری خخخخخخ

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ

به برادر مهندس
برادر جان، به خدا ما که هزار بار گفتیم اعمال محدودیت چرا عروسی چرا عزا چرا مسافرت، چرا در دانشگاه گناباد امتحان حضوری و مبتلا شدن، آمار رو ببینید
دیگه الان برادر، زن و مرد نداره همه داوطلبان کنکور یه جورایی بیکار، بی پول مجرد، پدر ومادر مسن دارن
میگی چیکار کنیم آخه روزی که اسفند کنکور لغو شد من گفتم حالا دو نفر تو قم گرفتند چه ربطی به ما داشت من به عمرم گمان نمیکردم آمار بشه این…. یازده هزار فوتی
امام رضا خودش معجزه کنه
ما امید داریم با اعمال محدودیت، فوتی لااقل دو رقمی بشه بله کرونا زود نمیره ولی تو این اوج آمار تصمیم به برگزاری؟ چی بگم

مهندس
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

ببین عزیزم حرف شما کاملا متین و موقره. واقعا نمیدونم چی بگم کلا زمان کنکورهای من همیشه این اتفاقات مسخره میفته. ۷ سال تمام تو سخت ترین و شیمیایی ترین فضاهای ممکن کار کردم به امید این که دکترا قبول بشم. روزی که گفتم میخام برای دکترا بخونم رییسم گفت باشه برو تسویه کن و برو. الان خیلی خیلی خیلی برام سخته که اینطوری شده. باورت میشه الان به تعویق راضیم ولی هیچ جوره دوست ندارم لغو بشه چون میدونم سال دیگه وضع همین هست. به خدای احد و واحد قسم من به خاطر پدر و مادرم هرجا میرم یک دقیقه هم ماسکم رو در نمیارم. ولی وقتی میبینم این ها حتی ماسک زدن رو هم شوخی میگیرند خیلی حرصم در میاد

تعویق100%
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ

کنکور لغو نمیشه فقط عقبش میندازند به اواسط یا اواخر شهریور، البته لغو تمام کنکورها عاقلانه تر ولی چون سازمان سنج یکدنده است کنکور را میگیره با تاخیر ،من خودم دوست دارم برگزار بشه با تاخیر ۲ماه ،شاید کرونا کوتاه امد تا دو ماه اینده انشاءالله.

فیبی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۶ ب٫ظ

آخ آخ فک کنم منظورشون اینه که اگه کسی ماسک هم نزنه کاریش نداریم سلامتیش به عهده خودش…خودش مسئوله …اگه ماسک اجباری نشه…خیلیا نمی‌زنن …اونوقت مبتلا میشیم که!

زینب سادات
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

حتما منظورش همینه. یعنی هر کی خونش پای خودشه! به سنجش هم ربطی نداره!

الناز
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ

والا من نمیفهمم ۴۰ درصد افزایش یعنی چی!!!
برای تهران که فقط دو تا حوزه مشخص کردن.
قبلا یدونه بود انگار.
این چیزیه که من میدونم. اگه واقعا همینه و برای پرجمعیت ترین شهر کشور فقط دو تا حوزه مشخص شده یکی این ۴۰ درصد رو ترجمه کنه برام.

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

نمی دونم واقعا یعنی چی ۴۰ درصد، چرا ۵۰ درصد نباشه یا ۴۵ درصد

جلال
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

خب النازخانم، قبلا یکی بوده، الان دوتا شده، یعنی در شهر تهران ۵۰ درصد اضافه شده دیگه.

جلال
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  جلال

ببخشید، اصلاح میکنم: اگه قبلا یکی بوده و حالا دوتا شده، در واقع نسبت به قبل ۱۰۰ درصد اضافه شده!!!!!!

امیرعلی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  جلال

داداش ۵۰ درصد یعنی نصف حوزه ای اضافه شده

...
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

امسال رو نمیدونم ولی کی گفته پارسال فقط یه دونه حوزه بود
من پارسال دانشگاه علم و فرهنگ امتحان دادم فقط حوزه حقوق بود اونم فقط خانمها و نه همه گرایشها
چطور ممکنه یه حوزه باشه
منظورتون اگه یه شهر هست که بله امسال تو استان تهران بغیر از شهر تهران یه شهر دیگه هم اضافه شده
ولی این فقط اسمش نمیشه افزایش حوزه
خوب داخل هر شهری هم حوزه ها افزایش پیدا کردند

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  الناز

تا جاییکه یادمه افزایش ۴۰ درصدی حوزه‌های امتحانی آزمون دکتری که ناشی از اعتراضات داوطلبان بدلیل فاصله های دور محل زندگی و محل ازمون بوده که سنجش را مجبور به اینکار کرده اند…البته نتوانستند رضایت بسیاری از داوطلبان را جلب کنند و همچنان با فاصله چند ساعته تا محل ازمون روبرو هستند…….این موضوع ربطی به تمهیدات در مورد شیوع وخیم کرونا هم ندارد و هم کارا هم نیست…..ضمنا فاصله صندلی و ماسک وغیره برای شرایط غیر وخیم کرونایی تا حدودی کاراست برای شرایط وخیم حاضر دل خوشکنکی بیش نیست…..

تعویق100%
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ

انگار دارند جنگ روانی میکنند ،که به روز جمعه هم رحم نکردند، یک کاسه ای زیر نیم کاسه است، شاید میخواند این سری را محکم کاری کنند که برای تاریخ بعدی حتما کنکور بگیرند ودیگه کسی اعتراض نکنه، چون این خانم بدون اجازه ی سنجشی ها حرفی نمیزنه، به نظرم میخواند نتیجه جلسه شنبه را تعویق بزارند ،گفتند بزار محکم کاری کنیم که دیگه برای زمان(سری) جدید تعویق نندازیم

خاطره
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  تعویق100%

اره اگر انقدر مصمم هستید روی نظرتون چرا انقدر هر روز بیانیه صادر میکنید، یا چرا نمیرید به وزیر بهداشت بگید که اونم کار شمارو تایید کنه؟! وگرنه دفعه اولم شماها میگفتید با پروتکل های بهداشتی برگزار میکنیم ولی ستاد مقابله با کرونا نذاشت.پس تصمیم گیری با شما نیست خوشبختانه!

زینب سادات
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  خاطره

از اولش هم تصمیم گیری با ما بود شما خبر نداشتی! این موافقان تعویق بودند که مسئله رو به صحن مجلس کشوندند. حالا هم صبور باش تا در هفته پیش رو تعویق اعلام بشه و تمام!

یک عصبانی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۴ ب٫ظ

باورم نمیشد اون روزی که دو نفر در قم شنیدم این همه رقم به اون دو نفر اضافه بشه…
مطمئنم هیچ کدوم از مسئولین بهداشتی کشور اگه بچه داوطلب داشته باشند اجازه نمیدند بره سر جلسه.. میزنن تو سرش که لازم نکرده… آخه چطور اون دو نفر شد این رقم….
تو رو خدا اعمال محدودیت… ما می توانیم مثل اون سری که کشته ها دو رقمی شده بود بازم دو رقمی بشیم و در شرایط با آمار متعادل تری از کرونا آزمون بدیم

آذین
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ

داره رسما میگه اومدی کنکور دادی کرونا گرفتی تقصیر خودت بوده که رعایت نکردی پروتکلهای ما که تکمیل بوده، که شکایت هم کردی بعدش بگن گفته بودیم رعایت کنین ،انگار ویروس با این حجم از واگیر با رعایت ماسک و دستکش براش کافیه.

زینب سادات
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  آذین

دقیقا‌ خودشون رو راحت کردن.

مهندس
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۹ ب٫ظ

دوستان موافق تعویق. زورتون فقط به کنکور رسیده؟ چرا نمیرید تو سایت های خبری و به چیزهای دیگه گیر نمیدین؟
خانم هایی که هر دقیقه میایید اینجا اگر کنکور ده سال هم تعویق بیفته برای شما هیچ فرقی نمیکنه. چون همسرتون یا پدر محترمتون خرج شما رو میده. اقای عزیزی که میای اینجا و میگی تعویق. اگر سربازی رفتی که هیچ ولی اگر سربازی نرفتی فکر میکنی نظام وظیفه کوتاه میاد؟ مملکت تو شرایط الان که امریکا هر لحظه داره تهدید میکنه نیاز به سرباز داره. اگر نمیتونی که ۴ ساعت سر کنکور نشینی میخواهی بری ۲ ماه تو سرباز خونه بشینی؟ با ادم هایی که معلوم نیست کجا بودند و ایا ناقل هستند؟ میخواهی دوماه هرشب تو سوله ای بخوابی که حداقل ۱۰۰ نفر تو گروهانت اونجا هستند؟ فکر کردی اگر بری سربازی بهت اتاق اختصاصی میدهند نه بنده خدا. فاصله تخت تو از تخت نفر بغلی ۵۰ سانت هم نیست. بنده ابان ۹۵ رفتم خدمت. به خدای احد و واحد دارم قسم میخورم که هفته اول خدمت یکی عطسه کرد وتا اخر اموزشی همگی مون سرما خوردیم. بد هم سرما خوردیم. یک کم بیندیشید

انیتا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ

کاش من وزیر علوم بودم بخدا بهترین تصمیم ممکن رو میگرفتم تعویق ب اواخر شهریور..

کوانتیتی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  انیتا

بهترین حالت همینه!

تعویق100%
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۰ ب٫ظ

من میدونم من میدونم……….

حرف حساب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۲ ب٫ظ

ستاد کرونا با برگزاری این آزمون!!!
ستاد میگه فرد مبتلا به کرونا حق حضور در اجتماعات و حتی حضور در محل کار رو نداره!!!

اون وقت یعنی چه؟!

ان شاالله که همه عزیزان مبتلا به کرونا شفا پیدا کنن ولی با این تصمیمتون همه رو دارین به خطر میندازین چه افرادی که کرونا نگرفتن و چه عزیزانی که مبتلا هستن…بابا بذارید اونا هم تو خونه هاشون استراحت کنن و اینقدر استرس ندین!

ای بابا!!!!!!!

***
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۱ ب٫ظ

چرا اینا روز جمعه هم دست از سر ما بر نمیدارند
خیلی حرف میزنن

رجب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ

پیرو پیشبینی قبلی که گفته بودم تعویق قطعیه خیلی از شما عزیزان به بنده اعتماد پیدا کردید و حالا سوال دارید تاریخ بعدی آزمون کی هست. متاسفانه تمام شواهد تایید میکنن که پیشبینی چند ماه پیش بنده مبنی بر لغو کنکور ۹۹ به واقعیت نزدیک شده. زمانی که همه فکر میکردن دیگه تعویق اتفاق نمی افته و تیر و مرداد حتما آزمون برگزار میشه بنده با قطعیت گفتم کنکور امسال لغو میشه. الگوریتم پیچیده ای که بنده استفاده کردم سابقه چند ماهه کرونا در جهان و مسائل سیاسی و اقتصادی کشور رو در نظر میگیره. از لطف شما عزیزان به خودم ممنونم ولی باید بگم هیچ چیز قطعی نیست و با اطلاعات امروز الگوریتم لغو کنکور با احتمال بالای نود درصد رو پیشبینی میکنه

آبی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

تازه از خواب بیدار شدین ؟ دارین خواب و خیال هاتون رو برامون تعرف می کنید ؟

رجب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  آبی

کمی صبر کنید زمان خودش ثابت میکنه حرفهای بنده رو

زنبور
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۶ ب٫ظ

وای خدا این خانم داره دقیقا چی میگه؟؟؟ اگه کرونا توی کنکور بگیریم تقصیر ما و خانواده هامون هست!!!. من یکی بگیرم و یا پدر و مادرم بعد کنکور از سازمان سنجش شکایت میکنم. چقدر زرنگ هستند!!! حالا اتفاقی می افته واسه سیستم آموزش که من امسال دیرتر بیام دانشگاه یا نه جنازه ام بره قبرستان و مجدد ذخیره بگیرید. تصمیم گیری اینا را کجای مغزم جا بدم.

الی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۲ ب٫ظ

روز جمعه ای هم دست از سرمون برنمیدارند.

فقط ازتون ی سوال دارم. خیلی خیلی قبلا حدود ۹ هفته پیش آقای وهاب زاده در ج کامنتی که کاربری مخالف تعویق بودند این ج رو دادند.

اصلا بحث اصلی نظرسنجی نیست و اینکه عده ای مخالف یا عده ای موافق هستند، نیست. فاکتورهای مهمتری قطعا برای این تصمیم گیری لحاظ شده. از تامین امنیت داوطلبان در رفت و آمد تا اسکان در شهر دیگر و شرایط محل آزمون.
اینکه آیا می‌شود یک نفر ۴ ساعت با ماسک و دستکش و بدون دریافت خوراکی و آشامیدنی سر جلسه حاضر شود؟ اینکه این آزمون تهدیدی برای سلامت داوطلبان و خانواده های آنان محسوب نمی‌شود؟
امکان تست سلامت پیش از شروع جلسه هست؟ برای داوطلبانی که بیماری زمینه ای دارند چه باید کرد؟ و ده ها مورد دیگر که در این تصمیم گیری نقش داشته.
اینکه صرفا نظرسنجی رو معیار قرار دهیم، خیر اینطور نیست. برای همه، حتما تامین سلامت مهمترین اولویت در تصمیم گیری هست.

با کامنت بالا و مقایسه با شرایط فعلی، بازهم کنکور رو میخوان برگزار کنند؟ بهبودی در شرایط رخ داده؟ اینکه قبلا انداختن تیر ماه بخاطر این بود که آمار نسبتا کاهشی در اواخر اردیبهشت و اوایل خردادماه داشتیم و خودشون هم گفتند که در برخی بیمارستان ها میخواستند جشن پایان کرونا بگیرن. اما الان برعکس بخش های بیمارستان ها یکی یکی باز شدند.

Mehran
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۱ ب٫ظ

افرین به سازمان سنجش.
از تلاش هاشون نهایت سپاس گزاری رو داریم. ان شالله از برگزاری اولین ازمون یعنی دکتری در تاریخ ٢۶ تیر سربلند بیرون میان.

...
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

نتیجه سربلندی ۱۰ مردادمعلوم میشه برادر نه ظهر ۲۶ تیر

TAR
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۹ ب٫ظ

تشکر از سازمان سنجش که پیش بینی تمام داوطلب هارو انجام داده و بهونه دسته تعویقیا نداده !
#ن به تعویق

پی اچ دی
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

خخخخخخخخ!درک میکنم. باور کردن تعویق برات مثل کابوسه!

المیرا عباسپور
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۷ ب٫ظ

ای خدا……………..چرا میخواین یا تجمع هزاران نفر کار کادر درمان رو زیاد کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوسن
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۶ ب٫ظ

یعنی اگر کسی سالم رفت به حوزه ناقل اومد بیرون؟؟؟؟؟اگر گلایه کنیم.خواهند گفت چون خود داوطلبان همکاری نکردن اینجوری شد.

مینا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۵ ب٫ظ

دوستان.خانم سخنگو گفتن باید داوطلبان هم با هاشون همکاری کنند.یعنی هرکس بمیره یا کرونا بگیره خواهند گفت علت خود داوطلبان هست که رعایت نکردن.ای وای…..خدای من.من باید کنار کنکور استرس بقیه رو هم بکشم که رعایت می‌کنه یا نه.تو رو خدا تصمیم عاقلانه ای بگیرید

سینا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۴ ب٫ظ

علی رغم اینکه سازمان سنجش تمام پروتکل ها و موازین بهداشتی لازم را فراهم کرد و حتی امسال شاهد ۴۰ درصد افزایش تعداد حوزه‌ها بودیم ولی متاسفانه به دلیل سهل انگاری خود داوطلبان … .
این دقیقا متن تهیه شده سازمان سنجش برای بعد از آزمون هست.
متاسفم

Hakime
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۱ ب٫ظ

سلام این چه وضعیه یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟چرا با ما اینطور رفتار میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سعید خان
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۷ ب٫ظ

یه حسی بهم میگه سازمان سنجش میخواد آزمون ها رو سرسری بگیره بره
خودشم میدونه اوضاع خیلی داغونه و اصلا عقلانی نیس تجمع
میاد اینجا دم به ساعت مصاحبه که فلان و بهمان پروتکل داریم و خیلی زیرکانه داوطلبان رو میترسونه که اکثرشون نیان سر جلسه و خیلی خلوت ادای تکلیف کنه و بار رو بندازه رو دوش ستاد چرا ؟؟؟؟
چون اگه احیانا آمار مبتلایان سر به فلک کشید و ستاد یقه وزارت علوم رو گرفت بیاد بگه طبق آمار مثلا شصت درصد شرکت نکردن و تقصیر نداشتیم….
این دیگه تاسف عمیق داره
هرجور شده نباید بزاریم آزمونی بگیرن
دوستان به هوش باشید

رجب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ

تعویق قطعیه
برین استراحت کنین یک هفته
بعدش دوباره برنامه ریزی کنین برای کنکور در شهریور

zz
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

خدایی تو چطور درس میخونی؟ همه مطالبو فکر کنم برعکس میگیری

رجب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

داداش چرا با اسم من کامنت گذاشتی ولی اشکال نداره حرف منطقی زدی البته الان دیگه لغو قطعیه

جبر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

سلام دوست عزیز اگر واقعا اطلاع دقیق دارید از تعویق با منبع ذکربفرمایید تا حداقل از این فشار روانی بیایم بیرون متشکر

رجب
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  جبر

بالاتر با مدرک کامنت گذاشتم. کنکور ۹۹ لغو میشه متاسفانه

مریم
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

تو از اونایی هستی که سر کلاسا به بچه ها میگی نخونید یکاری میکنیم استاد امتحان نگیره بعد که استاد میاد اولین نفر میگی آماده ای…

تعویق100%
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  رجب

من میدونم من میدونم……..

المیرا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۲۵ ب٫ظ

با سلام
ضمن عرض خدا قوت به همه‌ی مردم میهن عزیزمان، ایران، و مبارزان سفیدپوش جبهه‌ی مبارزه با کرونا،
دغدغه‌ی کنونی ما شرکت در کنکور دکتری است حال که با تمام مشکلات خبر برگزاری امتحانات بر استرس ما در این ایام افزوده است.
گفته می‌شود پروتکل‌ها رعایت می‌شود. چه کسی تضمین می‌کند ماسک و دستکش ما را از این ویروس مصون بدارد؟
برگه‌های امتحانی در فرآیند چاپ و توزیع و جمع‌آوری کاملاً ایمن هستند؟
استرس خود را داشته باشیم یا استرس این که در مسیر رفت و آمد به دانشگاه برای ازمون با تاکسی (چند نوبت تاکسی) و در مدت حضور در جلسه امتحان کرونا بگیریم یا خدای ناکرده ناقل ویروس برای فرزندان و پدران و مادرانمان باشیم؟
شرایط امتحان طوری باید باشد به راحتی جانمان را به مخاطره نیندازید

تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۹ ب٫ظ

چاره کار فقط لغو کنکور امسال

<:)))))))<

سرخوش
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ

خانم شما حالت خوبه؟!

ما میگیم شرایط مساعد برگزاری آزمون دکتری نیست شما داری واسه ما از شرایط برگزاری کنکور میگی؟!

نوبره ولا!

خاطره
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ

وای چه منتی بر سر ما گذاشتن ۴۰ درصد حوزه ها رو زیاد کردند
۴ ماه فکر کردید که به این راهکار طلایی برسید؟ خب همون اسفند این کارو میکردید اگر مشکل با این کار حل میشد!