موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تأکید رئیس سازمان سنجش بر برگزاری کنکور دکتری 99 در موعد مقرر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری کنکور سال ۹۹ با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا گفت:‌ آزمون‌ها طبق تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد، زیرا در غیر اینصورت کل سیستم آموزشی کشور بهم می‌خورد.

«ابراهیم خدایی» رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با ایلنا، درباره احتمال تعویق  در برگزاری کنکور سال ۹۹ با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا گفت: طبق برنامه زمانی که مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا است، آزمون‌ها طبق تاریخ‌های اعلام شده برگزار خواهد شد، زیرا در غیر اینصورت کل سیستم آموزشی کشور بهم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید تمام پروتکل‌های بهداشتی و موازینی که اعلام شده است را رعایت کنیم و مراقب باشیم و در عین حال باید بتوانیم با این شرایط زندگی کنیم.

خدایی خاطرنشان کرد:‌ امسال حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری افزایش پیدا کرده و از این رو فاصله داوطلبان از یکدیگر را هم افزایش دادیم، به عنوان مثال دانشگاه امیرکبیر سال گذشته بر اساس یکسری موازین صندلی‌ها را می‌چید و امسال باید بر اساس فاصله‌گذاری اجتماعی صندلی‌ها را بچینند، به همین خاطر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به این سوال که آیا قرار است، هر داوطلب در صورت قبولی دانشگاه، در شهر خود به دانشگاه برود، حتی اگر در تهران یا شهرهای دیگری قبول شود، گفت: گفته شده در امور دانشجویان تسهیل شود و بیشتر تسهیل بر مهمانی دانشجویان است.

وی ادامه داد: فرض کنید یک نفر در رشته هنر اسلامی تبریز قبول شده، اما در کاشان زندگی می‌کند و در کاشان آن رشته‌ای که دانشجو قبول شده وجود ندارد. این موضوع یک سری پیچیدگی‌ها دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد، اما تسهیل در بحث مهمانی و اینکه به دانشجویان کمک شود مطرح شده است و حتی یکی دو هفته پیش نیز رییس جمهور به تسهیل درباره شرایط و تحصیل دانشجویان اشاره کرده است.

خدایی خاطرنشان کرد:‌ ما وظیفه اعلام آمار قبولی داوطلبان را داریم و وقتی نتایج را اعلام کردیم دیگر سازمان سنجش به مابقی کارها از جمله مهمان شدن و .. کاری ندارد. لازم به ذکر است که بیشتر کلاس‌ها در سال تحصیلی آینده به شکل مجازی خواهد بود.

«فاطمه زرین آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص برگزاری کنکور با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا و برگزاری کنکور در فضای سربسته گفت: ما به تمام حوزه‌های برگزاری جزء به جزء پروتکل‌ها و موارد بهداشتی را ابلاغ کردیم که این پروتکل‌ها شامل شرایط بدو ورود داوطلب، شرایط قبل از برگزاری، زمان برگزاری آزمون و خروج داوطلبان است.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی داوطلبان خیلی می‎تواند کمک‌کننده باشد، البته در کنار تلاش داوطلبان،‌ حوزه‌های آزمون نیز قطعا موازین بهداشتی را رعایت خواهند کرد. پروتکل‌های سختگیرانه به تمامی حوزه‌ها ابلاغ شده که باید آنها را رعایت کنند. اگر داوطلب و خانواده آنها برای برگزاری آزمون همکاری نکنند، قطعا شرایط دشوار خواهد بود.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: وقتی داوطلب با سه یا چهار همراه به محل آزمون می‌آیند، این موجب تجمع و شیوع کرونا می‌شود از این نظر از داوطلبان کنکور می‌خواهیم که حتما تنها با یک نفر به عنوان همراه بیایند. داوطلبان همه باید ماسک بزنند و موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه ما تعداد حوزه‌های امتحانی را افزایش داده‌ایم، گفت:‌ ما تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون را بیشتر کردیم. همچنین سعی کردیم برای داوطلبانی که موارد خاص بیماری دارند و از قبل به ما این را اطلاع دادند، جایگاهی ویژه تهیه می‌کنیم و این دسته از افراد را به آنجا می‌بریم.

زرین آمیزی گفت: اگر حین برگزاری آزمون یا ورود، داوطلبی مشاهده شد که شرایط نرمال نداشته باشد با او مساعدت می‌کنیم و یک جایی جدا از سایر داوطلبان برای آنها در نظر خواهیم گرفت، ولی برای بهتر برگزار شدن کنکور به کمک داوطلبان و همراهان آنها نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان تعویق زمان کنکور وجود دارد یا خیر؟ گفت: اگر آزمون‌ها در زمان‌هایی که اعلام شده برگزار نشود، دیگر امکان برگزاری آن وجود ندارد. طبق پیش بینی‌هایی که سازمان بهداشت جهانی و ستاد ملی مقابله با کرونا داشته‌اند، ما از اواخر شهریور و اوایل پاییز آنفولانزا را به همراه کرونا خواهیم داشت. بنابراین تعویق کنکور کمکی به مساله نخواهد کرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: مضاف بر اینکه ما با تعویق کنکور حق یک سری از داوطلبان که برای آزمون‌های امسال زحمت کشیده‌اند و می‌خواهند در آزمون سال ۹۹ شرکت کنند را تضعیف می‌کنیم. تاکید می‌کنم که تعویق زمان برگزاری کنکور با توجه به موج‌های بعدی آنفولانزا و کرونا کمکی به داوطلبان نخواهد کرد.

زمان آزمون دکتری 99، 26 تیر ماه اعلام شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

364 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

توصیه و پیشنهاد به کمسیون آموزش مجلس و وزارت علوم و بهداشت:

با توجه به اینکه بعد از حدود ۴۵ روز دیگر وضعیت شیوع کرونا تنزل خوبی خواهد داشت زمانهای زیر بنظر بنده مناسب برای برگزاری آزمونها می باشد.

– آزمون سراسری زمانش فعلا مشکلی ندارد و می تواند در زمان تعیین شده یعنی روز‌های ۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار گردد.
– آزمون فنی و حرفه‌ای و کارشناسی ناپیوسته به طور همزمان روز ۱۴ شهریورماه برگزار گردد.
– کارشناسی ارشد روز‌های ۲۰ و ۲۱ شهریورماه برگزار گردد.
– آزمون دکترا روز ۲۸ شهریورماه برگزار گردد.

شایان ذکر است با برگزاری آزمون در تاریخهای فوق الذکر، برای ورودی کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد می تواند شروع ترم از آبان ماه باشد……برای دکترای تخصصی شروع ترم از بهمن ماه باشد چون مدت زمان اعلام نتایج حدودا بیش از ۴ ماه می باشد……در صورتیکه ازمون دکترای تخصصی ۲۶ تیرماه هم برگزار میشد باز شروع ترم دکترا از بهمن ماه میشد….
با این اوصاف هیچ تغییری در زمان ثبت نام ورودیهای مقاطع مختلف هم رخ نمی دهد.
همچنین اگر برخی رشته ها در ازمون های غیر از دکترای تخصصی، دو مرحله هستن و مصاحبه دارند نیز بهتر است مثل دکترای تخصصی ترم بهمنی برنامه ریزی شوند.

تمام خوانندگان گرامی این متن را در فضاهای مجازی منتشر فرمایید و برای نمایندگان مجلس، وزیر علوم، وزیر بهداشت، سازمان سنجش و دیگر مسولان بفرستید.

جلال عالیپور
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

ممنونم..چشم حتماااا

ناشناس
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ب٫ظ

سلام به همه،این متن انتقادیه همین الان میگم اگه انتقاد پذیر نیستین نخونین: من نمی دونم چرا یه عده فک میکنن فقط خودشونن که درس خوندن فقط خودشون یک سال از زندگیشونو با استرس و بدبختی گذروندن . خواهر من،برادر من ، همه ما کنکوری ها چه اونایی که خوندن و چه اونایی که نتونستن درست درس بخونن این فشارو تحمل کردن ولی در اندازه های مختلف و همه ماها برنامه ریزی داریم که بعد از کنکور تمام کار های مورد علاقمون رو انجام بدیم پس دوست داریم زودتر از شرش خلاص شیم . ولی اینو در نظر بگیرین لطفا ممکنه یه عده از جمله خودم مشکل داشته باشن و نتونن با این شرایط تو جلسه حاضر شن ، فک میکنم شما حاضرین بمیرین ولی کنکورو بدین اونوقت جنازتون باید بره تو دانشگاه… وقتی چنین شرایطی تو جامعه پیش میاد باید سعی کنیم همو درک کنیم و به خواسته های همدیگه گوش بدیم اگه هرکی بخواد به ساز خودش برقصه سنگ رو سنگ بند نمیشه که . اقا من از خدامه همین هفته دیگه کنکور برگزار بشه تموم شه بره چون حالم از این وضعیت به هم میخوره ولی خودتون میبینین که … پس هی نیاین اینجا کل کل کنین ادم تا خودشو جای یکی دیگه قرار نده نمیتونه وضعیتشو بفهمه .نه من میتونم شما رو به طور مطلق درک کنم نه شما میتونین ولی حداقلش میتونین بفهمین دارم چی میگم. هنوز هیچی معلوم نیست بذارین ببینیم چی میشه. لازم به ذکره که اینو خطاب به شخص خاصی نگفتم برای… ادامه نظر»

رامینا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

مرسی عزیزم عالی بود دمت گرم

مری
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ناشناس

کاملا درسته و موافقم

درزمان جولان کرونا باید تعویق صورت گیرد
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۵ ق٫ظ

قطعا در شرایط حال حاضر تنها تصمیم و بهترین تصمیم همون تعویقه راه چاره ای نیس..کسیم قطعا از این وضعیت راضی نیس ولی خب چه میشه کرد الان ی اتفاق جهانیه و قطعا این روزا توی تاریخ بشیریت ثبت خواهد شد مثل تمام اتفاقات تاریخی دیگ ک جهان رو درگیر کرده بود جنگ.جهانی مثلا..ک همون طوری ک داریم میبینیم از جنگ هم بدتره و مردم ارزو میکردن ای کاش جنگ جهانی بود لااقل امیدی درمورد پایانش بود ولی واقعا الان کرونا داره هرروز امار کشته هاش بالامیره ..دیک فک نمیکنم ن تنها ایران بلکه کل دنیا تو شرایط نرمالی باشه ک بخوان فعالیت های اجتماعیشونو طبق روال عادی پیش ببرن..این تصور کودکانه ست..تعویق تنها راهشه فقط دیگ نیاز ب بحث کردن نداره..

فاطمه
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

درسته خودتون کنکور ندارید ولی عزیز که دارید کنکور ها کشور رو نابود میکنه اپیدمی و موج دوم شدید ایجاد میکنه تو رو خدا مردم رو در نظر بگیرید نگذارید گرد مرگ در کشور پاشیده بشه

حسام
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۴ ق٫ظ

همه دانشگاه ها امکان برگزاری آزمون انلاین دارند
ما امتحان تشریحی داشتیم ، تمام مدت آزمون وبکم روشن بود و سوالا رو مینوشتیم اینترنت هم رایگان بود …
حالا اگر امتحان تستی باشه ، سیستم اتوماتیک میتونه برای هر نفر جای سوالات و گزینه ها رو تغییر بده و با توجه به محدودیت زمانی امکان تقلب خیلی کم میشه
برای دوستانی هم که کامپیوتر یا اینترنت ندارند تو دانشگاه ها محلی تعبیه بشه
فکر نمیکنم تو عصر تکنولوژی خیلی سخت باشه

ناصر
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  حسام

یک جوری صحبت می کنی انگار تا حالا ایران نبودی! آزمون اینترنتی تو ایران = تقلب ۹۹درصدی!

میلاد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  حسام

واقعا این حرفو جدی زدی یا داری شوخی می کنی؟؟؟؟ وبکم بالا سرت روشنه که تو تقلب نکنی؟؟ بعد اون وبکم رو کی کنترل می کنه؟؟؟ وبکم همه ۱۸۰ هزار داوطلبو منظورمه؟؟ اونوقت به نظرت افتخار قبولی مال منه یا مال عزیزان پشت صحنه؟؟ همونا که یکیش داره جواب سوالات ریاضی رو در میاره یکی آمار یکی هم تافل داره و داره سوالات زبان رو حل می کنه ، سه نفرم رو استعداد تحصیلی کار می کنن ، خودمم قربه الی الله دارم سوالات اقتصاد اسلامی رو جواب میدم!!!! به نظرت کدوممون حقمونه بریم دانشگاه؟؟؟

فاضل
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۰:۵۶ ق٫ظ

بر اساس روند سال‏های قبل و با توجه به وضعیت کرونا که باعث می‏شود سیاهی لشکرها در جلسه شرکت نکنند؛ بطور خوش بینانه حدود ۱۰۰ هزار نفر در جلسه آزمون دکتری ۲۶ تیرماه شرکت خواهند کرد و با توجه به برگزاری آزمون در حدود ۱۵۰ حوزه امتحانی( در ۶۰ شهر خواهران و برادران جداگانه و در شهرهای بزرگ گروه‏ها جداگانه) که امسال شاید به ۲۰۰ حوزه امتحانی برسد نتیجه می‏گیریم در هر حوزه امتحانی بطور متوسط فقط ۵۰۰ نفر حضور خواهند داشت. تازه این ۵۰۰ نفر در طبقات متعدد و کلاسهای متعدد توزیع خواهند شد.

المیرا
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  فاضل

یادتون استاد توی کلاس میگفت بچه ها اگه جلسه دیگه نیان کلاس برگزار نمیشد
برخلاف انتظار همه می اومدند
پس الان اطمینان داشته باشید همه میان
یک صندلی خالی نمیمونه برخلاف سال ها قبل
احتمال داره سوال اسون باشه
بخاطر ماسک تقلب زیاد میشه
اصلا احتمال داره یکی دیگه جای اون امتحان بده
اگه مراقب بخاطر پیگیری کنه طرف سرفه کنه مراقب بیخیال پیگیری میشه چون جان خودش مهمتر میدونه

پس امسال کنکور ناعادلانه هست
انقدر نگویید تعویقی ها تنبل هستند
نه اونها فراتر از شما میفهمند

عسل
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  فاضل

ببخشید ولی این نگاه شما خیلی سطحیه مسئله ی رفت و آمد بین شهری و اینکه هو نفر از وسیله نقلیه جدا هم که استفاده کنه حداقل با یک همراه هم بیاد از مسیر ورودی حوزه تا محل استقرارش و با توجه به اینکه هز ناقل قادر به آلوده کردن دست کم ۴٠٠ نفر دیگه هست و زدن ماسک هم تنها در ۶٠ درصد مواقع بمدت کوتاهی مانع از انتقال ویروس میشه نه تو مدت حداقل ۴ ساعت برگزاری آزمون فاجعه میشه ما باید به لحاظ انسانی و اخلاقی صلاح جامعه و سلامتی انسانهای دیگر رو هم درنظر بگیریم

مینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ

کاملا موافق برگزاری هستیم. با رعایت فاصله و زدن ماسک هیچ مشکلی بوجود نمیاد. هرکس هم که نگران لطفا سال دیگه تشریف بیاره و شرکت کنه.

هکر مهربان
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۶:۲۵ ب٫ظ

رییس سازمان سنجش: ببین اکثریت داوطلبان چه خواسته ای دارن بعد بیا اظهار نظر کن.. هر وقت خودت جایی که تجمع بود رفتی ۴ ساعت نشستی بعد بیا تاکید بر برگزاری کن..

مینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  هکر مهربان

آزمون نده شما. سال دیگه شرکت کن اگر خیلی نگران سلامتیتون هستید.

هکر مهربان
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

شما رییس سازمان سنجشی؟

زهرا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۶ ب٫ظ

تو رو خدا بزارید این ازمون ۲۶ تیر برگزار بشه. یک سال استرس و درس خوندم بیچارمون کرد. هر کی میترسه بمونه ازمون بعدی که اسفند هست امتحان بده. اینقدر این کلمه تعویق رو این مدت دیدیم و شندیدم که الرژی شده. بسه دیگه

المیرا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

تو که ادعا میشه
حضرت عباسی کنارتی سرفه کنه
تو چکار میکنی
ماسک محافظ خوبی نیست

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  المیرا

آها پاییز سرفه نمیکنن؟ بالای ۵۰ درصد یقین بدون که سرفه خشک و آبریزش بینی هم به کروتا اضافه میشه. اون موقع حضرت عباسی شما مشکل ندارین؟ طرف چطوری آبریزش بینی خودش رو رفع و تمیز کنه؟ ماسکش رو بده پایین؟

میلاد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  المیرا

هرچی خونده یادش میره
حضرت عباسی

Hakime
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

اگر زدن ماسک از ابتلا جلوگیری می‌کنه پس چرا خیلی از پزشکان با پنج تا ماسک و پوشیدن اون لباسها بازم مبتلا شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  Hakime

تفاوق جان! پزشکان محترم به طور متوسط با صدها بیمار در تماس مستقیم هستن و ماسک ۹۷ درصد جلوگیری میکنه. فاصله مهمه که پزشکلن عزیز از فاصله ۱.۵ متری به بیمار برسن؟! ۵ تا ماسک میزنن؟ شما ۲ تا بزن و بعدش برو سراغ سومی!

نگار
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

خوبه تعدادی هم ماشین بهشت زهرا اماده بزران دم در حوزه ها مثل امبولانس.یعنی چی؟؟؟این چه وضعیه؟؟؟؟؟یعنی احتمال داره زنده نیایم بیرون؟؟؟؟؟؟

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

امبولانس
مملکت داره به ترس میده
ترس کنکور ترس کرونا
ما بکشین بهتر
موش ازمایشگاهی هستیم
کنکور حذف کنن
ما بریم سرجلسه کشتار بدیم کنکور ارشد و لیسانس بدون کنکور کنند
بیشتر سرجلسه میان خودشون بیماری خاص کلیه دیابت قلبی سرطان ….با ناقل برخورد کنن دیگه چی میشه

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

موش آزمایشگاهی؟! بقیه که بیرون هستن چی هستن؟ یکم عفت کلام یاد بگیریم

مینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

لطفا چنانچه تا این اندازه نگران هستید شرکت نکنید. تا آزمون بعدی جند ماه فاصله هست. در اون آزمون شرکت کنید. ما کاملا آماده ایم و موتفق برگزاری هستیم.

هکر مهربان
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۲۵ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

یه جور میگه ما کاملا اماده ایم انگار شاخ گاو شکوندی خانم.. بالای یکسال وقت داشتی اگه اماده نبودی جای تعجب داشت .. موضوع در مورد این هستش که اگه بری بعدش شاید بمیری …. نه اماده بودنت در ازمون

راحله
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  مینا

ببخشیدااا مینا خانم شما کی باشین ک برای بقیه تعیین تکلیف میکنین ک برن سرجلسع یا نرن.. تو حق نداری ب کسی بگی نرو جلسه..اون نرع بعد تو بری با متوسط مطالعه روزی ۲ساعت جای ی نخبه رو بگیری؟؟زرنگی چیزی هستی؟؟ن جونم از این خبرا نیس..تعویق میشه

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

نیایین. چون ترس دارین، انتظار هم دارین بقیه نرن و شما هم عقب نیفتین. با همین حرفتون؛ بالای ۹۹ درصد احتمال میدم تا بهار سال بعد هم با تعویق در اینجا ظاهر بشین!

مرادبیگ
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸ ق٫ظ

تعویق داریم دوستان صد در صد.

یک شنبه تصمیم گیری انجام می شود و

۴۸ ساعت بعد اعلام می کنند.

--
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مرادبیگ

۱ شنبه؟ کجا گفته؟

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  --

جلسات کمیسیون آموزش معمولا دو روز در هفته هستش. یکشنبه ها در نوبت عصر_سه شنبه ها در دو نوبت صبح و عصر

--
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  Mohammad

ممنون دوست گرامی

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  مرادبیگ

سناریوی سوم شماست؟! چون دو تا سناریو بیشتر مطرح نشده. ۴۸ ساعت بعد اعلام میکنن؟! یاد اون پیشگوی توی سریال جومونگ افتادم…

محمدی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱ ق٫ظ

اینکه کنکور عقب بیوفته به هیچ وجه منطقی نیست. الان همه ی فعالیت ها داره انجام میشه کنکور هم مثل بقیه کارها

صادق
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  محمدی

کنکور یه تجمع محسوب میشه که همچنان ممنوعه!!!

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  صادق

و زدن ماسک هم در تجمعات الزامی می باشد. صرفا جهت اطلاع

هکر مهربان
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

در تجمعات ضرور که مربوط میشه به اقتصاد نه ازمون ها

مریم
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمدی

امروز اعلام کردند دوباره میخوان محدودیت بگذارند.

صدرا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمدی

اخه عزیزمن بقیه کارها بدون تجمع هستن کارهای دیگه که ۴ساعتبا۱۰۰نفر توی یک محیط بسته نیستن

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  صدرا

داروخونه، بیمارستانها، لباس فروشی ها وووو…. بدون تجمع هستن؟! نمیدونم والا

میلاد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمدی

همین ” بقیه کارها” پدر مردم و کادر درمان رو در اورده دوست عزیز !!!!
نمی بینید آمار مبتلایان و فوتی های روزانه رو؟؟؟؟ فکر می کنید کار خوبی بود که ” بقیه کارها” داره بدون محدودیت انجام میشه؟؟ می دونی اینایی که الان دارن فوت می کننی همون کسایی هستن که توی همین “بقیه کارها” که شما میفرمایی شرکت کردن؟؟
اگه چهارتا آدم عاقل در مورد همین ” بقیه کارها” درست تصمیم می گرفتن الان ما هم مثل ایتالیا آمار فوتی هامون یک رقمی بود……
برو ببین ایتالیا تو کرونا چی بود و الان چیه !!! برو ببین فعالیت هاشو تعطیل کرد و الان آمار فوتی های روزانش چندتاست!!!! برو ببین بعد بیا کنکور رو با “بقیه کارها” مقایسه کن دکتر …..

تعویق100%
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲ ق٫ظ

بهترین کار لغو تمام ازمون ها، یا تعویق ۲ یا ۳ ماهه ازمونها، شاید این یکی بهتر باشه که نه سیخ بسوزه نه کباب

بیشترین ضرر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  تعویق100%

شما کنکور ۱۴۰۰ شرکت کن تازه هفت ماهم تعویق داره و نه سیخ میسوزه ن کباب

هکر مهربان
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

خوب دیگه امرتون؟ شما کلا ۱۰۰۰ نفر هم نمیشین ۱۶۰ هزار نفر هم تعویق میخان به خاطر سلامتیشون . شما برو بی خیال کنکور شو نه این که برا یه دونه کنکور باعث شی ملت به خطر بیفتن

مینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیشترین ضرر

درود برشما

میلاد
تیر ۱۴, ۱۳۹۹ ۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

شما طرف کی هستی؟؟؟ یه بار مخالف تعویقی یه بار هم از موافقای تعویق طرفداری می کنی؟؟؟؟ چند چندی با خودت؟؟

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۲ ق٫ظ
پاسخ به  تعویق100%

بهترین کار نظر ندادن شماست. شما رو به طور خودکار جزء آرای ممتنع حساب میکنیم

Mahdi
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۴۴ ق٫ظ

سلام.
فرشاد علامه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که تخت‌های مربوط به کرونا در بیمارستان‌های دانشگاهی، دانشگاه علوم پزشکی تهران پر شده است، هشدار داده که:‌ «اگر از بروز بیماری پیشگیری نکنیم، این گلوله برف بزرگ شده و ممکن است در جایی تاب‌آوری سیستم درمانی دیگر پاسخگو نباشد.» او گفت: «در حوزه کرونا نیازمند ایزولیشن هستیم و باید بخش‌های کرونا را از سایر بخش‌ها جدا کنیم. اکنون در مرحله‌ای هستیم که داریم بخش کرونایی اضافه می‌کنیم که شرایطی مانند اسفندماه است. اگر این شرایط ادامه یابد، پاسخگویی سخت خواهد بود و مجبوریم خدمات معمول را مگر در موارد اورژانسی به تعویق بیندازیم که در این صورت ممکن است عوارضی برای سایر بیماران به‌دنبال داشته باشد.»

Mohammad
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  Mahdi

خب! الان منی که یکسال و نیم پامو از شهر نذاشتم بیرون باید رعایت کنم یا اونی که نمیدونه پروتکل بهداشتی چیه؟!

آنا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۳۳ ق٫ظ

سلام حالا تکلیف آزمون وزارت بهداشت که قراره در چند روزبرگزاربشه چی میشه؟

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  آنا

ما موش ازمایشگاهی برای دکتر مملکت
اگر کشتار ما زیاد باشه لغو میکنن عزیزم معدلی میکنن

واقع بین
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ق٫ظ

فکر نمیکنیم برگزاری کنکور از نشست های سازمان ملل مهم تر باشه چون همه نشستها داره مجازی برگزار میشه اونوقت عزیزان اینجا با افتخار میگن همه پروتکل های بهداشتی سر جلسه کنکور رعایت میشه! آخه کجا رعایت میشه؟! خیلی ها از شهرستان ها باید پاشن واسه کنکور بیان مرکز استان. اونوقت هی بگید سفر نکنید!

چه قدر تناقض هست تو این تصمیم برگزاری کنکور در ۲۶ تیر در مقایسه به با توصیه های بهداشتی!!!

داوطلب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  واقع بین

نشست مجازی منظورتونه؟ چون نشست ها مجازی برگزار شد

ایرانی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  واقع بین

اقای واقع بین جلسات سازمان ملل را میتوان بصورت ویدئوکنفرانس انجام داد ولی ازمون سراسری را نمیتوان.

آبی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  واقع بین

مدارس هم امتحان نهایی شون در اوج کرونا در اواسط خرداد تا اوایل تیر که پیک دوم رو زد کشور برگزار شد

سمندری
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۱ ق٫ظ

سلام
قطعا با اوجگیری مجدد ویروس کرونا و انفلوآنزا در مهرماه، وضعیت ترم پاییز دانشگاه ها معلق خواهد بود پس چه بهتر که آزمون دکتری و سایر آزمون ها برگزار نشه تا اوضاع بهداشتی مردم از اینی که هست بدتر نشه. مخصوصا لغو آزمون دکتری خیلی ضروریه چون نیاز به مسافرت هم داره واسه مرحله مصاحبه. در کل اگه یکسال آموزش عالی تعطیل بشه، همه چی درست میشه.

آبی
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  سمندری

در کنارش یکسال هم نظام وظیفه تمدید کنه خیلی خوب میشه

بیتا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق٫ظ

با برگزاری این کنکور کادر درمان از نفس میافته
به خدا زن داداش من کارشناس اتاق عمله (خودش به خاطر بچه ش که تازه به دنیا اومده مرخصیه) گفت یکی از دوستاش که پرستار بیمارستان بوده ناقل بوده و بی علامت بوده نمی دونسته رفته خونه مادرش سر بزنه مادرش رو مبتلا کرده بنده خدا فوت کرده حالا از ترسش دیگه بچه شو گذاشته خونه پدر شوهرش.

بابا طرف باید از شهرستان خودش بیاد مرکز استان با کلی وسیله نقلیه اون رعایت کنه بقیه رعایت می کنن؟؟؟ هتل مسافرخونه خونه فامیل رعایت میکنن؟؟؟؟ماسک میزنن؟؟؟بعد بیاد سرجلسه احراز هویتو ….؟؟ اکه سر جلسه مبتلا بشه حالا برعکس تا خونه همه ماسک میزنن رعایت میکنن ؟؟فاصله اجتماعی؟؟؟؟
تو اتوبوس فاصله ت با بغل دستیت ۳۰ سانته هیچ کسم مجبورش نمیکنه ماسک بزنه

خدایا به هممون درک درستی از وضعیت موجود رو بده که خودمون باعث بدبختی خودمون نشیم.

حسام
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۰ ق٫ظ

وزیر محترم علوم … به جای این همه تاکید برای برگزاری کنکور ..حواستون ب دانشجوهای دکتری در حال تحصیل هم باشه.

بابا خداوکیلی وام این ترم رو واریز کنید!!!!!

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  حسام

پول نمیدن پول میخوان

رجب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

یادتون باشه اولین کسی که گفت تعویق قطعیه من بودم. بله آقا رجب از یه چیزایی خبر داره که خود سنجش خبر نداره

پریا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

از کجا میدونی؟
مگه وزیر بهداشت هستی،حدس نمیشه زد که

ثمین
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  رجب

سلام آقای رجب وقت شما بخیر، شما رو قسم میدم به بزرگی خدا اگه چیزی میدونین بهم بگین، من دیابتیم و پر از استرس بخدا جونی برام نمونده، قند ناشتام ۲۴۸ این روزا همش از تنش و استرسی که دارم دست و دلم میلرزه میگن تو میترسی نیا امتحان، این ظلمه بخدا، تعویق اگه باشه همه مون تو شرایط بهتر میریم سر جلسه و نتیجه کارمون رو میگیریم

بیتا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  ثمین

خواهر من همین رو به استانداری و نماینده تون بگو و وزارت بهداشت

ثمین
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

باور کنید دارم دیونه میشم، قند یه آدم دیابتی وابسته به انسولین رو تو روز عادی که حداقل چند روز به امتحان مونده مقایسه کنین با استرس سر جلسه که این قسمتش برای همه مون هست همه استرس دارن اما من به واسطه قند خون بالام مستعد بیماری هستم این یه فشار مضاعف هست. از طرفی وقتی میگم میفرمایند تو اگه میترسی بیای و کرونا بگیری نیا سر جلسه خوب اینو خودمم میدونم لازم نیست کسی بهم بگه من دلم میخواد تو شرایط عادی کنکورمو بدم مثل بقیه…این خواسته زیادیه؟ این حقم نیست؟

پریا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ثمین

عزیزم هفته آینده جلسه دارند ولی به احتمال زیاد امسال لغو بشه بره ساله بعد.
ادم معمولی استرس داره ولی شما خیلی دیگه استرس داری.
شمام که دیابت داری خیلی خطرناکه بری سره جلسه مگه اینکه خیلی مواظب باشی

سیما
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  ثمین

ثمین جان منم دیابت دارم
اگه بین آزمون هم نشه چیزی بخوریم دچار افت قند خون میشیم

سینا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ثمین

الان شاید خود مسئولین هم به نتیجه قطعی نرسیدند دیگه داوطلبان که جای خود دارد. از یک طرف این آخرین فرصت پذیرش برای نیمسال مهر هست از طرفی هم شرایط بعضی استان ها مساعد نیست. شما درخواستتون رو به وزارت بهداشت بدین.
الا بذکر الله تطمئن القلوب

شبنم ارشد میکروب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

ثمین جون اصلا نگران نباش منم مث خودت دیابتیم..واقعاااا درکت میکنم من ی کامنت کذاشتم ک من باوجود کرونا چطور برم سرجلسه و ی سالم خوندم دوستان مخالف تعویق در اوج بی رحمی نوشتن نرو بزار اسفند برو این انسانیته واقعا؟؟اینا فک میکنن انقد نسبت ب بقیه بی رحمن خدا ب خودشون رحم میکنه و موفق میشن؟؟ن اینطوری نیس خدا حای حق نشسته.تعویق یا لغو امتحانات گزینه اول مجلسه..من بهت قول میدم اجی مطمئن باش عزیز دلم

هنر
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹ ب٫ظ

تعداد زیادی از داوطلبان رعایت نخواهند کرد. این خط اینم نشون. بخشی از حوزه های آزمون هم همینطور. همه اش سمبل کاری و رفع تکلیفه. مثل رستورانها فروشگاهها و خیلی جاهای دیگه. دلمون را به رعایت پروتکل خوش نکنیم. من که گان می پوشم با ماسک و شیلد و هرکی اومد طرفم جیغ می زنم. راستی ببخشید بی ادبیه سرویس بداشتی این وسط چجوری پروتکلی می شه؟

...
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  هنر

با شما موافقم
تو هواپیما آقاهه ماسک نزده علیرغم اینکه موقع سوار شدن به همه ماسک دادن
هرچی هم تذکر میدادن عین خیالش نبود اصلا و گوش نمیکرد میگفت نفسم بند میاد
حالا تصور کنید یکی سرجلسه ماسکشو بذاره زیر چونش.همه نگران بشن یا مراقب هی تذکر بده و تمرکز همه به هم بریزه
و البته ممکنه در اتاقا و حوزه هایی هم همه رعایت کنند و عجب شرایط یکسانی خواهد بود جلسه آزمون

هنر
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  ...

بله دقیقا حتی در محلات و شهرهای مختلف رعایت پروتکل معنی متفاوتی داره و اصلا آزمون یکسانی نخواهد بود.

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  ...

موش ازمایشگاهی برای کنکور بعدی که کنکور حدف میشه

مراد بیگ
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

تکلیف آزمون های وزارت بهداشت چی میشه این وسط

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  مراد بیگ

فرهنگ ضعیف بهداشت رعایت نکردن

داوطلب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

اینهمه کارشناس تو سازمان سنجش تا حالا چیزی به نام مدیریت بحران شنیده اند یا نه. می فرمایند سیستم آموزشی به هم میر ریزد. سیستم به هم بریزد بهتر است یا جان عده زیادی از مدرم به خطر بیفتد؟ شما هر مدل پروتکل که بگذارید حین تردد به مرکز آزمون در ورودی ها و خروجی های مرکز، حین بازرسی بدنی و در نهایت نشستن در یک سالن سر پوشیده خطراتی دارد. سازمان به این عظمت نمیتواند یک راه حل به جای کنکور پیدا کند ؟
لغو کنکور و سپردن مسوولیت به خود دانشگاه ها شاید خون استعداد های درخشان از بقیه رنگین تر است

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

اون عده ک نگرانن نیان سر جلسه

والسلام

خودخواه ترین ادمهای رو زمین هستین شما

...
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۷:۲۹ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

ارامشتون رو حفظ کنید

داوطلب
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

خودخواه عموما کسی هست که فکر منافع خودش است نه منافع عموم

علی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۲ ب٫ظ

سلام خدمت همه دوستان
یک پیشنهاد برای کسایی ک به فکر جون خودشون و بقیه هستن و هی میگن تعویق
بانو
اقایی
که مخالف برگزاری کنکور در شرایط فعلی هستی کنکور نده
نیا سرجلسه
هرکس ناراحته خب نیاد سرجلسه
این دیگه بحث نداره
بذارید اونایی که موافق برگزاریی کنکورند برن کنکور بدن
من و شما که مخالفیم سال بعد ازمون میدیم چه عیب داره
شاید اونا دوست دارن بمیرن به من و شما چه
بذار برن ازمونشون رو بدن

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  علی

خودتو اذیت نکن دوستاتون قبلا گفتن

داوطلب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

عزیز جان هر یک نفر که مریض بشه یا ناقل بشه جون یک عالمه ادمه دیگه را به خطر می اندازد و علاوه بر اون کادر درمان چه گناهی کردن که باید این فشار را تحمل کنند. من خودم بیرون نمی رم و از منزل کار می کنم به شدت هم در آمدم کم شده ولی هر یک از دوستان که میگن چیزی نمیشه میگم یک نفر هم بیرون کمتر تردد کنه هم از لحاظ جو روانی کمک کننده هست و هم در انتقال بیماری

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

نه اینکه تگر سرجلسه نرید حتما تو خونه محبوس کاملید اره؟؟؟؟؟؟

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

۱۰۰ در صد

پریا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

چی میگی
من دو سال پشت کنکور موندم،ترازم بالاست کاملا آمادم
ولی اگه کنکور بدم ممکنه کرونا بگیرم و پدرم ریه هاش خرابه،اونوقت نمیخوام درد کشیدنش رو ببینم.
من چیکار کنم پس،۳ سال پشت کنکور بمونم

بیتا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  پریا

نه خواهرم خواسته ت رو به نماینده و ستاد ووزارت انتقال بده با تمام قدرت

ناشناس
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  پریا

افرین موش ازمایشگاهی نمیشی

هنر
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۴۱ ب٫ظ

لغوش کنید بابا، خیلی کنکور سطح بالایی بود بخاطرش کشته هم بدیم؟ سوالاتش پر از غلط جواباش اشتباه، مصاحبه هم که بماند! حالا یه سال این شاهکار اجرا نشه مملکت از بی دکتری نمی میره. اونی که درس خونده و می خواد دکتر بشه اینقدر باید فهم داشته باشه که فرق شرایط عادی و غیر عادی رو بفمه. تاریخ پر از اتفاقات تلخه. جنگ ها و بیماری ها همیشه روال زندگی را عوض کردن. حالا همه رو به کشتن بدیم که چند ماه درس خوندیم؟

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  هنر

آی گفتی دم شما گرم

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  هنر

اگ مهم نیس خودت چرا اینقد داری حرص میخوری

تو ازمون نده

آوا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

لغوش کنید!

شهرزاد
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

کاملا موافقم. کسانی که میگن لغو بشه نیان سر جلسه. هیچ عجله ای نیس. اتفاقا جلسه هم خلوت تر. بمونن سال بعد اگه شرایط بهتر شد کنکور بدن. بذارن هرکی میخواد کنکور بده. هرکی خودش باید مراقبت کنه از خودش. حالا یه صب تا ظهر آزمون و بدیم بره دیگه والا روانی شدیم تو این بلاتکلیفی.

یک عصبانی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۲۱ ب٫ظ

مشکل تنها اینجاست که محدودیت ها زود برداشته شد وگرنه اگه محدودیت ها همچنان ادامه داشت ما با همون نرخ دو رقمی بودیم و قاعدتا هیچ کس حق نداشت که میتینگ بیاد که کنکور رو تعویق کنید. و عده ای دائم یقه ما رو بگیرند که شما چون درس نخوندین دنبال تعویق هستین، ولی الان جریان طوری شده که ملتی دنبال تفریح و پارک، مسئولین دنبال اجرای سیاست های آموزشی، همه دنبال امورات خودشون با این روال تا حشر باید کرونا باشه ولی اگه محدویت ها اعمال بشه این همه جنجال هم نیست

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

احسنت

خدایا کرونا رو تمومش کن دیگه
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۹ ب٫ظ

اوج شیوع کرونا در استان‌های سفید هنوز اتفاق نیفتاده/
کرونا حداقل تا پایان سال مهمان مردم است

جان‌بابایی، معاون وزیر بهداشت:
– کرونا بیماری نیست که وضعیت ابتلا به آن امروز قرمز و فردا سفید شود، بلکه هنوز در پیک اولش است
– تجربه جهانی نشان می‌دهد هر ساختاری که در جامعه آزاد می‌شود، این بیماری به شکل سینوسی افزایش می‌یابد.
– این بیماری تا آخر امسال میهمان ماست و تعریف وضعیت‌های قرمز، نارنجی و سفید برای استان‌ها و شهرستان‌ها از نظر ابتلا به کرونا نیز نسبی است
– نگرانی ما در مورد استان‌های سفید بیشتر است، زیرا اوج شیوع در آن‌ها هنوز اتفاق نیفتاده است

× جام جم ×

__________________________________

هنوز هم کماکان دل خوش کنیم به تعویق؟!!!!!!!
تعویق به چه درد میخوره
با این حساب آزمون اسفند هم حتی خطرناکه اگه بخواد کنکور ۱۴۰۰برگزار بشه

هوشیار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۴ ب٫ظ

” تجربه جهانی نشان می‌دهد هر ساختاری که در جامعه آزاد می‌شود، این بیماری به شکل سینوسی افزایش می‌یابد.”…..چرا کشورهای اروپایی در سراشیبی شدید کاهش کرونا هستن؟؟؟؟…چرا سینوسی نشده؟؟؟؟؟؟…..وقتی حساسیتها در کل کشور در حال حاضر بالا بره بعد یکماه اونها هم در وضعیت سفید خواهند بود……

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  هوشیار

دارن راجع به کهکشان خودمون حرف میزنه.

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

کلا زنده موندن کار خطرناکی شده

مدیریت۹۹
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۰۱ ب٫ظ

براساس مصوبات امروز ستاد کرونا برگزاری آزمونهای حضوری در۱۳استان ممنوع شد میتونید برین جدولش رو هم خودتون ببینید حالا این آقا واسه خودش حرف بزنه…phdtest نظر منو بزار لطفا

زهرا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت۹۹

ینی کنکور دکتری هم هست؟

شهری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

نه. مثلا توی مشهد این طرح فقط برای یک هفته اجرا شده. یعنی تا ۲۰ تیر. بنابراین آزمون ها به قوت خود باقی هست.

زهرا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت۹۹

لطفا متن خبر رو بذارید

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مدیریت۹۹

بذار

خب تعطیلی یه هفته ای

علی الف
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۳ ب٫ظ

در صورتی که کنکور دکتری را در ۲۶ تیر برگزار کنید باز هم تا اواخر آبانماه نمیتوانید نتایج قطعی را اعلام کنید تازه خطر سفر به دانشگاههای شهرهای دیگر جهت مصاحبه هست بنابراین بهتر است چنین کنکوری را که چند مرحله ای می باشد در شهریور ماه برگزار کنید مگر اینکه مافیای کلاسهای آزاد و دانشگاههای پولی اجازه اینکار را هم به وزارت علوم نداده و برایشان جان مردم بی اهمیت باشد.

پریا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۷ ب٫ظ

بچه ها امتحان نهایی ها رو حضوری گرفتند کنکور هم می گیرند.
مگه نه؟
به نظرتون واقعا لغو میشه یا برگزار میشه؟
من که دیگه گیج شدم، نمیدونم ..

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

خدا کمک کنه تا مساعد شدن شرایط تعویق بیافته
به حق بزرگی و عدلش
بگو آمین

بهار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

عزیزم امتحان نهایی داستانش فرق میکنه فاصله خونه هر دانشجو تا مدرسه محل برگزاری نهایتا سه چهار کیلومتره داوطلب دکتری از شهرستان باید کیلومترها راه طی کنه شب جایی بمونه تا صبح بره سر آزمون.

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

اره فرق داره
فرقشم اینه ک در امتحانات نهایی کمترین امکانات بهداشتی بود
اره فرق میکنه چون در امتحانات نهایی بچه ها ۱۱ ازمون داشتن ولی کنکور ۱ روز

اره فرق میکنه دانش اموزای دوازدهم ونه بیش از یک میلیون نفر بودن ازمون دکتری ۱۸۰ هزار ک مطمنن بیش از ۱۵ تا ۲۰ درصد هم شرکت نمیکنن

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

دانش اموزای دوازدهم و نهم

زهرا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

بابا تو هر مدرسه ای بکلی کلاس ۱۰۰ نفر بودن تایم اماحان هم ۹۰ دقیقه
هم پس خواهرم و هم دختر برادرم دوازدهمی بودن
هرکسی هم حوزه تو شهر خودش

قابل قیاسه با کنکور دکتری

هوشیار
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۱۰ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

نتیجه برگزاری امتحانات نهایی رو داریم می بینیم….هفته ای هزاران کشته….هیچ کس هم مسولیت این ولنگاری ها و فوتیها رو برعهده نمیگیره…..

پریا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

اهان. ولی اگه کنکور رو نگیرن پس تکلیف چی میشه؟
یعنی امسال واقعا ورودی دانشگاه نیست؟

بیتا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

با تعویق در شرایط بهتر برگزار بشه تا بهمن ورودی جدید

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ

کنکور حتما ۲۶ تیر برگزار میشه
شماها می ترسید نیاید
برای ما موافقین اصلا مهم نیست که کی نمی تونه بیاد
خوشحالم که وضعیت شهرتون قرمز شده
بشینید تووو خونه هاتون ما هم کنکور با رقیب کمتر بدیم
شهرهای قرمز= داوطلب کمتر
داوطلب کمتر= شانس قبولی بیشتر
ما بردیم
#تعویق پر
# رقیب کمتر شانس قبولی بیشتر

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

موافق برگزاری ازمونم

اما نه با این حرفها ک خوشحال باشم از قرمز شدن شهر دیگران
خوشحال نیستم ک رقیبم کمتر بشه
خوشحال نیستم ک بقیه مریض بشن

ولی اینو موافقم دوستای ک حاضرن ازمون لغو بشه ولی تیر برگزار نشه خب نیان سر جلسه و سال بعد شرکت کنن

زهرا
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  دکتری

باز گفت

Next
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۱۹ ب٫ظ

جناب وزیر محترم علوم
سرکار خانم سخنگوی سازمان سنجش
ریاست محترم سازمان سنجش

شما واقعا پای حرفهایی که این چند روز اخیر در مصاحبه هاتون مطرح کردید هستید؟
ببینیم و تعریف کنیم….

شما عده ای رو امیدوار به برگزاری آزمونها میکنید اما بعدا خودتون عذاب وجدان پیدا نمیکنید بابت بد قولی هاتون اگه این اتفاق نیفتاد؟
هفته دیگه اگه باز میخواید بگید آزمون ها تعویق دارن با چه رویی اعلام می کنید؟
یعنی تمام این خبرها که واضح گفتید آزمونها دیگه برگزار میشه رو نقض میکنید؟
امیدواریم واقعا وعده الکی نداده باشید.
اگه هدفتون تعویق هست این مصاحبه هارو حداقل منتشر نکنید پس

سجاد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۴ ب٫ظ

ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت مسئولین بزرگوار و خدوم ایران اسلامی که در این مقطع حساس کنونی همواره خدمتگزار ملت شریف ایران بوده‌اند، ما داوطلبان آزمون‌های ملی به شرح ذیل با عنوان مطروحه درخواستی داریم. برگزاری کنکورها در تاریخ تعیین شده صرفاً با رعایت فاصله‌‌گذاری و استفاده از ماسک و دستکش امری بسیار خطرناک و دشوار است. با توجه به محتمل بودن شروع ترم تحصیلی جدید الورودها از بهمن ماه دیگری لزومی به برگزاری کنکورها در فصل گرما نخواهد بود. طبق اعلام اطلاعیه‌ای از سوی وزارت محترم بهداشت ذرات ویروس کرونا تا مدتی به صورت معلق در هوا در فضای بسته باقی می‌مانند لذا کولر و سایر وسایل سرمایشی خود محرکی برای جابجایی ویروس در فضاست و تجمع داوطلبان جلوی درب حوزه‌های امتحانی عامل مهم دیگری در شیوع این ویروس است و از طرفی تحمل ماسک روی صورت در فصل گرما بیش از یک ساعت موجب التهاب پوستی و خارش می‌شود و ضمن برهم زدن تمرکز داوطلبان کنکور سبب می‌شود خیلی از افراد نسبت به در آوردن ماسک خود اقدام کنند که البته استفاده نکردن از ماسک توسط بسیاری از مردم در انظار عمومی و به خصوص افراد مبتلا به کرونا در حال حاضر به علت تنگی نفس و خارش و التهاب پوستی ناشی از استفاده ماسک خود گویای احتمال زیاد وقوع فاجعه کرونایی به واسطه برگزاری آزمون های حضوری می‌باشد. همانطور که استحضار دارید طبق آمار رسمی وزارت بهداشت در حال حاظر حدود بیش از ۳۱۰۰۰ کیس فعال کرونا بین مبتلایان کشور وجود دارند که روزانه حدود بیش… ادامه نظر»

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

تو بگو ۵۰ هزار امضا

۳ بار تعویق شده، کوپن شما و امضاهاتون تمومه
این بار نوبت برگزاری آزمون هست

جمعی از داوطلبان کنکور دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۲ ب٫ظ

یکی از نظرات مطرح شده در اینستاگرام:

سلام علیکم
با توجه به اینکه ترم مهر دانشگاه ها مجازی هست و حتی ممکنه لغو بشه و از طرفی کنکور دکتری یه فرآیند نیمه متمرکز هست که علاوه بر تجمع در روز برگزاری کنکور، بعد از پذیرش اولیه نیز نیاز هست که به دانشگاه های مختلف در شهرهای مختلف جهت شرکت در مصاحبه، مسافرت کنیم و گفته میشه مسافرت به شهرها یکی از عوامل انتقال بیماری کرونا هست لذا از حضور نخبگان تصمیم گیرنده تقاضا داریم برگزاری کنکور دکتری امسال با توجه به مساعد نبودن اوضاع به طور کل لغو شود و به سال آینده موکول شود. عقل سلیم هیچگاه حاضر نمیشود به خطر گرفتن یک مدرک جان خود و عزیزانش را به خطر بیندازد…لطفا عاقلانه بیندیشید! اینجانبان هیچگاه حاضر به تحمل مرحله زجر تنفسی در بیماران کرونایی صرفا بابت شرکت در یک کنکور نیستیم!

جمعی از داوطلبان کنکور دکتری

مهندس
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۱ ب٫ظ

این هاها به چه حقی به خودشون اجازه میدهند که به جای دیگران تصمیم بگیرند؟ اگر روز اول که میخواستند کنکور رو عقب بندازند جلوشون وایمیستادیم. دیگه کارشون به اینجا نمیکشید که بخواهند لغو کنند . خیلی ناراحتند بشینند تو خونه یا یک چماق بردارند بروند بیرون و اون هایی که ماسک ندارند رو ارشاد کنند . عقل سلیمشون رو هم برای خودشون نگه دارند. انسان های فرصت طلب

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

لغو نمیشه مهندس جان

#مخالف تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۵ ب٫ظ

شما شرکت نکن …خیلی معادله پیچیده ای نیست

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

اتفاقا پیچیده ست

هوشیار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۰ ب٫ظ

اولا تا ان زمان کرونا شیوع حاضر را نخواهد داشت پس گزینه لغو کامل کنکور دکترای امسال بطورکلی منتفیاست…..ضمنا مصاحبه میتواند مجازی باشد …بعدش افراد گلچین شوند و گلچین شده ها مصاحبه حضوری بروند…..

زهرا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۹:۳۴ ب٫ظ

اونا نخبه هستن یک سری شون ؟

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

اینحا فقط بحث ازمون دکتری نیس

چندین ازمون دیگه هم هست

اکر دکتری لغو باید همه رو لغو کنن
پس فقط بخاطر پروسه طولانیتر دکتری اینکار رو نمیکنن

مطمنن مراحل رو فشرده تر انحام میدن

مثلا دهه سوم مرداد نتایج اولیه و تا پایان مرداد انتخاب رشته
تا نیمه اول شهریور جواب انتخاب رشته میاد
و یکماه فرصت برکزاری مصاحبه تا ۱۵ مهر
و قبل از پایان مهر جواب نهایی
اول ابان شروع کلاس ها
تمام

Graphic
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۸ ب٫ظ

دقیقا قبل اعلام تعویق آزمونهای دفعه های قبل، همین حرفهارو زدن
ماسک میدیم
فاصله هارو زیاد می کنیم
امکان تعویق نیست..
همش داره تکرار میشه اینا مثل سری های قبل
هر سری هم با پا فشاری بیشتر
نمی‌دونم واقعا چراااا اظهار نظر می کنن این مسئولین وقتی می دونن نظرشون مخالف نظر بهداشته و نمی تونن نظر نهایی رو بدون دخالت بقیه بدن!!
وقتی می دونن با این تصمیمشون جون خیلی هارو به خطر میندازن!
خب بگید ما تعیین کننده نیستیم و مارو خلاص کنید دیگه چرا با اعصاب ما بازی می کنید؟!
چرا هر روز میاید میگید آزمون سرجاشه در صورتی که دیگه هیشکی به تصمیم شما اعتماد نداره و این مصاحبه هاتون فقط باعث تشویش خاطر میشه
سکوت کنید بهتر نیست؟
نکنید این کارو با ما بخدا گند زدیم به درس خوندنمون
هم موافقا هم مخالفای تعویق هیشکی آرامش نداره چون از ته دلمون نمی دونیم قرار چه تصمیمی بگیرن واسمون و این بلاتکلیفی از همه ی خبرها بدتره

تقی هستم
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

لایک واقعا
خستمون کردن
از همه چی حالمون بهم میخوره

موافق تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

نظرتون رو به استوری جدید آقای وهاب زاده جلب میکنم که تلویحا گفتند همه چی از دست وزارت بهداشت خارج شده و کسی دیگه به حرفشون گوش نمیده
این وسط ما باید مبتلا بشیم گویا

تصمیم نهایی چی میشه؟ واقعا تا هفته بعد باید این استرس خیلی زیاد رو تحمل کنیم؟
چرا از وزارت بهداشت کسی چیزی نمیگه

Graphic
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  موافق تعویق

درسته واقعا مشخص نیست چی میشه دلم واسه هممون میسوزه که اینجوری بازیچه دستشون شدیم

سَروَر دانا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۵۶ ب٫ظ

رَهی زِهی خیال باطل
#مخالف تعویق
# مخالف بیژن
# مخالف رهی
# درود بر وزیر
# درود بر رئیس سازمان سنجش
# درود بر سخنگوی سازمان سنجش
# درود بر مخالف تعویق
همانا روز کنکور نزدیک است

فیبی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سَروَر دانا

:))))) چقد قضیه برات جدیه!
بابا میری امتحان میدی…برفرض قبولم بشی…تو مصاحبه هم پارتی‌بازی نشه…کار نیست…

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  فیبی

دم شما گرم

#مخالف تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سَروَر دانا

درود بر شما

زمانی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۴۵ ب٫ظ

۱-معاون کل وزارت بهداشت، از ابلاغ اعمال محدودیت های کرونایی به استانداران ۱۱ استان کشور خبر داد.
۲-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، با عنوان این مطلب که همچنان در اپیدمی کرونا به سر می بریم، گفت: ۱۵ روز دیگر میزان بروز، بستری و مرگ و میر بیماران کرونایی بیشتر خواهد شد.
۳- استاندار لرستان گفت: به دلیل روند صعودی شیوع کووید ۱۹ برخی از محدودیت‌های مقابله با کرونا از هفته آینده(۱۴ تیر) دوباره در استان اعمال می شود.
۴- محدودیت های سه و چهار نیز در هرمزگان به مدت یک هفته اعمال می شود

ای کسانی که در کهکشانهای دوردست زندگی می کنید و برای کنکور میخواهید به زمین بیایید، تعویق حتمی است بروید به خدمت مقدس سربازیتان برسید و ساکنان زمین را به کشتن ندهید.

مهندس
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  زمانی

شما که مشکل نداری با اون همه مقاله و مدرک زبان با استعداد میری تو. بگذار ما بدبخت ها به درد خودمون باشیم

ل
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ

من نمیدونم مخالفان تعویق اینجا چکار می کنن
درست دوره کنید که همش دو هفته وقت دارید

دکتری ۹۹
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۲ ب٫ظ

سلام، لطفا تعداد سوالات رو کم نکنید چون اعتبار آزمون میاد پایین و اینکه داوطلب هایی که مطالعه کردن ضرر میکنن.

زهرا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری ۹۹

بهتره استعداد و زبان رو حذف کنن :)

....
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۱ ب٫ظ

یه عده انگار قراره میدون جنگ برن!
بابا دکتر و پرستار دارن تو حلق بیمار کرونایی دست میکنن! شما که شرایط تون از اونا بدتر نیست ک!
ظاهرا قراره کنکور برگزار بشه با تعداد سوال کمتر.

....
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۷:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ....

احسنت

...
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ....

بله حق با شماست
از ۱۱ رزیدنت داخلی دانشگاه شریعتی امروز ۸ نفر کرونا مثبت شدند
دانشگاه تهران و ایران دارن یکی یکی آموزشهای بیمارستانی دانشجویان رو تعطیل میکنند
اصلا جای نگرانی نیست
کادر درمان لابد بلد نیست از خودش محافظت کنه

ستاره
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ...

یکی از پزشکان کرمانشاه در برنامه استودیو سلامت گفت ۳۰۰ نفر از کادر درمان بیمارستان امام رضا مبتلا شدن

ویکتاریون
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ....

دکتر و پرستار دارن جونشون رو سر این کار می ذارن چون مجبورن. بعد ۴ تا مثل شما میخوان دوره بیفتن بیماری پخش کنن و کار این بندگان خدا رو زیاد کنن. کسایی که اصرار دارن توی این وضعیت کنکور بدن هیچ فرقی با کسایی که در حرم رو شکستن ندارن. هیچ فرقی با اینایی که عروسی می گیرن ندارن. بدیهی نیست؟

ستاره
تیر ۱۲, ۱۳۹۹ ۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

احسنت واقعا

لغو کنکور
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۱۰ ب٫ظ

تمام این مصاحبه ها و تاکید ها نشان از فشار موافقین تعویق داره
بچه ها کنکوری حتی کنکور سراسری تو توییتر با #سلامت_دانشجو ترکوندن
تقریبا هر روز جزو ترندهای اول فارسی هستیم و با قدرت ادامه میدیم
شما هم به حمایت ادامه بدید انشاالله بتونیم با کمک هم کنکور رو تعویق بندازیم

مهندس
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  لغو کنکور

شما همونطور که از اسمتون معلومه به تعویق راضی نیستید می خواهید لفو کنید. اگر زورتون خیلی زیاده برید فشار بیارید که این همه گرونفروشی تو مملکت هست یک راهی براش پیدا بشه

زهرا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۳ ب٫ظ

دوستان اینقدر شلوغش نکنید
۱) هنوز راجب اینکه ازمون سوالاتش کمتر بشه یالغو بشه تصمیم گیری نشده
۲)سازمان سنجش راجب ازمون چیزی تو سایتش نگفته
۳)ستاد ملی مبارزه با کرونا همه دورهمی ومراسم رو به طور جدی لغو کرده

Next
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۳ ب٫ظ

جناب وزیر محترم علوم
سرکار خانم سخنگوی سازمان سنجش
ریاست محترم سازمان سنجش

شما واقعا پای حرفتایی که این چند روز اخیر در مصاحبه هاتون مطرح کردید هستید؟
ببینیم و تعریف کنیم!

بعدا خودتون خجالت نمیکشید بابت بد قولی هاتون؟
هفته دیگه اگه باز میخواید بگید آزمون ها تعویق دارن با چه رویی اعلام می کنید؟
یعنی تمام این خبرها که واضح گفتید آزمونها دیگه برگزار میشه رو نقض میکنید؟
امیدواریم واقعا وعده الکی نداده باشید.
اگه هدفتون تعویق هست این مصاحبه هارو حداقل منتشر نکنید پس

راحله
تیر ۱۳, ۱۳۹۹ ۲:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  Next

چ ربطی داره اتفاقا تا الان خشک داوطلبا رو برانگیختن..اگ بگن تعویقه معلومه مردمی هستن و.درک بالایی از شرایط دارن وگرنه میشه دیکتاتوری محض

کوانتیتی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۹ ب٫ظ

این احتمال وجود داره که امسال سوالات عمومی رو حذف کنن و تعداد سوالات تخصصی رو به ۳۰ سوال تستی کاهش بدهند. دوستان موافق هستید؟؟؟

صادق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۵ ب٫ظ

اضافه کردن حوزه امتحانی برای مبتلا نشدن به کرونا مثل اینه که جاده و خیابان درست کنن برای مردم که از جایی دیگه تردد کنند تا به کرونا مبتلا نشوند.

م
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

ی جورب میگن نریم مریض نشیم انگار توی اینایی که رفتن عروسی و مهمونی و عزا ی کنکوری نبوده!!! بیشتر این ادمها نه ماسک میزنن نه از کیف و حالشون میزنن کسانی ک میترسن نیان کنکور بدن واس اونا چ فرقی میکنه کرونا حالا حالا ها هستو هی کنکور و میخوان عقب بندازن! کاریشم نمیشه کرد, پس زودتر امتحان و بدیم برسیم به زندگیمون

Graphic
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۲ ب٫ظ

داشتم به خبرهای این سایت نگاه میکردم
دقیقا قبل اعلام تعویق آزمونهای دفعه های قبل، همین حرفهارو زدن
ماسک میدیم
فاصله هارو زیاد می کنیم
امکان تعویق نیست..
همش داره تکرار میشه اینا مثل سری های قبل
هر سری هم با پا فشاری بیشتر
نمی‌دونم واقعا چراااا اظهار نظر می کنن این مسئولین وقتی می دونن نظرشون مخالف نظر بهداشته و نمی تونن نظر نهایی رو بدون دخالت بقیه بدن!!
وقتی می دونن با این تصمیمشون جون خیلی هارو به خطر میندازن!
خب بگید ما تعیین کننده نیستیم و مارو خلاص کنید دیگه چرا با اعصاب ما بازی می کنید؟!
چرا هر روز میاید میگید آزمون سرجاشه در صورتی که دیگه هیشکی به تصمیم شما اعتماد نداره و این مصاحبه هاتون فقط باعث تشویش خاطر میشه
سکوت کنید بهتر نیست؟
نکنید این کارو با ما بخدا گند زدیم به درس خوندنمون
هم موافقا هم مخالفای تعویق هیشکی آرامش نداره چون از ته دلمون نمی دونیم قرار چه تصمیمی بگیرن واسمون و این بلاتکلیفی از همه ی خبرها بدتره

سارگل
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۱ ب٫ظ

سیستم آموزشی کشور بهم بخوره خوبه یا جان میلیونها جوان وخانوادهاشون بخطربیافته؟آخه این چه نوع تصمیم و تدبیره یه مسئول مملکتی برای جوونای کشورش وآینده سازای کشورشه یعنی آموزش از جان انسان نزدمسئولین یک کشور واجبتره؟مسئولیت جان وازبین رفتن جووناباهزارامیدوآرزو به عهده کیه؟

جمعی از داوطلبان کنکور دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۰ ب٫ظ

سلام علیکم
با توجه به اینکه ترم مهر دانشگاه ها مجازی هست و حتی ممکنه لغو بشه و از طرفی کنکور دکتری یه فرآیند نیمه متمرکز هست که علاوه بر تجمع در روز برگزاری کنکور، بعد از پذیرش اولیه نیز نیاز هست که به دانشگاه های مختلف در شهرهای مختلف جهت شرکت در مصاحبه، مسافرت کنیم و گفته میشه مسافرت به شهرها یکی از عوامل انتقال بیماری کرونا هست لذا از حضور نخبگان تصمیم گیرنده تقاضا داریم برگزاری کنکور دکتری امسال با توجه به مساعد نبودن اوضاع به طور کل لغو شود و به سال آینده موکول شود. عقل سلیم هیچگاه حاضر نمیشود به خطر گرفتن یک مدرک جان خود و عزیزانش را به خطر بیندازد…لطفا عاقلانه بیندیشید! اینجانبان هیچگاه حاضر به تحمل مرحله زجر تنفسی در بیماران کرونایی صرفا بابت شرکت در یک کنکور نیستیم!

جمعی از داوطلبان کنکور دکتری

سینا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۴۹ ب٫ظ

یک سری از دوستان جوری صحبت می کنند انگار قراره با تعویق آزمون به حساب ما پول واریز بشه. برادر مجبوریم درخواست تعویق بدیم شاید یکی به فکر افتاد. هیچی با ارزش تر از سلامتی نیست شما فکر کن الان من مشکل تنفسی هم دارم. اگر بیست روز قرنطینه به صورت جدی اعمال می شد و وضعیت استان های قرمز بهتر می شد دیگه کی بعد از این همه خستگی درخواست تعویق می داد؟
به نظر من الان به وزارت بهداشت درخواست ندیم امکان نداره این آزمون به تعویق بیفته. تا الان کلی از هم وطنانمون رو از دست دادیم پس مطمئن باشید هیچ نماینده مجلسی هم به فکر حفظ جان من و شما نیست.

علی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

اگه راست میگی بزار امسال کسانی که مجبور هستن آزمون بدن

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۳۲ ب٫ظ

عرض ادب خدمت دوستان ، واقعا باعث تعجب بنده هست که بنده میگن شما حالا انگار خیلی مهم هستی اما از وقتی این نام کاربری TAR رو گذاشتم ۱۰۰ نفر این اسم رو گذاشتن و پیام های متفاوتی از جانب بنده میدن ، همه دوستان البته میدونن که بنده مخالف شدید تعویق هستم ، دوستان تعویقی انگار جوری فشار بر سر دوششان افتاده که میخواهند بنده رو با این کار تخریب کنند ، هرچند داوطلب های واقعی بنده رو میشناسن و میدانند موضع بنده چی هست اما برای صحت حرفای بنده لطفا زین پس به پیام بنده دقت فرمایید ، این پیام هارا در سایت پی اچ دی تست و مستر تست باهم منتشر خواهم کرد و در مستر تست اسم کاربری بنده Tar با ایکون سبز رنگ هست ، از تمام دوستانی که بنده رو حمایت کردن کمال قدر دانی رو دارم و انشاالله در این کنکور بهترینا برایشان رقم بخورد .
#TAR_’AHVAZ
#تعویقچی حیا کن
#تعویق پر

#مخالف تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

درود بر شما .بعد با همین اسم میان زیر پست های من میگن تعویق …

مونا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

سلام ادمین عزیز چرا کامت ها را حذف میکنید ،کابر تار
من از اینکه شما اهوازی هستید واقعا در عجبم چون منم اهوازیم و اوضاع خیلی وخیمی خودتون اگه اهوازی هستید میدونید که اکثر خانواده درگیر این بیماری هستند ، پس لطفا بفکر باش همشهری ،اگه هم اهوازی نیستی واقعا متاسفم برات که از اسم استان من به اسم نفع ایده که جون هموطنان در خطر میندازی سو استفاده میکنید چون همه خوزستانی ها موافق تعویقند ،لطفا ادمین پیام منو پاک نکنید ممنون میشم

زمانی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

یکی از زحمت کش ترین کاربرهای این سایت و اون یکی سایت هستند ایشون از صبح تا شب با اسامی مختلف نظر می دن و بعد نظرات خودشون رو با اسم دیگه ای تایید کرده و بر خود آفرین و درود می فرستند معلوم نیست میخواد آزمون ارشد بده یا دکترا مهم نیست تنها حضور شما مایه سرگرمی ماست
#تعویق حتمی است

...
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  زمانی

مگه مخالفای ازمون نباید الان درس بخونن
من که تنبلم و دنبال وقت خریدن هستم خب طبیعیه بیام اینجا و پیام بذارم
اما دوستان مخالف حتی اگر شخصیت مستقلشان را بپذیریم چرا نباید الان درحال جمع بندی و مرور باشن
اینجا چه میکنند

#مخالف تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  زمانی

عزیزم اگر ما یکی هستیم یا دو تا حرف حقمون رو به کرسی نشوندیم .اگر سری های قبل در برابر پروپاگاندای موافقین تعلیق مثل این بار ایستادگی میکردیم الان مصاحبه ها هم تموم شده بود

علی الف
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

شما که فقط در سطور ۴ و ۵ نوشته ات حداقل ۵ مرتبه از لفظ {بنده} استفاده کردید من چی بگم بهت؟

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  علی الف

حالا مگه گناه کبیره مرتکب شده
خدای من عجبا
البته بگم من به خاطر شهر وضعیت قرمزم موافق تعویقم

رهی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۳ ب٫ظ

تعویق مجدد باعث میشه حداقل فکر کنیم یه ذره برا ما هم ارزش قائل هستند
اما برگزاری این آزمون در این شرایط بحرانی بالاترین توهین به داوطلبهاست
خوبه که برای پذیرش دانشجویان شهریه پرداز و تامین منافع یک عده، من و شما رو قربانی کنند؟؟ حداقل برای خودمون ارزش قائل باشیم
مخافان تعویق همینطور که الان مدعی هستید تنها مدافع تعویق بیژنه و به جای صدها نفر کامنت میذاره اگر که خدای ناکرده در فرآیند این آزمون اتفاقی برای یکی از شما رخ بده اون شخص زمین و زمان رو به هم میریزه، با صدتا اسم در همین صفحه کامنت میذاره و به مسئول و غیر مسئول لعنت میفرسته ،اما چه سود …..

علی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  رهی

منم مخالفم نصف جمعیت آزمون دهنده مشمول سربازی هستن قرار نیست مسخره امثالهم بشن

...
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اولا نصف جمعیت خانمها هستند که سربازی ندارن
از نصف دیگه خیلیها هم خدمت کردند و الان داوطلبند و البته بعضیا هم مشمول هستند
اما این امار نصف داوطلبا مشمول هستند از کجا اومده

...
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  رهی

وزیر فعلا بین ارزش قائل شدن بین موافقا و مخالفای تعویق مونده
اما خب ترجیح دادن که جانب زحمت مطالعه مخالفا رو بگیرن تا سلامت جان موافقان و مخالفان و جامعه

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  ...

موافقان هم خیلی خوندن فقط همین

فاطمه زرگری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۶ ب٫ظ

امکان نداره با این وضع برگزار بشه.اگر با این وضع برگزار بشه خیلی چیزا میره زیر سوال

سکینه
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ

لطفا با جون جوونا بازی نکنید.

فقط امید به خدا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سکینه

تعویق بی تعویق

زمانی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۸ ب٫ظ

جناب تار بگم چایی بیارن خدمتتون آخه خسته میشین این همه زیر نظرات خودتون نظر میدین

TAR Kha
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ

تعویق از رگ گردن به شما نزدیک تر است

آزمون دکتری در اوایل شهریور برگزار خواهد شد.

محمود
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۵ ب٫ظ

درخواست عاجزانه دارم لطفا ازمون را در وقت مناسبی برگزار کنید

محمود
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۴ ب٫ظ

خانم سخنگو شما خودت بچتونو با این شرایط میفرستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زرین آبادی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمود

بله پسر منم داوطلب ازمون ارشد هست و با رعایت پروتکل های بهداشتی در ازمون شرکت خواهد مرد

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  زرین آبادی

واقعاااااااا

الیکا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۳ ب٫ظ

تحصیل و به دانشگاه رفتن مهم هست اما نه مهمتر از جان داوطلبان. داوطلب اول باید زنده باشه تا بتونه درس بخونه.

سپیده
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۱ ب٫ظ

چرا امروز خبر چیزی نگفت از مصاحبه های وزیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه این اخبار دروغین باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۱۰ ب٫ظ

من موندم پی اچ دی تست فقط چرا میزاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگر واقعا همچین صحبت هایی شده چرا سازمان سنجش چیزی نمیزاره؟؟؟؟؟؟؟؟چرا اخبار صدا و سیما چیزی نمیگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

سازمان سنجش اخبار روزانه رو تو سایت نمیذاره
فقط اطلاعیه های ازمون و پاسخنامه و….

تا حالا کی دید سایت سنجش مصاحبه وزیر یا رییس سازمان سنجش رو داخل سایتش بذاره

اوباما
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۹ ب٫ظ

بچه های مخالف تعویق خواهش میکنم ول کنید این بحث هارو
۲۶ تیر ازمونه بابا بیاید بریم جمع بندی نهایی واسه رتبه اولی
.
.
.
اما ایشالا ۲ ماهه دیگه هم وقت مرور داری جناب
تعویق صد درصده

ستاره
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  اوباما

همتون با هم میخواین رتبه یک بشین عجبا!!!!!!!!

سوسن
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۷ ب٫ظ

در کنکور استامپی که اثر انگشت میزنیم خودش بک منبع انشالر کرونا هست اونو میخواین چیکار کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اونوقت باید چیزی نخوریم تا اخر

مریم
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

الکل ببر دنبالت دستتو ضد عفونی کن. خودکار ببر دنبالت با خودکار بکش رو انگشتت و انگشت بزن. حرف چرند نزنید دیگه. انگشت زدن همه جا تعطیل شده

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

احراز هویت با ماسک ؟؟؟؟!!!!!!
بعد ما ماسک رو چه جور دست بزنین بیاریم پایین این همه میگن به ماسک دست نزنین فقط از پشت گوش دربیارین اون وقت با حجاب اسلامی ؟؟؟؟؟!!!!

ویکتاریون
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

اونو که یه پد الکلی ببر همون موقع انگشتت رو تمیز کن. بخش راحتشه. اون بخشایی که مشکل درست می کنه: ازدحام موقع تحویل وسایل، ازدحام موقع ورود به سالن و بازرسی، مدت زمان طولانی خود آزمون و سیستم تهویه ی بسته س. این چنتا حتما مشکل درست می کنه و رعایت بهداشت فردی و ماسک هم خیلی نمی تونه جلوش رو بگیره.

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

درود برشما

م
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

,پد ببر ضدعفونی کن تا به صورتت نزنی که چیزی نمیشه

عاشق عدالت/متنفر از رانت
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

میتونین مایع ضدعفونی کننده داشته باشین و سریع دستتون رو ضدعفونی کنین

مهندس
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  سوسن

سر کار خانم بنده دوشنبه آزمون تولیمو دادم. کاملا رعایت شده بود بعد از استامپ هم اسپری و الکل دادند تا کار بهداشتی انجام بشه

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مهندس

جمعیت تولیمو رو با کنکور مقایسه میکنی؟؟؟؟؟

مریم
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۶ ب٫ظ

لطفا تجدید نظر کنید اگر تعداد زیادی داوطلبان دکتری بمیرن این عمل در تاریخ جهان ثبت خواهد شد.

کرونایی ها نور چشم ما
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ

اینو گفتن که یه عده بترسن نرن سر جلسه که جمعیت کمتر بشه و امکان آلودگی کمتر بشه. خود من از وقتی وقتی خبرو خوندم دو دل شدم.

سیروس
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۵ ب٫ظ

چی میشه بمونه سال بعد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگر سال بعد بموونه بیشتریسن ضرری که میکنیم اینکه ۱ سال دی تر میریم دانشگاه و یک سال عمرمون اینطوطری میگذره. اگه در ازمون کرونا بگیریم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باید بقیه عمرمون رو در قبر با ارزوهامون بخوابیم.

F. H
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  سیروس

تازه اگه بمیریم خوبه. خدایی نکرده سکته مغزی و از دست دادن ریه و کلیه و… که بدتره.

#مخالف تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  سیروس

درود بر منطق شما …لطفا تشریف نیارین

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سیروس

خب عزیز من شما امسال شرکت نکن
سال بعد شرکت کن

هم شما به خواسته ات میرسی هم ما

مسعود
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ

طبق گفته وزیر بهداشت واکسن را روی انسان ها هم امتحان خواهند کرد

مسعود
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۴ ب٫ظ

سلام.لطفا ازمون رو به زمان ماسبی موکول کنید

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

زمان مناسب یا ۲۶ تیر
یا لغو برای تابستان ۱۴۰۰ تازه اگر کرونا مهار بشه

Mohammad
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۰۲ ب٫ظ

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آموزش و پرورش خراسان رضوی قاسمعلی خدابنده گفت: با توجه به محدودیت های اعلام شده و تعطیلی برخی گروه ها در پی شیوع ویروس کرونا ،فعالیت مدارس برای ثبت نام دانش آموزان به مدت یک هفته(از ۱۴ لغایت ۲۱ تیرماه) متوقف خواهد شد . وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا،امکان لغو امتحانات نهایی پایه دوازدهم وجود ندارد لذا دو امتحان باقی مانده در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. انتهای پیام/

مونا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

تعویق صدرصده ،چون جون انسان در خطره

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

پس ماشین و جاده و مسافرت هم برای همیشه تعطیل

برق و گاز هم تعطیل
چون جون انسان با وجود اینها در خطره

عزیز من خب رعایت کنیم ان شالله ک مشکلی پیش نمیاد

#مخالف تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۱ ب٫ظ

سلام.برای اینکه منطق دوستان طرفدار تعویق رو درک کنید به این جمله دقت کنید یا تیر ماه یا لغو …باز این دوستان میگن لغو بشه .
…..دوست عزیز و دغدغه مند من تشریف نیار ..شما آماده شو برای سال اینده بزار ما که میخوایم بریم سر جلسه

خودخواه نباشیم
گزینه بعدی تعویق نیست …لغو امتحانه پس اجازه بدین اونهایی که تصمیم به شرکت دارند شرکت کنند

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  #مخالف تعویق

ما شهریور امتحان میدیدم شما اگر دوست نداریم شهریور امتحان بدی تشریف ببر اسفند ماه بیا تا این مدت هم چون درس خوندی خسته شدی استراحت کن!!!

#مخالف تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۴:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

شما شهریور تشریف ببر …انشالله صد درصد رتبتون یک میشه

تعویق دیگر تاثیر ندارد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۰ ب٫ظ

بابا این کنکورها رو برگزار کنید تموم بشه بره دیگه بیچاره کردید همه رو

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۸ ب٫ظ

الان چه کسی از کنکور ندادن بیچاره شده ، بفرمایید ما هم بشناسیم

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

چ کسی از کنکور دادن بیچاره شده؟؟

تعویق دیگر تاثیر ندارد به TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

بیچاره از این لحاظ که اینهمه پیغام پسغام ندن دیگه!!!!!!!
کنکور رو برگزار کنن تموم بشه خب

هوشیار
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

استعدادیها!

مهندس
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

من

Mehran
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۸ ب٫ظ

دوستان درسته تعداد افراد موافق تعویق کنکور رقم قابل توجهی هست ولی تعداد مخالفان تعویق هم قابل توجه هست. جمعیت زیادی هستن که خواهان برگزاری کنکور هستن. این جمعیت اجازه نمیدن که کنکور برگزار نشه. حرف خلاف واقعی هم نمیزنیم ما.
ما میگیم زحمت کشیدیم درس خوندیم. تا الانم به صورت ظالمانه ای از زندگی و برنامه ها عقب افتادیم. تعویق مجدد کنکور امکان پذیر نیست. تا الان چند بار به احترام دوستان موافق تعویق، کنکور عقب افتاده. ولی تعویق دوباره، به ما لطمه میزنه. پس قطعا ما با قدرت میریم سر جلسه کنکور. هر کسی هم نمیخواد، نیاد کنکور بده. نمیشه هم خدا رو خواست هم خرما.

خدا رو شکر که قراره کنکور ها برگزار بشه

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  Mehran

اگر تعدادتون زیاد هست چرا آمار نمیدی تعداد زیاد که نشد عدد ، آمار بده برادر آمار بده چقدره؟ البته اگر باشه

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

شما امار خودتون بده

عاشق عدالت/متنفر از رانت
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

طبق اصول منطق ۲ میلیون نفر مجموع شرکت کنندگان کنکورها هستند در بدبیانه ترین حالت ۱ میلیون نفر به فضای اینترنت و این کمپین ها دسترسی دارند در حالی که در بهترین شرایط حداکثر ۱۵ هزار نفر در کمپین تعویق شرکت کردند و ۹۸۵۰۰۰ نفر هیچ عکس العملی نشون ندادند که با اصول منطق میشه گفت این عزیزان یا مخالف تعویق هستند یا ممتنع. در نظر بگیرید که کلا ۱ میلیون رو نفر از این چرخه حذف کردیم. در ثانی دوستانی که میگن کمپین برگزاری آزمون مثلا چند صد تا رای بیشتر نداره این کمپین اصولا غلط و خارج از منطقه چون برای چیزی که قراره برگزار بشه و تاریخش تعیین شده کمپین حمایت نمیزنن یعنی اصلا نیازی نیست.

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۷ ب٫ظ

کمپین زدید رای نیاورد توجیح می کنید

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ

مخالفان تعویق:
ما اسفند امتحان نمیدیم شهریور امتحان میدیم ولی شما اگر با شهریور مخالف هستید اسفند امتحان بدید براتون خیلی راحت تر هست

#مخالف تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۷ ب٫ظ

درود خدا بر دکتر خدایی

نیما
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۲ ب٫ظ

کنکور دکتری نباید به تعویق بیفته.#نه به تعویق.

مارال
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ

کل سیستم بهم بخوره خوب یا کلی ادم بمیره؟؟

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

احسنت

#مخالف تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

نه سیاه نه سفید بلکه خاکستری
یه عده که میخوان به هر دلیلی شرکت کنند یه عده نمیخوان تصمیم با خود ماست ..اجباری نیست

Mohammad
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۱۷ ب٫ظ

#نه_به_تعویق
مسئولین محترم علی الخصوص نماینده شهرستان میانه، اینقدر راحت در مورد لغو یا تعویق کنکور صحبت نکنید الزاماً. بهترین روزهای جوانی ما صرف درس خوندن شده تا این مرحله که نتیجه اون رو مشاهده کنیم. دوتا سناریوی شما، باعث ماسک زدن یه عده از انسان های بیفکر نمیشه
#نه_به_لغو

فقط امید به خدا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۹ ب٫ظ

بابا شورش رو دراوردید هر بار چند نفراهمال کار میان تعویق تعویق راه میندازن واز خویشتن داری داوطلبین واقعی سواستفاده میکنن مگه میا با زور میبرتون سرجلسه اسفند برو ازمون بده شما که براتون مهم نیست وقت ما چه انگیزهای برا تعویق.

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۴ ب٫ظ

شورش رو شما ها در آوردید که میخواهید همه رو به کشتن بدید

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

هر کسی میترسه امتحان نده
کسی منتش رو. نکشیده

م
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

عزیز من نیا کنکور بد, اینجوری ک شما لغو میکنید میخواد بیافته سال بعد همون سال بعد بده چیکار به بقیه داری میخوان بمیرن اصلا

....
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۷ ب٫ظ

ببینید چقدر وزیر علوم رو عصبانی کردین که دیگه بنده خدا هر روز دوبار میگه تعویق نییست.خخح

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ....

این عصبانیتش نشان دهنده اینه که تعویق قطعیه چون داره هر روز دلیل میاره که نه ما امتحان میگیریم

سوال دارم جواب بدید دوستان
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۶ ب٫ظ

آیا اینقدر که در هفته های اخیر وزیر علوم تاکید بر برگزاری آزمون های وزرات علوم دارند و مصاحبه های استرس دهنده زیادی داشتند و دارند البته، وزیر بهداشت هم تاکید بر برگزاری آزمون های وزارت بهداشت دارند؟ این نوع مصاحبه ها رو انجام دادند؟

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ب٫ظ

احسنت به این سوال سوال بسیار منطقی و خوبی بود.

شمس الله
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ

این یه خبر عالیه واسه کسی که بیش از یکساله داره مطالعه میکنه
افرادی هم که دنبال تعویق و کنسل هستن لطفا بس کنن دیگه الان سه بار به تعویق افتاده
اگه دنبال تعویقی بزار اسفند کنکور بده اگه هم دنبال کنسل شدن هستی خب کنکور نده چیکار با بقیه داری؟!!!!!!!!!!!!!!!!

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

ما اسفند امتحان نمیدیم شهریور امتحان میدیم ولی شما اگر با شهریور مخالف هستید اسفند امتحان بدید.

م
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  TAR

از کجا معلوم شهریورم همین اش و کاسه نباشه؟ اگر قرار بود کنترل بکنن کرده بودن پس شهریورم همینه فقط وقت مت تلف میشه

TAR
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ

به نام خدا
سلام امروز ۱۱ تیر ۱۳۹۹
متاسفانه تعداد مبتلایان باز هم افزایش یافت و تعداد ۱۴۱ نفر از هموطنان عزیز و گرامی فقط در ۲۴ ساعت گذطته فوت شدند
ضمن همدردی با خانواده های آنها صبر را برای بازماندگان مسئلت داریم.
باشد که انشالله دغدغه اجرای کنکور در سلامتی و صحت به گوش افراد بی خیال برسد.
واسلام علیکم و رحمته الله و برکاته
۱۱ تیر ماه یک هزارو سیصد و نود و نه

زهرا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۱ ب٫ظ

ستاد مبارزه با کرونا هنوز راجب ازمون نظری نداده

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۵:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

چون قبلا نطرشو داده

تغییری نیست ک نظر جدیدی بده

هر وقت نظر داد شما منتطر تغییر باش

Hakime
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۵ ب٫ظ

سلام یعنی چی دم به دم یه اطلاعیه میدید .اول خود مسعولین به تفاوق برسن بعد اطلاعیه بدن.مردیم از سردرگمی.

شمس الله
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  Hakime

تفاهم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

!!!!!!
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  شمس الله

و یا توافق!!!!:))))

فقط امید به خدا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

هرکه دوست نداره ازمون بده صبر کنه اسفند ازمون بده کسی شما رومجبور نکرده که حتما ازمون بدی

مرضیه طبایی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۳ ب٫ظ

سلام.از وزارت علوم و سازمان سنجش سوالی دارم به عنوان مادر یک داوطلب دکتری،ایا اگر من یه دونه پسرم و به کنکور بفرستم در شهر مشهد که قرمز هست.اگر چیزیش بشه.ایا پاسخ گو خواهد بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سجاد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه طبایی

مادر جان، تنها راه حفاظت از جان دلبندتون اینه که تا زمان عادی شدن اوضاع و اومدن واکسن در خانه بمونن، تعویق یک ماهه ی کنکور کرونا رو محو نمیکنه.

فقط امید به خدا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه طبایی

مادر نفرستشون اسفند ازمون بدن

مهندس
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه طبایی

نه سرکار خانم. پاسخ گو نیستند. بهترین کار این است که فرزند دلبندتون اسفند یا بعد از اون امتحان بدهند

بیتا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۰ ب٫ظ

این حق همه هست در آزمون سرنوشت سازشون شرکت کنن.یعنی چی هر کی نمیخواد شرکت نکنه.این حرف یعنی چی؟؟؟؟؟؟.؟؟؟؟

سجاد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

پیشنهاد شما چیه؟ چه زمانی کرونا از بین میره که آزمون بدیم؟

Mohammad
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

مشکل شماست که نمیتونین ماسک بزنین. تعویق بیفته ماسک میزنین؟ شهریور عینکتون بخار نمیکنه؟ شهریور یک حساسیت داشته باشه و عطسه کنه؛ دیگه مشکوک نمیشین؟ مگه مشکلتون این نبود که یخ بذارین روی پیشونی و از تب سنج رد بشین، الان که اجازه دادن و فضاتون رو هم جدا کردند. دیگه چه بهونه ای دارین؟ دفاع نکردن از پایان نامه شون؟ پایان نامه اون شخص تجربی بوده یا نظری؟ از کجا میدونین؟

#مخالف تعویق
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

یعنی یا شما شرکت میکنید یا تصمیم میگیرید اسفند شرکت کنید

مهندس
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  بیتا

اگر دوست ندارید که ازمون بدهید عیبی نداره میتوانید سرنوشتتون رو اسفند تعیین بفرمایید

ماندانا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

@عزیزان مخالف تعویق خواهشا بدون هیچ تعصبی به این موارد دقت کنید و منطقی جواب بدید@: ما موافقان تعویق همه آگاهیم که وضعیت این بیماری در روزهای آینده بدتر میشه. علت اصرارمون اینه که اگه به تعویق بیفته اولا تا روز برگزاری این محدودیت هایی که شروع شده مرتبا اجرا میشه و شرایط برای روز کنکور مساعد میشه. دوما شرایط آب و هوایی برای زدن طولانی مدت ماسک مناسب میشه. شما که میگی بدتر میشه نگه ندارین، پس قبول هم شدین جایی باز نمیشه برین، لااقل بذارین یه مدت محدودیت های سفت و سخت اجرا بشه که هم کنکور و هم بازگشایی ها تو شرایط سالم تر باشه نه اینکه با برگزاری کنکور اوضاع از اینی هم که هست بدتر بشه. مسئله بعدی اینه که وقتی قراره اکثر ورودی ها از بهمن باشه پس کنکور اگه مثلا مهرماه هم برگزار بشه مشکلی تو نتایج بوجود نمیاد. چطور سنجش چند وقت پیش گفت که نتایج رو زودتر از سال های قبل اعلام می کنه که بازگشایی ها زودتر باشه ولی حالا که حرف تعویقه می گه همه چی بهم می خوره؟!!! پس مشکل سنجش وقت نیست چون توانایی زودتر اعلام کردن نتایج رو داره، یه چیزای دیگه ای هست و اینکه سنجش می خواد بگه من اونی رو که وظیفه م بود سعیشو کردم! و اما نکته آخر: خواهشا منطقی حرفی بزنید شما مخالف تعویقید چون اگه تعویق منجر به لغو بشه زحمتتون برای امسال به باد میره بعد برمیگردید به ما میگید اگه می ترسید صبر کنید سال بعد کنکور… ادامه نظر»

سجاد
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ماندانا

خب شما که با سال بعد مشکلی ندارید چه اصراری دارید یکی از گزینه ها رو حذف کنید، چرا اصرار دارید که آزمون حذف بشه؟ اجازه بدید هرکسی برای خودش تصمیم بگیره که چه زمانی و در چه شرایطی آزمون بده

Mohammad
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  ماندانا

بسه جون هر کسی رو که دوست دارین. فقط شعار سر میدین. به خداوندی خدا همین دو ساعت پیش از بیرون داشتم برمیگشتم، جلوی گل فروشی ماشین عروس رو داشتن گل میزدن. تمومش کنید دیگه. اعصابمون رو ریختین بهم شماها

ستاره
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Mohammad

شما هم مثل همون آدم فکر میکنی دیگه میگی من تحت هر شرایطی باید کارم انجام بشه.
مثال خوبی زدی

لیلا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ

این چه وضعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو رو خدا تصمیم عادلانه بگیرید.سازمان اورژانس اعلام آمادگی کرده این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی احتمال داره جنازمون از حوزه بیاد بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه کسی پاسخگو خواهد بود؟؟؟؟

تقی هستم
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۴ ب٫ظ

فوری : ۱۴۱ نفر فوتی جدید

شناسایی ۲۵۴۹ بیمار جدید / مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۲۳۰۲۱۱ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت :
▫️از دیروز تا امروز ۱۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۲۱ مورد بستری شدند.
▫️متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۹۵۸ نفر رسید.
▫️خوشبختانه تا کنون ۱۹۱ هزار و ۴۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
▫️۳۰۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
استانهای خوزستان، کردستان، آذربایجان های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار دارند.
استانهای اصفهان، همدان، زنجان، کرمان، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار قرار دارند.
در استان تهران افزایش قابل توجه موارد بستری گزارش شده است

مرکز بهداشت و سلامت کشور

لاله
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ

مشکلی نیست، فقط هرگونه افزایش کرونا بعد از کنکور، متوجه وزیر علوم می باشد.

حسین
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  لاله

اینکه سال دیگه هیچ دانشجوی ورودی جدید نداشته باشیمم مسئولش شما و وزیر محترم بهداشتین
قرار بود تیر همه چی اوکی بشه بقول وهاب زداه و نمکی

زنبور
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ

رییس سازمان سنجش منطقی برخورد کن ملت دارند میمیرن شما بفکر سیستم آموزش هست. ما هم آینده خود را در کنکور میبینیم مطمئن باش بگی امتحان همه میان واسه امتحان. اگر هم بگی تعویق مخلص شما میشیم و خیال کلی خانواده راحت میشه.

زهرا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  زنبور

اخه نمیتونن از سود دانشجوی شبانه و ازاد و غیر انتفاعی بگذرن

زهرا
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۵ ب٫ظ

سلام دوستان
البته من تصمیمو از قبل گرفتم
فقط خواستم بگم ستاد کرونا هنوز هیچ هیچ تصمیمی نگرفته راجب برگزاری ازمون یا برگزار نشدن ازمون

داوطلب
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۳ ب٫ظ

آخرش که میخواهید بفرستید مصاحبه، کلی هم آدم بودند با رتبه های دو رقمی قبول نشدند، عین همه کشورهای دنیا بر عهده خود دانشگاه ها بگذارید. دانشگاه ها که همین الان در حال پذیرش استعداد درخشان هستند، بقیه را هم بر همین منوال برگزار کنند. دلیل این همه هزینه چیست؟ عزیزان و موسسات کنکور ناراحت می شوند آیا؟؟؟؟؟؟؟

یک عصبانی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۹ ب٫ظ

کسانی که موافق تعویق هستند حرفشون این نیست که کنکور لغو بشه … لااقل بزارید شرایط بهتر بشه دقیقا وقتی گذاشتن که اوج گرفته مشهد واقعا افتضاحه…. اگه بیشتر محدودیت رو اعمال کنند شاید اصلا آخر مرداد که زمان کنکور سراسری هست شرایط نرمال تر بشه … و بعدش آزمون دکتری برگزار بشه … ولی الان واقعا افتضاحه

آبی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

چرا اتفاقا یه عده خواستار لغو کاملش هستن . بعد چه تضمینی هست که تا اون موقع تمام استان ها وضعشون خوب بشه . بعد شما معلومه فقط مشهد براتون مهمه ۱۳ استان دیگر از جمله تهران هم وضعیت جالبی ندارن

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

بنظرت واقعا مردم رعایت میکنن؟؟؟؟!!

اگ رعایت میکردن وضعیت کشور اینجوری نبود

یک عصبانی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۵۱ ب٫ظ

لااقل تیتر نمی زدید که داوطلب کرونا هم میتونه شرکت کنه … بعدشم هیچ کس حاضر نمیشه بره خوداظهاری پر کنه … اینجوری ما خوش خیال بودیم گفتیم جای نگرانی نیست هر کی سرجلسه اومده سالمه …. رسانه عجیب غریب

ستاره
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

یادش بخیر قبلنا ما کنکور میدادیم به امید آینده تحصیلی شغلی بهتر.
ولی الان کشتار دسته جمعی میخوان اجرا کنن نه کنکور. خوبه تا وقت نیتجه اولیه ۱/۳ شرکت کننده ها زنده هستن انتخاب رشته میکنن وقت مصاحبه ۱/۱۰ شرکت کننده ها زنده هستن وقت نتیجه نهایی هم ۱/۳۰ زنده هستن.مخالفای تعویق کنکور امیدوارم شماها جزء ۱/۳۰ شرکت کننده ی زنده باشید برید ثبت نام کنید.
میدونید ‌که کرونا حتما تو چند روز نمیکشه هستن کسایی که بندگان خدا چندماه درگیر هستن بعد می میرن.

ستاره
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

نتیجه

دکتری
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  یک عصبانی

اونایی ک مبتلا هستن رو در مکان جداکانه ایی قرار میدن

اتفاقا اینطوری ک باید خیالمون راحت بشه

ستاره
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

از در خونه که جداگونه نیستن
همه جامعه درگیر کنکور میشن متوجهی؟

ستاره
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  ستاره

منظورم مشکلات بعد از کنکور یعنی ابتلا به کرونا

ویکتاریون
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۳:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

کی می خواد به عنوان مراقب واسته سر اون کلاس؟ اینم مسئله ایه. فکر کنم حداکثر صندلیشون رو دورتر بذارن.

یک عصبانی
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

من فکر می کنم نهایت استدلال اینه که آقا ما برگزار می کنیم کرونا گرفتن نگرفتن به ما ربطی نداره چون ما که پروتکل بهداشتی رو رعایت کردیم. خود دانید… چطور اون زمان که اوجش تو تهران و شمال بود کرونا بد بود الان که رفته جنوب و مشهد با این وضعیت… دیگه چاره نیست

آفرینش
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

درود و عرض ادب به همه ی مسئولین جامعه، امیدوارم در هر جای ایران عزیز هستید سربلند و سرافراز باشید.
ان شاالله همه ی آزمون های سازمان سنجش در زمان تعیین شده صورت بگیرد. با یاری یزدان پاک.

.....
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  آفرینش

انشالله که جامعه به سلامتی منتهی بشه و هرچه سریعتر بیماری ریشه کن بشه وهمه داوطلبا با صحت و سلامتی کامل امتحان بده ،چرا دعاتون برای سلامتی نیست دوست عزیز ،واقعا قدری تفکر نیازاست من مطمئن ام مسئولین هیچوقت توی این وضعیت کنکور رو برگزار نمیکنند

ستاره
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  .....

حرف حق

کرونایی ها نور چشم ما
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ ۱:۴۶ ب٫ظ

الان از کجا می خواهید بفهمید کی کرونا داره؟ خیلی ها علامت ندارن ولی ناقلن. خیلی ها علامت دارن ولی قطعا چیزی به کسی نمی گن و میان سر جلسه. خود وزارت علوم اینارو می دونه بعد می خواد دست پیشو بگیره که مثلا بگه ما اجازه دادیم بیان ببینید چقدر ما به حق و حقوق همه پایبندیم.